کاربردی بودن معمولاً مهمترین موضوع در حملونقلهای روزانه است و به همین دلیل شاسیبلندها در بازار بسیار پرفروش هستند؛ اما برای کسانی که به یک خودروی معمولی رضایت نمیدهند چطور؟ بهترین سوپرکار موتور وسط برای رانندگیهای روزانه کدام است؟ لازم به ذکر است که این سؤال ما شامل کل تاریخچهٔ خودرو میشود و نیازی نیست صرفاً به مدلهای جدید و در حال تولید فکر کنید.
بااینحال، وقتی حرف از سوپرکار موتور وسط روزمره میشود، کوروت C8 یکی از اولین نامهایی است که به ذهن میآید زیرا این ماشین نهتنها قیمت نسبتاً ارزانی دارد بلکه بسیار سریع، نسبتاً کاربردی و کاملاً قابلاعتماد است. این ترکیب بسیار کمیابی در دنیا خودرو محسوب میشود و همین باعث شده کریستین فون کونیگزگ از کوروت C8 تعریف کند. بااینحال، به خاطر برخی حرفوحدیثهایی که در مورد کیفیت کوروت وجود دارد، شاید خیلیها به دنبال سوپرکار باکیفیتتری باشند.
آئودی R8 میتواند گزینهٔ مناسبی باشد زیرا نهتنها یافتن آن در بازار خودروهای کارکرده با قیمتی ارزان بسیار آسان است بلکه بسیار سریع و بدون شک خوشساخت است. بااینحال، هزینههای نگهداری بالای R8 ممکن است بسیاری را از خرید آن برای استفادههای روزمره منصرف کند.
بنابراین، شاید لازم باشد قیمت را از این معادله حذف کنیم و صرفاً روی توانایی فراهم کردن یک تجربهٔ رانندگی روزمرهٔ استثنایی تمرکز داشته باشیم. در این صورت، مکلارن GT ممکن است در صدر لیست ما قرار گیرد زیرا دقیقاً برای همین کار طراحی شده است. این خودرو همان قدرت و پرفورمنس دیگر مکلارنها را با ارتفاع بیشتر از زمین و تعلیق راحتتر ارائه میکند.
یکی دیگر از گزینههای اصلی در ابن بخش نیز پورشه ۷۱۸ است. صرفنظر از اینکه باکستر را انتخاب کنید یا کیمن را، ۷۱۸ به دلیل قابلیت جابجایی سرنشینان خود در تجمل، راحتی و سرعت بدون هیچگونه نگرانی در مورد قابلیت اطمینان شهرت دارد. این ویژگیها میتوانند ۷۱۸ را به بهترین جواب برای سؤال ما تبدیل کنند زیرا بسیاری از ویژگیهایی که خریداران در یک خودروی روزمرهٔ خوب به دنبال آن هستند را ارائه میکند.
در همین حال شاید بتوان پاسخ این سؤال را در گذشته و نسل اول آکورا NSX پیدا کرد یعنی خودرویی که در زمان عرضه سروصدای زیادی به راه انداخت و حتی فراری را به چالش کشید. درهرحال، در اینجا چه خودروهایی را فراموش کردیم؟ از دید شما، کدام سوپرکار موتور وسط بهترین گزینه برای رانندگیهای روزانه خواهد بود؟
MC20
۱۲ شهریور ۱۴۰۱488 GTB
MC20
۱۲ شهریور ۱۴۰۱اون 15 تا دانشمندی که دیس دادن ، 488 رو مدت طولانی برای مصارف روزانه روندن که به این نتیجه رسیدن برای این مقصود مناسب نیست و گفتن بریم به کاربر MC20 دیس بدیم تا از گمراهی در بیاد !!!!!! یا نه به خاطر کینه با فراری دیس دادن یا نه همینجوری بی دلیل دیس دادن !!!! من نظر ماکس از کانال AUTO TOPNL رو نوشتم که به اندازه کافی این ماشین رو رونده و گفت بسیار مناسب مصارف روزمره هست … به جاش دیوانه وار … به جاش هم مطیع و آرام … بدون ترس و استرس … تمام 661 اسب نجیب ، رام و به فرمان راننده هستند … کاش دوستان هرکسی که دیس داده بیاد و علتش رو بگه تا من و ماکس و مارتین و صاحبان 488 ، از گمراهی دربیام …
SRT
۱۲ شهریور ۱۴۰۱منطقیه
والکری و سنا هم گزینه های خوبین برای کاربری روزانه
Payfast
۱۳ شهریور ۱۴۰۱بولید هم مصرف کمی داره پرفورمنس خوبی هم داره گرونم (نیست)
Si
۱۲ شهریور ۱۴۰۱نظرم پورشه و کوروت ولی آئودی هم خوبه کلا این 3 تا خوبن
بهراد
۱۲ شهریور ۱۴۰۱برادر مسخره بازی در نیار. اصلا تو فکر کن طرف با پورشه ۹۱۱ یا مک لارن پی وان باشه بره سوپر خرید. سوپرکار هرچیم باشه واسه استفاده روزمره نیست که اخه
matin
۱۲ شهریور ۱۴۰۱یک جوری نوشتین برای استفاده روزانه انگار ما میتونیم بخریم
بابا دلمون رو نسوزونین اصلا به ذهنم خطور میکنه که تو المان طرف با پورشه میره نون بگیره میخوام سرمو بکوبم به دیوار!
