در قسمتی دیگر از دور پایانی سری مطلب نتایج دوئلها امروز نوبت به جذابترین گروه رقابتها یعنی گروه هایپراسپرتها رسیده است که البته به دلیل همین جذابیت و همینطور حساسیت بالا، چندین بار در دوئلها و شرکتکنندگان این گروه تغییراتی ایجاد شد بهگونهای که پس از برگزاری تعدادی از دوئلها در مرحلهٔ مقدماتی، به دلیل اضافه شدن خودروهای جدیدی به این گروه و همینطور چینش نهچندان مناسب رقبا، دوئلهای گروه هایپراسپرتها یکبار دیگر از ابتدا و با چینش جدید خودروها برگزار شد. درهرحال سری تازهٔ رقابتهای این گروه در مرحلهٔ مقدماتی با حضور دوازده خودرو طبق جدول زیر برگزار شد:
پورشه ۹۱۸ | فراری لافراری | مکلارن P1 | جگوار C-X75 |
فراری لافراری | مکلارن P1 | ||
مکلارن سنا | آستونمارتین ولکان | پاگانی هوآیرا | لامبورگینی سنتناریو |
آستونمارتین ولکان | لامبورگینی سنتناریو | ||
هنسی ونوم F5 | کوئنیگزگ آگرا | بوگاتی شیرون | کوئنیگزگ رگرا |
کوئنیگزگ آگرا | کوئنیگزگ رگرا |
در آخرین دوئل گروه هایپراسپرتها، دو هایپرکار هیبریدی بریتانیایی یعنی مکلارن P1 و جگوار C-X75 در برابر یکدیگر قرار گرفتند. در این دوئل مجموعاً تعداد ۹۶۵ رأی به ثبت رسیده است که مکلارن توانست با دریافت ۷۰۲ عدد از آنها و کسب ۷۲ درصد از کل آراء با اختلافی چشمگیر بر حریف هموطن خود پیروز گردد درحالیکه از سوی دیگر جگوار موفق به کسب تنها ۲۶۳ رأی شده است. بدین ترتیب نهایتاً پس از کشوقوسهای فراوان تکلیف برندگان گروه هایپراسپرتها هم مشخص شده و پروندهٔ این گروه هم بسته شد. شرکتکنندگانی که از این گروه به مرحلهٔ بعدی راه پیدا کردهاند عبارتاند از:
فراری لافراری
آستونمارتین ولکان
کوئنیگزگ آگرا
مکلارن P1
لامبورگینی سنتناریو
کوئنیگزگ رگرا
این شش هایپراسپرت که همگی از برترین و گرانترین خودروهای حال حاضر دنیا هستند، در مرحلهٔ بعدی که مرحلهٔ یکچهارم نهایی محسوب میشود، طی سه دوئل باهم به رقابتهایی دیدنی و جذاب خواهند پرداخت تا از میان آنها چهار هایپرکار به مرحلهٔ نیمهنهایی راه پیدا کنند. دوئلهای گروه هایپراسپرتها در مرحلهٔ بعدی به شرح زیر برگزار خواهند شد:
فراری لافراری | مکلارن P1 |
؟ | |
آستونمارتین ولکان | لامبورگینی سنتناریو |
؟ | |
کوئنیگزگ آگرا | کوئنیگزگ رگرا |
؟ |
در ادامه نیز میتوانید مروری داشته باشید بر تمامی دوئلهای گروه هایپراسپرتها:
دوئل پورشه ۹۱۸ و فراری لافراری
دوئل بوگاتی شیرون و کوئنیگزگ رگرا
دوئل پاگانی هوآیرا و لامبورگینی سنتناریو
دوئل مکلارن سنا و آستونمارتین ولکان
دوئل هنسی ونوم F5 و کوئنیگزگ آگرا
#ali.m#
۱۱ خرداد ۱۳۹۷?لافراری?
قطعا بهترینه
ولی خب کاش با p1نمیوفتاد چون عاشق جفتشونم .
Just bentley continental
۱۱ خرداد ۱۳۹۷پادشاه رگرا با قاطعیت همه رو له می کنه.
Ali Keyhani
۱۱ خرداد ۱۳۹۷3 تا دوئل هست،پس یعنی سه تا برنده داریم،چچوری میخواین 4 تارو انتحاب کنین؟
محمد
۱۱ خرداد ۱۳۹۷اینو قبلا عزیزان پدال پاسخ دادن
گروههایی که در انتها به ۳ برنده میرسن
واسه مرحله نهایی، دوئلهای ۲ به ۲ بین هر ۳ خودرو برگزار میشه، هرکدوم که کمترین رای رو داشت از رسیدن به فینال حذف میشه
Ali Keyhani
۱۱ خرداد ۱۳۹۷کاش پورشه 918 به لافراری دور اول نمیخورد،چون به نظرم به هرکی میخورد میومد بالا
ژان وال ژان
۱۱ خرداد ۱۳۹۷حالا نیومده بالا چی شده مثلا؟
KING918
۱۱ خرداد ۱۳۹۷اخ اخ این دوئل های خنده دار پدال …….
