شرایط اقتصاد ایران و افزایش نرخ دلار، منجر به گرانی خودروهای چینی در بازار کشورمان شده است. به همین دلیل، راهنمای خرید مدلهای صفر کیلومتر با قیمت حدود میلیارد تومان اهمیت دارد.
دیگر عامل افزایش قیمت خودروهای چینی، بهبود کیفیت فنی و امکانات آنها است. حالا مدلهای متنوع ساخت چین با فناوریهایی مثل سیستم پلاگین هیبرید یا پیشرانه تمام برقی وجود دارند و نزدیک به استاندارد جهانی محسوب میشوند؛ اما طبیعتا نسبت به تولیدات سالها قبل، گرانتر هستند. حالا کاهش ارزش ریال ایران، مزید بر علت شده تا دست مصرفکنندهی ایرانی از خودروهای چینی باکیفیت هم، کوتاه شود.
حدود ۱۰ سال پیش، موج جدیدی از مدلهای ساخت چین وارد ایران شد. تولیدات چری، جیلی، امجی، جک، برلیانس و بیوایدی، با قیمتی کمتر از صد میلیون تومان به دست مصرفکننده رسیدند اما فروش چندانی نداشتند. حالا همزمان با عدم واردات خودروهای خارجی ساخت کره و ژاپن، فرصت طلایی برای مونتاژکاران مدلهای چینی فراهم شده است تا از انحصار در بازار استفاده کنند.
امروزه به لطف شرایط موجود، قیمت کراساورهای چینی اندازه متوسط، ۲ تا ۳ میلیارد تومان است. به همین دلیل، اندک مدلهایی که قیمت یک میلیارد تومان یا کمی بیشتر داشته باشند، به شدت مورد توجه مردم هستند.
در ادامه فهرستی از مدلهای مختلف وجود دارد. هزینه پرداختی برای مشتری بازار آزاد، ملاک قرار گرفته و همچنین با هدف بهبود اطلاع رسانی، بازه قیمتی ۹۰۰ تا ۱/۳ میلیارد تومن، مد نظر بوده است.
پژو ۲۰۷ اتوماتیک
باوجود انتقادات فراوان به کیفیت ساخت ۲۰۷ جدید که عمدتا ایرادات فاحش در قطعات بدنه و روند مونتاژ را نشان میدهند؛ همچنان تقاضای بالا برای ۲۰۷ اتوماتیک وجود دارد. این هاچبک قدیمی، حالا ابزاری برای فخر فروشی محسوب میشود و بسیاری از افراد طبقه متمول، ۲۰۷ را به عنوان خودروی دوم استفاده میکنند.
پژو ۲۰۷ اتوماتیک (۲۰۶ پلاس) با پیشرانه ۱۵۸۷ سیسی ، ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتنمتر گشتاور دارد. این مدل با گیربکس ۴ دنده خودکار، در زمان ۱۲/۵ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد و نهایت سرعت ۱۹۰ کیلومتر برساعت فراهم میکند. میانگین مصرف سوخت ۲۰۷ اتوماتیک، ۷ تا ۸ لیتر در صد کیلومتر است.
دنا پلاس توربو اتوماتیک
دنا روی پلتفرم سمند شکل گرفت و حالا با نسخه توربو اتوماتیک، فراتر از دیگر خودروهای ایرانی به نظر میرسد. این مدل مجهز به موتور ۱۶۴۵ سیسی، قدرت ۱۵۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۵ نیوتنمتر دارد.
دنا پلاس توربو با گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک در زمان ۱۱ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد و نهایت سرعت ۲۱۰ کیلومتر برساعت ارائه میدهد. میانگین مصرف سوخت این خودرو، ۸/۵ لیتر در صد کیلومتر است.
تارا اتوماتیک
این خودرو هنوز یکی از کمیابترین تولیدات ایران خودرو محسوب میشود اما احتمالا در سال ۱۴۰۲، افزایش تیراژ خواهد داشت. تارا با موتور ۱۵۸۷ سیسی مشابه ۲۰۷، قدرت ۱۱۲ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتنمتر دارد. سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت تارا اتوماتیک، ۱۳ ثانیه و میانگین مصرف سوخت، ۷/۵ لیتر در صد کیلومتر است.
