کانسومر ریپورتز لیست سالانهٔ بهترین و بدترین خودروسازان جهان را اعلام کرده که در صدر آن بامو و در انتها نام لندروور دیده میشود.
در لیست سالانهٔ بهتر برندهای خودرویی جهان به اعلام کانسومر ریپورتز، بامو برای اولین بار در جایگاه نخست قرار گرفته است. در لیست امسال بامو با دو رتبه صعود به مقام اول رسیده و صدرنشین سال گذشته یعنی سوبارو را به جایگاه دوم فرستاده است. رتبهبندی سالانهٔ خودروسازان با توجه به پرفورمنس، ایمنی و قابلیت اطمینان محصولات آنها بر اساس آزمایشهای مستقل کانسومر ریپورتز و بازخوردهایی که از نظرسنجیها به دست میآید صورت میگیرد.
مدیر ارشد آزمایش خودرو در کانسومر ریپورتز «جیک فیشر» دراینباره میگوید:
بامو خودروهایی پرفورمنس بالا، مجهز و قابلاعتماد میسازد و بنابراین دیدن آن در صدر لیست ردهبندی ما عجیب نیست اما برندهای غیرلوکس مثل سوبارو، تویوتا و مزدا نیز طی چند سال گذشته همیشه در تبههای بالا قرار داشتهاند که این یعنی نیازی نیست مصرفکنندگان برای داشتن خودرویی باکیفیت هزینهٔ بالایی پرداخت کنند
برند زیرمجموعهٔ بامو یعنی مینی هم در این مطالعه عملکرد خوبی داشته و با پنج پله صعود به رتبهٔ سوم رسیده است درحالیکه دیگر جایگاههای ۱۰ برند برتر تحت سلطهٔ آسیاییها شامل لکسس، هوندا، تویوتا، جنسیس، مزدا و کیا بوده است. البته در بین این همه برند آسیایی، نام آئودی هم در رتبهٔ نهم به چشم میخورد.
برترین برند آمریکایی در این مطالعه بیوک است که در رتبهٔ دوازدهم قرار گرفته و پس از آنهم دوج در رتبهٔ پانزدهم و لینکلن در رتبهٔ شانزدهم در بین آمریکاییها بهترین عملکرد را داشتهاند. ممکن است امتیاز لینکلن چندان چشمگیر به نظر نرسد اما وقتی بدانید نسبت به سال گذشته ۱۰ رتبه صعود کرده و بالاتر از رقبایی مثل مرسدس بنز و کادیلاک قرار گرفته است، عملکرد آن قابلتوجه خواهد بود. کانسومر ریپورتز بهبود قابلیت اطمینان شاسیبلندهای کُرسیر و ناتیلوس را دلیل عملکرد خوب برند لوکس لینکلن میداند.
تسلا نیز به دلیل بهبود قابلیت اطمینان، جایگاه خود را بهبود بخشیده و با شش پله صعود به رتبهٔ هفدهم رسیده است. از سوی دیگر اما قابلیت اطمینان پایین مشکلی است که برندهای بریتانیایی جگوار و لندروور هنوز با آن درگیر هستند. در مطالعهٔ امسال در بین ۳۲ برند، جگوار یک پله پایینتر از آلفارومئو در رتبهٔ سیام قرار گرفته و لندروور نیز با حضور در رتبهٔ آخر، جیپ را از قعرنشینی برای دومین سال پیاپی نجات داده است. در همین حال، کانسومر ریپورتز در بخش انتخابهای سبز، ۹ خودروی کم آلایندهٔ تویوتا را برگزیده و اشاره کرده است که هرچند این برند ژاپنی در افزودن مدلهای تمام الکتریکی به سبد محصولات خود کُند بوده اما در عوض مدلهای هیبریدی زیادی ارائه میکند.
