یکی از نیازهای کسانی که به دوران تجرد پایان داده و تشکیل خانواده میدهند، خودروی بزرگتر است. این افراد با افزایش جمعیت خانوادهٔ خود دیگر نمیتوانند از خودروی اسپرت یا هاچبک قبلی خود استفاده کنند و به یک شاسیبلند بزرگ سه ردیفه نیاز خواهند داشت؛ اما این بخش از بازار خودرو بسیار شلوغ است و بنابراین انتخاب گزینهٔ مناسب میتواند به یک چالش تبدیل شود. به همین دلیل، در اینجا قصد داریم بهترین شاسیبلندهای خانوادگی بازار در سال ۲۰۲۲ را معرفی کنیم. در این لیست شاسیبلندهای میان سایز، فول سایز، اقتصادی، لوکس و هیبریدی معرفی شدهاند تا برای هر نیازی یک گزینهٔ مناسب وجود داشته باشد.
بهترین شاسیبلند میان سایز سه ردیفه: سوبارو ایسنت
پیشرانه | ۲.۴ لیتری H4 توربو |
قدرت | ۲۶۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۷۵ نیوتن متر |
مصرف سوخت | ۱۰.۲ لیتر ترکیبی |
ظرفیت سرنشین | ۸ نفر |
فضای بار | ۱۲۴۵ لیتر |
قیمت پایه | ۳۳,۹۷۰ دلار |
ایسنت بزرگترین خودروی تاریخ سوبارو محسوب میشود و بنابراین تعجبی ندارد که فضای زیادی را برای بار و حداکثر هشت سرنشین ارائه میکند. این خودرو حتی ۱۹ جا لیوانی دارد! پیشرانهٔ قدرتمند، سامانهٔ چهارچرخ محرک استاندارد و صندلیهای کشویی و راحت ردیف دوم از ویژگیهای مثبت این خودرو هستند هرچند که طراحی بیرونی آن تا حدود خستهکننده و صندلیهای ردیف سوم آن تنک هستند. بااینحال، نقاط مثبت این کراساوور ژاپنی آنقدر خوب هستند که باعث شد آن را در رتبهٔ یک بخش کراساوورهای میان سایز سه ردیف قرار دهیم.
نقاط قوت: پیشرانهٔ قدرتمند، صندلیهای کشویی ردیف دوم، سامانهٔ چهارچرخ محرک استاندارد
نقاط ضعف: طراحی بیرونی خستهکننده، صندلیهای ردیف سوم کوچک، نمایشگر کوچک ۶.۵ اینچی در تیپ پایه
بهترین شاسیبلند هیبریدی سه ردیفه: تویوتا هایلندر
پیشرانه | ۲.۵ لیتری I4 هیبریدی |
قدرت | ۲۴۳ اسب بخار |
گشتاور | ۳۳۷ نیوتن متر |
مصرف سوخت | ۶.۵ لیتر ترکیبی |
ظرفیت سرنشین | ۸ نفر |
فضای بار | ۱۳۶۰ لیتر |
قیمت پایه | ۴۰,۷۷۰ دلار |
برای کسانی که خواهان یک شاسیبلند سه ردیفه هستند اما به مصرف سوخت هم اهمیت میدهند، تویوتا هایلندر هیبریدی گزینهای عالی خواهد بود. این خودرو میتواند بیش از ۹۵۰ کیلومتر را با یک باک پر بنزین طی کند درحالیکه در داخل ظرفیت حمل حداکثر هشت نفر را دارد و فضای بار قابلاحترامی را ارائه میکند هرچند که صندلیهای ردیف سوم آن مثل سوبارو کمی تنگ است. همچنین پیشرانهٔ ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی هایلندر هیبریدی نیز کمی پرسروصدا است و گشتاور آنهم میتوانست کمی بیشتر باشد.
