صندلی خوب تفاوت بین زندگی راحت و البته حس ناخوشایند پشت فرمان را نشان میدهد.
اکثر رانندهها چندین ساعت را در هفته پشت فرمت سپری میکنند بنابراین جای تعجبی ندارد که خودروسازان زمان و هزینهی زیادی را برای هر چه بهتر ساختن صندلیها صرف میکنند. اینجا ۱۰ خودرو با بهترین صندلیها معرفی شدهاند.
- ولوو V90
این خودرو اعتبار ولوو به عنوان سازنده مدلهایی با بهترین صندلی و فضای زیاد کابین را نشان میدهد. این استیت بهصورت استاندارد با صندلیهای چرمی عرضه شده و بسیار نرم و آرامشبخش هستند و بنابراین نیاز به هزینه اضافی برای تهیه صندلیهای اسپورت سفارشی نیست.
- مرسدس بنز S کلاس
کابین S کلاس محیطی دلچسب برای گذران وقت است و آسایش زیادی در آن وجود دارد. گجت هایی با تکنولوژی بالا در کابین خودرو بکار گرفته شده و حس اشرافیت و راحتی فوقالعادهای را به آن اعطا کردهاند.
- رنجروور SV اتوبیوگرافی
همانگونه که از یک رنجروور فول انتظار دارید، سرنشینان جلوی خودرو با چرم عالی و فضایی لوکس مواجه هستند؛ اما فضای پشتی جایی است که واقعاً توجه شما را به خود جلب میکند. صندلیها میزهای تاشوی برقی دارند و همچنین پورتهای USB و دسترسی به کنترلهای سیستم تهویه به چشم میخورند.
- سیتروئن گرند C4 پیکاسو
این خودرو ثابت میکند که نباید برای به دست آوردن خودرویی راحت و جادار پول زیادی خرج کنید. این خودروی MPV خانوادگی طراحی منعطف و کاربردی فوقالعادهای داشته و صندلیهای ردیف سوم آن قابل تا شدن هستند.
- ب ام و سری ۷
سری ۷ دیگر سدان لوکس با فضای زیاد کابین و صندلیهای نرم و خوب است. صندلیهای جلو و عقب بسیاری حمایتکننده بوده و طراحی خوبی برای مسافرتهای طولانی دارند که سواری نرم خودرو را تکمیل میکنند.
- رولزرویس فانتوم
فانتوم ارزان نیست اما قطعاً در ازای آن چیزی که پرداخت میکنید چیز خوبی به دست میآورید. کابین خودرو وسیع بوده و احساس خوبی دارد. مواد با کیفیت و کیفیت ساخت خودرو غیرقابلرقابت هستند درحالیکه آپشن های زیادی نیز وجود دارند.
- مینی هاچبک
استایل بامزه این خودرو با طراحی رتروی کابین همخوانی دارد. با توجه به پولی که برای خرید این خودرو پرداخت میکنید، صندلیهای راحت و احساسبرانگیزی را دریافت میکنید. احساس خوبی از ساخت کابین دارید و محیط کلی خودرو دلچسب است.
- اشکودا ساپرب استیت
ساپرب یکی از جادارترین خودروهای استیت بازار است و فضای پای زیادی در عقب دارد. شاید کیفیت کابین این خودرو در حد ب ام و یا ولوو نباشد اما احساس خوشساخت بودن را داشته و تجهیزات استاندارد زیادی دارد.
- بنتلی مولسان
با هیبت و قیمتی که مولسان دارد، جای تعجبی نیست که این خودرو یکی از بهترین کابینها را ارائه میکند. صندلیهای عقبی حمایتکننده و نرم و جادار هستند و چرمی بوده و تنظیمات فراوانی دارند.
- هوندا سیویک تایپ R
راحتی سیویک تایپ R معنی متفاوتی دارد. صندلیهای چرمی لوکس دیگر خودروهای این لیست به کنار، صندلیهایی با استایل اسپورت هوندا طعم دیگری دارند.