رتبه | خودروساز | امتیاز |
۱ | بامو | ۸۱ |
۲ | سوبارو | ۷۹ |
۳ | مینی | ۷۹ |
۴ | لکسس | ۷۷ |
۵ | هوندا | ۷۷ |
۶ | تویوتا | ۷۶ |
۷ | جنسیس | ۷۶ |
۸ | مزدا | ۷۵ |
۹ | آئودی | ۷۴ |
۱۰ | کیا | ۷۳ |
۱۱ | آکورا | ۷۲ |
۱۲ | بیوک | ۷۱ |
۱۳ | هیوندای | ۷۱ |
۱۴ | پورشه | ۷۰ |
۱۵ | دوج | ۶۸ |
۱۶ | لینکلن | ۶۶ |
۱۷ | تسلا | ۶۶ |
۱۸ | اینفینیتی | ۶۵ |
۱۹ | فولکسواگن | ۶۴ |
۲۰ | ولوو | ۶۴ |
۲۱ | نیسان | ۶۳ |
۲۲ | فورد | ۶۳ |
۲۳ | شورلت | ۶۲ |
۲۴ | کادیلاک | ۶۲ |
۲۵ | کرایسلر | ۶۲ |
۲۶ | مرسدس بنز | ۵۶ |
۲۷ | جیامسی | ۵۵ |
۲۸ | میتسوبیشی | ۵۴ |
۲۹ | آلفارومئو | ۵۳ |
۳۰ | جگوار | ۵۲ |
۳۱ | جیپ | ۴۶ |
۳۲ | لندروور | ۴۶ |
R@min
۱ اسفند ۱۴۰۱ما که آخر نفهمیدیم قابلیت اطمینان از نظر اینا چیه و چطور تو یه سال به قابلیت اطمینان یه ماشین پی می برن.
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱ اسفند ۱۴۰۱علاوه بر تست هایی که خود موسسه و کارشناسان انجام می دن؛ برای کانسومر ریپورتز، مکاتبه مستقیم با مالکان خودرو اهمیت داره که مداوم و به تعداد بالا انجام میشه
Consumer Reports obtains its reliability data from the Auto Surveys sent to members each year. In all, we received responses on over 300,000 vehicles in our 2022 surveys, detailing 2000 to 2022 models
R@min
۱ اسفند ۱۴۰۱اتفاقا تو اینستا و یوتیوب هم ازشون سوال کردم و یه مشت حرف دیکته شده تحویلم دادم و به جوابی نرسیدم.
هیچ عقل و منطقی نمی تونه این گزارش هارو راجب برندها تایید و تحلیل کنه که چطور در کمتر از یک سال مثلا فلان مدل بی ام و در سال ۲۰۲۲ از مدل ۲۰۲۱ با همون فیس و امکانات فنی بهتر میشه!!! اگر سه سال یک بار بود یه چیزی. بحث دوام و کیفیت ساخت بسیار متفاوت هست و این دو مقوله هم باید جدا باشه.
در کل ایرادو به این سایت میگیرم سو برداشت نشه شما رسالت خبریتونو انجام دادین و دمتون هم گرم.
مازیار
۱ اسفند ۱۴۰۱درسته بحث دوام و کیفیت ساخت جداست
بدلیل اینکه نتایج این موسسه بر اساس آمار هست و آمار در اینجا مشخصا به معنی تعداد گزارشات و شکایات مالکان هست
بر همین اساس مثلا آمار مشکلات برقی نرم افزاری خیلی بیشتر از تعلیق و انتقال قدرت و موارد کلی دیگه هست
به زبان ساده در اینجا چهارتا مورد کوچیک نسبت به سه تا مورد بزرگ نتیجه بدتری داره
با اینحال اینقدر اختلاف بین بنز و بی ام و جای سواله
R@min
۱ اسفند ۱۴۰۱در کل بودن دیتا بیس هایی مثل کانسیومر و جی دی خیلی خوبه اما آمار با واقعیت موجود تناقض های زیادی داره.
