پس از یک هفته آزمایش و بررسی ۳۱ شاسیبلند جدید بازار، مردان موتورترند بهترین شاسیبلند سال ۲۰۲۴ را انتخاب کردهاند.
پس از انتخاب خودروی سال ۲۰۲۴، حالا زمان انتخاب شاسیبلند سال ۲۰۲۴ موتورترند رسیده است. امسال ۳۱ مدل خودرو در ۴۰ نسخهٔ مختلف برای رسیدن به این عنوان باهم رقابت میکنند. انتخاب ۱۰ فینالیست از بین این تعداد شاسیبلند تنها چالش بزرگ رقابت امسال نبود زیرا از بین شرکتکنندگان، ۱۶ خودرو باید بهطور مرتب به برق متصل میشدند (۶ خودروی پلاگینهیبریدی و ۱۰ خودروی الکتریکی که بیشترین تعداد در تاریخ این رقابت محسوب میشود) و در یک سفر جادهای طولانی، یافتن جایگاه شارژ برای این تعداد خودرو در یک زمان و یک مکان بسیار سخت بود.
خودروهای حاضر در این رقابت، علاوه بر اینکه از لحاظ سواری، هندلینگ، راحتی، کیفیت ساخت، تکنولوژی و… بهدقت مورد ارزیابی قرار میگیرند، پیش از هر چیز، بر اساس شش معیار کلیدی موتورترند شامل طراحی، مهندسی، مصرف سوخت، ایمنی، پرفورمنس و ارزش در برابر قیمت سنجیده میشوند و خودرویی که در همه یا اکثر این شش معیار نسبت به دیگر شرکتکنندگان برتری داشته باشد پیروز خواهد شد. همهٔ شرکتکنندگان این رقابت نیز خودروهای کاملاً جدیدی هستند و یا بهروزرسانی بزرگی را تجربه کردهاند.
شرکتکنندگان رقابت شاسیبلند سال ۲۰۲۴ موتورترند
- آئودی Q8 اسپرتبک E-Tron
- آلفارومئو توناله
- بامو X1
- بامو X7
- بیوک انکور GX
- بیوک انویستا
- کادیلاک لیریک
- شورلت بلیزر EV
- شورلت ترکس
- دوج هورنت
- فورد اسکیپ
- جنسیس GV70 الکتریکی
- هوندا پایلوت
- هیوندای کُنا
- جیپ کامپس
- کیا سلتوس
- لندروور دیفندر ۱۳۰
- رنجروور اسپرت
- لکسوس RX
- لکسوس RZ
- مزدا CX-90
- مرسدس بنز EQE SUV
- مرسدس بنز GLC
- مرسدس بنز GLE
- نیسان آریا
- سوبارو کراسترک
- تویوتا bZ4X
- تویوتا کرولا کراس
- تویوتا گرند هایلندر
- فولکسواگن اطلس
- فولکسواگن اطلس کراس اسپرت
پس از یک هفته آزمایش و رانندگی با تمام این شاسیبلندها در یک محل آزمایش خودرو، لیست شرکتکنندگان به تنها ۱۰ فینالیست کاهش پیدا کرد. سپس این فینالیستها در شرایط دنیای واقعی در جادههای عمومی مورد ارزیابی قرار گرفتند. لیست فینالیستهای امسال اما بسیار متنوع بوده و از مدلهای ارزانقیمت و کوچک گرفته تا لوکس و بزرگ را با پیشرانههای بنزینی، هیبریدی، پلاگینهیبریدی و الکتریکی شامل میشود. این نشان میدهد که هر شاسیبلندی با هر اندازه و قیمتی میتواند پیروز رقابت موتورترند شود. از بین از ۱۰ فینالیست اما نهایتاً خودرویی بهعنوان شاسیبلند سال ۲۰۲۴ موتورترند انتخاب خواهد شد که در شش معیار مذکور، بهتر از دیگر فینالیستها باشد.
فینالیستهای رقابت شاسیبلند سال ۲۰۲۴ موتورترند
آلفارومئو بالاخره یک شاسیبلند کامپکت لوکس را به بازار فرستاده است. البته برند ایتالیایی برای این کار مجبور به همکاری و اشتراک قطعات با دوج شده و به همین دلیل، برخی آزمایشکنندگان معتقد بودند که این کار حس ارزانی به توناله بخشیده و زرقوبرق آلفا را کمرنگ کرده است. از سوی دیگر، برخی طراحی توناله را بسیار بهتر و هماهنگتر از دوج هورنت میدانستند.
