شورولت با معرفی نسل جدید کوروت C8 سورپرایزهای زیادی را رو کرد اما دو خبر مهم دربارهی این خودرو به شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت و قیمت آن مربوط میشدند. همه میدانیم که قیمت پایهی کوروت جدید کمتر از ۶۰ هزار دلار بوده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت آنهم زیر ۳ ثانیه است که تحسینبرانگیز میباشد.
ما تصمیم گرفتهایم تا لیستی جذاب از خودروهایی را گردآوری کنیم که قیمت آنها از ۱۰۰ هزار دلار بالاتر است اما شتاب آنها برابر با کوروت یا بیشتر از آن میباشد. ما برای راحتی کار شتاب کوروت جدید را ۲.۹ ثانیه در نظر میگیریم و آن را با شتاب دیگر خودروها مقایسه میکنیم. خودروسازان معمولاً شتاب خودروهای خود را بهصورت خوشبینانه اعلام میکنند اما خب ما به همان اعداد اعلامی بسنده میکنیم. قابل ذکر است که این مقایسه هم تنها در شتاب میباشد و پارامترهای دیگر مورد نظر خریداران این خودروها را درنظر نمیگیرند. با ما همراه باشید.
- بنتلی کانتیننتال GT W12
علیرغم استفاده از پیشرانهی بزرگ ۱۲ سیلندر ۶۲۶ اسب بخاری، این خودرو شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۶ ثانیهای دارد. همچنین بنتلی حداقل بهای ۲۲۵ هزار دلاری را برای کانتیننتال GT تعیین کرده است.
- مرسدس AMG GT R کوپه
قیمت پایهی این خودروی اسپورت آلمانی از ۱۵۹۳۵۰ دلار شروع میشود اما شتاب آن ۳.۵ ثانیه اعلام شده است. شایان ذکر است پیکربندی پیشرانه جلو و دیفرانسیل عقب مرسدس یکی از سختترین راهها برای رسیدن به شتاب بالاست اما خب کوروت این امر را فهمیده و پیشرانه را جابجا کرده است.
- فراری پورتوفینو
به نظر نمیرسد که کوروت و فراری وجه اشتراک زیادی باهم داشته باشند اما هر دو از پیشرانهی ۸ سیلندر استفاده کرده و سقفی جداشدنی داشته و در بدنه و ساختار آنها آلومینیوم زیادی بکار رفته است. البته موضوع مهم اینکه شما باید ۲۱۵ هزار دلار برای خودرویی بپردازید که حدود نیم ثانیه کندتر از کوروت با قیمت بسیار نازلتر است.
- استون مارتین DBS سوپرلگرا
استون مارتین با جدیدترین خودروی خود یعنی DBS سوپرلگرا توجهات زیادی را به خود جلب کرده اما این خودروی ۱۲ سیلندر که قیمت پایهی ۳۰۴۹۹۵ دلاری دارد در بحث شتاب از کوروت جدید عقب میماند چراکه شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت آن برابر با ۳.۴ ثانیه است.
- آئودی R8 V10 کوپه
خب به خودرویی پیشرانه وسط میرسیم که در بین طرفداران محبوبیت زیادی دارد. پیشرانهی ۱۰ سیلندر R8 قدرت ۵۶۲ اسب بخاری داشته و باعث ایجاد شتاب ۳.۴ ثانیهای میشود. قیمت پایهی این آئودی برابر با ۱۶۹۹۰۰ دلار است.
- لامبورگینی اوراکان RWD
اینکه شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت اوراکان RWD با R8 برابر است جای تعجبی ندارد زیرا که زیرساخت هر دو خودرو تشابهات زیادی باهم دارد. البته قیمت این خودرو بالاتر بوده و از ۱۹۹۸۰۰ دلار آغاز میشود.
- مک لارن GT
مک لارن GT جدید از پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری استفاده کرده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۲ ثانیهای دارد. قیمت آن نیز از ۲۱۰ هزار دلار آغاز میشود.
- پورشه ۹۱۱ GT3 RS
پورشه ۹۱۱ GT3 RS یکی از سنگ محکهای کلاس خود بوده و جزو بهترین خودروهای دنیا به شمار میرود. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو برابر با ۳.۲ ثانیه و قیمت پایهی آن نیز ۱۸۸۵۵۰ دلار میباشد.
