چشم انداز

اشرافیتِ ارزان! 10 سدان ممتاز زیر 40 هزار دلار

بهترین سدان های لوکس فول سایز نوعی از احساس را دارند که هر خودرویی به آسانی نمی‌تواند با آن رقابت کند. به رولزرویس فانتوم فکر کنید؛ اما به خاطر اینکه بیشترمان پول خرید یک فانتوم نو و یا جتی کارکرده را نداریم، پس برای پاسخگویی به حس برتر بودن و لذت‌جویی چه‌کار باید بکنیم؟ چاره‌ی کار سدان های فول سایز و میدسایز زیر ۴۰ هزار دلار است. این خودروها ظاهر شیک و زیبا و نمای داخلی لوکس را بدون آسیب رساندن زیاد به حساب بانکی ارائه می‌کنند. در لیست زیر نگاهی می‌اندازیم به این خودروها و منتظر نظرات شما درباره‌ی انتخابتان هستیم.

Luxury-Under-40K-graphic
لینکلن MKZ
ظاهر صاف و صیقلی MKZ از عناصر طراحی سدان بزرگ کانتیننتال بهره برده اما قیمت این خودرو از ۳۵۹۳۵ دلار آغاز می‌شود. با قیمتی که زیر ۴۰ هزار دلار است،MKZ از سیستم تشخیصی جالبی استفاده می‌کند که با قدم گذاشتن در بیرون، محیط بیرونی خودرو روشن‌تر می‌شود. درباره‌ی یک خوشامدگویی گرم صحبت می‌کنیم. همچنین نمای داخلی قابل‌توجهی را شاهد هستیم که در این سگمنت قابل‌توجه و متمایز است بنابراین شما می‌توانید احساسی زیبا بدون خرجی زیاد را داشته باشید.

2017-lincoln-mkz-front-three-quarters-03
هیوندای جنسیس
جنسیس فول سایز به نماد هیوندای تبدیل‌شده و اخیراً نیز شاخه‌ی لوکس این خودروساز نام گرفته است. در حال حاضر شما می‌توانید جنسیس ۶ سیلندر دیفرانسیل عقب را با قیمت ۳۹۷۰۰ دلار خریداری نمایید. اگر خواهان همه‌ی حقه‌های هیوندای مثل سیستم‌های ایمنی فعال باشید، قیمت خودرو از ۴۰ هزار دلار عبور خواهد کرد اما مدل پایه هم ارزش‌های بسیاری را داراست.

2016-Hyundai-Genesis-front-three-quarter-in-motion
لکسوس ES 350
لکسوس ES یک راز دارد: با یک متر فضای پای عقب،ES 350 جادارتر از پرچم‌دار لکسوس یعنی LS است. این مدل ارزان‌تر به‌صورت استاندارد از چرم فیک و متقاعدکننده‌ای بنام NuLuxe استفاده می‌کند. با قیمت ۳۸۹۵۰ دلاری، شما صاحب یک برند لوکس و فضای جادار زیادی می‌شوید.

2016-Lexus-ES-350-rear-three-quarter-03
کیا کادنزا
کیا در برخی سگمنت ها بهترین شرایط را نسبت به رقبا ارائه می‌دهد و یکی از این مدل‌ها، خودروی فول سایز و دیفرانسیل جلوی کیا کادنزا است. قیمت این خودرو از ۳۳۸۴۰ دلار شروع می‌شود و با ۳ هزار دلار بیشتر، تریم ممتاز کادنزا با سانروف پانورامیک، سنسورهای پارک عقب و موارد دیگر را دریافت می‌کنید. مدل ۲۰۱۷ کادنزا که به زودی عرضه خواهد شد بیش‌ازپیش سایه‌ی خود را بر سر سدان پرچم‌دار K900 خواهد گستراند.

2014-Kia-Cadenza-front-three-quarters-in-motion1
کرایسلر ۳۰۰ لیمیتد
شما می‌توانید این خودرو با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر را که نماد مقرون‌به‌صرفگی است با ۳۳۰۱۰ دلار خریداری کنید. با سفارش پیشرانه‌ی ۸ سیلندر قیمت خودرو به ۳۹۴۶۵ دلار می‌رسد و اگر دنبال غرغر کردن بیشتری هستید،۳۶۳ اسب بخار تولیدی ارزشش را دارد. در این قیمت، سدان های کمی هستند که با جذابیت 300S برابری می‌کنند، کرایسلری که رینگ‌های ۲۰ اینچی دارد. تصویر مربوط به کرایسلر 300S Alloy Edition می‌باشد.

