با هر بودجهای از ۵۰۰ میلیون تومان تا ۵ میلیارد تومان که به دنبال خودروی صفرکیلومتر هستید، این مطلب گزینهای برای شما خواهد داشت.
خرید خودروی جدید همیشه تصمیم دشواری است و این کار در بازار ایران به دلیل گزینههای محدود، خودروهای بیکیفیت و قیمتهای غیرواقعی، سختتر است. بااینحال، کسانی که خواهان خودرویی صفرکیلومتر هستند، چارهای جز انتخاب از بین همین گزینههای موجود ندارند؛ بنابراین، در چنین شرایطی، انتخاب خودروی مناسب اهمیتی دوچندان پیدا خواهد کرد و انتخاب اشتباه میتوانند ضررهای بزرگی را به دنبال داشته باشد. ازاینرو، در ادامه قصد داریم بهترین خودروهای صفرکیلومتر حال حاضر بازار کشورمان را با هر بودجهای از ۵۰۰ میلیون تومان گرفته تا ۵ میلیارد تومان معرفی کنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.
نکات مهم در خرید خودرو
پیش از معرفی خودروها، ابتدا نکات مهم هنگام خرید خودروی جدید که باید موردتوجه قرار گیرند را مرور خواهیم کرد.
تعیین نیازها و اولویتها
برای خرید خودروی جدید ابتدا باید به نیازها و اولویتهای خود توجه کنید. این یعنی باید مشخص کنید خودرو را برای چه نیازی میخواهید. آیا به دنبال خودرویی خانوادگی هستید، خودرویی کاری میخواهید یا خواهان خودرویی اسپرت هستید؟ با تعیین این اولویتها، میتوانید خودرویی متناسبتر با نیازهای خود انتخاب کنید.
بودجه
یکی دیگر از نکات مهم که نقشی اصلی در انتخاب خودروی جدید دارد، میزان بودجه است. باید مبلغی که میتوانید برای خرید خودرو هزینه کنید را در نظر بگیرید و در همان بازهٔ قیمتی به دنبال مناسبترین گزینه باشید.
خدمات پس از فروش
تامین قطعات یدکی و خدمات پس از فروش مناسب یکی از مهمترین پارامترهای خرید خودرو در ایران به شمار میآید. بهترین خودروها بدون قطعه یدکی، تبدیل یه آهن پارهای در پارکینگ شما خواهد شد یا شاید ماهها نیاز به جستجو برای تامین قطعه آن باشید. گرانی قطعات برخی خودروها بیش از حد متعارف است و یا برای تعمیرات برخی باید صرفاً به نمایندگیهایی مراجعه کنید که کمتر در دسترس هستند.
مصرف سوخت و هزینههای نگهداری
در انتخاب خودروی جدید حتماً باید به هزینههای نگهداری توجه کنید تا پس از خرید با مشکلاتی مثل کمبود و گرانی قطعات یدکی و همینطور هزینهٔ سوخت بالا مواجه نشوید.
ایمنی و امکانات
یکی از مهمترین موضوعات در خودرو، ایمنی است زیرا خودروی غیرایمن در تصادفات میتواند جان سرنشینان را به خط بیندازد؛ بنابراین، سعی کنید با هر بودجهای که دارید، ایمنترین گزینه را انتخاب کنید. علاوه بر این، سراغ خودروهایی بروید که امکانات بیشتری دارند تا سواری راحتتری را تجربه کنید.
فروش مجدد
خودروی شما تا ابد نباید وبال گردن شما باشد. برخی خودروها به دلایلی چون عرضه بسار محدود یا نبود قطعات و نمایندگی مناسب و یا بدنامی در هزینه نگهداری و مشکلات فنی بسیار بازار بدی دارند. این موضوع میتواند در زمانی که نیاز به فروش خودرو دارید دردسر زیادی ایجاد کند و زیان مضاعفی به شما وارد نماید. بنابراین به خودروهای خوش فروش و متعارف بازار بیشتر فکر کنید.
بهترین خودرو با قیمت زیر ۵۰۰ میلیون تومان
- کوییک
در حال حاضر در بین خودروهای صفرکیلومتر با بودجهٔ زیر ۵۰۰ میلیون تومان، دو گزینه بیشتر ندارید و ناچار به انتخاب از بین آنها هستید. یکی از این گزینهها، خرید انواع کوییک است. هزینههای نگهداری پایین، فراوانی قطعات و کابین جادار از نقاط قوت این خودرو هستند ولی از سوی دیگر با کیفیت پایین، سروصدای موتور و ضعف قسمتهای فنی مثل جلوبندی باید کنار بیایید.
