دور هفتم مرحلهٔ مقدماتی سری رقابتهای خودرویی پدال به پایان رسیده است و همانند گذشته پس از چند رو وقفه دور بعدی را آغاز میکنیم. از سوی دیگر اما تا این جای رقابتها، دوئلهای بسیاری از گروهها به پایان رسیده و راهیافتگان به مرحلهٔ بعدی مشخص شدهاند؛ بنابراین تصمیم داریم در این چند روز وقفهای که تا آغاز دور بعدی مرحلهٔ مقدماتی رقابتها وجود دارد، طی مطالب کوتاهی هرروز به اعلام نتایج نهایی و برندگان یکی از گروههای تکمیلشده بپردازیم. همچنین در این مطالب دوئلهای مرحلهٔ بعدی هر گروه را نیز ذکر میکنیم. امروز اولین قسمت از این مطالب را با اولین گروه تکمیلشده یعنی گروه سدانهای متوسط لوکس آغاز کردهایم. دوئلهای این گروه در مرحلهٔ مقدماتی ازاینقرار بودند:
مرسدس بنز E کلاس | اینفینیتی Q70 | آئودی A6 | جنسیس G80 |
مرسدس بنز E کلاس | آئودی A6 | ||
کادیلاک CTS | لینکلن MKZ | جگوار XJ | مازراتی گیبلی |
کادیلاک CTS | مازراتی گیبلی | ||
بامو سری ۵ | آکورا TLX | لکسس GS | ولوو S90 |
بامو سری ۵ | ولوو S90 | ||
لکسس ES | کادیلاک XTS | تسلا مدل S | فیسکر کارما |
کادیلاک XTS | تسلا مدل S |
دوئل آخر این گروه بین بامو سری ۵ و آکورا RLX برگزار شد که در این رقابت درمجموع تعداد ۱۷۳۸ رأی به ثبت رسیده است. در این دوئل سری ۵ توانست با دریافت ۱۵۰۵ رأی و کسب ۸۶ درصد از کل آراء قاطعانه پیروز گردد درحالیکه TLX موفق به کسب تنها ۲۳۳ رأی شده است. بدین ترتیب با برگزاری آخرین دوئل گروه سدانهای متوسط لوکس، راهیافتگان به مرحلهٔ بعدی رقابتها از این گروه مشخص شدند که عبارتاند از:
مرسدس بنز E کلاس
آئودی A6
کادیلاک CTS
مازراتی گیبلی
بامو سری ۵
ولوو S90
تسلا مدل S
کادیلاک XTS
از میان شانزده شرکتکنندهٔ گروه سدانهای متوسط لوکس، این هشت خودرو به مرحلهٔ بعدی صعود کردهاند که پس از رقابت در آن مرحله، نهایتاً چهار خودرو راهی فینال خواهند شد. دوئلهای گروه سدانهای متوسط لوکس در مرحلهٔ بعدی بدینصورت خواهد بود:
بامو سری ۵ | تسلا مدل S |
؟ | |
مرسدس بنز E کلاس | مازراتی گیبلی |
؟ | |
کادیلاک XTS | کادیلاک CTS |
؟ | |
آئودی A6 | ولوو S90 |
؟ |
با کلیک بر روی لینکهای زیر نیز میتوانید تمامی دوئلهای گروه سدانهای متوسط لوکس را مشاهده کنید:
دوئل مرسدس بنز E کلاس و اینفینیتی Q70
(ali (Chevy nova
۹ دی ۱۳۹۶دوئل ها خىلى داره سخت مىشه و من همچنان منتظر رقابتهاى سخت تر هستم البته نکته اونکه 2 تا ماشىن با مشخصات و قىمت مشابه رقابت کنن نه مثل رقابت فورد جى تى و نىسان جى تى ار که تفاوت قىمتشون خىلى خىلى بالا بود
مهدی
۱۱ دی ۱۳۹۶سخت ؟؟؟؟
الان فقط باید ببینیم کی بعد m5 دوم میشه ؟
F۲۲RAPTOR
۹ دی ۱۳۹۶احتمالا این سگمنت مال eکلاس بشه
ولی خیلی دوست دارم کدیلاک برنده کل این سگمنت باشه
(ali (Chevy nova
۹ دی ۱۳۹۶F22
اىن رقابتها رو به چشم ىه رقابت جدى نباىد دىد و بهتر به چشم مکانى براى تبادل نظرات دونستش
F۲۲RAPTOR
۹ دی ۱۳۹۶مرسی از پیشنهاد
شاهين
۹ دی ۱۳۹۶فکر کنم e class این سگمنت رو میبره
علی
۹ دی ۱۳۹۶به نظر من ((((((((بنز و آئودی ))))))مستحق فینال هستن .ولی از bmw 5 هم نمیشه گذشت .