ساختار فنی هم در نظر بگیریم، مرسدس، لکسوس، کادیلاک و لینکلن به خاطر موتورهایی که از طیف یه محصول سی هزار دلاری تا چند صد هزار دلاری بیس موتوری مشترک دارن بالاترین حد دوام رو دارن. البته بنظرم باید اولویت های مالکین رو هم جدا کرد. کسی که یه بنز صد هزار دلاری سوار میشه انتظاراتش با کسی که یه مدل چهل هزار دلاری داره خیلی متفاوت هست.
KAMI
۱ اسفند ۱۴۰۱مازیار، لندروور آخر شد
دیدی چقدر بهت گفتم ولی مقاومت کردی
تازه لندروور از موتور بی ام و و موتورای اجیر شده از بقیه استفاده میکنه یعنی تنها کاری که باید بکنه موتور رو از جعبه در بیاره بزاره رو بدنه از قبل جوش خورده و چرم بدوزه داخل ماشین با این وجود آخر شده
Go figure
مازیار
۱ اسفند ۱۴۰۱آخر شد و ضمنا کارخونه اش دو شیفته شد تا جوابگوی تقاضاها باشه
حالا ببین اون دیگه چیه
Go beyond
homayoun
۳ اسفند ۱۴۰۱تو آماری که مرسدس پایینتر از تسلا از لحاظ قابلیت اطمینان قارار گرفته باید اون آمار رو انداخت سطل آشغال نمونه های دیگه هم همینطور مثلا پورشه پایینتر از مینی قرار گرفته معلوم به بیمر علاقه وافری داشتن ولی حیف که رولزرویس رو نمیشد تو نظرسنجی بیارن وگرنه جای سوبارو اونو میزاشتن به هرحال زیرمجموعه بی ام و هستش
Ehsan
۱ اسفند ۱۴۰۱اقای اشتری ده خودرو برتر مورتور١ رو هم کار کنین لطفا
یک ماه پیش لیستشون اعلام شد
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱ اسفند ۱۴۰۱سلام
این مطالب معمولا خیلی سریع منتشر می کنیم و بازتاب می دیم
https://www.pedal.ir/vision/best-cars-of-2022-motor1/
https://www.pedal.ir/vision/motor1-2022-star-awards-vehicle-roster/
Ehsan
۱ اسفند ۱۴۰۱این مطلب منظورم هست اقای اشتری تاریخ انتشارش ٢ جون هست یک ماه پیش حدودا
فکر کنم جدید ترین لیسشون هست
https://www.motor1.com/reviews/577848/highest-rated-cars/
علی
۱ اسفند ۱۴۰۱این رده بندی مورد قبول من نیست!! از نظر من لکسوس بدون تردید اوله و بنز و تویوتا و هوندا و بی ام و هم میتونن دوم باشند
phonix
۱ اسفند ۱۴۰۱علی ژاپنی فن
لکسوس در حال حاضر جایگاهش همینه اگر جایگاه اول رو میخواد باید نسل جدید بده برا ماشیناش
پلتفرم ماشیناش همسن خر خانن
محمدهادی
۱ اسفند ۱۴۰۱درود به همه رفقا
واقعا نمیدونم چه موضعی بگیرم در قبال یه همچین نتایجی
خب در اینکه بعنوان یک بی ام و فن،این بهترین خبریه که میشد بشنوم و بخونم شکی نیست
ولی حداقل توقع داشتم رتبه های بعدی رو نام هایی مثل مرسدس،کادیلاک،پورشه،فراری و رولزرویس و بنتلی و آئودی و تویوتا و تسلا به ترتیب کسب کنن
که حالا این موضوع تاحدودی درخصوص تویوتا و لکسس و آئودی به چشم خورد
ولی خداییش نامهایی مثل جنسیس و آکورا و سوبارو چطوری تونستن اونجا باشن؟!!
جایگاه مرسدس بنز و پورشه رو چطوری باید توجیه کرد؟!
