شاسیبلندهای مطرح بازار با ۳ ردیف صندلی (قسمت دوم)
۲۱ آذر ۱۳۹۴
۴۰ خواندن این مطلب 5 دقیقه زمان میبرد
همانطور که در قسمت نخست این مطلب مشاهده کردید، به معرفی شاسیبلندهای جادار و لوکس با سه ردیف صندلی پرداختیم. در ادامه نظر شما را به معرفی سایر خودروهای برگزیده این لیست دعوت مینماییم.
ویژگی برجسته: موتور ۳/۵ لیتری اکوبوست دو توربوشارژر V-6 با قدرت ۳۶۵ اسببخار
نیاز به قدرت زیاد و سطح بالای طراحی کابین در یک شاسیبلند خانوادگی، میتواند در نهایت به یک فورد اکسپلورر منجر شود. تریم «پلاتینیوم» از اکسپلورر که در واقع همان تریم «اسپورت» با ویژگیهای لوکس بیشتر در داخل کابین است، ظرفیت حمل ۷ سرنشین را در داخل خود دارد و مقدار متنابهی از قدرت را در قالب یک پکیج زیبا و تجمّلی ارائه میکند.
علاوه بر موتور ۳/۵ لیتری اکوبوست دو توربوشارژر V-6 با قدرت ۳۶۵ اسببخار، اکسپلورر پلاتینیوم به صورت استاندارد از تجهیزاتی مانند گرمکن صندلیهای ردیف دوم، یک سقف مونروف دو صفحهای، یک سیستم صوتی «سونی» با توان ۳۰۰ وات، کروز کنترل انطباقی و یک سیستم پارکینگ خودکار بهره میبرد.
شورولت سابربن
ویژگی برجسته: صندلی برای ۹ سرنشین
اگر میخواهید فضای کافی برای تمام اعضای خانواده داشته باشید، شاید بهتر است «تاهو» را با آن ردیف سوم صندلیهای تنگش فراموش کنید و به جای آن، مدل بزرگتر «سابربن» را مدّنظر قرار دهید؛ شاسیبلندی که میتواند تا ۹ نفر را در خود جای دهد. در این حالت، شما خواهید توانست برای یک سفر پرجمعیتترِ خانوادگی، بهتر تصمیم بگیرید.
همچنین سرنشینان کم سن و سالی که با خود میبرید، حوصلهشان سر نخواهد رفت؛ چرا که حداقل ۵ درگاه USB برای شارژ موبایلها و امکان اتصال به اینترنت از طریق 4G LTE در داخل کابین تدارک دیده شده است. اگر هم نیاز به تعداد بیشتری دستگاه موبایل وجود داشته باشد، یک شارژر بیسیم، ۵ خروجی برق ۱۲ ولتی و یک خروجی برق ۱۱۰ ولت از آنها پشتیبانی خواهند کرد.
تویوتا لندکروزر
ویژگی برجسته: گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک که به مدل ۲۰۱۶ اضافه شده است.
تویوتا لندکروزر یک نام افسانهای دارد که در همه جای جهان به عنوان قهرمانی در خارج از جاده شناخته شده است. این مدل در واقع، یک شاسیبلند لوکس ایدهآل برای خانوادههایی است که میخواهند ظرفیت حمل ۸ سرنشین و همینطور، یک خودروی با اصل و نسب داشته باشند.
لندکروزر که برای پیشرانه از یک موتور ۵/۷ لیتری V-8 با قدرت ۳۸۱ اسببخار استفاده میکند، مجموعهای عظیم از قدرت را برای ماجراجوییهای خانوادگی در جاهایی مانند کوهستان فراهم کرده است.
هیچ نیازی به اضافهکردن آپشنهای اضافی به لند کروزر نیست؛ چرا که تویوتا همه آنها را در یک تریم خاص و با تجهیزاتی چون چراغهای جلوی LED کامل، سیستم جدید اطلاعات و سرگرمی Entune با نمایشگر لمسی ۸ اینچی و سیستم راهبری، کنترل هوای با نواحی چهار گانه و یک سیستم صوتی JBL با ۱۴ اسپیکر به فروش میرساند. در هنگام خرید، تنها مطمئن شوید که چه رنگهایی را برای بدنه و طراحی داخل کابین بیشتر دوست دارید.
هوندا پایلوت الیت AWD
ویژگی برجسته: محفظه بزرگ در کنسول وسط؛ به اندازهای که میتواند کیف پول گرانقیمت شما را در خود جای دهد.
هوندا پایلوت جدید که اکنون دارای یک پلتفرم مشترک با مدل گرانتر آکورا MDX است، با یک موتور جدید ۳/۵ لیتری V-6 با قدرت ۲۸۰ اسببخار همراه شده است و در کنار این موتور میتوان از یک گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک استفاده کرد. طراحی جعبهای در مدل قدیمی، جای خود را به یک فرم منحنیتر شبیه به CR-V داده است. همچنین در تریم «الیت»، طراحی کابین به صورتی لوکس آراسته شده است که رضایت بیشتری را برای سرنشینان فراهم میکند.