Sobhan
۱۲ شهریور ۱۴۰۱خدایی مکلارن مال شهر نیست پورشه واسه شهر از همشون بهتره بنظرم
net
۱۲ شهریور ۱۴۰۱برای استفاده روزمره ماشینهای اشرافی و هایپر کار و سوپراسپرت جالب نیست بیا در خیابان .برای کارهای روزمره ماشینهای معمولی باید استفاده بشه
corvette
۱۲ شهریور ۱۴۰۱بهترینشون داره میاد
کوروت eray هایبریدی
و تو این جمع بدون شک کوروت و r8 بهترین ها برای استفاده روزانه هستن
phonix
۱۲ شهریور ۱۴۰۱میشه بگید دلیلتون برای برتر دونستن r8 نسبت به مکلارن و پورشه چیه؟
Payfast
۱۳ شهریور ۱۴۰۱تیون پذیری و تنفس طبیعی (چون فک کنم موتورش مال لامبورگینی بود) حتی نسخه های ۱۳۰۰ اسبی هم از r8 موجوده
سوشیانت
۱۲ شهریور ۱۴۰۱تو شتاب صفرتاصد شورولت کوروت c8 z06 از همشون بهتره
Reza Waffen SS
۱۲ شهریور ۱۴۰۱چشم بسته غیب گفتی داداش
seyedjavad.mercedesbenz
۱۲ شهریور ۱۴۰۱انتخابم برای شهر کوروت استینگریه ، ولی اگر منظور از موتور وسط ، موتور عقبم هست انتخابم بدون شک کرراس
پ.ن : داشتم فورزا هورایزون جدیدو بازی میکردم و باید بگم که اگر ماشین باز هستین و فورزا توی انتخاباون بین ایکس باکس و پی اس تاثیر نذاره باید بهتون شک کرد
JDM lover
۱۲ شهریور ۱۴۰۱و منی که فورزا هورایزنو تو pc با دسته ps بازی میکنم و به همشون خیانت میکنم 😎✌
Payfast
۱۲ شهریور ۱۴۰۱اونای که هم ایکس باکس دارن هم پی اس: ما موجود فرازمینی هستیم؟ =|
Dian
۱۳ شهریور ۱۴۰۱گرن توریسمو: آیا من شوخی بیش نیستم؟
Payfast
۱۳ شهریور ۱۴۰۱گرن توریسمو چون شبیه سازه و داخل پیسته خیلی نسبت به بازی های اوپن ورلد مثل نید فور اسپید و فورزا طرفدار ندارن
Dian
۱۳ شهریور ۱۴۰۱تعداد پلیر های آنلاین و فروشش یه جیز دیگه میگن
ولی خب قبول و اندازه فورزا طرفدار نداره
ولی نیدفوراسپید چرا؟؟؟
Payfast
۱۶ شهریور ۱۴۰۱اصالت گذشته و تاریخچه (من چمبدونم)
seyedjavad.mercedesbenz
۱۳ شهریور ۱۴۰۱گرن توریسمو <<<<<<<<<<< فورزا موتور اسپرت
آقای همساده
۱۴ شهریور ۱۴۰۱اون مال شما مرفحین بی درده
یانکی.من هم فرزند کسی هستم.آبان سرخ.
۱۲ شهریور ۱۴۰۱نمیشه متور جلو ببرم.چلنجر ردای.
