سال ۲۰۲۲ به نیمه رسیده است و بنابراین هماکنون میتوان بهترین خودروهای جدیدی که تا اینجای سال راهی بازار شدهاند را مشخص کرد. وبسایت موتور وان این کار را انجام داده و لیست ۱۰ خودرویی که امسال در بررسیهای خود بالاترین امتیازات را کسب کردهاند منتشر کرده است. مثل دورههای گذشته، این لیست فقط محدود به خودروهایی است که در سال ۲۰۲۲ توسط موتور وان بررسی شدهاند و شامل هیچکدام از خودروهای سالهای قبل نمیشود.
۱۰-مکلارن 765LT اسپایدر
امتیاز: ۹.۲ از ۱۰
یک سوپراسپرت موتور وسط روباز با ۷۶۵ اسب بخار قدرت یکی از بهترین خودروهایی است که امسال بررسی شدهاند. مکلارن 765LT اسپایدر خودروی شگفتانگیزی برای سپری کردن اوقات خوشی پشت فرمان محسوب میشود. به لطف صدای وحشی موتور توئین توربو که هنگام باز کردن سقف خودرو در کابین فیبر کربنی آن میپیچد، رانندگی با این ماشین در شهر هم به همان اندازهٔ جادههای پیچدرپیچ لذتبخش است. آن موتور ۴ لیتری V8 هم آنقدر فوقالعاده است که نیازی به تعریف ندارد.
۹-آستونمارتین DBX707
امتیاز: ۹.۳ از ۱۰
مطمئناً یکی از برجستهترین ویژگیهای آستونمارتین DBX707 قدرت عظیم آن است. این خودرو با ۷۰۷ اسب بخار قدرت، تمام شاسیبلندهای رقیب خود را پشت سر میگذارد و ظرف تنها ۳.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد؛ اما همانطور که در بررسیها مشخص شد، تغییرات آستونمارتین در سیستم تعلیق و ترمزها بیشترین بازدهی را داشته است؛ بنابراین، DBX707 خودرویی شایسته برای کسب عنوان پادشاه سوپر شاسیبلندها محسوب میشود.
۸-هوندا سیویک Si
امتیاز: ۹.۳ از ۱۰
هوندا سیویک Si همیشه محبوب خودرونویسان بوده است و بنابراین دیدن نسل جدید آن در لیست بهترینهای سال تعجبی ندارد. هرچند قدرت موتور ۱.۵ لیتری Si جدید از قبل کمتر شده اما گشتاور آن حالا قابلدسترستر و این ویژگی کاملاً مثبتی است. همچنین طبق معمول، به این موتور یک گیربکس دستی نرم و چابک متصل شده است. یکی از معدود ایرادات نسل جدید سیویک را شاید بتوان ظاهر محافظهکارانهٔ آن دانست که از طراحی تهاجمی نسل قبلی فاصله گرفته است ولی بااینوجود، با این قیمت سخت میتوان خودروی بهتری از این ژاپنی دوستداشتنی پیدا کرد.
۷-بامو M240i
امتیاز: ۹.۳ از ۱۰
درحالیکه بسیاری از خودروهای مدرن بامو M بیش از حد پیچیده و سنگین شدهاند، M240i هنوز هم یک پسر سرحال است. این خودرویی سبک، چابک و سریع است که M2 قبلی را یادآوری میکند و ویژگیهای طراحی رتروی آن به مدلهای کلاسیکی مثل ۲۰۰۲ ادای احترام دارد. این کوپهٔ باواریایی یک پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی توربو با ۳۸۲ اسب بخار قدرت زیر کاپوت دارد و ظرف تنها ۴.۱ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد.
۶-فورد F150 رپتور
امتیاز: ۹.۳ از ۱۰
این خودرویی بزرگ، عریض و تشنهٔ بنزین است اما فورد F150 جدید به لطف ۴۵۰ اسب بخار قدرتی که توسط موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو تولید میشود و سیستم تعلیق فاکس با تراول بلند، هنوز هم قادر است هر مسیر را مغلوب کند. این ماشین همچنین با تودوزی چرمی و سواری نرم حتی روی خرابترین آسفالتها، بسیار راحت است. جذابیت رانندگی معمولاً برای خودروهای اسپرت در جادههای پیچدرپیچ به کار میرود اما در رپتور این جذابیت به معنای پرش از روی تپههای ماسهای خواهد بود.