پایلوت که ظرفیت حمل ۷ یا ۸ مسافر را در خود دارد، در حال حاضر تبدیل به یک گزینه شایسته برای تمام مسافرتهای خانوادگی شده است. با توجه به فضایی که در داخل کابین در اختیار قرار میگیرد، هیچ چیزی را در مبداً جای نخواهید گذاشت؛ چرا که جاهای مختلفی برای حمل وسایل پیشبینی شده و در حالتی که تمام صندلیها در جای خود قرار داشته باشند، فضایی معادل ۴۵۳ لیتر برای قرار دادن وسایل در اختیار قرار میگیرد. اگر صندلیهای ردیف سوم را بخوابانید، این فضا به ۱۳۰۲ لیتر و اگر صندلیهای ردیف دوم نیز جمع شوند، این فضا به ۲۳۲۵ لیتر در پشت صندلیهای جلو افزایش خواهد یافت.
جیامسی یوکان XL دینالی
ویژگی برجسته: موتور ۶/۲ لیتری V-8 با قدرت ۴۲۰ اسببخار
یک شاسیبلند بزرگ برای خانواده و با داشتن ظرفیت ۹ سرنشین، نباید جنبههای لوکس را به این منظور فراموش کند. بر همین اساس، جیامسی یوکان XL دینالی مجموعهای بزرگ از امکانات راحتی و تکنولوژیک را در یک پکیج بزرگ و باشکوه جمعآوری کرده است. برای جلوگیری نفوذ اثر سطوح ناهموار جاده به داخل کابین، یوکان XL دینالی با یک سیتم «کنترل سواری مغناطیسی» به صورت استاندارد همراه است که از نرمیِ سواری بر روی هر سطح آسفالتی اطمینان حاصل میکند.
در همین حال، اگر در جاده همچنان نیاز دارید که به اینترنت متصل بمانید، یک سیستم 4G LTE برای این منظور درنظر گرفته شده است. همچنین اگر میخواهید دستگاههای موبایلتان همچنان روشن باقی بمانند، میتوانید از امکاناتی چون ۵ درگاه USB، ۵ خروجی برق ۱۲ ولت و یک خروجی برق ۱۱۰ ولت با قابلیت پیشتیبانی از تمام تبلتها و گوشیها، استفاده کنید.
کادیلاک اسکالید ESV
ویژگی برجسته: سیمای باشکوه
کادیلاک اسکالید ESV به عنوان لوکسترین سهگانه شاسیبلندهای بزرگ جنرالموتورز، توصیفی مفرط از «توانگری» ارائه میدهد. در این مدل، یک موتور V-8 با قدرت ۴۲۰ اسببخار، یک سیستم کنترل سواری مغناطیسی، یک سیستم صوتی Bose با ۱۶ اسپیکر و یک دوربین نمای ۳۶۰ درجه به کار برده شده است و سعی شده تا با بیشترین امکانات تکنولوژی همراه شود.
اسکالید ESV با ظرفیت حمل حداکثر ۸ سرنشین، فضای راحتی برای خانوادهها در مسافرتهای طولانی فراهم میکند. همانند دیگر شاسیبلندهای بزرگ جنرالموتورز، در اینجا نیز نسبت به پشتیبانی از دستگاههای قابلحمل دریغ نشده است و امکاناتی چون ۵ درگاه USB، یک خروجی صوتی Aux و یک خروجی برق ۱۱۰ ولتی از خاموششدن گجتهای شما در طول سفر جلوگیری خواهند کرد.
لکسس LX 570
ویژگی برجسته: سیستم صوتی فوقالعاده مارک لوینسون ۴۵۰ وات با ۱۹ اسپیکر
لکسس LX 570 که در واقع، نسخه جذابتر و لوکستر تویوتا لندکروزر محسوب میشود، قابلیتهای بالایی در آفرود دارد و دارای ظرفیت حمل ۸ سرنشین است. همان موتور ۵/۷ لیتری V-8 در زیر کاپوت LX نیز مورد استفاده قرار گرفته است، امّا این مدل با سیستم استاندارد تعلیق «متغیر انطباقی»، خود را متمایز میکند.
سرنشینان از بودن در یک فضا با طراحی چرم لوکس لذت خواهند برد و با وجود یک سیستم سرگرمی در عقب، شرایط برای دیدن یک فیلم مهیا است. اگر در یک مسیر طولانی هستید و بطریهای نوشیدنی به همراه دارید، محفظه کنسول وسط میتواند آنها را برای شما سرد نگه دارد.
ولوو XC90
ویژگی برجسته: صفحهنمایش لمسی ۹ اینچی با طراحی ایستاده برای سیستم اطلاعات و سرگرمی
اولین مدل در موج جدید ولوو به مالکیت «جیلی»، ثابت میکند که این برند سوئدی بهخوبی میداند که در عین ارائه یک محصول لوکس، چگونه اصالت خود را حفظ کند. درون XC90، با یک کابین ساده، امّا با طراحی سطح بالا روبرو میشوید که حال و هوای اسکاندیناویِ زیادی در آن دیده میشود و میتواند تا ۷ سرنشین را در خود جای دهد.