Alireza
۱۲ شهریور ۱۴۰۱خوب وقتی حرف کاربردی بودن و استفاده روزمره بشه کوروت و پورشه اولین گزینه تو اسپرت و سوپراسپرت هستش
آرین
۱۲ شهریور ۱۴۰۱فکر کنم اینها از سوپرکار موتور جلوی ما، دنا پلاس توربو، قابل اعتمادتر هستن.
phonix
۱۲ شهریور ۱۴۰۱پورشه باکستر سرامد هست
مخصوصا مدل gt4
امیررضا
۱۲ شهریور ۱۴۰۱همشون عالی هستن ولی من کوروت رو انتخاب میکنم، نه بخاطر اینکه آمریکاییه یا ویهشته یا قیافه. اون سطح از پرفورمنس تو اون بازهی قیمتی واقعاً پیدا نمیشه. عالیه
JDM lover
۱۲ شهریور ۱۴۰۱بنظرم کوروت خوب باشه برای استفاده روزمره
مانی
۱۲ شهریور ۱۴۰۱امروز حتی یک مطلب که به درد کاربر ایرانی بخوره تو پدال چاپ نشد.شاید بالای نود درصد مطالب پدال مربوط به ماشین هایی هست که حتی توی اروپا و آمریکا هم اکثریت مردمش نمی تونن بخرن.اکثر این مطالب هم کپی پیست شده از سایت های درجه دوم آمریکایی هست.واقعا آدم تعجب می کنه که فاز بعضی از نویسنده های پدال چیه واقعا و در کدوم فضا سیر می کنن…واسم سئواله که شما که مثلا ادعای مبارزه با مافیای خودرو را دارین چرا یه ماشین ارزون قیمت و با کیفیت خارجی که به درد اکثر مردم ایران بخوره رو تو پدال معرفی نمی کنین؟شاید هم می ترسید که دلال ها و محتکران خودرو و از مابهتران از پدال ناراحت بشن.واقعا چرا عامدانه اخبار بازار ایران رو نادیده می گیرید؟چرا هیچ خبری از نمایشگاه ماشین مشهد تو پدال منتشر نمیشه؟چرا از دستاوردهای خودروسازان داخلی هیچ خبر و اثری تو پدال نیست؟چرا از پدال تو هیچ نمایشگاهی دعوت نمیشه؟چرا هدف تون اینه که فقط یک سری از یک سری از مخاطب های دست چین شده پولدار خارج نشین یا متوهم ضد ایرانی رو راضی کنید؟یعنی از نظر شما نظرات و خواست اکثر مردم ارزشی نداره؟
phonix
۱۲ شهریور ۱۴۰۱چرا اتفاقا درباره نمایشگاه ماشین مشهد گذاشتن
همش آشغال بود
ماشینی هم که مردم عادی بتونن تو ایران بخرن چه داخلی چه خارجی یا توجه به تورم کشور اشغاله
ضمنا مگه هرکی تو خارج میره تو همون مجلات تراز اول که مرجع میدونیشون پورشه و فراری زیر پاشه؟
تو ادعا عشق ماشین بودن هم داری؟
برو اسب بخ*ر که حسابی با عشق ماشین بودنت حال کنی
آقای همساده
۱۴ شهریور ۱۴۰۱اسب بخار برا عشق ماشین نیست صرفا راهنمای خریده…
arshia
۱۲ شهریور ۱۴۰۱دستاورد خودرو های داخلی؟
منظورت نسل جدید باله عقبه؟!
اخبار خودرو های داخلی و هزار تا سایت میزنن
مگر که از دوستان شاه ۴۰۵!!! سوار باشید که میگید اخبار داخلی رو کار کنید
نظرتون محترمه ولی اینکه نظر یه نفره دلیل نمیشه اشتباه بودن نظرشو بهش نگی
هر چند با اون بخش معرفی ماشین زیر ۲۵۰۰۰ هزار یورو تو پدال موافقم که مطالبش کار شد چند روز پیش
Payfast
۱۲ شهریور ۱۴۰۱اون سلطان پارس نبود؟
Ali_x76
۱۲ شهریور ۱۴۰۱بزرگوار بفرمایید پایین
شما هم میتونی به عنوان نویسنده خودرویی، «دستاوردهای شگرف خودروسازی میلی» رو به ما بشناسونی، پدال هم مشکلی با انتشارش نداره.
