در این مقاله به برخی از بهترین خودروهای برقی سال ۲۰۲۴ را به انتخاب مجله تاپ گیر معرفی میکنیم.
این روزها بیش از هر زمان دیگری به اخبار خودروهای برقی پرداخته میشود. کشورهای غربی صرفنظر از درستی یا نادرستی استدلالهای خود به دنبال همهگیری این وسایل نقلیه هستند و هر برند معتبری در همین راستا حرکت میکند. طبیعی است که رسانههای خودرویی از جمله پدال نیز به مبحث خودروهای برقی بپردازند و به همین خاطر تصمیم داریم بهترین خودروهای برقی سال ۲۰۲۴ به انتخاب مجله تاپ گیر را خدمت شما عزیزان معرفی کنیم پس همراه ما باشید.
بهترین خودروهای برقی سال ۲۰۲۴
فیات ۵۰۰
۵۰۰ خودرویی کوچک است اما اگر نیازمند فضای زیادی نیستید قطعاً ۵۰۰ میتواند تنها خودروی شما باشد چراکه با یکبار شارژ میتواند مسافت مناسبی را بپیماید. درحالیکه خودروهایی همچون هوندا e یا مینی الکتریک به عنوان خودروی دوم افرادی مطرح هستند که میخواهند مسافتهای زیادی را طی کنند، فیات ۵۰۰ برقی میتواند اکثر نیازها را مرتفع کند. اگرچه سواری این خودرو به اندازه مدلهای یاد شده هیجانانگیز نیست اما فیات حداکثر تلاش خود برای ارائه حسی نرمال را انجام داده است. به این موارد باید طراحی شیک و رترو و همچنین کیفیت قابلقبول را اضافه کرد.
مرسدس بنز EQS
EQS تمامی مزیتهایی را که خودروهای برقی قول دادهاند ارائه میکنند. نرمی، آرامش، پرفورمنس بیزحمت و تناسبات هوشمندانه جزو مواردی هستند که در این خودروی لوکس دیده میشوند. تمامی این موارد با چندین دهه تجربه مرسدس بنز در تولید محصولات باکیفیت ترکیب شدهاند. سطح توجه ژرمنها به جزئیات در EQS بسیار بالاست و قطعاً این خودرو را میتوان به افراد ثروتمند توصیه کرد.
پژو ۲۰۰۸ برقی
پژو در دومین تلاش خود نسخه برقی ۲۰۰۸ را با جذابیتهای زیادی تولید کرده است. این خودرو بسیار خاصتر از قبل به نظر میرسد چراکه طراحی آن متفاوت جلوه میکند. این اتفاق در حالی رخ میدهد که مدل قبلی کاملاً کپی ۲۰۸ بود و تفاوت طراحی چندانی بین آنها دیده نمیشد. ۲۰۰۸ برقی جدید با ارائه پشت آمپرهای سهبعدی و قوای محرکه برقی خودرویی آیندهنگرانه احساس میشود.
فولکسواگن ID.4
واقعیت این است که از دیدن ID.3 کمی ناامید شدیم چراکه تبلیغات وسیعی حول این خودرو انجام شده بود. ID.3 که قرار بود گلف عصر جدید باشد نتوانست انتظارات راننده را برآورده سازد؛ اما ID.4 در دسته کراس اورها قرار میگیرد و هیچکسی یک کراس اور را برای لذت رانندگی نمیخرد. در واقع این خودروها برای حمل اعضای خانواده مورد استفاده قرار میگیرند و به این ترتیب فولکسواگن توانسته است به هدف خود برسد.
بی ام و i4
ما تسلا مدل ۳ و پولستار ۲ را دوست داریم اما آنها واقعاً از نظر جذابیت و لذت رانندگی نمیتوانند به پای i4 برسند. این خودرو به ویژه در نسخه دیفرانسیل عقب یک جایگزین واقعی برای محصولات یاد شده جلوه کرده است. بی ام و i4 خودرویی خوشساخت و جذاب است که شعاع حرکتی آن برای سفرهای کوتاه کفایت خواهد کرد. زمان شارژ باتری نیز سریع است و دمای بسیار پایین خیلی شعاع حرکتی آن را تحت تأثیر قرار نمیدهد. همچنین طراحی i4 شبیه سفینههای فضایی نیست و به همین خاطر است که بی ام و خوب عمل میکند. این یک بی ام و کامل است.