رضا
۱۱ شهریور ۱۳۹۵آقا نشر این مطالب بیشتر باعث افسردگی میشه در این برهوت
uss zumwalt DDG-1000
۱۱ شهریور ۱۳۹۵همشون خوب بودن
Germany
۱۱ شهریور ۱۳۹۵خودروسازی انگلیس حرف اولو می زنه تو دنیا
A
۱۱ شهریور ۱۳۹۵بی ام و سری 7 با بنتلی مولسان بهتر از بقیه بود
Bee
۱۱ شهریور ۱۳۹۵فقط صندلی عقب L90
نامردا رو 2 تا صفحه فلزی عمود بر هم 2 تیکه ابر انداختن روشو روکش انداختن
اسماعیل
۱۴ آبان ۱۴۰۳یکی از دوستانم صندلی لکسوس روی ال۹۰ سوار کرده خیلی عالی شده
(ali (CHEVY NOVA
۱۱ شهریور ۱۳۹۵یه سری هاش دور از ذهن بود از نظر من
Elemento
۱۱ شهریور ۱۳۹۵جای پورشه پانامرا شدیدا خالی بود در این لیست.
Alireza
۱۱ شهریور ۱۳۹۵اینو گل گفتی چون نبودنش جای سواله . من هنوزم در تعجبم. اگه پورشه هم بود نماینده های آلمان میشدن ۷ تا و پرچمش خیلی بالا میبود. انگلیسیا هم که تحت تملک آلمانیا ساخته میشن که انقدر با کیفیت هستن.
new great britain
۱۱ شهریور ۱۳۹۵چهارتا بریتیش دوتا آلمانی.
علیرضا مثلا رنج روور که به جرات میشه گفت لوکس ترین شاسی بلند دنیا به حساب میاد چه ربطی به آلمانی ها داره؟یا مثلا جگوار xj 2016 که جاش خالیه تو این لیست چه ربطی به آلمانی ها داره؟
عزیزم ممکنه موتور رولز رویس و یا بنتلی رو آلمانی ها یا مینی رو بسازن ولی ماشین های بریتیش قبلتر از آلمانی ها معروف بودن به لوکس بودن این رو در داخل کابین و خارجش هم میشه مشاهده کرد.
Elemento
۱۱ شهریور ۱۳۹۵درسته.
همونطور که اوپل رو آلمانی میدونم لندرورر رو هم انگلیسی میدونم.
هر چند متعلق به شرکت های دیگه ای هستن.
دوستی هم که بحث قیمت مزراتی رو مطرح کردن قیمت همه چیز نیست.
king 918
۱۱ شهریور ۱۳۹۵به به new great britain
فکر کردم رفتی ………………….نگو great britain اغاز کرد …..
new great britain
۱۱ شهریور ۱۳۹۵قربانت king 918 جان.
اتفاقا منم فکر کردم دیگه کامنت نمیزاری شما. وقتی دیدم این چند وقته که نبودی دوباره کامنت میزاری خیلی خوشحال شدم.
دمت گرم همینطور ادامه بده…………………
great britain آغاز کرد هم خوب اومدی!!!خخخخ
معلومه کارای نولان رو پیگیری میکنی.
Alireza
۱۱ شهریور ۱۳۹۵دوست عزیز من رووور رو جز ۷ تا حساب نکردم . گفتم اگر پورشه هم بود میشدن ۷ تا آلمانی . خواهشا یکم ریاظی کار کن ممنون.
Elemento
۱۱ شهریور ۱۳۹۵جای آئودی A8 هم خالیه.
از نظر راحتی هم هیچ چی از اس کلاس و سری 7 کم نداره.
بنتلی
۱۱ شهریور ۱۳۹۵داداش داری اشتباه میزنی…
…دارای اشتبا حرف میزنی!