- فراری ۴۸۸ اسپایدر
اگرچه فراری ۴۸۸ پیستا شتاب ۲.۸۵ ثانیهای دارد اما فراری گفته مدل اسپایدر ظرف مدت ۳ ثانیه از سکون به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت خواهد رسید. البته شما بدون پرداخت ۲۵۶۵۵۰ دلار برای این خودرو از نمایندگی فراری خارج نخواهید شد.
- لامبورگینی آونتادور S
نهایتاً به خودرویی میرسیم که میتواند با کوروت C8 برابری کند. به لطف پیشرانهی ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی ۷۴۰ اسب بخاری، لامبورگینی آونتادور S شتاب ۲.۹ ثانیهای داشت و البته قیمت آن برابر با ۴۱۷۶۵۰ دلار میباشد.
منبع: autoguide
بی نام
۸ شهریور ۱۳۹۸خوبی کروت بجر قیمت مناسب اینه که عملکردش مثل لامبورگینیه در حالیکه شما رو انگشت نمای ملت نمیکنه. فقط برای لذت بردن ساخته شده و بس. نه برای کلاس گذاشتن و نه برای خودنمایی و همش آدرنالینه خالصه
Reza
۸ شهریور ۱۳۹۸یک کلیپی بود تو آمریکا تهیه کرده بودند.تو خود آمریکا هم مردم هیجان زده میشن وقتی کوروت رو میبینن.ظاهرش هم همچین معمولی هم نیست که جلب توجه نکنه
Reza
۱۰ شهریور ۱۳۹۸تاپ اسپید اونتادور ۲۰۱۲ هستش 370 کیلومتر بر ساعت، چطور کوروت از اونتادور سریع تره؟؟؟؟
اینم مثل دیمن با بمب خبری میاد بعدش از یه اعجوبهای مثل M5 میخوره.???
و در پایان با عرض پوزش از آمریکایی های عزیز باید بگم طراحی این نسل آنچنان باید و شاید دلپسند و زیبا نیست. از پشت راسما دارم یه کامارو رو میبینم. جلوشم که خیلی خیلی سادس.
Mohammadreza
۸ شهریور ۱۳۹۸تجربه بمن ثابت کرده زیاد به ادعاهای و تعریف های خودرو سازهای آمریکایی قبل از ورود خودروهاشون به بازار اهمیت ندم.
شما دقت کن خودروهای آمریکایی تا قبل اینکه وارد بازار بشن تو سایت ها کلی حرف و حدیث راجبشون هست ولی بعد اینکه وارد بازار میشن دیگه خبری ازشون نمیشنوی!
مثال های زیادی داره مثل دوج دیمن که قرار بود پادشاه بیرقیب دنیای درگ بشه ولی من که بعد از ورودش به بازار دیگه چیزی ازش نشنیدم، یا موستانگ gt500 که اینهمه دارن روش مانور میدن تقریبا همه قبول دارن این ماشین با اینهمه اسب بخار و هیاهو تو پیست توسط amg gt r که موتور جلو و دف عقبه(مثل موستانگ) لپ خواهد شد.
مثال دیگش همین مطلبه.
یعنی واقعا کسی هست که فک کنه کروت از فراری 488 و پورشه GT3RS سریعتر باشه؟
الان(قبل ورود به بازار) میبنید اسم کوروت رو کنار پورشه GT و فراری 488 اورده میشه. خب دقت کنید در اینده بعد از ورودش هم اسمش کنار اسم این بزرگان اورده میشه یانه؟ دقت کنین بحث راجبه نسخه پایه کوروته
car lover
۸ شهریور ۱۳۹۸اون زمان که شما تجربت خیلی زیاد نشده بود کوروت با معرفی ZR1 C6 همرو انگشت به دهن کرد و با گالاردوی اون زمان برابر یا حتی بهتر بود
… اما رسوایی های دیزل گیت و خیلی چیزای دیگه بدتر از اینه که شتاب رو توی ی شرایط خاص اعلام کنیم (دیمن شتاب 2.3 رو با شرایط خاص اعلام کرده)
… بخاطر همینم بهت میگم سوپرا 60 هزار دلاری بعد اونهمه مسخره بازی تویوتا و شرکت ندادنش تو بازیهایی با ترویج بی قانونی (://) انگشت کوچیکه کوروتم نیست درباره پیش بینیت درباره جی تی پونصد هم بگم که این هم اگه سنت قد میده سال 2011 با دی بی ناین نگیم بهتر بود ولی تقریبا شتاب یکی داشته..