2016-Chrysler-300S-Alloy-Edition-front-three-quarter-03
نیسان ماکسیما
نیسان ماکسیما استایل متمایزی دارد و با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر جفت شده با گیربکس اتوماتیک CVT عرضه می‌شود. ماکسیما احساس بسیار متفاوتی نسبت به آلتیمای میدسایز دارد. با قیمت آغازی ۳۳۳۴۵ دلاری، ماکسیما بهترین کابین را عرضه نمی‌کند اما در دسته‌ی اسپورت های سگمنت قرار می‌گیرد.

2016-Nissan-Maxima-promo21
آکورا TLX
آکورا TLX سواری نرم و راحتی دارد و به‌صورت استاندارد از چراغ‌های LED الماس‌نشان که مختص این خودروساز هستند استفاده می‌کند. TLX با پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری که نرم و کم‌مصرف است شروع قیمتی ۳۲۶۳۵ دلاری دارد. اگر خواهان قدرت بیشتری نسبت به TLX 2.4 لیتری و ۲۰۶ اسب بخاری هستید، تریم پایه‌ی ۲۹۰ اسب بخاری ۳.۵ لیتری نیز در دسترس است که زیر ۴۰ هزار دلار قیمت می‌خورد.

2015-Acura-TLX-24-promo21
فولکس‌واگن سی‌سی
چه‌کار می‌توانید بکنید وقتی که نتوانید از عهده‌ی خرید مدل جذاب مرسدس بنز CLS بربیایید؟ حال اگر فضای بیشتری را نیز بخواهید چه؟ البته که می‌توانید فولکس‌واگن سی‌سی را انتخاب کنید. فولکس با ساخت یک خودروی CLS مانند عناصری مثل سقف شیب‌دار، چراغ‌های زنون و صندلی‌های ممتاز چرمی را ارائه می‌کند. سی‌سی ۳۲۴۳۵ دلار قیمت دارد. این خودرو جمع‌وجور است اما با استایل منحصربه‌فردی که دارد، ما را وادار می‌کند تا نگاهی به آن بیندازیم.

2015-Volkswagen-CC-36-4Motion-front-three-quarter-in-motion-031
بیوک لاکراس
بزرگ‌ترین سدانی که در حال حاضر نام بیوک را یدک می‌کشد لاکراس است که طبق کلاس‌بندی‌ها در رده‌ی سدان های میدسایز قرار می‌گیرد اما کابین راحت و ساکتی دارد، همان‌طوری که از یک بیوک انتظار می‌رود. شما در کل‌کل‌های خیابانی با لاکراس برنده نخواهید شد اما هدف اصلی این خودرو چیز دیگری است. با قیمت پایه‌ی ۳۱۹۹۰ دلاری، بیوک راه متفاوتی را برگزیده است.

2015-Buick-LaCrosse-front-three-quarters-072
شورلت ایمپالا
در شکل 2LT، ایمپالا کابین جادار، رینگ‌های ۱۸ اینچی (رینگ‌های ۱۹ اینچی به‌صورت آپشن در دسترس هستند) و پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳.۶ لیتری تنفس طبیعی ۳۰۵ اسب بخاری را با قیمت ۳۱۳۱۰ دلار پیشنهاد می‌کند. شیشه‌های آکوستیک کش رفته از بیوک کمک می‌کنند که ایمپالا سواری آرامی داشته باشد. این همان ایمپالای چند سال پیش نیست؛ با گذشت زمان تغییرات بهتری را شاهد هستیم.

2016-Chevrolet-Impala-LTZ-V-6-front-three-quarter-02

منبع: motortrend

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۵۵ دیدگاه‌ها

  1. walid

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (44 ديدگاه)

    انتخاب من اول ماکسیما بعد ایمپالا

    1. king 918

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      ببینین با چه مقدار پول چه ماشین هایی میتونن انتخاب کنن خدایا در مقیاس با ما ………..
      انتخاب 50 تا 100 تومن ما شده برلیانس>> هایما <<ام وی ام <>لیفان و…
      تازه اگه 50 تا 100 تومن داشته باشی مگرنه انتخاب اکثرا شده پراید تیبا سمند پژو رانا ودر بهترین شکل ممکن دنا ………..
      گاهی برای ماندن باید رفت ……….