بامو X1
نسل جدید X1 پیشرفت بزرگی را نسبت به قبل نشان میدهد و درحالیکه نسل قبلی شبیه یک مینی کانتریمن بزک شده بود، مدل جدید کاملاً متفاوت از همتای مینی خود احساس میشود. اکثر داوران X1 را زیباترین بامو جدید میدانستند. کابین این ماشین هم آیندهنگرانه و بسیار شبیه سری ۷ به نظر میرسد اما با نصف قیمت. X1 با وجود اندازهٔ کوچک، فضای بار و سرنشین قابلتوجهی را در داخل ارائه میکند.
لیریک خودروی لوکسی است که مدتها امیدوار بودیم کادیلاک تولید کند. این ماشین در داخل و بیرون طراحی جسورانهای دارد و عملاً از هیچ قطعهٔ مشترک قابلمشاهدهای با دیگر محصولات جنرال موتورز استفاده نمیکند. ظاهر کلی لیریک نیز بهعنوان خودرویی که در دوران انتقال از بنزین به برق ساخته شده و یک پکیج باطری را زیر بدنهٔ خود پنهان کرده بسیار بهتر از برخی خودروهای الکتریکی بازار به نظر میرسد.
ترکس جدید شاسیبلند بسیار خوبی است زیرا پکیجی هوشمندانه را با قیمتی ارائه میکند که به نظر میرسد اکثر خودروسازان توان آن را ندارند و این کراساوور را به یکی از ارزانترین خودروهای بازار تبدیل کرده است. البته هرچند ترکس خودرویی جذاب و ارزانقیمت است اما یک مشکل بزرگ دارد، تمام مدلهای آن صرفاً محرک جلو هستند و سامانهٔ چهارچرخ محرک حتی بهصورت سفارشی هم ارائه نمیشود.
جنسیس GV70 الکتریکی
جنسیس GV70 در رقابت انتخاب شاسیبلند سال ۲۰۲۲ موتورترند با قاطعیت برنده شد و نسخهٔ الکتریکی آنهم بسیار به بردن کالیپر طلایی امسال نزدیک شده بود اما به خاطر یک مشکل بزرگ از کسب عنوان شاسیبلند سال ۲۰۲۴ باز ماند. این مشکل، شعاع حرکتی بسیار اندک تنها ۳۸۰ کیلومتری است. این نقطهضعف بسیار بزرگی محسوب میشود زیرا تسلا مدل S یک دهه پیش بردی بیش از این داشت و شورلت بولت شش سال پیش چنین بردی را ارائه میکرد.
هوندا پایلوت
در بازاری پر از شاسیبلندهای سه ردیفه، هوندا پایلوت در هر شش معیار مذکور خوب عمل کرد و داوران از سواری، هندلینگ، کابین جادار و ورود و خروج آسان به صندلیهای ردیف سوم آن راضی بودند. پایلوت با ظرفیت حمل هشت نفر، به لطف راحتی چشمگیر، گزینهای محبوب خانوادهها خواهد بود و حتی افرادی با قد بیش از ۱۹۰ سانتیمتر هم در ردیف سوم صندلیهای آن با کمبود فضای سر یا پا مواجه نمیشوند.
پس از عرضهٔ نسل جدید رنجروور در سال ۲۰۲۲، نسل جدید مدل کوچکتر رنجروور اسپرت هم امسال به بازار آمد و مثل برادر بزرگتر خود، توانست به فینال رقابت شاسیبلند سال موتورترند راه پیدا کند. همچنین نمونهٔ حاضر در رقابت ما از نوع پلاگینهیبریدی است که با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و برد تمام الکتریکی ۸۰ کیلومتر، تا زمان عرضهٔ رنجروور تمام الکتریکی، بهترین گزینه خواهد بود.