موستانگ GT500 خخخخخ
…
Mohammadreza
۸ شهریور ۱۳۹۸Car lover عزیز اینقد کامنتت خالی از استدلال بود که اول قصد نداشتم جوابتو بدم ولی بذار جواب بدم.
اول ازاونجا که مثل اینکه شما سنت خیلی بالاست… محترمانه جوابتو میدم.
“اون زمان که شما تجربت خیلی زیاد نشده بود کوروت با معرفی ZR1 C6 همرو انگشت به دهن کرد و با گالاردوی اون زمان برابر یا حتی بهتر بود”
اول که لطفن قبل اینکه جواب بدی خوب پیام رو بخون، اگه دوباره بخونی گفتم این بحث(ابن پیج) راجبه نسخه پایه کوروته.
دوم کوروت تو نسخه های مخصوص پیست هم هیچوقت درحد نام هایی(فراری 488 و پورشه gt3 rs) که اینجا اومده نبوده. شما نام گالاردو رو اوردی. منظورت همون ماشینه که از لنسر که یه سدان 4 در با موتور 4سسیلندره تو پیست شکست میخورد؟
سوم چرا کوروتی ZR1 که مخصوص تایم گیری توسعه پیدا کرده بود و بارها در نوربرگ رینگ دیده شد جرعت نکرد هیچ زمان رسمی رو معرفی کنه؟
“ادمایی مث تو نمیتونن خوب درک بکنن کی بزرگه کی کوچیک بخاطر همینم بهت میگم سوپرا 60 هزار دلاری بعد اونهمه مسخره بازی تویوتا و شرکت ندادنش تو بازیهایی با ترویج بی قانونی (://) انگشت کوچیکه کوروتم نیست.”
اسمی از سوپرا اورده نشد ولی حالا که گفتی شما که سنت خیلی بالاست باید یادت باشه سوپرایی که تویوتا خودش توسعه داد کی بود و چه جایگاهی داشت. ماشینی که هنوزم تیونر ها از موتر 2jz استفاده میکنن و به گفته بسیاری از مجلات یکی از بهترین موتورهای دهه90 در دنیا بود لیستی که هیچوقت کروت درش جایی نداشته، فک میکنم پدال هم یه مطلب در این باره گذاشت.مطلب دیگه اینکه حالا که به قول شما بحث بزرگ کوچیکی شد یکم صبر کن تا تویوتا هایپر کار 1000 اسبیGRرو معرفی کنه تا بزرگ کوچیکی رو بار دیگه ب,شما عزیزان سن بالا نشون بده.
تدر ضمن فورد gt رو یادم رفت. ماشینی که درسته نسخه مسابقه ایش قهرمان لمانز شد ولی نسخه معمولیش چی؟ این خودروی 400 _500هزاردلاری با اونهمه ادعا چه برای گفتن داره؟ حتی جرعت نکرد در نوردشیلاف تایم گیری کنه و در بخشی از پیست نوربرگ رینگ تایم گیری کرد که نشه تایمش رو با کسی مقایسه کرد.
car lover
۸ شهریور ۱۳۹۸من که چیزی نگفتم تو اومدی گفتی که ن تجربم میگه منم گفتم تجربت چیز درستی نمیگه
بهتره بدونی بحث کامنت تو سر این بود که امریکایی جماعت بدقوله نه اینکه کوروته پایه چنین و چنانه خوب اظهار فضلتو بخون من به کامنت تو ریپلای دادم نه ب پست
من فقط گفتم امریکا کارش همینه ک گنده باقالیارو بشونه سر جاشون بدون ادعا (ادعا چارتا پست تبلیغاتی نیست این کری خونیه ادعا قیمتیه که ماشین ساز ادعا میکنه ماشین من انقد میارزه ) و یک ماشین 85 هزار دلاریو تو درگای غیر معتبر اندازه ی سپر میبرن انگاری بهشون تی تاپ دادن (خسته نباشید)
بحث الان اصلا پیست نیس فقط سر شتابه فقط!
