موتورترند هرسال خودروهای زیادی را آزمایش میکند و عملاً هیچ خودروی جدیدی نیست که بتواند از زیر دست کارشناسان این نشریه در برود. حال با پایان سال ۲۰۲۳، با بهترین و بدترین خودروهای این سال از نگاه موتورترند آشنا خواهیم شد.
بهترین خودروهای سال ۲۰۲۳
شورلت ترکس
ترکس خودرویی است که ما را بسیار خوشحال کرد. در بازاری که میانگین قیمت خودروهای نو بیش از ۴۰ هزار دلار است، این ماشین با قیمت زیر ۲۰ هزار دلار عرضه میشود. هرچند خبری از سامانهٔ چهارچرخ محرک نیست و پیشرانهٔ سه سیلندر ترکس میتوانست نرمتر باشد اما این کراساووری جادار با طراحی داخلی کاربردی است و حتی در مسیرهای آفرود هم برای این کلاس خوب عمل میکند.
شورلت کلرادو
کلرادو پیکاپی است که حال و هوای هوندا آکورد را دارد. این خودرویی با احساس عالی است که واقعاً خیلی خوب مهندسی شده است. سیستم تعلیق آن برای یک پیکاپ بهطور شگفتآوری خوب تنظیم شده که سواری راحت و درعینحال کنترل بدنهای عالی را به نمایش میگذارد. کلرادو فرمانپذیری خیلی خوبی دارد و پیشرانهٔ چهار سیلندر توربوشارژ آن گشتاور دلپذیری را فراهم میکند.
جنسیس GV70 الکتریکی
وقتی جنسیس GV70 الکتریکی معرفی شد، واقعاً انتظار نداشتیم که اینقدر به آن علاقه پیدا کنیم. پیشبینی میکردیم این هم یک کراساوور خوب دیگر از جنسیس باشد اما این ماشین با سواری نرم و رانندگی آسان، ما را مجذوب خود کرد. در این کلاس، همهٔ خودروها از آکورا و لکسوس گرفته تا ولوو و کادیلاک میخواهند خود را در برابر رقبا اثبات کنند اما جنسیس فقط میخواهد خریدار را تحت تأثیر قرار دهد.
کیا EV9
EV9 با سه ردیف صندلی، برد ۴۰۰ کیلومتر و قیمت مناسب برای خودرویی الکتریکی در این اندازه، یکی از بهترین ماشینهایی بود که امسال با آن رانندگی کردیم. EV9 از طراحی بیرونی گرفته که علیرغم فرم جعبهای، منحصربهفرد است، تا کابین با داشبورد ساده و شیک، انتخاب جذابی برای خریداران خواهد بود. کیا اخیراً پیشرفت قابلتوجهی داشته اما EV9 این برند را به سطح بالاتری ارتقاء خواهد داد درست مثل زمانی که تلوراید عرضه شد.
ریویان R1T
R1T یکی از آن خودروهایی است که دلمان برایش تنگ میشود. این پیکاپ مسیرهای آفرودی که قبلاً فقط در تخصص رانگلر و برانکو بود را بهراحتی فتح میکند و در حالت اسپرت ارتفاع خود را کم کرده و مانند رنجروور رفتار میکند. با R1T به لطف شبکهٔ شارژ میتوان سفرهای جادهای ۱۰۰۰ کیلومتری داشت و تمام وسایل لازم برای کمپینگ را حمل کرد.
فورد موستانگ دارک هورس
هرچند موستانگ GT جدید آنطور که انتظار میرفت ما را تحت تأثیر قرار ندارد اما دارک هورس ثابت کرد یکی از بهترین خودروهای اسپرتی است که تاکنون با آن رانندگی کردهایم. این نسخه کیلومترها جلوتر از GT است. به لطف کمکفنرهای الکترونیکی قابل تنظیم، ترمزهای فوقالعاده، پیشرانهٔ V8 قدرتمند و گیربکس دستی ترمک، رانندگیهای تهاجمی با این ماشین بسیار آسان و لذتبخش خواهد بود.
لامبورگینی هوراکان استراتو
هوراکان استراتو لذت یک سوپراسپرت مدرن را در قالب خودروهای رالی ارائه میکند. هیچ تجربهای شبیه رانندگی در پیست با یک ۵.۲ لیتری V10 تنفس طبیعی که پشت گوش شما آواز میخواند نخواهد بود وقتی بجای هدف گرفتن پیچ بعدی، یک میانبر از مسیر خاکی را انتخاب کنید. این ماشین خارج از آسفالت بهطور شگفتانگیزی قابلکنترل است. استراتو خودرویی است که نمیخواهید از آن پیاده شوید.
