به مناسبت آخرین روزهای سال ۱۴۰۳، امسال هم انتخاب بهترین خودروهای رونمایی شده از دیدگاه نویسندگان پدال را بررسی میکنیم.
سال دیگری گذشت و افتخار دوستی با علاقهمندان خودرو، برای خدمتگذاران شما در پدال فراهم شد. طی ۳۶۵ روز گذشته، با بهبود اطلاعرسانی، کیفیت مطالب و تنوع خدمات، شاهد رشد چشمگیر مخاطبان و افزایش تعامل کاربران بودیم. هرچند که امروز پدال در میان رسانههای خودروی ایران، جایگاهی بسیار خوب و فراتر از سالهای قبل دارد؛ برای جبران کاستیها و اعتلای خود، سال ۱۴۰۴ را با تلاش بیش از پیش آغاز خواهد کرد.
مشابه سنوات پیشین، از نویسندگان پدال خواستیم بهترین خودروی رونمایی شده در سال اخیر را انتخاب کنند. این رویکر البته با نگاه به بازار جهانی شکل گرفته و بهترین مدل ارایه شده برای بازار ایران، در مطلب دیگری معرفی خواهد شد.
جواد عقیلی
شاسیبلند برقی کیا با طراحی برجسته و فناوریهای پیشرفته، شوک غیرمنتظره به دنیای خودروهای الکتریکی وارد کرد. ظرفیت باتری بسیار خوب، توان پیمایش ۶۴۰ کیلومتر، شتاب و سرعت قابل قبول، طراحی جسورانه، کابین بزرگ و لوکس، هرماه با قیمت مناسب باعث می شوند تا کیا EV9 به بسیاری دیگر از خودروهای نوظهور برقی ترجیح دهم.
محمدرضا اشتری
شاسیبلند هیبرید ولوو، گزینهای جذاب برای علاقهمندان سفر است که البته مصرف سوخت مناسب، شتاب قابل قبول و کیفیت رانندگی عالی فراهم میکند. آستانه قیمت ولوو XC90 در بازار جهانی، ۵۸ هزار دلار است و حتی در ارزانترین نمونه، فناوری هیبرید، سیستم دو دیفرانسیل و امکانات ایمنی پیشرفته دارد. قدرت ۲۴۷ اسب بخار، گشتاور ۳۶۰ نیوتنمتر، سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت ۸ ثانیه و میانگین مصرف سوخت ۸ لیتر در صد کیلومتر، ویژگیهای جالب XC90 هستند. نسخهی پلاگین هیبرید با ۴۵۵ اسب بخار قدرت، ۷۰۰ نیوتنمتر گشتاور و صفر تا صد ۵/۵ ثانیه نیز ساخته شده است.
شاهین احمدزاده
رنو ۵ برای بسیاری از ما ایرانیان تداعی کننده خاطرات خوش گذشته است، خودرویی جمعوجور و جذاب که البته تا همین چند سال پیش نیز بهصورت سپند و پی کی در خط تولید قرار داشت؛ اما شرکت رنو فرانسه محصول کاملاً جدیدی را با نیمنگاهی به رنو ۵ قدیمی تولید کرده است که E-Tech نام داشته و از قوای محرکه برقی استفاده میکند. طراحی این خودرو به وضوح رنو ۵ قدیمی را به یاد میآورد اما در بطن خود از یک موتور برقی با حداکثر ۱۵۰ اسب بخار قدرت استفاده میکند. حدود ۸ ثانیه طول میکشد تا رنو ۵ برقی از سکون به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد. با شارژ کامل باتری نیز این خودرو توان پیمایش ۴۰۰ کیلومتری خواهد داشت.
