خودروهایی که در اینجا خواهید دید، در آزمایشهای رانندگی موتوروان در سال ۲۰۲۳ موفق به کسب بیشترین امتیاز شدهاند.
سال ۲۰۲۳ سال بسیار خوبی برای خودروها بود و ما تا جایی که توانستیم، مدلهای جدید را آزمایش کردیم و به هرکدام از ۱ تا ۱۰ امتیاز دادیم. حال با نزدیک شدن به پایان سال، بهترین خودروهای ۲۰۲۳ را لیست کردهایم. اینها خودروهایی هستند که در آزمایشهای رانندگی موتوروان بالاترین امتیاز را گرفتهاند.
۱۰-بامو i7
امتیاز: ۹.۲ از ۱۰
i7 لوکسترین و مدرنترین بامو تاریخ است. قوای محرکهٔ تمام الکتریکی این ماشین ۵۳۶ اسب بخار قدرت دارد و برد ۴۹۵ کیلومتری را فراهم میکند اما صندلیهای عقب جایی است که هرکسی دوست دارد باشد. یک صفحهنمایش عظیم ۳۱.۳ اینچی 4K که از سقف پایین میآید به همراه مجموعهای از امکانات رفاهی مثل ماساژور صندلیها و حتی بسته شدن خودکار درها، i7 را به رولزرویسی با نصف قیمت تبدیل کردهاند.
۹-آستونمارتین DBX707
امتیاز: ۹.۳ از ۱۰
لامبورگینی اوروس یک رقیب جدی بنام آستونمارتین DBX707 دارد. پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربوی این ماشین با تولید ۷۰۷ اسب بخار قدرت، شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت ۳.۱ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت را فراهم میکند. مهندسان آستونمارتین همچنین برای کنترل بهتر بدنه، سیستم تعلیق بادی را از نو تنظیم کرده و فرمان برقی را تغییر دادهاند تا پاسخگویی فوقالعادهای داشته باشد.
۸-هیوندای پالیسید
امتیاز: ۹.۳ از ۱۰
نسخهٔ فیسلیفت هیوندای پالیسید خصوصاً در تیپ لوکس کالیگرافی، به لطف کابین لوکس، تجهیزات ایمنی فراوان و قیمت مقرونبهصرفه، بهترین کراساوور سه ردیفهٔ بازار محسوب میشود. هماکنون میتوان یک پالیسید کالیگرافی فول آپشن را با قیمت تنها ۵۲ هزار دلار خرید.
۷-جنسیس GV60 پرفورمنس
امتیاز: ۹.۳ از ۱۰
خودروهای الکتریکی پرشتاب در بازار کم نیستند اما GV60 پرفورمنس از قدرت و جذابیتی برخوردار است که آن را شایستهٔ تقدیر میکند. این ماشین با ۴۲۹ اسب بخار قدرت، ظرف تنها ۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت دست پیدا میکند و این کار را با برد ۳۸۰ کیلومتری انجام میدهد.
۶-بامو X7
امتیاز: ۹.۳ از ۱۰
بزرگترین شاسیبلند بامو یکی از بهترین ساختههای این شرکت محسوب میشود. X7 برای مدل ۲۰۲۳ فیسلیفتی را تجربه کرده که یک پیشرانهٔ شش سیلندر هیبریدی خفیف بسیار نرم با ۳۸۰ اسب بخار قدرت، طراحی بیرونی تازه و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی iDrive 8 با نمایشگر لمسی ۱۴.۹ اینچی جدید را به ارمغان آورده است. این ماشین از هر نظر شاسیبلند لوکس درخشانی است.
۵-لکسوس RX هیبریدی
امتیاز: ۹.۴ از ۱۰
هرچند نسل جدید لکسوس RX در ظاهر شبیه نسل قبلی به نظر میرسد اما ارائهٔ یک پیشرانهٔ هیبریدی بروز شده با قدرت و مصرف سوخت بهتر، پرفروشترین محصول برند لوکس تویوتا را جذابتر کرده است. پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر هیبریدی این خودرو مجموعاً ۲۴۶ اسب بخار قدرت دارد و در هر صد کیلومتر ۶.۵ لیتر بنزین مصرف میکند.
۴-بامو XM
امتیاز: ۹.۴ از ۱۰
هرچند XM یک شاسیبلند ۲.۷ تنی است اما باور کنید یا نه، مثل یک خودروی پرفورمنس تمامعیار رفتار میکند. پرچمدار شاسیبلندهای باواریا به لطف ۶۶۴ اسب بخار قدرت، ظرف ۴.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و میتواند تا ۵۰ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی طی کند. این ماشین بهطور فوقالعادهای خوب است.
۳-مرسدس AMG SL43
امتیاز: ۹.۵ از ۱۰
مرسدس AMG SL43 اولین SL چهار سیلندر طی ۶۰ سال گذشته محسوب میشود و فوقالعاده است. ۳۸۰ اسب بخار قدرت برای رانندگی سریع کاملاً کافی است، هندلینگ عالی است و کابین شیک و پر از تکنولوژی است. هرچند این خودروی ارزانی نیست ولی با قیمت پایهٔ ۱۱۱ هزار دلار، ارزانترین نسخهٔ نسل جدید SL محسوب میشود.
۲-شورلت کوروت Z06
امتیاز: ۹.۶ از ۱۰
کوروت Z06 با نیروگاه ۵.۵ لیتری V8 جدید میللنگ تخت، سوپراسپرت فوقالعادهای است. این ماشین با ۶۷۰ اسب بخار قدرت، ظرف تنها ۲.۶ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد و حداکثر سرعت آن ۳۰۵ کیلومتر بر ساعت است. Z06 همچنین به لطف لاستیکهای بسیار چسبنده میشلن پایلوت اسپرت کاپ ۲ R و کنترل سواری مغناطیسی، در پیست هم بسیار سریع است. شورلت با Z06 خودرویی ساخته که ما آن را فراری دیترویت مینامیم.
۱-پورشه ۹۱۱ کاررا T
امتیاز: ۹.۶ از ۱۰
پورشه ۹۱۱ کاررا T خودرویی است که ارزش تکتک دلارهای قیمت ۱۱۸ هزار دلاری خود را دارد. پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر تخت توئین توربوی این ماشین تمام ۳۸۵ اسب بخار قدرت خود را از طریق یک گیربکس هفت سرعتهٔ دستی به چرخهای عقب منتقل میکند. ۹۱۱ کاررا T از هر نظر خودروی اسپرت هیجانانگیزی است.