نقاط قوت: مصرف سوخت پایین، بردی بیش از ۹۵۰ کیلومتر، فضای بار جادار
نقاط ضعف: پیشرانهٔ پرسروصدا، صندلیهای ردیف سوم تنگ، گشتاوری که میتوانست کمی بیشتر باشد
بهترین شاسیبلند فول سایز سه ردیفه: شورلت سابربن
پیشرانه | ۵.۳ لیتری V8 |
قدرت | ۳۵۵ اسب بخار |
گشتاور | ۵۲۰ نیوتن متر |
مصرف سوخت | ۱۳.۸ لیتر ترکیبی |
ظرفیت سرنشین | ۸ نفر |
فضای بار | ۲۶۶۰ لیتر |
قیمت پایه | ۵۸,۲۹۰ دلار |
برای کسانی که دغدغهٔ شماره یک آنها فضای بار و سرنشین است، شورلت سابربن بهترین گزینه خواهد بود. در حال حاضر شاسیبلندهای بسیار کمی هستند که از لحاظ ابعاد در حد این غول آمریکایی باشند؛ بنابراین، در این خودرو هشت سرنشین فضای فراوانی در اختیار خواهند داشت. هرچند عملکرد تعلیق سابربن با فنرهای استاندارد خیلی چشمگیر نیست اما سیستم تعلیق بادی همراه با کنترل سواری مغناطیسی تطبیقی در تیپهای بالاتر سواری بسیار راحتی را فراهم میکند. همچنین پیشرانهها نیز در همهٔ تیپها پاسخگویی بسیار خوبی دارند.
نقاط قوت: سواری راحت در تیپهای بالاتر، کابین جادار، پیشرانههای پاسخگو
نقاط ضعف: عملکرد نهچندان چشمگیر تعلیق استاندارد، کابین دلگیر و بیروح
بهترین شاسیبلند میان سایز سه ردیفه لوکس: لینکلن اویاتور
پیشرانه | ۳.۰ لیتری V6 توئین توربو |
قدرت | ۴۰۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۶۵ نیوتن متر |
مصرف سوخت | ۱۱.۲ لیتر ترکیبی |
ظرفیت سرنشین | ۷ نفر |
فضای بار | ۱۱۹۰ لیتر |
قیمت پایه | ۵۳,۶۲۰ دلار |
برای کسانی که به دنبال یک شاسیبلند جادار هستند که همزمان تجربهٔ رانندگی بهتری از خودروهای معمول بازار داشته باشد، لینکلن اویاتور گزینهٔ مناسبی خواهد بود. این خودرو را به خاطر نمای زیبا در داخل و خارج و همینطور پیشرانهٔ عالی بهعنوان بهترین شاسیبلند میان سایز سه ردیف لوکس انتخاب کردیم. این خودرو حداکثر ظرفیت حمل هفت نفر را دارد که یک نفر کمتر از دیگر شاسیبلندهای این لیست است اما آن را با برقراری تعادل بین ارائهٔ ویژگیهای لوکس و پرفورمنس جبران میکند. همچنین لینکلن نسخهٔ پلاگینهیبریدی اویاتور را هم ارائه میکند که البته بهاندازهٔ نسخهٔ بنزینی جالب نیست.
نقاط قوت: طراحی فوقالعاده در داخل و خارج، پیشرانهٔ چشمگیر، تعادل بین تجمل و پرفورمنس
نقاط ضعف: صندلیهای ردیف سوم تنگ، عملکرد نهچندان چشمگیر نسخهٔ پلاگینهیبریدی
بهترین شاسیبلند هیبریدی سه ردیفه لوکس: لکسس RX450h L
پیشرانه | ۳.۵ لیتری V6 هیبریدی |
قدرت | ۳۰۸ اسب بخار |
گشتاور | ۳۳۵ نیوتن متر |
مصرف سوخت | ۸.۱ لیتر ترکیبی |
ظرفیت سرنشین | ۷ نفر |
فضای بار | ۱۶۴۰ لیتر |
قیمت پایه | ۵۳,۱۸۵ دلار |
لکسس RX ترکیب عالی از تجمل و مصرف سوخت مناسب را ارائه میکند. ما به کابین مجهز و سواری ساکت این خودرو علاقه داریم. پیشرانهٔ هیبریدی RX درعینحالی که مصرف سوخت مناسبی دارد، قدرت روانی را هم ارائه میکند. بااینحال، متأسفانه درحالیکه امکان خرید نسخهٔ سه ردیفهٔ RX هم وجود دارد اما این ردیف فقط برای کودکان مناسب است. غیر از این مورد اما لکسس RX هیبریدی ارزش بالایی در برابر قیمت دارد. البته لازم به ذکر است که نسل جدید این خودرو بهزودی به بازار خواهد آمد اما فاقد نسخهٔ سه ردیفه خواهد بود.
