آیا تابهحال با کسی مواجه شدهاید که بگوید خودرو فقط تکهای آهن و پیچ و مهره است؟ ما در این مطلب ۱۰ خودرو را معرفی کردهایم که گرانترین خودروهای دنیا هستند و مطمئناً برای کسانی که آنها را خریداری میکنند چیزی بیشتر از آهن و پیچ و مهره محسوب میشوند. البته در این مطلب فقط خودروهایی عنوان شدهاند که شناختهشده بوده و قیمتهای آنها تأیید شده است وگرنه خودروهایی هم هستند که قیمتهای تاییدنشدهای بیش از اینها دارند. ۱۰ ماشین این لیست مجموعاً بیش از ۲۶۳ میلیون دلار ارزش دارند. ارزشی فقط برای آهنپارهها و پیچ و مهرهها! این مبلغ بهاندازهای است که میتوان با آن یک جزیرهٔ ۴۰ هکتاری در کارائیب خریداری کرد یا با آن یک باند پرواز ساخته و با ناوگانی از جتهای جنگندهٔ بازنشستهٔ روسی یک نیروی هوایی خصوصی ایجاد کرد؛ اما هر کار دیگری هم که بتوان با این پول انجام داد، ما ترجیح میدهیم با آن ماشین بخریم. پس از مشاهدهٔ این لیست خواهید فهمید که چرا.
۱۰- فراری ۲۵۰ GT کالیفرنیا اسپایدر Competizione مدل ۱۹۵۹
قیمت: ۱۸,۱۵۰,۰۰۰ دلار
فراری ۲۵۰ کالیفرنیا یک قطعهٔ بسیار کمیاب و گرانقیمت از تاریخ فراری است. خودروی فوقالعادهای که به یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V12 مجهز بود.
۹- فراری ۲۵۰ GT کالیفرنیا اسپایدر SWB مدل ۱۹۶۱
قیمت: ۱۸,۵۰۰,۰۰۰ دلار
این خودروی شگفتانگیز در انبار Baillon قرار داشت که در سال ۲۰۱۵ در فرانسه کشف شد. این خودرو که حدود نیمقرن در یک انبار خوابیده بوده است، با همان وضعیت اصلی و بدون انجام بازسازی در حراجی Artcurial پاریس به فروش رسید.
۸- آلفارومئو 8C 2900B اسپایدر مدل ۱۹۳۹
قیمت: ۱۹,۸۰۰,۰۰۰ دلار
این اولین خودرو از سه خودروی این لیست بدون برند فراری است هرچند که بازهم ارتباطی به اسب ایتالیایی دارد. سال ۱۹۳۹ همان سالی بود که انزو فراری از آلفارومئو خارج شد. 8C خودرویی افسانهای قبل از جنگ با ظرافت و عملکرد بود. این نمونه در آگوست گذشته در حراجی RM Sotheby’s به فروش رسید.
۷- جگوار D تایپ مدل ۱۹۵۵
قیمت: ۲۱,۷۸۰,۰۰۰ دلار
این جگوار مسابقهای هم همراه با آلفارومئو در حراجی RM Sotheby’s گذشته به فروش رسید. این خودرو به یک پیشرانهٔ ۳.۴ لیتری شش سیلندر خطی مجهز بود که ۲۸۵ اسب بخار قدرت داشت و با تکیه بر آن توانست در مسیر مستقیم به سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. این D تایپ با شمارهسریال XKD 501، توانست در مسابقات لمانز سال ۱۹۵۱ پیروز شود.
۶- فراری ۲۷۵ GTB/C اسپشیال مدل ۱۹۶۴
قیمت: ۲۶,۴۰۰,۰۰۰ دلار
این خودرو در تاریخ فراری بسیار ویژه است. این یکی از تنها سه دستگاه ساخته شده از این مدل است. هرچند این ماشین بهعنوان یک خودروی مسابقهای طراحی شده بود اما تنها در جادهها مورداستفاده قرار گرفت. همچنین این اولین خودروی جادهای فراری با سیستم تعلیق عقب مستقل بود. این فراری ویژه در حراجی RM Auctions در آگوست ۲۰۱۴ به فروش رسید.
۵- فراری ۲۷۵ GTB/4 اسپایدر مدل ۱۹۶۷
قیمت: ۲۷,۵۰۰,۰۰۰ دلار
این فراری هرچند در جایگاه پنجم لیست ما قرار گرفته اما همچنان یکی از گرانترین خودروهایی است که در حراجیها به فروش رسیده است. از این خودرو تنها ۱۰ دستگاه ساخته شده و این نمونه در یک خانواده باقیمانده بود تا اینکه در آگوست ۲۰۱۳ در RM Auctions به فروش رسید.