لکسوس RX
لکسوس RX اولین شاسیبلند سال موتورترند بود. این خودرو چند دهه پیش تجربهٔ سواری یک سدان لوکس را با ظاهر یک شاسیبلند ارائه کرد. این فرمولی بود که بازی را تغییر داد و RX را به پرفروشترین شاسیبلند لوکس بازار آمریکا تبدیل کرد. حال جدیدترین نسل این ماشین با پیشرانههای متعدد و طراحی جدید در داخل و خارج به بازار آمده و هنوز هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
سوبارو کراسترک
کراسترک به دلیل اندازهٔ مناسب، سواری نرم و تواناییهای آفرود بالا، یکی از محبوبترین خودروهای موتورترند بوده و حالا نسل جدید آن چند پیشرفت مهم را تجربه کرده است. مورد اول یک پیشرانهٔ تخت قویتر است یعنی چیزی که کراسترک از ابتدا بدان نیاز داشت. دوم نسخهٔ جدید ویلدرنس است که تواناییهای آفرود این کراساوور کوچک را ارتقاء داده و امکان عبور از مسیرهای خشنتر را فراهم میکند.
شورلت بلیزر EV، شاسیبلند سال ۲۰۲۴ موتورترند
صنعت خودروسازی در حال تجربهٔ بزرگترین تغییر از زمان اختراع این وسیلهٔ نقلیه است و انتخابهای موتورترند نیز با این تحول همگام بوده است. بیش از یک دهه پیش تسلا مدل S بهعنوان خودروی سال انتخاب شد و در سال ۲۰۱۷ هم شورلت بولت این عنوان را از آن خود کرد. بااینحال، هیچکدام از خودروهای الکتریکی زیادی که طی این سالها به بازار آمدهاند کاملاً بینقص نیستند. مدلهای لوکسی مثل بامو iX و پورشه تایکان قیمتهای ششرقمی دارند و بسیاری مدلهای غیرلوکس از مشکلاتی مثل شعاع حرکتی محدود یا طراحی بحثبرانگیز رنج میبرند.
شورلت بلیزر EV اما نشان میدهد که سرانجام رانندگی الکتریکی میتواند در دسترس عموم مردم قرار گیرد. شورلت واقعاً به ویژگیهای خوب و بد بولت توجه کرده و این آموختهها را در بلیزر به کار گرفته است. این خودرویی الکتریکی است که کاملاً با فکر ساخته شده نه یک پروژهٔ سریع و دمدستی. بلیزر EV چیزی بسیار بیشتر از یک بولت بزرگشده است و برای نیازهای خانوادهها بسیار مناسبتر است. این شاسیبلند با کابین جادار با کف تخت، قابلیت رانندگی با یک پدال، و تنوع بالای مدلها، دقیقاً همان چیزی که خریداران خودروهای الکتریکی میخواهند را ارائه میکند. ترکیبی از این ویژگیها با جزئیات طراحی جذاب، شورلت بلیزر EV را به بهترین شاسیبلند سال تبدیل کرده است.
مشخصات فنی
Chevrolet Blazer EV | |
قوای محرکه | الکتریکی دو موتوره |
قدرت | ۲۸۸ اسب بخار |
گشتاور | ۴۵۰ نیوتن متر |
گیربکس | تک سرعته |
محور محرک | چهارچرخ |
طول | ۴,۸۸۲ میلیمتر |
عرض | ۱,۹۸۱ میلیمتر |
ارتفاع | ۱,۶۵۱ میلیمتر |
فاصلهٔ محوری | ۳,۰۹۴ میلیمتر |
وزن خالص | ۲۳۷۴ کیلوگرم |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۶.۰ ثانیه |
مسافت ۴۰۰ متر | ۱۴.۸ ثانیه |
توقف از ۹۶ | ۳۹.۹ متر |
شتاب جانبی | ۰.۸۰ جی |
مصرف انرژی | ۲۱.۸ کیلووات |
برد | ۴۵۰ کیلومتر |
قیمت پایه | ۶۰,۲۱۵ دلار |
قیمت تستشده | ۶۴,۲۳۰ دلار |
AMIN JAFARI