امیر دهقان
شورلت کوروت ZR1 جدید بیشک یکی از مهمترین و جنجالیترین خودروهای سال گذشته بود. زمانی که ZR1 معرفی شد، شخصاً از قدرت فوقالعادۀ ۱۰۶۴ اسب بخاری آن غافلگیر شدم زیرا پیشبینیها به ارقام بسیار کمتری اشاره داشتند ولی شورلت نشان داد که پتانسیل پیشرانۀ ۵.۵ لیتری V8 جدیدش چقدر بالا است. ZR1 با چنین قدرتی، پرفورمنس هایپرکارها را با قیمتی حتی کمتر از سوپرکارها ارائه میکند. علاوه بر این، پرچمدار کنونی خانوادۀ کوروت C8 با ثبت رکورد حداکثر سرعت، شکستن رکورد چند پیست و ثبت شتاب ۲.۳ ثانیهای در دنیای واقعی، نشان داد که فقط اعداد روی کاغذ نیست و در عمل حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
نسل سوم آئودی Q5 هم از دید من یکی دیگر از بهترین خودروهای سال گذشته بهحساب میآید. در دورانی که طراحیهای مرسدس بنز و بامو رو به افول گذاشته، Q5 جدید درعینحالی که مدرنتر شده، همچنان جذاب و چشمنواز به نظر میرسد. علاوه بر این، Q5 در داخل پر از تکنولوژیهای روز است، کابین جاداری دارد و خودروی آرام و راحتی برای سفرهای طولانی محسوب میشود. تمام پیشرانههای این کراساوور جدید آلمانی هم از تکنولوژی هیبریدی خفیف بهره میبرند که در رانندگیهای شهری عملکرد فوقالعادهای دارد.
سعید روشن
بهترین خودروی خارجی از دید من ریوین R3 هست. یک هاتهچ برقی 4wd با طراحی شبیه لانچیا دلتا اینتگراله و یاداور دوران اوج WRC. ریویان، R3 چرخهای بزرگ، فاصله مناسب از زمین و قابلیت رانندگی خارج جاده را با ابعاد کوچک فراهم میکند. نسخهی ویژه از R3 به نام R3X، میتواند در زمان زیر ۳ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد و شعاع حرکتی ۵۰۰ کیلومتر فراهم کند.
علی صفرپور
قدرتمندترین نسخه کوروت در سال ۲۰۲۵ از یک پیشرانه ۵.۵ لیتری تویین توربوی 8V سود میبرد که توان تولید ۱,۰۶۴ اسب بخار قدرت و ۱,۱۲۲ نیوتن متر گشتاور را دارد. این حجم از خروجی که کوروت را به قلمرو ابرخودروها نزدیک میکند و تاکنون توانسته به رکوردشکنی هم کمک کند. وزن ۱,۶۶۵ کیلوگرمی 1ZR را در زمان ۲.۳ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رساند و شتاب خود را تا ۳۷۵ کیلومتر برساعت ادامه می دهد. مدل ۲۰۲۵ شورولت کوروت 1ZR با ایجاد تحوالت فناورانه و قدرت خیره کننده، شالوده ایجاد تغییری بزرگ در خانواده کوروت را رقم زده است.
محمدجواد نورایی
به نظر من، فراری ۱۲ سیلندری (12Cilindri) شایسته عنوان بهترین خودرو است؛ نه صرفاً بهخاطر درج نام فراری بر روی این سوپراسپرت جذاب، بلکه بهدلیل بزرگداشت دههها تکامل شگفتانگیز موتورهای درونسوز که در این خودرو به اوج خود رسیدهاند. مارانلوییها در ۱۲ سیلندری با طراحی نوستالژی بدنه، اصالت و روح یک خودروی اسپرت کلاسیک را به نمایش گذاشتهاند و این اوج یک پایان رومانتیک است! این خودرو احتمالا یکی از آخرین چهارچرخهایی باشد که قلب تپنده آن پیشرانه ۱۲ سیلندر تنفس طبیعی است؛ پیشرانهای که پس از این، احتمالاً راهی موزههای تاریخ تکنولوژی خواهد شد.