کیا EV6
کیا EV6 ثابت کرد برای پیاده کردن یک ایده پیشرو نیازی نیست تا عجیب عمل کنید. این خودرو از طراحی متمایز سود میبرد و سواری جالبی نیز دارد هرچند نباید آن را یک خودروی اسپرت ویژه دانست. در واقع دینامیک سواری آن در مقایسه با پسرعموی خود یعنی هیوندای آیونیک ۵ بسیار متفاوت است و این موضوع بدی نخواهد بود. EV6 خودرویی جادار، ساکت و بسیار تواناست و در مجموع باید آن را جزو بهترین خودروهای برقی سال ۲۰۲۴ دانست.
پولستار ۲
دلیل اینکه پولستار ۲ را دوست داریم طراحی جذاب و کیفیت ساخت بسیار خوب است. این خودرو برای عملکرد بیوقفه و آنی طراحی شده و اگرچه در نگاه اول شما را میخکوب نمیکند اما وظیفه خود را به درستی انجام میدهد و همین کافی است.
رنو مگان E-Tech
مگان خودرویی برای کسانی است که محصولات نرمال را دوست دارند. شما برخی تکنولوژیهای پیشرفته یا طراحی متفاوت خودروهایی همچون ID.3 و لیف را در مگان E-Tech نخواهید دید اما باید گفت این خودرو جذابیت اصلی خود را در روش مرسوم رنو ارائه میکند. مگان برقی از کابین باکیفیت و شیکی برخوردار است.
تسلا مدل Y
اگر پیشرانه، گیربکس، اگزوز و… را حذف کنید تسلا مدل Y خودرویی مخصوص پوسترهای دیواری خواهد بود. مدل Y از فضای کابین و بار زیادی برخوردار است و شاید جذابیت آن به اندازه اتوپایلوت یا حالت Ludicrous تسلا نباشد اما محصولی بسیار خوب است که در دنیای واقعی نیز مصرف انرژی کمی دارد و میتواند جزو بهترین خودروهای برقی سال ۲۰۲۴ قلمداد شود.
اشکودا انیاک iV
یکبار دیگر اشکودا خودرویی ساخته است که میتوان آن را به پسرعموی خود با لوگوی فولکسواگن ترجیح داد. ما از این جملات مطمئن نبودیم تا اینکه دو محصول اشکودا و فولکس را با یکدیگر مقایسه کردیم و فهمیدیم که انیاک در چندین زمینه از ID.4 برتر است. سواری این خودرو تقریباً مشابه فولکسواگن است اما کمتر شما را عصبانی میکند. به این موارد هزینه خرید کمتر و کابین کاربردیتر را افزود.
آئودی e-tron GT
یکی دیگر از بهترین خودروهای برقی سال ۲۰۲۴ را میتوان e-tron GT دانست؛ اما آیا این خودرو بهتر از پورشه تایکان است؟ GT کمی راحتتر و جادارتر است اما تفاوتها واقعاً ناچیز است. همهچیز به سلیقه مشتریان در برند مدنظر و طراحی بدنه مربوط میشود.
پورشه تایکان
کراس توریسمو را میتوان کاملترین استیشن سریع بازار دانست. شاید این خودرو بزرگترین یا جادارترین محصول نباشد اما از نظر تواناییهای حرکتی و ایفای نقش مورد اشاره بسیار خوب است. ما این خودرو را به آئودی RS6 یا پورشه پانامرا ترجیح میدهیم و تنها E63 میتواند در دسته بنزینیها با این خودرو رقابت کند. تایکان بیشک در جاده درست بسیار جذاب خواهد بود و مهمتر اینکه یک محصول کامل از پورشه است که با قوای محرکه بدون آلایندگی تولید میشود.
Moh.86
۲۰ دی ۱۴۰۲ماشالله پژو ۲۰۰۸
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲من یکی از پژوی ۲۰۰۸ خوشم نمیاد
parhamiof
۲۰ دی ۱۴۰۲پژو خیلی وقته ماشیناش سبک چینی گرفته
پیام
۲۰ دی ۱۴۰۲یه ژاپنی هم توش نیست! این معلوم میکنه که چه خبره!
