کانسومر ریپورتز نتایج مطالعهٔ سالانهٔ قابلیت اطمینان خود را منتشر کرده است. این سازمان هرساله از طریق پرسشنامههای آنلاین، از مالکان خودروها در مورد مشکلاتی که خودروی آنها در طول دوازده ماه گذشته داشته است در ۱۷ بخش مختلف مثل پیشرانه، گیربکس، سیستمهای الکتریکی و بدنه سؤال میکند. پس از این نظرسنجی بر اساس اطلاعات دریافتی، به خودروها و خودروسازان از ۰ تا ۱۰۰ امتیاز داده میشود.
در مطالعهٔ امسال، لکسس با ۷۶ امتیاز بهترین جایگاه را از آن خود کرده است. پس از این هم مزدا با ۷۵ امتیاز، تویوتا با ۷۱ امتیاز و اینفینیتی با ۶۹ امتیاز در رتبههای بعدی قرار گرفتهاند تا صدر لیست کاملاً ژاپنی باشد. دراینبین، بیوک با ۶۶ امتیاز بین ژاپنیها فاصله انداخته و سپس دوباره چهار جایگاه بعدی تحت سلطهٔ برندهای ژاپنی شامل هوندا، سوبارو، آکورا و هوندا قرار گرفته است. در بخش سگمنتها، خودروهای سواری که شامل سدانها، هاچبکها، استیشنها، کوپهها و کانورتیبلها میشود، با میانگین ۵۷ امتیاز، از شاسیبلندها با ۵۰ امتیاز و مینیونها و پیکاپها با ۴۳ امتیاز قابلیت اطمینان بیشتری دارند.
تعدادی از خودروها هم در مدل ۲۰۲۱ قابلیت اطمینان خود را به میانگین یا بیشتر رساندهاند و به همین دلیل کانسومر ریپورتز خرید آنها را برای مدل ۲۰۲۲ توصیه میکند. این خودروها آکورا MDX، آکورا RDX، آکورا TLX، آئودی Q7، بامو X3، شورلت بلیزر، شورلت تریلبلیزر، شورلت تراورز، فورد برانکو اسپرت، فورد موستانگ مکایی، فورد رنجر، جنسیس G70، هوندا اودیسه، هوندا پاسپورت، اینفینیتی QX50، کیا نیرو EV، نیسان روگ اسپرت، رم ۱۵۰۰، فولکسواگن اطلس، فولکسواگن اطلس کراس اسپرت، فولکسواگن جتا و ولوو XC60 هستند.
از سوی دیگر، قابلیت اطمینان برخی خودروها هم کاهش پیدا کرده و خرید آنها توسط کانسومر ریپورتز توصیه نمیشود. شورلت بولت، هیوندای سانتافه و جیپ گلادیاتور ازجملهٔ این خودروها هستند.
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
۱ آذر ۱۴۰۰4 جایگاه اول برای ژاپن جالبه
محمدرضا
۱ آذر ۱۴۰۰این مجلات پول میگیرن
ژاپنی ها پول بیشتر میدن مقام بیشتر دارن
ارین صاحب جمعی
۱ آذر ۱۴۰۰واقعا بنظرم همینه چون هیچی جز این نمیتونه نقض این خبرو با خبرهای قبلی پوشش بده
hssn
۱ آذر ۱۴۰۰من هرچی خبرهای قبلی رو نگاه کردم چیز متناقضی با این خبر ندیدم
حالا تو اگه ترول جدیدی و پی حاشیه و مسخره بازیی بحثش جداست
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
۱ آذر ۱۴۰۰شرکت ها ژاپنی اولین بارشون نبوده که با دوام ترین خودرو ها را تولید میکنن خوبه تست های جرمی کلارکسون روی هایلوکس هستش
حبیب
۱ آذر ۱۴۰۰داداش چرا اینقدر بدگمانی؟ تو از کجا میدونی؟
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
۱ آذر ۱۴۰۰این عقاید بزارید هرکی اول میشه پول داده همه پول دادن همه باج دادن فقط صنعت خودرو مخصوص آمریکا که نیست
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
۱ آذر ۱۴۰۰اینطوری تسلا با 1 تریلیون دلار سرمایه میاد پول میده اون همه سرمایه داره نمیاد بخاطر دو قرون خودشو بدنام نمیکنه
محمدرضا
۱ آذر ۱۴۰۰به نظر کار شناسان هم وطن ارزش تسلا ۱میلون دلاره و اینا همش حبابه و تسلا بی ارزشه وتسلا پول نداره🤣
برا همین پول نمیده.🤣.