۲۰ آذر ۱۴۰۲بازگشت قدرتمند امریکایی ها ب برترین خودروها
این شورولت بلیزر واقعا نازه
(Ali(chevynova
۲۰ آذر ۱۴۰۲ماشالاه بلیزر
اصالتش از ۱۹۶۹ هست و محبوبیتش هم غیرقابل وصف
ماشالاه بلیزر
ماشالاه شوی
ماشالاه جی ام
ماشالاه امریکن کارز
Kf
۲۰ آذر ۱۴۰۲یه چیز جدید بگو
(Ali(chevynova
۲۰ آذر ۱۴۰۲جدید بود دیگه
محمد
۲۰ آذر ۱۴۰۲ماشالاه به اون مدرست که درست نوشتن ماشاالله رو بهت یاد نداد و شعور ریپلای نکردن نفر اول رو در تو نهادینه نکرد
(Ali(chevynova
۲۰ آذر ۱۴۰۲ناراحتی نخون
همینه که هست
وی
۲۰ آذر ۱۴۰۲خدایی اینقدر جو سایتو مسموم نکن الان این ماشالله ایشالله ها و تعصب کشیدن یه سری افراد که نه تو رو میشناسن نه بهت اهمیت میدن شد حرف حساب؟
(Ali(chevynova
۲۰ آذر ۱۴۰۲اهمیت نداره
فرشاد
۲۰ آذر ۱۴۰۲اینجور کابرا باید یه برخوردی ببینن ک چی مثلا کامنت اول و ریپلی هارو بگیری واسه خودت بعدشم بگی ناراحتی نخون
باز حرف تخصصی چیزی بزنه یه حرفیه ک چی مثلا ایشالا ماشالا جی ام امریکن ماشالا اصالت ماشالا
MehdiTurbo
۲۰ آذر ۱۴۰۲علی شوی یه خوبی که داره فقط از برند محبوبش تعریف میکنه تو سر بقیه برندا نمیزنه
جو سایتو اونایی مسموم میکنه که بابت عقده و نداشتن یا تعصب بیجا میزنن تو سر بقیه برندا
اگه نه کسی که تعریف میکنه ازاری نمیرسونه مگه اینکه متعصب باشی بهم بریزی و به قول خودش نخون
اونایی بلوکه باید بشن که با بقیه برندا جنگ دارن
مازیار
۲۰ آذر ۱۴۰۲مهدی توربو
مشخصه که اصلا بخش کامنت ها رو نمیخونی
amir
۲۱ آذر ۱۴۰۲داداش بخدا فهمیدیم بسه
بخدا ما هم عاشق ماشین های آمریکایی هستیم مام با دیدن چارجر۱۹۶۹ الدورادو ۱۹۵۹ بیوک ریویرا۱۹۷۳ و اینا حالمون جا میاد ولی این متن کپی شده رو ولش کن یه چیز جدید بنویس مثلا علمی بنویس
MehdiTurbo
۲۰ آذر ۱۴۰۲طراحی داخلیش فوق العاده است
بیرونش بلیزر قدیمی یدک نمیکشه حقیقتا و لایق بلیزر نیست بلیزر باید به غول قلدر باشه ولی به جز بلیزر بودنش عالیه
MehdiTurbo
۲۱ آذر ۱۴۰۲حقیقتا نه مازیار قبلا میخوندم مدتیه تقریبا یه سالی جو سایت بدجور خراب شده چه اینجا چه اینستا
دیگه کلا کامنتا را نمیخونم
من از سال نود تا حالا میام پدال سال نو که تو پدال بودم اصلا جو کاربرا فرق داشت اگه کسی از بچه ها قدیم باشه یادشه
یه احمد بود یه میلاد یه فرشاد زاده ویه چندتا دیگه حتی یه گروه خودمونی تو تلگرام داشتیم اینقدر جو خوب بود بچه ها تو تلگرام یه چندتاشون خارج بودن عکس ماشینایی که میدین از نزدیک میفرستادن کسی میرفت مسافرت عکس ماشینا را میفرستاد
تو سایت اصلا جو اینجوری نبود کسی بخوا یه برند دیگه را بکوبونه و این بچه بازیا نبود از کره ای تا المانی امریکایی همه نظرشان میگفتن تعریف میکردم
احمد رفت همون اوایلی که جو بد شد همه بچه ها اون موقع رفتن فقط من موندم
منم دیگه بعدش زیاد کامنت نزاشتم بیشتر کامنتامم مال همان دوران