ضمنا دو نکته دیگه هم باقی میمونه، یکی اینکه شما ماهیانه به پدال حق عضویت میدید که اینطور طلبکارید؟
و دومی، فرایند بررسی و مشاهده نظرات و خواسته های اکثر مردم رو شرح بدید که عزیزان پدال بتونن بر اون اساس، فعالیت کنن.
مانی
۱۲ شهریور ۱۴۰۱ALi-x76
مگه وظیفه یک رسانه راضی کردن تمام مخاطبان و سلایق متفاوت اونها نیست؟من هم به عنوان یک مخاطب ایرانی انتظار دارم که مطالب کاربردی تو این سایت منتشر بشه نه یه سری مطالب تکراری از ماشین های گرون قیمت خارجی یا مطلب مسخره و پوچی مثل: ممنوعیت صدور قبض سرعت تو فلان شهر آمریکا… یا اخبار مزخرف و تکراری مربوط به ایلان ماسک و تسلا که هر هفته چند بار توی این سایت چاپ میشه و نیت نویسنده های این مطالب هم از نشر هر باره اونا تو این سایت واقعا معلوم نیست چی هست.مطالبی که یه ذره هم به درد من مصرف کننده ایرانی نمی خوره و از فرط تکرار تهوع آور شدن..در ضمن،پوشش تمام سلایق مخاطبان هیچ ربطی به پرداخت حق عضویت نداره و وظیفه یک سایت داخلی هست که این کار رو بکنه مگر اینکه اون سایت علنا اعلام بکنه من فقط یک سری از آدم های خاص را مخاطب خودم می دونم و اکثریت مردم مخاطب من نیستندکه اون البته یک بحث دیگه یا هست.مگه الان سایت های دیگه که اخبار ماشین های داخلی رو پوشش می دن و ماشین های جدید رو تست و بررسی می کنن و مطالب کاربردی و مفید چاپ می کنن از مخاطب خودشون حق عضویت می گیرن؟اگه این مسئله از نظر شما طلبکاری هست پس دم سایت های دیگه گرم که مفت و مجانی مطالب مفید و کاربردی برای کاربران داخل کشور تهیه می کنن و از مخاطب خودشون هم پول نمی گیرن!
Swedish Arrogant Tiger
۱۲ شهریور ۱۴۰۱دوست عزیز تعداد لایک و دیس لایک ها خودش نشون دهنده نظر اکثریت هست و باید براتون کافی باشه تا ادامه ندید، این یک.
دو هم اینکه اگر آنقدر بهتون فشار میاد و عاشق دستاورد های خودروسازان ملی و چینی هستید سایت های بسیاری از این دست تو اینترنت پیدا میشه که تست درایو های تهوع آور و رپورتاژ های زیر پوستی به اسم پست ازشون کار میکنن که میتونید به اونها مراجعه کنید.
Payfast
۱۳ شهریور ۱۴۰۱مانی اخه هیچکی از کاربرای سایت خوششون نمیاد اینا پست شه فقط چند روز یه بار یه چنتا شاهکار از سایپا و ایران خودرو نشون میدن که بخندیم
HamiD
۱۲ شهریور ۱۴۰۱من اصلا کاری با بقیه چیزایی که زحمت کشیدید و تایپ کردید و فضا رو منور کردید ندارم
اما سایت درجه دوم آمریکایی دیگه چه کوفتیه!!!؟
مگه سرامیکه که درجه بندی میزاری واسش حاجی!!!