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۲ آبان ۱۴۰۲پالیسید از معدود خودروهای ساخت کره است که برای من اندازه شاسیبلندهای چینی جذابیت نداره
مازیار
۱۲ آبان ۱۴۰۲و بی ام و هایی که با وجود انبوه بی مهری ها بیشتر از همیشه خوش درخشیدن
NAVID۰۰۹۸
۱۲ آبان ۱۴۰۲نوشته بهترینها !!!
بهترینها از نگاه خریدار یا ژورنالیستها ، کدام ؟
مطمئناً من اگر ژورنالیست بودم ، انتخابم سوپر اسپرتهای ایتالیایی و آلمانیهای معروف بود !
اما وقتی خریدار باشی ، انتخابتم محدود میشه به محصولاتی که اول استهلاکش کم باشه و دوم قیمت مناسبی داشته باشه و … !
اینجاست که حقیقت ماجرا خودش را نشان میده و همین میشه که پُرفروشترینها در آمریکا یا ژاپنی هستند یا آمریکایی !!!
نکته : چرا گفتم آمریکا ؟!
چون بهشت خودروبازان هست با انبوهی از انتخاب که گویی داخلِ شهد عسل شنا میکنید !
پس ، هیس ، بلند بلند فریاد نکشید ، این ژاپن هست که از هر نظر جنگ رقابتی را بُرده و دنبال پول دادن به مجلهها نیست تا خرجشون در بیاد ، مردم خوب و بد را میفهمند و انتخابشون جنس خوب هست و اون جنس خوب هم در دنیا ثابت شده اول ژاپن هست !!!
کشوری که با آن کوچکی روی نقشه، اقتصادش سالهاست بعد از آمریکا و چین رتبهی سوم هست و اینجاست که تفاوت حرف با عمل هُوِیدا میشود !!!
جونم ژاپن
جونتون ژاپن
عشقمون ژاپن
ناراحتم بودید ، یا آب یخ بنوشید یا قرص زیر زبانی بمالانید 😂 !
Carl
۱۲ آبان ۱۴۰۲هر چیزی زمان خودش بهترین میشه اما برای همیشه نه
خودرویی ک ازمایش بشه تو چهار نیم خط نمیشه دلیل انتخابشو توصیف کرد موتوروان عزیز !
تا حد خیلی زیادی با رانت و استقلال مجلات و سایت ها باخبرم
اما از حق نگذریم لیست افراطی بود
جای ۳ تا bmw ک تا حدودی حقشونم نبود خب ولی بهتر از اینا هم پیدا میشد
الان شما واقعا AMG SL43 جزو بهترین هاش میدونید ؟!!
مرسدس خودشو اتیش میزنه با این سلیقه انتخابی تون
یعنی کل ستون فقرات اشرافیت و بازوی پرفورمنس بنزو زیر سوال بردید
بعد سوال شده برام ی نکته ای
چینی فنایی ک ادعا شون ..
بگذریم 😂
کجای لیستین اقای اشت.. ؟!
Hamidreza
۱۳ آبان ۱۴۰۲وقتی میخوای سوپراسپرت بگیری باید سر کیسه رو شل کنی… 😂
یعنی چی؟ مصرف بنزین و قیمت مقرون به صرفه! مگه میخوای سدان اقتصادی 40_50 هزار دلاری بگیری؟
این چرت و پرتارو نگو
آقا آره اصن من و امثالم ژورنالیست هستیم اوک…
سامورایی
۱۳ آبان ۱۴۰۲نوشته بهترینها !!!
بهترینها از نگاه خریدار یا ژورنالیستها ، کدام ؟
همه؟ بله دوستان همه !! از همه نظر از هر لحاظ و از هر نظر؛
هرکدام که باشه در هر چیز برتری با اروپا و آمریکاست مثل همینجا.
مطمئناً من اگر ژورنالیست بودم ، انتخابم سوپر اسپرتهای ایتالیایی و آلمانیهای معروف بود !
و اگر وقتی ماشین باز باشی مثل من از نوع قرچماق ، انتخابتم و انتخابتون تبدیل میشه به محصولاتی که اول استهلاکش کم باشه و قیمت مناسبی داشته باشه و … !
اینجاست که حقیقت ماجرا خودش را نشان میده و همین میشه که پُرفروشترینها در آمریکا یا فقط آمریکایی ها هستند یا خدا آمریکایی !!!
نکته : چرا گفتم آمریکا ؟!
چون بهشت خودروبازان هست با انبوهی از انتخاب که گویی داخلِ شهد عسل شنا میکنید ! و البته اروپایی ها هم در کنارشان هستند!
و انگار در بهشتی هستید که خدا برای اروپا و امریکا یی ها آماده کرده هم در این دنیا و هم در آن دنیا و جهان یا خدا!!!
پس ، هیس ، بلند بلند فریاد نکشید ، این فقط اروپا و آمریکا هست که از هر نظر جنگ رقابتی را بُرده
چه ژورنالیست باشید و چه ماشین باز انتخاب اول و آخر اروپا و امریکا یی ها هستند ولاغیر !
چون دنبال پول دادن به مجلهها نمیرن تا خرجشون در بیاد
و اصلا هیچ مثل دوزاری های ژاپنی دوزاری هم نیستند که مردم نادان و ببوگلابی خریدارشان باشند و بویی از ماشین بازی نبرده باشند به هیچ وجه اصلا هیچ وقت مثل آنها نیستند؛؛؛
مردم دانا خوب و بد را میفهمند و انتخابشون جنس خوب هست و اون جنس خوب هم در دنیا ثابت شده اول و شماره ۱ در هر چیز فقط اروپا و آمریکا هست !!!
کشور هایی که با آن بزرگی روی نقشه که اصل گل کره زمین را گرفته اند ، اقتصادشان هم سالهاست که اروپا در کنار آمریکا رتبهی اول و شماره۱ هست و اینجاست که تفاوت حرف با عمل هُوِیدا میشود !!!
بله دوستان ما اینجا جمع شده ایم و این اول و شماره ۱ بودن اروپا و آمریکا را ببینیم و به جهانیان بگوییم و در اینجا هم که داریم میبینیم مثل هرجا و هرچیز او و شماره ۱ اروپا و امریکا هستند بهترین هم اینجا اول و شماره ۱ هستند و بهترین هم هرجا که تعیین کننده است
پس عشقم اروپا و آمریکا
جونم اروپا و آمریکا
جونتون اروپا و آکریکا
عشقمون اروپا و آمریکا
خدایی در هرچیز اول و شماره ۱ اروپا و آمریکا خداییش در همه چیز اول و شماره ۱ و بهترین اروپا و آمریکا خداییش مثل همینجا اینجا مثل هرجا
خوش باشید.
amir
۱۵ آبان ۱۴۰۲این طرز نوشتار و بیان سامورایی شبیه ایمان ۱۸۸۹ هستش
Ehsan
۱۲ آبان ۱۴۰۲خلاف نظر بازار و عموم و تمام مجلات و متخصص ها
amir
۱۲ آبان ۱۴۰۲¾جدول حتی لیاقت نام بردن هم نداشتن چه به اینکه تو این لیست باشن
MILADZM
۱۲ آبان ۱۴۰۲ماشالاه به کوروت
چقد عالیه
آلمانی ها هم که مثل همیشه فوق العاده
و چقد کره جنوبی خوش درخشیده
آفرین به اینهمه پیشرفت
سردمداران آینده این صنعت کره جنوبی و آمریکا خواهند بود .