چری X22 پرو اتوماتیک مدیران خودرو
نسخه اسپرت اکسلنت X22 پرو، یکی از محبوبترین خودروهای چینی بازار ایران در بازه قیمتی یک میلیارد تومان است. این مدل، با پیشرانهی ضعیف، ابعاد کوچک و کابین مشابه هاچبکهای شهری، برخلاف انتظار ما، متقاضیان پرتعداد دارد.
موتور ۳ سیلندر ۹۹۸ سیسی توربوشارژ برای X22 پرو، ۱۰۲ اسب بخار قدرت و ۱۵۰ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. رسیدن به سرعت صد کیلومتر برساعت با این خودروی مجهز به گربکس CVT، حدود ۱۵ ثانیه زمان میبرد و میانگین مصرف سوخت، ۷ تا ۸ لیتر در صد کیلومتر است.
چری X33 مدیران خودرو
ظاهرا عرضه X33 توسط مدیران خودرو متوقف شده و طی ماههای اخیر، پیش فروش برای این خودرو دیده نمیشود. احتمالا شرکت مونتاژکننده به خودروهای پرتقاضا و سودآور، مثل X22 و انواع فونیکس (تیگو ۷ و تیگو۸) توجه بیشتری دارد.
قیمت X33 صفر کیلومتر ساخت ۱۴۰۱ در بازار آزاد، حدود ۱/۲ تا ۱/۳ میلیارد تومان است. این خودرو با موتور ۱۹۷۱ سی سی و گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک (متفاوت از CVT در نسخههای قبل) ۱۳۹ اسب بخار قدرت و ۱۸۰ نیوتنمتر گشتاور دارد. زمان لازم برای سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت، ۱۲ تا ۱۳ ثانیه اندازهگیری شده و میانگین مصرف سوخت، ۹ لیتر در صد کیلومتر است.
جک S3 کرمان موتور
یکی از ناخوشایندترین کراساورهای چینی بازار ایران، حالا با قیمت بیش از یک میلیارد تومان معامله میشود. این خودرو از نظر قدرت پیشرانه و توانایی فنی، ضعفهای مهمی نسبت به X33 دارد اما همچنان قادر به جذب مشتری در ایران است.
جک S3 از موتور ۱۵۹۰ سی سی تنفس طبیعی، ۱۰۷ اسب بخار قدرت و ۱۵۵ نیوتنمتر گشتاور میگیرد. این کراساور مجهز به گیربکس CVT در زمان ۱۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد و میانگین مصرف سوخت ۷ لیتر در صد کیلومتر دارد.
جک J4 اتوماتیک کرمان موتور
فقدان سدان اقتصادی ساخت چین، منجر به یکهتازی J4 شده و حالا مدل دنده اتوماتیک CVT این خودرو در بازار آزاد، یک میلیارد تومان قیمت دارد.
جک J4 با موتور ۱۴۹۹ سی سی، ۱۰۳ اسب بخار قدرت و ۱۴۶ نیوتنمتر گشتاور تولید میکند. رسیدن به سرعت صد کیلومتر برساعت با این خودرو، ۱۵ ثانیه زمان میبرد و میانگین مصرف سوخت ۶ لیتر در صد کیلومتر فراهم میکند.
فردا ۵۱۱
معدود سدانهای فردا ۵۱۱ در بازار، یک تا ۱/۱ میلیارد تومان قیمت دارند. این خودروها از نظر طراحی ظاهری و عملکرد گیربکس، برتر از جک J4 محسوب میشوند.
فردا ۵۱۱ مجهز به موتور ۱۴۸۰ سیسی و جعبهدنده ۵ سرعته اتوماتیک دبل کلاچ، ۱۰۶ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتنمتر گشتاور دارد. این خودرو با میانگین مصرف سوخت ۶ تا ۷ لیتر در صد کیلومتر، در زمان ۱۴ ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت میرسد.
