سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی پکن یا همان Auto China، امسال در تاریخ ۲۱ الی ۲۹ آوریل ۲۰۱۴ مطابق روزهای اول لغایت نهم اردیبهشت ماه ۹۳ میزبان بازدیدکنندگان بود . . .
[jwplayer mediaid=”۷۱۷۸۳″]
چین هم بزرگترین بازار خودرویی جهان است و هم بیشترین نرخ افزایش فروش را به خود اختصاص داده؛ همچنین پیش بینی می شود فروش ۲۰۱۴ بازار چینی ها بیش از ۱۱ درصد بیشتر از فروش ۲۰۱۳ باشد که در اینصورت باید منتظر شنیدن فروش ۲۳.۴ میلیونی در پایانی ۲۰۱۴ باشیم.
در روز نخست اتوشوی پکن ۲۰۱۴ دقیقا ۸۶ کنفرانس خبری برگزار شد که از مجموع آنها می توان چنین نتیجه گیری کرد که نمایشگاه امسال میزبان ۱۱۸ مدل جدید است که از این تعداد ۷۹ مدل، پیشرانه ای دوستدار محیط زیست داشتند! همراه ما باشید تا باهم مروری مختصر بر مهم ترین های نمایشگاه پکن ۲۰۱۴ داشته باشیم . . .
توفیقی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳بهترین تو این لیست بوگانیه و دیگر هیچ
مصطفی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ببخشید توفیقی جان،بوگانی؟!
شاهین
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳مصطفی این دیگه از اون ایرادا بود ها!
حرف “ت” بغل “ن” هستش،منم خیلی مواقع اشتباه مینویسم ولی قبل از ارسال یه بار دیگه میخونم بعد میفرستم.
mohsen
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳نه بابا !!!!؟
شاهین
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳با من بودی داداش؟
امیر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳نمیدونم چرا اسم چین میاد تمام رغبتمو واسه خوندن مطلب از دست میدم
شاهین
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳بوگاتی هم توی رشت هست؟!
مصطفی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳نه بابا.بوگاتی همش ضرره!
چاپلو
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام به همه.
به نظرم نیسان لانیا با پژو اگزالت خیلی بهم شبیه اند و یه جورایی شبیه کرایسلر200 هم هستند منظورم بیشتر تو قسمت عقبه هرچند کرایسلر ساده تر از گزالته و لانیا از اگزالت فضایی تره و احساس میشه لانیا مثل لکسوس NX(منظورم طراحی اولیه شه)از طراحی پخته ای برخوردار نیس حتی چراغای جلو هم از گوشه ها به صورت زاویه دار دچار کشیدگی و تیزی شدن اما تو قسمت عقب و به خصوص خطرا میشه گفت یه اقتباس کامل از کرایسلر شده
اون جیپ رتگید هم که منو یاد تویوتا Fjکرویزر میندازه نمیدونم چرا شاید به خاطر چراغای جلوشه هرچند که Fj خیلی از این خوشگلتره
هیوندا با اون ix25 هم که خیلی خوب کار کرده هرچند این ماشین اونجور که باید اسپرتی نیس ولی زیباست
اوانتادوره که قشنگه ولی میشد خیلی بهتر از اینا ظاهر بشه خیلی بهتر
محض رضای شیطون. اخه بوگاتی کی قراره یه مدل جدید بده بیردن فقط بلدن کارای جلف رو ماشین پیاده کنن بیشتر از 40 مدل بوگاتی داریم همه شبیه هم فقط یکی اسپایدره یکی دیگه کروکیه یکی رینگ 19 روشه یکی 20 اینچی یکی رنگ امیزیش فانتزیه یکی کرم کاریه یکی روکش چرم با کوک طلا داره یکی دیگه توش الماس به کار بردن همه ی این لوکس بازیا برای خالی کردن جیب این چینیای پولداره اخه عزیز من این همه اسم در کردی بعد حالا یه عمر هی میخوای از روش نون بخوری زشت بابا زشته برو رکوردتو پس بگیر.