۵-فورد برانکو رپتور
امتیاز: ۹.۳ از ۱۰
چشمان خود را ببندید و یک خودروی عالی را تصور کنید. این خودرو باید کاربردی باشد و حداقل بتواند چهار بزرگسال را حمل کند. پرفورمنس هم مهم است و بنابراین چیزی کمتر از ۴۰۰ اسب بخار خوب نخواهد بود. درنهایت، بهتر است امکان رانندگی در هوای آزاد هم به این ترکیب اضافه شود. حالا چشمان خود را باز کنید و فورد برانکو رپتور را ببینید. تراول بیشتر تعلیق، فاصلهٔ عرضی بیشتر چرخها و موتور ۳ لیتری V6 توئین توربو، این ماشین را به گزینهای عالی برای حمله به یک جادهٔ خاکی خلوت تبدیل میکند درحالیکه کابین بسیار جادار و سقف و درهای قابل برداشتن نیز سرگرمی و هیجان کافی را برای سرنشینان فراهم خواهد کرد.
۴-جنسیس GV60
امتیاز: ۹.۵ از ۱۰
GV60 که برادر لوکس هیوندای آیونیک ۵ و کیا EV6 است یعنی خودروهایی که سال قبل در این لیست حضور داشتند، از هردوی آنها قویتر، جذابتر و بهمراتب بهتر است. ظاهر این خودرو را هم میتوان نقطهٔ اوج طراحی اولین کراساوورهای الکتریکی گروه هیوندای دانست. همهٔ اینها باعث میشود GV60 هم بتواند مثل آیونیک ۵ و EV6 در بین بهترین خودروهای سال جای گیرد.
۳-جیامسی هامر EV
امتیاز: ۹.۵ از ۱۰
هامر جنجالیتر از همیشه دوباره متولد شده است و نشانهٔ امیدوارکنندهای برای برنامههای الکتریکی آیندهٔ جنرال موتورز محسوب میشود. هامر جدید در آفرود سریع و بسیار توانمند است و مشکلات آن تنها قیمت بالا (در حال حاضر)، عرضهٔ محدود (بازهم در حال حاضر) و عرض بسیار زیاد هستند. با توجه به اینکه دو مورد از این مشکلات در سالهای آینده برطرف خواهند شد، ایرادات زیادی از اولین محصول الکتریکی جیامسی نمیتوان گرفت.
۲-جنسیس GV70
امتیاز: ۹.۶ از ۱۰
جنسیس روی ریل موفقیت قرار دارد خصوصاً با کراساوور GV70 که ظاهر جذابتر و ویژگیهای لوکس بیشتری نسبت به تمام خودروهای این کلاس ارائه میکند. حتی با موتور ۲.۵ لیتری چهار سیلندر پایه، کراساوور کامپکت جنسیس هنوز هم ۳۰۰ اسب بخار قدرت و ۴۲۰ نیوتن متر گشتاور خواهد داشت و در داخل از یک نمایشگر لمسی ۱۴.۵ اینچی پرزرقوبرق بهره میبرد که در سراسر داشبورد کشیده شده است.
۱-لندروور رنجروور
امتیاز: ۹.۷ از ۱۰
رنجروور برای چندین دهه معیار خودروهای لوکس بوده است و با نسل پنجم که تغییرات چشمگیری را زیر پوستهای بسیار مشابه قبل پنهان کرده است، همچنان همین مسیر را ارائه میدهد. این خودرو چه با پیشرانهٔ شش سیلندر خطی توربوشارژ خود جگوار-لندروور و چه با موتور V8 توئین توربوی ساخت بامو، رانندگی لذتبخشی دارد. رنجروور جدید در صندلیهای عقب حتی از این هم بهتر است و در اینجا با ترکیب دو صندلی جدید، وعدهٔ ارائهٔ تجملی در حد مایباخ را میدهد.
Erfan
۱۲ تیر ۱۴۰۱الحق که لندروور اصالت یه انگلیسی و اشراف زادگی رو به آدم القا میکنه.
NAVID۰۰۹۸
۱۲ تیر ۱۴۰۱داینکه میگن دود از کنده بلند میشه کم بیراه نمیگنها ، لندروور رنجروور جدید با ظاهری نوستالژیک شیک ساده و به شدت غرورآفرین ، دلِ همه را بُرده و الحق که بعد از اون وضعیت بد اقتصادی سالها پیش و ورود ایووک و فروش بالای ایووک به رقابتها برگشت و امروز شاهد شکوفایی این برند دوست داشتنی با محصولاتی اصیل و جدید هستیم .
به جنسیس هم زیاد دل نبندید ، آمار فروش سالانه که اومد میفهمید چی میگم و اِلا بحث با برخیها مثل حرف زدن با دیوار میمونه !
جنسیس آیندهای در این صنعت نداره و مطمئن باشید این دو خودروساز به اطمینان میگویم عمر زیادی ندارند ( تسلا و جنسیس ) !