با تچکر
Mehdi TuRbO
۹ دی ۱۳۹۶فقط لکسوس حیف بود حذف بشه مخصوصن با طراحی داخلی فوق العادش
KamyR
۹ دی ۱۳۹۶خیلی ناراحت شدم که آخرین نماینده ی مازراتی خورد به e class . مازراتی تو این دوئلا خیلی بدشانس بود??
الف.ی
۹ دی ۱۳۹۶پدال هنوز نمی تونم درکت کنم!!!!!!!!!
از اینکه در گروه سوپر اسپرت ها مرسدس AMG GT و جگوار اف تایپ و بی ام و i8 رو کنار اونتادور s و فراری 812 قرار دادی!!!!!
دوئل های گروه مکلارن p1 و لافراری و بوگاتی و … هم که یکی از یکی بدتر بودن
امیر دهقان
۹ دی ۱۳۹۶درود دوست عزیز
در گروه سوپراسپرتها تمامی خودروها بجز لامبورگینی اونتادور و فراری 812 تقریباً در یک سطح قرار دارند. به همین دلیل امکان ایجاد یک گروه مجزا تنها برای دو خودرو وجود نداشت و بنابراین ناچراً اونتادور و 812 را با سوپراسپرتهای ضعیفتر در یک گروه قرار دادیم.
در گروه هایپرکارها اما حق با شماست و چینش رقبا از ابتدا چندان هماهنگ صورت نگرفته است. از طرف دیگر بتازگی خودروهای جدیدی مثل هنسی ونوم و مکلارن سنا هم به این گروه اضافه شدهاند. به همین دلیل به احتمال زیاد دوئلهای گروه هایپرکارها بار دیگر با چینش جدید رقبا برگزار خواهد شد.
سپاس از همراهی و مشارکت شما
الف.ی
۹ دی ۱۳۹۶سپاس فراوان بخاطر اهمیت دادن به نظر و پیشنهاد کاربران
Amin
۹ دی ۱۳۹۶لکسوس کاملا بهتر بود از ولوو و فقط از رو تعصب رفقای المانی باز حذف شد
Yaser1986
۹ دی ۱۳۹۶دوست عزیز ولوو ماله سوئد هستش ربطی به دوستداران آلمانی نداره
امیرمحمد
۹ دی ۱۳۹۶کلا دوستان ژاپنی باز توهم توطعه دارن چیز جدیدی نیست
Amin
۹ دی ۱۳۹۶میدونم ولوو برا سوئده!ولی خب خیلی حال نمیکردن لکسوس بره بالا دیگه…
lawyer hamid
۹ دی ۱۳۹۶بنظر من که e class و سری ۵ به فینال راه پیدا میکنن
اونم یه دوئل سنتی و داغ
احتمالا تو فینال هم بنز با اختلاف حدود ۱۰ درصد برنده میشه
رامتین
۹ دی ۱۳۹۶در نهایت در هر سگمنت میشه 3 خودروی برتر را دید و با نتایج car&drive یا سایتهای دیگه مقایسه کرد. البته نباید مغرضانه رای داد. ضمن اینکه نتایجی که حاصل میشه یه عیبی داره: ما همه این خودروها را بر مبنای اعداد و ارقام و مطالعات فردی انتخاب میکنیم، اما سایتهای خارجی معمولا همه این خودروها را تست می کنند و طرف که رای داده اکثر خودروها را سوار شده!! در هر حال کار خوبی انجام شده…
Love Cars
۹ دی ۱۳۹۶به نظرم دوئل ها منصفانه نبود نمونش دوئل بی ام و سری 5 با آکورا RLX.