بهترین سدان های لوکس فول سایز نوعی از احساس را دارند که هر خودرویی به آسانی نمیتواند با آن رقابت کند. به رولزرویس فانتوم فکر کنید؛ اما به خاطر اینکه بیشترمان پول خرید یک فانتوم نو و یا جتی کارکرده را نداریم، پس برای پاسخگویی به حس برتر بودن و لذتجویی چهکار باید بکنیم؟ چارهی کار سدان های فول سایز و میدسایز زیر ۴۰ هزار دلار است. این خودروها ظاهر شیک و زیبا و نمای داخلی لوکس را بدون آسیب رساندن زیاد به حساب بانکی ارائه میکنند. در لیست زیر نگاهی میاندازیم به این خودروها و منتظر نظرات شما دربارهی انتخابتان هستیم.
لینکلن MKZ
ظاهر صاف و صیقلی MKZ از عناصر طراحی سدان بزرگ کانتیننتال بهره برده اما قیمت این خودرو از ۳۵۹۳۵ دلار آغاز میشود. با قیمتی که زیر ۴۰ هزار دلار است،MKZ از سیستم تشخیصی جالبی استفاده میکند که با قدم گذاشتن در بیرون، محیط بیرونی خودرو روشنتر میشود. دربارهی یک خوشامدگویی گرم صحبت میکنیم. همچنین نمای داخلی قابلتوجهی را شاهد هستیم که در این سگمنت قابلتوجه و متمایز است بنابراین شما میتوانید احساسی زیبا بدون خرجی زیاد را داشته باشید.
هیوندای جنسیس
جنسیس فول سایز به نماد هیوندای تبدیلشده و اخیراً نیز شاخهی لوکس این خودروساز نام گرفته است. در حال حاضر شما میتوانید جنسیس ۶ سیلندر دیفرانسیل عقب را با قیمت ۳۹۷۰۰ دلار خریداری نمایید. اگر خواهان همهی حقههای هیوندای مثل سیستمهای ایمنی فعال باشید، قیمت خودرو از ۴۰ هزار دلار عبور خواهد کرد اما مدل پایه هم ارزشهای بسیاری را داراست.
لکسوس ES 350
لکسوس ES یک راز دارد: با یک متر فضای پای عقب،ES 350 جادارتر از پرچمدار لکسوس یعنی LS است. این مدل ارزانتر بهصورت استاندارد از چرم فیک و متقاعدکنندهای بنام NuLuxe استفاده میکند. با قیمت ۳۸۹۵۰ دلاری، شما صاحب یک برند لوکس و فضای جادار زیادی میشوید.
کیا کادنزا
کیا در برخی سگمنت ها بهترین شرایط را نسبت به رقبا ارائه میدهد و یکی از این مدلها، خودروی فول سایز و دیفرانسیل جلوی کیا کادنزا است. قیمت این خودرو از ۳۳۸۴۰ دلار شروع میشود و با ۳ هزار دلار بیشتر، تریم ممتاز کادنزا با سانروف پانورامیک، سنسورهای پارک عقب و موارد دیگر را دریافت میکنید. مدل ۲۰۱۷ کادنزا که به زودی عرضه خواهد شد بیشازپیش سایهی خود را بر سر سدان پرچمدار K900 خواهد گستراند.
کرایسلر ۳۰۰ لیمیتد
شما میتوانید این خودرو با پیشرانهی ۶ سیلندر را که نماد مقرونبهصرفگی است با ۳۳۰۱۰ دلار خریداری کنید. با سفارش پیشرانهی ۸ سیلندر قیمت خودرو به ۳۹۴۶۵ دلار میرسد و اگر دنبال غرغر کردن بیشتری هستید،۳۶۳ اسب بخار تولیدی ارزشش را دارد. در این قیمت، سدان های کمی هستند که با جذابیت 300S برابری میکنند، کرایسلری که رینگهای ۲۰ اینچی دارد. تصویر مربوط به کرایسلر 300S Alloy Edition میباشد.
نیسان ماکسیما
نیسان ماکسیما استایل متمایزی دارد و با پیشرانهی ۶ سیلندر جفت شده با گیربکس اتوماتیک CVT عرضه میشود. ماکسیما احساس بسیار متفاوتی نسبت به آلتیمای میدسایز دارد. با قیمت آغازی ۳۳۳۴۵ دلاری، ماکسیما بهترین کابین را عرضه نمیکند اما در دستهی اسپورت های سگمنت قرار میگیرد.