آرم@ن
۱۲ تیر ۱۴۰۱فشار چیه ببین دارم میرقصم :))))
جنسیس که تو دو سال گذشته ۲۰۰ درصد و ۵۰ درصد افزایش فروش داشته امسال هم همونطور که پدال آمار فروش رو منتشر کرد اینفینیتی رو کوبوند زمین :))) ولی من به کامنتات خیلی دل بستم هرچی بیشتر کامنت میزاری بیشتر خبرای موفقیت جنسیس میاد حالا هی نفر اولو ریپلای کن
Phonix
۱۲ تیر ۱۴۰۱دوست خوبم اینفینیتی در بعضی از محصولات نسلش خیلی قدیمی هست و عوض نکرده ولی در بعضی محصولات دیگه بسیار خوب و قابل رقابت هست دلیل فروش بالای جنسیس قیمت کمتر اونه این ماشین برای افرادی هست که دوست دارن لکسوس و اینفینیتی و بی ام وه و بنز و اکورد سوار شن ولی پولشو ندارن هیچکس اسم برند اینفینیتی رو با جنسیس مقایسه نمی کنه ضمن اینکه من خودم یه جنسیس g80 ۲۰۱۶ داشتم بخاطر جاده های ایران و بزرگ بودن رینگ هاش لاستیکاش مرتب منفجر می شد و خطر ناک بود برا همین فروختمش بجاش رافور خریدم البته خودم CR-V میخواستم که نشد متاسفانه بگیرم
imperial
۱۲ تیر ۱۴۰۱(ضمن اینکه من خودم یه جنسیس g80 ۲۰۱۶ داشتم بخاطر جاده های ایران و بزرگ بودن رینگ هاش لاستیکاش مرتب منفجر می شد و خطر ناک بود برا همین فروختمش بجاش رافور خریدم البته خودم CR-V میخواستم که نشد متاسفانه بگیرم)
جنسیس G80؟🤔منظورتون هیوندای سنتنیال هست😂؟عزیزم هیچ جنسیس G80 مدل 2016 تو ایران نیست،چه منطقه آزاد چه پلاک ملی.هیچ جنسیسی به غیر از کوپه و سدان تو ایران موجود نیستش.فقط همین2تا هستن. هیوندای سنتنیال هم جنسیس محسوب نمیشه و برای 2016 هم نیست البته اگر منظورتون اون بود.
خالی کمتر ببند دوست عزیز. سپاس.
((دلیل فروش بالای جنسیس قیمت کمتر اونه این ماشین برای افرادی هست که دوست دارن لکسوس و اینفینیتی و بی ام وه و بنز و اکورد سوار شن ولی پولشو ندارن هیچکس اسم برند اینفینیتی رو با جنسیس مقایسه نمی کنه ))
فروش بالای جنسیس؟🤔درکجا اون وقت؟ اصلا فروش بالا میدونید یعنی چی؟فروش بالا و استقبال خوب یعنی مثلا امسال برندی 10هزار دستگاه بفروشه سال بعد 20هزار دستگاه سال بعدش 35هزار دستگاه سال بعدش 70هزار دستگاه سال بعدش 100هزار دستگاه بعد اون وقت بعد 5 یا 6 سال از رتبه 14 و 15 میاد رتبه 6. اینجاس که میگن برند عالی هست و خفنه و همه استقبال کردن.
اما برعکس برندی اول 10هزارتا بفروشه سال بعد بشه 20هزارتا سال بعد بشه 18هزارتا سال بعد بشه 30هزارتا سال بعد بشه 20هزارتا و…الان شدش استقبال!؟
رشد فروش و کاهش فروش به این 4تا بخش تقسیم میشن=
1=برندی که هرسال بدون توقف هعی رشد فروش داشته باشه میشه برندی که استقبال ازش خوب بوده و مردم راضی هستن.
2=برندی که خیلی کم نهایتا 2 یا 3 درصد رشد فروش میکنه یعنی عالی نیست و بد هم نیست متوسطه.
3=برندی که هرسال کاهش فروش داره یعنی باید یه مدیرعاملش یه فکر اساسی بکنه
4=برندی که هرسال آمار فروشش مثبت منفی میشه یعنی هنوز تکلیف خودش با خودش نیست به برخی دلایل آمار فروشش میره بالا برخی دلایل میاد پایین.
درآخر نوشتی کی نام اینفینتی رو با جنسیس میاره…میشه بپرسم کی معیار مردم برای خرید خودرو شده اسم؟ شما رو نمیدونم ولی باتوجم به پولم هرماشینی کیفیت اجزای کابین بهتر باشه سواریش نرم تر باشه آپشن های خوب داشته باشه عایق بندی خوبی داشته باشه فضای سرنشین های عقب خوبی بده انتخابم همون هست اگر هم نزدیک هم بودن به زیر صندلی راننده و شاگرد و زیر خودرو مراجعه میکنم ببینیم اونجا چطوریه!(زیر بسیاری از خودروها چیزهای جالبی هست که ماهیت خودرو رو فاش میکنه)
2646
۱۲ تیر ۱۴۰۱جناب Phonix
من اصلا کاری نه با رقابت Infinity و Genesis دارم و نه صنعت کره و ژاپن.