وسایر کارشناسان معتقدند که کره ای ها که چند سالی خودرو هاشون از نظر مجلات معتبر بهترین خودرو آمریکا شناخته میشد .همشون کلی پول دادند تا خودرویی مثل جنسیس بهترین خودروی سال آمریکای شمالی بشود 🤣.
اون ۲۰نفری هم که دیس دادن هیچکدومشون همچین نظری نداشتند .همش من بودم میگفتم مجلات خودرویی پول میگیرند🤣
Muty
۱ آذر ۱۴۰۰ممدرِضاخان دوست مون گفته 1 تریلیون دلار
یه لیوان آب بنوش ، عینک ات رو بزن و با آرامش لغات رو بخون :-)
M.Kazem.K
۱ آذر ۱۴۰۰بنظرم جالب نیست یکم عجیبه !!
امیررضا
۱ آذر ۱۴۰۰مرسی ژاپن. کلا به ساخت خودرو های نمیر علاقه دارن.
Sina10
۱ آذر ۱۴۰۰لینکلن و تسلا فاجعه بودن
جنسیس هم اصلا خوب نبود
ولی رتبه مزدا و لکسوس عالی و مورد انتظار بود
واقعا هیچ دلیلی نمیبینم که محصولات مزدا پرفروش نیستن!
فوق زیبا ، با کیفیت ، قیمت مشابه رقبا ، رانندگی عالی ، هزینه های معمولی ، ویژگی های فنی برجسته ، کابین لوکس
و اینا توسط یه برند گمنام نیستن ، بلکه مزدا که معتبره این ماشینا رو میسازه ولی بازم به اندازه رقبا نمیفروشه
واقعا دلیلی نمیبینم و همه از ماشیناش راضین
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
۱ آذر ۱۴۰۰مزدا برند عالی هستش ولی برندی نیست که بخوای ماشین بخری اولین بگی مزدا بعد بری سراغ نیسان تویوتا فورد
Sina10
۱ آذر ۱۴۰۰مشکل من اینه که دلیل اینکه برندی نیست که بری ازش بخری چیه؟
بهترین های بازارو با کیفیت بالا میسازه
همه چی تموم
یه برند معتبرم هست ولی نمیفروشه چرا؟
اینو من نمیدونم
فورد و تویوتا و هوندا و هیوندای خوبن ولی توی بعضی کلاسا واقعا مزدا حداقل از هیوندای بهتر عمل کرده ولی نتیجه چیز دیگه ایه
اگه مشکل برندینگ و اعتباره ، مزدا حداقل از هیوندای با سابقه تره ، ولی بازم کم میفروشه
شاید بیمه و اینجور چیزا باشه ، شاید عدم شناخت خریدارا باشه ، چیزی که خیلی رایج هست عدم اطلاعه
new RAMIN
۱ آذر ۱۴۰۰(مشکل من اینه که دلیل اینکه برندی نیست که بری ازش بخری چیه؟بهترین های بازارو با کیفیت بالا میسازه همه چی تموم یه برند معتبرم هست ولی نمیفروشه چرا؟ اینو من نمیدونم)
آقای سینا پاسخ تمام کامنت شما یه چیز هست…گارانتی! والسلام نامه تمام البته جدا از گارانتی، قیمت پایین تر کره ای ها و آپشن های بیشتر کره ای ها سبب شده تو کلاس های مختلف بیش تر از مزدا بفروشن…
تقریبا 60درصد مردم دنیا اول به گارانتی نگاه میکنن دوم طراحی بیرون بعد طراحی داخل بعد کیفیت داخل، بعد آپشن،حال داشتن هم موتور نگاهی میکنن!