خاوری
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳چاپلوجان اینارو که همه به کپی کاری متهم کردی
اگه کسی درباره ی شباهت دو طراحی از دو کارخانه متفاوت نظری داره باید با دلیل و مدرک بگه
این شرکتا در چندجای جهان استودیو طراحی دارن و مدام در معرض ایده های نو هستن
دلیلی نداره جیب با اون سابقه تاریخی و طراحی بیاد از روی fjتویوتا کپی برداره شبیهشم نیست به نظرم
لاینای نیسان هم کلا خط مشی طراحیش مشابه نسل جدید طراحیهای مواج این شرکته که شامل سه قسمت عمده س
درباره پژو اگزالت هم ک کلا قضیه فرق داره و پژو داره روزبه روز به سمت طراحی مینیمالتر پیش میره این یعنی اینکه با کمترین تغییرات در هر نسسل خودرو رو به نسل بعدی منتقل میکنه
الان طراحی جلوپنجره و چراغهای محصولات جدید پژو در همین راستاس
ممنونم
نخست خط کمر اسپرت دوم چراغهای بومرنگی و سوم جلو پنجره استوانه ای
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
شما هرچقدرم زوربزنی نمیتونی فولکس بدنامش کنی .
همه نشریات دنیا هم ازش تعریف و تمجید میکنند .
این و همه میدونند که بوگاتی یک شاهکاره و تا زمانی که به تعداد
فروش تعریف شده نرسه ، نسل جدید و معرفی نمیکنه .
خودتم خسته نکن . بوگاتی هزار مدل دیگه هم بزنه ، فروش میره .
مصطفی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳به جز ایران…
mersedes
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳بادیدن این ماشین ها میخواهم گریه کنم آخه تا کی پراید – پژو – و …..
Zonda R
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
دانگ فنگ هم با هوندا شریکه هم با پژو
سیاست چین جالبه
در مورد ایران:
فرهنگ ما بی فرهنگیه تا همچین ادمایی پشت میزهای مدیریت هستند
پس با پراید 22 میلیونی
که در عرض 2 روز 3/5 میلیون گرون میشه
همراه باشیم تا ……
و فاز دوم هدفمندی که باید در ازایه پرداخت بیشتر پول به مردم داده میشد
ولی گفتن حقتونو نگیرید دولت بدبخته
و در نهایت همون 45 تومنو دادن
sadegh
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳پراید شد 22 میلیون ؟؟!!!!! یا ابوالفضل!!
تا کی باید تو سری زدناشونا تحمل کنیم؟!
ای بی انصافا، والا انصاف نیس که اینجوری میکنید. آخه برای چیه پراید باید 22 میلیون پرداخت ؟!؟
این ملتا که به خاک سیاه نشوندید، فکر اون دنیاتون رو هم کردید ؟!؟!؟
sj
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳مثل اینکه پراید شده 21 ملیون حالا باید خواب ماشین رو دید
شاهین
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳هفته ی قبل یه سر به سایت “با ما” میزدی،قیمت موتور ملی صفر رو زده بود 31-30 دیروز رفتم دیدم زده 35!!!!!!!!!!!!
sadegh
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳یعنی اگه من میرفتم تو این نمایشگاه دیگه سر از پا نمیشناختمااا…
میوفتادم لا این ماشینا و شنا میکردم! :)
رضا
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳یه نماشگاه هم تو ایران برگزار نمیشه…..
آخه چقد عکس نگاه کنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شاهین
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳بیشتر از همه از هوندا بی هیبرید و اونتادور با سه تا خط خوشم اومد!
من اگه اونجا بودم یه هارد یک ترا رو با عکس پر میکردم.
اکثر خودروها هم اولین بار توی چین تولید خواهند شد.جالبه نه؟
Zonda R
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
من نمیدونم چه احساسی بهم دست بده
یا چه عکس العملی نشون بدم وقتی تو همچین نمایشگاهی برم
فکر کنید
من حاضرم 10 […] انتیک رو با دیدن یه ماشین روز (اره فقط دیدن)
عوض کنم
شاهین
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳راستی زوندا اگه بهت بگن بین “طرف” و “ماشین مورد علاقت” یکی رو انتخاب کن،اولین جایی که با ماشین مورد علاقت میری کجاست؟! :)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳درود . شاهین اشتباه نوشتی .
هنوز انتخاب نکرده کجا بره .
شاهین
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳میدونم،هدف این بود بگم که ما ها چقدر عشق ماشینیم! طرف کیلو چند؟! :)
sadegh
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین خیلی با کامنتت حال کردم.
شاهین
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳مخلصم داداش. :)
Zonda R
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
شاهین میزارمش
روبروم نگاهش میکنم
شایدم بیام دنبالت با هم رفتیم یه دوری زدیم;-) :-)
شاهین
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳حتما بیا داداش.داداش ای میلی چیزی داری؟ یه ذره بیشتر اشنا بشیم.مخلص.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
دمت گرم پدال . دمت گررررم . خیلی حال کردم .
چه فروشی بکنه اون هیوندای IX25 .
شورولت کروز هم جلوش یذره شبیه اپتیما و سراتو شده .