𝐀𝐥𝐢
۲۹ اسفند ۱۴۰۳انتخاباتون جذاب بود واقعا
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۹ اسفند ۱۴۰۳انتخابهای پارسال هم جالب بود
یادش بخیر
https://www.pedal.ir/vision/best-cars-of-the-year/
Sina_carshow
۲۹ اسفند ۱۴۰۳واقعا سلیقتون محشره آقای اشتری
ولوو xc90 طراحیش به اعتقاد من بعد پورشه 911 یه طراحی بدون محدودیت زمانی هستش که هیچوقت قدیمی نمیشه و همیشه صلابت خودشو داره زمانی که اومد ایران بعد همه سال هنوزم خیابون هارو زیبا کرده و زیبا نگه داشته
واقعا معتقدم با اینکه ولوو ex90 از هر لحاظ بهتره ولی جذبه و ابهت xc90 رو نداره و نخواهد داشت
Xc90 خودرویی هس میخوام داشته باشمش فقط برا اینکه یه خودروی timeless هس
راستش برای من خودرو سال فقط شیائومی su7 هس آره خوب معلومه پورشه تایکان نمیشه اما خوب به اعتقاد من 95 درصد اون هس و یه مسئله ای که گفتم خودرو سال من هس علاوه بر رنج و سواری فوق العادش قیمت رقابتیش هس خودرویی که خیلی تو دسترس تر برا خیلیا هستش قیمت بهترین مدلش حدود یک چهارم بهترین مدل تایکان در میاد لذت سواریش واقعا محشره یه ترکیب رانندگی اسپرت و نرم و لوکس هس
۲۹ اسفند ۱۴۰۳Xc90 سلطان جاده هاست
net
۲۹ اسفند ۱۴۰۳طراحی xc90 از همشون قشنگتره.اگر زیر چراغ جلو مسطح بود و دندانه نداشت قشنگتر میشد. اگر چراغ عقب اون قسمت که عمود به شیشه عقب چسبیده نداشت قشنگتر میشد. صفحه نمایش عمود xc90 که مثل صفحه نمایش عمود زیبا فورد رنجر ۲۰۲۲ هست قشنگه. سقف سانروف که تا ردیف دوم صندلی کشیده شده خوبه. دریچه کولر xc90 بد هست و تو چشم میزنه. طراحی فراری عکس اخر شبیه ماشین های شوتینگ بریک شده بد هست
۲۹ اسفند ۱۴۰۳https://www.pedal.ir/vision/best-cars-of-the-year/comment-page-1/#comment-1267857
بله آقای اشتری
https://www.pedal.ir/vision/best-car-of-the-year-by-pedal-authors-2/
یادش بخیر تر!
nima.jdm
۲۹ اسفند ۱۴۰۳انتخاب های پارسال جذاب تر بود
net
۳۰ اسفند ۱۴۰۳اقای اشتری این پست بهترین خودروهای خارجی ۱۴۰۳ از نظر نویسندگان پدال بود. یک پست هم بزارید زیباترین طراحی بیرونی و زیباترین طراحی داخلی خودروهای خارجی ۱۴۰۳ از نظر نویسندگان پدال و هر کدام از نویسندگان پدال یک خودرو انتخاب کنند به عنوان زیباترین طراحی بیرونی و یک خودرو رو انتخاب کنند به عنوان زیباترین طراحی داخلی. مثلا اقای احمدزاده دو خودرو رو انتخاب کنه یکی برای زیباترین طراحی بیرونی و یکی برای زیباترین طراحی داخلی
NISSAN
۳۰ اسفند ۱۴۰۳چرا از نیسان انتخاب نکردید؟
ممد ژانگولر
۲۹ اسفند ۱۴۰۳دبیا بی معرفتها ی مشتی نبود از ما هم بپرسه انتخاب شوما چیه بچسبونید بین خودتون . ممد ژانگولر هم دل داره از تمام بچه های پدال هم قدیمی تره .