اینکه فکر کردی یارو پول دستشه مستقیم بره ماشین برند بخره به فامیل پز بده خب کاملا اشتباه میکنی! تو ایران اینجوریه،ولی کشور های دیگه چیزی به نام برند پرستی وجود نداره( فقط اون میلیونر ها برند پرست هستن) شما فکر میکنی یارو 30هزار دلار پول داره با خودش میگه خب چرا برم هیوندای یا کیا بخرم؟ خب برم ژاپنی بخرم چون برند هست رده اش بالاس…نه خیر طرف تو خارج اینجوری فکر نمیکنه. متاسفانه این ذهن مسموم برند پرستی رو، ایرانی جماعت هنوز کنار نذاشته. یه سری چیز ها فراتر از برند هست…
Ali
۱ آذر ۱۴۰۰شاید شبیه موبایل های ال جی،
انگار هیچ فن پیجی یا فنی نداره مزدا
شبیه یه آدم خیلی خوب ولی بدون کاریزما یا جذابیت
ال جی موبایل های خوبی میزد ولی طرفدار نداشت شاید چون سر و صدا نمی کرد خوب بود و میرفت یه گوشه مینشست، شاید مزدا هم همین طوره،
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
۱ آذر ۱۴۰۰بله عدم داشتن اطلاعات هم موجب این موضوع شده ولی خوب با وجود رقیب های مثل هوندا و توی بخش شاسی بلند سوبارو که رقیبانش هستن یه پله پایینتر
سید جواد روحانی . طرفدار بنز
۱ آذر ۱۴۰۰به قول سایت باما تو بررسی مزدا ۶ ، مزدا مثل لواندوفسکی میمونه ، بی حاشیه و بدون هیچ سر و صدایی میاد جامشو میگیره و میره
Sina10
۱ آذر ۱۴۰۰اقا new Ramin شما برو مزدا ۳ و رقباشو مقایسه کن
من چیکار برند دارم
طرف رفته شاهکار ساخته ولی مردم میرن ماشینای هم قیمت و بسیار ضعیف ترش میخرن
چه برند پرستی
هیوندای و کیا فقط اقساط و شرایط فروش خوبی دارن وگرنه جز چند خودرو محدود حتی نزدیک ژاپنی ها هم نمیشن
مزدا ۳ رو در نظر بگیر ، یکی از با ارزش ترین ماشینای بازاره ، اقا اصلا فرض یه برند چینیه
ماشین ساخته زیبا ، با کیفیت ، کابین لوکس ، قیمت مشابه رقبا ، درصد رضایت بالا چرا نمیفروشه؟ چون خریدار دیده شرایط فروش کره ایه که هم زشت تره ، بی کیفیت تره ، درصد رضایت کمتری هم داره و از نظر فنی پایین تره ولی چون میتونه با شرایط فروشش فقط چند صد دلار صرفه جویی کنه ، کره ای رو بر میداره
و جالبه بدونین خیلیاشون اصلا نمیدونن ماشینی که میخرن چی هست میگن یه ماشین بده قیمت متاسب شرایط فروش خوب مالیات کم ، اونا هم یکی بهش میدن. این عدم اطلاع تو تمام دنیا فراگیره ، اقا تو کشور خودمون ، یکی نیست بگه چرا میرین کوئیک R میخرین؟ ماشینی که کلی گرونتره و فقط نوار رنگی روش چسبوندن؟ چون اطلاعات نداره بعدش میان یه استدلال هایی میارن که نه این مدل R اش ، تغییرات زیر پوستی داره!
علی آقا
۴ آذر ۱۴۰۰آقاجان، مزدا معتبر هست اما نه آنقدر که در ایران اسم در کرده. فراموش نکن رقباش هم معتبر هستن. تو امریکا با امویام و جک و سمند که رقابت نمیکنه!
ضمنا، فروش بیشتر فقط به کیفیت نیست. به خیلی چیزای دیگه هم هست مثل تعداد نمایندگی یا تنوع سبد محصولات یا…
مهدی
۹ آذر ۱۴۰۰مزدا خدماتش تو ایران کمه
MOHAMMAD.n.r
۱ آذر ۱۴۰۰دلیلش کمبود منابع مالی مزدا برای فروش اقساطی و لیزینگی هست.
شرکت هایی مثل هیوندا و… با وام هایی که از دولت کره میگیرن به راحتی شرایط لیزینگ میزارن. طرف ۲۰۰۰ دلار نقد داره میره یه هیوندا میخره و ماهی ۱۰۰ دلار قسط میده🤷🏻♂️
هیوندا رو مثال زدم چون بهترین شرایط فروش رو داره و دلیل فروش به نسبت خوبش هم همینه.
Sina10
۱ آذر ۱۴۰۰شرایط فروش هیوندای که معروفه
ولی واقعا بسیاری از مردم توی کشور های پیشرفته توانایی خرید ماشینی بدون این جور شرایط یا با شرایط متفاوت تر رو دارن
ولی همونجور که گفتم وقتی فهمیدن میتونن فقط چند صد دلار یا چند هزار دلار در بلند مدت ذخیره کنن ، ماشین بدتر رو انتخاب میکنن
تهشم هرچقدر پول ذخیره کردن برای خرید ماشین
دو برابرشو صرف مشکلاتش میکنن😂
MOHAMMAD.n.r
۲ آذر ۱۴۰۰دقیقا👌🏻😂 یه ضرب المثل کرمانی هست که میگه ادم طمعکار سالی دو جفت کفش میتُرسونه(پاره میکنه).
به خیال خودشون سود میکنن ولی در دراز مدت به ضررشونه
علی آقا
۴ آذر ۱۴۰۰تو همین ایران هم مزدا سه آنقدر شاخ نیست. در مقایسه با سراتو سایپا، مزدا گیربکس ۵ دنده داره و سراتو ۶ دنده. مزدا حالت اسپرتی داره که مورد پسند خیلیها نیست و برای خیابونای ایران بهینه نیست اما سراتو خانوادگیتره. مزدا کابین تنگ و تاریک داره اما سراتو کابین دلباز.