کپی پیست شده؟! فکر کنم با ترجمه اصلا آشنایی ندارین …
Clean energy (سلام فرمانده)
۱۲ شهریور ۱۴۰۱چی میگی
سریع لفت بزن ن*له نکن
ما واسه اخبار ماشینای بنجل و مسخره عیرانی نیومدیم اینجا
نیومدیم بازار مزخرف عیران رو یاد بگیریم
اومدیم از ماشینای آمریکایی آلمانی و جهان یاد بگیریم
نه عیران
ما میخوایم بدونیم چه ماشینی توی آمریکا معرفی شده
نه بدونیم توی مشهد یه مشت د*قک چی ساختن
نه دستاورد های عیرانو ببینیم
دستاورد هاتونم دیدین
بال عقب کجکی
طراحی هزار سال پیش
موتور های عهد عتیق
موتور هایی که یکم فشار بیاری شاتون و واشر میزنه
عی عل عیکص که *** سوارش میشن و فاز بر میدارن
ایران خودروش هیچی نداره
دوس نداری برو اسب بخار مارو ول کن
ما به این اخبار نا مفید راضی هستیم
MC20
۱۲ شهریور ۱۴۰۱Clean energy (سلام فرمانده) :
اگر ایرانی هستی اسم عزیز کشورت رو درست تایپ و تلفظ و حفظ کن … پرشیا و آریان و آریانا و پرسیس و ایرانشهر و ایرانزمین ، پیش کش فقط بگو ایران … ایران … ایران … ایران … ایران … اگر هم ایرانی نیستی به احترام سرزمینی که تو رو در خودش پرورونده و جا داده ، اسم عزیز کشور من رو درست تایپ و تلفظ و حفظ کن … بازهم پرشیا و آریان و آریانا و پرسیس و ایرانشهر و ایرانزمین ، پیش کش ، فقط بگو ایران … ایران … ایران … ایران … ایران … البته جوانی و هنوز جای سفت … زحمت نکشیدی که بفهمی وطن یعنی چی …………………………………………………………………………………….. ایران ، ایران ، این مهد دلیران …
Clean energy (سلام فرمانده)
۱۳ شهریور ۱۴۰۱بحث ایرانو وسط نکش که من از خیلیا بیشتر دوسش دارم
این عیران که نوشتم کاملا منظورم خودرو سازی این مملکت بود که لکه ننگی برای این کشور هست
نباید اسم ایران رو برای این ماشین های مزخرف آورد که لکه ننگی برای ما هستن
این صنعت جز مورد تمسخر قرار گرفتن هیچی برامون به ارمغان نیاورده
Payfast
۱۳ شهریور ۱۴۰۱سطح میبارد.
MC20
۱۳ شهریور ۱۴۰۱در پاسخ به Payfast : چی میگی ؟ تو رو دیگه کجای دلم بگذارم ؟ … هرکی به کشور من توهین کنه بهش تذکر می دم … هی بولید بولید هم میکنی … بانمک …
MC20
۱۲ شهریور ۱۴۰۱مانی عزیز … کمتر از 2 سال هست که دارم سایت های ایرانی خودرویی رو سر می زنم … اولا بگم ، همشون در این دریای متلاطم صنعت خودرو ، علی رقم تمام امواج و فشارها و مخاطرات ، پا پس نکشیدن و بی دریغ و بی وقفه و مسئولانه ، دارن زحمت میکشن … البته به کار همه این عزیزان نقد منصفانه وارد هست … اما برآیند و خروجی کارشون قابل دفاع و مفیده … همه این عزیزان شریف و عاشقن … نکته جالب اینه که به قول ضرب المثل های معروف همه چیز را همگان دانند و نیز هر گلی یه بویی داره ، هر کدوم از این سایت ها هم در یک حوزه سرآمد و برتر و بی رقیب هستند … در درجه اول به نظرم ( بدون ترتیب ) ، سایت های باما … خودروبانک … اسب بخار … پدال … و در درجه دوم سایت های کار دات آی آر … عصرایران … ماشین سه … کاررا دات آی آر … طرفداری … همراه مکانیک … از نظر من زحماتشون جای تقدیر و قدردانی داره … من بسته به نوع مطلبی که لازم دارم به این سایت ها رجوع میکنم و تنها این جوریه که پوشش حداکثری محتوی حاصل میشه و کار مخاطب راه میفته … مثال بزنم ، یه مورد فورس ، BMW M6 مدل 2013 پیش اومد ، عاقبت با زیر رو کردن نت و بعد از دو هفته تحقیق حجمی و میدانی ، این هم پوشانی محتوی بدست اومد و مسئله حل شد … در نهایت بگم من به شخصه طلبی از کسی ندارم و پولی به کسی پرداخت نمی کنم و علی رغم وجود برخی کاستی ها ، به بودن همه این عزیزان در کنار هم و ساختن زنجیره اطلاع رسانی ایرانی – داخلی ، افتخار میکنم و از نتیجه زحماتشون لذت می برم … خاصه پدال عزیز که جو بسیار بسیار گرمی داره … این گرما رو انصافا در هیچ کجا پیدا نکردم … ببخشید طولانی شد … شاد و تندرست و پیروز باشید … مهدیار