      1. بهنام طیبی

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        king 918 عزیز متاسفانه بهترین اتومبیل تا 50 میلیون تومان ما ال90 معرفی شده.
        حالا ال90 بیا با اینا مقایسه کن

      2. m.h.t

        ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (1 ديدگاه)

        همین هایی که واسه ما اینجا گرونن یا در دسترس نیستن
        توی غرب یا امریکا هم قیمت خوبی ندارندیعنی هر کسی توان خریدشون رو نداره

    2. gatham

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (21 ديدگاه)

      انتخاب های من 4 تاست
      عکس اولیه + لکسس

  2. حسین

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (3004 ديدگاه)

    قیافه محصولات کرایسلر و لینکلن خیلی با کلاسه !
    البته لکسوس و نیسان هم محصولات خوبی رو ارائه دادند!

    1. Parvaz

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (407 ديدگاه)

      کرایسلر و لینکلن عالی هستن، ولی کرایسلر طراحی بدنش عالی تره….

  3. بهنام طیبی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    کرایسلر و شورلت و فولکس واگن

  4. بهنام طیبی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    خلاصه امریکا و المان و ژاپن مقایسه کردن خیلی سخت
    خداییش سه کشور غول خودروسازی جهان هستن

    1. ss

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (49 ديدگاه)

      بدون در نظر گرفتن قیمت آلمان ژاپن آمریکا
      ولی با در نظر گرفتن قیمت ژاپن آمریکا آلمان

      1. بهنام طیبی

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        درود بر شما کاربر گرامی.

    2. خسته شده

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (623 ديدگاه)

      آمریکا و ژاپن در لوکس ها به پای آلمان نمیرسن

      1. بهنام طیبی

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (4433 ديدگاه)

        خسته شده عزیز به همین راحتی هم نیست که شمامیگی

        1. خسته شده

          ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (623 ديدگاه)

          خیلی راحت تر از اینه که گفتم فقط یه سری متعصب نمیتونن قبول کنن یکی دو نفر هم در لباس متعصبین آمریکایی هستن فقط که ضد آلمانن اونا که به هیچ وجه نمیخوان قبول کنن همون شکست خوردهای برترین لوکس سازان هستند(که اونجا زیاد ربطی به ماشین آمریکایی نداره جناب طیبی شک) پر واضحه کسی که پول داشه باشه ماشین آمریکایی نمیخره یا یه آلمانیشو داره و بعد یه آمریکایی میخره ضمن اسمم خسته شدست خودم خسته نیستم و تا روشن نکنم خسته نمیشم گرچه برای بعضی ها هم خورشید نماد تاریکیه!جناب طیبی

        2. بهنام طیبی

          ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          خسته شده عزیز شما خیلی المان المان میکنی.خوب رفیق من شما خودروهایی دیگه از کشورهای دیگه هم بررسی کن

      2. ali

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (7389 ديدگاه)

        برای کاربر همیشه خسته ما
        باز تو
        بابا کوتاه بیا دایی
        خوبه حالت

  5. mory

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (418 ديدگاه)

    لکسوس که دیگه با این قیمت حرف نداره
    ایمپالا چه فیسی داره لامصب
    لینکلن هم که فوق العادس
    این سه تا به نظرم از همه بهترن

  6. Nima

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1659 ديدگاه)

    با توجه و برداشتى که من از مطلب کردم به نظرم لینکلن MKZ. بیشترین ارزش خرید رو داره
    چون واقعا چهره یه ماشین و اصالت یه ماشین 50.000 دلارى (حداقل۵۰) رو داره.
    توى نگاه اول که خواستم وارد بشم فکر کردم کانتیننتال هست
    به نظر کانتیننتال هم ارزشش از شروع قیمت 45.000 دلار خیلى بیشتره.
    واقعا به نظرم از نظر طراحى و زیبایى در حد ماشیناى 100.000 دلارى هست.

    1. خسته شده

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (623 ديدگاه)

      شما ب ام و سری هفت و بذار اینم بذار اگه از هر 100 نفر 95 نفر کمتر سمته ب ام و رفت من دیگه طرفدار ماشین های آلمانی نیستم شما دقیقا میخوای باز پای آلمانی هارو بکشی وسط و مثل کوروت با پورشه و یا آئودی یا لامبورگینی بگی آمریکا با سی چهل هزار دلار بهتر و یا در حد ماشین آلمانی 100 هزار دلاریه پسر خوب اگه قرار بود حد تعیین بشه که شک نکن هیچکس وقتی ماشینه آلمانی یا هست به آمریکایی نگاهم نمیکنه بدون حدم اونقدر لوکس سازاشون فروش دارد در همون آمریکا

      1. Sina

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (234 ديدگاه)

        خسته جان دیس لایک هات زیاده
        خودت بودو از این سرورو اون سرور خودتو لایک کن