خواستم بگم اونقدرها که فکر میکنی مزدا شاخ نیست. یه برند خوبه بین سایر برندای خوب.
تو امریکا طرف بین مزدا ۳ یا تویوتا کرولا یا هوندا سیویک یا سوبارو ایمپرزا یا فولکس جتا یا… میتونه انتخاب کنه. مشخصه که اون ابهت و برتری که مزدا در بازار ایران داره در امریکا نداره.
" Swedish Arrogant Tiger "
۲ آذر ۱۴۰۰شاید علتش این باشه که تو بخش تبلیغات و بازاریابی ضعیفه.
حسین دهمرد
۱ آذر ۱۴۰۰جایگاه ژاپنیها که اثبات شده هست ولییییی…
وقتی هیوندای از پورشه بالاتره ولی جنسیس از فولکس پایینره. عجیبه.
مرسدس چقدر رتبه ی بدی داره.
ملاکشون چی هست خدا میدونه
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
۱ آذر ۱۴۰۰اینه که خراب نشه
مثلا بنز یه صبح پا میشی میبینی سیستمش هنگ کرده رطبش میاد پایین
ارین صاحب جمعی
۱ آذر ۱۴۰۰ربطی به اون نداره چون اگه بود مثلن تویوتا راو فور تو یک دوئل تقریبا همه چیش بد بود و در کل خیلی از سیستم تویوتا اطلاعات سرگرمی تویوتا ایراد میگیرن چون خیلی هنگ میکنه
TOYOTA&FORD&MERCEDESBENZ
۱ آذر ۱۴۰۰سیستم ها تویوتا هنگ کنه ماشین خاموش یا از حرکت نمیفته ولی بنز اینطوری میشه چون اکثر سیستماش با برق و مهندسی کار میکنن
new RAMIN
۱ آذر ۱۴۰۰یه تناقض خیلی بزرگی وجود داره…
(این سازمان هرساله از طریق پرسشنامههای آنلاین، از مالکان خودروها در مورد مشکلاتی که خودروی آنها در طول دوازده ماه گذشته داشته است در ۱۷ بخش مختلف مثل پیشرانه، گیربکس، سیستمهای الکتریکی و بدنه سؤال میکند)
ژاپنی ها در طول سال گذشته اینقدر فراخوان دادن که آمارش معلوم نیست… خب وقتی مشکلی هست فراخوان داده میشه. خب یعنی مالک اون مشکلات رو نمیبینن؟مشکل سیستم اطلاعات سرگرمی یا مثلا مشکل کمربند یا ضعف منتاژی و… یعنی اون همه فراخوان داده شده هیچ کدومش برای اون افرادی که تو نظر سنجی بودن نبوده!؟فراخوان هست قطعا مشکلی هست…خب الان طبق این آمار ژاپنی ها کمترین مشکل رو از نظر مالکان دارن…حالا اصلا اینو ول کنیم. چند نفر نظر سنجی شرکت کردن؟ آیا 100هزار نفر یا 200هزار نفر شرکت کردن یا کلا 10هزار نفر؟؟
جایگاه مرسدس بنز لینکلن جنرال موتورز ولوو برام عجیب بود.یعنی این جایگاهشون به نظرم کل نظرسنجی رو شک دار کرد…یعنی انگار توسط یه نفر عشقی هرچی دلش خواست رتبه بندی شده.جایگاه پورشه هم خیلی عجیبه یعنی انگار افرادی که پورشه داشتن همه شون ماله قبل 2015 بوده! درسته پورشه گرونه و پول برند میگیره ولی خب کیفیت فناوری آپشن دقت مونتاژی خیلی زیاده.
حالا جدا از همه اینا بیوک اونجا چی میگه!!؟؟😑 اصلا بیوک مگه ماشین داره؟2 تا MPV داره و 2 تا کراس اوور و 1دونه هم سدان که هرکدوم از دیگری آشغال تر،واقعا بیوک در باقالی هاس آمار فروش زیادی هم نداره…بعد اینجا چنین رتبه ای داره؟بیوک ماشین های دهه 70 عشق به تمام معنا بود ولی الان اصلا ماشین خوبی به نظرم نداره
لیست به شدت تناقض داره و به نظرم یه جورایی داره به شعور خواننده توهین میکنه
این آمار هم پارسال برای 2020 منتشر شد همین شکلی بود.پارسالش هم تقریبا این شکلی بود(2019)
من منکر این لیست نیستم شاید درست باشه ولی تناقض خیلی زیاده و با توجه به دیگر جوایز و دیگر رتبه بندی ها در دیگر زمینه ها از دیگر مجله ها،به نظرم یه جای کار میلنگه…
Clean energy (مسئولین رسیدگی کنن...)