همونطور ک جگوار لندرور پیشرفت کرد ،رولزرویس و بنتلی هم بدون آلمان ها باز هم پیشرفت میکردن.رولزرویس و بنتلی همیشه فوق لوکس و راحت بودن و هستن. پلتفرم و موتوری ک الان ب صورت مشترک استفاده میکنن هم فقط برا کاهش هزینس ،همونطور ک استون و جگوار مجبور ب استفاده از پلتفرم فورد بودن ولی بعد پلتفرم و موتور اختصاصی خودشونو تولید کردن.همین الانشم بنتلی و رولزرویس مرکز مهندسی و طراحی خودشونو دارن،میتونی تو نت پلتفرم فنتوم2018 و موتور12سیلندر نسل بعدی مولسان رو سرچ کنی تا متوجه حرفم بشی،البته موتور فعلی مولسان هم موتور رولزرویس-بنتلی هس ک با این ک خیلی قدیمی شده ولی هنوز عالیه و گشتاور فوق العاده ای داره
Alireza
۱۱ شهریور ۱۳۹۵دوست عزیز باید بپذیری حرف حق مثل آسمان آبی میمونه. بنتلی و رولز رولز و مینی زیر مجموعه شرکتهای اعظم و کبیر آلمان هستند و این کارخانه های ورشکسته خریداری شدند که به اینجا رسیدن. من نمیدونم چرا انقدر از اینگلیس دفاع میکنی بی دلیل. حتی شرکت ورشکسته روور هم که کسی ی دلار برای خریدش نمیداد توسط کشور هندوستان و با پول روپیه خریداری شد. ضمنا اینگلیس بعد از جدایی از اتحادیه اروپا خیلی ضرر مردمش کردن و پوند افت قیمت کرد. من وظیفه دارم حقیقتو بگم همین.
new great britain
۱۱ شهریور ۱۳۹۵علیرضا جان آدم بهتره بی دلیل حرف نزنه.
بنتلی درست میگه .البته به نکته خیلی مهمی اشاره نکرد.
همین الان بزرگترین موتورهای 12 سیلندر تو دنیا رو بنتلی تولید میکنه(نزدیک 10.000 تا در سال!!!) و همچنین توسعش تو خوده شرکت بنتلی هستش.
و همینطور رولز رویس هم کم کم داره کارهای بزرگی میکنه مثل همین پلتفرم آیندشون.
اینم لینک بنتلی.(من هیچوقت بی دلیل حرف نمیزنم)
http://www.autoblog.com/2014/03/20/bentley-shifting-w12-engine-production-to-uk/
در مورده بقیه ی حرفات هم حرفی ندارم.چون برای من مهم نیست.(باعرض پوزش)
بنتلی
۱۱ شهریور ۱۳۹۵داداش تو همه کشورا شرکتای زیادی برشکست شدن،آلمان هم مایباخ و پورشه و آئودی و اوپل و بورگوارد با مشکل روبرو شدن
mehran911
۱۱ شهریور ۱۳۹۵پس تا حالا رولزرویس و بنتلی چیکار میکردن که الان به فکر توسعه پلتفرم و ساخت موتور افتادن.
واقعا جای افتخار داره که یک خودرو ساز موتور و پلتفرمشو خودش تولید میکنه فقط میترسم خدای نکرده چشم بخورن .
بس کن تعصب رو .
.
.
تا حالا بیش از ۱۰ بار در مورد تاریخ اسف بار و ورشکستگی های چندین باره ی برند هایی مثل رولز رویس و بنتلی و استون کامنت گذاشتم .
.
علیرضای عزیز به گفته ها و توجیهات متعصبا توجه نکن
بنتلی
۱۲ شهریور ۱۳۹۵مهران جان اول اینکه من متعصب نیستم،یه بار دیگه اینو بگی یجور دیگه باهات حرف میزنم،دوم اینکه گفتی چرا رولزرویس تازه ب فکر ساخت پلتفرم افتاده،چون مهندسی و ساخت پلتفرم هزینه زیادی میخواد و ب همین دلیل تو این چن ساله از پلتفرم سری هفت استفاده میکرد تا بتونه با این صرفه جویی ب یه سرمایه مناسب برا ساخت پلتفرم جدید برسه،این پلتفرم جدید کاملا توسط رولزرویس طراحی شده و هزینه طراحیشو خود رولزرویس داده نه بی ام و! تمام حرفای من درسته،برو تو نت سرچ کن دوست عزیز،بنتلی هم درحال توسعه موتور 12سیلندر پرچمدار آیندش هس،این موتور جدید همراه با پرچمدار جدیدش معرفی میشه و در بعضی مدلهای آئودی نیز بکار گرفته میشه.