بحث سوپرا رم اوردم بفهمی که با ماشینای هم قیمتش چند چنده لازم نکرده تاریخچه ژاپنو برا من بخونی:|
برا همین سوپرا که خیلی وایسادیم ولی چیزی درنیومد ما که وایسادیم
بحث جی تیم کردی
لازمه که بهت بگم این ماشین اصلا برای کری خونی با این بچه خوشگلا نیومده بود اومده دلبری کنه بره تو حراجی میلیونی فی بخوره اگه غیر این بود از جان سینا بابت فروش زودتر از موعده جی تی خودش با قیمت 2.4 میلیونی شکایت نمیشد انتظار داری فانتوم تو پیست رکورد بزنه؟؟؟؟
Mohammadreza
۸ شهریور ۱۳۹۸شما عزیزان(شمایی که ادعای دانایی میکنین و تند حرف میزنید) وقتی باتون بحث میشه سریع مشخص میشه اطلاعات کاملی ندارن.
” (ادعا چارتا پست تبلیغاتی نیست این کری خونیه ادعا قیمتیه که ماشین ساز ادعا میکنه ماشین من انقد میارزه )” شما معتقدی خودروسازای آمریکایی بهترین خودروهای اسپرت ارزون و مقرون به صرفه رو تولید میکنه؟
پس بشما پیشنهاد میکنم لیستی بهترین خودروهای اسپرت ارزان قیمت که توسط اتوکار همین چند روز پیش منتشر شد و پدال هم پوشش داد رو مطالعه کنی. جالبه در این لیست بهترین اسپرت های مقرون به صرفه اتوکار، آمریکایی ها در بین 10 خودرو برتر فقط یه نماینده (موستانگ) دارن که اونم دهمه و تویوتا دوتا خودرو داره که جز 5 تا ی اول ان.
“بحث الان اصلا پیست نیس فقط سر شتابه فقط!”
خب خوبه خودتم قبول داری که خودرو های امریکا تو پیست حرفی برا گفتن ندارن و فقط برا خط مستقیمی هستن.
خب همین نشاندهنده فاصله آمریکایی ها با سطح اول خودرو سازی دنیاست. شما ماشینتو ببری تیونر سر کوچه ماشینی بسیار سریع در خط مستقیمی بت تحویل میده اما تایم پیست و لذت رانندگی چیز نیست که به این راحتی ها بدست بیاد.
“لازمه که بهت بگم این ماشین اصلا برای کری خونی با این بچه خوشگلا نیومده بود اومده دلبری کن”
خوب همینکه اعتراف میکنی بهترین و گرونترین خودروتون هم هیچی برا گفتن نداره و صرفا اومده که با ظاهرش دلبری کنه خودش کافیه. البته شما بدلیل اطاعت کمت با دفاع کردن از امریکایی ها داری بیشتر آبرو و اعتبار شون رو از بین میبری. میدونم که امریکا فن های با اطلاع هیچوقت اینطوری دفاع نمیکنن و برای دفاع از فورد gt از جان سینا مایه نمیذارن.
در باره پورشه gt هم عزیز سن بالا منظورم خودروهای سری gt پورشست که مخصوص پیست هستن(gt2 rs،gt3 rs، gt3، gt4) و همشون حتی gt4 از کوروت سریع تر هستن(البته اگه سریع بودن رو صرفا سریع بودن تو خط مستقیمی تعریف نکنیم!)
در ضمن دوست عزیز یاد بگیر از این به بعد در بحث هات منبع حرفت رو بگی. کامنت شما و محمد خالی از حتی یک ذکر منبع بود.