۱ آذر ۱۴۰۰واقعا برام عجیب بود…
چطور میشه بنز توی اون جایگاه باشه؟… لینکلن چی؟…. جنسیس!!!!! پورشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واو…. چقدر تعجب برانگیزه😑 من از بنز انتظارم در حد مینی بود😐
ولی واقعا هیوندایی از پورشه بهتره؟…. عجیب بود برام خیلی
ولی در با کیفیت بودن جنس ژاپن شکی نیست و دیدید که صنعت کره مربا و کیفیتش زده بالای فورد بنز و بی ام و و…😉😀 (اگه اینجا رو مرجع قرار بدیم) ضد کره ای هاکجاییییییییین دقیقا کجاییییییین😂😂😂
ارین صاحب جمعی
۱ آذر ۱۴۰۰بهتر قرار ندین چون باید دید کی فروشش بیشتره که بی ام و فروشش بیشتر از لکسوس حلال اوسون🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ارین صاحب جمعی
۱ آذر ۱۴۰۰چقدر مسخرس مگه میشه هیوندای از پورشه بالاتر باشه بعد جنسیس که محصول لوکس هیوندای از فولکس واگن پایینتر باشه . یا خود خدا بعد من فقط یک سوال دارم پس چرا تو پرفروش ترین لوکس سازان امریکا از ۵ تاش ۴ تاش آلمانی هستن خوب اگه بدن پس چرا میخرن اگه خوبن پس این چیه اون که دروغ نیست چون اگه بود پدال منتشرش نمیکرد . ولی اینم دروغ نیست پس چیه منو یکی نجات بده از این سردر گمی
Sina10
۱ آذر ۱۴۰۰کانسومر ریپورتز میشه تقریبا معتبر حسابش کرد
هرچند کم ازش امار عجیب و غریب ندیدیم
taha malek
۱ آذر ۱۴۰۰دوست عزیز قابل اطمینان بودن با ماشین خوبی بودن فرق داره
برای مثال مرسدس خودرو های لوکس تولید میکنه پر آپشن و پر قدرت خوب قائدتا باید مشکلات و خرابی هاش بیشتر باشه چون قدرت زیاد باعث میشه فشار بیشتری به ماشین بیاد پس استحلاک میره بالا و همینطور آپشن های بیشتر هم باعث میشه ماشین زیاد قابل اطمینان نباشه چون هر لحظه ممکنه یکی از آپشن ها به مشکل بخوره
ارین صاحب جمعی
۱ آذر ۱۴۰۰خوب دوست عزیز اونوقت به چه دردی میخوره خریدش یعنی رم و فورد از مینی بیشتر خراب میشن و درضمن اصلن دوج کجاست ؟؟؟ نکنه لابد اون صفره 🤣🤣🤣🤣🤣🤣
ارین صاحب جمعی
۱ آذر ۱۴۰۰و درضمن فورد که مثل بنز پر اپشن نیست و درمقایسه با تویوتاس و من با توجه به چیزی که دارم تو خیابون های آمریکا میبینم فورد از تویوتا بیشتره پس چرا از تویوتا پایین تره مگه بد نیست چرا استفاده میکنن پس
mos
۱ آذر ۱۴۰۰سطح کامنت های سایت اومده زیر صفر
new RAMIN
۱ آذر ۱۴۰۰(برای مثال مرسدس خودرو های لوکس تولید میکنه پر آپشن و پر قدرت خوب قائدتا باید مشکلات و خرابی هاش بیشتر باشه چون قدرت زیاد باعث میشه فشار بیشتری به ماشین بیاد پس استحلاک میره بالا و همینطور آپشن های بیشتر هم باعث میشه ماشین زیاد قابل اطمینان نباشه چون هر لحظه ممکنه یکی از آپشن ها به مشکل بخوره)
طبق استدلال شما پس ماشین های ژاپنی نه قدرت درست حسابی دارن و نه آپشن درست حسابی دارن و فقط قابل اطمینان و سگ جونن…درشکه بخریم و اسب ببندیم فکر کنم بهتره.هم قابل اعتماده هم طبیعی هست و اسب میبرتش!
.
اون کمپانی خودرو ساز واقعی هست که همه چی رو به صورت تناسب قرار بده
آپشن خوب. قدرت خوب. استهلاک خوب. نه اینکه از قدرت آپشن طراحی بزنه فقط تمرکز کنه روی سگ جونی… تازه اونم با قیمت های گزاف…و افت قیمت فاحش😑
در دنیای الکتیکی هم ژاپن میخواد همین شیوه رو پیاده کنه ولی جواب نمیده و نتیجش میشه خودرو های خنده دار پیمایش 400 تا و طراحی های سمی.