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲ژاپن جایی که باید باشه هستش اونم پرتعداد
لیست خودروهای پرفروش
پیام
۲۰ دی ۱۴۰۲آره امیر تو جاروبرقی ها خوب میفروشه! ولی تو بازار لوکس عرضه نداره با گردن کلفتها رقابت کنه! نگو ژاپن! چون من تا اونجایی که میدونم خیلی از برندهای ژاپنی تو تعداد فروش عددی نیستن!!! میدونی کدومارو میگم! الان دیگه بحث سر برند هست.
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲همون سوبارویی که تو به حسابش نمیاری چند شاسی بلند با زبان طراحی قدیمی داره که ۱۵۰ هزارتا میفروشه کاری که خیلی از شاسی بلند های کره ای بلد نیستن توی لوکس هم لکسوس پا روی گردن خیلی ها گذاشته از جمله بنز که نسل اول اولین محصول وادار کرد بنزرو برای نسل بعد محصول خودش یک میلیارد دلار خرج کنه و الانم دیدی که شاسی بلند های لکسوس برنده های فروش بودن در حالی که جنسیس پس از پاره کردن خودش فقط تو بازار همون کره فروش خوبی داره تو بازار آمریکا سال ۲۰۲۲ بهترین فروشش ۲۰ هزارتام نمیرسید حالا فهمیدی داستان چیه؟
PRPR
۲۱ دی ۱۴۰۲تنها نیستی/
Car love
۲۰ دی ۱۴۰۲باز هم لیست در تسخیر گرفتارها و باتری بگیرهای جاپون 😍
پیام
۲۰ دی ۱۴۰۲اونایی که میگن هیوندای و کیا پول میدن، چشماشون رو باز کنن! تاپ گیر هستا… اینم نشون میده که تحلیلاتون چه قدر مسخرست! یه تحلیل درست تا الان نداشتید!
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲تحلیل درستت فقط اونجا که مجبور شدی یکی دو روز نیای ده برابر شدن آمار سرقت بخاطر نداشتن ایموبیلایزر و مسائل ساده فقط حصور یک نماینده در خودروهای پرفروش آمریکا
من نمیدونم ولی جنسیس جی هفتادو یادت بیاد که آخر وعاقبتش چی شد
JaMsHiD
۲۱ دی ۱۴۰۲نه داداش ما سیب زمینی هستیم متخصص شمایی با اون ماشینای بی هویت کره ای !
اسکرین شات بگیر برا موقعی باتری حالت جامد اومد کره مربا و چین با خاک یکسان میشه
ا
Mercedes-Benz
۲۲ دی ۱۴۰۲پرچم المان بالاس🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪🇩🇪
Mercedes-Benz
۲۲ دی ۱۴۰۲از معدود مقاله هایی که دوستشون دارم
جومونگ
۲۰ دی ۱۴۰۲یه عده هم هستند که گوش فلک رو کر کردند که کره برقی میسازه و ستاره ی خودروهای برقیه و همه دنبال تکنولوژی کره و باتریاشن و فلان و بهمان . آخرش یدونه نماینده همش دارن تو لیست . تازه اونم کیا . از هیوندای خبری نیست :)
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲درسته که الان کره ای ها با نگاه به عدم ورود درست و حسابی سایر برندها وارد این کار شدن و آماری بدست آوردن و الان هم موجبات کری خوندن عده ای بی تی اس فن رو فراهم کردن و برای ما دم از تحلیل میزنن
منتها قضیه اینجاست که اینا فکر میکنن تا ابد قرارهکمپانی هایی که قبلا عددی نبودن در برترین ها و الان به سبب برقی سازی و فاکتور های دیگه اومدن رو تیتر قراره همیشه بتازونن موقعی که برندهای نامی مثل جنرال و فولکس و بقیه بیان رو بورس و برقی های خوب بزنن اون وقت خواهیم دید جایگاه این تیتردار های الان کجا بود همون طور که موقعی بود تسلا که برقی بود و در پرفورمنس و درگ میبرد عده ای شروع به بی احترامی به بنزینی ها و برندهای خوش نامی مثل پورشه و …. کردن امروزه میبینن که پورشه با عرضه برقی ها داره جلو میوفته ( توجه شمارو جلب میکنم به چندی پیش گه خبر اومد تایکان ۱۷ ثانیه در نوربرگرینگ از تسلا جلو افتاد درسته الان میخواید بگید پروتوتایپ بود اما ۱۷ ثانیه میدونید تو تایم لپس چقدره ؟ مطمئن باشید که نسخه تولیدیش باز هم سریع تر خواهد بود) و یا خودروسازی کره با عرصه چندین مدل جدید و کسب جوایز مختلف هنوز هم فاصله زیادی داره و روزی که سایرین برقی های خوب بدن مشاهده میکنیم که چه اتفاقی میوفته ۱
Ehsan
۲۰ دی ۱۴۰۲همه برندها وارد شدن،چرا هی اصرار دارین بگی وارد نشدن؟ میخواین احساس عقب افتادن از قافله نکنین؟ میلیارد ها دلار سرمایه گذاری کردن و با حداکثر توان فعلی دارن تولید میکنن و تحقیق و توسعه انجام میدن
اتفاقا مقدار سرمایه گذاری هیوندای کمتر از فولکس واگن و تسلا و جی ام و بی ام دبلیو بوده تو این زمینه
تنها کشوری که نتونست جایگاهی پیدا کنه تو الکتریکی ژاپن بود،اونم تلاششو کرد خورد به در بسته و یه محصول خیلی ضعیف داد بیرون،مدیرعاملم عوض کردن الانم با زمین و زمان در حال همکاریه برای ساخت.دیگه وارد شدن یعنی چی؟منتظری سایپا وارد بشه دیگه که میگی بقیه کامل وارد نشدن ؟
الان تو تیتر نگاه کن ببین کیا هستن و به ذهن بسپر
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲میتونی به من بگی به غیر از تسلا کدوم خودروسازی محصولی ارائه داده که فروش چشمگیر داشته باشه؟ مشکل شما کره ای فن ها اینجاست که فکر میکنید ژاپن تا ابد نمیتونه برقی بده
Absurd Hero
۲۰ دی ۱۴۰۲میشه بگی جز تسلا و بی وای دی کدوم برندی داره با حداکثر توان تولید میکنه؟
Ehsan
۲۰ دی ۱۴۰۲تسلا و بی وای دی تمام الکتریکی هستن،بنظر خودت تمام توان برند های تمام الکتریکی با تمام توان برندهای ترکیبی برای تولید الکتریکی یکیه؟
شما هنوز فرق تمام توان با تمام الکتریکی رو نمیدونی! همین الان هیوندای و فولکس و جی ام و غیره با حداکثر توان فعلیشون دارن برقی تولید میکنن،این توان هر سال بیشتر میشه اما فعلا حداکثرش همینه تا وقتی که تبدیل بشن برند های تمام الکتریکی.اینکه الان مثلا فولکس نمیتونه اندازه تسلا تولید کنه به معنی این نیست که تمام توانشو نزاشته،تمام توانش برای تولید الکتریکی الان همینه چون باید بنزینی و هیبریدی رو هم هندل کنه
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲تسلا درست ولی خوبه که تعدادی بی وای دی اس ۶ هم به عنوان شاسی بلند بنزینی تو کشور خودت هست که بدونی از اول برقی نبوده اقای احسان خان
فندق
۲۰ دی ۱۴۰۲امیر جان byd هم همین کارو کرده
فروشش هم توی ۲۰۲۳ از تسلا جلو زد (تو سطح دنیا)
میخوای لینکش رو بفرستم
Ehsan
۲۰ دی ۱۴۰۲الان چند ساله که تمام برقیه.کی گفت از اول تمام برقی بود؟ من گفتم چنین چیزی؟
وگرنه اون بی وای دی های بنزینی که آرمشون چراغ قرمز داره رو منم دیدم،الان تولید میکنه اونارو بی وای دی؟!
درضمن من نگفتم ژاپن هیچوقت نمیتونه برقی بسازه گفتم الان وضعیتش خوب نیست شاید ده سال دیگه از تسلا بیشتر بفروشه کسی نمیدونه چی پیش میاد
فروش برقی هارو نسبت به خودشون باید درنظر بگیری چون بازارشون بزرگ نیست فعلا
B
۲۰ دی ۱۴۰۲البته اینم بگم سامسونگ هم برای بی ام و باتری میزنه
ابرای فولکس واگن هم ال جی باتری میزنه
البته هر دوی اینها از شرکت چینی catl هم باتری میگیرن
باتری های آئودی رو هم سامسونگ میزنه
B
۲۱ دی ۱۴۰۲دیس ها فقط از روی فشاری شدنتونه ها وگرنه همه اینا واقعیتیه که درحال وقوعه
Killer
۲۰ دی ۱۴۰۲۱۲ تا خودرو از ۱۲ تا برند بود!
قضیه اینه که هیچکدوم از سه چرخه های ۷ برند جاپونی توش نبود :))))
۷برند (گدایی باتری و پلتفرم و تکنولوژی)=۰ نماینده
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲ولی توی ۲۰ خودروی پرفروش آمریکایی فقط یک نماینده ی کره ای موجود بود و اونجا بود که تو جرئت آفتابی شدن رو پیدا نکردی تازه بعدشم ده برابر شدن دزدی کره ای ها اومد که دیگه کلا تا فرداش که کانسپت کیا بیاد پیدات نشد که اونم کپی از مرسدس بنز vrc یعنی تکنولوژی بیست سال پیش بنز بود
Killer
۲۰ دی ۱۴۰۲اصلا تو بگو ۲۰۰ ماشین پرفروش اول دنیا جاپونین،چه ربطی به این خبری که زیرش ناراحت شدی داره؟ تغییر میده لیستو؟ باعث میشه جاپون بتونه برقی بسازه؟باعث میشه هیوندای رتبه سوم پرفروش ترین گروه جهان رو از دست بده؟
جواب همش خیر :)))
اون تکنولوژی رو که کسی نگفت کپیه،بنز هم که شکایتی نکرده حالا ۳ چرخ فنا میگن کپیه مهم نیست انشالله جاپونم بتونه به اون تکنولوژی برسه :))) میخواین اینم مثل باتری بده به جاپون؟ هنوز به تکنولوژی ۲۰ سال پیش بنز نرسید جاپون
کپی کن ولی گدایی نکن ای برند گرفتار شده
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲اصلا تو بگو ۲۰۰۰ خودروی برقی و ۲۰۰۰۰ هزار تا جایزه مجلات و کارت صد آفرین وقتی نمیتونی بفروشی چه فایده ؟
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲ولی این همه ترول میکنی باعث میشه دودوتا که ۲۴ ساعت خدا مسخره میکنی رتبه یک فروش رو از دست بده باارزش ترین برند خودرویی رو از دست بده ؟ خیر
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲جلو پنجره هامر و جیپ جفته همن حتی شکایتم شد و به نتیجه نرسید الان توقع داری بنز برای کانسپت بیست سال پیشش پاشه بره بره شکایت کنه؟که توقع داری این دلیل برای اثبات حرفت باشه چیزی که مشخصه اینه که کانسپت کیا کپی از کانسپت بنز وی ار سی با قابلیت تغییر بدنه بود که میخواستن به عنوان پتنت غالب کنن حتی لینکم دادم و جز چرت وپرت براش جوابی نداشتی
JaMsHiD
۲۱ دی ۱۴۰۲آخ که باتری حالت جامد بیاد …
اون موقعس که باید از اینجا بری امثال Killer و پیام
پیام
۲۰ دی ۱۴۰۲هیوندای بارها تو لیست بوده. نگاهی به آیونیک ۵ و ۶ و … اصلا مثل ابنکه شماها بهشی از اخبار خودرو رو نمی خونید! فقط عکسارو نگاه نکنید!!! آیوتیک ۵ و ۶ همونیه که دود از سر برندای ژاپنی بلند کرده! بارها تو لیست بوده و خواهد بود.
NAVID۰۰۹۸
۲۰ دی ۱۴۰۲قبول دارید بعد از رفتن اون سهکلهپوک از تاپگیر ، وضع دنیا هم دیگه به رِوال نگذشتو خراب شد !
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲دقیقا تنها وقتی اون سه تا بودن ارزش نگاه کردن داشت
پیرمرد قدیمی
۲۰ دی ۱۴۰۲جذابیتی که اون سه ماشینباز به تاپ گیر میدادن از عهده کمتر کسی برمیاد آقای نوید ولی خب…
این ماییم که به اونا علاقه مند شدیم و عادت کردیم ، باهاشون پیر شدیم.
تاپ گیر برای هرکسی میتونه مفید باشه و حتی افرادی که از خودرو سردرنمیارن رو علاقه مند کنه 👍
مردیم از خوشی
۲۰ دی ۱۴۰۲۱۲ تا بهترین
کلا چندتا برقی تو بازار هست مگه که ۱۲ را به عنوان بهترین انتخاب کرده
نهایت باید ۵ تا به عنوان بهترین انتخاب میکرد
یا از هر کلاس یه دونه
MehdiTurbo
۲۰ دی ۱۴۰۲از طراحی چراغ جلو کیا و رنو خیلی خوشم اومد
اشکودام قبلا ساده بی هیجان بود پشت این شاسیش واقعا جذاب بود
ائودی و پورشه به شدت جذاب بودن تو این لیست
طراحی تسلا بین همه اینا مثل یه جوک بی معنی بود
چقدر طراحی های عجیب غریب قبلا با اینکه چند سال ازش نگذشته بی ریخت ساده شدن
پژو خیلی جذاب بود و فولکس موقع اومدنشان الان به شدت قدیمی و ساده ان با اینکه پژو طراحی خیلی پر هیجان پر پیچ خمی داشت
پیرمرد قدیمی
۲۰ دی ۱۴۰۲درود و خسته نباشید خدمت آقای احمدزاده
اگر شرایط ساخت جایگاه های شارژ در ایران وجود داشت با واردات فیات ۵۰۰ ( با قیمت خود کمپانی فیات ) مشکل ترافیک کلانشهر هایی مثل تهران ، آلودگی بنزین و خرج و مخارج خودروی درونسوز حل میشد.
هرچند مسئولین مملکت تنها چیزی که بهش فکر نمیکنن مردمه و فقط به فکر سود و انحصاری کردن …
حتی واردات فیات ۵۰۰ بنزینی با قیمت اقتصادی لطف بزرگی به این مردمه ( حداقل از پلتفرم 30 ساله های داخلی بهتره ) ولی چه بسا که خودرویی لوکس محسوب میشه درحالی که در خارج از قیمت کمی برخورداره.💔
شاهین
۲۰ دی ۱۴۰۲سلام و عرض ادب
متاسفانه همونطور که فرمودین، قیمت خودرویی مثل فیات 500 که در بازارهای جهانی یه محصول کاملا عادی و رده میانی هست در کشورمون به ارقام فضایی و غیر قابل تصور رسیده و به همین خاطر هم نمیشه روی اون حساب باز کرد. واقعیتش همین الان اکثر مردم توانا خرید یه خودروی قدیمی 500 میلیون تومنی رو هم ندارن چه برسه به محصولی مثل فیات 500 با قیمت بالای 2 میلیارد.
Mr
۲۰ دی ۱۴۰۲خیر حل نمیشد ایرانی جماعت نگاه … هم به فیات نمیندازه
همه توقع سری ۷ دارن
B
۲۰ دی ۱۴۰۲قیمتش معقول بود خیلیا بجای ۲۰۷ سراغ همین فیات میرفتن
امان از انحصار
پیرمرد قدیمی
۲۰ دی ۱۴۰۲بهترین قسمت مقاله :
« ما تسلا مدل ۳ و پولستار ۲ را دوست داریم اما آنها واقعاً از نظر جذابیت و لذت رانندگی نمیتوانند به پای i4 برسند. و همچنین طراحی i4 شبیه سفینههای فضایی نیست و به همین خاطر است که بی ام و خوب عمل میکند. این یک بی ام و کامل است. »
دقیقا همینطوره و اگه قرار بر بحث خودرو های برقی باشه بهتر از تسلا هم وجود داره که همون کارایی با ظاهر بهتر ارائه بده.
فندق
۲۰ دی ۱۴۰۲آره ولی پولستار رو مخالفم واقعا ماشین جذابی ساخته
هرچند بازم i4 سر تره
Mr. gt c
۲۰ دی ۱۴۰۲مورچه چیه کله پاچش باشه، این مسترابی ها بهتر بدتر هم دارن🤣🤣
amir
۲۰ دی ۱۴۰۲پورشه تایکان همه چی تموم و ای ترون رو به خاطر طراحی جذابش انتخاب میکنم
amir-mr
۲۰ دی ۱۴۰۲پورشه مثل همیشه بینظیر 💯👑
ممد ژانگولر
۲۰ دی ۱۴۰۲تو لیست بالا چهارتای اول خیلی به دلم نشست و واقعا متفاوت و ارزونن
فندق
۲۰ دی ۱۴۰۲EQS ؟
ارزون؟
Ok
ممد ژانگولر
۲۰ دی ۱۴۰۲تو گرونا قیمتش خوبه
به متنم دقت کنی چهارتای اول متفاوت و ارزونه داداش
H2
۲۰ دی ۱۴۰۲انتخاب من کیا EV6 است
۲۰ دی ۱۴۰۲پولستار ۲
رنو مگان E-Tech
کیا EV6
فیات ۵۰۰
اینا باید بیارن ایران با قیمت اصلی
نیارن کاری میکنم ۹ ماه دیگه مشخص بشه این خودرو ها واقعا تا ۹ ماه دیگه جاش باید تو ایران باشه نه اینکه تا ۹ ماه دیگه یه آقازاده بیاد😭
۲۰ دی ۱۴۰۲آقای اشتری کامنت های منو در نظر داره بخواطر چهار تا بچه سال که بهم تیکه انداختن
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۰ دی ۱۴۰۲اقای اشتری مسئول کامنت ها نیست :)
۲۰ دی ۱۴۰۲پس اون یارو چی میگفت 😐
۲۰ دی ۱۴۰۲به نظرتون تا سال چند خودروی برقی میاد ایران ؟
۲۰۴۰ 👎
۲۰۵۰ 👍
پیرمرد قدیمی
۲۰ دی ۱۴۰۲خودروی برقی اگر وارد بشه به عنوان خودرویی لوکس خواهد بود هرچقدر هم میخواد برای خارج اقتصادی باشه.
ملت ایران سال 2050 باید منتظر سمند الکتریکی
با قالپاق باشن.
۲۰ دی ۱۴۰۲بسیار هم ناعالی
فندق
۲۰ دی ۱۴۰۲۲۰۲۳ یدونه وارد شد تیگو ۸ پرو نمیدونم چی چی
۲۰ دی ۱۴۰۲پلاگین هیبرید
جرمی کلارکسون
۲۰ دی ۱۴۰۲پولستار و BMW IX انتخابم
مهران
۲۰ دی ۱۴۰۲بنظرم قشنگترینشون بی ام و بود
زشت ترین هم مرسدس…چیه آخه انگار یه پلاستیک گیر کرده تو جلو پنجرش..طراحی کلیشم ک اصلا از بنز بعید بود😑
پورشه هم عالیه فقط نمیدونم چرا از نمای جلوش انگار پورشه نیست😕شاید طراحی چراغای جلوش این حسو میده
رضا THP
۲۰ دی ۱۴۰۲همیشه معتقد بودم طراحی ماشینهای برقی ضعیفه و اصلا جالب نیست .
اما ماشینای این لیست غیر از تسلا و بنز واقعا طراحی خوبی دارن
Zahid AMG 2005
۲۰ دی ۱۴۰۲بی ام و i4 عجب ماشینی هست خیلی قشنه
M power
۲۱ دی ۱۴۰۲قطعن و حتمن انتخابم بیمر هستش
ماکان
۲۱ دی ۱۴۰۲سلام . انتخاب من بی ام و i4 و کیا EV6
فرزاد افشار
۲۱ دی ۱۴۰۲پورشه عجب طراحی داره نشون داد می تونه تو برقی ها هم سرآمد باشه
BMW
۲۴ دی ۱۴۰۲یخورده به طراحی هاشون امیدوار شدیم🥲👍
عمو جانی
۲۲ مرداد ۱۴۰۳پس مینی کوپر برقی چی