ائودی تی تی شاسی بلند هم که شاهکاره . فولکس میخواد یک شاسی بلند دیگر
با چسبندگی و هندلینگ عالی روانه بازار کنه ، مثا پورشه کاین و ماکان .
البته اینبار با نشان ائودی .
همه ی نمایشگاه یکطرف ، اون بوگاتی با طلای 24 عیارش یک طرف . خیلی خیلی
شاخ بود .
فولکس واگن جدید سی سی هم حرف نداشت . از سادگی درامده بود .
دم جیپ هم گرم با اون مدل کوچیک رنگیت . فقط رنگش روشن بود عالی میشد .
محصولات هوندا هم از نیسان خیلی زیباتر و پخته تر بودند .
پژو هم داره خودشو بالا میکشه ، طرح چراغای عقب مدل 408 دقیقا مثل طرح
بومرنگ چراغ های نیسان است . عقب 408 اصلا خوب نیست ، عین ماشین چینی ها
شده .
کیا K4 هم خیلی زیبا بود ، چند وقته دیگه میاد ایران .
اون لامبورگینی یک طرف ، اون 3 خط خوشرنگ هم یکطرف . در عین سادگی ،
خیلی جذابیت داشت .
بنز هم که با شاسی بلندش ترکونده بود .
از لینکلن هم انتضار همچین شاسی بلندی نمیرفت ، خیلی زیبا بود ، فکر
کنم این مدل ناجی لینکلن بشه .
لکسس NX هم فکر نکنم که اونقدر کوچیک باشه که رقیب بنز GLA و ائودی
Q3 و ب ام و X1 باشه !!!!! رقیباش ب ام و X3 . بنز GLK و … هستند .
اون گلف هم که رو دست مرسدس بنز A45 AMG بلند شده . از همه مهمتر با
قیمت بهتر .
اون ب ام و هم خیلی دریچه های جلو پنجرش بزرگ بود . البته باید تا مدل
نهایی صبر کرد .
((( شاید روزی برسد : که سیگارم را به عشق کسی روشن کنم ،
نه با یاد کسی ))) .
Saied
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳مرسی پدال! به نظر من بوگاتی یه شاهکاره هنریه دست انسانه!
راستی جای فراری خیلی خالی بود!
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳درود . پدال دوباره کامنت من غیب شد .
شاهین
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳یحتمل اسپم بوده! (شوخی) :)
Saied
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳مرسدس بعد ۵ سال به فکر رقابت با x6 افتاده!
ولی x6 از نظر فنی خیلی ضعیفه ولی در عوض از نظر ظاهر خیلی طراحیه قوی ای داره که به نظرم مرسدس بر عکس این عمل خواهد کرد!
شاهین
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳سعید جان بر چه اساسی میگی BMW از نظر فنی ضعیفه؟ رکورد بیشترین کسب جایزه ی بهترین موتورهای سال دست BMW هستش.ارادت.
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
شاهین جان قسمت فنی فقط به موتور مربوط نمیشه که داداش .
سیستم تعلیق . سیستم انتقال قدرت . سیستم ترمز . سیستم های
افرود و ……
البته هنوز مشخص نیست ، باید تا نسخه ی تولید بنز و ازمایش
جفت ان ها صبر کرد .
( تو موتور یک هواپیمایی و هیچ وقت نمیتونی به ستاره دست پیدا کنی )
:) ؛) ؛)
شاهین
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳خب توی اکثر این موارد هم BMW سرامد بوده.غیر اینه؟
میلاد منو وارد بحث BMW و BENZ نکن،قربون دستت!!! به حد کافی اینجا فحش خوردم،نمیخوام بگم کدوم یکی بطور مطلق برتر هستش.هر کدوم توی یه کلاس و یه زمینه ای برتری دارن دیگه!!!
:) :) :)
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
ب ام و سر امد نبوده .
بنز از همون اول ذاتش کلاسیک و تجملی بوده . چه بسا که
اسپورتم بوده . میتونی به قدمت بنز SLS و SL نگاه کنی .
یا حتی مسابقات روسیه در سال 1900 .
بنز دوست داره نرم و گرم و راحت باشه ، ب ام و دوست
داره در تمام محصولاتش طراحیه جوان پسند و هیجانی موج
بزنه . اما اگر میخواهی با یک تیر دونشان بزنی و همه
چیز را در حد متعارف و تعادل داشته باشی ، بدون شک
بهترین انتخاب ، ائودی است . من که المان نرفتم ولی
شنیدم در المان بیشتر ائودی را قبول دارند و سوار
میشوند .
شاهین
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳یه پیشنهاد بهتر!