پورشه ۹۱۱ کاررا T
کاررا T هدیهای برای علاقهمندان به رانندگی است و بهسختی میتوانید خودروی مدرنی به این جذابیت و با این قیمت پیدا کنید. پورشه خودرویی ساخته که در هر سرعتی و هر شرایطی راننده را راضی میکند. کاررا T هر چیزی که از یک خودروی اسپرت مدرن نیاز دارید را ارائه میکند. با این خودرو یکی از رضایتبخشترین رانندگیهای زندگیمان را تجربه کردیم.
بدترین خودروهای سال ۲۰۲۳
مرسدس EQE SUV AMG
این مرسدس در خط مستقیم شتاب واقعاً سریعی دارد اما این کاری است که همهٔ خودروهای الکتریکی قدرتمند انجام میدهند. عملکرد نامناسب پدال ترمز EQE AMG باعث حواسپرتی هنگام رانندگی در جادههای پرپیچوخم میشود و بیاعتمادی به خودرو را به دنبال دارد. همچنین با هجوم نمایشگرها و خط کمر بالا هم باعث میشد حس کنیم خودرو میخواهد ما را بخورد. امیدواریم این صرفاً یک اتفاق ناگوار باشد نه نشانهای از آیندهٔ مدلهای الکتریکی AMG.
وینفست VF8
هرگز انتظار نداشتیم یک خودروساز چنین خودروی نیمهکارهای را به بازار عرضه کند. البته میدانیم که افراد زیادی روی VF8 کار کردهاند و اگر زمان کافی داشتند میتوانستند خودروی بهتری بسازند اما واضح است که این پروژه مدتها پیش از آماده شدن بهسرعت به بازار عرضه شده است. به همین دلیل، خودرویی که تحویل داده شده یکی از بدترین خودروهای جدیدی بود که تاکنون آزمایش کردهایم.
مرسدس بنز EQS SUV
با وجود خودروهای الکتریکی ناامیدکنندهٔ زیادی که در بازار میبینیم مثل لکسوس RZ یا آئودی Q8 E-Tron، این مرسدس EQS SUV است که عنوان بدترین مدل سال را از آن خود میکند. البته این خودرویی جادار و آرام است اما از ترمزهای بسیار بد و هندلینگ ضعیف گرفته تا تحویل قدرت مصنوعی، دینامیک رانندگی عجیبی را شکل دادهاند. ظاهر EQS SUV هم باعث میشود بسیاری از مینیونها کاملاً هیجانانگیز برسند.
مزدا CX-90
هرگز فکر نمیکردیم روزی مزدا را در لیست بدترینها قرار دهیم. البته CX-90 خوبیهای زیادی دارد مثل ظاهر جذاب، کابینی در سطح خودروهای لوکس و رانندگی مناسب اما این یک شاسیبلند خانوادگی است و وقتی حرف از ویژگیهای خانواده پسند میشود رنگ میبازد. صندوق بار و صندلیهای ردیف سوم CX-90 نسبت به ابعادش کوچک هستند و هرکسی آن شیفتر احمقانه را طراحی کرده باید یک عمر به استفاده از همان شیفتر محکوم شود.
بامو سری ۷
سری ۷ جدید را ناامیدکنندهترین خودروی سال میدانیم. گلایهٔ اصلی ما از طراحی بیرونی یا کابین نامتعارف آن نیست بلکه بیشتر به خاطر جزئیات در چنین سدان لوکس گرانی است. دکمهٔ بسته شدن درهای خودکار در جای نامناسبی نصب شده و نمایشگر تاشوی عقب کارایی لازم را ندارد و جلوی دید راننده به عقب را میگیرد درحالیکه حتی خبری از آینهٔ عقب متصل به دوربین هم نیست و برای دیدن پشت خودرو باید در بین ۴۴ منوی سیستم iDrive بگردید تا بتوانید نمایشگر عقب را جمع کنید. اگر میخواهید هرروز از خودرو آزار ببینید، سری ۷ بخرید.