ایران
۱ آذر ۱۴۰۰خندم میگیره از حرفات میدونیم از ژاپنیا بدت میاد آقا رامین نمیخواد زیر هر پستی یاد اوری کنی جوری میگن جوری میگین بی آپشن انگار مثلا لندکروز ۲۰۲۱ نه مانیتور داره نه فرمانش نرمه نه کروز کنترل داره و جوری میگین قدرت موتور نداره انگار ۵۰ اسب بخار قدرت داره واقعا میدونیم از یه برندی خوشت نمیاد اوکی دیگه هزاربار تکرار میکنی که مثلا چیو ثابت کنی
بهزاد
۱ آذر ۱۴۰۰New رامین شما میگی این مقاله توهین به شعور مخاطبه ولی از اونور نقدی که شما میکنی که سراسر توهماته توهین به شعور مصرف کننده نیست.
اون تست هایی که شما دیدی نهایت تجربه ی چند ساعته یا چند روزه ی اون مجله ست در حالی که این آمار از استفاده ی بلند مدت خریدار بدست میاد.
هر چه زمان میگزره به اهداف واقعیت میرسیم که سراسر عقده و سرخوردگیست از اتفاقاتی که یک کشور بوجود آورده و این آتشی که راه انداختی به خودت آسیب میزنه.
new RAMIN
۱ آذر ۱۴۰۰@ایران @بهزاد
آقای ایران کلا مثل اینکه شما تو باغ نیستی شاید هم خودتو به اون راه میزنی لندکروز کلی آپشن داره ولی آپشن هاش در حد ماشین 80هزار دلاری نیست…
درضمن من گفتم پس با توجه به استدلال اون آقا و سپس نظرمو گفتم من اصلا حرفی از بد بودن ژاپنی زدم؟ گفتم پس با استدلال اون فرد، آنگاه=
(New رامین شما میگی این مقاله توهین به شعور مخاطبه ولی از اونور نقدی که شما میکنی که سراسر توهماته توهین به شعور مصرف کننده نیست)
بیا یه بار دیگه کامنت هارو بخون…
برای مثال مرسدس خودرو های لوکس تولید میکنه پر آپشن و پر قدرت خوب قائدتا باید مشکلات و خرابی هاش بیشتر باشه چون قدرت زیاد باعث میشه فشار بیشتری به ماشین بیاد پس استهلاک میره بالا و همینطور آپشن های بیشتر هم باعث میشه ماشین زیاد قابل اطمینان نباشه چون هر لحظه ممکنه یکی از آپشن ها به مشکل بخوره
طبق استدلال شما پس ماشین های ژاپنی نه قدرت درست حسابی دارن و نه آپشن درست حسابی دارن و فقط قابل اطمینان و سگ جونن…
“طبق استدلال شما ”
“طبق استدلال شما ”
“طبق استدلال شما”
در کامنتم گفتم طبق استدلال شما… یعنی چی؟ با توجه به کامنت اون فرد هر فردی روی کره خاکی اون برداشت رو از ماشین ژاپنی میکنه.
(هر چه زمان میگزره به اهداف واقعیت میرسیم که سراسر عقده و سرخوردگیست از اتفاقاتی که یک کشور بوجود آورده و این آتشی که راه انداختی به خودت آسیب میزنه.)
قبل اینکه سعی کنی حرف آدم گنده هارو بزنی برو تو فرهنگ لغات ببین چه کلماتی رو چه زمانی و در چه جملاتی استفاده میکنن بعد بیا اینجا کامنت بنویس. جملت هیچ معنی نداره…حتی اگه جملت 0.5درصد هم معنی داشته باشه هیچ ربطی به موضوع و کامنت من نداره.