علی شویم چیزی که دیدم فقط از امریکا همش تعریف میکنه میگه ماشالله ندیدم برندیو بکوبونه مگه اینکه کسی ریپش کرده باشه سر جنگ باز کرده باشه تا حالا ندیدم تو کامنت اول خودش برندی کوبیده باشه
کلا جو جو خوبی نیس
اگه میشد کامنتا باز نشه برام خوب بود بعضی وقتا از سر کنجکاوی کامنتا را میخونم نمیشه نخوند انگار ولی مثل قبلا نیس برام
viper2
۲۰ آذر ۱۴۰۲قطعا بهترین سایت خودرویی موتور ترند هست و تو انتخابش شکی نیس ولی برای کلاس شهری برای طولانی مدت و جاده های ایران قطعا ژاپنی بهتره
Mercedes-Benz
۲۰ آذر ۱۴۰۲حرفی برا گفتن ندارم
Mercedes-Benz
۲۰ آذر ۱۴۰۲چقد شاسی بلندا محبوب شدن
Mercedes-Benz
۲۰ آذر ۱۴۰۲بلیزر خوبه ولی قیمتش نه
Mercedes-Benz
۲۱ آذر ۱۴۰۲چی بگم
TRD
۲۰ آذر ۱۴۰۲بلیزر شاسی بلند سال و تویوتا پریوس جدید هم خودروی سال شد . عالی بودند واقعا . دمشون گرم .
Killer
۲۰ آذر ۱۴۰۲الان عالی شد؟ قبلا میگفتین مجلات پول میگرفتن چی شد حالا :)))
TRD
۲۰ آذر ۱۴۰۲اتفاقا هنوزم به شدت معتقدم یه عده مجلات پول میگیرن و تبلیغ میکنن . یه سری برند ها که میخوان برا خودشون اعتبار بخرن ، میرن پول میدن و برنده عناوین و جوایز میشن . منتهی فرقشون با برندای بزرگ در اینه که بعدش گندش درمیاد و نقش بر آب میشن :)
اعتبار تویوتا یا حتی شورلت هم کاملا ثابت شده ست و ازین جوایزم کم ندارن .
Killer
۲۰ آذر ۱۴۰۲الان شد “یه عده از مجلات” تا دیروز که همه مجلات بودن،کی گندش بالا اومد؟دستشو رو کن خداوکیلی
حالا مجلات پول میگیرن یا نه؟ نگفتی باز :)))))
TRD
۲۰ آذر ۱۴۰۲@Killer
خیلی سادست . قبلنم گفتم اتفاقا . هر وقت یه خبر از فراخوان یا کلاهبرداریهای کیا و هیوندای یا برندای دیگه میاد ، مجله ای هم که بهشون جایزه میداد و تعریف میکرد هم دستش رو میشه . به همین سادگی .
ممکنه یه مجله ۱۰ تا جایزه خوب و منصفانه بده ( مثل پریوس یا بلیزر که چندین سال و چند نسل رو خط تولیدن ) ، ۲ تا هم الکی پولکی . مثل همونایی که مرحوم مغفور G70 و استینگر گرفتن ( که یه شبه اومدن و رفتن )
یادت باشه ، «اعتباره» که موندینه ، نه پول .
Killer
۲۰ آذر ۱۴۰۲یه سوال ازت پرسیدم موندی توش اصلا نمیدونی چی میگی هی به در و دیوار میزنی :))) مگه مجبورین یه حرفایی بزنین که نتونین جمعش کنین بعد اخه !
طبق حرف خودت پس تمام جوایزی که هوندا گرفت بخاطر فراخوان چند روز پیش و تمام جوایزی که دودوتا گرفت بخاطر مثلا فراخوان چرخ میره زیر سوال :))) میخوای جواب بدی هی گل به خودی میزنی
روح مرحوم LFA و اف جی و ماکسیما شاد شد با این گیر کردنت تو جواب
پیام
۲۰ آذر ۱۴۰۲TRD خیلی خوب برای خودت خیال بافی میکنی و هر چی تو ذهنته سر هم می چسبونیا! توام شدی حکایت یارو که هر کسی نینیره میگه یارو خوب بود و جنایتکار بود که زود جوانه مرگ شد! آخرش معلوم نیست علت مرگ رو به چی ربط میدن! خیال بافی نکن! در مورد فراخوان هم چیزی نگید چون از پدال گاز فراخوان دادید، تا فرمان و در رفتن چرخ و هر چیز دم دستی و ساده!!! رکورد بیشترین فراخوانم دارید!!! تا دم ورشکستگی!!!