سوالم خیلی دوستانه است و صرفا برای اطلاعات شخصی خودم می پرسم و خوشحال میشم که از شما چیزی یاد بگیرم.
***
فرمودین یه جنسیس g80 ۲۰۱۶ داشتم بخاطر جاده های ایران و بزرگ بودن رینگ هاش لاستیکاش مرتب منفجر می شد
سایز لاستیک Genesis G80 در مدل فول P245/40VR19, P275/35VR19 است. تا اون جایی که در بازارهای مختلف هم چک کردم، به صورت فابریک هیچ وقت با لاستیک های Run Flat عرضه نشده است.
.
در بازار کشور ما BMW 730 و BMW X3/X4 سایز رینگ های بزرگ تری مثل 245/45R20 و 275/40R20 دارند. غیر از تجربه رانندگی 150.000 کیلومتری با BMW X4، خیلی از دوستان و نزدیکانم هم ماشین هایی با سایزهای رینگ مشابه دارند. صرفا
جز چند مورد پارگی دیواره لاستیک (و نه ترکیدن)، آن هم به خاطر دیواره های بسیار سفت لاستیک Pirelli P-Zero run Flat فابریک، مشکل انفجار لاستیک را در بین این همه ماشین نه دیدم و نه شنیدم. که صد البته این مشکل با تعویض لاستیک های Run Flat فابریک با نمونه های معمولی حل شد. تردد روزانه صدها دستگاه BMW X3/X4، BMW 730، Porsche Cayenne و … در جاده های ایران هم تا حدود زیادی مشابه تجربه بنده است.
.
لطفا در مورد انفجار پیاپی لاستیک هاتون بیشتر توضیح دهید. بفرمایید چه برندهایی از لاستیک را استفاده کردین. بفرمایید چرا به جای تعویض یک خودروی لوکس با یک خودروی اقتصادی (اصلا کاری با برند ندارم، کلاس خودرویی رو میگم)، از رینگ مدل پایه با سایز P245/45VR18 استفاده نکردید.
چون مطمئنا افت قیمت خودرو دست 2 هنگام فروش، هزینه های انتقال سند 2 خودرو و … خیلی بیشتر از خرید یک دست رینگ بوده است.
Phonix
۱۲ تیر ۱۴۰۱در باره مورد اخری که فرمودید من هردو ماشین رو با پلاک اروند گرفتم ضمن اینکه این ماشین هیچی بیشتر از هوندا اکورد هم رده خودش ارائه نمیداد
من یه جنسیس ۲۰۱۶ با موتور۳.۸ خریدم
مدل فول اپشن 5.8
مقایسه با اکورد رو انجام دادم که بگم آکورد خودروی لوکس به حساب نمیاد
با اینکه تو سایت ها با بنز و بی اموه و ائودی هم تراز قرار گرفته
Carlover
۱۲ تیر ۱۴۰۱چقدر لاف میای خدایی،چند روزه تو سایت پیدا شده و هرجا نوید هست میای شبیه همون جملات رو تکرار میکنی به همون شیوه بعد انتظار داری کسی شک نکنه! لاستیک جی ۸۰ از برندهای المانی فاقش بیشتره چطور اونا مشکلی پیش نمیاد واسشون واسشون؟ سوتی که دادی این بود که ماشینای خارجی اصلا انفجار لاستیک ندارن🤣🤣 همه تیوپ لس هستن. با ۴۰۵ از اهواز رفتی تهران لاستیکش ترکیده میگی جی ۸۰ بوده!!! اینو بری پیش آپارتی بگی غش میکنه از خنده!