کاپرا ۲ بهمن موتور
ارزانترین خودروی دو دیفرانسیل بازار ایران، حدود ۱/۳ میلیارد تومان قیمت دارد. کاپرا ۲، نسخهی جدید کاپرا قدیمی محسوب میشود که امکانات بیشتر، مثل مسیریاب ماهوارهای و نمایشگر لمسی ارائه میدهد.
کاپرا ۲، وانت دو کابین با موتور ۲/۴ میتسوبیشی چین و گیربکس ۵ سرعته دستی است. این خودروی ۱۸۰۰ کیلوگرمی برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر برساعت، ۱۶ ثانیه زمان میبرد و میانگین مصرف سوخت ۸ لیتر در صد کیلومتر دارد. کاپرا ۲ با قدرت ۱۲۴ اسب بخار و گشتاور ۲۰۰ نیوتنمتر در ایران مونتاژ میشود.
مردیم از خوشی
۲۲ فروردین ۱۴۰۲یک میلیارد و خورده ای برا ۲۰۶ که چراغ هاش یکم تغییر دادند ( اسمش شده ۲۰۷ )
یه عده بحث قیمت کارخانه را میکشند وسط و میگند خوبه
اول از همه که اون قیمت با کارگر مفت و هزار رانت و تا جای که میدونم دلار ۲۸ تومنی تولید میشه و اگه با همون رانت و …. به محصولات وارداتی داده بشه میشه برا مثال اپتیما ۲۰ هزار دلاری ( مدل ۲۰۲۲ ) را تو ایران حدود ۱۱ الی ۱۳ هزار دلار ساخت
ولی این سرمایه های ملی صرف یک مشت اشغال میشه تا مافیای پشت صحنه جیب هاشون پر بشه (مافیای اصلی قطعه ساز ها و فروشنده های مواد خام هستند که همه به دولت وصل هستند )
حالا چرا دولت از مافیا حمایت میکنه ؟
چون ما به همه دنیا مرک میفرستیم و همه با ما بد هستند کسی از ما قطعه نمی خره
برا همین دولت برا این که بتواند از قطعه ساز مالیات بگیره و یا خودش قطعه ساز هست و میخواد سود کسب کنه واردات را غیر مجاز میکنه تا مردم مجبور بشند ماشین داخلی بخرند و دولت هم از طریق فروش قطعه به تولیدات داخلی پول بدست بیاره و کشور را اداره کنه
و این همان تحریم هاست که برای عده از نعمت شده تا سود ثابت و همیشه داشته باشند چون ملت همیشه مجبور به خرید تولید ملی هستند
و این است راز نعمت بودن تحریم ها
net
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ماشینهای آشغال بی کیفیت کپی چ ی ن ی
Python
۲۲ فروردین ۱۴۰۲خب این که میگی اپیتما در میاد ۱۱هزار تا واقعا درسته
نیروی کار مفت
انرژی مفت….