      2. ali

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (7389 ديدگاه)

        بی ام و سری7 با این مدل لینکلن هم کلاس نی
        تو کلاس بندی ها رو نمیدونی فقط گوهر بار صحبت میکنی
        همممممیییییییییییشششششششششششههههههههههه
        متعصب تازه اون زمان که بی ام و نبود لینکلن موتور12
        سیلندر داشت …

      3. P.G

        ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (489 ديدگاه)

        گل پسر خسته برو قشنگ سرچ کن ببین زمانى که دهه ى شصت و هفتاد لینکلن مدل کانتیننتال رو میساخت بى ام و دقیقا چى میساخت که بتونه در اون سطح باشه؟
        بعد اگه به نتیجه رسیدى ***دیگه به این راحتى اسم لینکلن رو کوچک نکن؛)

    2. کیان

      ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (1491 ديدگاه)

      برادر خسته ،خسته نشده از حرف الکی و تعصب تو خیالی ،
      یه لطفی کن برندهای مهم مثل بی ام و رو با بپه بازیت خراب نکن
      بی شک لینکلن مورد نظر طراحی واقعا جذابی داره چه داخل چه خارج
      من که خودم بی ام و رو خیلی دوس دارم ولی این لینکلن عالی هست هرچند هیچ ربطی به سری 7 نداره ، هیچ ربطی ، خواستی از هیچ ربطی ، تعصب یه صفحه دیکته بنویس یادت بمونه !!

      نکته دوم اصلا مهم نیس که واقعا چی بهتر هست ، مهم اینه که مردم چی رو بیشتر بخوان
      در مقیاس کوچک هیچ کس موافق نظرات کارشناسی نشده شما نیس

      نقطه سر خط .

  7. مهرداد

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (353 ديدگاه)

    لینکلن…انتخاب من

  8. نیما ناصری

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (346 ديدگاه)

    لکسس چشمم رو گرفت ولی جیبم یقمو چسبیده

  9. asa

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (569 ديدگاه)

    من که فقط لینکلن بعد کرایسلر بیوک ایمپالا و اکورا تو این لیست عشقمه. مخصوصا اون لینکلنه که مثل برادر بزرگ ترش شکوه ازش میباره . به قول دوستمون انگار یک ماشین 100 هزار تایی سواری .ممنون میشم اگه دم خونمون تحویل بدید.

  10. Hawk

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر بنده در کل ، لگن این خودروهای مذکور، شرف داره به پلاستیک حلبیهای ساخت داخل،
    تا زمانی که صنعت خودرو دست یک مشت دلال نون به نرخ روز خور هستش(همونایی که توی تی وی با وقاحت تمام، میگن من از چیزی خبر ندارم) سرنوشت صنعت خودرویی ما همین است که همین است……….

    باتشکر از سایت پدال بابت مطالب بسیار پر محتوا اما افسوس به دل انداز….

  11. amin

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (77 ديدگاه)

    انتخاب اول mkz , انتخاب دوم کرایسلر 300…. انتخاب سوم شورولت ایمیالا

  12. علی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (206 ديدگاه)

    کرایسلر آدمو یاد برند رولز رویس میندازه و قطعا از بقیه موارد بسیار سنگین ترو باکلاس تره از نظر ظاهری

  13. sardar

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    میبینین ماچه بدبخت شدیم لکسوس اونوره آب صفرکیلومترش باتومان ما118میلیونو خرده ای درمیادبعدش اینجاهم مدل2013بالای 200میلیون معامله میشه.خدایامگه ماچه گناهی کردیم که ازگناه اون کافرا(البته به قول بعضیا)سنگینه که بایداینجوری بسوزیم

  14. بنتلی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    ماکسیما طراحی کابین فوق العاده ای داره،لاکراس سواری نرم و کابین آرومی داره،ایمپالا ک جز بهترینها هس،لکسوس ‏es‏ از برندی بسیار معتبره ک رتبه درخشانی داره،کرایسلر 300 خودرو باابهت و عضلانی هس ک با اینکه پرچمدار حساب میشه و تجهیزات زیادی داره ولی باز قیمت بسیااار خوبی داره و ب نظرم بهترین گزینه توی لیسته نسبت ب قیمتش.

    1. REZA

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (225 ديدگاه)

      الان کدوم خوبه؟

      1. ali

        ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (7389 ديدگاه)

        معلومه پرچم امریکاییها مثل سنوات گذشته بالاست

  15. امیر

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (236 ديدگاه)

    جنسیس تاج سره همه متقلبان ژاپنی و المانی .حداقل تو ترازو کم فروشی نمیکنه .خدا نگذره از فریبکاران و متقلبان.