مقایسه های جی ۸۰ با برندهای المانی و غیره هستن میتونی بری بخونی بعد تو میگی در حد اکورده ؟ نظر موتور ترند و لاوکار غلطه ولی نظر کسی که با ۴۰۵ از اهواز رفته تهران درسته راجع به تجربه جی ۸۰ررر
فکر کردی با اکانت های متفاوت هیت کنی اتفاق خاصی میوفته؟
داداش من امروز شهرک نمایشگاهم اهواز.مگه نگفتی جنسیس جی ۸۰ داشتی ( تو خواب) لاستیکش منفجر شد(🤣) بیا شهرک نمایشگاه من جنسیس جی ۸۰ بهت میدم باهاش برو تهران امضا هم میکنم اگه لاستیکش ترکید(🤣🤣) بخدا قسم دو برابر مبلغ ماشینو میدم! فقط زیاد گاز نده پتو پاره میشه
Carlover
۱۲ تیر ۱۴۰۱سخن بزرگان: جنسیس در حد اکورده 🤣خدا کنه این به گوش موتور ترند و اینا نرسه
جای دیگه هم از ترکیدن تیوپ لس! این سوتی بمونه به یادگار
Phonix
۱۲ تیر ۱۴۰۱اون مدل جنسیس با جدا شدن از شرکت
مادر به عنوان g80 فروخته می شد حالا فهمیدید؟ بزنید در سایتdrivearabia و با دقت نگاه کنید که فردا روزی خدایی ناکرده این طوری کامنت نزارید
آرم@ن
۱۲ تیر ۱۴۰۱قبلا بهت گفتم که کامنت فیک نمیخونم،جواب رو به اکانت اصلی دادم :)))
Phonix
۱۲ تیر ۱۴۰۱اقای ۲۶۴۶ والا من به پیشنهاد دوستان لاستیک رو با نیتروژن پر میکردم و رینگ های ماشین هم نوزده اینچ بودن بعد از یک رفت و برگشت از اهواز به تهران در اوتبان اهواز خرم اباد با سرعت ۱۴۰ کیلومتر لاستیک ماشین داغون شد و خودم به شخصه خیلی حال کردم که با اون سرعت ماشین قابل هدایت بود
در باره لاستیک باید بگم لاسیتک های یویکوهاما رو ماشین میزارم بعد از مدتی لاستیک حالت تومور مانند در یک بخش متورم می شد و حالت منسبط به خودش می گرفت و با توجه به گرون بودن لاستیک و پایین بودن کف ماشین چون خیلی تو دو سه باری که رفتم تهران اذیت کرد مجبور شدم بفروشم ماشین رو من هیتر کره نیستم وگرنه اصلا نمی رفتم طرفش کاملا هم از ماشین راضی بودم هم راحت بود هم شتاب خوبی داشتی هیچ مشکلی سنگینی هم از نظر فنی نداشت فقط اینکه مثل چی باتری ماشین رو از بین می برد که اونم مشکل خاصی نبود کلا خرجش زیاد بودم برام
به دوستانی هم که اون بالا دیس لایک دادن باید فقط خندید کسی که ماشین رو داشته میگه با بنز و بی ام وه و لکسوس برابری نمیکنه دیس لایک می دید:/ ادم می مونه والا
Phonix
۱۲ تیر ۱۴۰۱قبول نکن عزیز دلم به من چه اصلا من با خر جابهجا می شم ضمن اینکه من اون زمان که مجله ها رونق داشتن هم تو پدال بودم کلا یک ساله اکانت ساختم
ضمن اینکه مشکل اصلی اون نیتروژن بود اگه بری تو نت برات میاره من بعد از فروختن ماشین فهمیدم ولی کلا هزینش برام زیاد بود
شما میتونی فیک کنی من اون آقا هستم
اگه خوشت نمیاد ریپلای نزن
2646
۱۲ تیر ۱۴۰۱جناب Phonix
ممنون بابت توضیحات.
امیدوارم همیشه سفر بی خطری داشته باشید.
Phonix
۱۲ تیر ۱۴۰۱کاربر محترم imperial
جنسیس هیچ جوره شبیه سنتنیال نیست و من اگه این دوتا رو اشتباه بگیرم تو سایت پدال چکار میکنم اصلا.