نقاط قوت: پیشرانهٔ هیبریدی قدرتمند و کممصرف، تزئینات چشمگیر کابین، ارزش عالی در برابر قیمت
نقاط ضعف: صندلیهای ردیف سوم بسیار تنگ، سواری خشک در نسخهٔ F اسپرت، رتبهٔ ایمنی چهار ستاره از NHTSA
بهترین شاسیبلند فول سایز سه ردیفه لوکس: لینکلن نویگیتور
پیشرانه | ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو |
قدرت | ۴۴۰ اسب بخار |
گشتاور | ۶۹۰ نیوتن متر |
مصرف سوخت | ۱۲.۴ لیتر ترکیبی |
ظرفیت سرنشین | ۸ نفر |
فضای بار | ۱۸۱۰ لیتر |
قیمت پایه | ۷۹,۹۷۵ دلار |
کسانی که توان پرداخت مبالغ بالاتری را برای خرید یک شاسیبلند خانوادگی دارند، میتوانند سراغ لوکسترین و گرانترین خودروهای این بخش بروند که لینکلن نویگیتور در صدر آنها قرار دارد. این ماشین از ظاهر زیبا و کابین چشمگیر با متریال باکیفیت برخوردار است و پیشرانهٔ V6 توئین توربوی آنهم نرم و قدرتمند بوده و گشتاور فراوانی دارد. البته سواری نویگیتور میتوانست کمی نرمتر باشد و سروصدای جادهای کمی کمتر داشته باشد ولی سیستم صوتی با ۲۰ بلندگو بهخوبی این مشکل را کمرنگ میکند.
نقاط قوت: پیشرانهٔ نرم و قدرتمند، تزئینات و کیفیت چشمگیر کابین، سیستم صوتی شگفتانگیز با ۲۰ بلندگو
نقاط ضعف: کمی سروصدای جاده، سواری کمی خشک
Mr.porshe
۶ مهر ۱۴۰۱سوبارو از همشون بهتر بود …
مخصوصاً قیمتش
Reza Waffen SS
۶ مهر ۱۴۰۱مصرف سوختش خیلیه نمیصرفه
NAVID۰۰۹۸
۶ مهر ۱۴۰۱کسانی که متاهل هستند ، بهترین انتخاب SUVها هستند که نرمی و قدرت و فضای بزرگ به همراه امنیت بالا را تحویل صاحبش میدهند !
بهترین SUV هم به نظر من تویوتا پرادو در تمام نسلها هستش که به بزرگی دیگر SUVها نیست و در شهر هم راحت میشه استفاده کرد و به سبب کوچکتر بودنش نسبت به دیگران در آفرود هم چابکتر هستش !
Iman99
۶ مهر ۱۴۰۱این مطلب درمورد suv های خانوادگیه نه آفرودی
ولی تو همون آفرودی ها هم در اس یو وی های میان سایز آفرودی به نظر من بهترین suv فورد برانکو جدید هست که هم در شهر چابکه و سواری عالی داره و هم آفرود بهتری داره و هم طراحی بهتر و تکنولوژی بالاتری داره
و هم نسخه برانکو رپتور رو داره که از نسخه معمولی خودش خیلی بزرگتره و حتی از لندکروز هم که در سگمنت فول سایز هست کاملا بزرگتر و سنگین تر و پهن تره یعنی برانکو رپتور اونقدر متفاوت تر از نسخه عادی خودشه که تو سایز هم تغییرات زیادی داشته و از یک اس یو وی فول سایز بزرگتر شده و تو آفرود هم عملکرد بهتری داره
ضمن اینکه تو پارامتر های آفرودی هم که مهم هستن بهتره یعنی زوایای رمپ مثل زاویه ورود و خروج و .. خیلی بهتره
با این وجود نمیشه بگی چی بهترینه چون هرچی سر جای خودش درسته
و اصلا مقایسه دو مدل مختلف با مشخصات و هدف متفاوت اشتباهه
viper2
۶ مهر ۱۴۰۱اقای ایمان از شما بعیده . فورد عمرا به رانگلر برسه . بهترین ماشین افرود .