۴- فراری ۲۹۰ MM مدل ۱۹۵۶
قیمت: ۲۸,۰۵۰,۰۰۰ دلار
این فراری برای رقابت در مسابقات معروف Mille Miglia ایتالیا طراحی شده بود و ازاینرو MM نام داشت. این خودرو مجهز به یک پیشرانهٔ V12 با ۳۲۰ اسب بخار قدرت بود. این نمونه با شمارهسریال ۰۶۲۶، تاریخچهٔ مسابقهای طولانیای دارد و در حراجی RM Sotheby’s سال ۲۰۱۵ توسط مالک جدیدی خریداری شد.
۳- مرسدس بنز W196 مدل ۱۹۵۴
قیمت: ۲۹,۶۵۰,۰۹۵ دلار
آخرین خودروی غیر فراری این لیست برای بیش از یک سال عنوان گرانترین خودروی دنیا را در اختیار داشت. این خودروی فرمول یک مرسدس بنز بود که در دههٔ ۵۰ در مسابقات بسیار موفق عمل کرد و همچنین تنها نمونهای است که مالک خصوصی دارد. این ماشین در حراجی Bonhams در جولای ۲۰۱۳ به فروش رسید.
۲- فراری ۳۳۵ S مدل ۱۹۵۷
قیمت: ۳۵,۷۱۱,۳۵۹ دلار
۳۳۵ S در اصل نسخهٔ ارتقاءیافتهٔ مدل ۳۱۵ S بود که به یک پیشرانهٔ ۴.۱ لیتری V12 با ۳۹۰ اسب بخار قدرت مجهز شده بود و میتوانست به سرعت ۳۰۵ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند؛ اما تغییرات قوانین مسابقات جهانی خودروهای اسپرت موجب شد که در سال ۱۹۵۸ مدل 250TR جایگزین آن گردد. از این خودرو تنها چهار دستگاه ساخته شد که این یکی از آنها است. این نمونه زمانی که در سال ۲۰۱۶ در حراجی Artcurial پاریس به فروش رسید، عنوان گرانترین خودروی دنیا را از آن خود کرد.
۱- فراری ۲۵۰ GTO مدل ۱۹۶۲
قیمت: ۳۸,۱۱۵,۰۰۰ دلار
این خودرو در آگوست ۲۰۱۴ در حراجی Bonhams با قیمت ۳۸ میلیون دلار به فروش رسید و گرانترین خودروی دنیا لقب گرفت. عنوانی که تا امروز آنرا حفظ کرده است. البته ۲۵۰ GTO در گذشته خودروی چندان باارزشی نبود بهگونهای که در اوایل دههٔ ۷۰ میلادی با قیمتهای پایینی در حدود ۶ هزار دلار خریدوفروش میشد که کمتر از یک کادیلاک صفرکیلومتر آن سالها بود؛ اما این ماشین در طول سالها به جواهری تبدیل شد که حالا بهعنوان گرانترین خودروی دنیا شناخته میشود.
منبع: Motor1
علی
۲۴ مرداد ۱۳۹۶اصلا به نظرم منطقی نیست قیمت ها:|
PaRHaM
۲۴ مرداد ۱۳۹۶تو این لیست موارد ۲ و ۹ واقعا دوست داشتی هستن❤?
ماتئوس
۲۴ مرداد ۱۳۹۶بله
قیمتا عشقیه ❤️
Alireza.GT86
۲۵ مرداد ۱۳۹۶3_6_7 ❤
Ferrari
۲۴ مرداد ۱۳۹۶از 10 تا ماشین گران قیمت دنیا 7تا فراریه خیلی جالبه که الان ساختن ماشین برای مسابقات خیلی سخته و بسیاری از کمپانی ها سوپراسپرت خیابانی شونو با تغییرات خاص وارد مسابقات میکنن اون زمان فراری برای هر مسابقه اتومبیل خاصی تولید میکرد واقعا هم هزینه بر بود تکنولوژی بالایی هم داشتن مثلا مدل 275GTB/C از کارتل خشک بهره میبرد
charger
۲۴ مرداد ۱۳۹۶این آمار درست نیستن پس فورد GT1960 کو؟؟؟
amirali
۲۵ مرداد ۱۳۹۶امار ارائه شده تناقض داره . خودروی شماره 2 در سال 2016 فروش رفته و گران ترین خودرو دنیا شده ولی خودرو شماره 1 در سال 2014 فروش رفته و قیمتش هم بالا تر از شماره 2 بوده . چطوری خودروی شماره 2 گران ترین خودروی دنیا شده !