TRD
۲۰ آذر ۱۴۰۲@کامنتای بالا
اولا معنی خیال رو وقتی فهمیدم که دیدم یه بنده خدا گفت تویوتا و نیسان و هندا ورشکست خواهند شد :)
دوما هر وقت «بیمه» رو اوکی کردین بیاین به ژاپن و ژاپنی فن هیت بدین :)
مفید و مختصر .
amir
۲۱ آذر ۱۴۰۲مثله اینکه برات راحت نبوده فبول کنی برند مورد علاقه ات جایزه هم نگرفته
amir
۲۱ آذر ۱۴۰۲بیا برو
لاقل توقف تولید نمیخوره
ممد ژانگولر
۲۰ آذر ۱۴۰۲جا خالیه خیلی از سلاطین شاسی بلندها حس میشد . از جمله حضرت یوکان دنعلی ، حضرت لندروور دیفندر ۱۱۰ ، حضرت لندکروز و لکسوسش ….. وقتی اینا نباشن قورباغه هفتیرکش میشه
Car love
۲۰ آذر ۱۴۰۲همین پارسال جنسیس gv70 شاسی بلند سال موتور ترند شد همه جاپون فنا گفتن کره پول داده به مجلات 😂امسال بعد از بیست سال یه پریوس جایزه گرفت میگن مجلات عالین،آخر کدوم درسته 😂
محمدرضا
۲۰ آذر ۱۴۰۲جناب car love & killer خیلی غیر منطقی هستید.
وقتی هیوندا جایزرو میبره پول داده
وقتی تویوتا همون جایزرو کسب میکنه حقشه
چقدر شما به دنبال بحث بیخودین
همینه که هست.
TRD
۲۰ آذر ۱۴۰۲وقتی برای برندی که هنوز با «بیمه» درگیره ، ارزش قائل میشی ، سطح خودت رو نشون میدی :)
AMIRHOSSE IN GERMANY
۲۰ آذر ۱۴۰۲ماشین معمولی هست……..همین…..!
قیمتش واقعا بالا هست،
برای من VW ID4 جذابتره.
blackwing
۲۰ آذر ۱۴۰۲آخه نوشته کلی ایرادات بولت رو برطرف کردن ، روش فکر گذاشتن و همینطوری سرسری نساختن این ماشینو !
نمیدونم چطوری بلیزر “معمولیه” ولی ID4 خاص میتونه باشه 🧐
عجب
۲۰ آذر ۱۴۰۲مدیران لگن سازی جهانسومی و همچنین دلالان و سوداگران بازار خودروی جهانسومی که دستشان باهم در یک کاسه هست خودشان هم میدانند چه فجایعی به بار آوردن و خودشان هم میدانند که هیچی در مورد تویوتا نمیدانند و نمیفهمند که تویوتا چیست ! اما با این وجود چون پای منفعتشان در میان است به محض اینکه کسی از آنها کوچکترین انتقادی میکنه فوراً خشمگین میشن و در تلوزیون و روزنامه و فضای مجازی در مذمت منتقدان سخن رانیها میکنن و حتی مدعی مجازات این منتقدان هستند !! و در مقایسه با رفتار کسانی که به خودروهای جهانسومی زوار در رفته راضی هستن و در نکوهش و ملامت منتقدانشان پاراگرافها مینویسند ! و نمیدانم پس اینها دیگر کی و کجا میخواهند بفهمند که تویوتا چیست ؟
noir
۲۰ آذر ۱۴۰۲کی و کجا میخوان بفهمن ؟
همه جوابشو میدونن سودشون در نفهمیدنه عده ای هم که کلا از نعمت مغز بی بهره هستند جلو اینا راه میافتن
Ehsan
۲۰ آذر ۱۴۰۲پیش بینیش سخت بود ولی خب مشخصات خوبی داره،تبریک با آمریکن فن ها
13
۲۰ آذر ۱۴۰۲چراغای توناله شبیه چشمای مادربزرگه توی برنامه کودک خونه مادربزرگه هست
بنده خدا
۲۰ آذر ۱۴۰۲بهترین نظر امسال😂😂😂
دقیقا خودشه😁
blackwing
۲۰ آذر ۱۴۰۲عه بلیزر برنده شد ؟ اصلاً انتظار نداشتم ، چون رقبای خیلی قوی داشت.