اولویت «سادگیِ بیشتر» همچنان در طراحی داخلی و بیرونی ولوو خودنمایی میکند و تنها ۸ دکمه در وسط داشبورد دیده میشوند. همچنین یک موتور ۲ لیتری I-4 با دو توربوشارژر در زیر کاپوت این خودرو قرار گرفته که بیش از ۳۰۰ اسببخار قدرت تولید میکند. اگر هم به سطح قدرت بالاتری احتیاج دارید، نسخه XC90 T8 پلاگین هیبرید نیز ارائه شده است که خروجی کلی سیستم پیشرانه آن که متشکل از یک موتور الکتریکی در کنار همان موتور I-4 است، به ۴۰۰ اسببخار و ۶۴۰ نیوتنمتر میرسد.
تو آفرود سلطان لندکروز که از همه سرتره ولی در زیبایی اسکالید انتخاب من لندکروزه چون عاشقشم اما واقعاآمریکایی ها و هوندا و ولو هم حرفای زیادی واسه گفتن دارن و قابل احترامن
دقیقا و علنا در متن گفته شده که نام کدام خودرو در حد افسانه ها بزرگ شده و زبان به زبان در جهان چرخیده. حال موندم با چه رویی دوستان میان میگن فقط ….. بقیه هیچ. حتما هم الان میان میگن من نظر شخصی گفتم خب عمو جان نظر شخصیتو یا اولش بگو به شخصه یا برو برا اعضای خانواد محترم تعریف کن کسی از شما نظر شخصی نخواسته زارت میای در و گوهر میپاشی و میری.
به نظر من بهتره کسی گه میگه کمپامی خودرو سازی فقط ….. ماشین فقط ….. افرود فقط ….. نیاد تو پدال نظر بزاره به یه کمپین متعصبین راه بندازه و خودش بشه رئیس و هی بگه فقط فقط فقط خوب جمله رو بخون جناب به اصطلاح خودت ماشین باز لندکرووووززززز شهرت افسانه ای دارد و در همه جای دنیا ان را قهرمان خارج از جاده ها میدانند خوب فقط متوجه فقط شدی فقط؟؟؟ فقط میخواستم فقط بدونی فقط اینقدر فقط تو سایت در و فقط گوهر پخش نکنی فقط
سلام میدونم این موضوع که میخوام بیان کنم ربطی به مطلب نداره ولی شرمنده جایی دیگه ای نبود بیان کنم؛ سردبیر عزیز همونطور که در خیلی از پست ها دوستان کامنت گذاشتن که چرا کلیک راست کار نمیکنه و شما توضیحی ندادید میخوام خدمتتون عرض کنم این کاری که انجام دادید امکان باز کردن مطالب در تب جدید را از مرورگر کروم اندروید سلب کرده… من ( و مطمئنما عده زیادی مثل من) در مواقع بیکاری یا در جاهای حوصله سر بر که مجبوریم بمونیم به سایت شما مراجعه کرده و مطالب را در بکگراند باز میکنیم ولی اینطوری باید برای هر مطلب سایت رو دوباره باز کنیم …. سرعت اینترنت و تعرفه هاش هم که…. همه مطلع اند لطفا( عاجزانه تقاضا میکنم ) بگذارید مطالب در موبایل و در بکگراند باز بشن اینطوری خیلی خیلی اذیت کنندست. خیلی ممنونم!
من در مبایل از فایر فاکس استفاده میکنم و در استفاده از وبسایت پدال بهمشکلی بر نخوردم و صفحات جدید راحت در تب های جداگانه باز میشن هر چنتا تب که بخوای میتونی باز کنی نو سیو کردن عکسها هم مشکلی نیست
سلام عباس عزیز. ببخشید که این سیستم جدید، برای شما و سایر کاربران گرامی، ایجاد مشکل نموده است. البته قبلا هم در پست های مختلف خدمت دوستان عرض کردم که اگر عضو شده و در اکانت خود لاگین نمایید، مشکلی از این بابت نخواهید داشت. ارادتمند
من خودم عاشق ماشینهای با سه ردیف صندلیم و خیلی مطلب در موردشون خوندم و بین همشون اون چیزی که فکر میکنم از همشون بهتره و از همه نظر مناسبه قیافه قیمت..و من خوشم میاد ازش فورد اکسپلورره اما فقط تنها چیزی که نارحتم در موردش موتورشه اکبوست 2.3 لیتریش مصرفش خوبه اما کوچیکه و توربو داره که توربو مشکلات خودشو داره 3.5لیترشم تنفص تبیعیه ولی خوب مصرفش بالاست فکر میکنم اگه یه موتور 4سیلندر2.7لیتریه وانتشو میگذاشت رو اکسپلورر از همه نظر عاای میشد اما به طور خلاصه بگم توی رده های متوسط بهترینشون نیسان ایکس تریل و صد البته از همه بهتر مزدا سی ایکس 9 2016 خیلی عالین بعد اونا از شاسی بلند سع نفره هایی که خیلی خوبن فورد اکسپلورر و رنج رور دیسکاوری اسپورت خیلی عالیه و خوشم اومد ازش توی فول سایزها هم بین لکسوس و بنز جی ال و جی ام سی و…از همه بهترشون کادیلاک اسکالید هستش فقط مشکل اسکالید که یکم ادمو اذیت میکنه جعبه دندشه که از اینهاست که یه دسته گنده کنار فرمون زده بیرون و یکم ناجوره جنرال موتور هم برای کم کردن هزینه ها عوضش نمیکنه