ارین صاحب جمعی
۱۲ آبان ۱۴۰۲شاید مال آلمان و امریکا و ژاپن باشه ولی کره 🤣🤣🤣🤣
AN۰۰۹۸
۱۲ آبان ۱۴۰۲کره و ژاپن و چین در رقابتند البته چین داره از اونها جلو میزنه ولی به پای آلمان اروپا و آمریکا که نمیرسه.
Navid A J
۱۳ آبان ۱۴۰۲پلیسید رو سوار شدم. البته نسخه ی قبل از فیس لیفت بود. نسبت به هایلندر، یه خروار آپشن داره. سکوت کابینش و کیفیت متریالش هم مثال زدنیه. رانندگیش از هایلندر یه کم خشک تره ولی سرزنده تره. گیربکسش به نظرم خنگه. البته نیم ساعت بعد از رانندگی، برات جذابیتش رو از دست میده و یه ماشین معمولی میشه. اما در کل، هیوندای و کیا تمام تلاششون رو برای پلیسید و تلوراید کردن و بهترین نسخه های این کمپانی ها هستن و خروجیشون چیزی از رقیبای ژاپنی کم نداره و از امریکایی ها بهتر شدن. چیزی که ب چشمم میاد اینه که پلیسید بیشتر بین خانم ها طرفدار داره و تلوراید بین آقایون.
محمد
۱۳ آبان ۱۴۰۲جمله تون ابهام داره منظورتون اینه که مثل شاسی بلندهای چینی بدون جذابیته یا در حد اونها جذابیت نداره ؟
مهدی
۱۴ آبان ۱۴۰۲جناب اشتری جذاب از چه نظر ؟ چطور میگی این ماشین ازچینی ها جذابیت کمتری داره
ایا از از نزدیک این ماشین دیدی؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۴ آبان ۱۴۰۲بله از نزدیک دیدم، پالیسید فقط هیکلش بزرگه و طراحی چراغ و جلوپنجرهاش اصلا دوست ندارم
طراحی بیرونی اکستریم TXL چری به نظر من خیلی زیباتره
حتی تویوتا پرادو مدل ۲۰۱۷ به نظر من خیلی قشنگتر از پالیسید هست
parhamiof
۱۲ آبان ۱۴۰۲این نسل کوروت خیلی ماشین عجیبیه
همه میخوانش و ازش تعریف میکنن
(Ali(chevynova
۱۲ آبان ۱۴۰۲ماشالاه کوروت
با قیمت مناسبش همه معادلات رو بهم زده
اصالته ۷۰ ساله هستش دیگه
فرشاد
۱۳ آبان ۱۴۰۲تو خوبه امریکن فنی یدونه تو ده تاس انقد بر طبل شادانه میکوبی
کل لیست اروپایی بخصوص ژرمنی بود همون امریکن فن باشی واسه قلب و فشارتم خوبه
Navid A J
۱۳ آبان ۱۴۰۲به نظرم بهترین کوروتیه که تا الان ساخته شده. کیفیت خوب، انجین عالی با صدای جذاب، رانندگی خوب. البته هنوزم مردای پا به سن گذاشته میخرنش.
نشناسی بهتره
۱۲ آبان ۱۴۰۲به غیر از سه رده اول بقیه رو قبول ندارم
رسما نصف لیست رو شاسی بلندا تسخیر کردن://
𝐀𝐥𝐢
۱۲ آبان ۱۴۰۲بر چه اساسی پالیسید و GV60 با DBX هم امتیازن؟ اما ۹۱۱وi7 امتیاز حقی دارن
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۲ آبان ۱۴۰۲قیمت خیلی مهمه
Killer
۱۲ آبان ۱۴۰۲بعد از خبر تانک هیوندای،این خبر بیشترین قدرت تخریب رو داره واسشون، ۳ برند ۲ نماینده دارن. ۷ تا برند جاپونی ۱ نماینده.البته عادی شده این قضیه هر سال :)))
phonix
۱۲ آبان ۱۴۰۲تانک ؟ هنوز متوجه نشدی خراب کردی هعی اسمشو میاری بیشتر بهت بخندن ؟
طرف اومده امار فروش کره رو با امار فروش منع شده ژاپن مقایسه میکنه میگی کره بهتره
فرق کره و ژاپن در صنایع های تک در این خلاصه میشه که فقط ژاپنیا در اسیا نوبل های اصلی رو گرفتن تفاوت یک کشور جهان اولی با یک کشور در حال توسعه زمین تا اسمون انقدر مقایسه نکن
Killer
۱۲ آبان ۱۴۰۲خوشم میاد سر هر خبر مجبوری ۲۰۰۰۰ تا کامنت بزاری برای ماست مالی ! اخه ژاپن چه صنعت نظامی داره بخواد بفروشه؟ کاملا وارد کنندس! کدوم یکی از چیزایی که کره داره رو ژاپن داره؟ جنگنده داره؟ نفربر های قدر داره؟ چند تا موشک و پدافند داره؟ تانک داره؟ یه تانک ساخت تهش قیمتش از لئوپارد بیشتر شد و خودشم میدونست کسی صد سال نمیاد لئوپاردو ول کنه بیاد اینو بخره فقط در حد مقداری ار نیاز ارتشش ساخت،اونم مقدار کمی!
کره ۲۰؟” ساله داره جنگنده میفروشه ژاپن هنوز نتونست یکی بسازه حتی با کمک بقیه!