جنسیس G80
هرچند نسل جدید G90 نشان از پیشرفت فوقالعادهٔ جنسیس دارد اما G80 که در سال ۲۰۲۱ به بازار عرضه شد نشان میدهد این برند چند سال پیش کجا بوده است. G80 سواری پرتکان و متلاطمی دارد و با دستاندازها با خشونت برخورد میکند درحالیکه G90 سواری فوقالعادهای دارد. این یعنی جنسیس میتواند و باید G80 را با استفاده از جدیدترین مهارتهای خود بروز کند.
نیسان پثفایندر
پثفایندر با ظاهر زیبا و امکانات مناسب، در نگاه اول ناامیدکننده به نظر نمیرسد اما پیشرانهٔ این شاسیبلند ژاپنی سروصدای زیاد و مصرف سوخت نهچندان خوبی دارد و هرچند کنترل بدنهٔ آن مناسب است اما کیفیت سواری روی آسفالت خراب ضعیف خواهد بود درحالیکه فرمان سفت هم هندلینگ نامناسب خودرو را ضعیفتر میکند. همچنین پثفایندر جدید روی همان پلتفرم نسل قبلی ساخته شده و این زیرساخت قدیمی خود را نشان میدهد.
ممد ژانگولر
۱۲ دی ۱۴۰۲داداشا خواستم بگم که :
🏆۳۳۳۳🏆
مشتیا میتونن تبریک بگم . این عدد یک بار بیشتر تکرار نمیشه
۱۲ دی ۱۴۰۲سلام منم ۱۱۱۱
Mercedes-Benz
۱۲ دی ۱۴۰۲میشه لطفا به من بگید برتری اون کیا زشت نسبت به بنز چیه؟
اشکان
۱۳ دی ۱۴۰۲اون بالا که نوشته ۳۳۳۴ ، باید تو نظر قبلی اینو میگفتی.😂😂😂😐
جنوب
۱۲ دی ۱۴۰۲والا این بدهاشون خیلیم خوبن
چشونه اخه ؟
(Ali(chevynova
۱۲ دی ۱۴۰۲ماشالاه شورولت و فورد
ماشالاه بهترین بودن
امریکن کارز عشقن
داک هادسون
۱۲ دی ۱۴۰۲دوست عزیز شورش در اومد دیگه .
هیچ ماشین باز واقعی وجود نداره که منکر فوق العاده بودن ماشین های آمریکایی باشه اما این رفتار شما باعث میشه دید افراد بد بشه ، از شما که کاربر قدیمی پدال هستی بعیده ، پدال قبلا کاربرهای قدیمی و درجه یکی داشت که تقریبا از ۹۰ درصدشون خبری نیست .
امین
۱۲ دی ۱۴۰۲این تفکر … زد به ایران عزیزمون.
تعصب کور که تعقل و منطق کنار میزنه و یک ملت نابود میکنه.
متاسفانه ایشون تنها نیستند.
طاها سپهوند
۱۲ دی ۱۴۰۲برادر من نیاز نیست این تفکرات خوبت رو به ما انتقال بدی
کسی نیازمند این تعصب کورکورانه شما نیست هر کسی یه علاقه ای داره ولی برای خودش عزیزه
امین
۱۲ دی ۱۴۰۲شاید اولش زیاد متوجه نشیم ولی قبول کنین چیزای جزئی تو دراز مدت میرن رو مخ آدم و آزار دهنده میشن.خیلی بد آزار میدن
Arshia m3csl
۱۲ دی ۱۴۰۲سری ۷ فقط بخاطر تلوزیون عقبش مورد انتقاد قرار گرفته😂😂😂😂 خب راننده میتونه با دوربین عقب تو صفحه نمایشگر جلو وضعیت عقب رو ببینه احتمالا بعدشم اون صفحه نمایشگر تاشو سری ۷ یک استاندارد تو سدان های فول سایز لوکس میشه و مرسدس بنز کلاس s و لکسوس ls و ائودی a8 نسل بعد هم استفاده کنن از این قابلیت
امین
۱۲ دی ۱۴۰۲دوربین دید عقب در مانیتور خودرو جوابگوی دید عقب نیست و باید در آینه عقب و جای اختصاص خودش تعبیه بشه چون سیستم مولتی مدیا بیشتر تنظیمات مثل تهویه رهیاب مدیا و … پوشش میده و امکان استفاده دائمی برای یک هدف در اون مقدور نیست.