دوم اینکه زمانی که من ماشین رو خریدم کسی بهش نمیگفت g80 جلوی ماشین ارم جنسیس و پشتش ارم هیوندای بود مثل بعضی از محصولات تویوتا دقیق یادم نیست کی بود ولی مدت خیلی کم بعدش بخش جنسیس جدا شد و شرکت مستقل تاسیس کرد و شد برند جدا از هیوندای
دوم هم منظورم من فروش بیشتر جنسیس در مدل های فعالش و فعلیش نسبت به اینفینیتی بود که دوستمون انار فروش رو گفتن قیمت محصولات جنسیس هم بسته به مدل و تعداد اپشن هردو طرف از ماشینهای اینفینیتی کنتر هستش در آخر هم برای متنی که نوشتید من نه کارشناس هستم و نه رسانه دارم دوستمون مقایسه کرد منم جواب اون اقا رو دادم
لطف الکی وقت خودتون و منو نگیرد متن رو بخونید
Phonix
۱۲ تیر ۱۴۰۱کاربر ایمپریال ضمنا من بد هیچ ماشینی زو نگفتم و نمیگم اگه خوب بوده گفتم خوبه اکه بد بوده گفتم بد بوده مثلا تویوتا تازه یکی دو ساله یاد گرفت اپشن های متنوع تری ارزه کنه خوب این نکته منفی محصولات تویوتا هست که با اپشن خیلی کمتر نسبت به کره ای ها پول تقریباً نزدیکی رو برای یه ماشین اقصادی دریافت میکنه
تو متن هم از خوبی های جنسیس گفتم
اینارو گفتم تا نگید من فن فلان ماشینم
من کلا یه شرکت بیشتر دوست ندارم اونم پورشه هست
تازه اگه کار خرابی کنه میگم که من تا الان چیز خاصی ازش ندیدم لطفا من رو با عقب مونده های متعصب یکی نکنید چیزی بهم نمی رسه که بخوام طرفدارای کنم
اگر هم مثلا اون اقا میگه من جنسیس نداشتم و دروغ میگم خوب مثل بقیه که میان مطلب میخونن و میرن منم چیزی نمیگفتم
ولی دلمنیمود تجربیاتم رو با علاقه مندان به اشتراک نظارم روانی نیستم که بخوامبا اسم یه برند نا مرتبت بهم شناخته شم تو یه سایت که ته ممبر فعالش یک میلیون نفر هست دروغ بگم و دروغ گو شناخته شم
Phonix
۱۲ تیر ۱۴۰۱کاربر ایمپریال ضمنا من بد هیچ ماشینی زو نگفتم و نمیگم اگه خوب بوده گفتم خوبه اکه بد بوده گفتم بد بوده مثلا تویوتا تازه یکی دو ساله یاد گرفت اپشن های متنوع تری ارزه کنه خوب این نکته منفی محصولات تویوتا هست که با اپشن خیلی کمتر نسبت به کره ای ها پول تقریباً نزدیکی رو برای یه ماشین اقصادی دریافت میکنه
تو متن هم از خوبی های جنسیس گفتم
اینارو گفتم تا نگید من فن فلان ماشینم
من کلا یه شرکت بیشتر دوست ندارم اونم پورشه هست
تازه اگه کار خرابی کنه میگم که من تا الان چیز خاصی ازش ندیدم لطفا من رو با عقب مونده های متعصب یکی نکنید چیزی بهم نمی رسه که بخوام طرفدارای کنم
اگر هم مثلا اون اقا میگه من جنسیس نداشتم و دروغ میگم خوب مثل بقیه که میان مطلب میخونن و میرن منم چیزی نمیگفتم
ولی دلمنیمود تجربیاتم رو با علاقه مندان به اشتراک نظارم روانی نیستم که بخوامبا اسم یه برند نا مرتبت بهم شناخته شم تو یه سایت که ته ممبر فعالش یک میلیون نفر هست دروغ بگم و دروغ گو شناخته شم.
آرم@ن
۱۲ تیر ۱۴۰۱2646
داداش جدیش نگیر این فیک رو،بزار از خواب و خیالاتش بگه :)))
Phonix
۱۲ تیر ۱۴۰۱اقای ۲۶۴۶ والا من به پیشنهاد دوستان لاستیک رو با نیتروژن پر میکردم و رینگ های ماشین هم نوزده اینچ بودن بعد از یک رفت و برگشت از اهواز به تهران در اوتبان اهواز خرم اباد با سرعت ۱۴۰ کیلومتر لاستیک ماشین داغون شد و خودم به شخصه خیلی حال کردم که با اون سرعت ماشین قابل هدایت بود
در باره لاستیک باید بگم لاسیتک های یویکوهاما رو ماشین میزارم بعد از مدتی لاستیک حالت تومور مانند در یک بخش متورم می شد و حالت منسبط به خودش می گرفت و با توجه به گرون بودن لاستیک و پایین بودن کف ماشین چون خیلی تو دو سه باری که رفتم تهران اذیت کرد مجبور شدم بفروشم ماشین رو من هیتر کره نیستم وگرنه اصلا نمی رفتم طرفش کاملا هم از ماشین راضی بودم هم راحت بود هم شتاب خوبی داشتی هیچ مشکلی سنگینی هم از نظر فنی نداشت فقط اینکه مثل چی باتری ماشین رو از بین می برد که اونم مشکل خاصی نبود کلا خرجش زیاد بودم برام
به دوستانی هم که اون بالا دیس لایک دادن باید فقط خندید کسی که ماشین رو داشته میگه با بنز و بی ام وه و لکسوس برابری نمیکنه دیس لایک می دید:/ ادم می مونه والا .
Phonix
۱۲ تیر ۱۴۰۱دوست خوبم فراری نخردیم جنسیس هست اکه اهوازی اون طوری که میگی بفرما برو تو خیابون تا ببینی مثل نقل و نبات خیابون پره شما عقده داری که اینطوری طرفداری میکنی من فقط نظرم رو خدمت اون دوست گفتم دوست داری استفاده کن دوست نداری نکن
Nima
۱۲ تیر ۱۴۰۱رنج روور، جنسیس و رپتور هارو واقعا دوستشون دارم.