بهرحال ما از دیدن این خبر خوشحال و شادیم
چون تنها نام محبوب مون BMW است که بالاتر از هرنامی قرار داره
و در پایان باید بگم که نتیجه این خبر با اون مطلبی که درخصوص پرهزینه و استهلاک ترین برندها منتشر شد ظاهرا تناقض و تضاد فاحش داره
بلاخاره کدوم درسته؟!
در اون مطلب خودروهای بی ام و و مرسدس بنز و فککنم بنتلی و میباخ جزو پر استهلاک ترین و بیشترین گزارش خرابی در بین خودروها بودن!!
دوستان فکمیکنن دقیقا یادشونه از کدوم مطلب حرف میزنم
رامین
۱ اسفند ۱۴۰۱عجب😶🫥
GERMANY
۵ اسفند ۱۴۰۱یه دفه بگو تویوتا از بوگاتی هم بهتره و قال قضیه رو بکن بوی پلاستیکای خشک حال ادم رو به هم میزنه دریغ از یه ذره سواری بیمر و بنز
اسکلت حق گو
۲ اسفند ۱۴۰۱سایپا و ایران خودرو از قلم افتاده !
هاد
۲ اسفند ۱۴۰۱دمت گرم خخخخخخ.
واقعا ظلم شد درحقشون
پرشکوه
۱ اسفند ۱۴۰۱ایرانخودرو ۱۵۸۳۳
سایپا ۱۵۸۳۴
.
.
ایرانخودرو دیزل ۶۳۴۵۹۸۴۳
سایپا دیزل ته جهنم…. اسفر السافلین
مجید
۱ اسفند ۱۴۰۱دربارهی خودروسازان داریم صحبت میکنیم نه مونتاژکارای متقلب!
زمستانم
۱ اسفند ۱۴۰۱https://www.consumerreports.org/
اولا همچین شرکتایی زیادن یه نفر از مکزیک رفته امریکا واسه اینکه اقامت بگیره یه شرکت ثبت کرده یکی تحقیق راجب کود انسانی یکی تفکیک زباله یکی هم مثل این شرکت خخخخخخخ
دوما ما هیچ وقت محصولات امریکایی رو به بقیه ترجیح نمیدیم خخخخ
نکه من بیست مدل امریکایی دارم خخخخ
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱ اسفند ۱۴۰۱این موسسه از معتبرترین نهادهای بررسی کیفیت خودرو امریکا هست و 87 سال قدمت داره با حدود 600 نفر پرسنل
Consumer Reports (CR) Founded in 1936, is an American nonprofit consumer organization dedicated to independent product testing, investigative journalism, consumer-oriented research, public education, and consumer advocacy
The organization’s headquarters, including its 50 testing labs, are located in Yonkers, New York, while its automotive testing track is in East Haddam, Connecticut
نگاهی به مرکز تست همین موسسه الکی بندازین حساب کار دستتون میاد
http://www.kitfoster.com/images/2008-10-3_CRAutoTestWeb-Large.jpg
https://en.wikipedia.org/wiki/Consumer_Reports#/media/File:Consumer_Reports_-_product_testing_-_auto_test_track_in_East_Haddam,_Connecticut.tif
Taha Malek
۱ اسفند ۱۴۰۱معیار هاشون واسه این رتبه بندی چی بوده آقای اشتری؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱ اسفند ۱۴۰۱در سایت خودشون توضیح دادن که تست فنی، رضایت مشتری، ایمنی، بیشترین اهیمت داره، همچنین قیمت خودرو و هزینه نگه داری مثل قیمت لوازم یدکی و بیمه
https://data.consumerreports.org/rating-methods/
مهرانیان
۱ اسفند ۱۴۰۱جیپ و لندروور و جاگوآر همیشه جزء بدترین خودروها از نظر کیفیت قطعات و خدمات پس از فروش بودند. درضمن ماشین مردم عادی باید ژاپنی باشه و ماشین افراد مایه دار باید آلمانی باشه و بس.