همون اول گفتم که با توجه به استدلال اون فرد پس آنگاه=
قبل اینکه بیای زیر کامنتم حرف های بی معنی بزنی اول درست کامنتمو بخون بعدا بیا کامنت بده
Ali
۱ آذر ۱۴۰۰یک عدد مزدا cx-30 و دیگر هیچ…
بیوک هم عالی بوده
ارین صاحب جمعی
۱ آذر ۱۴۰۰جان من یکی به من بفهمونه الان تو رتبه بندی پرفروش ترین لوکس سازان امریکا چرا اول بی ام و هست دوم لکسس و سوم مرسدس بنز و چهارم آئودی جنسیسم رتبش خوب بود ۱۳ بود از ۲۰ تا خوب اگه بدن مگه مریضین میرین میخرین اگه بدن پس چرا ازشون استفاده میکنید بابا به خدا این خارجی ها حالشون خوب نیست مخصوصا مجله هاشون که کلا رد دادن فقط به یک سوال من جواب بدین اگه بنز و بی ام و بدن پس چرا در مجموع نزدیک ۵۰ درصد بازار لوکس امریکا دستشونه اگه تسلا بده پس چرا سایلنت اینهمه ازش حمایت میکنه اینهمه مردم میخرن ؟؟؟؟
1123
۱ آذر ۱۴۰۰چون تو سگمنت لوکس ها قابل اعتماد بودن خودرو یه فاکتور خیلی مهم نیست
ارین صاحب جمعی
۱ آذر ۱۴۰۰واقعا نمیدونم چی بگم کم کم دارم یک چیزو حس میکنم که همه چی دروغه همه خبرها همه چی بدی میخرنت خوبی نمیخرنت الان مثلا همین مینی زیر مجموعه بی ام و خوبه دیگه بدک نیست که به قول اسن از خود بیمرو و جنسیس و کیا و پورشه و بنزم بهتره پس چرا اصلن فروش خوبی نداره چرا هیچکی به اون صورت اونا نمیخرتش بعد این تسلا را مگه اینهمه نمیگن تکنولوژی تکنولوژی چرا پس انقدر پایینه بعد تو جی دی پاور از همه بالاتره همه چی نمیدونم چرا این حسو دارم ولی دارم
شاعر
۱ آذر ۱۴۰۰در مورد مرسدس و جنسیس شرط میبندم مصرف کننده ها از تکنولوژیهاش سر در نیاوردن و تو کار کردن باهاش روان نیستن.
مثل برادرم که یه نرم افزار حسابداری پیشرفته براش نصب کردم چون نتونست باهاش کار کنه میگفت این آشغاله! بعدشم رفت سراغ همون نرم افزار عتیقه ی یک قرن پیش خودش :)
ارین صاحب جمعی
۱ آذر ۱۴۰۰بعد الان مثلا مزدا رتبش عالیه پس چرا انقدر کم میفروشه یا مثلن مگه جیپ و رم و جی ام سی مال خود امریکا نیست مگه اینهمه نمیخرن پس چرا انقدر گند زدن مگه لینکلن اینهمه فروش نمیکنه هم از اکورا فروشش بیشتره هم از سوبارو هم از مزدا پس چرا اخره مگه بی ام و طبق این از لکسوس بدتر نیست پس چرا تو پرفروش ترین برند لوکس امریکا اوله مگه بنز بد نیست پس چرا هم از اکورا و تقریبا از لکسوس بیشتر فروخته مگه آئودی بد نیست پس چرا از مینی بیشتر میفروشه و چهارمین برند پرفروش لوکس امریکاس و درنهایت اگه تسلا با اینهمه ادعا و تکنولوژی بده پس چرا پنجمین برند پرفروش امریکاس و اینهمه برادر سایلنتو و مجله ها ازش تعریف میکنن
ارین صاحب جمعی
۱ آذر ۱۴۰۰یک کلام ختم کلام اگه بدن چرا میخرین ؟؟؟؟ یا این داره دروغ میگه که احتمالش ۹۰ درصده یا اون فروشا که هفته پیش منتشر شد اونکه دروغ نمیگه چون من خودم تو آمریکا هم کار میکنم و میبینم اینارو تو همه سایتا ولی مال امروز را هیج جا ندیدم
ارین صاحب جمعی
۱ آذر ۱۴۰۰بعد مگه فورد نمیگین از تویوتا بدتره پس چرا تو مجله car from America و تمام مجله های معتبر از تویوتا بیشتر فروخته یا اگه کادیلاک بده چرا از اکورا بیشتر میخرین یک چیزی هست تو این خبر که همه خبرای قبل خودشو نقض میکنه و واقعا از پدال میخوام قبل از اینکه اینا را منتشر کنه یک ذره تحلیل کنه ببینه خبر قبلی چی بود که آدم اینجوری گیج نشه
MOHAMMAD.n.r
۱ آذر ۱۴۰۰مشکل اینجاست که شما کادیلاک رو با اکورا مقایسه میکنی که هیچ خودروی فول سایزی نداره که بخواد بفروشه. یکی از دلایل فروش پایین تر اکورا نسبت به کادیلاک نداشتن خودروی فول سایزی مثل اسکلید هست. تو امریکا همه عشق فول سایزن و امار فروش بالای اسکلید هم خیلی تاثیر گذاره.