آمار ها مشخصه کی چقدر تو بازار صنایع نظامی سهم داره با ماست مالی تو جمع نمیشه
amir
۱۲ آبان ۱۴۰۲هرچی بیشتر کامنت میدی بیشتر میفهمم هیچی نمیدونی معدود مشتری غیر خودی که از محصولات پیشرفته کره خرید لهستان بودش که اونم به شدت داره تقویت میکنه و همچنین خط سفارش و تولید بقیه کمپانی های مطرح آمریکایی اروپایی بخاطر جنگ اوکراین پره و باید منتظر میموند آخه بنده خدا میتسوبیشی کلی تازه هزینه اضافی هم توی اف ۲ کردش که همون اف ۱۶ رو با تکنولوژی بومی بسازه پیشرفت کنه انواعی از تانک ها و نفربر ها مثل تایپ ده تایپ نود داره جنگنده کا اف ۲۱ پیشرفته تر از داداش ناتنیش اف ۲۲!!! مهم ترین خصلت جنگنده نسل پنج یعنی دهلیز داخلی تسلیحات رو نداره بعله خیلی پیشرفته اس تو تسلیحات انفرادی هم کا ۱۱ رو زد که انقدر سنگین و بد کیفیت و گرون بود تو خود کره هم محبوبیت نداشت اونقدر پیشرفته است که حتی یه ناو هواپیما بر هم نداره مجبوره اف ۳۵ تو بالگرد بر جا کنه ( حتما الان میخوای بگی جاپون که هیچ ناو هواپیمابری نداره تکنولوژیشم نداره باید به شما یاداوری کنم موقعی که مردم چوسان قدیم زیر سلطه جاپونی ها بودن تنها تو نبرد میدوی چهارناو هواپیما برشو از دست داد)
Mercedes
۱۳ آبان ۱۴۰۲داداش دیس لایک ها رو ببین خودتو خسته نکن
به ملت ایران چیزی رو نمیشه فهموند
بگو ژاپن خوبه ، آمریکا هم سروره
بقیه هم همه خدمتگذار این دوتا کشور و انگلیس هستن
اینارو بگو کلی لایک میگیری
درود بر ژاپن بزرگ
درود بر آمریکا سرور جهانیان
درود بر انگلیس کبیر
زود باشید لایک بدید لایک ها کمه😂
کره هم خ.ر است
amir
۱۳ آبان ۱۴۰۲کابر مرسدس
آخرش سم بود🤣🤣🤣🤣
Killer
۱۲ آبان ۱۴۰۲درضمن چه جهان اولیه که نه میتونه ماشین الکتریکی درست بسازه نه میتونه حتی با کمک بقیه جنگنده بسازه؟ 😂و اون چه در حال توسعه ای که هم الکتریکی میسازه هم جنگنده؟ معیارات برای جهان اول و در حال توسعه لا معیار جهانی متفاوته
amir
۱۲ آبان ۱۴۰۲میتسوبیشی بی عرضه( طبق فرمایشات گهربار شما) نسل پنج رو زد الانم مشغول نسل شش هستش قضیه خودرو الکاریکی هم مدیریتیه نه تکنولوژیک لینکم که دیدی نیسان خیلی بی سروصدا یه ملیونم برقی فروخت کشور در حال توسعه اتفاقا باید بره خداشو شکر کنه که تونسته چهارتا آرمیچر بندازه رو خودروهاش وگرنه حالا حالا ها مشکلات بی پایان درونسوزاش ولش نمیکرد حتما باز مثل اون دفعه میخوای بگی کره ای سال ۲۰۲۳ چه مشکلی میخواد داشته باشه من که نمیدونم اخبار میگه بهت
Killer
۱۲ آبان ۱۴۰۲نسل پنجم رو کجا زد که خود ارتش جاپون هم نداره ازش حتی؟ 😂فک کنم چندتا واس خودت زد فقط
amir
۱۲ آبان ۱۴۰۲بله بله حتما الان هم تمامی نسل پنج های آمریکا جنگنده فوق پیشرفته سفینه فضایی کا اف ۲۱ هستند کره هم اصلا اف ۳۵ نمیخره و نخریده و سفارش هم نداده
phonix
۱۳ آبان ۱۴۰۲بار صدم میام میگم ژاپن جگنده میسازه برای کره هم میسازه اف 35 های کره جنوبی توی زاپن مونتاژ و اسمبل میشن .
ضمنا هیچکدوم از جنگنده های کره ای از سیستم پیشران بومی استفاده نمیکنن ولی شین شین ( از طرف جناب عالی یه ماکت ) موتور پیشران بومی خود ژاپن بوده
ضمنا بار چند صدهم هست که میگم زاپن اصلا ادوات جنگی نمیفروشه ، درسته که نوشن دادی از نظر نظامی چیزی سرت نیست ولی دیگه باید بدونی که جنگنده یه وسیله نظامیه ؟ درسته ؟
از اینم که ژاپن جهان اوله ولی چین و کره نه فشار نخور بالاخره زاپن یه صد سال جلوتر از مردم چوسان قدیم یاد گرفت صنعتی سازی کنه .
amir
۱۲ آبان ۱۴۰۲تویه پست تانک تا تونست سوتی داد و عدم اطلاعات خودشو به رخ کشید عدم درک سگمنت خودرو ها عدم برخورداری از اطلاعات نظامی و …. منتها بهش سخت نگیرید بلاخره وقتی بی تی اس فن باشی خیلی از چیز هارو نمیتونی ببینی
Killer
۱۲ آبان ۱۴۰۲تو همونی که وقتی نماینده جاپون باخت تو اون مقایسه حاضر نشدی گردن بگیری. جاپونو:)))
هیوندای اعلام کرد که ما دو به شک بودیم برای تولید انبوه اون تانک اما با دیدن قدرت تخریب بسیار بالای تانک در اون مطلب پدال تصمیم به تولید انبوهش گرفتیم و چندتا هم مجانی میدیم جاپون برای کار خیر
amir
۱۲ آبان ۱۴۰۲تو هم همونی هستی که هیچ درکی نسبت به سگمنت خودرو ها نداری اطلاعات نظامی هم نداری فقط یه دونه تانک کره رو که زیرش تا تونستی سوتی دادی رو گرفتی فکر میکنی تموم جنوب شرق آسیا با پشه کش میجنگن
amir
۱۲ آبان ۱۴۰۲فونیکس دقت کن یه چیز جالب همون تعداد لایکی که پای کامنتدخودشه همون قدرم زیر کامنت شماست اصلا هم مشخص نیست که خودشو با اکانت هاش لایک میکنه و بقیه رو دیس
Mercedes
۱۳ آبان ۱۴۰۲جهان اولی یه اصطلاح کثیفه که شما غرب پرستا رو بقیه کشور ها گذاشتن
منتهی گذتش دورانی که غرب جهان اول بود خیلی از کشور ها (من حمله همین کره یا سنگاپور ) در کلی از زمینه ها الان از غرب پیشرفته ترن
اینقدر جهان اول جهان اول نکن
ژاپن غولش تویوتاست و لکسوس که زیربرند خودشه (که خودم دوسش دارم) وگرنه امثال نیسان و میتسوبیشی و … خوبن ولی دست بالاتر از هیوندای یا جنسیس ندارن تو یه زده هستن
amir
۱۳ آبان ۱۴۰۲عزیزم آمریکا و اروپا هم از ژاپن جلوتر هستن مگر متعصب های ژاپن فن فکر میکنن که ژاپن از آمریکا و اروپا بهتر هستن شاید برای شما عجیب باشه که تا به حال فکر میکردید من ژاپن فن هستم( به قول پیام خان جاپون فن) نخیر من یکی هستم مثل ایمان ۱۸۸۹( نمیدونم کاربریشو درست میگم یا نه ) بیشتر سعی ام بر اینه که با متعصبا مبارزه کنم .منتها اون یدونه نوید رو هیچ کس از پسش بر نیومده
phonix
۱۳ آبان ۱۴۰۲جهان اول درسته که اصطلاح غربیه ولی به زیر شاخه های مهمی مثل سطح رفاه زندگی امید به زندگی صنعتی سازی و … مربوط میشه
خدمت حضور شما بگم همون نیسانی که گفتی دستی در برابر هیوندایی نداره شریک اصلی ناسا در توسعه ماهنورد بوده .