    1. Amir

      ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      فک کنم حالت خوش نیست عمو
      ژاپنی متقلب
      جنسیس تاج سر
      المانی کم فروش???

  16. احمد باقری

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4716 ديدگاه)

    لینکلن، لکسوس، کرایسلر و بیوک

  17. علیرضا4225

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (132 ديدگاه)

    اول لینکلن بعد اکورا

  18. Peyman

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (61 ديدگاه)

    با 40000$چه چیزایی که نمیشه خرید تازه اینه سدان و لوکس هستند
    شما فکر کن جوان ها با این پول چه ماشین های اسپرتی میوتنن بخرنن
    دوستان میشه من رو راهنمایی کنن با 50میلیون تومان ایران چه ماشین اسپرتی میشه خرید
    تو مایه های Z350_GT86_کامارو_موستانگ و…

    1. REZA

      ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (225 ديدگاه)

      میتونی یه پارس بگیری کمک پنوماتیک نصب کنی- یدونه هم سیستم صوتی خوب ببندی روش صندل های ردیف عقبو هم برداری دو تا ساب گرند زیرو بزاری باهاش حال کنی

  19. حمیدرضا

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (2414 ديدگاه)

    کرایسلر بعد لکسس بعد لینکلن و جنسیس ولی انصافا کیفیت با چه قیمتی و چرا ما در این وضعیت هستیم

  20. American and japan

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (199 ديدگاه)

    لکسوس es350 عالیه.فرض کنید!موتور اریون و اتاق و کیفیت و آپشن های لکسوس!چه شود!!!!

  21. تمدن عرب

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (5 ديدگاه)

    انتخاب اول: کراسیلر 300
    انتخاب دوم :لینکلن Mkz
    انتخاب سوم: شورلت ایمپالا
    بنده چون در خوزستان زندگی میکنم از نزدیک این ماشین ها رو دیدم کیفیت عالی دارن بخصوص کرایسلر 300 یک اُبهت خاصی داره البته لینکلن رو از نزدیک ندیدم

  22. Reza.jz

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (30 ديدگاه)

    کرایسلر❤

  23. Mahmood

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (197 ديدگاه)

    به نظر من کرایسلر و ایمپالا و لکسوس و ماکسیما می تونن بهترین گزینه ها برای انتخاب باشند.

  24. hero

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    کاملا مشخصه که نویسنده مقاله آمریکاییه!
    من که تو منطقه آزاد زندگی میکنم میدونم ماشینای آمریکایی چه آشغالین

  25. m4

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (293 ديدگاه)

    داداش دوژ چلنجر جا انداختی از همشون هم خوش تیپ تره!

  26. سروش

    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (184 ديدگاه)

    تو کشور ما ماشین سازها اپشن ندارند، اپشن فقط واسه بربریه، ماشینها همه عالین ولی کرایسلر 300 رو میپسندم، راستی وقتی قیمت فورد f150 رو میبینم میخوام با کله برم تو دیوار

  27. اشنا

    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (6 ديدگاه)

    خونه رو تو قیطریه نگاه میکنی حتی راه نیست با ماشینت بری تو مثل کوچه های کجو کوله تجریش حالا قیمتاشون نگاه مثل ماشینهامون بعد برو تو کار قیمتها نمی دونی این قیمتهای الکی خونه و ماشین از کجا امده که تو جهان اول هم این قیمتها وجود نداره

  28. ArasH

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    زیر چهل هزار دلار؟؟
    میدونی قیمت جنسیس یا کادنزا چقدره تو بازار برادر من؟ حالا بیوک، شولت یا اکورا رو که اصلا بحثش رو نکن. ما 40 سال از نعمت اتومبیل های لوکس محرومیم به بهانه پیشرفت صنعت خودروی داخلی، اینا پیشرفت که نداشتن، پسرفت هم کردن، این وسط این ما هستیم که ضرر کردیم

  29. فقط بریتانیا

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1120 ديدگاه)

    یه لاستیک رولزرویس می ارزه به همشون همیشه طرفدار بهترین باشید

    1. من

      ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (14 ديدگاه)

      منظورت همون رولزرویس که زیر پرچم المانی هاس؟

  30. Archi KHAN

    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (2202 ديدگاه)

    اصلا کاری به آلمانی و امریکایی و ژاپنی ندارم !
    40 هزار دلار و این همه تنوع ، این همه کیفیت و زیبایی ؟!!
    فقط میتونم بگم :
    خدا لعنت کنه باعث و بانی اش را …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا