حالا که بحث واردات خودرو به کشور بسیار داغ است و گمانهزنیهای زیادی درباره کم و کیف آن صورت میگیرد تلاش کردیم لیستی از بهترین خودروهای حال حاضر با قیمت زیر ۲۰ هزار دلار یا حدود ۶۰۰ میلیون تومان را خدمت را شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.
نیسان ورسا
قیمت پایه: ۱۶۴۰۵ دلار
خودروی ساب کامپکت نیسان ورسا قیمتی اقتصادی دارد و از کابین جذاب و سواری سورپرایز کنندهای سود میبرد. به این لیست باید تجهیزات ایمنی استاندارد مطلوب را اضافه کرد. صندلی عقب این خودرو فضای کمی دارد و نمیتوان شتاب گیری آن را خیلی جالب دانست اما ورسا هنوز هم یک خودروی پایه مناسب به نظر میرسد. ورسا خودرویی پنجنفره است که با سه تریم عرضه میشود. محبوبترین نسخه این خودرو از نوع SV CVT خواهد بود که قیمت پایه ۱۹۲۱۵ دلاری داشته و به پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری مجهز است. ورسا انتخابی عالی برای افرادی است که اولین بار میخواهند یک خودرو بخرند. این محصول نیسان قیمت مناسب را با مصرف سوخت کم ترکیب کرده و حتی با این قیمت کم نیز ظاهر و کابینی جذاب دارد. صندلیهای جلوی خودرو راحت هستند اما صندلیهای عقب فضای زیادی ندارند. این موضوع جای تعجبی ندارد زیرا ورسا خودرویی ساب کامپکت محسوب میشود. از جمله ویژگیهای این خودرو میتوان به نمایشگر ۷ اینچی استاندارد اشاره کرد. از جمله رقبای ورسا میتوان به هیوندای اکسنت و کیا ریو اشاره کرد که تجهیزات ایمنی کمتری دارند.
ویژگیهای برجسته: تشخیص عابران پیاده، هشدار برخورد از جلو، اندروید اتو و اپل کارپلی، استارت از راه دور پیشرانه، دستیار حفظ خودرو بین خطوط، پایش نقاط کور، گارانتی ۳ ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر
نقاط قوت | نقاط ضعف |
قیمت مناسب | شتاب گیری کند |
مصرف سوخت کم | صندلی های عقب تنگ |
صندلی های جلوی راحت |
فولکسواگن جتا
قیمت پایه: ۱۹۹۹۰ دلار
جتا انتخابی مناسب برای افرادی است که میخواهند یک سدان اروپایی ارزانقیمت، کممصرف و جادار را بخرند. مدل GLI این خودرو از پیشرانه ۲ لیتری توربوی قوی و دینامیک سواری رضایتبخش سود میبرد. جتا در هفت تریم عرضه میشود و محبوبترین آنها نسخه S دستی با قیمت پایه ۱۹۹۹۰ دلاری است. این مدل از پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری توربو سود میبرد. ژرمنها اعلام کردهاند تولید سدان میان سایز پاسات در آمریکا به پایان خواهد رسید تا فضا برای ارائه کراس اوور الکتریکی ID.4 باز شود. به این ترتیب جتا تنها سدان این شرکت در آمریکا خواهد بود. حتی با رشد فروش قابلتوجه شاسی بلندها، جتا همچنان پرفروشترین سدان فولکسواگن محسوب میشود. نسخه کنونی جتا به عنوان مدل سال ۲۰۱۹ معرفی شده و اگرچه از استایل گیرای هیوندای النترا، کابین باکیفیت و جذاب مزدا ۳ و یا مصرف سوخت پایین تویوتا کرولا هیبرید سود نمیبرد اما یک تجربه رانندگی خاص محصولات آلمانی را ارائه میکند.
ویژگیهای برجسته: وای فای داخل خودرو، اندروید اتو و اپل کارپلی، دستیار ترمز، سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث، ورود بدون کلید، دوربین دندهعقب، گارانتی ۴ ساله یا ۸۰ هزار کیلومتر
نقاط قوت | نقاط ضعف |
کابین جادار | کمبود تجهیزات در تریم های پایه |
سواری و هندلینگ درگیر کننده | توان پایین برخی پیشرانه ها در تریم های پایه تر |
پیشرانه کم مصرف | |
شتاب گیری خوب |
کیا ریو
قیمت پایه: ۱۷۵۰۵ دلار
یافتن خودروهای ارزانقیمت سختتر و سختتر میشود اما کیا ریو همچنان محصولی ارزشمند باقی مانده است. این خودرو مصرف سوخت پایین، تجهیزات ایمنی مطلوب و یکی از بهترین گارانتیها را ارائه میکند. ریو خودرویی پنجنفره با دو تریم است. محبوبترین تریم برای این خودرو S IVT نام دارد که با قیمت ۱۸۱۴۵ دلار در دسترس بوده و به پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری مجهز است. خودروهای ارزانقیمت معمولاً برخی چیزها را نادیده میگیرند اما ریو واقعاً اینگونه نیست. اگرچه این خودرو محصولی اسپرت یا لوکس به شمار نمیآید اما یک گزینه حملونقل خوب، راحت و مطمئن برای افراد خانواده است. ریو بهصورت سدان چهار درب یا هاچبک پنج درب عرضه میشود و از سواری نرم و هندلینگ تیز، تجهیزات رفاهی متنوع و قیمت مناسب سود میبرد. این خودرو از نظر ابعاد در میانه کلاس خود قرار میگیرد. طول ریو سدان تقریباً مشابه هیوندای اکسنت بوده و کمی طویلتر از میتسوبیشی میراژ و کمی کوتاهتر از نیسان ورسا است.
ویژگیهای برجسته: اندروید اتو و اپل کارپلی، دستیار ترمز، سیستم اطلاعات سرگرمی، ورود بدون کلید، دوربین دندهعقب، گارانتی ۵ ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتر
نقاط قوت | نقاط ضعف |
کیفیت ساخت عالی | فضای بار محدود |
سواری راحت | شتاب گیری کند |
لیست بلندبالای تجهیزات کمک راننده و رفاهی |
هیوندای اکسنت
قیمت پایه: ۱۷۷۴۰ دلار
با قیمت مناسب، گارانتی عالی و هندلینگ پذیرفتنی، هیوندای اکسنت خودرویی ارزشمند محسوب میشود. البته در نظر داشته باشید دیگر خودروهای این کلاس از فضای کابین و بار بیشتر و تجهیزات ایمنی بهتر سود میبرند. اکسنت در سه تریم عرضه میشود و محبوبترین آنها SE با قیمت پایه ۱۷۷۴۰ دلاری و پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری است. اگر به دنبال خودرویی با قیمت زیر ۲۰ هزار دلار هستید احتمالاً خودرویی میخواهید که هزینههای نگهداری زیادی نداشته باشد. اکسنت از این نظر خوب عمل میکند. گارانتی گسترده خودرو موجب آرامش خاطر خواهد شد. مصرف سوخت اکسنت نیز پایین است. متأسفانه این هیوندای کوچک از نظر فضای بار کم میآورد و تجهیزات ایمنیای همچون پایش نقاط کور نیز در آن وجود ندارند. از این نظر نیسان ورسا گزینه بهتری خواهد بود.
ویژگیهای برجسته: اندروید اتو و اپل کارپلی، دستیار ترمز، سیستم اطلاعات سرگرمی، بلوتوث، ورود بدون کلید، دوربین دندهعقب، گارانتی ۵ ساله یا ۱۰۰ هزار کیلومتر
نقاط قوت | نقاط ضعف |
گارانتی برجسته | عدم وجود تجهیزات ایمنی مهم |
دینامیک سواری خوب | فضای بار محدود |
مصرف سوخت پایین |
میتسوبیشی میراژ
قیمت پایه: ۱۵۶۹۰ دلار
میراژ یکی از ارزانترین خودروهای بازار جهانی است که گزینهای مناسب برای حملونقل بی حاشیه به شمار میرود. این خودرو از گارانتی مطلوب، فضای بار زیاد و شخصیت جالب سود میبرد. میراژ خودرویی پنجنفره با چهار تریم است که محبوبترین آنها G4 ES CVT نام دارد. قیمت این مدل به ۱۸۰۴۰ دلار میرسد و در بطن آن پیشرانه ۳ سیلندر ۱.۲ لیتری قرار دارد. میراژ G4 یک سدان کممصرف است هرچند نسخه هاچبک آن نیز قابل انتخاب خواهد بود. این خودرو گزینهای خوب برای افرادی بوده که خواهان یک خودروی کوچک با گارانتی خوب و قیمت پایین هستند میراژ یکی از ارزانترین خودروهای صفرکیلومتر دنیاست و قیمتش از زیر ۱۶ هزار دلار شروع میشود. این خودرو بهصورت استاندارد با گارانتی ۱۰ ساله یا ۱۶۰ هزار کیلومتر در دسترس است. هاچبک کوچک میتسوبیشی فضای بار بیشتری نسبت به رقبا دارد و در صندلی عقب آن دو بزرگسال به راحتی میتوانند بنشینند. البته قیمت پایین میراژ به معنی برخی کمبودهاست که از جمله آنها میتوان به متریال کابین اشاره کرد. همچنین پیشرانه ۳ سیلندر آن پر سروصدا ظاهر میشود. قدرت ۷۶ اسبی آن نیز خیلی زیاد نیست و تجربه سواری هیجانانگیزی را ایجاد نمیکند. البته نیمه پر لیوان مصرف سوخت پایین میراژ خواهد بود.
ویژگیهای برجسته: دستیار حفظ خودرو بین خطوط، صندلیهای جلوی گرم شونده، استارت بدون کلید، دستیار ترمز، ورود بدون کلید، بلوتوث، دوربین دندهعقب
نقاط قوت | نقاط ضعف |
قیمت ارزان | پیشرانه پر سر و صدا |
فضای بار مناسب | سواری نه چندان خوب |
گارانتی قابل توجه | شتاب گیری تنبل |
شورولت اسپارک
قیمت پایه: ۱۴۵۹۵ دلار
اسپارک خودرویی با قیمت پایین، مصرف سوخت عالی و تجهیزات ایمنی و رفاهی نسبتاً مناسب است. اگر به دنبال یک گزینه حملونقل ارزانقیمت باشید این خودرو گزینه ایده آلی محسوب خواهد شد. البته نقاط ضعفی هم وجود دارد که از جمله آنها میتوان به فضای بار محدود و کمبود برخی ویژگیهای ایمنی اشاره کرد. این خودرو با چهار تریم در دسترس بوده و محبوبترین آنها LS CVT نام دارد. این مدل قیمت ۱۵۶۹۵ دلاری و پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری دارد. اگر بودجه محدودی دارید اسپارک گزینهای برنده است. اسپارک یکی از ارزانترین محصولات صفرکیلومتر بازار به شمار میآید و مصرف سوخت آن کاملاً راضیکننده خواهد بود. ابعاد کوچک اسپارک نیز باعث راحتی مانور و پارک کردن در شهرها خواهد شد. بزرگترین نقطهضعف این خودرو تجهیزات ایمنی کم خواهد بود. برای مثال خبری از پایش نقاط کور نیست درحالیکه نیسان ورسا از آن سود میبرد. همچنین فضای بار اسپارک کمتر از رقیب ژاپنی خود است.
ویژگیهای برجسته: وای فای داخل خودرو، اندروید اتو و اپل کارپلی، حسگر پارک عقب، صندلیهای جلوی گرم شونده، استارت بدون کلید، دستیار ترمز، سیستم اطلاعات سرگرمی، گارانتی ۳ ساله یا ۶۰ هزار کیلومتر
نقاط قوت | نقاط ضعف |
قیمت پایه بسیار خوب | عدم وجود برخی تجهیزات ایمنی مهم |
برخی تجهیزات ایمنی قابل توجه | فضای بار محدود |
مصرف سوخت عالی |
Jdm باز
۹ خرداد ۱۴۰۱فککنم هیوندای اکسنت و فلوکسواگن جتا و نیسان ورسا اگر وارد ایران بشن استقبال خوبی ازشون بشه
ehsan
۹ خرداد ۱۴۰۱با قیمت هایی که داخل مقاله گفته شده بله همه ماشین ها در این مطلب خوب فروش میکنن اما دو برابر شاید هم با سه برابر قیمت به فروش میرسن تازه در صورت وارد کردن این مدل ها 😐
مزدا
۹ خرداد ۱۴۰۱اولا قیمتش فضای نباش استقبال میشه تو بازار تشنه خودرو ایران!
دوما فک نکنم اینا رو وارد کنند میرن هر چی پنچول چینی و هندی هست وارد میکنن منت هم میزارن
دکتر استاپ
۹ خرداد ۱۴۰۱ورسا من نشستم پشتش
کویر ترین و مسخره ترین ماشینی بود که روندم
new RAMIN
۹ خرداد ۱۴۰۱شرمنده کامنت اولو ریپلا میزنم کامنتم خیلی مهمه!
6 سال پیش لامبورگینی ایرانی ساخته شد در یه کارگاه…این شما و اینم مراحل ساخت فراری ایرانی در یه کارگاه!👇
https://instagram.com/p/CbGKslgLYA3/
پارسال یه ویدیو دیدم 5 نفر در یه کارگاه مشغول ساخت بوگاتی لاوراچیتو بودن!! اونم فقط روی عکس!! فکر کنم تاالان تموم شده ولی نتونستم ویدیوشو پیدا کنم تو اینیستا. همچنین تقریبا 10 ماه پیش هم تو اینیستا دیدم بنز میباخ 6 ایرانی که اونم تو یه کارگاه ساخته شده بود!
وقتی جوان های تحصیل کرده از روی عکس چنین چیزهایی میسازن،حال خودتون فکر کنید اگر پول کارخانه محیط درست حسابی سرمایه خوب بودن چه ها که نکن…//به من ثابت شده جوان های تحصیل کرده های واقعی در ایران توانایی شو دارن…نیازی به واردات نیست… ایران خودرو و سایپا رو رو تعطیل کنیم یه شرکت دیگه بزنیم که هیچ مسئولی مدیرش نباشه و جوانان تحصیل کرده و کاربرد مدیر و مسئولش باشن قطعا طی 10سال یه سری چیزها خواهیم ساخت کل دنیا انگشت به دهن خواهد ماند. البته یه مشکلی هست دیگه برخی نمیتونن پول مردمو بدزدن برن دوبی لامبورگینی و کاخ بخرن!
.
درخصوص واردات هم باید بگم دلتون الکی صابون نزنید…واردات باز نخواهد شد. اینا همش شو هست. حتی اگه باز بشه فقط قیمتش روی وارداتی ها تاثیر داره و برخی چینی ها. بازار سایپا و ایرانخودرو تاثیری نداره.
Jdm باز
۹ خرداد ۱۴۰۱اره منم اون میباخه رو دیده بودم عکس و فیلماشو
بنظرم حرفتوندرسته اگر که سرمایه در اختیار جوونای نخبه کشور باشه مطمئنم که میتونن یه خودروی حداقل معمولی در حد جهانی بسازن
میلاد
۹ خرداد ۱۴۰۱عزیز من منکر خلاقیت و توان جوان های عزیز نیستم
اما ساخت خودرو یه فرایند زنجیره ای طولانی و بسیار پیچیده است حتی در تولید محدود . یه مثال براتون می زنم سالهاست که در نمایشگاه های روز دنیا شرکت های خودرو سازی بزرگ مدل های کانسپت عجیب و غریب با چرخ های بسیار بزرگ رونمایی می کنن ولی وقتی کار به تولید میرسه می بینیم از نمونه های ساخته شده اولیه زمین تا آسمون تفاوت دارند و خیلی از عاشقان خودرو رو ناامیدمی کنند . علت این امر عدم هماهنگی و همپا بودن زنجیره تولید با ذهن خلاق طراح های اونه .البته در سال های اخیر این مسئله کمتر به چشم میاد ولی در دهه ابتدایی سال 2000 بسیار به چشم می اومد این قضیه .
چیزی که هنرمند های ایرانی از اون محروم هستن همین مسئله است این عزیزان باید در بخش های مختلف شرکت های خودرو سازی داخلی جذب بشن و ایده هاشون رو اونجا پیاده کنند.( حالا اینکه شرکت های داخلی استفاده نمی کنن و اینا بماند )
ممکنه ناراحت بشید ولی این طرح ها جز برای افزایش شوق و انگیزه عوام هیچ مصرفی ندارد . و این افراد با استعدادی که می تونن در راه یه طراحی اصیل از توانشون استفاده کنند صرفا به خاطر علاقه به سمت کپی کاری رو آوردند . چون تواناییشون پرورش نیافته توان خلق یک اثر رو ندارند. یا در خوشبینانه ترین حالت اعتماد به نفس ندارند.
در حوزه کاری خود بنده که مرتبط با این مسلئه هم هست این افراد رو می بینم ( برق و کامپیوتر خودرو) وقتی می فهمند ایده فوق العادشون قابل تولید نیست نا امید و سرافکنده می شن .
مهدی
۱۰ خرداد ۱۴۰۱نیو رامین عزیز
اینم پیجشون jamshid.nazemi
Regra loaded
۹ خرداد ۱۴۰۱یکمی ازشون بیشتر عکس میزاشتید بهتر میشد این پست
در مورد سوخت
هر ۱۰۰چند لیتر میسوزنن اینا؟؟؟؟
فرامرز
۹ خرداد ۱۴۰۱ماشین ۲۰ هزار دلاری که بالای ۱.۵ میلیارد قیمت میخوره تو ایران مصرف سوختش صدی ۷ یا ۸ چه فرقی داره. سالی ۱۰۰ هزار کیلومتر هم برونی با بنزین آزاد فرقش ۳ میلیون میشه
Hadi
۱۰ خرداد ۱۴۰۱بنظر من بهترین ماشین زیر ۲۰ هزارتا هوندا سیتی هستش با تکنولوژی موتور i-vtec هوندا👌🏼 و کیفیت ،ایمنی و آپشن های مناسبی که داره و کابین جادارش واقعا یکی از بهترین گزینه ها برای ایرانه👌🏼 قیمتش هم فک کنم حدودا ۱۷ یا ۱۸ هزار تا باشه…
حتی یه بار سال ۹۴ نسل قبلش رو گلرنگ موتور قرار بود وارد کنه که اونم خیلی ماشین خوبی بود ولی کنسل شد…
امیرشایان فرازی
۹ خرداد ۱۴۰۱جتا خیلی خوبه
اما من تو سایت فولکس واگن یه دونه ساختم ببینم چطوریه متاسفانه با افزودن آپشن ها خیلی زود به بالای 25 هزار دلار میرسه
علی
۹ خرداد ۱۴۰۱محصولات سوزوکی کجا هستن پس؟
دوستان سوزوکی کلی مدل با قیمت های عالی داره
همه میگن دیزایر ولی واقعیت اینه اون با قدرت حدودی ۸۰ اسب بخار خیلی کارا نیست
سوزوکی مدل های بهتری داره
Amard
۹ خرداد ۱۴۰۱ارزانترین برای بازار آمریکاست برای ایران واردات از امارات و چین منطقی تر البته با قوانین مسخره حجم موتور و استاندارد های مسخره که فقط برای ایجاد انحصار بازار هند و آمریکا جنوبی هم میتونه متحمل باش با 600 میلیون معادل 70 هزار درهم تو امارات کلی ماشین میشه تهیه کرد دلیلش هم وجود خودروهای چینی و بعضی خودروها هم کلا تو آمریکا عرضه نمیشه مثلا هیوندای i10 یا کراس اووری مثل کیا سلتوس و سونت
یوسف
۹ خرداد ۱۴۰۱خریدن خودروی صفر کیلومتر قطعا مزایای زیادی داره ولی من اگر 15 تا بیست هزار پول دستم بود ترجیح میدادم که یک خودروی تمیز با عمر زیر پنج سال پیدا کنم که قطعا از این خودروهای کوچیک و پایه خیلی بهتره و مالیات برابری هم داره.
R
۹ خرداد ۱۴۰۱فک نکنم اروپایی بیاد همش چینی وارد میکنن و برندای ناشناخته دولت کی به نفع مردم کار کرده این دومی باشه ۶۰۰ میلیون هم پول کمی نیس بدی به ماشین باید میلیاردر باشی
کاوه
۱۲ خرداد ۱۴۰۱تازه حداقل ۴۰درصد گمرک میخوره
meysam
۹ خرداد ۱۴۰۱نیسان ورسا گزینه عالیه
meysam
۹ خرداد ۱۴۰۱دلتون رو صابون نزنید برای واردات
چون خبرها رسیده مبنی بر اینکه واردات انبوه دست دو مافیای بزرگ یعنی ایران خودرو و سایپا خواهد بود
و واردات بسیار محدود محصولات لاکچری دست واردکنندگان خصوصی
سامان اذری
۹ خرداد ۱۴۰۱هوندا سیتی جدید هم زیر ۲۰ هزار دلار هست که به شدت زیبا هست
زیزیگولو
۹ خرداد ۱۴۰۱شاهین جان کاشکی نیسان مگنیت رو هم به لیست اضاف میکردی
مجید گل زاده
۹ خرداد ۱۴۰۱سلام
۲۰/۰۰۰ دلار بدون گمرکی در توان خیل زیادی از مردم مخصوصا کارگرها نیست،تازه در صدهای گرمکی وحشتناک رو نادیده گرفتید انها رو اضافه کنید همین سدانهای اقتصادی به خودروهای لوکس تبدیل میشند و دست نیافتنی،تازه خودروهای ۱۰/۰۰۰ دلاری هم بدون گمرک ۳۰۰/۰۰۰/۰۰۰ میشند، پس برای کارگرها و قشر ضعیف تفاوتی نمیکنه.کارگرها کشورها رو میسازند ولی کمترین سهم از همه چیز برای انهاست
قاطر فروش
۹ خرداد ۱۴۰۱ای لعنت بر این بخت ما ک ماشین ارزونای بقیه دنیا برا ما رویاست
TML BN
۹ خرداد ۱۴۰۱ما با اکسنت پز میدیم😂😂
TML BN
۹ خرداد ۱۴۰۱نمیدونم چرا ولی اکسنت نسل قبلش همونایی که تو ایران عست خیلی قشنگ تره😐
TML BN
۹ خرداد ۱۴۰۱هست*
Clean energy (سلام فرمانده)
۹ خرداد ۱۴۰۱چه لیست کمی
واقعا میشد چیزای بهتری گذاشت
شاپور
۹ خرداد ۱۴۰۱تویوتا کرولا هم تو همین محدوده ۲۰هزار دلاری هست و گزینه هیبریدیش میتونه عالی تر باشه، کرولا یعنی دوام خاطرجمعی
javadhy
۹ خرداد ۱۴۰۱نیسان ورسا و ولکس جتا از همه بهتر بودن البته قبلا توی یه مطلب خونده بودم که جتا سواریش خشک تره پس ورسا با قیمت کمتر بهترین گزینه هست البته توی زیر ۲۰ هزار دلار میشه با کمی ریسک ماشینای دست دوی خفنی گرفت که البته همونطور گفتم ریسکش بالاست و بهتره آدم به خصوص برای اولین ماشین ماشین صفر بخره چون دست دو تا بیای تعویض روغن و لنت و … دستت بیاد میبینی به مشکلات خیلی بزرگتری دچار شدی
matin
۹ خرداد ۱۴۰۱اقا شتاب کم یعنی چقدر کم ؟؟
دیگه ۱۲ ثانیه که بیشتر نیست هست؟؟
خب برای سدان خانوادگی بد نیست این شتاب الان مگه ماشین ایرانی بیشتره شتابش؟؟مثلا زیر دهه؟؟
رامتین
۹ خرداد ۱۴۰۱اولا توجه کنید سقف قیمت دلاری را مجلس 25000 دلار اعلام کرده و در نهایت دولت میپذیره. بنابراین 20000 را فراموش کنید. ضمنا نکته بسیار مهم اینه ‘گویا میشه خودروی کارکرده هم آورد که با 25000 دلار گزینه های بسیار جذابی خصوصا از امارات میشه وارد کرد.
al-ml-kh
۱۰ خرداد ۱۴۰۱والا من خودم به یه کیا پگاس ساده هم راضیم
یکی از ماشین هایی که متاسفانه الآن قیمت خیلی فضایی به نسبت مدل و سالش پیدا کرده هیوندای اکسنته .ماشین ساده و بی آلایش اتومات و شهری امنیتشم ده لول بالاتر از تولیدات داخله ولی به خاطر تحریم و … کلا دیگه ماشین های این تیپی دورشون خط کشیده شد
Lione
۱۰ خرداد ۱۴۰۱همرو مسخره کردن اینا اگه میخواستن ماشین ارزون بدن توی بازار ماشینای چینی که بین 12 تا 18 هزار دلاره و خط تولیدش در کشور رو انقد گرون نمیدادن به ملت حالا میخوان برن ماشین ارزون وارد کنن حتما منتظر بمونید
سجادی
۱۰ خرداد ۱۴۰۱لطفا فعلا کمتر ازین پستا بزارین یهو دیدین اون بی سوادا دیدن گفتن ا اینارو میشه با بیس هزار تا وارد کرد پس سقف مبلغو باز کمتر کنیم!
bardiya
۱۱ خرداد ۱۴۰۱همشون خوب هستند ولی قدیم ها خوب میدونند خودروهای آمریکایی چه خودرویی بودند که به نظرم بعد از40سال یک خودروی غیر آسیایی و اروپایی تازه اونم از قاره آمریکا وارد میشه که حداقل یکبار خودروی روز آمریکایی بخرید که شورلت ماشین بدی نیست همین شورلت رو بزنید توی گوگل خیلی پیشرفت کرده که حتی هیوندا و کیا و…نمیتوانند رقابت کنند و درسته نمایندگی ندارد ولی اگر واردات آزاد بشه که همه اینها شایعه هست به امید واردات نباشید وقتی خودرو های واردات هم بیاد بازار هیچ چیز ارزان نمیشه همون قیمت قبل میشه فقط خودروهای جدید آمده توی بازار و شورلت که سایت پدال گذاشته حتی مقاله ها و فیلم هاشو دیدم که وقتی با خودرو تصادف میکنید بعد از چند لحظه از طریق سیستم خودرو به صورت اتوماتیک ماهواره ای با پایگاه اورژانس تماس میگیره البته شما که بیهوش هستید و با کمک شورلت شما زنده میمانید و هیوندا و کیا و رنو و پژو هم خواب اینو نمیبینند و شورلت هم کیفیت و هم ظاهر و هم طراحی داخل هزار برابر از خودروهای داخل ایران مانند برند رنو که نه قیافه داره نه آپشن سیاست رنو فقط اینکه بگه ما فقط کیفیت داریم و فروش مهم هست واسه شرکت رنو مثل این هست شرکت گوشی سامسونگ رو با هو آوی مقایسه کنی شرکت سامسونگ پول رنو میگیره همون1میلیون پول رو به شرکت سامسونگ بدی خیلی چیزها میشه کرد با همون یک میلیون یک گوشی کلاسیک میدم نوی نو و چند تا سی دی کنسول های بازی و یا گلدان و یا وسایل تزئینی و انواع بیلت های مسافرتی و…. باتشکر
sggvkvfe
۲۲ خرداد ۱۴۰۱فولکس واگن جتامنطقی به نظرمیرسه ولی بقیه نه
sggvkvfe
۲۲ خرداد ۱۴۰۱جای هیوندای التنراخالی