اما اگه کیفیت مونتاژ وقطعات تارا که همون پژو۳۰۱هست بالا بره وبا قیمت۱۰هزار دلار بتونیم بخریم واقعا خوبه که قیمت کارخونشه ولی خیلی سخت میشه به این قیمت خرید
و الان متاسفانه در بازار ۱میلیارد یعنی با دلار ۵۰تومنی ۲۰هزار دلار قیمت داره که قیمت افتضاحیه …
مردیم از خوشی
۲۲ فروردین ۱۴۰۲نکته یک : تا جای که میدونم با دلار ۲۸۵۰۰ خودرو میسازند و قیمت تارا میشه حدود ۱۲ هزار دلار
نکته دوم : اگر کیفیت افزایش پیدا کنه ؟ چیزی که شاهد بودیم این بود که پارس تولید ۱۴۰۱ بع شدت از تولید ۱۳۹۰ بی کیفیت تر بود ، یعنی بد تر شد ولی بهتر نشد شاید سن شما کمه و این چیزا ها نمی دونید
نکته سوم : شما امکانات و طراحی و پلتفرم های جدید اپتیما و کلا ماشینهای خارجی را با محصولات داخلی مقایسه میکنی ؟
نکته چهارم : ۱۰ هزار دلار که شما میگی خوبه ، یه کارگر باید برا به دست آوردنش ۱۰ پس انداز کنه (برا ارزون ترین محصول بازار هم باید ۷ سال پس انداز کنه و خیلی کم خرج خودش بکنه )
Python
۲۳ فروردین ۱۴۰۲اولا موضوعات رو قاطی نکن وضع اقتصادی وتوان خرید کارگر بحثش جداست
دوما تارا پلتفرم وموتور وکابین پژو۳۰۱رو داره جالبه که نمیدونین
سوما این که پارس کیفیتش اومده پایین همه میدونن من نگفتم که پارس کیفیتش بالاست یا تارا کیفیتش بالاست گفتم اگه تارا کیفیت قطعاتش بره بالا ماشین خوبیه نمیدونم چرا متوجه نشدید
چهارما پژو ۳۰۱ ۱۳هزار دلاره که میشه ۶۵۰میلیون(کاری به خوب وبدشون ندارم)
قیمت کارخونه ای تارا هم ۳۰۰میلیون تومان معادل ۶۰۰۰هزار دلاره
قیمت اینا با اپتیما۲۴هزار دلاری قابل مقایسه نیست نمیدونم چرا اینو نمیفهمی
پیمان
۱۹ تیر ۱۴۰۲وضع اقتصادی با قدرت خرید کارگر بحثش جداست؟!؟! یا ابلفضل…. شما چه مدل اقتصادی خوندی که به این نتیجه رسیدی؟ من مطعنم شما در علم اقتصاد کاملا بی سوادی و حتی حاظرم بهت ثابت کنم یک ورق از پیش نیازهای اقتصاد کلان یا بین الملل یا حتی اقتصاد خرد رو هم نخوندی بعد میای اینجا مانیفست تجاری اقتصادی میدی؟؟ 😂
دادا
۷ شهریور ۱۴۰۲هیچ خودرو سازی با دلار 28500 تولید نمیکنه همه چیز با لار 48 تومنه گرونی همه کالاها رو نمیبینید؟
محمدرضااستجلو
۲۸ بهمن ۱۴۰۲همینجوری بدون مطالعه نظر نده بابا
چه ربطی به مرگ فرستادن و اینا داره
برو یکم مطالعه کن بعد نظر بده.
این حرف من نیست حرف کارشناسای حوزه خودرو هستش.
مشکل خودرو اینه که دولت و مجلس راحتش نمیذارن . هرکدوم دنبال منافع خودشونن و تازمانی که اینا حل نشه خودرو همینه.مشکل قیمتای دستوریه.
فلان نماینده مجلس به زور ۸۰۰ تا از اطرافیانش رو جذب ایران خودرو کرده و تعداد کارگرای ایران خودرو ۵ برابر حد نیازشه. این مشکلات رو کی باید حل کنه فقط مجلس . ولی امثال شماها موقع رای دادن یا قایم میشید یا رای میدین به یه مشت حروم لقمه که برن با امثال برجام ۱۰ سال از عمرمونو تلف کنن.
MASOUD 0099
۲۲ فروردین ۱۴۰۲فکر کن با یک میلیارد دیگه لگنم پیدا نمی کنی !!!