کیان
۱ اسفند ۱۴۰۱بنظرم نباید بگیم ماشین ادم مایه دار باید آلمانی باشه، کسی ک دستش به ماشین میره یعنی حاضره برای ماشینش خوب خرج کنه، خوب بهش رسیدگی کنه و ناز ماشینشو بخره المانی داشته باشه شاید جمله منطقی تره باشه، البته با احترام بنظر شما بزرگوار، که صد البته مایه دار بودن هم مهمه
Bmwgg6
۱ اسفند ۱۴۰۱چه ربطی داره 😐
AkoBahrami
۱ اسفند ۱۴۰۱تقدیم به دوستداران بنز 😅😅
❤️❤️❤️❤️ب ام و همیشه و در همه چیز بهترین بوده و بهترین هست …❤️❤️❤️❤️❤️
مجید
۱ اسفند ۱۴۰۱کلمهی (( همیشه )) و (( همه چیز )) بار معنایی سنگین و تقریبا غیر قابل اثباتی داره، قبل از استفاده از کلماتی که اینقدر کلی هستن باید حسابی فکر کنیم ، چون وقتی بخوان برای ایراد گرفتن از حرف یه نفر رو اینطور کلمات زوم کنن، رسما هیچ حرفی برای دفاع باقی نمیمونه و خیلی راحت میشه از این کلمات ایراد گرفت، شما هرچقدرم دلیل و مدرک بیاری بازم نمیتونی به کل زمانها و همه چیز تعمیم بدی.
phonix
۱ اسفند ۱۴۰۱کابر مجید دقیقا
همه میدونن بی ام وه سال ها با چنگ و دندون جنگید تا بتونه بیاد تو چشم و از سایه بنز خارج شه
مهران
۱ اسفند ۱۴۰۱عجب😂
خدا متعصبان را هدایت فرما🙏
سایه،چنگ و دندون و….اینا کلماتیه که نشونه ضعف کاربره
گذشته رو رها کن.
phonix
۱ اسفند ۱۴۰۱مگه نمیدونی من متعصب ژاپنم
پروفیلمم بنزه
اگر خدا بخواد در اینده نزدیک در مونیخ انتحاری میکنم بی ام وه نابود شه
MC20
۱ اسفند ۱۴۰۱شما احتمالا BMW هایی با موتورهای سرطان و مشکلات بی پایان الکترونیکی رو هنوز ندیدید … آرزو میکنم هیچوقت هم نبینید … کلمه همیشه برای BMW حداقل هیچ وقت صدق نکرده دوست عزیز … BMW در بحث استهلاک در دنیا صاحب سبکه … عامدانه یه جوری میسازه که بعد یک مدتی هر چه قدر هم به ماشین برسی باز … بماند …
داود
۱ اسفند ۱۴۰۱داداش کارشناسان خبره خودروی جهان میگن bmw اول هست دیگه. حالا تو فکر کن پژو اوله بی ام و سرطانه کی به کیه. لیست جی دی پاور هم نگاه کنی بد نیست .این چیزی که تو میگی مال خودروهای بیست سال پیش بی ام و است نه الان .