شاعر
۱۲ شهریور ۱۴۰۱برای ما که توی ایرانیم و اگر خدا کمک کنه با وام و قرض میتونیم سوپر کار صفر بخریم بنظرم سوپرکار کویک میتونه بهترین گزینه باشه…
arshia
۱۲ شهریور ۱۴۰۱اونتادورSVJ🗿😐🤣
بی شوخی فک میکنم مکلارن جی تی
Porsche
۱۳ شهریور ۱۴۰۱یعنی واقعا یه ماشین چند صد هزاردلاری رو برای استفاده روزمره و به صرفه مناسب میدونین؟
ehsan
۱۲ شهریور ۱۴۰۱استفاده روزانه ، هزینه نگهداری پایین ، موتور وسط ، ۴ سیلندر ، اسپرت ، مصرف سوخن پایین ، ۳۰۰ اسب بخار ، قابلیت اطمینان بالا، پورشه ، ۷۱۸ کیمن 😁😁
4wheeled
۱۲ شهریور ۱۴۰۱کوروت و پورشه
Payfast
۱۲ شهریور ۱۴۰۱هیچکدوم =| فورد موستانگ gt500 شلبی (مثلا نمیدونم موتورجلو عه)
PURIYA
۱۲ شهریور ۱۴۰۱من نمیفهمم این مسخره بازی ها چیه آقا اگر می خوایین سوپر اسپرت بخرین یه مکلارن 765 lt یا یه اونتادور بندازین زیر بغلتون باش برین اینوَر اونوَر یا اگر هم می خوایین برا کار روزانه یه ماشین بخرین می خوایین هم که خیلی سریع باشه M5،E63 یا پانامرا بخرین بره دیگه چرا موضوع رو پیچیده می کنین
Saman
۱۲ شهریور ۱۴۰۱قطعا کوروت ، از نظر مهندسی که شاهکاره و لازم به گفتن نیست و کیفیت سواری کوروت بسیار عالی و شگفت انگیز و کادیلاک گونه هست و ایده آل واسه رانندگی روزمره هست. اینجا ارجهیت به مهندسی ناب امریکن میرسه براووووو
Dian
۱۳ شهریور ۱۴۰۱جی ام با کوروت گل کاشت
Dian
۱۳ شهریور ۱۴۰۱Lotus evora
علی
۱۳ شهریور ۱۴۰۱سوپر اسپورت برای کارهای روزمره !!!! جک قشنگی بود . اونی که سوپر اسپورت داره برا کارهای روزمره اش یه کارگر داره با یه ماشین اقتصادی!!! حالا شاید مجبور بشه سالی به یه بارم بره کار روزمره انجام بده با سوپر اسپورت ا ش!!! این مقاله ها برا اونایی که چشم دیدن فراری و لامبورگینی راندارن و میخوان ایرادای الکی بگیرن
مهدی
۱۴ شهریور ۱۴۰۱به نظر من 718
چون خودروی سوپراسپرت نیستش به نظر من و مقرون به صرفه تره برای استفاده روزانه
امین
۱۴ شهریور ۱۴۰۱از نظر طراحی ائودی ار هشت از همه خوشگلتر…و اینکه این ماشین چون تنفس طبیعی هزنیخ نکهداریش گمنر به مراتب شما یه کم برو مطلب بخون ..به بنزین حساس نیس خرج تعمیراتش کمتر لوازمش بهتر پیدا میشه چون این ماشین چندسال با این موتور ساخت میشه و روی لامبور گینی هورکان هم همین موتور..بعدش نسخه هشت سیلندرش هم در مدل های پایین تر واقعا ماشین تاپیه و زمانی این ماشین ساخت شد تمام دنیا گفتن این ماشین از زمان خودش جلوتر..الانم من چندین تست ازش تو بلاگرهای خودرو جهانی دیدم همه میگفتن رانندگی این ماشین برخلاف سوپر کارها خیلی راحت و میشه به عنوان ماشین شهری راحت استفاده کرد هندلینگ این ماشین فوقلعاده به لطف سیستم کواترو.فرمان پذیری این ماشین در حد ماشین های هایپر کار صدای دلنشین موتور .اقای علی بخردی اصلا ائودی باز نیس ولی این ماشین سوار شد گفت واقعا هیچی از یه لامبورگینی کم نداره ..خیلی از شماها روی حساب تعصب نظر میدین میگین کوروت..ولی کسی سوار یه ائودی ۲۰۰۸ حتی بشه پشت یه کوروت صفر نمیشینه ماشین امریکایی اصلا کیفیت ساخت و هندلینگ نداره
آقای همساده
۱۴ شهریور ۱۴۰۱با احترام به همه عزیزان
پرایدی که موتورش وسط باشه🙄