# رییس……. خسته نباشید.
فرامرز
۲۲ فروردین ۱۴۰۲در متن مصرف سوخت ۲۰۷ اتوماتیک ۷ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر اعلام شده در حالی که ۲۰۷ دنده ای حدود ۹ الی ۱۰ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر مصرف بنزین داره و بدون شک ۲۰۷ اتوماتیک خیلی بیشتر از مقدار اعلامی در متن بنزین مصرف میکنه
اونایی که دارن میدونن که هیچکدوم از تولیدات ویران خودرو کمتر از ۹ لیتر مصرف ندارن و همگی بالای صدی ۹ لیتر میسوزونن
محسن
۲۳ فروردین ۱۴۰۲سورن با موتور مثلا ملی کمتر از 10 تو جاده و 13 تو شهر نمیسوزونه، میگید نه امتحان کنید
Sina
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ایکس 33 اگر دنده دستی بود بخاطر فرم کراس اورش و از همه مهمتر موتور دولیتری تنفس طبیعی(هم حجمش عالیه هم تنفس طبیعیه)میتونست یکی از بهترین و کاربردی ترین ماشین ها باشه
همون هزینه اوتومایتک رو میتونست صرف بالاتر بردن کیفیت قطعات کنه…یا لااقل تیپ ترونیک میگذاشت که توی سربالایی ها دچار دردسر نشه
Shirko
۲۲ فروردین ۱۴۰۲تا این قد مردم و ***فرض کردن !؟!؟!؟!
مردیم از خوشی
۲۲ فروردین ۱۴۰۲نه معلومه که نه
خیلی بیش تر از اینا خر فرض کردند
سال دیگه همین موقع بیا کامنت خودت را بخون و به حال خودت گریه کن
فرفره
۷ فروردین ۱۴۰۳الان فروردین 1403 هست و اون دوستی که گفتن با یک میلیارد لگن ایرانی باید بخریم، درست گفتن چون همون 207 و تارا شدن نزدیک یک میلیارد.
واقعا مردیم از خوشی
سی
۱۵ آبان ۱۴۰۲فرض نکردن واقعا مردم همینن
وقتی پراید 7 میلیونی شد 20 میلیون خریدن به اینا گفتن ما 400 میلیونم بکنی سواری میدیم اصلا بکن 1 میلیارد
Avan
۲۲ فروردین ۱۴۰۲اگر بخوام از بین این گزینه ها یکی را انتخاب کنم ، انتخابم x33 , خواهد بود. بالاخره suv هست قدرت موتورش کار را راه می اندازه و کیفیتش هم در حد خودش قابل قبوله.
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۲ فروردین ۱۴۰۲از آشنایان من چند نفر X33 دارن و نسبت به پولی که دادن خیلی راضی هستن
محسن
۲۲ فروردین ۱۴۰۲اقای اشتری اگه خودتون بودین از خودرو که نام بردین جدای از بحث قیمتشون که کشور های دیگه ارزون تر هست کدوم رو انتخاب میکردین؟
Python
۲۲ فروردین ۱۴۰۲اشتری جان دیسلایک خوردی 😂👍
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۲ فروردین ۱۴۰۲قطعا X33 بهترین خودروی چینی بازار ایران در رنج قیمتی خودش هست، موتور تنفس طبیعی ۲ لیتر عملکرد خوبی داره و توربو نیست
گیربکس Cvt هم برای رانندگی آرام و کم تنش خیلی خوبه
از نظر ابعاد بدنه، X33 خیلی به ماشین مورد نظر من برای استفاده روزانه، نزدیکه
صندوق عقب خوبی داره و برای مسافرت ۴ نفر، کاملا جواب می ده
تا زمانی که واردات پورشه آزاد بشه، توصیه می کنم X33 بخرین
……………………..
ضمنا خبرنگاری که از ترس لایک و دیسلایک، نظر واقعی خودش رو نگه، عوام فریب و دروغگو هست. صداقت در کار ما خیلی مهمه
R007
۶ خرداد ۱۴۰۲جناب اشتری درست میفرمایند.
X33ماشین بسیار خوبی هست من خودم الآن 7ماهه دارم.البته یکم تو سربالایی کم میاره،تو سرپایینی کنترل از دست آدم در میره،مصرف سوختش نسبت به آنچه تو کاتالوگ گفته ،بیشتره.
ماشین هر جا خودش بخواد دنده عوض میکنه و صندلی عقب انگار تو مزدا دو کابین نشستی. خدمات پس از فروش هم خوب جوابتو نمیده.
اما خداییش تو کفی اگه مشکلی پیش نیاد، ماشین خوبی هستش.اگر ایرادات بالا براتون مهم نیست، ماشین خوبیه.
اما از ۲۰۶ (لندکروز ایران) بهتر نیست.
