وبسایت Cars.com بهترین خودروهای الکتریکی سال ۲۰۲۲ را از نگاه خود انتخاب کرده است. این وبسایت خودروهای برتر را در چهار دستهٔ مختلف انتخاب میکند که هر دسته روی اولویتهای متفاوتی تمرکز دارد اما مطمئناً بین آنها همپوشانیهایی هم وجود خواهد داشت. این دستهها شامل ارزش، خانواده، لوکس و سرنشینان میشود. کارشناسان این وبسایت برای انتخاب برندگان، قیمت، برد، راحتی و تجهیزات را در نظر گرفتهاند. برای انتخاب برترینها، این وبسایت بیش از ۳۰ خودرو، شاسیبلند و پیکاپ الکتریکی را بررسی کردهاند.
جنی نیومن، سردبیر Cars.com دراینباره میگوید:
ما از زمانی که بیش از یک دهه پیش اولین نیسان لیف را بررسی کردیم، تحقیقات خود در مورد خودروهای الکتریکی را به اشتراک گذاشتهایم. ازآنجاییکه به دلیل افزایش قیمت بنزین و سایر رویدادهای اخیر علاقهٔ مصرفکنندگان به خودروهای برقی افزایش پیدا کرده است، میدانیم خریداران در مورد گزینههای الکتریکی موجود در بازار، قیمت این خودروها و چگونگی تجربهٔ رانندگی آنها سؤالاتی دارند. راهنمای خرید و انتخاب بهترینها از سوی ما به خریداران کمک میکند تا به پاسخ سؤالات خود برسند و خودروی الکتریکی مناسب را برای سبک زندگی خود پیدا کنند
برندهٔ بخش ارزش، فولکسواگن ID.4 است. این یک کراساوور کامپکت با قیمت مناسب و تجهیزات استاندارد جذاب است. به گفتهٔ Cars.com، میانگین قیمت پایهٔ خودروهای برقی در ایالاتمتحده ۶۰ هزار دلار است اما قیمت ID.4 از حدود ۴۲ هزار دلار شروع میشود.
جایزهٔ بخش خانواده هم میتوانست به ID.4 برسد اما Cars.com تصمیم گرفت جایزه را به هیوندای آیونیک ۵ بدهد. این وبسایت، جدیدترین محصول الکتریکی هیوندای را کراساووری کامپکت با کابینی جادار توصیف کرده که انعطافپذیری بالا، صندلیهای عقب جادار و سواری راحتی را ارائه میکند.
در بخش لوکس عجیب نیست که لوسید ایر بهعنوان بهترین انتخاب شده است. این سدان لوکس آمریکایی واقعاً رقبای زیادی ندارد. البته این وبسایت به مرسدس بنز EQS هم جایزهٔ افتخاری اعطا کرده است. Cars.com ایر را یک خودروی الکتریکی سطح بعدی و تغییردهندهٔ بازی توصیف کرده است. سدان الکتریکی لوسید از ظرفیت بار زیاد، سیستم اطلاعاتی-سرگرمی با پاسخگویی بهتر نسبت به تسلا، طراحی بیرونی جذاب و کابین مجلل برخوردار است. این ماشین همچنین شتابی چشمگیر و بردی بیش از همهٔ خودروهای این کلاس را ارائه میکند.
و در آخر در بخش سرنشینان هم شورلت بولت به پیروزی رسیده است. هردو نسخهٔ EV و EUV این خودرو از برد قابلاحترام و قیمتی رقابتی برخوردار هستند. Cars.com همچنین به شتاب هیجانانگیز، دینامیک رانندگی جذاب و اندازهٔ جمعوجور بولت هم اشاره کرده است. بولت به خاطر همین اندازهٔ جمعوجور، از توانایی مانور دهی استثنایی برخوردار است و درعینحال جادار و راحت است.
elman
۱۴ فروردین ۱۴۰۱حق «ها» به حقدار «ها» رسید
Clean energy (صیانت!)