و همینطور ارگونومیک نیست.
و در ضمن در حین حرکت اون قابلیت دائمی نمایش دوربین عقب وجود نداره. شما با دوربین حرکت به عقب اشتباه گرفتی
این ضعف امنیتی هست و باید پوشش داده بشه
Mercedes-Benz
۱۲ دی ۱۴۰۲چرا این سایتا آنقدر بنزو میکوبن؟
آرش وان
۱۲ دی ۱۴۰۲گر میخواهید هرروز از خودرو آزار ببینید، سری ۷ بخرید :-)))
مهدی
۱۲ دی ۱۴۰۲همچنین میگه انگار پرایده هرکسی هم میتونه بخره که حالا آزار ببینه یا نه لذت ببره ، بعد یکی از دوستان هم چنان با ابو تاب توضیح میده همه فکر کردن خودش تجربه رانندگی با این ماشین رو داشته
پیام
۱۲ دی ۱۴۰۲میگم امیر پری روز گفتی جی وی ۶۰ بعد الان جی وی ۷۰ خودشو برات رونمایی کرد! 😂😂😂 خیلی جالبی. هر وقت چیزی گفتی، در جا یه چیز عکسش اومد. بعد نکته ای که حالبه اینه که ژاپن جز بهتربن ها تبوده هیچی، دو تا از چند تا برندشم جز بدترین ها بوده!!! ژاپنی با کیفییییییت
Anti BTS
۱۲ دی ۱۴۰۲همه ی این خودرو ها هدفشون فروشه و جنگ سر همینه . در نتیجه این مردم و بازار خودرو هستن که تعیین میکنن کی خوبه کی بده . من الان بیام ماشین بزنم فوق العاده و بی نظیر ، اما تو بازار نخرن میشه چی ؟
همین که ژاپن برای دهه ها بزرگترین صادرکننده بوده و الانشم جزو بزرگان این صنعته ، حقیقت رو کاملا آشکار نشون میده . اگه ژاپن قرار بود با چارتا حرف بچگونه و مضحک هیت بشه که اسمش ژاپن نبود .
ازین جور مقاله ها هم زیاد دیدیم . تو لیست بهترین انجین ها ، پرفروش ترین خودرو های تاریخ ، ایمن ترین ها و هزاران مقاله دیگه بوده که ژاپن قبضه کرده لیست رو . برای تو تازگی داره ؛ برای ما خاطرست .
« همه ی مقاله ها و همه ی کاربرای ترول میان و میرن اما چیزی که میمونه ژاپنه و اعتبارش و جایگاهش »
Car love
۱۲ دی ۱۴۰۲هنوز سر قضیه مطلب دیروز که چین رتبه اول صادرات رو گرفت ناراحته بنده خدا 😂😂
حسین
۱۲ دی ۱۴۰۲چین اول کره رو قورت داده تا کم کم رفته اول شده.
جایگاه مربا از سوم رسید به چهارم 😂 همونطور که مدیر چیوندا اعتراف کرد آینده این برند مشخصه
JaMsHiD
۱۲ دی ۱۴۰۲من خودم هر روز بیام یه آشغال تولید کنم و صادر کنم میتونم کل بازار جهانو قبضه کنم خودرو که سهله😏
اعتبار همه چیو مشخص میکنه اعتبار این چینیا هم معاومه
Car love
۱۲ دی ۱۴۰۲ای وااای هنوز ناراحتن 😂😂😂😂
همه چیز از اونجا شروع شد که مسئول دودتا رفت چین صنعت الکتریکی رو دید و برگشت جاپون گفت تو ژاپن کسی نمیدونه این تکنولوژیا چی هستن😂😂
Reza
۱۲ دی ۱۴۰۲دقیقا، گل گفتی،بیگ لایک ژاپن
پیام
۱۲ دی ۱۴۰۲آنتی بی تی اس، اولا که دیگه چین بیشتر از ژاپن می فروشه. دوم اینکه افرادی که پول ندارن مجبورن برن به جای بنز و بی ام و تویوتا سی هزار دلاری بخرن! ماشین فقرای کشورای خارجی! جاروبرقی های تویوتا رو نماد قدرت نکن! آره تو جاروبرقی ها زیاد میفروشه ولی لزومی نداره فروش زیاد ربطی به تکنولوژی داشته باشه! تویوتا خودشم بکشه نمیتونه یه دونه ماشینش رو ۱۵۰ هزار دلار بفروشه!