MOHAMMAD.DEMON
۸ شهریور ۱۳۹۸جدی الان یه فن تویوتا از ماشین درگ ( دیمن ) ایراد گرفت
شما یکم مطالعه بکن درگ چیه اول
دیمن سریع ترین خودرو 400 متر تولیدی دنیا هست که مجوز نردد تو خیابون داره
یعنی هنوز حتی سوپر اسپورتی نداریم که بتونه تو 400 متر به دیمن برسه
مجلات هم هر روز مسابقه درگ حرفه ای نمیزارن که دیمن رو شرکت بدن
اون درگ هایی که از سوپر اسپورت ها میبینی میزارن
اونا تو دنیای درگ فقط یه شوخی هستن
حتی شیرون یا هر چی به ذهنت میرسه
موستانگ gt500 یه کوپه 85 هزار دلاری قرار باشه
نه یه سوپر اسپورت که مقایسش کنی با amg
اون کوروت پایه الان شتاب نسخه پرفورمنس نسخه قبل رو داره
اره همه ماشین هایی که گفتی رو شکست میده تو شتاب
مخصوصا که دبل کلاچه شده و سیستم برای بهترین شتاب گیری داره
H
۸ شهریور ۱۳۹۸جوری میگی فن تویوتا انگار رئیس جنرال موتوری
بعدش مگه تویوتا چشه برو افتخارات تویوتا ر بخون بعد بیا کامنت بده
Car lover
۸ شهریور ۱۳۹۸خخخخخخخ
تویوتاااااا
اوه اوه ی وخ این غرشای چهارتا سیلندرش کرمون نکنه
افتخار ک همین بس تو درگ با الپینا و دیگران سنگ تمام گذاشت 😂😂
ی جوریم نمیزارع تو بازیهای دیگ ماشیناشو انگار کوروتع
همون nerd بهترین صفت برا ژیگولی مث تویوتاس ک ea تو توییتر گفت
…
MOHAMMAD.DEMON
۸ شهریور ۱۳۹۸من با تویوتا مشکل ندارم
ولی فن کرولا و پریوس باشی و از دیمن ایراد بگیری
نمیشه قبول کرد
H
۹ شهریور ۱۳۹۸الان جهان داره میره توی فن کورولا و پریوس
علیx76
۸ شهریور ۱۳۹۸اینکه پایین ترین مدله
صبر کن ZR1 بیاد تا ببینی امریکایی ینی چی
H
۹ شهریور ۱۳۹۸پاسخ به car lover
همه چی که به غرش نیست اگه به غرش باشه فراری و لامبو با اون موتور ۱۲ سیلندر گوش کر میکنن نه یه موتور ۸ سیلندر پیزوری .
یه جور میگی توی بازی شرکت ندادن که انگار از رتبه اول با ارزش ها برش داشتن گذاشتن آخر .نکنه منظورتون از موتور اونیه که فورد توی تست داینو آتیش گرفت یا درهای لینکلن تو سرعت باز میشدن شاسی جیپ و دراای تسلا که باز نمیشدن .
سدان های آمریکایی فورد تاروس ومالیبو با ورود سدان های ژاپنی کلن پریدن …
کورولا با همون موتور ۴ سیلندرش هرسال پرفروشترین خودروی جهان میشه در صورتی که آمریکایی ها رسوایی بار میارن
OMID
۹ شهریور ۱۳۹۸? یه جوری میگی انگار بقیه خودروسازا هیچ مشکلی نداشتن
هنوز آتیش گرفتن ب ام و تو کره رو یادمونه
در حدی که ترددشون ممنوع شد?
آتیش سوزی هیوندای کیا
تقلب نیسان
دیزل گیت
تو تاریخ از این چیزا زیاد بوده ولی دلیلی بر خوبی و بدی نیستند
H
۹ شهریور ۱۳۹۸بقیه خودرو ها هم داشتن ولی آمریکایی ها رکورد زدن
H
۹ شهریور ۱۳۹۸پاسخ به car lover
اگه غرش میخوای فراری و لامبوبا موتور ۱۲سیلندرش گوش کر میکنه بعدش مگه حالا ماشینای تویوتا رو توی بازی راه ندادن از افتخارش کم شده (همونی که آمریکایی ازش رنج میبرن بااون همه رسوایی و فراخوان)
منظورت از موتور همون هشت سیلندریه که توی تست داینو آتیش گرفت پدالم نتیجشو گذاشت
در رابطه با آلپینا هم بگم
شماها همیشه از همونایی که انتظارشو نداشتین شکست خوردین
MOHAMMAD.DEMON
۸ شهریور ۱۳۹۸این که چیزی نیست
یه لیست بلند میشه درست کرد
از سوپرای و زد 4 بگیر
تا i8 و ان اس ایکس
کوروت همیشه تاریخ ساز بوده تو همه نسل ها
کوروت 1000 اسب بخاری فرصتی برای هیچ ماشینی از هیچ جای دنیا نخواهد گذاشت
لذت بردم از این لیست این برتری کوروت
ساسان
۸ شهریور ۱۳۹۸بزار اول لاستیکش پیستو لمس کنه بعد لذت ببر…شده حکایت مقاله ی مقایسه پدال بین ترک هاوک و اوروس اونم 24ساعت بعد رونمایی اوروس که هنوز لاستیک اوروس خیابونو لمس نکرده بود….بعدش دیدی که تو دنیای واقعی نتونست حریف اوروس بشه در هیچ زمینه ای…هیجان زده نشید.من نمیگم خودرو بدیه اما تجربه ثابت کرده شوآف و نمایش تبلیغاتی ماشینهای آمریکایی بسیار بیشتر ازچیزیه که در دنیای واقعی ازشون میبینیم.