پول داشته باشی از هر کدوم یکیو بگیری! یه BMW،یه بنز،یه پورشه و یه ائودی! ارادت.
saied
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳شاهین اولا که بزرگ ترین مشکل x6 فضای ناکافی واسه سرنشینای ردیف دوم هستش که واقعا خیلی مزخرفه ! در ضمن از نظر کمک فنر خیلی خیلی خشک محسوب میشه که یه ایراد خیلی بزرگیه ! در درنج قیمت این ماشین خیلی از ماشین هایه دیگرو میشه انتخاب کرد که ایکس شش در مقابلشون فقط طراحی خشگلی داره .
شاهین
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳سعید جان با توجه به اینکه این بنز هم دقیقا کپی X6 هستش پس ایراد فضای ناکافی رو خواهد داشت.در مورد کمک فنر هم باید بگم،این ماشین اصلا مناسب افرود نیست و بیشتر مناسب جاده هستش چون اصلا فلسفه ی شکل گیریش همین بوده.
در هر حال انتخاب توی این محدوده زیاده و هر کسی بسته به سلیقه ش یکی رو انتخاب میکنه.ارادتمندم.
امید
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ای کاش منم اونجا بودم
ali n
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳bmw از همه شاخ تر بود
زیگما
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳عجب رشدی میکنه این نمایشگاه پکن. تا چند سال پیش کسی اصلا نمیدونست پکن کجاست!چه برسه به ….
مصطفی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳به چین نمی یاد ها!
ESI
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳نمایشگاه میخوای فقط نیویورک
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
راسی اگر دوستمون اقا فرید ، نظاره گر این پست بودند ، حضور خودشون رو
اعلام کنند ، تا به بقیه بحثمون ادامه بدهیم .
مصطفی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳کشته ی او لامبو شدم…خیلی خفنه…
sajjad
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳بعضی از خودرو سازان روز به روز محصولاتشون پخته تر میشه .ودر مقابل بعضیاشون رفته رفته از اصل ووصل خودشون دور میشن ومحصولات مفهومی به درد نخور تولید میکنند .وجای شک نیست خودرو سازای جدید ی مثل هیوندا وکیا ودیگر خودرو سازان مثل اینها در سال های اینده بتوانند با خودرو سازهای المانی وامریکایی وزاپنی رقابتی شونه به شونه داشته باشند .گرچه هنوز محصولاتشون از نظر کیفیت قابل قیاس نیستند
NASSY
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳درود
چین واقعا داره خودشو بالا میکشه , شرکت های چینی که ما ایرانیا هر روز هر چی فحش ابدار و ….. نثار شون میکنیم دارن با بهتررین برند های خودرو سازی دنیا کار میکنن(بنز,هوندا,جی ام موتورز, ….)
اون وقت ما ایرانیا(کلا) نشستیم به چین فحش میدیم , به کره, …
مـــــــــــــــــا منتظریم یکی دستمون و بکیره و بهمون بکه چیکار کنیم, در صورتی که بقیه خودشون شروع میکنن و واسه تکمیل کارشون از شرکت های خارجی کمک میکیرن!!!!
همین چین که الان داریم مسخره اش میکنم , تا 5 سال دیکه با بنز و بی ام و و …… رقابت میکنه(الان شروع شده رقابتشون)
به امید روزهای بهتر برای صنعت خودرو ایران
زیگما
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳عزیز جی ام مخفف جنرال موتورز هست و لازم نیست پس از جی ام از کلمه موتورز استفاه کنیم.
NASSY
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳شما به بزرگواری خودتون ببخشید
اشتباه شد. (اخه چند بار نظر نوشتم و پاک کردم, قاطی کردم)
مــرسی
NASSY
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳(((((((دایملر و همکار چینی اش یعنی BYD می خواهند))))))
(یعنی متاسفم واسه […]) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بازار ایران برای فروش خودرو عااااالیه اما دولت نمیخاد شرکت های استکبار و …. بیان توو بازار ایران
ما ایرانیا فقط بلدیم ایراد بگیریم (به همه کس و همه چیز)
چیـــــــــــــــن یکی از قطب های تجارت دنیاس , توو چین مثل بقیه جاها
هرچقدر پول بدی همون اندازه اش میدن بهت(ماشین,اجناس مختلف,…)
تاجر های ایرانی میرن جنس درجه سه میگیرن , در عوض میخوان اندازه درجه یک کار کنه !!!!! نمیشه عمو جون
مشــــــــــــکل از خودمونه نه چینیا
چین واقعا در شاخ میشه توو خودرو سازی , توو 10 سال اینده خودشو جزء بهترینا میرسونه(بدون هیچ تعصبی عرض کردم)
پیشرفــــــــــــتش قابل تحسینه !!!