رانگلر . لندکروز (سری هفتاد سری هشتاد سری ۱۰۵ ) و پیکاپ های قدیمی جنرال موتورزه البته یکمی مشکل داشتن که با سبک شدن حل میشه . کلا اقا رب کلام . بهترین افرودر قطعا برانکو نیست چون جایی که رانگلر میره بالا برانکو باید از پایین نگاه کنه
matin
۶ مهر ۱۴۰۱پرادو دیگه جذابیت قبل رو نداره ظاهرشم به شدت کسل کنندس
seyedjavad.mercedesbenz
۷ مهر ۱۴۰۱احتمالا از خشکی عذاب آور پرادو بی خبرین ، همه میدونن که پرادو واقعا خودروی جذابی برای رانندگی توی شهر نیست و هایلندر بدون شک برتری کامل داره آفرود بحثش جداست ولی نوشته خانوادگی
Iman99
۷ مهر ۱۴۰۱نه کاری به بهترین بودن نداریم چون خودم هم تو حرفام گفتم نباید اینجوری بگیم مگر اینکه یه جایی این حرفو بزنیم در جواب یکی دیگه به دلایل دیگه باشه
ولی اینجا درمورد مقایسه آفرود پرادو و برانکو بود که داشت درمورد پرادو اغراق میکرد که بهش گفتم برانکو آفرودر بهتریه
رانگلر که جایگاه خودشو داره بحثی نیست
Iman99
۶ مهر ۱۴۰۱تو شاسی بلند های خانوادگی اگه بالاترین درجه رو درنظر بگیریم بهترینش شاسی بلند های فول سایز آمریکایی هستن که اینجا هم دیدیم لینکلن و شورلت رو که بهترین بودن
در کنار اینها هم شاسی بلند های اروپایی مثل رنجروور و مرسدس هم هستن که در سگمنت لوکس بهترین هستن اینها ثابت شده هستن ولی در عین شایستگی اینجا حضور ندارن
در سگمنت میان سایز هم در اقتصادی ها یعنی غیر لوکس ها سوبارو مناسبه و از هم وطنای خودش هم بهتره بخصوص موتور و گشتاورش نسبت به حجم و سیلندر برای مقایسه توان و گشتاور سوبارو رو با لکسوس مقایسه کنید
سوبارو ترکیبی از طراحی مناسب و امکانات راضی کننده و به صرفه بودنه
در کلاس و سگمنت های بالاتر هم که گفته شد
ولی بین اینها من مزدا رو هم دوست داشتم که باید می بودش
REBORN OF KAMRAN
۶ مهر ۱۴۰۱بنز اصلا درحدی نیست که اسمش تو لیست شاسی بلند بزرگ خانوادگی باشه یه GLS داره که همون GLE فقط کشش دادن در نتیجه فضای عقبش کوچیکه G کلاس هم که بدتر ۴۰ ساله پلتفرمش رو عوض نکردن و از همه نظر به درد نخوره با اون قیمتش بخاطر آیرودینامیک بد مدام صدای باد میاد تو کابین که واسه محصول ۱۵۰k چوب یعنی فضاحت نسخه 4×4² که اصلا گفتن نداره که چقد بده
تنها بنز خانوادگی که میتونم بهش فکر کنم مایلر ۲۶۴۶ دو کابینه اون باز یه جایی عقبش داره
رنج روور هم اصلا راه نمیره همش خرابه و کف تعمیرگاهه
Iman99
۶ مهر ۱۴۰۱و همون تراشکاری های سطح شهر کارت رو راه میندازن
چیزی که به دردت میخوره پیش هموناست برو اونجا کارت رو راه میندازن متناسب باشماست
Iman99
۶ مهر ۱۴۰۱جناب اشتری احتراما با اجازه شما
نظر جناب اشتری دبیر سایت درمورد مرسدس gls :
چقدر جالب, اتفاقا یک مقاله می خوایم بنویسیم با عنوان بهترین خودرو از دیدگاه نویسندگان پدال
فرض کنیم پارکینگ خونه فقط برای یک ماشین جا داره ولی محدودیت مالی نداریم، در اون صورت انتخاب چی می تونه باشه؟
شاسی بلند اسپرت یا ابرخودرو یا مدل کلاسیک کمیاب؟
شایدم ماشین کم دردسر خانوادگی؟
من خودم احتمالا شاسی بلند لوکس مثل GLS یا GLE63 🗿
حالا خودتون این نظر زیبا رو با نظر یک نفر که ری اکتش نسبت به مرسدس شبیه به برخورد سرکوب گران با آزادی خواهان هست رو مقایسه کنید
دیگه نیازی به توضیح بیشتر نیست
miladzm
۶ مهر ۱۴۰۱البته آقا ایمان
این هم یادمون نره که آلمان به تنهایی بهترین نیست و در کنار آمریکایی از همه نظر بهترن .