تا جایی که من میدونم سال گذشته جنرال موتور پرفروش ترین خودرو ساز امریکا شد ولی توی برند ها پرفروش ترین تویوتا بود. جنرال موتور با احتساب چندین برند زیرمجموعه خودش پرفروش شد ولی شورلت که پرفروش ترین برند جنرال بود از تویوتا کمتر فروخت
از بین ده خودروی پرفروش سراسر جهان در سال ۲۰۲۰ سه تا تویوتا بود در حالی که فورد فقط یک نماینده داشت.
بهزاد
۱ آذر ۱۴۰۰ارین جان فروش آکورا در آمریکا بیشتر از کادیلاک هست و در آمار فروش چند سال اخیر این موضوع همواره وجود داشته.
لطفا اگر اطلاعی از تعداد فروش برندها نداری از تو جیب آمار در نیارید.
آمار فروش با دیدن چند برند سر کوچه و دو تا خیابون بالا و پایین بدست نمیاد.
طراحی و تولید یک بخش از صنعت خودرو هست و فروش اون خودرو یک بخش جدا.
اگر به بخش های منطقی ذهن خودت بیشتر رجوع کنی و برای لحظاتی تصور کنی که اگر یک ایراد چه کوچک چه بزرگ ایجاد بشه صاحب خودرو اونو میبره نمایندگی و مشکل برطرف میشه و تبدیل به یک خودروی بدون ایراد خواهد شد.
این نظر سنجی در مورد همین وجود اشکالات هست که بوجود اومده و حل شده ولی در نظر سنجی به عنوان اشکال ثبت میشه.
کامنت هارو که میخونیم جوری تحلیل میکنید که انگار خریدار داره با این ایرادات رانندگی میکنه و راه حلی هم نداره و از سر شوق دوباره میره از همان برند خرید میکنه!
میثم
۱ آذر ۱۴۰۰🇯🇵ژاپنی🇯🇵
🇯🇵عشق🇯🇵
🇯🇵 منه 🇯🇵
porsche
۱ آذر ۱۴۰۰تسسسسسسلللااااااا سلطانه
Twin H Power
۱ آذر ۱۴۰۰من یه سوال دارم !
مثلا بیوک و شورلت هر دو جزئی از ژنرال موتور هستن و از پلتفرم ها و قوای محرکه یکسان استفاده میکنن . پس دلیل اختلاف عملکردشون در قابلیت اطمینان چیه !؟
امیر.عارف
۱ آذر ۱۴۰۰کنترل این دوستمون دست کبه ؟ لطفا خاموشش کنید .
امیر
۱ آذر ۱۴۰۰از ۹ تای اول هشت تا ژاپنی مرسی ژاپن همیشه عالی
چرا مزدا نمیفروشه خدایااااا
تنها دلیلش میتونه بازار یابی ضعیف باشه
همیشه جنس خوب بزنی معنیش این نیست که پرفروش باشه
$ᏗᏰᏖᎥᏁ$
۱ آذر ۱۴۰۰یه ذره مشکوکه…
سیدمهران+میرابوالقاسمی
۱ آذر ۱۴۰۰مزدا عشقه
عاشق پدال
۲ آذر ۱۴۰۰طبق معمول.
دستش به بوق هیوندایی نخورده اما میاد تز تخصصی میده برا ما.
اره لکسوس بده بو میده. شما نخر. اصلا ژاپنی نخر. چون بو میده. عه عه بدرد نمیخوره.
باید جولیتا سوار بشی بعد لکسوس بخری تا بفهمی لکسوس یعنی چی
" Swedish Arrogant Tiger "
۲ آذر ۱۴۰۰عجیب بنظر میرسه.
اگه موارد مورد بررسی، جدول و سیستم امتیاز دهی رو میزاشتن بهتر میشد.
Kiarash
۲ آذر ۱۴۰۰بطور کلی خودروهای آسیایی از لحاظ الکترونیک در برابر خودروهای اروپایی و آمریکایی(مخصوصا اروپایی) هیچ حرفی برای گفتن ندارن و اکثر مکانیزم خودرو مکانیکی هست و قطعات مکانیکی بخاطر ساده بودن هم دیرتر خراب میشن و هم تعمیرات و نگهداری راحت تر و ارزانتر ی دارن
بعنوان مثال لندکروز هنوز ترمز دستی ش مکانیکی
ه ، یک دسته ترمز دستی با سیم ترمز که در خودروهای کلاسیک و سمند و پراید میبینیم.
امپراطوری خورشید
۳ آذر ۱۴۰۰افتخاری دیگر از ژاپنی ها
همین توقع رو هم ازشون داشتیم
ماشین فقط و فقط MADE IN JAPAN
ferrari 458 challenge
۳ آذر ۱۴۰۰مبارک باشه حالا که بودجه بیشتر میشه لطفا آیتم های ویدیویی هم اضافه کنید