mehran911
۱۲ شهریور ۱۳۹۵چندین و چند ساله bmw و فولکس این شرکتارو از ورشکستگی نجات دادن و با در اختیار گذاشتن موتور و پلتفرم اونا رو به سوددهی رسوندن تا جایی بتونن موتور و پلتفرمشون رو که هنوز معلول نیست کی تولید بشه تولیدکنن.
اونوقت شما و امثال شما اینارو بالاتراز آلمانی ها میدونید و میگید اگه آلمانی ها نبودن هم این به اینجا میرسیدن …..
.
پس اسم شما غیر از متعصب چی میتونه باشه
بنتلی
۱۳ شهریور ۱۳۹۵مهران جان هنوز هم معتقدم اگه آلمانی ها نبودن باز هم رولزرویس و بنتلی ب اینجا میرسیدن،جوری صحبت میکنی انگار قبلش داشتن لگن میساختن!!!!! قبل اینکه رولزرویس فروخته بشه نود سال خودرو فوق لوکس خفن تولید کرده! جگوار و استون زمانی ک زیر مجموعه فورد بودن برا کاهش هزینه مجبور ب استفاده از موتور و پلتفرم فورد بودن ولی بعد اینکه از فورد جدا شدن پلتفرم و موتور مستقل خودشونو طراحی کردن.چن نفر از دوستان عزیز «شاید شما هم باشید»هی مدام میگفتن ک استون قدرت طراحی و مهندسی نداره و ب همین خاطر میخواد از بنز پلتفرم و موتور بگیره،چقد سر این حرفا اعصابم خورد شد و گفتم این فقط همکاری بین دو شرکته تا اینکه دی بی11 با موتور و پلتفرم جدید استون معرفی شد،همین حرفارو درمورد رولزرویس و بنتلی هم میزدن و هنوز هم میگن،ولی اینطور نیس،این دو شرکت هم بخش طراحی و مهندسی خودشونو دارن ،نمونش پلتفرم فانتوم جدید و موتور نسل بعدی مولسان،دوست عزیز من هیچ وقت نگفتم صنعت خودرو انگلیس بهترینه ولی جزء بهترین ها هس،
مهران جان اگه پرحرفی کردم یا بعضی وقتا خوب صحبت نکردم باهات عذر میخوام، ایشالا همیشه موفق باشی دوست عزیز
محمد حسین
۱۱ شهریور ۱۳۹۵فقط S600 میباخ …
امیرسابق
۱۱ شهریور ۱۳۹۵اونوقت پشت سری های فرغون های ایرانی مثل پژو و سمند و پراید … از گردن راننده هم پایین تر هست. ینی آدم رو فرغون بشینه بهتر از این لگنا هست
آرمان
۱۱ شهریور ۱۳۹۵میشه پراید رو ایربگ نزارن بجاش صندلی راحتی مثل اینا بزارن تا هم سفر و هم پرواز ملکوتی دلچسبی داشته باشیم.
علی"m.f"
۱۱ شهریور ۱۳۹۵اس کلاس-مولسان-فانتوم فقط
عکسه اوله مولسان فقط قفل اون عکسم لامصب???
بنتلی
۱۱ شهریور ۱۳۹۵واقعا همشون عالی هستن،جای بیوک و لکسوس و پانامرا و چن تای دیگه خالیه.