یه مثال ساده برای نشون دادن گپ ژاپن و کره همین کاوش در فضا هست ژاپن بزرگترین بیس ایسگاه فضایی بین المللی رو ساخته اونو پرتاب کرده فضا و اونجا اسمبل کرده ماهنورد ساخته مریخ نورد ساخته کاوشگر ساخته توان فرستادن انسان به فضارو داره ماهواره میسازه و… کره هیچ کدوم رو انجام نمیده اگر هم ماهواره میسازه از نظر تکنولوژی از ژاپن عقب تره
کره در بحث فضایی از چین هم عقب مونده چینی که داره با شتاب خیلی زیادی برای رقابت با امریکا توی فضا امده میشه
Ahmad
۱۳ آبان ۱۴۰۲کاربر amir اتفاقا اون که شکست ناپذیر بود فقط ایمان ۱۸۸۹ بود که شکست ناپذیر بود تا بودش هیچکسی از پسش برنیومد و نمیومد و تا بودش بلا استثناء تمام فن های متعصب ژاپن رو لوله کرد و بلا استثناء همشون رو شکست داد همین نوید رو هم بیچاره کرد و شکست داد نوید هم شکست خورد ازش.
ولی حیف شد که رفت اگه بیاد دوباره مطمئن باشید همینه
phonix
۱۳ آبان ۱۴۰۲شما یکی هستی مثل اقا ایمان عزیز ؟ پس بر من واجبه بیام جوابتو بدم
دقیقا خجالت نمکشی جمع میبندی ؟ اروپا و امریکا در همه چی از ژاپن جلوترن ؟ بله داریم نتیجه مدریت ژاپنی ها و اروپایی ها و امریکایی هارو میبینم قدرتمند ترین اقتصاد پایدار جهان با میانگین سن شرکتی بالای 100 سال که به اتحادیه اروپا مواد اولیه های تک صادر میکنه با اینکه یکی از کوچیک ترین ذخایر مواد معدنی رو داره .
اتفاقا اقا ایمان خودش یک عدد سوپر متعصب بود .
amir
۱۴ آبان ۱۴۰۲کاربر فونیکس
باز هم میگم اروپا و آمریکا ده ها سال از شرقی ها جلوتر هستن تازه آمریکا از اروپا هم جلوتره به دلیل اینکه اروپا توی جنگ جهانی ها نابود شد برو خداتو شکر کن به خاطر جنگ سال ۱۹۷۳ اعراب و اسرائیل اعضای اوپک تحریم کردن نفتو انجین های کوچیک شرقی محبوب شدن وگرنه میخواستم ببینم تو آمریکا تا الان کی میخواست جز ماسل کار ها و کشتی های چرخ دار آمریکایی رو سوار شه مثل موستانگ و چارجر و پونتیاک و کادیلاک سویل کوپه دویل های دهه ۶۰؟ همین ژاپن توی جنگ جهانی دوم تنها جبهه ای که تونست شکست خفت باری نخوره همون حمله به بندر پرل هابر بوده جالبه بدونی در نبرد میدوی در یک روز ژاپن چهار ناو هواپیما برشو از دست داد اپل آمریکا از موقعی که هستش تا به حال برند های هواوی سونی رو لوله کرد فرستاد دم خونشون امروز هم سامسونگ به گرد پاس نمیرسه با گوشی های هزار دلاری هر مدلی که معرفی میکنه همه دنبال خریدشن تنها چیزی که شرقی ها و سایر قسمت های کره زمین شاید برتری داشته باشن بر اروپا آمریکا مواد اولیه اس و لا غیر
amir
۱۴ آبان ۱۴۰۲کاربر احمد
من از تابستون امسال تازه دارم میخونم پدال رو
یبار رفتم تو پیام های قدیمی جدال ایمان ۱۸۸۹ و حسین ( همونی که جی تی آره پروفش) رو دیدم اصلا لذت بردم
منتها من از نظر اطلاعاتی در حد ایشون نیستم وگرنه لوله کردن متعصب های هرجا که باشه( آمریکن فن ژاپنی فن کره فن و ….) بسیار لذت بخشه
phonix
۱۵ آبان ۱۴۰۲سلام کاربر امیر اگر نمیدونی این واژه شرق و غرب کاملا سیاسیه و ژاپن با حضور فعال در جنگ سرد در بلوک غرب عضویت در جی 8 و انواع سازمان های اقتصادی امریکا و شریک نزدیک ناتو و میزبان ناوگان دریایی امریکا و… یه کشور بلوک غرب هست :) داری اشتب میزنی جغرافیا رو قاطی سیاست نکن
دوم هم اینکه قبل از بحران نفتی حاصل از جنگ اعراب و اسرائیل هم ژانیا وضع بدی تو غرب نداشت که هیچ تازه خیلی هم گردنشون کلفت بود دقیقا عصر قبل از دیجتال بود و همه دنیا دنبال محصولات ژاپنی بودن بازم نشون دادی چیزی سرت نیست
سوم هم اینکه از نبرد بزرگ اقیانوس ارام همون پرل هاربرو بلدی ؟ اصلا میدونی ژاپنیا چه نبرد هایی امریکایی هارو دفع کردن ؟
ضمنا ژاپن خیلی بیشتر از 4 تا ناو هواپیمابر داشت و امریکا هم کم نبرد ناو و هواپیمابراش توسط ژاپنیا از بین نرفتن
سونی هم با اجازت عزمی برای ورود گسترده به بازار نداره ماجرای شرکت هایی مثل توشیبا ال جی و سونی کاملا اقتصادی هست و ربطی به تکنولوژی نداره این شرکت ها دیر تر از امریکایی ها وارد بازار کار مفت چین شدن برای همین بازار رو باختن ودیگه هم تلاش نکردن تا بگیرنش سونی همین الانم موبایل های باکیفیتی میسازه ولی یک هزارم اپل هم تبلیغ نمیکنه براشون .