mehran911
۲۴ مرداد ۱۳۹۶البته مدل W196 s مرسدس با نام اصلی Mercedes-Benz 300 SLR Roadster که فاتح مسابقات ۲۴ ساعته و Mille miglia بوده
عنوان گران قیمت ترین خودروی مرسدس رو در دست داره بیش از ۴۵ میلیون دلار قیمت گذاری شده
.
یکی آرزو های من اینه که بتونم این خودوری افسانه ای رو از نزدیک ببینمش فقط در نظر داشته باشین که فردی مثل خوان مانوئل فانخیو و استرلینگ ماس این ماشین رو در مسابقات روندن
.
این خودرویی که بالا در متن ازش نام برده شد w196 هست و چیزی که من میگم w196s هستش
MAHDI . TUNING
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ایول به فراری که همیشه با ارزش بوده
DEADPOOL
۲۴ مرداد ۱۳۹۶کاری ندارم چه تاریخی دارن و ازاین حرفا?
ولی خدایی اینام چه احمقن ها پولشون زیاده نمیدونن چیکارکنن? اون وقت منه بدبخت لنگ 9 تومن پولم☹
حالا بیخیال از شماره 2خوشم اومد
MAHDI . TUNING
۲۴ مرداد ۱۳۹۶راستی فراری 50 میلیون دلاری ها چی شد؟
مطلبش که تو خود پدال گذاشتید
فراری 250 GTO یکی از گرانترین خودروهای کلاسیک تاریخ است؛ اما بهتازگی یک نمونه از این خودرو برای فروش گذاشته شده که تمامی رکوردهای قبلی را شکسته است. برای این خودرو قیمت خارقالعادهٔ 56.4 میلیون دلار تعیین شده است
چند سال پیش یک دستگاه 250 GTO با قیمت گزاف 38 میلیون دلار فروخته شد و در سال 2013 نیز یک نمونهٔ دیگر به قیمت 52 میلیون دلار فروش رفت و رکورد گرانقیمتترین خودروی کلاسیک را جابجا کرد اما حالا این مدل رکورد قبلی را خواهد شکست.
اینم لینکش برای مطالعه بیشتر
https://www.pedal.ir/فراری/گرانترین-فراری-250-gto-قیمت/
امیر دهقان
۲۴ مرداد ۱۳۹۶همانطور که در مقدمۀ مطلب ذکر شده، در این لیست فقط ماشینهایی با قیمتهای رسمی و تایید شده مد نظر بودهاند.
ایمان
۲۴ مرداد ۱۳۹۶پس کلاسیکهای لامبو و پورشه و مکلارن کجای این لیستن؟قابل توجه دوستانی که لامبو رو با فراری افسانه ای مقایسه میکردن.فقط پادشاه مارانللو
الف.ی
۲۴ مرداد ۱۳۹۶بابا چتونه شما ها؟
تا یه لیست میبینید جو گیر میشید
اینقدر لامبو رو نکوبید تو رو خدا
دم فراری گرم که تو سال های پیش همچین ماشین های توپی زده ولی این قیمت ها فقط قیمت های رسمی و تأیید شده است مطمئناً صد تا قیمت غیر رسمی دیگه هم وجود داره.
بابا کی پدال میخواد از این وضعیت در بیاد خدا میدونه
قبلا بحث بین آمریکایی باز و آلمانی باز بود حالا بین طرفدار ها ی لامبورگینی و فراری شده
الف.ی
۲۴ مرداد ۱۳۹۶مطمئن هستم فقط تعداد کمی از شما میدونید لامبو چندین سال بعد از فراری شروع کرده
اون موقعی که فراری به اعتبار کامل رسیده بود لامبورگینی اولین ماشین هاش رو می خواست
BMW
۲۴ مرداد ۱۳۹۶آره عزیزیم همین الان وننو رو یکی از خریداراش ۱۱ میلیون دلار قیمت گذاشته روش واسه فروش(مطلبش خیلی قدمیه فکر کنم تو خود سایت پدال بود ) حالا فکر کن قدمتش اندازه فراری بشه چی میشه……. ???
پهلوان مک لارن(مک دانیال)
۲۴ مرداد ۱۳۹۶دوست من ایمان والا من راضی نیستم حتی 500 هزارتا بابت اینا خرج کنم.
حتی برای خودروهای کلاسیک انگلیسی مثل جگوار e تایپ.
نهایت بین 50 تا 100 هزارتا.من قبلنا از این قیمت ها استقبال میکردم ولی بعدا پشیمون شدم.و اصلا و ابدا هیچ ماشین کلاسیکی 50 میلیون دلار نمیارزه.
اسم مک لارن رو اوردی.
من واگذار میکنم به یه درگ با فراری ایشالا در آینده که اونجا حالتون رو میپرسم.
AMIR SCHUMACHER
۲۴ مرداد ۱۳۹۶دوست عزیز :
(( البته 250 GTO در گذشته خودروی چندان باارزشی نبود بهگونهای که در اوایل دههٔ 70 میلادی با قیمتهای پایینی در حدود 6 هزار دلار خریدوفروش میشد که کمتر از یک کادیلاک صفرکیلومتر آن سالها بود ))
.
mehran911
۲۴ مرداد ۱۳۹۶ایمان جان قسمتی از متن این پست رو قرار میدم
((البته 250 GTO در گذشته خودروی چندان باارزشی نبود بهگونهای که در اوایل دههٔ 70 میلادی با قیمتهای پایینی در حدود 6 هزار دلار خریدوفروش میشد که کمتر از یک کادیلاک صفرکیلومتر آن سالها بود ))
.
من قبول دارم فراری ها خودروهای با ارزشی هستند مدل های خاص فوق العاده ای رو تولید کرده پیشینه ی درخشانی داره و همینطور مهندسی قوی
.
اما دوست عزیز قیمتی که طرفداران و کلکسیونر های عاشق فراری تعیین میکنن نشانه برتری نیست
خرید و فروش این خودروها بین متمول های بی درد طرفدار فراری تبدیل به یک تجارت پر سود شده
هزینه ی بی پایانی که این افراد حاضر هستند برای یک فراری پرداخت کنن نشان دهنده ی ارزش واقعی اون خودرو نیست
پرداخت ۳۸ میلیون دلار برای خودرویی که در سال ۱۹۷۰ فقط ۶ هزار دلار ارزش داشته با هیچ عقل و منطقی جور در نمیاد
.
۳۸ میلیون دلار میشه حدود ۱۲۰ میلیارد تومان ایران
حالا خودت کلاهتو قاضی کن واقعا همچین ماشینی ۱۲۰ میلیارد تومان ارزش داره ؟!؟!؟
.
فراری چیز های بهتری برای اینکه شما بهش افتخار کنی داره
امید
۲۴ مرداد ۱۳۹۶هفت تا فراری و یدونه آلفارومئو…..از مجموع ده تا…بدون تکرار و بدون رقیب..رکوردهایی که هیچ وقت شکسته نخواهد شد
Meysam..Laferrari
۲۴ مرداد ۱۳۹۶90 درصد راننده های فرمول یک آرزوی نهائیشون رانندگی با ماشین فراری و قهرمانی با این تیمه.
با اینکه تو این چند ساله فراری بهترین نبوده ولی باز هم اظهار نظر راننده هارو میخونی تعجب میکنی که این همه جذابیت از کجا اومده!!!
AMIR SCHUMACHER
۲۴ مرداد ۱۳۹۶.
الان وضع فراری خوبه و احتمال قهرمانیش امسال یا سال بعد هست… سباستین فتل هم که مهارت کافی برای قهرمانی رو داره ، با این حال فتل برای ادامه ی همکاری با فراری مردّده و احتمالا باید حقوقش رو افزایش بدن تا بمونه !!!!
فراری هم یه تیمیه مثل بقیه ی تیم ها و برای راننده ها فقط قهرمان شدن هست که ارزش داره. هر تیمی ماشین بهتری بسازه بهش ملحق میشن. وگرنه ارزش قهرمانی با مکلارن ، بنز ، فراری ، ردبول و … برای رانندگان تراز اول فرمول1، یکسانه و هیچ اصراری به رانندگی برای فراری ندارن !
Meysam..Laferrari
۲۴ مرداد ۱۳۹۶به جای این حرف ها برو اظهار نظر استبان آکون و رومن گروژان و لوئیس همیلتون که گفته هیچ تیمی جذابیت فراری رو نداره و توتو ولف (مدیر تیم مرسدس بنز!!!) رو بخون که چی گفتن در مورد آینده بعد بیا اظهار فضل کن مشخصه اطلاعاتت در مورد فرمول یک بالا نیست
قهرمانی با فراری با قهرمانی با ردبول ارزشش یکسانه؟؟؟؟؟ ثبت شدن تو تاریخچه ی فراری با ردبول یکسانه؟؟؟ شرکت نوشابه سازی ردبول که معلوم نیست چند سال دیگه بمونه تو فرمول یک با فراری یکسانه؟؟؟ اگه واقعا اینطور فکر میکنی حرفی ندارم
در ضمن شما برو رادیوی تیمی سباستین فتل رو ببین بعد از پیروزی تو مسابقات چجوری میگه گراتزی راگاتزی فورتزا فرراری با چه عشقی میگه
اگه فتل قرارداد یکساله میخواد بخاطر ماشین نیست به خاطر اینه که مکس ورشتپن به احتمال 80% راننده ی 2019 فراریه و فتل علاقه نداره به این داستان
AMIR SCHUMACHER
۲۵ مرداد ۱۳۹۶.
اطلاعاتم در مورد فرمول 1 در اون حدی که خودم دوست دارم باشه نیست اما واسه بحث کردن با شما کافیه.
اتفاقا به نظر من قهرمانی با ردبول اصلا کم ارزش نیست.
وقتی یه راننده بتونه با ماشین های ردبول ، فراری و مکلارن رو شکست بده مهارت و لیاقتش بیشتر ثابت میشه.
رادیوی خیلی از رانندگان رو گوش کردم. بعد از قهرمان شدن همه همین کار رو میکنن. از جمله دنیل ریکیاردو و … .
Ferrari
۲۴ مرداد ۱۳۹۶بحث دستمزد نیست اتفاقا فتل همین الانم بیشتر از حدش داره دستمزد میگیره و الانم یه قرارداد 138 میلیون دلاری جلوشه مسئله اینجاست که کیمی احتمالا سال اینده اخرین سال حضورش درمسابقات خواهد بود و فراری دنبال جانشینه ممکنه فراری دنبال راننده هایی باشه که حاضر نیستن به راحتی قهرمانی رو تقدیم فتل کنن اتفاقی که در موناکو و مجارستان افتاد و قهرمانی حق کیمی بود اما به فتل داده شد از اونطرف سال بعد قرارداد همیلتون با مرسدس به پایان میرسه و حتی زمزمه هایی بود مبنی بر اینکه اخر فصل 2018 همیلتون بازنشستگیشو اعلام کنه .فتل دنبال قرارداد سه ساله نیست قرارداد یکساله میخواد چون احتمال میده همیلتون بخواد کناره گیری کنه یا نخواد با مرسدس ادامه بده اونوقت اگه مرسدس به فتل پیشنهاد داد بتونه بره مرسدس
منظور میثم هم مصاحبه هایی بود که تو این چند وقت راننده های فرمول یک انجام دادن استبان اوکان،رومن گروژان و حتی همیلتون گفتن که بزرگترین ارزوشون رانندگی برای فراریه همیلتون گفت از این تعصب که درمورد فراری و درتیم فراری وجود داره خیلی خوشش میاد
زندکی ورزشی خیلی از راننده ها با رانندگی برای فراری تکمیل میشه این حرفی بود که پدر فرناندو الونسو زمانی که الونسو 2 بار قهرمان جهان شد بهش گفت
AMIR SCHUMACHER
۲۵ مرداد ۱۳۹۶(( فتل دنبال قرارداد سه ساله نیست قرارداد یکساله میخواد چون احتمال میده همیلتون بخواد کناره گیری کنه یا نخواد با مرسدس ادامه بده اونوقت اگه مرسدس به فتل پیشنهاد داد بتونه بره مرسدس ))
من از این جمله نتیجه گرفتم فتل آرزوشه واسه مرسدس رانندگی کنه !
کلا ایتالیایی ها روی تیم هاشون تعصب دارن و این منحصر به فراری نیست. در مورد فوتبال هم دقیقا همین وضعه.
Ferrari
۲۵ مرداد ۱۳۹۶دوست عزیز اول کامنتمو کامل بخون بعد درجوابم کامنت بذار برای همینه که تو اکثر بحث هایی که باهات داشتم کم اوردی چون عجله میکنی زیاد روی اون موضوع هم فکر نمیکنی. من گفتم دنبال قرارداد یکسالست چون احتمالا فراری حای کیمی یه راننده ای میاره که حاضر نمیشه مقامشو به فتل واگزار کنه از اونطرف فتل برای خودش یه راه دررو گذاشته که اگه ریکاردو یا ورشتپن اومد بتونه از فراری بره دوستنداره با این راننده ها همتیمی باشه البته اگه همیلتون بخواد اخر فصل 2018 بازنشسته بشه این اتفاقات ممکنه بیفته و فتل به مرسدس بره تا زمانی همیلتون باشه مرسدس سمت فتل نمیاد
بخش دوم کامنتت موافق نیستم. تو ایتالیا حرف زدن علیه فراری جرمه و مردم ایتالیا اون شخصو سخت تنبیه میکنن
ایمان
۲۴ مرداد ۱۳۹۶مهران جان دوست عزیز من هیچوقت نگفتم که فراری تکنولوژی برتری متلا نسبت به پورشه داره یا این قیمتها ارزش واقعی این خودروها هستن.من فقط در مورد محبوبیت فوق العاده و جذابیت همه گیر فراری صحبت کردم.اما اون کامنت دوستمون که خیلی مغرضانه یا از عدم اگاهی صحبت میکنه و قیمت جواهری مثل 250gto رو که از بدو تولید جزو با ارزشترین خودروها بوده در حد کادیلاک میدونه واقعا خنده داره
ساسان
۲۵ مرداد ۱۳۹۶نمیدونم چه حالیه واقعا”این همه پول واسه اینا میدن …شایدم من درکشون نمیکنم اینجماعتی که اینقدر پول اینارو میدن …منطقی نمیاد به نظرم…ولی تو ماشینای کلاسیک این تیپی من عاشق میورا هستم.همه ی کلاسیکای این لیست یه طرف میورا هم یه طرف….ولی تو این لیست مرسدس شماره ی 3خیلی جذاب و متفاوته از بقیه…بجای این همه فراری بیریخت یه لافراری تو پارکینگت باشه منطقی تره…
Meysam..Laferrari
۲۵ مرداد ۱۳۹۶میدونی یه فرقی بین ماشین کلاسیک و لافراری هست دیگه؟؟
والا وننوی پروفایلت بیریخت تر از خیلی چیزا بنظر میاد
ساسان
۲۵ مرداد ۱۳۹۶ازنظر من پول دادن برای این عتیقه های بیریخت.بخصوص اون فراری های بیریخت جاهلیتی بیش نیست.ازنوع جاهلیت مدرن.
اینکه ازنظرتو وننو بیریخت تر ازخیلی چیزاستو قبول دارم.دردنیا چیزهای قشنگتری از وننو وجود داره.مثل رونتون…من رونتونو از وننو بیشتر دوست دارم….ولی قطعا”تعداد چیزهایی که میزان بیریختیشون از لا فراری با اون آینه بغل مسخرش وجود داشته باشه خیلی زیادترن..که دراین مقال نمیگنجد حتی!!!
کمی از تعصبت کم کن..و به منطقت اظافه کن..تلاشتو بکن میتونی..وسعی کن به نظر دیگران احترام بزاری…نیاز نیست به همه ی کامنتهای دیگران که نظرشون مخالف نظر توست بشکل تهوع آوری جواب بدی.موفق باشی
Ferrari
۲۵ مرداد ۱۳۹۶دوست عزیز اگه میورا 50 میلیون دلار قیمت داشت بازم میگفتی پول بابت این ماشینا دادن الکیه؟؟ فراری بیریخت؟؟ دوست من اکه یه موضوعی ناراحتت میکنه نخونی بهتره مگه زمانی که وننو ساخته شد همه متحیر شدن؟؟ وقتی وننو رونمایی شد خیلی از طراحی این ماشین انتقاد شد اما لامبو گوش نکرد مطلبش تو زومیت هم هست این بخشی ازمتنه من کپی کردم
وقتی در نمایشگاه ماشین جنووا در سال ۲۰۱۳ از لامبورگینی وننو پردهبرداری شد، به هیچ عنوان انتظارات جمعیت حاضر را برآورده نکرد. در واقع آن هیچ شانسی برای رقابت با فراری مدل لافراری و مکلارن مدل P1 نداشتند. با این حال لامبورگینی بر روی طرحهای خود پافشاری میکند و حاضر نیست تغییرات جدی را در این سری از خودروهای خود اعمال نماید
به نظر می رسد که لامبورگینی عبرتی از نقدهایی که از زمان راه اندازی رسمی وننو کوپه به آن وارد شد، نگرفته و تصمیم دارد تا یک نسخه رودستر از این ابرخودرو را ارائه کند. اکنون ما نخستین تصاویر وننو رودستر جدید را به شما نشان میدهیم و بله، با وجود بدنه خارجی قرمز جذابش، این هم مثل وننو کوپه بدقواره است! https://cdn01.zoomit.ir/ex/Other/92/07/lamborghini-veneo-mid.jpg اینم لینک
ساسان
۲۵ مرداد ۱۳۹۶اصلا”صحبت من سر لافراری و وننو نبود..من دارم سر این عتیقه هایی حرف میزنم که از دید من اینقدر نمی ارزن….اینکه یکسایتی همچین نظری داشته هیچ اهمیتی برای من نداره…برای من این مهمه که وقتی وننو داره تو لندن میره یه لشکر عکاس و مردم پشتش میدوعن و از شدت هیجان فریاد میکشن….سعی نکن بحثو منحرف کنی….بازم میگم از دید من اینها اینقدری ارزش ندارن که خریدو فروش میشن…وچیزی جز جاهلیت عصر جدید نمیدونم.حتی اگر میورا ویا هرخودرو کلاسیک لامبور گینیم همین قیمت باشه چیزی جز جاهلیت نیست این مبلغو دادن براش…یا علی
ایمان
۲۵ مرداد ۱۳۹۶خوب کاملا طبیعیه که یه طرفدار لامبو وقتی میبینه مثلا تو صد تا ماشین با ارزش یه دونه از برند محبوبش نیست و مثلا هشتاد درصدش از برندین که لامبو و هواداراش همیشه به اون حسادت کردن خوب اون ماشینا رو بیریخت میدونه.یعنی جز واژه بیریخت حرف دیگه ای در وصف اون خودروها نمی تونه بزنه
ساسان
۲۵ مرداد ۱۳۹۶کافرهمه را به کیش خود پندارد…شما قضاوت نکن بنده رو
عرض کردم اگر هرخودرو کلاسیک دیگری حتی از لامبور گینی در دنیا اینقدر خریدو فروش بشه خریدش جزجنون و دیوانگی نیست.
درضمن واژه های دیگریم میشه گفت که شما فرمودیدی چیز دیگری نمیتونه بگه…..بیریخت…غرازه های عهد عتیق….تست جنون سنج خریداران….فسیلهای کم ارزش…توجه کن کم ارزش نه بی ارزش….به اندازه ی خودش ارزش داره نه اینقدر دیوانه وار.
#جاهلیت مدرن
#تعصب
#فراری های عتیقه بیریخت
#آینه بغل بیریخت لافراری
#وننو خار چشم حسودان!!
#یاعلی
Ferrari
۲۵ مرداد ۱۳۹۶تو طراحی همون اینه های بغل یه دنبا نواوری وجود داره همون رونتون که ازش 40 تا تولید شد بعد 7سال هنوز به 2 میلیون دلار نرسیده پول دادن بابت این ماشین ها دیوانگی نیست سرمایه گذاریه درک این موضوع خیلی سخت نیست طرف این ماشین هارو میخره و هم سوارش میشه و هم چند سال بعد چند میلیون دلار میاد روش هیچ ضرری نداره.
# اونتادور گاری اسبی قرن نوزدهم
ساسان
۲۵ مرداد ۱۳۹۶باشه.قانع شدم….انشاالله با قیمت بیشتری خریدو فروش بشن!!!!
درضمن اونتادور گاری اسبی قرن نوزدهم؟(میتونم ازهمین جملت یه چیزی درمورد فراری بسازم بهت پس بدم ولی دیگه خیلی بچه بازی میشه)…ولی برعکس تو من برای خودرو های فراری احترام قاعلم هرچند ازبعضی چیزهاش خوشم نمیاد مثل طراحی داخلی و آینه های بغل فراری ها…یا مدل کالیفرنیا…ولی مدل TDFرو دوست دارم و ازنظر من مدلهای جدیدش هیچکدوم گاری نیستن….من فقط نظرمو درمورد این حجم چرخش مالی گفتم که شماها بحثو به وننو کشیدید….فک کنم دیگه کافی باشه برای این بحث.