MC20
۲ اسفند ۱۴۰۱داوود جان یکی از اون انجین های سرطان بی ام دبلیو انجینی با کد N20B20B هست که روی سری 3 های تا 2017 و X4 های تا 2017 و … استفاده میشد که به علت استهلاک وحشتناکش از سال 2018 توسط BMW با فضاحت کنار گذاشته شد و با انجین جدیدی با کد B48B20B جایگزین شد … 2017 هم نمی دونم چند سال پیش میشه ولی فکر نکنم 20 سال پیش باشه …
MC20
۲ اسفند ۱۴۰۱داوود جان یکی از اون انجین های سرطان بی ام دبلیو انجینی با کد N20B20B هست که روی سری 3 های تا 2017 و X4 های تا 2017 و … استفاده میشد که به علت استهلاک وحشتناکش توسط BMW با فضاحت کنار گذاشته شد و با انجین جدیدی با کد B48B20B جایگزین شد … 2017 هم نمی دونم چند سال پیش میشه ولی فکر نکنم 20 سال پیش باشه …
رامین
۳ اسفند ۱۴۰۱عزیز جان تا حدودی با حرفاتون موافقم ولی احتمالا این تستها برا خودروهای زیر ۵ سال باشه که قطعا بعد از عبور سن بنز و بی ام دبلیو از ده سال واقعا مکانیک زبده میخواد که ردیفشون کنه و مخصوصا چون خارج از خود آلمان و اروپا تعداد مکانیکهای ماشینهای ده سال به بالا کم باشه گفته سرطانی بودن بنز و بی ام دبلیو کاملا درسته و اینجاست که خودروهای کم دردسرتر مثل آمریکایی و ژاپنی ها و حتی کره ای ها خودشون رو نشون میدن
Alan.r
۱ اسفند ۱۴۰۱منطق آقا آکو 👇👇
بیمر در آفرود بهترینه در ساخت هایپرکار بهترینه در ساخت ون و کشنده و …. هم بهترینه
بی ام و محشره و. شکی در این نیست ولی نه در این حد که تو هر زمینهای بهترین باشه
کرگدن باواریا
۱ اسفند ۱۴۰۱همیشه اینطور آمار ها ۳ تای اول مهم هستن ؛ بقیه یکی در میون با رانت و رشوه چپونده شدن.
جنسیس برند خوبیه ؛ تلاشش برای بهتر شدن محترمه ولی چطور از آئودی بهتر شد ؟ کی بهتر شد ؟ یک درصد فکر کن gv80 (سانتافه بزک شده) رو با آئودی q7 مقایسه کنی ؟! نمیخوره هیچ جوره عکس داد میزنه برتری دست کدومه.
Ehsan
۱ اسفند ۱۴۰۱همونطور که سوبارو و تویوتا سه چرخ که حتی عرضه حفظ کردن چرخشونو ندارن از پورشه و بنز بالاتر شده
حرص نخور،٣ تای اول مهم هستن؟ GD power چی بود سه تای اولش؟ اونجا نظرت این نبود 😂
مهران
۱ اسفند ۱۴۰۱به دور از هر تعصبی هیچ شرکتی پرفورمنس بی ام و رو نداره.قابل پیش بینی بود.
تو همه ی تست ها شاهد بودیم.
کاش جور دیگه ای بود ایرانمون….
Alan.r
۱ اسفند ۱۴۰۱جناب مهران
مرسدس و پورشه و فراری و لامبورگینی و …….. سلام دارن خدمتتون
❤BMW❤
۱ اسفند ۱۴۰۱آره داش ، سلام دارن ولی از ته جدول میترسم صدای بنز نرسه
🤣🤣🤣
لامبورگینی و فراری و پورشه هم حرمت دارن ،
جناب Alan.r
مهران
۱ اسفند ۱۴۰۱سلامت باشن…
طبق امارها و تجربیات خودم میگم.در کل بی ام و پرفورمنس بهتری ارائه میده
صد البته که شرکت هایی که گفتید هم عالی هستن…
ehsan.fa
۱ اسفند ۱۴۰۱با بالا رفتن دلار هرجور که میتونید از خانواده های خود حفاظت کنید به تحریم خودروساز و این چرت و پرت ها گوش ندید ،( سوبارو ارزشش تقریبا ۱۲ میلیارد دلار هست و تو سال ۲۰۲۲ کلا ۵۵۷ هزار تا خودرو فروخته و یه برند جهانی هست که تو آمریکا هم میفروشه ، ایران خوردو ۷۹۰ هزار تا خودرو فروخته و طبق اعلام بورس ارزشش ۱.۲ میلیارد دلار هست) خودتون فکر کنید و نتیجه بگیرید میشه تغییری ایجاد کرد ، قطعا نه ، پس از سرمایه هاتون حفاظت کنید به هر نحوی که میتونید.