۳۰ اسفند ۱۴۰۳اره از منم کاش میپرسیدن
bMw
۲۹ اسفند ۱۴۰۳نظر همشون برام قابل احترامه
واقعا هم نظر های عالی و منطقی و خوبی دادن
Siyavash
۲۹ اسفند ۱۴۰۳تمام انتخاب ها عالی بجز انتخاب جناب جواد عقیلی عزیز..این همه ماشین خوب آخه کیا
.
Sina_carshow
۲۹ اسفند ۱۴۰۳با تمام احترام به آقای عقیلی ev9 یه خورده overprice هس برا همین خیلی ازش استقبال نشده یکی از آشناها آمریکا هس میگه یه دونه هم ندیده خیابون تو اون محدوده قیمتی میشه شاسی بلند بنز خرید یا اصن ولوو ex90 یا حتی ریویان که خودرو های به مراتب لوکس تر و بهتری هستن مخصوصا اسم برند پرمیوم تری دارن که خودش خیلی تاثیر داره
صامورایی
۲۹ اسفند ۱۴۰۳کیا و هیوندای پول دادن پدال تبلیغ کنن :)
توهم کنتور نمیندازه که.
سهیل
۲۹ اسفند ۱۴۰۳خوبه خودت هم میدونی ولی خودت رو به اون راه میزنی. پارسال هم پژو و فیدلیتی رو انتخاب کرده بود. بالاخره اینها در یک سطح هستن
froG-driVer
۲۹ اسفند ۱۴۰۳🫡🫡
MPH
۲۹ اسفند ۱۴۰۳انتخاب های من
پرفورمنس:zr1
برقی:رنو۵
GT:ونکوئیش
Genius
۲۹ اسفند ۱۴۰۳در این شکی نیست با ادامه همین روند بعیده بتونیم اسفند سال دیگه رو صحیح و سالم ببینیم تنها آرزو تنها خواسته تنها دلخوشی و تنها به فال نیک گرفتن تقارن سال تحویل با شب قدر واسم اینه که ۱۴۰۴ سالی بشه که ایران هم مثل عربهای حاشیه خلیج پارس مثب ترکیه مثل گرجستان مثل همین کشورهای دور و بر خودمون برگرده به بازار جهانی…….عید همتون مبارک دوستان
snoopsagg
۲۹ اسفند ۱۴۰۳ولی ۱۲ چیلندری واقعا لیاقت جانشین ۸۱۲ بودن رو نداشت
amdbenz
۲۹ اسفند ۱۴۰۳سلام به همگی .واقعا انتخاباتون جذاب بود . ولی میخوام یه حقیقتی رو به همه دوستان بگم:
دیگه این آخرین نظر من در سایت پدال و دنیای خودرو هست و میخوام برای همیشه این دنیای جذاب رو ترک کنم.
واقعا از اینکه اینهمه سال پیش ماشین بازها خصوصا بچه های پدال بودم خوشحال هستم و برام افتخاره .
ولی دیگه واقعا نمیتونم تحمل کنم. وقتی مثلا مشخصات این همه خودرو رو بدونم ولی خودم یه دوچرخه هم نتونم بخرم ، واقعا چه سودی برام داره ؟ با این وضعیت قیمتا و دلار ۱۰۰ تومنی واقعا هیچ کاری نمیشه کرد . به هر حال از همه دوستان و نویسندگان پدال و همه ماشین بازا ممنونم . و همچنین از تمام خودروها که کل سالهای سیاه و مرده زندگیمو زنده کردند و بهش روح بخشیدن . خداحافظ همگی🌹
سهیل
۲۹ اسفند ۱۴۰۳به نظرم از خونه هم بیرون نرو. تلویزیون هم نگاه نکن. بالاخره چیزهایی رو نشون میده که نمیتونی بخری.