لطفا بگین اقا ایمان بیان ایشون خیلی با اطلاعات تر از شما بودن
amir
۱۲ آبان ۱۴۰۲خب کاملا عادیه عزیزم
جایزه بردن های متعدد استینگر و جی هفتاد توقف تولید هم این چیزارو تایید میکنن
parhamiof
۱۲ آبان ۱۴۰۲باید عملکرد این طانک کره ای رو تو میدون دید
امیدوارم وسط جنگ یاتاقان نزنه یا اتیش نگیره! :)
amir
۱۳ آبان ۱۴۰۲در زمینه ترکاندن بسیار عالی عمل میکنه منتها خودی ها میترکونه کاری به دشمن نداره
phonix
۱۳ آبان ۱۴۰۲کره ید طولانی در درست کردن تانک داره تانک سازیش از ماشین سازیش قدیم تره و مربوط به زمان جنگ کره و مونتاژ تانک های امریکایی میشه
Ahmad
۱۲ آبان ۱۴۰۲ادم باید عشق برند باشه که ۱۲۰ هزار تا بده به پورشه ۳۸۵ اسب بخاری در صورتی که با این پول میشه نیسان جی تی ار خرید که ۵۷۰ اسب قدرت داره تازه ژاپنی هم هست از لحاظ کیفیت قطعات خیالت راحت تره
phonix
۱۲ آبان ۱۴۰۲یکی از اصلی ترین شاخه های شرکت پورشه در بازار های کشورای توسعه یافته این هست که ارزشش رو به خوبی حفظ میکنه و بعضا گرون هم میشه ( ایران رو اصلا حساب نکنید چو سیرکه ) بجز این پورشه کجا و جی تی ار کجا تکنولوژی 2023 رو ول کنی بری اون پیرمرد رو بخری ؟ خیلیا بخاطر قدیمی بودنش دیگه سمتش نمیرن دیگه وقتشه نسل جدید بده
Ahmad
۱۲ آبان ۱۴۰۲جناب فونیکس اولا این نسل پورشه تکنولوژی ۲۰۲۳ نیست برا ۲۰۱۹ هست درثانی جی تی ار درسته قدیمی شده ولی هر سال بهتر میشه چون شرکت نیسان مدل جی ای ار رو بروزرسانی میکنه الان جی تی ار ۲۰۲۴ با ۲۰۰۷ فرق داره
phonix
۱۳ آبان ۱۴۰۲این ابدیت هایی که میفرمایید در شاسی نیست عمدتا نرم افزاری هستن یه سری هم توربو همون موتور رو دارن هعی بهترش میکنن در حالی که راندمانش برای دنیا فعلی جواب گو نیست شاسیش با تکنولوزی روز همراه نیست و… ماشین قدیمی قدیمه دیگه عزیز با ابدیت که نمیشه نوش کرد
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۲ آبان ۱۴۰۲کیفیت رانندگی پورشه، در نیسان GT-R نیست
آمار فروش عجیب ۹۱۱ نکات جالبی داره
noir
۱۲ آبان ۱۴۰۲حداقل amg ای چیزی پیشنهاد میدادی اخه جی تی آر کجا پورش کجا !!
مردی که دنیا رو فروخت
۱۲ آبان ۱۴۰۲به تو باشه همه جنسیس کوپه میخرن🤣
Ahmad
۱۲ آبان ۱۴۰۲جناب نویر جی تی ار کجا پورش کجا بزار بهت بگم همین جی تی ار وقتی اومد همین شرکت پورشه طفره میرفت که باهاش کل بندازه در صورتی که دو برابر جی تی ار قیمت داشت
OM.01
۱۲ آبان ۱۴۰۲(ادم باید عشق برند باشه که ۱۲۰ هزار تا بده به پورشه 385 اسب بخاری در صورتی که با اون پول میشه نیسان جی تی ار 570 اسب بخاری خرید)
من اگه 80 الی 120 هزار دلار داشتم فکر کنم گزینه چهارم یا پنجم پورشه 356 رپلیکا با موتور هوا خنک 140 اسبی بود😄
پ.ن=چیزهای مهمتری تو دنیا از اسب بخار شتاب و درگ 400 متر تایم پیست وجود داره…
Ahmad
۱۲ آبان ۱۴۰۲جناب om.01 اتفاقا برای ماشین های سوپر اسپرت این سه مقوله که گفتی مهم نیست اتفاقا خیلی مهمه چون ادم ماشین سوپر اسپرت میگیره که ماشینش تند بره هم تو صفرتاصد و هم چهار صد متر و هم تو پیست
علی یوسفی
۱۲ آبان ۱۴۰۲کاربر عزیز احمد نکته ای که شما فرمودین در مورد عشق برند بودن کاملا درسته یه سری نکات هست که بعضا افراد کمتر به اون دقت میکنن که اینجا بهش اشاره میکنم اول این که مردم و خریداران معمولا سلیقه متفاوتی دارن و نگاهشون به خودرو هم متفاوته یکی سطح تجهیزات براش مهمه یکی طراحی ظاهری و داخلی و یکی پرستیژ و نام برند و یکی هم قیمت پس همه مث هم فکر نمیکنن نکته دوم اینه ژاپنیها و کره ایها پیشرفت خیلی خوبی داشتن و امروزه هم سطح بالایی از کیفیت رو ارائه میدن اما قیمت بالاتر اروپایی ها و بعضی آمریکاییها هم بیدلیل نیست هنوز از نظر اصالت و هویت و پرستیژ ژاپن و کره و چین سالها با اروپا فاصله دارن یعنی مثلا به قول مهندس کاشانی شما وقتی به باشگاه گلف برید پرستیژی که مرسدس به شما میده رنو که حتی اونم اروپاییه به شما نمیده چه برسه به کیا و مزدا و نیسان بنابراین اونی که پورشه میخره پرستیژ و اصالتی در این شرکت میبینه که در نیسان نمیبینه و نکته آخر هم اینکه بحث اروپا و آسیا و آمریکا خیلی داغه و نکات زیاد دیگه ای هم هست که اگه دوستان به این بحث وارد شدن به اونا هم اشاره میکنم.