اگرچه خودم اکسپلورر رو خیلی دوست دارم وای اون ماشینی که واسه بازار ایران فوقلاده عالیه مزدا سی ایکس 9 هست
راستی راستی شورولت تراورس ال تی رو یادم نره بگم که اونم واقعا عالیه جادار شیک بیست بیسته واقعه عالیه
من کند کروزر یا لکسوس رو ترجیح میدم تجربه رانندگیش رو دارم خیلی عالیه البته تجربه ای از ماشینهای امریکایى ندارم شاید خوب باشند در مورد ولوو خوب أؤنم خوبه
أه أه أه،چقد جدیداً اینجور جمله ها مثل “به احترامش یک دیقه سکوت” یا “یک ساعت سرپا بایستید” و …. کلیشه اى و حال به هم زن شده مگه مرده که به احترامش یه دیقه سکوت کنیم؟! اصلاً من موندم کسى که نشسته پشت کامپیوتر داره مطلبى رو میخونه مگه داره آهنگ میخونه یا جیغ میزنه که به سکوت دعوتش میکنید؟!خو خود به خود ساکته دیگه! استدعا میکنم دوستان ناموساً از اینجور جمله هاى کلیشه اى قدیمى بى معنى بکشید بیرون! هر جمله اى رو نمیشه همه جا و همه زمان استفاده کرد،جملات محل استفاده دارن
لندکروز، لکسوس، اسکالید، فورد اکسپلور، یوکان و بقیشون بترتیب مورد علاقه هام رو گفتم، البته انقدر عاشق لندکروز هستم که هر روز سایتهای مختلف سر میزنم بالاخص باما، هرچند که ما فقرا فقط باید آرزوش را بکنیم، ان شاالله بقیه دوستان به آرزوهاشون برسند.
واسه من که هیچ فرقی نمیکنه هر کدوم از اینهایی که نام برده شده باشه آرزومه از بس که ندید بدیدم واسه شما دوستان خوب پدالی هم نفری یه g class آرزو میکنم .
پداللللل چرا مطلب فروش یک میلیونیومین تویوتا هیبرید در اروپا رو پوشش ندادی؟؟؟؟ چرا اخبار دنیای خودرو گل چین پوشش داده میشه؟؟؟؟؟ تویوتا گناه کرده 1 میلیون هیبرید تو اروپا فرخته؟؟؟؟ گناه کرده که اخریش تو خاک المان فروش رفته؟؟؟؟؟؟ این چه طرز پوشش مطالبه؟؟؟؟؟، تو این مقاله هم همه خوبند و من در جایگاه تصمیم گیری نیستم ولی یک اینکه هنر به بزرگی و ابهت نیست چون در این صورت ابهت یه خاور بیشتر همه اینهاست دوم اینکه موتور ترند و کاز درایورو و……… هیچ کدوم به عملکرد افرود ماشین های افرود کار نداره و فقط سرعت شتاب هندلینگ و… اینگار مقایسته بین کوپه هاست این ماشینا افرود هستن اگه الانم استفاده افرود نشن چند وقت دیگه که پیر تر شدن فقط بهه کار افرود میخورن و به اون جمله متن خوووووب دقت کنید تویوتا لندکروزر یک نام افسانه ای دارد که در همه جای دنیا به عنوان قهرمان خارج از جاده ها شناخته میشود حالا هی بشین بگو هیچ کدوم …. نمیشه هیچ کدوم….. نمیشه.
500 بار جمله لندکروز افسانه رو گفتى.اه اه اه اما بلد نیستى مال بقیه رو بگى: فورد: قدرت و عملکرد و سطح بالای طراحی کابین در یک شاسیبلند خانوادگی، میتواند در نهایت به یک فورد اکسپلورر منجر شود. کادیلاک: کادیلاک اسکالید ESV به عنوان لوکسترین سهگانه شاسیبلندهای بزرگ جنرالموتورز، توصیفی مفرط از «توانگری» ارائه میدهد.
والا بالاتر هم گفتى چشمات ضعیفه. نه عزیزم چشم شما ضعیفه که بقیه رو نمیبینى!!!!
تا حالا از بقل 90 درصد اینا رد نشدن میان با ابهت کامل میگن اول…… بقیه هیچ. جل الخالق چه ملت استادی داریم یکی تو پدال چند وقت پیش میگفت برا افرود سنگین امریکایی و ژاپنی به درد افرود سنگین نمیخوره برو چار تا کلیپ تو اپارات ببین تا افرود سنگینو متوجه شی تو این مقاله هم که کاملا و واضحا گفته که کدوم ماشین نام اوازه و شهرتش در سراااااسر جهان افسانه ایه و چرخیده من هیچ نظری ندارم.