MR.AMIRI
۲۸ خرداد ۱۴۰۲عزیز suv ماشین های شاستی طول افزوده هست مثل لندکروز نه bmw x33
CRD
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ماشین خریدن هم بعد از خونه خریدن ، برا اکثر مردم قفل داره میشه کم کم .
کاش حداقل قیمت قطعه و لوازم مصرفی ، کمتر گرون بشه بتونیم ماشین ده بیست سال کارکرد رو تعمیر کنیم و نگه داریم همونو استفاده کنیم .
Avan
۲۳ فروردین ۱۴۰۲به زودی غذا خریدن هم آرزو میشه
محسن
۲۲ فروردین ۱۴۰۲ماشین هم سرمایه ای شد! در صورتیکه باید مصرفی باشه
Genius
۲۲ فروردین ۱۴۰۲مملکت ما شده تقابل اقلیت مستقر با اکثریت مستمند!تو این اوضاع خریدن یه سمند مثلا ملی هم سالها برنامه ریزی و پس انداز و حساب و کتاب میطلبه!وضع جوریه فقط کسی که قبل ۹۷ مالی داشته میتونه یه مقدار کم و زیادش کنه جوونی که بخواد از صفر بسازه نابود میشه!!!
aMiRsHaYaN
۲۲ فروردین ۱۴۰۲من دیروز تو سایت مدیران خودرو بودم که دیدم ایکس ۲۲ دنده ای رو با موتور ۱.۵ جدید زده
https://www.mvmco.ir/products/21/X22%20pro%20MT
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۲ فروردین ۱۴۰۲فردا مطلبش می نوسم
زیزیگولو
۲۲ فروردین ۱۴۰۲با این افزایش قیمت کارخونه ای منتظر انفجار قیمتا تو بازار باشین …… بقول محمود احمدی نژاد اون مَمَه رو لولو برد!!!!!!!!
محمد نادری
۲۲ فروردین ۱۴۰۲اگر دیدگاه همه مردم مثل شما باشه قیمتا میره بالا ولی بطور طبیعی خیر نمیره بالا چون همین حالا هم قیمت کارخونه خیلی از بازار ازاد کمتره و اینکه تولید هم داره میره بالا .
Avan
۲۲ فروردین ۱۴۰۲فکر کردی تعیین قیمت بازار دست مردمه.خودروسازان خودرو را به دلال های خودش میدن و اونها به نیابت از خودروسازان قیمت بازار آزاد را تعیین میکنند. سود را هم تقسیم می کنند.
زیزیگولو
۲۲ فروردین ۱۴۰۲به وعده وعیدهای اینا اعتماد نکن
آریائی اسیر در ایران
۲۸ فروردین ۱۴۰۲عزیز دل ، شما بعد از این همه مدت زندگی در ایران هنوز نمیدونی که اینها همش بازی دولت و خودرو سازهاست ،هراز چندگاهی تولید را به طور نا محسوس کاهش میدهند تا حاشیه بازار و دلالان خودشان قیمت ها را افزایش بدهند بعداً داد و وا حسرتا سر میدهند که قیمت مای تولید کننده از قیمت بازار کمتره و حق ما داره ضایع میشه و به همین بهانه قیمت تولید را هم افزایش میدهند، یک چند ماهی هم افزایش تولید دارن ولی دوباره همین چرخه را تکرار میکنند ، واسه همینه که پراید ۶میلیونی که هنوز هم بیشتر از این نمی ارزه را الان دارن بالای ۳۰۰میلیون تو پاچه تک تک ما ملت همیشه در صحنه میکنند ، و نه تنها پراید بلکه سایر محصولات دیگر 😔😔😔
از ماست که بر ماست
التماس تفکر 🤔
رضا زاهدی
۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲مجنونی، چیزی هستی؟
محمد نادری
۲۲ فروردین ۱۴۰۲همین 5 6 سال پیش با این پول میشد 2 تا لندکروز در حد صفر خرید با یه مزدا خشک
گلاب
۲۳ فروردین ۱۴۰۲الان با ده میلیارد هم نمی تونی
A
۲۹ فروردین ۱۴۰۲عزیز من میلیارد از ارزش افتاده.