M
۸ شهریور ۱۳۹۸ترمزززززز !
اولا این رقمی که پای کوروت زدن مطمئنا با چاشنی لاف همراه بوده !
چاشنی مخصوص 99درصد امریکاییاس !
دوما واقعا من به شعور نویسنده شک کردم !(خدایی نکرده سوئتفاهم نشه نویسنده اصلی منظورمه نه مترجم )
یه منی واسه پورتوفینو نوشته که انگار خریدنش تا موقعی کرووت هست یه فکر احمقانس و دلیل منطقی پشتش نیست!
سوما وجدانن چند نفر اگه پول فراری رو داشتن کوروت میخریدن مگه فقط درگه ؟
تازه مطمئن باشید درگ هم کار خاصی نخواهد کرد!
حسین
۹ شهریور ۱۳۹۸حالا اگه پول فراری را نداشتی یعنی نمیتونی کروت بخری که لذت فراری را ببری؟
ایمان
۸ شهریور ۱۳۹۸آقا من طرفدار ماشین خوبم و برام هیچ فرقی نمیکنه که
آلمانی ، آمریکایی ، ایتالیایی ، بریتانیایی ، ژاپنی و …. باشه
طرفدار همشون هستم با دل و جون ولی با احترام زیادی که برای کوروت افسانه ای قائلم ، فکر نکنم در نسخه پایه بتونه در شتاب اولیه آونتادور S و ۴۸۸ پیستا حتی نسخه اسپایدر رو شکست بده !!!!
کاوه
۸ شهریور ۱۳۹۸ایمان جان ماشینموب یعنی چی؟همشون ماشینای خوبین اما مکتب ماشین آمریکایی با آلمانی . ایتالیایی و فرانسوی وژاپنی فرق داره. (کره ایها هم کم کم بایداضافه بشن.منم از ماشینای خوب خوشم میاد اما طرفدار سفت و سخت مکتب اتومبیل های ژاپنی هستم. مشخصات هرکدام از این سبک ها خودش داستانی است. ارادت.
ایمان
۸ شهریور ۱۳۹۸کاوه جان
مکتب ، راه و روش و استراتژی هر شرکتی متفاوته ولی عشق و علاقه به یک برند این چیزا حالیش نمیشه
به نظرم میشه هم عاشق ماشین های اقتصادی و با کیفیت ژاپنی بود و هم عاشق سوپر اسپرت های ایتالیایی ؛ آیا این عشق و علاقه مشکل داره ؟؟؟؟
SOROUSH
۸ شهریور ۱۳۹۸امریکا همیشه ماشین های با ارزشی ساخته
از جیپ و رم وداج گرفته تا کوروت که واقعا نسبت به قیمتش با ارزشه ، اما یه نکته کوچیک وجود داره نسبت به قیمت!!
شاید به عقیده بعضی از دوستان ماشین زیر ۶۰ هزار دلاری با این مشخصات هنره اما به نظر من ماشین گرونتر و پیچیده تری مثه لامبورگینی ها ومکی ها به جز اینکه پروسه ساخت و طراحی پیچیده تر و پرهزینه تری رو هم طلب میکنن از نظر فروش هم کار سخت تری دارن .