لطفا یکی توضیح بده شبکه 4G LTE که بعضی از این ماشینا دارن چجوره. وای فای رایگان داره؟ یا اینها هم باید اشتراک خریداری بشه واسشون. نمونش بنز S500 هم این ویژگی رو داره. لطفا جواب بدید
نویسنده محترم چرا از پاجرو حرفی نزدید؟؟؟!!! یعنی پاجرو آنقدر لیاقت نداره تا در لیست شما قرار بگیره؟؟؟!!! پاجرویی که اگه باارزشتر از ماشین های مذکور نباشه، حداقل همسطح آنهاست!!! چرا با برخی از برندها مشکل دارید؟؟؟!!!
نویسنده ی محترم یه مجله ی تخصصی خارج از ایرانه عزیزم. این مطلب اینجا ترجمه شده,اون بنده خدای مترجم هم پاجیرو ارث پدرشو نخورده شما الان داری از کی میپرسی؟ الف:مجله خارجی ب:نویسنده ج:سایت پدال د:همه ی موارد در نهایت هیچ جای این دو مقاله نگفته که تمام شده,ممکنه یه بخش سومی هم داشته باشه(البته بعیده) ممکنه زمان تست,مدل 2016 پاجیرو عرضه نشده باشه,یا تو مدل جدید صندلی ردیف سومش حذف شده باشه.
من چند وقتی هست که کامنتهای توی پدال رو میخونم ولی تا به امروز هیچ کامنی نذاشتم آیا از کمپانیهای تویوتا و بقیه ژاپنیها و یا برندهای کرهای پولی چیزی به بعضی از دوستان میدن که اینقدر با تعصب حرف میزنن؟؟؟!!! من مدتهاست برای خرید خودرو دنبال چندتا کامنت تجربی و بدردبخور میگردم، دریغ از یه دونه حتی نو tt یک موضوع کاملا واضح مطرح کردم که چندتا تجربه رانندگی بذارن همه پردیدن به جو ن هم که این سالاره یا اون یکی خداست اگه پولی میدن بگین ماهم قاطی بازی شیم ، بخیل نباشین توروخدا :) پسر صاحب تویوتا هم اینقد با تعصب حرف نمیزنه والا
ببخشید دوستان من یه سوالی دارم. هر وقت دعوا ها و بحث های همیشه گی تمام شد,اگر لطف کنید جواب من رو بدید ممنون میشم توی متن نوشته شده یوکان و سابربن,هر دو قابلیت حمل ۹نفر رو دارند. میشه یکی توضیح بده,دقیقأ تو هر ردیف چند نفر میشینن که ۹تا میشه؟ با توجه به اینکه در تمام مدلهای هر دو,صندلی های ردیف اول (راننده و شاگرد) فقط دو سرنشینه است!!!!!!
کاش چنین بررسی ای رو هم برای ماشین هایی که در حال حاضر داخل ایران موجود هستن و سه ردیف صندلی دارن انجام بدین. من الان می خوام یک ماشین با سه ردیف صندلی بگیرم و واقعا نیاز به راهنمایی دارم…
Archi KHAN
۲۱ آذر ۱۳۹۴تو این کلاس ، در برابر این امریکایی ها ( شورولت ، جی ام سی و سرور فول سایزهای دنیا اسکالید ) بقیه حرفی واسه گفتن ندارند ….
حتی هوندای دوست داشتنی ام
Ali2240
۲۱ آذر ۱۳۹۴اسکالید بنظرم در صدر قرار میگیره
ولوو هم که همه چیزو توی فروش خارق العاده خودش نشون داده
shahab
۲۱ آذر ۱۳۹۴تو آفرود سلطان لندکروز که از همه سرتره ولی در زیبایی اسکالید
انتخاب من لندکروزه چون عاشقشم اما واقعاآمریکایی ها و هوندا و ولو هم حرفای زیادی واسه گفتن دارن و قابل احترامن
luis
۲۱ آذر ۱۳۹۴دقیقا و علنا در متن گفته شده که نام کدام خودرو در حد افسانه ها بزرگ شده و زبان به زبان در جهان چرخیده.
حال موندم با چه رویی دوستان میان میگن فقط ….. بقیه هیچ. حتما هم الان میان میگن من نظر شخصی گفتم خب عمو جان نظر شخصیتو یا اولش بگو به شخصه یا برو برا اعضای خانواد محترم تعریف کن کسی از شما نظر شخصی نخواسته زارت میای در و گوهر میپاشی و میری.
luis
۲۱ آذر ۱۳۹۴افرین افرین بات موافقم مثل تویوتا که همه چیزو در فروش خارق العادش نشون داده ولی بازم دوستان میگن میفروشه چون ارزونه و….