انصاف نیست آمریکا رو از یاد ببریم و صرفا بگیم جی ال اس . از آمریکا هم نویگیتور و اسکلید رو داریم که دوشادوش و در کنار آلمانی ها از همه نظر بهترن و فقط این ۲ تا کشور هستن که میتونن واسه همدیگه رقیب بسازن و لاغیر .
در ضمن ممنون بابت اینکه جواب متعصب ها رو عین خودشون میدی تا بفهمن سایت تخصصی خودرو جای ابن نظرات نیست .
ارادتمند شما
Iman99
۷ مهر ۱۴۰۱که اینم قطعی و محرزه و دیر یا زود هم به منصه ظهور می رسه مطمئن باشید
Iman99
۷ مهر ۱۴۰۱Miladzm
حق نداری وقتی دلیلی وجود نداره از این حرفا بزنی
زمانی میتونی اینها رو بگی که یه فن متعصب خارج از منطق یه چیزی بگه که ناحق باشه یا هدف درستی نداشته باشه و بخواد ذهن دیگران رو تو مسیری که خودش تعیین کرده منحرف کنه
در غیر این صورت حق نداری از این حرفا بزنی بخصوص اینکه اومدی حرفایی رو که قبلا دیدی کپی کردی و دو باره مینویسی
چون دلیلی وجود نداره
چند باره دیدم اینکارو کردی چیزی نگفتم
پس مواظب حرفات باش تو پست ب ام و xm اینکارو کردی همینو گفتم
من تو رو هم به حساب اونها میزارم چون اینها رو مینویسی که یکی دیگه بیاد جوابتو بده که خوشبختانه دوستان متوجه شدن و جوابتو نمیدن
هروقت اینها رو بدون دلیل گفتی فرصت بشه من خودم بهت اعتراض میکنم چون علتش رو گفتم
Iman99
۷ مهر ۱۴۰۱کامران چه مشکلی با مرسدس پدر خودروسازی داری جای سواله هرچند که مهم نیست درمورد چی نظر دادی
بخصوص درمورد مرسدس که تو هرچی که خواسته بهترینش بوده
Gls و gle هم از بهترین و پیشرفته ترین های کلاس خودشونن
عاقل ها و باسواد ها و باهوش ها این نظر رو دارن وگرنه هر کسی و یا هر عقب مونده ای میتونه بیاد به هر چیزی که دوست نداره تهمت بزنه یا تیکه بندازه
اگه هم کسی یه چیز ساده میخواد که از چهار
پا کم خرج تر باشه همون گاری سوارشه بهتره گاری ساده ترین و خراب نشو ترین وسیله جهانه
هرچیزی لیاقتش رو می طلبه حتی وقتی که پولش هم باشه دونستن ارزش اون چیزه که لیاقتش رو مشخص میکنه نه پولش
پس بدونیم که شعور و لیاقت هرکی هم یه حدی داره
Mr.porshe
۶ مهر ۱۴۰۱چرا همه. کره فنا و ژاپن فنا اینقدر رو مخن….
شبیه دخترای بی تی اس فنن رفتار میکنند
به بنز میگن بی کیفیت 🤣🤣🤣🤣😅
علی
۶ مهر ۱۴۰۱آفرین به محصولات ژاپن و آمریکا
مهران
۶ مهر ۱۴۰۱انتخاب من لکسوس.
ali(chevynova)
۶ مهر ۱۴۰۱ماشالاه امریکن کارز بخصوص لینکلن با اصالت
کرگدن باواریا
۶ مهر ۱۴۰۱جای شووی تراورز به شدت خالیه ؛ قیمت عالی ؛ فنی عالی..!