Ferrari
۲۵ مرداد ۱۳۹۶دوست عزیز اون جمله رو من از خودم درنیاوردم تو موتور ترند اونتاذور توسط شخصی به اسم مک کنزی تست شد و دروصف سیستم تعلیق این ماشین اینو گفت
شاهین پسر
۲۶ مرداد ۱۳۹۶کلیپ از فراری 458 نشونتون بدم که توی جاده سر پیچ چجوری میره توی گاردریل؟! نشون میده چسبندگی نداره و باد رو هواس.ی کلیپ دیگه هم توی اینستا دیدم فراری پشت هوراکان هستش و میخواد زور بزنه برسه به هوراکان که بازم توی پیچ مستقیم میره تو باقالیا!!! ماشین به قدمت و فروش بالا نیست.لامبورگینی الان خدای آیرودینامیکه.مثال:زمانی که جی تی آر 2000اسبی میخواد رکورد تایم بزنه اونم با چتر نجات و میله کشی بدنه و لاستیکای مخصوص و ….. لامبورگینی هوراکان بدون این سوسول بازیا میاد رکورد میزنه اونم با 2000اسب به این میگن آیرودینامیک و اعتماد بنفس کامل کلیپشم تو یوتیوب هستش
ایمان
۲۵ مرداد ۱۳۹۶آخه کینه توزی تا چه حد.خودتو ازین بیشتر هلاک نکن
ساسان
۲۵ مرداد ۱۳۹۶باز جاداره یاد آوری کنم.کافر همه را به کیش خود پندارد…کینه توزی؟!!!…قاطی کردی اخوی….شما نگران حال من نباش.من خوبم…ممنون از اینکه نگران منی.
دیگه حرفی نداری بزنی مجبوری با کلمات بازی کنی؟…در مقابل عقیده ی دیگران سکوت کنی خیلی بیشتر بهت میاد!!!!
ایمان
۲۵ مرداد ۱۳۹۶مومن من سر این موضوع با تو دعوایی ندارم.خواننده ها خودشون قضاوت میکنن.این کلکلها تا وقتی که مودبانه باشه قشنگه ولی دوست ندارم از دایره ادب خارج بشه.موفق باشی آقا ساسان
ساسان
۲۵ مرداد ۱۳۹۶خودم کامنتتو لایک کردم…کلکی درکارنیست..فقط حرف من این بود ونظرم….که این حجم چرخش پول تو این زمینه برام توجیح نداره….نمیدونم چرابحث خودرو های کلاسیکو کشوندی به وننو!!
فک کنم دیگه کافی باشه
شاهین پسر
۲۶ مرداد ۱۳۹۶خدایی میلیون دلاری میدن به این ماشینا؟!!!!
به چیش پول میدن آخه هرچی میبینم درک نمیکنم هیچی ندارن
رو هوا راه میرن که نمیرن.صبحا نون میخرن که نمیخرن.سرعت صوت رو دارن که ندارن ….
پس چی؟!
mohammad_FM 480
۲ شهریور ۱۳۹۶با این تیکش خیلی حال کردم:
( ماشین این لیست مجموعاً بیش از 263 میلیون دلار ارزش دارند. ارزشی فقط برای آهنپارهها و پیچ و مهرهها! این مبلغ بهاندازهای است که میتوان با آن یک جزیرهٔ 40 هکتاری در کارائیب خریداری کرد یا با آن یک باند پرواز ساخته و با ناوگانی از جتهای جنگندهٔ بازنشستهٔ روسی یک نیروی هوایی خصوصی ایجاد کرد؛ اما هر کار دیگری هم که بتوان با این پول انجام داد، ما ترجیح میدهیم با آن ماشین بخریم. )
ولی از نظر من دور ریختن پوله و علاقه ای به این خودرو های فوووق کلاسیک ندارم…
احمد
۱۲ شهریور ۱۳۹۶اینکه از نظر بعضی از دوستان این حجم پول واسه ماشین کلاسیک دادن دیوانگیه قابل درکه، چون دنیای ما با دنیای کسی که این ماشینها را میخره زمین تا آسمون تفاوت داره، یکی عاشق این ماشین هاست یکی واسه سرمایه گذاری میخره، هر دلیلی داشته یاشه واسه دنیای ما زیادی عجیبه، پس بهتره روز خودتون را با بحث و جدل خراب نکنید. البته ما مقصر نیستیم، مقصر کسانی هستند که باعث این عقب افتادگی ما از این عالم شدند. البته منظورم عالم خودرو و عشق به اونه. نیان فردا ببرنمون جایی که عرب نیزه انداخته !!!!!!!!!!!!!!!