رضا
۲۴ آذر ۱۳۹۴لکسوس رو ببین واقعا پروردگار طراحی و زیبایی و کیفیت و …
فورد
۲۱ آذر ۱۳۹۴این قاچاقچی ها هستند که تو یه پراید 12 نفر جا می دن اگه بهشون از این اسکالید ها بدیم فکر کنم تو همون ریدیف سومش 12 نفر جا میدن
luis
۲۱ آذر ۱۳۹۴میبره میدوزه میپوشه
زیر لندکروز چی نوشته
شهرتتتتتتت افسانه ای که در همه جاااااای دنیا به عنوان قهرمان جاده ها شناخته میشود
خیلی چشمات ضعیفه هااااا
luis
۲۱ آذر ۱۳۹۴به نظر من بهتره کسی گه میگه کمپامی خودرو سازی فقط ….. ماشین فقط ….. افرود فقط ….. نیاد تو پدال نظر بزاره به یه کمپین متعصبین راه بندازه و خودش بشه رئیس و هی بگه فقط فقط فقط
خوب جمله رو بخون جناب به اصطلاح خودت ماشین باز
لندکرووووززززز شهرت افسانه ای دارد و در همه جای دنیا ان را قهرمان خارج از جاده ها میدانند
خوب فقط متوجه فقط شدی فقط؟؟؟
فقط میخواستم فقط بدونی فقط اینقدر فقط تو سایت در و فقط گوهر پخش نکنی فقط
nima_naseri
۲۱ آذر ۱۳۹۴ما آخرشم نفهمیدیم کدومش ردیف سومش مثل ردیف دوم ماشین های معمولیه
ali ayat
۲۱ آذر ۱۳۹۴این آمریکایی ها چه پشتی دارن واقعا ردیف سومشون جا داره باقی فقط برای کودک
احمد باقری
۲۱ آذر ۱۳۹۴کادیلاک، لکسوس، تویوتا و شورولت واقعا خوب کار می کنن.
Erfan
۲۱ آذر ۱۳۹۴شما رو نمیدونم اما ولوو XC 90 بدجوری به دل من نشسته
ali2240
۲۱ آذر ۱۳۹۴طراحیش که عالیه
این لامصب به دل همه نشسته
عباس
۲۱ آذر ۱۳۹۴سلام
میدونم این موضوع که میخوام بیان کنم ربطی به مطلب نداره ولی شرمنده جایی دیگه ای نبود بیان کنم؛
سردبیر عزیز همونطور که در خیلی از پست ها دوستان کامنت گذاشتن که چرا کلیک راست کار نمیکنه و شما توضیحی ندادید میخوام خدمتتون عرض کنم این کاری که انجام دادید امکان باز کردن مطالب در تب جدید را از مرورگر کروم اندروید سلب کرده… من ( و مطمئنما عده زیادی مثل من) در مواقع بیکاری یا در جاهای حوصله سر بر که مجبوریم بمونیم به سایت شما مراجعه کرده و مطالب را در بکگراند باز میکنیم ولی اینطوری باید برای هر مطلب سایت رو دوباره باز کنیم …. سرعت اینترنت و تعرفه هاش هم که…. همه مطلع اند
لطفا( عاجزانه تقاضا میکنم ) بگذارید مطالب در موبایل و در بکگراند باز بشن اینطوری خیلی خیلی اذیت کنندست.
خیلی ممنونم!
simorq
۲۱ آذر ۱۳۹۴من در مبایل از فایر فاکس استفاده میکنم و در استفاده از وبسایت پدال بهمشکلی بر نخوردم و صفحات جدید راحت در تب های جداگانه باز میشن هر چنتا تب که بخوای میتونی باز کنی نو سیو کردن عکسها هم مشکلی نیست
سردبیر
۲۱ آذر ۱۳۹۴سلام عباس عزیز. ببخشید که این سیستم جدید، برای شما و سایر کاربران گرامی، ایجاد مشکل نموده است. البته قبلا هم در پست های مختلف خدمت دوستان عرض کردم که اگر عضو شده و در اکانت خود لاگین نمایید، مشکلی از این بابت نخواهید داشت.
ارادتمند
sina
۲۱ آذر ۱۳۹۴من خودم عاشق ماشینهای با سه ردیف صندلیم و خیلی مطلب در موردشون خوندم و بین همشون اون چیزی که فکر میکنم از همشون بهتره و از همه نظر مناسبه قیافه قیمت..و من خوشم میاد ازش فورد اکسپلورره اما فقط تنها چیزی که نارحتم در موردش موتورشه اکبوست 2.3 لیتریش مصرفش خوبه اما کوچیکه و توربو داره که توربو مشکلات خودشو داره 3.5لیترشم تنفص تبیعیه ولی خوب مصرفش بالاست فکر میکنم اگه یه موتور 4سیلندر2.7لیتریه وانتشو میگذاشت رو اکسپلورر از همه نظر عاای میشد
اما به طور خلاصه بگم توی رده های متوسط بهترینشون نیسان ایکس تریل و صد البته از همه بهتر مزدا سی ایکس 9 2016 خیلی عالین
بعد اونا از شاسی بلند سع نفره هایی که خیلی خوبن فورد اکسپلورر و رنج رور دیسکاوری اسپورت خیلی عالیه و خوشم اومد ازش
توی فول سایزها هم بین لکسوس و بنز جی ال و جی ام سی و…از همه بهترشون کادیلاک اسکالید هستش فقط مشکل اسکالید که یکم ادمو اذیت میکنه جعبه دندشه که از اینهاست که یه دسته گنده کنار فرمون زده بیرون و یکم ناجوره جنرال موتور هم برای کم کردن هزینه ها عوضش نمیکنه
اگرچه خودم اکسپلورر رو خیلی دوست دارم وای اون ماشینی که واسه بازار ایران فوقلاده عالیه مزدا سی ایکس 9 هست
راستی راستی شورولت تراورس ال تی رو یادم نره بگم که اونم واقعا عالیه جادار شیک بیست بیسته واقعه عالیه
فریا
۲۱ آذر ۱۳۹۴پیشنهاد می کنم یه بارم شده پشت یه ماشین با شیفتر پشت فرمون بشینید . نظرتون کاملا
عوض میـــشه .