Mr.porshe
۶ مهر ۱۴۰۱تورو. خدا. ببیند یه کارگر با حقوق 5000 دلار تو چند ماه
با 20000دلار و طی چند ماه کار کردن ماشین شاسی بلندی به خفنی سو بارو میتونه بخره
بعد هی میان ازفرو پاشی اقتصاد غرب میگن…
شاعر
۶ مهر ۱۴۰۱تنها چیزی که فروپاشید روح و روان ما بود که به میانسالی رسیدیم و حسرت خیلی چیزها موند رو دلمون
محمد
۶ مهر ۱۴۰۱اسکالید سنگ محک فول سایز لوکسه
MohammaD
۶ مهر ۱۴۰۱حرف شما برای زمانیه که رنجرور و نویگیتور توی صحنه نباشن 😉 . ( البته رنجرور و آمریکایی ها رقیب صد درصدی نیستند ولی خوب با اندکی ارفاق رقابت مناسبی دارند باهم ، که به نفع مصرف کننده میشه )
سوشیانت
۶ مهر ۱۴۰۱دوست عزیز رنجرور مدل سه ردیفه ش از لحاظ آپشن حرفی برای گفتن در برابر اسکالید نداره بزار یاد آوری کنم اسکالید امکاناتی مثل ناوبری واقعیت افزوده دوربین دید در شب نمایشگر ۳۸ با تکنولوژی oled و تراکم پیکسلی دو برابر تلویزیون فور کی نمایشگر های ردیف دوم ۱۲.۶ اینچی و… که رنجرور نداره
Porsche 911
۷ مهر ۱۴۰۱محض اطلاع
رنجروور تو کلاس بهترین نباشه جزو بهترین هاست
Reza Waffen SS
۶ مهر ۱۴۰۱سابربن مال من
miladzm
۶ مهر ۱۴۰۱برای تو که فکر کنم تاکسی حساب میشه .
viper2
۶ مهر ۱۴۰۱ای باریکللللللااااا . افرین . طرف کامارو چلنجر براش تاکسیه دیگه سابربان براش چیه
miladzm
۶ مهر ۱۴۰۱آره بابا
این تبریزی ها یه جوری میگن توی شهر ما فلان ریخته آدم فکر میکنه مثلا موناکو هست !
درحالیکه تنها جایی که تو میتونی ماسل های ۶ سیلندر مال n سال پیش رو تک و توک ببینی منطقه ولیعصر شمالی و خیابان فروغی و سنگفرش و … هست .
ماسل کار حتی توی جایی مثل دوبی هم تاکسی حساب نمیشه و واسه خودش یه یرو بیا و ابهت و ارزش و اعتبار داره که فقط آلمانی ها میتونن بهش نزدیک باشن و در حدش باشن .
ناسلامتی پشت اسم ماسل غول هایی مثل موپار و جی ام خوابیده
شوخی نیس ک
چاکر همه آمریکایی بازای مشتی و بامرام
viper2
۶ مهر ۱۴۰۱کاملا صحیح . ✈😴
Reza Waffen SS
۶ مهر ۱۴۰۱جالبه سوبارو ایسنت مصرف سوختش چرا اینقدر بیشتره با اینکه حجمش از هالیندرم کمتره
خان
۶ مهر ۱۴۰۱تو اینا انتخاب من شورلت سابرین هست ۰۰۰ اما از تویوتا هایلدر همخوشم میاد ولی بازم شورلت سایرین یه چیز دیگست😀😀
Reza
۶ مهر ۱۴۰۱تویوتا هایلندر بهترین گزینه موجوده
mostang
۶ مهر ۱۴۰۱اسکالید پس کجاست ؟
۹۱۱
۶ مهر ۱۴۰۱آره اسکالید پس کو؟فکر کنم انقدر لوکس بوده نتونستن تستش کنن. 😂
viper2
۶ مهر ۱۴۰۱کلمه لوکس رو از اسکالید ساختن . در لوکس بودن چه بگوید انکس که خود در لوکس بودن مثال است؟؟؟!!!✈😴
Payfast
۶ مهر ۱۴۰۱رولز
mostang
۶ مهر ۱۴۰۱اول لینکن بعد شورلت
meysam
۶ مهر ۱۴۰۱هایلندر خیلی گزینه خوبیه
در حد یه پراید مصرف میکنه
کرگدن باواریا
۶ مهر ۱۴۰۱فقط نویگیتور !