۲۹ اسفند ۱۴۰۳اره ایول واقعا خوب گفتی ایشالا بتونی بخری یه روزی عزیزم عیدت مبارک خداحافظ انشالله میلیاردر بشی صد تا سایت عین اینو بخری و بفروشی خدانگهدار
Titanium
۳۰ اسفند ۱۴۰۳داداش یجوری داری میگی انگار ده سال پدال بودی ۷۰ تا کامنت گذاشتی کلا
باشو
۱ فروردین ۱۴۰۴به کامنت گذاشتن نیست، خیلی وقتها کامنت تمیزکاری دلیل ندارد که مطالب رو دنبال نکرده باشی نمونه خود من کلی مطلب میخونم اما خیلی کامنت نمیزارم و کلا وارد بحث ها هم نمیشم
Sina_carshow
۲۹ اسفند ۱۴۰۳پیشاپیش سال نو همگیتون مبارک
بزارید انتخاب هارو با دیدم خودم یه بررسی کوچولو کنیم تو یه جمله
کیا ev9: یه خورده گرونه ولی قیافش و استایل خاصی داره
ولوو xc90: یه خوردوی timeless که هیچوقت طراحیش قدیمی نمیشه به نظرم طراحیش در سطح پورشه 911 قوی و با ثبات هس که حتی یه دهه دیگه دووم بیاره
رنو 5 جدید: از معدود الکتریکی های غیر چینی هس نظرمو به شدت جلب کرده و به نظرم از معدود الکتریکی های روح دار بازاره تازه نسخه جدید تو توربوش هم معرفی شد دو روز اومده اومده که پاره کنه رقیباشو
کوروت zr1: این ماشین نه تنها جزو ارزونترین سوپر کار هاس بلکه بهترم هس از خیلیهاشون
این ماشین یه شاهکاره و به نظرم بهترین نسل کوروت جوری که انتظارات به شدت بالا هس از نسل بعدی یا کوروت c9
آئودی q5: خوب همون چیزیو میده که هم وطنای دیگش ظاهرا نا توان هستن در دادنش درسته یه طراحی اصیل و با هویت
فراری 12 چیلندر: به همراه رنو به نظرم تنها شرکتایی بودن تونستن طراحی کلاسیک رو با المان های مدرن میکس کنن و یه چیز خفن در بیارن و این فراری نه تنها به خاطر قیافش بلکه به خاطر آخرین بودن 12 سیلندر ها تا نسل ها اسمش جاودانه میشه
نویدی
۲۹ اسفند ۱۴۰۳پورشه کاین e هیبرید
Bmw M5❤️
Suge knight
۲۹ اسفند ۱۴۰۳بهترین خودروی سال پورشه ۹۱۱ جی تی ۳ بود، توی دریای هیبریدها و الکتریکی های سنگین، یه سوپرکار آنالوگ هست که موتور تنفس طبیعی و گیربکس دستی داره و وزن قابل قبول ۱.۴ تنی، که احتمالا آخرین سوپرکار آنالوگ باشه
و در ضمن امیدوارم کوروت نسل بعد موتور جلو باشه دوباره کاپوت کشیده داشته باشه آپشن گیربکس دستی داشته باشه و به ریشه آمریکایی خودش برگرده
چون کوروت c8 با اینکه از نظر پرفورمنس حرف نداره ولی وایب اروپایی داره
۲۹ اسفند ۱۴۰۳آقایون نویسنده و کاربران عزیز عیدتون پیشاپیش مبارک انشاالله سایت خوبی رو داشته باشید سال پر برکتی برای شوما آرزو مند میباشم خدا نگهتان دارد
سهیل
۲۹ اسفند ۱۴۰۳از نظر من
برقی : شیائومی
بنزینی : لکسوس ES
سوپر اسپرت : مک لارن W1
شاسی بلند : فراری پوروسانگوئه
SepehrV10
۳۰ اسفند ۱۴۰۳پورسانگوئه معرفیش فک کنم ۱۴۰۱ بود
مازیار
۲۹ اسفند ۱۴۰۳MC LAREN W1 شاخصترین خودروی معرفی شده 2024 هست
Hf
۲۹ اسفند ۱۴۰۳راستش امسال واقعا سال غم انگیزی برای تمام عاشقان خودرو بود تمام شدن گرندتور و گسترش خودرو های برقی.