حميد
۲۱ آذر ۱۳۹۴من کند کروزر یا لکسوس رو ترجیح میدم تجربه رانندگیش رو دارم خیلی عالیه
البته تجربه ای از ماشینهای امریکایى ندارم شاید خوب باشند
در مورد ولوو خوب أؤنم خوبه
محمود
۲۱ آذر ۱۳۹۴طبق علام موتور ترند بهترین شاسی بلند جهان در سال 2015 ولوو xc90 می باشد. به احترامش یک دقیقه سکوت.
P.G
۲۱ آذر ۱۳۹۴أه أه أه،چقد جدیداً اینجور جمله ها مثل “به احترامش یک دیقه سکوت” یا “یک ساعت سرپا بایستید” و …. کلیشه اى و حال به هم زن شده
مگه مرده که به احترامش یه دیقه سکوت کنیم؟!
اصلاً من موندم کسى که نشسته پشت کامپیوتر داره مطلبى رو میخونه مگه داره آهنگ میخونه یا جیغ میزنه که به سکوت دعوتش میکنید؟!خو خود به خود ساکته دیگه!
استدعا میکنم دوستان ناموساً از اینجور جمله هاى کلیشه اى قدیمى بى معنى بکشید بیرون!
هر جمله اى رو نمیشه همه جا و همه زمان استفاده کرد،جملات محل استفاده دارن
محمود
۲۱ آذر ۱۳۹۴والا من از کلمه ی سکوت خیلی خوشم میاد . حال میکنم باهاش. حالا اگه بعضی دوستان حال نمی کنند مشکل خودشونه به من ربطی نداره!!!!
سکوت. سکوت . سکوت ………
نورالله
۲۱ آذر ۱۳۹۴لندکروز، لکسوس، اسکالید، فورد اکسپلور، یوکان و بقیشون بترتیب مورد علاقه هام رو گفتم، البته انقدر عاشق لندکروز هستم که هر روز سایتهای مختلف سر میزنم بالاخص باما، هرچند که ما فقرا فقط باید آرزوش را بکنیم، ان شاالله بقیه دوستان به آرزوهاشون برسند.
Hamid
۲۱ آذر ۱۳۹۴آفرود لندکروزر
امنیت ولوو
قدرت فورد
زیبایی اسکالید
آپشن لکسوس
اما انتخاب من داج دورانگو
Rouzbeh
۲۱ آذر ۱۳۹۴انتخاب من لکسوس .
mahdi
۲۱ آذر ۱۳۹۴واسه من که هیچ فرقی نمیکنه هر کدوم از اینهایی که نام برده شده باشه آرزومه از بس که ندید بدیدم واسه شما دوستان خوب پدالی هم نفری یه g class آرزو میکنم .
luis
۲۱ آذر ۱۳۹۴پداللللل چرا مطلب فروش یک میلیونیومین تویوتا هیبرید در اروپا رو پوشش ندادی؟؟؟؟
چرا اخبار دنیای خودرو گل چین پوشش داده میشه؟؟؟؟؟
تویوتا گناه کرده 1 میلیون هیبرید تو اروپا فرخته؟؟؟؟
گناه کرده که اخریش تو خاک المان فروش رفته؟؟؟؟؟؟
این چه طرز پوشش مطالبه؟؟؟؟؟،
تو این مقاله هم همه خوبند و من در جایگاه تصمیم گیری نیستم ولی یک اینکه هنر به بزرگی و ابهت نیست چون در این صورت ابهت یه خاور بیشتر همه اینهاست دوم اینکه موتور ترند و کاز درایورو و……… هیچ کدوم به عملکرد افرود ماشین های افرود کار نداره و فقط سرعت شتاب هندلینگ و… اینگار مقایسته بین کوپه هاست
این ماشینا افرود هستن اگه الانم استفاده افرود نشن چند وقت دیگه که پیر تر شدن فقط بهه کار افرود میخورن و به اون جمله متن خوووووب دقت کنید
تویوتا لندکروزر یک نام افسانه ای دارد که در همه جای دنیا به عنوان قهرمان خارج از جاده ها شناخته میشود
حالا هی بشین بگو هیچ کدوم …. نمیشه هیچ کدوم….. نمیشه.
نيما
۲۲ آذر ۱۳۹۴500 بار جمله لندکروز افسانه رو گفتى.اه اه اه
اما بلد نیستى مال بقیه رو بگى:
فورد:
قدرت و عملکرد و سطح بالای طراحی کابین در یک شاسیبلند خانوادگی، میتواند در نهایت به یک فورد اکسپلورر منجر شود.
کادیلاک:
کادیلاک اسکالید ESV به عنوان لوکسترین سهگانه شاسیبلندهای بزرگ جنرالموتورز، توصیفی مفرط از «توانگری» ارائه میدهد.