حسین
۲۲ فروردین ۱۴۰۲سلام جناب اشتری وقت بخیر x22 دنده ای از 1402 با موتور ۱.۵ عرضه میشه لطفا اطلاع رسانی کنید. 🙏
هاشم
۲۳ فروردین ۱۴۰۲دو سال دیگه همین خبر رو میذارین و بعدش پراید میاد توی لیست خودروهای یک میلیاردی
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۳ فروردین ۱۴۰۲دقیقا به همین دلیل، انتهای تیتر مقاله نوشته شده / سال ۱۴۰۲
SRT
۲۳ فروردین ۱۴۰۲شاید حتی نوشته میشد فروردین ۴۰۲ به واقعیت نزدیکتر هم میشد . چه بسا تا پایان سال کلی شگفتی در راه باشه .
آه ای جوانی .
۲۳ فروردین ۱۴۰۲داشتم تو پدال سرچ میکردم چشمم خورد به یه مقاله سال ۹۴ . بهار سال ۹۴ قیمت سانتافه ۲۲۰ میلیون ، توسان ۱۷۹ میلیون ، راوفور ۲۴۳ میلیون ، بی ام و ایکس فور ، ۴۶۰ میلیون ! بوده
اینم لینک خبر . یکم داغ دلمون تازه بشه
https://www.pedal.ir/vision/5-%d8%b4%d8%a7%d8%b3%db%8c%e2%80%8c%d8%a8%d9%84%d9%86%d8%af-%d9%88%d8%a7%d8%b1%d8%af%d8%a7%d8%aa%db%8c-%d8%a7%db%8c%d8%b1%d8%a7%d9%86-1394/
مجتبی .
۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲شایدم یک سال دیگه. همت مسعولین رو دست کم نگیر.
AHMADREZA
۲۳ فروردین ۱۴۰۲من تا رنج یک میلیارد MG3 رو خیلی دوس دارم
نمی دونم تو واقعیت چطوره
کسی دربارش چیزی میدونه؟
بردیا
۲۳ فروردین ۱۴۰۲ماشین خوبیه
فقط باید کار کردن با گیربکس رو بلد بشی مگرنه اذیتت میکنه
زکریا
۲۳ فروردین ۱۴۰۲سلام من حدود ۴ ماه ام جی ۳ دارم، قبلش پژو ۲۰۶ تیپ دو داشتم، با توجه به اینکه امنیت و استاندارد بودن خودرو برام مهم بود سراغ خودروهای داخلی از رده خارج صفر کیلومتر نرفتم و این خودرو رو انتخاب کردم، هندلینگ از ۲۰۶ بهتره، اتاق و صندوقش جادارتر هم هست، بدنه به طور محسوسی از خودروهای داخلی مسستحکم تره،۶ ایربگ داره، امکاناتش هم در رده قیمتش خوبه، گیربکس amt اون قلق خاصی نداره و فقط نباید مثل گیربکس های اتوماتیک متداول باهاش رفتار بشه! در توقف ها باید پا از روی پدال ترمز برداشته بشه و دنده خلاص بشه! اگر باهاش خوب تا کنین موتور و گیربکس بادوامی داره، لوازم یدکی اصلش هم مقداری از لوازم یدکی اصلی ۲۰۶ گرونتره ولی پیدا میشه
حسین
۲۴ فروردین ۱۴۰۲من به تازگی ام جی 350 خریدم که اشتراکات فنی زیادی با ام جی 3 داره و قیمتشون هم نزدیکه. ام جی 350 گیربکس آیسین داره که در تویوتا یاریس و اچ سی کراس هم استفاده شده. اگر برات کیفیت خودرو و ایمنی و هندلینگ اولویت هست این دو مدل ام جی رو توصیه میکنم. 6 ایربگ، بدنه و شاسی محکم، رنگ با کیفیت، موتور گیربکس کم استهلاک و هندلینگ عالی و اتاق جادار از ویژگی های اصلیش هست. ام جی ها وارداتی بودن و مشکلات مونتاژی ندارن. فقط باید مدیا پلیر قدیمیش رو عوض کنی. قطعاتش هم هست و تعمیرگاه های خودش رو داره. ولی بازار فروشش داغ نیست.