از همه بیشتر f-150 رپتور
amirmohammad
۱۲ تیر ۱۴۰۱رنجروور واقعا دوست داشتنیه و اوج لوکس بودن هست البته کابین نسل قبلش رو بیشتر دوست دارم.هامر هم بشدت عالی شده
جنسیس هم بقول متن روی ریل موفقیت هست و واقعا داره عالی کار میکنه دو نماینده توی این برای یک برند با سن 5 سال فقط.توی تمام لیست های بهترین ها حضور داره تو رتبه های اول.فروشش هم هر سال داره یک پله میاد بالاتر رتبش و به ترتیب جگوار و آلفارومیو و امسال هم اینفینیتی رو پشت سر گذاشت با 53 ردصد افزایش فروش.روند کاملا صعودی با کمترین تجربه.خوردو الکتریش هم ظاهرا موفقیت الکتریکی های هیوندای رو کسب کرد جه بسا بیشتر.نمیشه تحسینش نکرد
GMA
۱۲ تیر ۱۴۰۱💎Range Rover💎
meysam
۱۲ تیر ۱۴۰۱رنجروور عجب طراحی خوبی داره
واقعا ایرادی بهش وارد نیست
فقط تو نسل جدیدش از چراغهای عقبش خوشم نیومد
TML BN
۱۲ تیر ۱۴۰۱فقط این مقاله یکچیزیش بده اینکه دو تا کره ای داره ولی ژاپنی نداره و این خیلی عجیبه و این مقاله اصلا کامل نیست حداقل تویوتا یک ماشین خوب داره
و از مرسدس هیچ خودرویی نبود
و لندرور هم عالی با اینکه زیاد با پشتش حال ممیکنم ولی همیشه عالیه
Carlover
۱۲ تیر ۱۴۰۱ماشین خوب داره،ولی این لیست برای بهترین هاست نه خوب ها!! هوندا هم مال ژاپنه که ندیدیش تو لیست!
کیان
۱۲ تیر ۱۴۰۱دوست عزیز از خیلی برندهای مطرح ماشین نبود، آئودی ، کادیلاک، لکسوس، پورشه و خیلی های دیگه (حتی شما بگو رولزرویس و بنتلی و میباخ)، بالاخره لیست 10 تایی هست.
ولی سیویک بعنوان ژاپنی بعنوان خودروی اقتصادی ماشین پرفکتی هست، محبوب هم هست خیلی.
در کل همیشه سلیقه ها هم دخیل هستن و بهترین به معنای واقعی کلمه شاید وجود خارجی نداشته باشه
TML BN
۱۲ تیر ۱۴۰۱@کیان
بله حق با شماست ولی خیلی ماشین های بهتری هم هست جای بعضی داخل این لیست که حالا اسم نمیارم هم زیبا تر و هم با اصالت تر و محبوب تر و این لیست واقعا عادلانه نیست
محمد هادی
۱۳ تیر ۱۴۰۱جالبه جزو بالاترین امتیازای جدول هم هست
من عاشق ماشینای هوندام
خیلی کارش درسته
TML BN
۱۲ تیر ۱۴۰۱دوست کره فن حمله نکن تویوتا عالیه بعدشم راست میگید من واقعا هوندا رو ندیدم😂😂
hssn
۱۲ تیر ۱۴۰۱فکر کنم تمام مشکل شما با لیست این بود که از مرسدس هیچ خودرویی نبود
وگرنه که سیویک ژاپنی و سری 2 هم توش حضور داشت
imperial
۱۲ تیر ۱۴۰۱(فقط این مقاله یکچیزیش بده اینکه دو تا کره ای داره ولی ژاپنی نداره و این خیلی عجیبه و این مقاله اصلا کامل نیست حداقل تویوتا یک ماشین خوب داره،و از مرسدس هیچ خودرویی نبود)
“این لیست فقط محدود به خودروهایی است که در سال ۲۰۲۲ توسط موتور وان بررسی شدهاند و شامل هیچکدام از خودروهای سالهای قبل نمیشود”
نوشتی 2تا کره ای داره و ژاپنی نداره پس اینش بده! اولا یه دونه ژاپنی داره دوما عین این هست بگی لیست 3تا انگلیسی داره و1دونه آلمانه وای پس قوانین فیزیک بهم خورد! چرا بچه بازی درمیارید تو کامنت ها. چندین متخصص(با سالیان سال تجربه)خودروهارو تست کردن و فهمیدن که765LTبهترین سوپر اسپرت هست و DBX707 بهترین شاسی بلند پرفورمنس سیویک بهترین سدان اقتصادی و سری 2 بهترین اسپرت ارزان و F150 بهترین پیکاپ و برانکو رپتور بهترین آفرودر و…این خودروها بهترین ها در کلاس خود هستن و در این لیست 10تایی اومدن.