amir
۱۲ دی ۱۴۰۲لکسوس پس چیه دقیقا؟ آهان یادم نبود ملت بنتلی و رولزرویس های خود را رها کرده و جنسیس ایکس مارو با ۲۰۰ هزاردلار میخرن
Mercedes-Benz
۱۲ دی ۱۴۰۲اره حرف چهارتا سایت مسخره دلیل نمیشه بعدم امریکایی و کره ای ها پول بشون زیاد میدن🙂🙂
amir
۱۲ دی ۱۴۰۲کی میخوای دست از حرفای بچگونه ات برداری؟ هرروزم که بیشتر ثابت میکنی سنی نداری الان لیست بدترین هاست پره بنزه الان بنز یعنی آشغاله ؟ ضمنا جی وی هشتادم تو لیست بدترینا هست پس آشغال به تمام معناس
احتمالا هم اون یک ملیونم که فقط توی یکسال راوفور خریدن همشون احمقن باید به تحلیلت گوش میکردن و میومدن جنسیس جی هفتاد میخریدن بد شد
Car love
۱۲ دی ۱۴۰۲نه باید LFA میخریدن یا لکسوس rc با فروش ۲ هزار تا در سال 😢
amir
۱۲ دی ۱۴۰۲تویی که اومدن اسم هیوندا تو مقاله ها رو جزو افتخارات میدونی پس اینو که ال اف ای که هنوز صفرش هست تو مقاله ها میادو میخوای چیکار کنی؟
پیام
۱۲ دی ۱۴۰۲انیر حرفات خیلی خنده داره! خوشم میاد حافظت هم دیگه یاری نمی کنه! پس چطور اون زمان که میزان خطاها تو خودروها بررسی شد و بعد از ۴۰ بار، دو یه تا برند ژاپن جلوتر از کره بود و بنز و آئودی بعد از کره بودن چنین چیزی رو در نورد بنز و آئودی نگفتی و گفتی کره مربا؟! 😂😂😂😂 یعنی بنز و آئودی ماشین نبودن؟! چطور ازین مقیاسه ها استفاده میکنی! یاد دیکتاتورا می افتم. یه عادتی که تو و امثال تو دارین اینه که میخواید به هر قیمتی برنده باشید و خودتون رو به کوچه علی چپ میزنید! ولی دیگه تمومه! با توجه به اینکه ژاپن تو خودروهای برقی از کره، آمریکا و آلمان جا مونده و با توجه به اینکه سال به سال ماشین الکتریکی جای بنزینی رو میگیره به تدریج فاتحش تا ۲۰۳۰ خونده میشه! تا الان که بخش زیادی از بلزار ژاپن رو کره گرفته! میتونی ۵ سال پیش رو با الان مقایسه کنی! ازین بدترم میشه.
حسین
۱۲ دی ۱۴۰۲فروش گروه فرغون سازی چیوندا سال 2016 :
7.8 میلیون
سال 2022: 6.8 میلیون
فروش تویوتا سال 2016 : 10.1 میلیون.