راستش همینجا میخوام یک درخواست که یکی از ارزو هام هست رو ازتون بکنم
لطفا یک مقاله درباره بهترین خودرو های گرندتور و تخت گاز در سال جدید بنویسید.
خیلی ممنون که زحمت می کشید و اینقدر خوب به دنیای خودرو و عاشقان خودرو میکنید.
سال نو مبارک به امید نابودی خودرو های برقی🌷🌷🌷
OM.01
۲۹ اسفند ۱۴۰۳سال نو پیشاپیش مبارک
یک سال دیگه گذشت اینجا در پدال بودیم. برترین وبسایت خودرویی کشور.
سال خوبی بود…از رونمایی لامبورگینی تمیراریو و کوروت C8 ZR1 بوگاتی توربلیون فراری F80 مکلارن W1 و… دیگر هایپرکارها سوپرکارها گرفته تا رونمایی نسل جدید فورد اکسپدیشن و نیسان پاترول کادیلاک اوپتک و…ماشین های زیادی امسال رونمایی شد نمیشه یکی رو انتخاب کرد
ولی قلبا من مینی ایسمن و مورگان سوپراسپرت رو انتخاب میکنم.
https://headlight.news/wp-content/uploads/2024/04/mini-aceman-se-2024-7.jpg
https://media.autoexpress.co.uk/image/private/s–X-WVjvBW–/f_auto,t_content-image-full-desktop@1/v1741613928/autoexpress/2025/03/Morgan%20Supersport%20001.jpg
JaMsHiD-B
۲۹ اسفند ۱۴۰۳ولوو XC90 آن تاپ
طراحی مصرف کم لاکچری زیبا با اصالت قدرتمند خانوادگی جادار مناسب صفر
همه چی تمومه
صامورایی از قله فوجی
۲۹ اسفند ۱۴۰۳مناسب صفر 😂
B2
۲۹ اسفند ۱۴۰۳ی سوال بی ربط
از رنو اسکالا خیلی خوشم اومده
بنظرتون ارزش خرید داره؟
این ماشین یا چینی ها؟
محمد
۲۹ اسفند ۱۴۰۳پدال قبلاً بازدید هاش بهتر بود و کامنت بیشتر می خورد.
دیگه خیلی از بچه ها رفتن.
پدال قبل از ۱۴۰۰ یه چیز دیگه بود.
منم خودم گاهی اوقات انگیزه ندارم بیام مطالب سایت رو بخونم.
شایدم اقتضای سن باشه، چون من زمانی که با پدال آشنا شدم زیر ۱۸ سال داشتم و انقدر مشغله نداشتم.
و اینکه مثلاً سال ۸۹ فضای مجازی انقدر توسعه پیدا نکرده بود و اون موقع اومدن به سایت پدال سرگرمی محسوب می شد.
به نظرم سایت پدال باید طی این سال ها بیشتر توسعه داده می شد.
مثلاً فضای کاربری رو می شد شخصی سازی کرد و یا هر کاربری تو صفحه کاربری خودش بتونه پست بزاره و کاربران خیلی راحت تو پیوی با هم ارتباط بگیرند.
پدال با پلتفرم های مختلف طلا، صرافی، صندوقهای سرمایه گذاری و یا اسنپ، تپسی و… ارتباط برقرار کنه.
الان خیلی سایت های نوپا این قابلیت ها رو دارند.
ولی پدال از زمانی هست که سایت داشتن مد نبود.
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۳۰ اسفند ۱۴۰۳تحولات پدال از همون سال ۱۴۰۰ به بعد باعث شد این مجموعه از تعطیلی کامل نجات پیدا کنه
میتونید از آقایان دهقان و احمدزاده بپرسید، شرایط مالی و حقوقشون اون زمان چه طور بود.