۱۴ فروردین ۱۴۰۱این کامنتو تو تاریخ ثبت کنید😑
نه بخاطر محتوا
بخاطر اینکه ۴۰ دیقه است مطلب منتشر شده و دو کامنت بیشتر نیومده ولی ۷۱ نفر مجموعا لایک و دیسلاک دادن
منطقیه آیا؟😐
Jdm باز
۱۴ فروردین ۱۴۰۱چرا اینقدر لایک و دیسلایک هات زیادن؟
کلک که تو کارت نیس سید؟
Mercedes- Benz
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ماشین های خوبی رو انتخاب کردن
AMIR / ARMI
۱۴ فروردین ۱۴۰۱به نظرم لوسید هر چه زود تر باید کانسپت شاسی بلند خودش معرفی بکنه به عنوان خودوی تولیدی دو سال بعدشون
البته که اول باید نسخه های پایه ایر رو بفرسته خط تولید حداعقل فکر نکنم تا دو سه سال اینده بتونه به سود دهی برسه
ولی به عنوان جدی ترین رقیب تسلا کنار اپلی که هنوز ورودی نداشته کار سختی رو پیش رو داره
با جزئیات اخبار لوسید دنبال میکنم خیلی سعی دان راه تسلا رو در پیش بگیرن و البته اشتباهاتی که تسلا انجام داد در تموم این سال ها رو مرتکب نشن
البته یکی از درس های مهمی که باید از تسلا بگیرن عدم اختصاص بودجه برای تبلیغات
بزرگ ترین تبلیغ یه کمپانی ماشینی هستش که به خیابون میفرسته و خریداری که حس رضایت پیدا میکنه
Saman
۱۴ فروردین ۱۴۰۱چقدر داخل لوسید زیبا و مجلل و متفاوت هست انگاری داخل یک بوئینگ ، بینظیره این ماشین
ارین صاحب جمعی
۱۴ فروردین ۱۴۰۱رودری ها قشنگ مخمله بویینگ؟؟؟ اونکه هر روز یک دونه ازش نیوفته پایین شبش نمیاد
آرم@ن
۱۴ فروردین ۱۴۰۱لوسید خیلی شیکه
جای کیا ev هم خالیه
Hamid
۱۴ فروردین ۱۴۰۱ظاهرا توی رقابت الکتریکی ها آمریکا و آلمان حرفهای زیادی دارند ولی خوب چین هم یک کارهایی کرده
حسمون یکجوریه گفتیم برج دو لا اقل یک توسان ۲۰۲۲ بخریم. با این داستان باید بریم تو صف چینی ها
خیلی ضد حاله
Jdm باز
۱۴ فروردین ۱۴۰۱انتخابم بین اینا لوسید ایر هست بخاطر طراحی جذاب و قدرت خوب و برد عالی و کابین زیبا
ارین صاحب جمعی
۱۴ فروردین ۱۴۰۱با اینکه فولکس اقتصادیه ولی لوسید لاکچری بهدقران قسم توی فولکس قشنگتره حداقل رودریش دیگه اونجوری مثل لوسید نیست و مهمتر از همه از درهای فولکس صدای باد نمیاد ولی از درزهای لوسید باد که خوبه طوفان میاد
پیام
۱۴ فروردین ۱۴۰۱میبینم که از در و دیوار کرهایها ریختن و خبری از ژاپنیها نیست 😂😂😂😂😂😂
پیام
۱۴ فروردین ۱۴۰۱الان میگن هیوندای پول داده. میگما، اگه هیوندای پول میده و خبرا چرته پس چرا میخونید این خبرارو و کامنت میذارید؟ خب برید فقط عکسارو ببینید 😂😂😂😂
تسلا
۱۵ فروردین ۱۴۰۱نه تسلا هست نه فورد مک ای
بعد یه دفعه هیوندای هست خب خوب نیستن دیگه اگه نمیخریدن که بعد از آتش سوزی خودرو امن نبودن که
Saman
۱۴ فروردین ۱۴۰۱آقای شاهین صاحب جمعی ببخشید آقای ارین صاحب جمعی لطفن اهمیت ندید اصلن داخل لوسید زیبا نیست و قطعن داخل ld.4 که شبیه تابلو برق نانوائی هاست زیباترین هست خخخخخ
حسن
۱۴ فروردین ۱۴۰۱من دیروز برای اولین بار لوسید ایر رو از نزدیک دیدم. بسیار ماشین زیبایی بود. فکر نمی کردم تا این حد جذاب و لوکس باشه این ماشین. امیدوارم در بازار فروش خوبی داشته باشه و موفق بشه.
محمد اقبال
۱۵ فروردین ۱۴۰۱جای Rivian R1T خالیه خیلی
ساسان
۱۶ فروردین ۱۴۰۱واقعا کسی هست که بتونه بگه خرید ماشین پیویو Rivian R1T غیر منطقیه؟
شاهکااااااااااااره
ارباب حلقه ها
۲۲ فروردین ۱۴۰۱لوسید ایر حاکمه مطلق خودروهای لاکچری برقی هستش بنز وتایکان برقی باید حواسشونو جمع کنن،این رقیب خیلی قدری میشه براشون.