باهوز
۴ اسفند ۱۴۰۱احسان جان چطور حفاظت کنیم؟ ینی میگی بریم برا یه دویست و هفت اتومات یه میلیارد بدیم؟ یا منظورتون روش های دیگه س؟ که البته بلد نیستم شخصاً
شهاب
۱ اسفند ۱۴۰۱من خودم عاشق بی ام و ام / ولی غیر منطقیه که بنز این همه بخواد از بی ام و عقب تر باشه تو هر جدولی!!
به خصوص تو بحث کیفیت و اطمینان!
R/T
۱ اسفند ۱۴۰۱منطقیه
ولی بنز چرا رتبه اش پایینه؟
Taha Malek
۱ اسفند ۱۴۰۱مرسدس پایین تر از کرایسلر این در حالیه که تنها برند برای مقایسه با بی ام و مرسدسه
phonix
۱ اسفند ۱۴۰۱هیوندایی و تویوتا و حتی بی ام وه چطور از پورشه بالا تر هستن ؟
تیراز پورشه بالا نیست توی کیفیت هم کم نمیزاره به خرابی هم معروف نیست
عجیبه واقعا از شرکتای تیراژ بالا عقب مونده
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۱ اسفند ۱۴۰۱احتمالا بحث هزینه نگه داری و قیمت لوازم یدکی باعث شده امتیاز بعضی برندها پایین بیاد
زمستانم
۱ اسفند ۱۴۰۱اینقدر گیر دادن تا یه جوابی پیدا کردید نه خخخخخخخ
عین سیاست مدارای بریتانیا کفار .
یوسف
۱ اسفند ۱۴۰۱من موندم اگه لندرور بده و غیر قابل اطمینان هست پس چرا باید برای خودرویی مثل دیفندر مردم ۲ سال توی نوبت وایسن….
بعدشم یه ماشینی مثل رنجرور با اون همه امکانات و قطعات الکترونیکی نباید بایه ماشین ساده مثل داستر مقایسه بشه…. بعد بگیم داستر کمکش خراب نشده مال رنجرور خراب شده پس داستر اطمینانش بیشتره…..
حرف آخر به این رتبه بندی ها پوست پیاز هم نمیدن…..
در ضمن کمک فنر الکترونیکی رنجرور در هر ثانیه ۵۰ هزار بار توانایی تنظیم داره…. چه جوری اینو با یه ماشین ساده مقایسه میکنن…..
Elmiraj
۱ اسفند ۱۴۰۱خوب داریم میبینم که کدوما زیر تسلان …..