منطقی نیست توقع داشته باشیم یک سایت بدون درآمد بمونه و چند نویسنده و پرسنل اداری سایت و پشتیبان فنی، رایگان کار کنند تا مطالب خاصی که ما دوست داریم منتشر بشه
متأسفانه هزینههای سایت خبری بالاست. از حقوق پرسنل بگیرید تا زیرساختها و سختافزارها پرخرج هستند
اگر پدال در اون زمان سودآوری بالا داشت و به اندازه الان، مطالبش بازدید میگرفت، نیازی نبود تغییر کنه و با زومیت وارد همکاری بشه
محمد
۳۰ اسفند ۱۴۰۳بله درست می فرمایید امثال من از خیلی مسائل داخل مجموعه خبر نداریم و از بیرون به ماجرا نگاه می کنیم.
و به نظر بنده سایت پدال پتانسیل زیاد داشته و داره.
اون پیشنهادهایی که دادم اگر انجام بشه بازدید سایت ۳،۴ برابر میشه.
علی Shelby
۲۹ اسفند ۱۴۰۳سال نو همگی مبارک .
امیدوارم سال خوب و پر از خوشی رو تجربه کنید
nima.jdm
۲۹ اسفند ۱۴۰۳دوستان عید همگی پیشاپیش مبارک ، سال خوبی داشته باشید✋️
SepehrV10
۳۰ اسفند ۱۴۰۳چه انتخاب های خوب و با سلیقه ای
آئودی A5 و S5 هم میتونستن به عنوان زیباترین سدان های رده خودشون باشن
امیدوارم سال خوبی داشته باشید
nima.jdm
۳۰ اسفند ۱۴۰۳انتخاب های امسال جذاب بودن اما پارسال جذاب تر
Titanium
۳۰ اسفند ۱۴۰۳انتخاب بهترین خودرو از همه لحاظ یا از لحاظ خاصی؟؟
در ضمن انتخاب آقای دهقان و صفر پور عالیییی بود
Titanium
۳۰ اسفند ۱۴۰۳باورم نمیشه بنیان گذار پدال کیا رو انتخاب کرده
amirboss
۳۰ اسفند ۱۴۰۳مسلما یکی از برترین خودروهای سال گذشته بدون شک کوروت خواهد بود.
خودرویی که تقریبا تحسین تمام مجلات و رسانه های خودرویی در سطح جهان رو در پی داشت.
پرفورمنس فوق العاده بالا درکنار طراحی زیبا و همچنین قیمت واقعا مناسب از خصوصیات این خودرو هست.
یکی از معدود خودرو های که در تمامی ترین ها (پرسرعت ترین،پرشتاب ترین،زیبا ترین،ارزانترین و…) حضور داشته است.
Taha Ayoobi
۳۰ اسفند ۱۴۰۳قشنگ بود
یکسال دیگه هم رفت، یادش بخیر
منم انتخابم کوروته
سهیل گل آزاد
۳۰ اسفند ۱۴۰۳با اینکه چند وقتیه خیلی دیر به دیر تو پدال کامنت میذارم اینقدر بدبختیا و دردسریامون زیاده شده وقت نمیکنیم مرتب کامنت بذاریم ولی به عنوان آخرین کامنتم در سال ۰۳ انتخاب خودم در این مقاله جذاب بدون شک zr1 هست واقعا خفن ترین چیزی بود که در سال ۲۴ و ۰۳ معرفی شد
Yaghoob
۳۰ اسفند ۱۴۰۳به امید روزی که هم نویسندگان پرتلاش پدال و هم مردم ایران همین ماشین ها رو سوار بشوند
Souls_Master
۳۰ اسفند ۱۴۰۳انتخاب های امیر دهقان رو دوست داشتم مخصوصا کوروت zr1