سال 2022 : 10.5 میلیون
تحلیلگر با آمار حرف بزن که بعدش اینجوری خراب نکننت با اون اوهامت😂😂😂
چیوندا فعلا خودشو باز کنه شاید بازار از دست رفته خودشو بتونه به دست بیاره 😂😂هرچند چین اجازه نمیده، کار از کار گذشته و آینده ای جز حقارت نصیب بنجل سازی چیوندا نمیشه 😂😂
حسین
۱۲ دی ۱۴۰۲حالا صد بار بنویس قدرت تکنولوژی چیوندا 😂
amir
۱۲ دی ۱۴۰۲اولا اگه میخوای امیر رو انیر بنویسی و احترام حالیت نیست اصلا تا بگو مام یجور دیگه حرف بزنیم باهات
نه عزیزم قضیه برنده بودن نیست قضیه ت رول های بی پایانته
جنرال موتورز رو که نمیخوای ببری زیر سوال میبری؟ اونا بحران نفت و ورشکستگی رو پشت سر گذاشتن اما امروزه یکه تازن
یادت باشه برند های بزرگ اگه نابودم بشن بازم هستن و یکه تازم هستن!!!! اون مثال نوکیا که تو استفاده میکنی آیا امروز نوکیا نابود شده و یا نیستش؟ نه هست منتها تلفن همراه تولید نمیکنه و فروخته به سایرین حتی میدونستی زمانی تایر میساخته؟
این تویوتا هم که دو ساله داری ت رول میکنی با شصتا اکانت از بین نمیره این قضیه برقی ها هم یه بحرانه براش مثله بحران نفت ۱۹۷۳ که کلی از آمریکایی هارو دچار مشکل کرد برای مثال نسل دوم موستانگ رو دیدی چه فاجعه ای بوده در مقایسه با بقیه نسلاش؟ یعنی اون موقع هم طرفدار های ژاپنی هم همش میومدن میگفتن فورد ورشکسته ورشکست میشه؟ و یا چون موتور های ۶ ۷ لیتری موپار از بین رفت تمام آمریکایی ها نابود شدن؟ خیر امروز هنوزم پیکاپ فورد با همون اتفاقا موتور ۶ ۷ لیتری پرفروش ترینه تو بازار آمریکایی که قبولش داری
Killer
۱۲ دی ۱۴۰۲باز هم یک مطلب ناراحت کننده دیگه برای ۳ چرخ فنا :)))))
متاسفانه با ۲۰۰ تا کامنتم جمع نمیشه
amir
۱۲ دی ۱۴۰۲آقای کیلر که تو پست ریکال برای ۸۰ هزارتا خودرو آفتابی نشد و یا گفت ۸۰هزارتا چیزی نیست که
ایشون زیره ۳ ملیونو برای کره ای ها حساب نمیکنه
P
۱۲ دی ۱۴۰۲واقعا جا کم بوده که شیفتر مزدا اونجا گذاشتن ؟ یه دفعه یه کلاچم میزاشتن که با اون شیفتر هماهنگ میشد دیگه
Amirmohammad
۱۲ دی ۱۴۰۲کیا ev9 دقیقا مسیر تلوراید رو داره میره،حضور ثابت تو تمام لیست برترین ها و در نتیجه فروش بالا.میدرخشه
مزدا و جی ۸۰ اصلا فکر نمیکردم تو این لیست باشن! جنسیس مدال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ هم که تو ایرانه سواری خیلی خوبی دارن چطور مدل ۲۰۲۳ سواریش خوب نیست؟ هرجا مقاله ای بوده سواریش خوب بوده،cx 9 هم که سخت گیری کردن بزارنش تو لیست،در کل اونا بهتر میدونن تا ما
Ehsan
۱۲ دی ۱۴۰۲خدا بگم چیکارت کنه مرسدس! از وقتی که eqs رو ساخت هرجا اسم بدتریناس حضور داره این تخم مرغ!!!
هوراکان هنوز که هنوزه داره میتازه
جنسیس و کیا هم که کاردرست مثل همیشه،شاسی بلندای جنسیس ترکوندن امسال
مهران
۱۲ دی ۱۴۰۲این دوتا بنز خصوصا اولی از نظر من سمی ترین مدلیه که ساخته…چیه اخه😑
علی جردن
۱۲ دی ۱۴۰۲*بهترین خودروی دنده دستی ایران
*رانا پلاس
*بهترین خودروی دنده اتوماتیک ایران
*تارا و کوییک R DA
RIO
۱۲ دی ۱۴۰۲میشه بفرمائید چجوری؟؟
علی جردن
۱۲ دی ۱۴۰۲آخرین نسل موتور کم استهلاک تر و پر توان تر از تیو فایو معمولی درون سینه تارا و رانا جای گرفته که واقعا عالیه موتور تیوفایو پلاس TU5 Plus
و ارزش خرید نسبت به پول پرداختی
کوییک ارزون ترین خودروی اتوماتیک فرمان برقی دار کروز کنترل دار بازار هست که شاهین با دوبرابر قیمت کروز کنترل نداره اما رانا پلاس کروز کنترل داره
۱۲ دی ۱۴۰۲احتمالا به کروز کنترل علاقه زیادی داری
علی جردن
۱۲ دی ۱۴۰۲مثل بنز بی ام و عاشق تکنولوژی روز جهانم کار رانننده رو آسون تر کردن
۱۲ دی ۱۴۰۲منم عاشق آپشن هم ولی حیف ضبط صوت هم واسم آرزو هست یه پراید ایشالا میخرم تا عید♥️😂
سالار فصل
۱۲ دی ۱۴۰۲هزاران بار گفتم آلمانی مسیری اشتباه رو انتخاب کردن و چه ضرر عظیمی متقبل خواهند شد
۱۲ دی ۱۴۰۲وینفست VF8
خیلی سم بود
جنسیس GV70 خیلی خوشگل بود و و یه سوال دیگه شما اگه ماشین دارید خودتون ماشینتون رو پولش رو دادید یا باباتون داده ؟ 😐
yaghoub
۱۲ دی ۱۴۰۲من فکر میکنم پدال هم میتونه همچین لیست هایی از خودرو های داخلی تهیه کنه .