بشخصه از عدم حضور لوسید ایر و ریویانR1T کادیلاک لیریک تعجب کردم،همهشونو موتور 1 تو 2022 تست کرده ولی خب قطعا نقص هایی داشتن و در لیست نیستن. خب آیا چیزی از لیریک و ایر وR1T کم شد یا بهش اضافه شد؟
Reza Waffen SS
۱۲ تیر ۱۴۰۱مکی چه رخی به خودش گرفته
ارین صاحب جمعی
۱۲ تیر ۱۴۰۱نمیشه انقدر با اطمینان گفت اینا بهترینن خیلی از اینا بهترم هست
Carlover
۱۲ تیر ۱۴۰۱چه کرده جنسیس،gv60 هنوز نرسیده تو بهترینا جا خشک کرده.یه محصول الکتریکی عالی.gv70 محبوب هم که رتبه ۲ رو گرفته و ثابت کرده خودشو باز👏🏻👏🏻👏🏻
رپتور و هامر عشقن،لندروور حرف نداره این نسل فقط با چراغا عقبش حال نمیکنم خیلی فضایی شده نسل قبل فوق العاده بود
Amin.aj
۱۲ تیر ۱۴۰۱امکان نداره لیستی باز کنی که توش کره ای و ژاپنی نباشه
دمشون گرم
فرشید
۱۲ تیر ۱۴۰۱هرچی به رنجرور نگاه میکنم سیر نمیشم. یه جوره خاصی جذابه. حیف که اونور زندگی نمیکنم وگرنه خودمو میکشتم داشته باشمش
al-ml-kh
۱۲ تیر ۱۴۰۱چقد این فورد برانکو ماشین ناز و پرکتیکالیه .برا مسافرت های دسته جمعی و چه بسا مسافرت های تنهایی ، برای تو شهر وعلی الخصوص آفرود ماشین عالییه .درسته شاید یه مقدار مصرف سوختش بالا باشه ولی لذت رانندگیش همچی رو جبران میکنه .
JDM lover
۱۲ تیر ۱۴۰۱لندروور واقعا تو ساخت این نسل رنجروور سنگ تموم گذاشت ، همه چیزش عالیه
زیبا ترین خودروی لیست هم از نظرم مکی بود
F150 هم قلچماق ترین عضو لیست بود
pedram7
۱۲ تیر ۱۴۰۱همشون لایق بهترین بودن هستن به جز بی ام و سری 2 و هوندا سیویک
BMW
۱۲ تیر ۱۴۰۱همشون عالی عستن ولی لندورر جایگاهش برای یه آمریکایی عالی هست
حامد
۱۲ تیر ۱۴۰۱درسته که ما هیچوقت به خرید اینا نمیتونیم فکر کنیم ولی کاش قیمتشون رو هم میزدین که مقایسه بهتری بشه
پدرام
۱۲ تیر ۱۴۰۱رنجروور واقعا شیک و با وقاره
یوسف
۱۲ تیر ۱۴۰۱واقعا شاه شاهان رنجروره و اصلا سیر نمیشی از این همه شکوه و جلال….
هامر و فورد هم عالی هستن
به نظر من آینده جنسیس خیلی خیلی روشن هست و خوب داره کار میکنه
علی
۱۲ تیر ۱۴۰۱این نظرسنجی ها بیشتر سلیقه ای هستن و بهتر بگم سیاسی!!! مگر میشه از مرسدس یا لکسوس نماینده ای نباشه!!!!!!
پارسا
۱۲ تیر ۱۴۰۱اس ال کو؟؟؟؟؟؟
RezaRs
۱۲ تیر ۱۴۰۱جونم رنج روور جدید الله اکبر این همه جلال
خیلی این ماشینو دوس دارم
Porsche 911
۱۲ تیر ۱۴۰۱انتخاب های عالی بودن
همگی
میشه حتی تا ۲۰ تا هم نام برد
مهردادکمال
۱۳ تیر ۱۴۰۱قطعا هر کی بوده این مطلبو نوشته با تعصب مسخره ای نوشته مطلبو اخه رنجرور بهترین اتوموبیل جهانه 😂😂😂
amirrace
۱۳ تیر ۱۴۰۱لندرور ساده جذاب
Jamshid
۹ آذر ۱۴۰۱معنی اصالت رو موقعی میفهمی که این ماشین هارو با نسل های قبلیشون مقایسه کنی