داخلش اصلا یه چیزی تو مایه های قصرعه !
تریم بورگاندی که اصالت اشرافیت از نوع آمریکایی میباره!
من ۱۰۰ هزار دلار داشتم اگه suv های پرفورمنس المانی ها نبودن قطعا فول سایز لاکچری آمریکایی میخریدم.
اگر چه لکسوس rx یکم زیادی گرونه ؛ با قیمت اون میشه xc90 رو خرید که هم بزرگتره هم خانوادگی تره اقای ایمنی :))
سوشیانت
۶ مهر ۱۴۰۱فعلا که تو شاسی بلند های فول سایز لوکس اسپرت آمریکایی ها از آلمانی ها بهتر عمل کردن اسکالید وی با ۶۸۲ اسب بخار قدرت قوی ترین فول سایز لوکس اسپرت هست
AmirAli
۶ مهر ۱۴۰۱والا من به ارزونترین ماشین این لیست راضیم
اینجا ملت فوق فوقش یه سانتافه 2016 بگیرن اونم پولدارا💔
MASOUD 0099
۶ مهر ۱۴۰۱من انتخابم سوبارو هست چون قیمت مناسب 👌 موتور نسبتاً قوی 👌
Mad.z.Max
۶ مهر ۱۴۰۱البته بهترین شاسیبلندهای خانوادگی جهان “بجز ایران” در سال ۲۰۲۲
ما جزو جهان نیستیم، جدامون کردن از دنیا
Royal Driver UK 70
۶ مهر ۱۴۰۱شورولت رو ببین به به
MohammaD
۶ مهر ۱۴۰۱حضرت دنعلی پس کجاست (به قول دوستمون 😂) . اصن سلطان SUV های آمریکایی همونه
تو این لیست هم تقریباً همه رو به جز سوبارو می پسندم
Alan.r
۶ مهر ۱۴۰۱انتخاب من بدون محدودیت پول مایباخ GLS600 هستش هم بسیار زیبا و لوکسه هم پرفورمنس خوبی رو ارائه میده(نسبت به کلاس خودش) توانایی های آفرود کمی هم داره که نسبت به سایز و کلاسش خیلی خوبه از نظر تکنولوژی هم که دیگه حرفی برای گفتن باقی نمیذاره قیمتشم نسبت به رنجرور و کولینان کمتره
Alan.r
۶ مهر ۱۴۰۱کاش یه مقاله هم در مورد کراس اوور ها و SUV های کوچک و اسپرت مینوشتین
امیرحسین
۶ مهر ۱۴۰۱جمس اکادیا شورولت تراورس میپسندم
امیرحسین
۶ مهر ۱۴۰۱جمس اکادیا شورولت تراورس
یک کاربر
۶ مهر ۱۴۰۱انتخاب من سابربن
سوشیانت
۶ مهر ۱۴۰۱لینکلن نویگیتور تو بالاترین مدلش ۲۸ اسپیکر داره
viper2
۶ مهر ۱۴۰۱کادیلاک اسکالید ۳۶ تا داره
GM for ever🤘🤘🤘🤘🤘😐✈✈✈✈😴😴😴😴
احمدرضا
۶ مهر ۱۴۰۱بین اینا انتخاب من نویگیتور
T
۶ مهر ۱۴۰۱لینکلن نویگیتور انتخاب من
Hadi
۶ مهر ۱۴۰۱جیپ گرند واگنییر جاش تو این لیست خالی بود بهترین سه دریفه لوکس 👌🏼
کلاس پرفورمنس لوکس هم GLS63 بعدش اسکلیدV…
لینکلن آوایاتور و لکسس RX هم حرف ندارن ول من پورشه کاین رو انتخاب میکنم…
عارف
۶ مهر ۱۴۰۱از نظر من تو این لیست نویگیتوره که جذابیت داره
محمد
۶ مهر ۱۴۰۱با اختلاف آویاتور
سامان اذری
۶ مهر ۱۴۰۱رنجروور ولار هم خدایی خیلی عالیه