Ahmad
۱۲ آبان ۱۴۰۲جناب علی یوسفی خدا وکیلی ژاپن رو در کنار کره و چین گذاشتی و میگی همه شون پیشرفت کردن اصلا لول ژاپن با اون دو تا کشور مزخرف فرق داره و اینقد سطحش بالاست که یه تنه با اروپا داره کل کل میکنه و میگی رنو که اروپایی هست پرستیژ بنز رو نداره چه برسه به ژاپنی ها خدا وکیلی اشغال فرانسوی رو با ژاپن قیاس کردی
علی یوسفی
۱۲ آبان ۱۴۰۲کاربر عزیز احمد منم مثل شما ژاپنو خیلی بالاتر از کره و چین در خودروسازی میدونم و اتفاقا برخی شرکتهای ژاپنی رو هم برتر از برخی اروپاییها به حساب میارم ولی به طور کلی گفتم که در یکسری زمینه ها با برندهای اصیل اروپا و آمریکا فاصله دارن بله فرمایش شما درسته ژاپنی ها با اروپا رقابت نزدیک دارن اما مثلا هنوز پرستیژ مرسدس و فراری و لامبو و رولزرویس رو هیچ شرکت ژاپنی نداره شاید فروش و تولید و بازاریابی بهتر داشته باشن اما واقعا برخی برندهای اروپایی جایگاه خاصی در دنیای خودروسازی دارن مثلا تویوتا کاری که در مورد لکسوس انجام داد یا نیسان در مورد اینفینیتی خیلی سال قبل از ژاپنیها مرسدس با میباخ و فورد با لینکلن انجام داد یا در مورد هایپرکارها ژاپنیها هنوز نتونستن خودرویی در طراز بوگاتی و مکلارن و هنسی و آ ام گ وان و امثالهم بسازن.
Ehsan
۱۲ آبان ۱۴۰۲فیس لیفت پالاسید ۲/۳ ماه پیش که معرفی شد یه جامپ خوب داشت تو افزایش فروشش. بقول متن هم برترین ۳ ردیفه بازاره چون همه فاکتورا رو داره با قیمت خیلی عالی
انتظار داشتم مدل دیگه ای از جنسیس باشه جای gv60 ولی خب ظاهرا ماشین خیلی خوبیه
بنز sl هم واقعا لیاقت حضور تو لیست رو داشت.شاهکار هنریه طراحیش بخصوص
phonix
۱۲ آبان ۱۴۰۲پالاسید تو چه رنج قیمتی بهترین سه ردیفس ؟ اسکالید هم سه ردیفس اخه گرند چروکی هم هست و…
احتمالا ارزش خریدش از بقیه بیشتره ارزون و پر اپشن طراحیشم خوبه
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۲ آبان ۱۴۰۲احتمالا به دلیل آستانه قیمت زیر ۴۰ هزار دلار، جالب شده، مثلا گر ۱۰ هزار دلار گرونتر باشه، دیگه محاله پالیسید بتونه به رقبای ژاپنی برسه
Ehsan
۱۲ آبان ۱۴۰۲اقای اشتری ژاپن فن بودن شما که ثابت شدس حالا نیازی به نمایش بیشترش نیست اما در کل بخوام مثل همیشه خیلی راحت صحبتتون رو نقض کنم ارجاعتون میدم به مقاله ۶ ماه پیش موتور ترند که اومد پالاسید رو با همه رقبای ژاپنی مقایسه کرد و تو اون مقابسه رتبه اول رو پالاسید کسب کرد و اتفاقا تو نکات مثبتش اشاره ای به قیمت نشده بود و مسائل دیگه ای برای پیروزیش مطرح شد.گرچه قیمت برابر با یه سری رقبای ژاپنی داشت.
صد البته که شما اون مقاله رو دیدین ولی خب منطقیش اینه به روی خودتون نیاوردین
downfall
۱۲ آبان ۱۴۰۲فروش هایلندر سال2022:
222 هزار دستگاه
فروش پلاسیده سال 2022:
82 هزار دستگاه.
سوال: فروش چند سال پلاسیده با فروش یک سال هایلندر برابر است؟ امتیاز سوال 5 نمره.
با این اختلاف فروش فاحش و تحقیری که تو این سگمنت توسط ژاپنی ها به هیوندا تحمیل شده (مثل همه سگمنت ها)، باید هم از کارشناسی های پولی و بی ارزش موتورترند حرف بزنی چون تو مارکت جایگاهی نداری.
محبوب مجلات، منفور مارکت
amir
۱۲ آبان ۱۴۰۲میخواستم بگم الان از پالیسید بد بگید بی تی اس فنا بهتون میگن جاپون فن که دیدم اون زیرم واقعا بهتون گفتن
Ehsan
۱۲ آبان ۱۴۰۲اینو با اون یکی اکانتت هم گفتم بهت که اصلا کامنت ترولا رو نمیخونم،الکی خودتو خسته نکن هی طومار ننویس با اکانتا.لیست تغییر نمیکنه منم که نمیخونم
amir
۱۲ آبان ۱۴۰۲بله آقای اشتری چیزی که بی تی اس فن های عزیز هیچ توجهی به اون ها ندارن اینه که کره ای ها مجبورن محصولات خودشونو اکثریت با قیمت کمتری بفروشن و به اصطلاح جنگ قیمتی به راه بیندازن چیزی که چین به وفور داره الان انجام میده شاید در جوابم بگید غیر منطقیه ببینید وقتی کیفیت و محبوبیت یه محصول داشته باشه طبیعتا با قیمت بالاتری میتونن بفروشن وفکر نکنم هیچ برندی محض رضای خدا وقتی میتونه گرون تر بفروشه وسود بیشتری بکنه بیاد ارزون بده
Ehsan
۱۲ آبان ۱۴۰۲تو رنج قیمتی و کلاس خودش.بنظر خودت پالاسید و اسکالید هم کلاس هستن؟! درضمن اینکه بهترین ۳ ردیفه کلاس خودشه نظر من نبود فقط بلکه نظر موتور ترنده،احتمالا نخوندی متن رو،برو بخون
phonix
۱۳ آبان ۱۴۰۲کلاس ؟ منظورت سگمنته ؟ قیمت توی سگمنت خلاصه میشه نه کلاس
JDM سابق
۱۲ آبان ۱۴۰۲تقریباً هر جا لیست بهترینها باشه و مربوط به سوپراسپورت ها باشه محاله کوروت C8 رو توش نبینی
phonix
۱۲ آبان ۱۴۰۲واقعا ترکوند
ارزش خرید بالا و کارایی عالی
Car love
۱۲ آبان ۱۴۰۲هنوز شکست در حوزه الکتریکی و مجبور شدن به کاهش هدف تولید خودرو برقی رو هضم نکردن که این لیستم اضاف شد 😂
amir
۱۲ آبان ۱۴۰۲بله وقتی به مجلات پول بدی تا برای تبلیغ هزارجا محصولاتتو برنده کنن آخرم مجبور شی همه رو توقف تولید بزنی خیلی ضایع تره کیا استینگر و جی هفتاد هم تایید میکنن از اتاق فرمان بعدا طبیعیه وقتی بی تی اس فنی و با آهنگاش سوار ریوت میشی طبیعتا نمیفهمی وقتی طرف از یه محصولی تا خرخره داره سود میکنه نمیاد سمت اون یکی محصول الان مثلا بنظرت سایپا فکستنی از پراید مثلا ۲۰ ملیون سود کنه از تیبا ۱۰ ملیون به نظرم کدومو بیشتر تمرکز میکنه تولید کنه و سمتش میره؟ الانم جاپونی ها از هیبرید سود خارج از انتظار کردن
سبحان
۱۲ آبان ۱۴۰۲کابین gv60 عالیه
https://s6.uupload.ir/files/20220426-2023-genesis-gv60-ip-and-wheel_y4q4.jpg
مهردادکمال
۱۲ آبان ۱۴۰۲فکر میکردم تنها کسی که xm رو دوست داشته باشه اون منم اما انگار افراد دیگه هم وجود دارن
sadra gholmai
۱۲ آبان ۱۴۰۲به شدت طرفدار bmw هستم اونم ماشین خوبه برای خودش
ولی کسی که suv میخره ۶۰۰-۷۰۰ اسب بدردش نمیخوره
شتاب ۴ ثانیه ای بدردش نمیخوره
یکی مثل دوج دورانگو با صدای سوپر شارژ و V8 چرا قابل توجیه و xm نه خیلی
جای یک ماشین پرفورمنس بالا توی ماشین های bmw خالیه
ماشینی مثل AMG GT Black series
اگر اون قدرتو به M8 یا یک نسخه دیگه از M4 میداد جالب بود واقعا
blackwing
۱۲ آبان ۱۴۰۲کوروت و پورشه مثل الماس میدرخشن.