اکثر مقالات پدال ترجمه هستند . وقتشه ابتکار عمل رو به دست بگیری پدال جان .
حسین
۱۲ دی ۱۴۰۲البته تیتر باید بهترین و بدترین خودروهای داخل بازار آمریکا باشه و واقعا ربطی به بقیه بازارها نداره.
Anti BTS
۱۲ دی ۱۴۰۲اصلا عناوینی مثل بهترین ، بدترین ، زیباترین ، جذاب ترین و … همشون کیفی هستند و آدم به آدم فرق میکنه . یه بار میبین مقالاتی مثل این میاد فرداش یهو برعکس همین میاد . فلان ماشین روزای فرد میره تو لیست بهترین ، روزای زوج میره بدترین . مطلب وقتی حرفه ای و علمیه که متکی به تحلیل و آمار و عدد باشه .
Absurd Hero
۱۲ دی ۱۴۰۲تو یه مجله مزدا میشه بهترین تو یکی دیگه بدترین:
https://www.pedal.ir/mazda/honda-pilot-jeep-grand-cherokee-l-kia-telluride-mazda-cx-90-toyota-grand-highlander-comparison/
در همین حال سنگ محک بعضیا تعداد جایزه همین مجلاته
Fy
۱۲ دی ۱۴۰۲فقط لامبورگینی هوراکان استراتو 😎
Sepehrg
۱۲ دی ۱۴۰۲نقد هایی که به سری هفت داشت چقد الکی بود
SpringZ
۱۲ دی ۱۴۰۲بقیه شم همین بود واقعا . آب دوغ خیاری بود
blackwing
۱۲ دی ۱۴۰۲سری هفت واقعاً چرتو پرته ، از نزدیک هم بارها دیدمش ، اصلاً حال نکردم ، محصول خرافات ذهنی یه طراح بوده که مُهر تایید گرفته و تولید شده 🤦🏻♂️👎🏼
18:45
۱۲ دی ۱۴۰۲ب ام و و مزدا واقعا چرا باید جاشون توی بلک لیست باشه؟!!
سری 7 و نوشته بدترین خودروی سال!!
مگه داریم مگه میشه؟!! 😐😐😐
همه میدونیم که درسته ظاهرش نامتعارفه، اما تو انواع تست های مجلات خودرویی نظر مثبت کارشناسان رو برانگیخته و از 10امتیاز بیشتر اوقات 9امتیاز رو گرفته.
یعنی به روایتی از 20 نمره 19گرفته!
بهش میگن رولزرویس اقتصادی اما اونوقت اینجا شده بدترین ماشین سال؟!!!!!!!!
مزدا شاسی بلند هم که تو رقابت ها اول میشد چرا شد بدترین؟!!!! اونم با ایرادات الکی…
مصطفی
۱۲ دی ۱۴۰۲یکی از اون بدهاش رو بدین به من ممنون میشم
ایران
۱۲ دی ۱۴۰۲کاش یک دونه از همین بدها،نه،خیلی خیلی بدهاشون رو میدادن به ما ایرانیها که ثابت کردیم لیاقت خوب رو نداریم،لیاقت بنز و شورلت و تویوتا رو نشون دادیم که نداریم،ما لایق جک و ام وی ام و برلیانس و گرت وال،!!!!!!!!!!!!!هستیم
Mm
۱۲ دی ۱۴۰۲اصلا چرت و پرته همه مجله ها از سری ۷ تعریف کردن بعد اینجا نوشته اگه میخوای آزار ببینی از ماشین سری ۷ بگیر ..😐😐😐 هم توی خود سایت پدال چند اخبار از عالی بودن سری ۷ نوشته.