و ایرادات و مشکلاتی که یه سری یوتیوبر و مخالف از کیفیت تسلا میگیرن چقدر حقیقت داره…
MC20
۱ اسفند ۱۴۰۱برای ترسلا با نداشتن کالیپر ترمز و قفل شدن درب ها بعد تصادف و آتش گرفتن ماشین و کشنده بودن سیستم خودران death level و کنده شدن فرمان و … باید در یک لیگ مجزا به تنهایی و فقط بین مدل های خودش نظرسنجی رو برگزار کنن … البته اون هم بین اولیای دم و بازماندگان متوفیان …
Elmiraj
۱ اسفند ۱۴۰۱شما هر وقت برند مورد علاقهت تونست وارد لیست بشه ، حرف از تسلا بزن……
MC20
۲ اسفند ۱۴۰۱لیستی که توش اسباب بازی های کره ای و اسباب بازی های سیلیکان ولی ( رو با رشوه … ) به مردم قالب می کنن جای مازراتی نیست … مازراتی ماشین نخست وزیر ایتالیا و پادشاهان و روسای جمهور ممتاز دنیا بوده همیشه … مارزاتی ش ا ه پارس رو هیچ وقت فراموش نکن …
مهران میرابوالقاسمی
۱ اسفند ۱۴۰۱مزدا عشقه
MASOUD 0099
۱ اسفند ۱۴۰۱رتبه ۷شده جنسیس باریکلا
13
۱ اسفند ۱۴۰۱باریکلا مرد باخدا باریکلا
باریکلا ب ام و ناقلا باریکلا
Alan.r
۱ اسفند ۱۴۰۱اصلا منطق موج می.زنه
یعنی هیوندای ، کیا ، جنسیس بیوک و کرایسلر از مرسدس و کادیلاک و پورشه و رولزرویس بالاترن؟
منطق بررسی شوند چی بوده؟
پرفورمنس ؟ لوکس بودن ؟ دوام ؟
❤BMW❤
۱ اسفند ۱۴۰۱اگه دوستان بنز فن فشار نخورن ،
به بیامو تبریک و به بنز تسلیت میگم 😆
بیامو ، سلطان باواریایی
❤❤️🔥
داود
۱ اسفند ۱۴۰۱تسلیت به طرفداران بی منطق بنز در ایران . هیوندای و کیا هم ازش زدن جلو . خجالت داره بازم بیایین بگین ماشین فقط بنز . آخه بنزی که سر پیچ چپ میکنه و هر هشت هزار کیلومتر دینام و هر سیزده هزار کیلومتر استارت باید عوض بشه چه ماشینیه دیگه .به خودتون فشار نیارید واقعیت همیشه بر وفق مراد نیست صنعت خودرو فرمول خودشو داره چه دوست داشته باشی چه نباشی . از قدیم هم گفتم الان هم میگم کیفیت فقط بی ام و و لکسوس
HesamS500
۱ اسفند ۱۴۰۱باشه …
مجتبی .
۱ اسفند ۱۴۰۱این کارشناسیها محترم. اما اونیکه قراره پول بده خیلی ملاکش این چیزا نیست. یک جایی بایک ماشین حال کرده وتصمیم گرفته بخره. ولی براسرگرمی ما طیف جامانده ازتاریخ خوبه تاکمی وقت بگذرونیم وبا کل کل یادمون بره چی داره سرمون میاد. راستی امروز حقوقمون چنددلاره؟؟؟
حسن
۱ اسفند ۱۴۰۱سلام ، شرکت سایپا و ایرانخودرو کجای این لیست قرار دارن ؟! انقد افتضاح بودن که تو لیست نذاشتید؟
مجتبی .
۱ اسفند ۱۴۰۱نه داداش گلم اونقدر خوبن این دو که ازبالای لیست زدن بیرون مگه داریم ایرادی تومحصولات این دوابرخودرو ساز؟؟؟
Dariush
۲ اسفند ۱۴۰۱وقتی شرکتهایی مثل بی ام دبلیو بنز آئودی امسال تو کره جنوبی متهم به دستکاری خودروها شدن همه خودروسازی ها متهم میشن اینکارها و میکنن
همینطور خیلی راحت هزینه میکنن برای این رده بندی ها برای فروش بیشتر هزینه میکنن
علی
۲ اسفند ۱۴۰۱بنز ۲۶، سوبارو 2 ؟؟!!
محمد
۴ اسفند ۱۴۰۱از امریکایی ها بادوام تر داریم مگه ؟
حسین
۶ اسفند ۱۴۰۱لیستی که توش مرسدس بنز اول نباشه و ویران خودرو اخر نباشه رو باید پاره کرد ریخت دور.
همش که کیفیت نیست طراحی خودرو هم مهمه که بی ام و تو طراحی باید 60 و خورده ای بشه.
علی
۷ اسفند ۱۴۰۱خودرو های بنجل ایرانی دراین جدول چه رتبه ای دارند؟