والا بالاتر هم گفتى چشمات ضعیفه.
نه عزیزم چشم شما ضعیفه که بقیه رو نمیبینى!!!!
luis
۲۱ آذر ۱۳۹۴تا حالا از بقل 90 درصد اینا رد نشدن میان با ابهت کامل میگن اول…… بقیه هیچ.
جل الخالق چه ملت استادی داریم
یکی تو پدال چند وقت پیش میگفت برا افرود سنگین امریکایی و ژاپنی به درد افرود سنگین نمیخوره برو چار تا کلیپ تو اپارات ببین تا افرود سنگینو متوجه شی تو این مقاله هم که کاملا و واضحا گفته که کدوم ماشین نام اوازه و شهرتش در سراااااسر جهان افسانه ایه و چرخیده من هیچ نظری ندارم.
H.taaj
۲۱ آذر ۱۳۹۴پول باشه همشون خوبن ???? والا ، اما امریکاییای این لیست چیز دیگن ، ولی خب واسه ما که خانواده کم جمعیت داریم به لکسوسم قانعیم بخدا ??
اشکان
۲۲ آذر ۱۳۹۴لطفا یکی توضیح بده شبکه 4G LTE که بعضی از این ماشینا دارن چجوره. وای فای رایگان داره؟ یا اینها هم باید اشتراک خریداری بشه واسشون. نمونش بنز S500 هم این ویژگی رو داره. لطفا جواب بدید
ashkan
۲۲ آذر ۱۳۹۴میشه راجبه سیستم 4G LTE این ماشینها توضیح بدید. اینا رایگانه یا باید اشتراک خریداری بشه؟
f.A
۲۲ آذر ۱۳۹۴نویسنده محترم چرا از پاجرو حرفی نزدید؟؟؟!!! یعنی پاجرو آنقدر لیاقت نداره تا در لیست شما قرار بگیره؟؟؟!!! پاجرویی که اگه باارزشتر از ماشین های مذکور نباشه، حداقل همسطح آنهاست!!! چرا با برخی از برندها مشکل دارید؟؟؟!!!
بابک
۲۳ آذر ۱۳۹۴نویسنده ی محترم یه مجله ی تخصصی خارج از ایرانه عزیزم.
این مطلب اینجا ترجمه شده,اون بنده خدای مترجم هم پاجیرو ارث پدرشو نخورده
شما الان داری از کی میپرسی؟
الف:مجله خارجی ب:نویسنده ج:سایت پدال د:همه ی موارد
در نهایت هیچ جای این دو مقاله نگفته که تمام شده,ممکنه یه بخش سومی هم داشته باشه(البته بعیده)
ممکنه زمان تست,مدل 2016 پاجیرو عرضه نشده باشه,یا تو مدل جدید صندلی ردیف سومش حذف شده باشه.
فریا
۲ دی ۱۳۹۴پاجرو در بازار آمریکا مطرح نیست . تیتر رو بخونید : شاسیبلندهای مطرح بازار
نیما
۲۲ آذر ۱۳۹۴با سلام به همه اساتید
من چند وقتی هست که کامنتهای توی پدال رو میخونم ولی تا به امروز هیچ کامنی نذاشتم
آیا از کمپانیهای تویوتا و بقیه ژاپنیها و یا برندهای کرهای پولی چیزی به بعضی از دوستان میدن که اینقدر با تعصب حرف میزنن؟؟؟!!!
من مدتهاست برای خرید خودرو دنبال چندتا کامنت تجربی و بدردبخور میگردم، دریغ از یه دونه
حتی نو tt یک موضوع کاملا واضح مطرح کردم که چندتا تجربه رانندگی بذارن همه پردیدن به جو ن هم که این سالاره یا اون یکی خداست
اگه پولی میدن بگین ماهم قاطی بازی شیم ، بخیل نباشین توروخدا :)
پسر صاحب تویوتا هم اینقد با تعصب حرف نمیزنه
والا
بابک
۲۳ آذر ۱۳۹۴ببخشید دوستان من یه سوالی دارم.
هر وقت دعوا ها و بحث های همیشه گی تمام شد,اگر لطف کنید جواب من رو بدید ممنون میشم
توی متن نوشته شده یوکان و سابربن,هر دو قابلیت حمل ۹نفر رو دارند.
میشه یکی توضیح بده,دقیقأ تو هر ردیف چند نفر میشینن که ۹تا میشه؟
با توجه به اینکه در تمام مدلهای هر دو,صندلی های ردیف اول (راننده و شاگرد) فقط دو سرنشینه است!!!!!!
M3 RS 4D
۲۶ آذر ۱۳۹۴لکسوس رو ترجیح میدم ….
چون واقعا لوکس و مدرن هست ….
Benzin
۲۸ آذر ۱۳۹۴کاش چنین بررسی ای رو هم برای ماشین هایی که در حال حاضر داخل ایران موجود هستن و سه ردیف صندلی دارن انجام بدین.
من الان می خوام یک ماشین با سه ردیف صندلی بگیرم و واقعا نیاز به راهنمایی دارم…