یکی از دوستان من امریکا هست میگه بین برقیها ، این یکی از خوباشونه ، خیلیها ثبت نام کردن براش ، تو نسخه SS قدرت به ۵۷۰ اسب بخار میرسه و شتاب زیر ۴ ثانیه داره ، ناوگان پلیس چندین ایالت هم با شورولت قرارداد بستن برای به خدمت گرفتن بلیزر جدید.
ولی کاش موتور LT4 بنزینی داشت… 🤦🏻♂️😁
Dark Knight
۲۰ آذر ۱۴۰۲اگر دقت کرده باشین متوجه حتما میدونید که رسانه های خودرویی مشهور دنیا مثل همین motor trend الان یه چند سالی میشه که دارن برقی ها رو برنده اعلام میکنن برای اینکه مردم رو وسوسه به خرید این ماشینا کنن و گرنه برترین ها از نظر کیفیت ساخت ، لذت رانندگی و کلا همه معیار ها مهم به ترتیب : بنز gle ، لکسوس lx و مقام سوم هم یا لکسوس rx هست یا کادیلاک لیریک برقی که واقعا طراحی زیبایی داره ( بلیزر برقی رو نمیشناسم ولی قطعا از نظر کیفیت ساخت و لاکچری بودن از کادیلاک پایین تر هست )
علی جردن
۲۰ آذر ۱۴۰۲پورشه ماکان نیست این چه داوریه؟!
Killer
۲۰ آذر ۱۴۰۲خوبه
ALi
۲۰ آذر ۱۴۰۲آلفا رومئو چه مزیتی داره که مستقیم از خط تولید اومده تو لیست؟
❤BMW❤
۲۰ آذر ۱۴۰۲از نظر من ،
پورشه کاین یا ماکان هم میتونس مورد بررسی قرار بگیره یا حتی برنده بشه
ولی خب نظر موتور ترند هم مهمه
Amir
۲۰ آذر ۱۴۰۲چرا فراری پروسانگوئه و اوروس نیست؟
samurai
۲۰ آذر ۱۴۰۲باز چکتو پاس نکردی که اح………..:)) جایزه پرید :((
سعید
۲۲ آذر ۱۴۰۲بیوک انویستا یکی از قشنگترین خودروهای دو هزار بیست چهار هست البته به مراتب از شورولت تراکس قشنگتره تو این لیست نیومده و کیفیت قطعاتش بهتره چون لاکچریتره و پلت فورمش هم دقیقا شرولت تراکس هست قیمتش هم زیاد فرقی نداره ،،از طرفی میتونستن بیوک انویژن رو ارائه کنند که به مراتب از بی ام و ایکس وان و شورولت بلیزر سر تره که شاید جون فیس جدیدش راسما هنوز نیومده نیاووردنش ،،بهر جهت از مطلب زیباتون لذت بردیم
ناشناس
۱۶ تیر ۱۴۰۳اگه برقی شن من می خرم یا دوگانه سوز البته اگه متاهل شم مسئول شیفت تازه بعد کلی پرداخت قبض و قسط این ماشین عالیه به شرط برقی می تونه برره من می خوام ببره از پرادو و سوزوکی خوشگلترن ، به شرط،حذف کمری و مرسدس ماشین های شاستی کوتاه تازه می مونن ، و mvm بمون اینا باید با سوخت خورشیدی و برقی کار کنن درست مثل موبایل من می خرم ولی گفتم زیرش هزارتا حذف باید شه و بچه ها با ساخت دستگاه لیزر برقی کردن اینا حذف ماشین های قدیمی یه ذره از این یک ذره از اون و صد البته باقی گذاشتن ژیلت ایما میتونن بمونن مثلا من خودم از همشون خوشمزه اومد ولی شورلت بلیزر عالیه خدایا بنفش من دوست دارم، اما خب بچه ها قصد ندارم دخالت کنم ولی بهتره رنگ ها روشن انتخاب کنید اینطوری نو مسئله بازتاب مشکل ندارید،