باوجود اینکه قیمت یه لامبو و مکی و یا حتی پورش های سری gt گرونه وعموما بالای ۲۵۰ هزارتاس باید قبول کنیم که فروختن این ماشین ها با این قیمت هم هنره هرچند به تعداد کم
چرا که مشتری از نظر مشخصات فنی ، ظاهر ، تکنولوژی و … خیلی چیزای دیگه انتظار داره اون شرکت سرآمد باشه و سرآمد بودن و خودروی با ارزش ساختن دو مقوله ی کاملا جداس .
جدای از اینها من نه به کشور خاصی ارادت دارم و نه رو برند خاصی تعصب و از دیدن این کوروت جدید هم لذت میبرم اما به نظرم مثل کوروت z06 که با اون قدرت باید خیلی ها رو پودر میکرد و ادعای شرکت هم این بود اما متاسفانه حتی تو خط مستقیم هم قافله رو به خیلی از خودروهای با قدرت کمتر واگذار کرد
این قضیه در مورد چلنجر دیمن هم کاملا صادقه
امیدوارم این کوروت مشخصاتش از عملکردش ضعیف تر نباشه
Saeed
۸ شهریور ۱۳۹۸هی هی هیییییی!
آروم تر!?
مجله ماشینه نه UFC champion
حالا یه چیزی گفت شما کارییش نداشته باش
car lover
۸ شهریور ۱۳۹۸تیپ شخصیتیمه سعید جان
یکی یچی میگه من اگه وقت داشته باشم بایدجوابشو بدم یا اشتباه میکرده و بر میگرده نظرش یا حرف من اشتباه بوده دیگه
جواب دادن نه برای کم اوردن و کل کل بیشتر برای برگردودن نظر گاهی هم کوری خونی اگه تند میرم باید بدونی تو شفاهی چ افتضاحیم:)))))
Saeed
۹ شهریور ۱۳۹۸خو داداش اینقدر تعصبی بودن خوب نیست!
دعوا کردن برای چیزی که صاحبش هم (نیستیم)…از طرفی دیگه یکی میبینه طرفدارای یک برند تعصب زیادی روش دارن شرمش میشه علاقه به اون برند داشته باشه!!! داداش طرز گفتار و دفاعت رو یکم بهترش کن….اصن کاری به اونایی که فقط میخوان برندی که ماشین مورد علاقش رو شکست میده بکوبن زمین نداشته باش! دیسلایک بهش بده خلاص!
Seyed AMG
۸ شهریور ۱۳۹۸هممون میدونیم که امریکایی معمولا بهترین تایم ثبت شده رو اعلام میکنن اما بیشتر خودروهای این لیست شتاب زیر ۳ ثانیه ثبت کردن حتی اونتادور S شتاب 2.6 ثبت کرده و البته بعضی هاشون هم تو پیست شاهکار کردن …
علی
۸ شهریور ۱۳۹۸پدال جان نمیشه تو گروه و سایت محدودیت سنی گذاشت ؟ این چه وعضشه واقعن
البته شما هم که دنبال پولید هر چی ادم بیشتر پول تبلیغ بیشتر
Seyed AMG
۸ شهریور ۱۳۹۸?????
OMID
۹ شهریور ۱۳۹۸چطوری میخوان اجراش کنن دقیقا ؟?