حميد
۱۱ شهریور ۱۳۹۵عوضش صندلی تیبا باعث دیسک کمر میشه
رضا
۱۱ شهریور ۱۳۹۵صندلی ولوو فوق العادست
حمیدرضا
۱۱ شهریور ۱۳۹۵حضور هوندا و مینی با توجه به کلاس خودرو برام جالب بود یه ماشین کوچیک انقدر راحت کاش به جای باز طراحی برخی از ماشین ها درایران یه فکری به حال صندلی هاش می کردن خصوصا ام وی ام 110 البته نسخ کپی ماتیز و همینطور دنا که به نظرم صندلی هاش کوچیک میرسه
mohammad fm480
۱۱ شهریور ۱۳۹۵صندلی های ولوو وی90 و بنز اس کلاس بهترین صندلی های لیست بودن
h112
۱۱ شهریور ۱۳۹۵مرسدس که ید طولانی داره تو راحتی ماشین هاش ….
ولی به نظر من صندلی های ماشین های کوپه و اسپرت ارگونومیک تر اند…
مثل gtr–کوروت–audi tt
Infinite
۱۱ شهریور ۱۳۹۵از قدیم صندلیهای مرسدس بنز رو با نرمی و راحتی میشناختم. واقعا هم همینطور بوده و هست. صندلی S Class عالیه و البته که صندلیهای سری ۷ و رولزرویس هم فوقالعاده به نظر میرسن. جای صندلیهای خودروهای استون مارتین هم در این لیست خالی بود… به خصوص مدلهای Db11 ، ONE-77 و Vanquish
یکی از نکات مثبت وان ۷۷ ، صندلیهاش بود…
نادر
۱۲ شهریور ۱۳۹۵دوستان عزیز ایا کسی تجربه استفاده از اسپورتیج را در مسافرت داشته؟؟؟؟؟
من حداکثر 3-4ساعت میتونم صندلیهای اسپورتیج را تحمل کنم.
خیلیها از خشک بودن سیستم تعلیق اسپورتیج گله دارن و میگن که در مسافرت این سیستم تعلیق خشک باعث میشه کمر راننده اذیت بشه ولی به نظر من این صندلیهای اسپورتیج هستن که ادمو اذیت میکنن نه سیستم تعلیقش.
چون خیلی از خودروها را من سوار شدم که خشک هستن ولی اصلا توی رانندگی اذیت نشدم.
برای مثال صندلی 206 در مقایسه با اسپورتیج برای من خیلی راحت تر هستش و به راحتی میتونم تا 7-8 ساعت بدون اینکه کمرم اذیت بشه باهاش رانندگی کنم.
لطفا از تجربیات خودتون بگید به خصوص خودروهای وارداتی.
احسان
۱۲ شهریور ۱۳۹۵هندا سیوک!!!!!
رامين
۱۲ شهریور ۱۳۹۵فک نکنم هیچ کدومش به راحتی صندلیهای پرایدمون برسن….!!!!!
ali
۱۳ شهریور ۱۳۹۵تو ماشینای خیلی گرون تعجبی نداره بهترین صندلی ها ببینیم. چون برای مشتری همه کاری میکنن… ولی دیدن صندلی های خیلی خوب تو ماشینای ارزون و میان قیمت خیلی ارزش داره و کاره شرکتاشون ارزش قائل شدن برای مصرف کننده هاست و جایه تقدیر داره…
محسن
۱۷ شهریور ۱۳۹۵تورو خدا بنتلی و ولوو رو ببینید؟؟؟؟!!!!!!
ما ایرانیا پراید و پژو و سمند میگیریم ده جور روکش و کفپوش میندازین تو ماشین ک انگار از طلا ساخته شدنو نباس آسیب ببینن!!!!
اونوقت اگه اینارو داشته باشیم چه کنیم؟؟؟!!!فک کنم بزاریم گوشه حیاط و هر روز فقط دستمال بکشیم ماشین رو سوار نشیم
مسعود
۱۸ شهریور ۱۳۹۵زنده باد اشکودا ساپرب استیت بهترین و ایدآل ترین جهت دستیابی.
رضا
۱۶ مهر ۱۳۹۵از بین اینا فقط مرسدس و رنجرور و بنتلی