آکورا TLX
آکورا TLX سواری نرم و راحتی دارد و بهصورت استاندارد از چراغهای LED الماسنشان که مختص این خودروساز هستند استفاده میکند. TLX با پیشرانهی ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری که نرم و کممصرف است شروع قیمتی ۳۲۶۳۵ دلاری دارد. اگر خواهان قدرت بیشتری نسبت به TLX 2.4 لیتری و ۲۰۶ اسب بخاری هستید، تریم پایهی ۲۹۰ اسب بخاری ۳.۵ لیتری نیز در دسترس است که زیر ۴۰ هزار دلار قیمت میخورد.
فولکسواگن سیسی
چهکار میتوانید بکنید وقتی که نتوانید از عهدهی خرید مدل جذاب مرسدس بنز CLS بربیایید؟ حال اگر فضای بیشتری را نیز بخواهید چه؟ البته که میتوانید فولکسواگن سیسی را انتخاب کنید. فولکس با ساخت یک خودروی CLS مانند عناصری مثل سقف شیبدار، چراغهای زنون و صندلیهای ممتاز چرمی را ارائه میکند. سیسی ۳۲۴۳۵ دلار قیمت دارد. این خودرو جمعوجور است اما با استایل منحصربهفردی که دارد، ما را وادار میکند تا نگاهی به آن بیندازیم.
بیوک لاکراس
بزرگترین سدانی که در حال حاضر نام بیوک را یدک میکشد لاکراس است که طبق کلاسبندیها در ردهی سدان های میدسایز قرار میگیرد اما کابین راحت و ساکتی دارد، همانطوری که از یک بیوک انتظار میرود. شما در کلکلهای خیابانی با لاکراس برنده نخواهید شد اما هدف اصلی این خودرو چیز دیگری است. با قیمت پایهی ۳۱۹۹۰ دلاری، بیوک راه متفاوتی را برگزیده است.
شورلت ایمپالا
در شکل 2LT، ایمپالا کابین جادار، رینگهای ۱۸ اینچی (رینگهای ۱۹ اینچی بهصورت آپشن در دسترس هستند) و پیشرانهی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری تنفس طبیعی ۳۰۵ اسب بخاری را با قیمت ۳۱۳۱۰ دلار پیشنهاد میکند. شیشههای آکوستیک کش رفته از بیوک کمک میکنند که ایمپالا سواری آرامی داشته باشد. این همان ایمپالای چند سال پیش نیست؛ با گذشت زمان تغییرات بهتری را شاهد هستیم.
منبع: motortrend
فرهاد
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵سلام.بعنوان کسی که تو کانادا زندگی میکنه میخواستم یکسری اطلاعات رو خدمت دوستان بدم.کرایسلر برای مدت کوتاهی با دایملر آلمان شریک بود و محصول این شراکت نسل جدید سیصد بود که از سال 2004بقول معروف ری دیزاین شد بهد از انکه شراکت بهم خورد توجه کنید از سال دوهزاروچهارتا حالا همون طرح اطاق هست فقط مثل ایران خودرو هی چراغ و جلو پنجره شو عوض میکنن چون جرات ندارن دست بهش بزنن فروشش کم میشه بعضی از دوستان تو سالهای دهه ی شصت و هفتاد میلادی موندن .کیفیت و دی زاین آمریکایی خیلی خراب شده حتما از اوضاع خرتب ساهای 2006.2007خبر دارین تا مرز ورشکستگی رفتن اگه وام دولت نبود یا خرید قسمت اعظم کرایسلر توسط فیات .همین کرایسلر سصد رو گوگل سرچ کنید سال دوهزاروه به پایین خنده تون میگیره
ali
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵قشنگ معلومه یه فرد ضد امریکایی تو خود ایرانی
اتفاقا مدلهای دهه ی 50.60.70 مدل 300 رو ببینی میفهمی نظراتت
چقدر بچه گونس متعصب جان
فرهاد
۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵یک مورد دیگه اشاره کنم انجا مشتری یک آپشن داره به اسم لیز یعنی بر اساس کنترکت که با کمپانی میبنده به مدت دوتا پنج سال بستگی به انتخاب مشتری یا ترم ارایه شده توسط کمپانی داره.ماشین و لیز میکنه یعنی اجاره با یک مبلغ ماهیاه که بعداز پایان ترم میره ماشین رو پس میده وخداحاظ یعنی تا ماشین میخواد به خرج بیوفته از شرش راحت میشن با این حال بازهم م بازار آلمانی ژاپنی کره ای بهتره همین سصد بیسیک مدلش بعداز تکس چهل تا آب میخوره اما بعداز سه سال هیجده هم بزور بخرن اما در رابطه تا تراک آمریکا اول هست ژاپنی به گردش هم نمیرسه.