هر کدوم عکسش قشنگتر باشه اون رای میاره :-)
Ali Keyhani
۱۱ خرداد ۱۳۹۷جای خالیش حس میشه،خودرویی مثل لامبورگینی چنتناریو از پورشه 918 70 به 30 شکست خورده بود توی جدول قبلی که ادامه ندادن و نصفه کاره موند
ساسان
۱۱ خرداد ۱۳۹۷P1هم به آستریون باخته بود.که با حذف آستریون از نظرسنجی به علت اعتراضات P1برگشت .
Kamy
۱۱ خرداد ۱۳۹۷من ۹۱۸ و شیرون ِ بازنده رو بیشتر دوست دارم ♥️♥️
فتنه گوساله سامری
۱۱ خرداد ۱۳۹۷عکس بالایی که رقابت بین هایپرکارها بودکه پدال خبرش روآورد همشون بدست ۹۱۸شکست خوردن هم در پیست وهم درشتاب.پورشه هایپر کاری ساخت که ازنظر مهندسی موتور های ترکیبی.آلایندگی کمتر.شتاب.پرفومنس درپیست.وحتی ازنظر لوکس بودن ازرقبا بهتر بود.تمام این مهندسی پرفومنس رو باداشتن ۱۱ اسپیکر وصندلی های برقی بهمراه داشت.بقول هموند پورشه باساخت ۹۱۸سوپراسپرت هارو برای آینده حفظ کرد
فتنه گوساله سامری
۱۱ خرداد ۱۳۹۷ازنظر خیلی ازمجله های خارجی ۹۱۸بهترین هایپر کار ساخته شده تاالان بوده.چیزی که کلارسون وجیمز می هم در برنامه گرن تور که ماشین انتخابی اونا p1مکلارن و فراری لافراری بود به برتری پورشه۹۱۸ آخرش اقرار اوردن.
Ferrari
۱۱ خرداد ۱۳۹۷از نظر کدوم مجله دوست عزیز تاپ گیر و اتوکار لافراری رو بهترین هایپرکار دونستن یعنی تو رنکینگ هایپرها لافراری اول بوده
https://www.topgear.com/car-news/best-2015/top-gears-top-five-greatest-hypercars-world-right-now#1
https://www.autocar.co.uk/car-news/best-cars/top-10-best-hypercars
پورشه قطعا از برترین هاست اما فکر میکنم لافراری بهتر بوده
مهدی
۱۱ خرداد ۱۳۹۷هه دوتا کونیگ زگ با هم
واقعا جذابیتش گرفته شد
خب رگرا میره بالا دیگه
مث دوئل بین دیمن و چلنجره
الف.ی
۱۱ خرداد ۱۳۹۷از الآن شکست مکی رو خدمت همه طرفدارای این خودروساز تسلیت عرض میکنم
emad1990
۱۱ خرداد ۱۳۹۷پورشه۹۱۸ومک لارن سنا حقشون بیشتر از ایناس
Landscape
۱۱ خرداد ۱۳۹۷من بعد از حذف شیرون تو این سگمنت دیگه تو دوئلای بعدیش نه رای دادم نه مشخصات بقیه رو خوندم فقط خندم میگره که چه جوری از کونیگزگ دو تا نماینده تو این مرحله هستن
SAEED
۱۱ خرداد ۱۳۹۷من بین همشون P1 رو انتخاب میکنم بدون هیچ تردیدی
Ali
۱۱ خرداد ۱۳۹۷دوئل ۹۱۸ و لافراری دوئلی بود که برای من و بعضی
مهم نبود اگه ۹۱۸ هم برنده میشد و لافراری میباخت
به هرحال یکیشون حیف میشدن
اونقدرام ناراحت کننده نیست چون دارندگان این خودروهالذتشو میبرن
به قول یک دوست عزیزی خودروسازی یعنی فراری و پورشه
Ali Keyhani
۱۱ خرداد ۱۳۹۷با اینکه خودمم به لافراری رای دادم ولی با نظرت کاملا موافقم
شاهین
۱۱ خرداد ۱۳۹۷واقعا ستمه لامبورگینی که کلا فازش ی چیز دیگس و بیایم با بقیه این ماشینا مقایسه کنیم!
تنفس طبیعی و نادره.بیشتر شبیه ماشین کلکسیونی هستش اما …
ولی بازم ایول داره که با این سیستمش تونسته تو دل خیلیا جا باز کنه
C.na_Sorena
۱۲ خرداد ۱۳۹۷کاش لافراری رو با سنتناریو.. پی وان رو با اگرا و رگرا رو با ولکان میذاشتین… انتخاب بین دوتا کوینیگ زگ خیلی سخته
Ali Keyhani
۱۲ خرداد ۱۳۹۷اینجوری هم به احتمال زیاد رگرا ولکان رو حذف میکرد_آگرا rs،پی وان هم بازم کونیگ میبرد و لافراری هم 99% چنتناریو شکست میداد.
اریا ماشین
۱۷ خرداد ۱۳۹۷به نظر من هنسی ونوم F5 بهترین هایپراسپرت دنیاست. به نظرم با نامردی به اگرا حذف شد
اریا ماشین
۱۷ خرداد ۱۳۹۷قدرتش،گشتاورش و سرعتش بیشتر بود تازه ارزون تر هم بود
اریا ماشین
۱۷ خرداد ۱۳۹۷ولی حالا با این وضعیت ۱۰۰ درصد رگرا قهرمان میشه