اون وقت ما فقط حرف میزنیم که مثلا : خودرو ملی , موتور ملی , اینه بغل ملی , فرغون ملی , دنده ملی …
(( تا زمانی که دشمنانی نداشته باشی نمی توانی رھبری بزرگ بشوی حتی اگر دشمنانی ھم نداری وانمود کن که کشورت در خطر است زیرا وقتی مردم بترسند برای برده شدن آماده می شوند. سخن : ھیتلر
(از ماست که بار ماست)
چاپلو
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳با عرض پوزش
من که نفمیدم چی شد؟
Zonda R
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
Nassy عزیز
بیخیال ارزش نداره اعصابتو خورد کنی
“گاهی اوقات بزرگترین ثروت نفهمیدن است”
sadegh
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ناسی جون جمله آخرت منو واقعا خراب کرد.
واقعا ما برده شدیم…! :(
امیر. فقط ایتالیا . فقطلامبورگینی
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳بسمه تعالی
من اون لامبورگینی رو دوست دارم خیلی خوش گل شده.
Zonda R
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳@.F
امیر عزیز
دقت کن انتهای دو خط قرمز و سبز رو
اومده تا لوگوی لامبو تا تو چشم باشه لوگوش
بسیار زیبا
Un4given
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳نمیدونم متوجه شدین یا نه. فضای نمایشگاه کلا دلگیر بود و اون هیجان توش دیده نمیشد. غرفه پژو هم فک کنم تو پارکینگ نمایشگاه برگزار شده بود !
Blindman
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳I Love Lexus NX
لامبوی کرد
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳اونجا دوباره اوراکان رونمایی شد اما اینبار با یه کلیپ خیلی خیلی جالب و هیجان آور!خداییش کف کردم،واقعا عالی بود…
PEUGEOT
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳پژو کارت عالیه
همینجور ادامه بده تا چشم حسوداتو در بیاری
PEUGEOT
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳ببین بازار چین اینقدر مهم شده که همه کمپانی ها دست و پا میزنن برای ورود به این بازار
انزو
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳چرا کلا ما ینی ایران از کل دنیا جداست؟؟تو کل نمایشگاههای دنیا همیشه شرکتهای قدرتمند جدیدترین ماشیناشون رو ب نمایش میذارن.ولی ما یبار ندیدم تو ایران از این اتفاقا بیفته.بخوان بذارن از انواع پراید شروع میشه ک واقعا خیلی هم تنوع داره البته تو حروف انگلیسی. sx ex sl slx se el 131 132 111 141 142 , و غیره و دیگر هیچ.
یاسر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳یاد نمایشگاه اصفهان بخیر
یاسر
۶ اردیبهشت ۱۳۹۳اینا عکس ماشینه یا فتوشاپه. ایران خودرو و سایپا کجان پس؟
مصطفی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳لابد ایران خودرو با206 بره؟!
علی
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳سلام معلوم نمایشگاه فارق العاده ای بوده
از اونا که ما اهالی اران زمین باید توخواب ببینیم
جای ویران خودرو و سایپایه زیادی مطمعنم که خالی بود.
بگذریم بین ماشیناhonda Concept B Hybrid
و نیسان لانیا وان شاسی بلند بنز و بوگاتیه و ix25 هیوندا
و bMW Vision Future Luxury Concep
و لکسوس nx را خیلی دوست داشتم
ولی بیشتر از همه لانیا رو که از همه لوکس تره و یک ژاپنی
اصیله
خاوری
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳معلومه تعصب همه رو کور کرده..این نمایشگاه فقط در ستایش چینه و سختکوشی این ملت..گرچه الان ماشیناشون آشغالن اما میخوان بلند شن و این مهمه
ما هم همچنان نشستیم کنار گود و فریاد میزنیم:
“لنگش کن”
« میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳درود .
حرف شما کاملا درسته .
birang
۷ اردیبهشت ۱۳۹۳بوگاتی و اونتادور و مرسدس عالی بودن
فقط حیف جای فراری و پورشه خالی بید!
لابد دارن روی یه خودروی بی نظیر دیگه کار میکنن لابد!
فقط تنها چیزی که باید بگم اینه ساو کوپه مرسدس بنز طراحیش خیلی خفن بید
من اگه اونجا بود دفترچه ی خاطرات ذهنمو پر میکردم وگرنه عکس که تو گوگل پره
یه شنا هم میزدیم وسطا ماشینا -زیرآبی وکرال پشت-دی