اونوقت دنبال پول نباشند؟
شما خودت بدون پول کاری انجام میدی؟
چرا از آدما این همه انتظار داری؟
اگه تبلیغ نکنن پول زندگیشونو تو میدی؟
JDM
۹ شهریور ۱۳۹۸سید AMG عزیز مجله ها خودرو ها رو با لانچ کنترل تست میکنن ولی بعضی از ماشین بازا که ماشین میخرن خودشون لانچ بلدن جوری لانچ میکنن که از تایم کارخونه هم کمتر باشه،مثلا کوروت ZO6 2015 رو تست زدن و تونست 10.4هم بزنه درصورتی که تایم 11 اعلامی کارخونه بود،کورت ZR1 تایم اعلامی 10.6 تا 10.8بود ولی تایم 10.1و حتی زیره 10 هم درگ زاین باش دراورد،و مورد بعدی اینکه ماشین های موتور وسط مثه C8 به مراتب میتونن بهتر از موتور جلو ها مثه C7 تایم بزنن چون لانچشون ساده تره(دیگه اگه دف عقب هم باشه سختتر) برای مثال همین C8 رو یه گروهی که پیجشون رو تو اینستا دارم بردن تست کردن و روز اول باش 2.8 هم دراوردن (درصورتی که شورلت 2.9 اعلام کرده بود)
علی
۸ شهریور ۱۳۹۸پدال جان نمیشه تو گروه و سایت محدودیت سنی گذاشت ؟ این چه وعضشه واقعن
البته شما هم که دنبال پولید هر چی ادم بیشتر پول تبلیغ بیشتر
Me
۸ شهریور ۱۳۹۸واقعا دوسال بود نه کامنت میزاشتم نه کامنت میخوندم اعصابم راحت بود.باز نمیدونم چی شد سر از اینجا در اوردم
کافر مقدس
۸ شهریور ۱۳۹۸یعنی ما ایرانی جماعت همینیم
هارت و پورت های پشت مانیتور در هر ضمینه ای
دنیا رو شگفت زده میکنیم از هر نظر تو اینترنت . با ادعاهامون. با تنفر هامون . با تعصباتمون . با ادبیات و فرهنگ داغونمون
اینجا جهان سوم نیست یه جای دیگه ست . با کل دنیا فرق داره
ADAK
۹ شهریور ۱۳۹۸برو کامنت ها و نظرات سایتها ، پیج ها و فوروم های خارجی را هم بخون ببین چه خبره !!!
خودرنی نکن برادر من …
علی
۸ شهریور ۱۳۹۸پدال جان چرا کامنتو منتشر نمیکنی بده گفتم فقط دنبال پولید؟
یکم به اوضاع کامنتا و گروه نگه کنید خب از دیروز تو گروه فحش کاریه فقط
OMID
۹ شهریور ۱۳۹۸الان خیلی راه حل خفنی ارائه دادی مغز متفکر؟
پیش خودت فکر نکردی اجراش چطوره؟
بعد هدف از سایت پول دراوردنه دیگه پس چیه؟
Alireza
۸ شهریور ۱۳۹۸کوروت ای لاو یو
بنتلی رو چرا گذاشتن تو لیست اون ک کارش چیز دیگس کلا
هادی
۸ شهریور ۱۳۹۸در کل تو دنیا هیچ ماشینی به پای نیسان GTR نمی رسه
Ali Keyhani
۸ شهریور ۱۳۹۸چخبرتونه بابا،آروم باشین،همشون چهارتا تیکه آهن بیشتر نیستن از پرایدش گرفته تا فراری تا لامبورگینی،ارزشش رو ندارن بخواین چه کلماتی به هم نسبت بدین?
Amir evolution
۸ شهریور ۱۳۹۸احسنت GM
البته وقتی بحث علاقه باشه، شتاب اولیه و پول مهم نی
من اگه باشم فراری 488 انتخاب اوله چون فوقالعادس…. با فاصله زیاد اونتادور
کوروت C8 تا اینجا خوب امده جلو، ولی خداوکیلی اگه کوروت C8 و بزارن یه سمت ماشینای این لیستم بزارن یه قسمت…. عقل حکم میکنه ماشینای لیستو انتخاب کنی…. ب کوورت فنا برنخوره ?
علی
۹ شهریور ۱۳۹۸آلمان ایتالیا نمیفروشم به آمریکا
#ali.m#
۹ شهریور ۱۳۹۸واسه من از اون 10تایی که تو لیست اومدن جذابیتش کمتره واقعا .
مانی
۹ شهریور ۱۳۹۸هرجوری حساب کنیم
چه تو شتاب اولیه چه میانی نمیتونه از پیستا اسپایدر سریعتر باشه
همچنین قیمت پیستا اسپایدر خیلی بیشتر از ۲۵۰هزار تاست
خودرو دوست
۹ شهریور ۱۳۹۸غیر منطقی بود
ارشیا
۹ شهریور ۱۳۹۸من از کوروته که اومده خوشم نمیاد چون خیلی خیلی بی ریخته نمی دونم چرا همه دوسش دارن???
Alireza
۹ شهریور ۱۳۹۸دیگه ببخشید، دفعه بعد میگیم فقط طبق سلیقه شما بسازنش که فقط شما خوشت بیاد
ارشیا
۹ شهریور ۱۳۹۸من اونتادورو ترجیح میدم