امسال برای کوروت و شورولت سال فوقالعادهای بود چون هم کلی مقام کسب کردن و به شدت تحسین شدن و کوروت فروش ۵۰ هزار دستگاهی رو تجربه کرده ، فقط مدل Z06 بالای ۳۶۰۰ دستگاه فروخت.
۳۶۰۰ دستگاه سوپرکار در حد فراری و مکلارن !!
Scuderia Ferrari
۱۲ آبان ۱۴۰۲سایه سنگین فراری کِی میخواد دست از سر کوروت برداره خدا میدونه
نسل جدید کوروت الآن شخصیت فوق العاده ای پیدا کرده که با این قیمت و مشخصات فنی رقیب نداره و تحسین همه رو به همراه داشته
یکبار برای همیشه …. فراری ۴۵۸ ایتالیا و اسپشیاله دیگه تموم شد رفت و الآن کوروت C8 پادشاهی میکنه
blackwing
۱۳ آبان ۱۴۰۲زدی تو خال 🤙🏼
دیمن
۲۴ آبان ۱۴۰۲هر وقت که سایه سنگین فورد جی تی از روی فراری برداشته بشه
noir
۱۲ آبان ۱۴۰۲برای من کوروت با اختلاف بهترینه ( با در نظر گرفتن و قیمت و …)
downfall
۱۲ آبان ۱۴۰۲52 هزار دلار واسه پلاسیده بدی که ایموبلایزر نداره و یه بچه 14 ساله بیاد با یو اس بی ماشینو بدزده؟
همینه که فروش دو سه سالش اندازه فروش یک سال هایلندر نیست چون هیچ عاقلی برند معتبر رو رها نمی کنه و برند ضعیف از کشور عقب افتاده بخره
احمدرضا
۱۲ آبان ۱۴۰۲آستون مارتین انتخابم
Amirmohammad
۱۲ آبان ۱۴۰۲همه گزینه های عالی هستن
اگه دقت کرده باشین ۴ تا ماشین هستن که از وقتی معرفی شدن تا الان تو تمام لیست های برترین پای ثابتن که اونا هم ۹۱۱ و کوروت c8 و پالاسید و تلورایدن
corvette
۱۲ آبان ۱۴۰۲باز هم مثل همیشه
کوروت C8
و 911.992
به شدت منتظر ZR1 و GT2rs هستم
18:45
۱۲ آبان ۱۴۰۲به به عجب لیستی بود!
محصولات جدید ب ام و بخصوص XM که همیشه مورد بی مهری های افراد قرار میگرفتن در عمل همیشه ثابت کردن که
ب ام و هنوزم ماشین نهایی برای روندن و بلده چجوری بسازه!
قبول دارم که وزن محصولات جدیدش (مثل اکثر رقبا) بالاست، ولی خب ب ام و هنوزم
پکیج بی نظیری از کیفیت ساخت، لذت بالای رانندگی، بهترین تعادل بین راحتی و پرفورمنس، جاداری کابین، سیستم اطلاعات سرگرمی کم نظیر که آوازه اش تو 8نسل مثل گوشی های بی نظیر بازار شنیده میشه، بهمراه کوهی از امکانات ایمنی و رفاهی اسم
ب ام و رو بیشتر از پیش درخشان تر کرده..
امیر
۱۲ آبان ۱۴۰۲لکسوس rx بهترین suv خانوادگی دنیا هست ، یه ماشین خیلی نرم و راحت که امکانات خوبی داره و از دوام تویوتا هم بهره میبره و برای همین هم هست که هر سال اگر قابل اطمینان ترین ماشین آمریکا نشه قطعا دوم هست ، من با اون rx350 های قدیمی تو ایران عشق کردم دیگه ببین این جدیدا که میگن از نظر کیفیت سواری بهتر هم شدن چی هستن ! ❤️
امیر
۱۲ آبان ۱۴۰۲لیست خوبی بود و از نظر من همه این ماشینا لیاقت حضور در بین بهترین ها رو داشتن مخصوصا rx و کوروت که واقعا رویایی هستن
۱۲ آبان ۱۴۰۲پژو پارس پلاس با سپر اریسان فراموش شده
amir
۱۲ آبان ۱۴۰۲اون اسمش پاریسانه دوست عزیز
JaMsHiD
۱۵ آبان ۱۴۰۲درسته بنز یه تکنولوژی های تو ماشیناش به کار میبره که دل همه رو میبره . درسته اسمش بنزه و خاص هست ولی مثل بقیه شرکت ها شده
یه موتور دو لیتری چهار سیلندر و چهار لیتری هشت سیلندر دست گرفته راه میرسه رو هر ماشینی نصب میکنه آخرشم فیبر کربن میچسبونه داخل ماشین و با رینگ و جلو پنجره سیاه و پسوند AMG یا پرفورمنس به قول خودش ماشین اسپرت زده
کاشکی بنز مثل قدیم بود
میگه من لوکس هستم قراره آرامش بهت برسه . اگه اسپورت میخوای برو آلفا رومئو یا ب ام و بخر !
ماکان
۱۷ آبان ۱۴۰۲سلام . انتخاب من از بین این موارد اول مدل های بی ام و ، دوم بنز و در آخر هم هیوندای .