V.s
۵ خرداد ۱۴۰۲سلام وقت بخیر لطفا نمایندگی فروش رو هم آدرس بدین سپاسگزارم
Alireza
۲۳ فروردین ۱۴۰۲باید سورن پلاس پایه گاز رو هم میذاشتید که مصرف سوخش مثل سمند ef7 پایه گاز شدیدا بهینه و کم هزینه ست که از خطی و اتوبوس هم ارزونتر درمیاد و تنها موتور پایه گاز واقعی ایران همین ef7 هست… از نظر ترمز و سواری و نرمی و شتاب هم عالیه.
شاهین هم میتونست تو این لیست باشه مخصوصا نسخه CVT که تبلیغاتش شروع شده …
بنظرم تو این قیمت ها ماشینی باید انتخاب کرد که خدماتش گسترده باشه و لوازمش کم هزینه تر و در دسترس در کل کشور باشه و استهلاکش کم باشه و بازار دست دومش خوب باشه ، من به شخصه سورن پلاس و دنا پلاس و شاهین و در نهایت تارا رو ترجیح میدم هم بحث موارد مذکور اوکی اند هم به نسبت ایمنی و سواری خوبی ارائه میدن.
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۳ فروردین ۱۴۰۲دوست عزیز
در تیتر مقاله نوشتم قیمت یک میلیارد تومان، اینها که شما گفتین فعلا حدود 700 میلیون تومن هستند
Alireza
۲۵ فروردین ۱۴۰۲درسته من فکر کردم تا 1 تومن هستش …
من خودم تو این قیمت یک میلیارد، از منظر صرف خود خودرو، X22 pro رو ترجیح میدم چون خودروی بروزه و ابعاد خوبی داره و موتور کم مصرف 3 سیلندره و اتومات 9 CVT هم که هست ولی چون بابت خدمات و استهلاک و هزینه های نگهداری و بازار دست دوم و افت قیمت این خودرو اعتمادی ندارم، انتخابم بین تارا اتومات و دنا پلاس اتومات و شاهین CVT با مبالغ کمتر خواهد بود.
تت
۵ خرداد ۱۴۰۲سلام وقت بخیرلطفایه سایت واقعی-کارشناسی مقایسه خودرومعرفی کنیدسپاسگزارم
BMWghini
۲۳ فروردین ۱۴۰۲کاش واسه رنج های قیمتی بالاتر هم راهنما میداشتیم
ممنون
رضا
۲۱ خرداد ۱۴۰۲سلام مطلب متعلق به خیلی وقت پیشه
بروز رسانی لازم دارد
نرگس
۲۳ آذر ۱۴۰۲سلام میخوام رنو فلوینس بخرم لطفا اگر تجربه ای دارید بفرمایید ممنونم ، من قبلاً برند رنو نداشتم اطلاعاتی ندارم فقط سواری فوق العاده و شتاب بالا منو تحت تاثیر قرار داد
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۲۳ آذر ۱۴۰۲قطعات بسیار گران و کمیاب
ماشین پردردسری هست
Somaye
۱۹ دی ۱۴۰۲سلام و عرض ادب
من میخوام x33 نیو فیس برای سال 402 رو بهرم
میشه لطفا از لحاظ کیفیت و هزینه تعمیرات و قطعات صادقانه راهنماییم کنید
ممنونم
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱۹ دی ۱۴۰۲ایکس ۳۳ مدل ۱۴۰۲ ساخته نشده، منظور شما x33 کراس هست؟
همت
۱۲ مرداد ۱۴۰۳احسنت به همتون که نظرات ذیقیمتتونو ابلاغ فرمودید یاد اون شعر افتادم که الان یادم رفته بعدا یادآوری کنید که بگم براتون اما کلا میگفت …نه نمیاد