واقعا به نظرم پدال هر چیزی رو نباید دیگه بنویسه اول خود نویسنده یک بار بخونه ببینه عقلانی هست.. .
باشو
۱۲ دی ۱۴۰۲اگر بنز و بی ام و و مزدا و نیسان ید بودن که الان مثل خیلی کمپانی ها باید فقط اسمی ازشون بود الان رنو چسبید ب نیسان تا منقزض نشه، اگر بد بود چرا نرفت سمت جنرال موتور؟ همه کمپانی ها محصول بد داشتن تو صدا تا تولید یه مدل بد هم هست طبیعیه این جایگاه ژاپن و المان زیر سوال نمیبره در صنعت خودرو، کره بیاد بشه اقای خودرو دنیا اصن جکه این حرف
آریا
۱۲ دی ۱۴۰۲فقط دوست دارم بدونم چرا طراحی شرکت ها اینقدر افت کرده مخصوصا بنز و بی ام و
مثل بی ام و سری 7 جدید یا xm که واقعا زشته با اون چراغ های دو طبقه 🤢
بنز هم با این eqs خودشو برده زیر سوال فقط میخوان به هر قیمتی شده الکتریکی بسازن و بگن ما خفنیم ولی واقعا اگر طراحی های خودرو در آینده اینقدر بده من دوست دارم تو گذشته بمونم
آمریکا هم دیگه داره میرینه فورد که با اون جلو پنجره های زشت دوج چارجر و چلنجر متوقف شدن رسماً
در کل این روز ها دنیای ماشین داره بی روح میشه
رضا
۱۲ دی ۱۴۰۲خارجی ها درک درستی از کیفیت ندارن پراید سوار بشن متوجه میشن
علیرضا
۱۲ دی ۱۴۰۲با احترام به همه عزیزان
تعصب کورکورانه باعث شده که نقاط ضعف یک سری از برندها که به قول خودشون خدا به حساب میاد رو نبینن. چرا فکر میکنید همه چیز توی یک برند باید عالی باشه؟
هیچ چیزی توی دنیا کامل و بی عیب و نقص نیست چه برسه صنعت خودرو سازی. اگر اینطور نبود چه نیازی به انواع مختلف کلاس ماشین ها و تجهیزاتشون بود؟
چه نیازی به برندهای مختلف بود؟
کلا یه برند ماشین میزدن و تمام.
فکر نکنید چیزهایی که نماد شدن نمیتونن بد باشن یا نقص داشته باشن.
امریکایی ها، ژاپنی ها، ایتالیایی ها، همشون نقاط ضعف و قوت خودشون رو دارن.
چرا کسی که متعصب تویوتا هست از بدی های خودرو های سوپرا نمیگه؟
چرا به قول خودشون امریکایی باز ها از وزن بالای ماشین ها، تکنولوژی قدیمی یک سری از موتورها که فقط به خاطر اینکه یک سمبل هستن ازشون استفاده میشه نمیگن؟
چرا المانی باز ها از گند هایی که جدیدا طراح ها توی ماشین میزنن چیزی نمیگن؟
تمام برند ها خوبی و بدی خودشون رو دارن، لطفا فقط بخاطر یک سری نماد جانب داری نکنید.
از سایت خوب پدال هم تشکر میکنم و خواهش میکنم بخشی رو برای فرهنگ سازی این مباحث اختصاص بدین.
Mjd
۱۲ دی ۱۴۰۲یجوری ملت سر ژاپن و چین و آمریکا و اروپا بحث میکنن انگار یه سر پیازن. حاجی اینا بین بهترینهای دنیا مقایسه کردن بهترین و بدترینش مشخص شده. اصلا ماشینای چینی و ایرانی و هندی و روسی و… تو خودروها دسته بندی نمیشن. چون درحد فرغونن
🔥Lambo Fan🔥
۱۲ دی ۱۴۰۲از لیست بهترینا بیشتر از موستانگ دارک هورس و بیشتر از اون هوراکان استراتو خوشم اومد.حقشونه که باشن👌👌
اون ۹۱۱ کاررا هم خوبه….
اما انصافا بی ام و سری ۷ و جنسیس g80 ماشینای خوبیَن چرا تو بدترینا هستن…😐
sina
۱۲ دی ۱۴۰۲سری هفت عجب سمیه!
Alireza
۱۲ دی ۱۴۰۲اتاق ۷ آزارشم قشنگه