دومین گزینه در این بازهٔ قیمتی، ساینا است که نسخهٔ سدان کوییک محسوب میشود و نقاط قوت و ضعف یکسانی با همتای هاچبک خود دارد ولی اگر خواهان صندوق بار بزرگتر هستید، باید سراغ ساینا بروید. این خودرو همچنین در نسخهٔ دوگانهسوز هم تولید میشود.
بهترین خودرو با قیمت ۵۰۰ میلیون تا ۱ میلیارد تومان
- رانا پلاس
یکی از مناسبترین گزینهها با بودجهای در حدود ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومان، رانا پلاس ارتقا یافته است که از پیشرانهٔ بیآزار TU5 بهره میبرد و استهلاک نسبتاً پایینی دارد. رانا پلاس همچنین از مزیت فراوانی قطعات یدکی هم برخوردار است ولی از سوی دیگر، داشبورد قدیمی و کسلکننده، فضای محدود صندلیهای عقب و امکانات محدود از مشکلات آن است.
اگر خواهان خودروی جادارتری در این بازهٔ قیمتی هستید، میتوانید سراغ سورن پلاس بروید ولی توجه داشته باشید که حتماً نسخهٔ EF7 را انتخاب کنید زیرا نسخهٔ XU7P از پیشرانهٔ قدیمی، پرسروصدا و کمتوان رنج میبرد. سورن پلاس EF7 اما پیشرانهٔ نسبتاً مدرنتر و امکانات مناسبی را در بازهٔ قیمتی خود ارائه میکند.
اگر بتوانید بودجهٔ خود را تا حدود ۹۰۰ میلیون تومان افزایش دهید، تارا دستی گزینهٔ مناسبی خواهد بود. این خودرو از امکانات مناسب، پلتفرم مدرنتر و پیشرانهٔ TU5P پلاس بهره میبرد و با کابین و صندوق بار بزرگ، برای استفادههای خانوادگی مناسب است.
بهترین خودرو با قیمت ۱ تا ۱.۵ میلیارد تومان
آریزو ۵ یکی از سدانهای باسابقه در بازار کشورمان محسوب میشود و به همین دلیل، از لحاظ تأمین قطعات یدکی و بازار فروش دستدوم، شرایط بهتری نسبت به دیگر خودروهای چینی بازار دارد. جدیدترین نسخهٔ این خودرو که با پسوند اسپرت عرضه میشود نیز ظاهر جذابتری پیدا کرده است. پیشرانهٔ قدرتمند توربو و امکانات مناسب هم از دیگر نقاط قوت این سدان چینی هستند.
- امویام X55 پرو
اگر در این بازهٔ قیمتی به دنبال کراساوور هستید، X55 پرو با پیشرانهٔ یکسانی با آریزو ۵، امکانات مناسب و گارانتی پنجسالهٔ مدیران خودرو، بهترین گزینه خواهد بود. البته با افزایش نرخ ارز، قیمت این خودرو هماکنون به حدود ۱.۷ میلیارد تومان رسیده است ولی نمونههای کمکار مدل ۱۴۰۲ را میتوان با قیمتی در حدود ۱.۵ میلیارد تومان پیدا کرد.
سایر خودروهای مناسب در این بازه قیمتی که ارزش خرید دارند
بهترین خودرو با قیمت ۱.۵ تا ۲ میلیارد تومان
در این بازهٔ قیمتی، یکی از بهترین گزینههای تیگو ۷ پرو است. این خودرو پیشرانهٔ یکسانی با X55 و آریزو ۵ دارد که خیال خریداران را از بابت تأمین قطعات یدکی راحت میکند هرچند که توان کم همین موتور میتواند یکی از نقاط ضعف آن محسوب شود. تیگو ۷ پرو از لحاظ بازار فروش دستدوم هم شرایط بهتری نسبت به دیگر خودروهای چینی دارد و زودتر فروش میرود.
جک S5 یکی از محبوبترین کراساورهای چینی در بازار ایران بود که چندین سال تولید شد و مدتی است جای خود را به کیامسی X5 داده است. این خودرو ازآنجاییکه اساساً فیسلیفتی روی S5 محسوب میشود و از همان قوای محرکهٔ قبلی استفاده میکند، امتحان خود را در بازار پس داده است و در بازهٔ قیمتی ۱.۵ تا دو میلیارد تومان یکی از گزینههای مناسب محسوب میشود.
سایر خودروهای مناسب در این بازه قیمتی که ارزش خرید دارند:
- فونیکس آریزو ۶ جیتی
- فیدلیتی پرایم
- لاماری ایما
- چانگان CS35 پلاس
- هایما 7X
- هایما 8S
- امجی ۴ برقی
- شاین مکس
بهترین خودرو با قیمت ۲ تا ۳ میلیارد تومان
یکی از خودروهای جذاب در بازهٔ قیمتی ۲ تا ۳ میلیارد تومان، فونیکس FX است. ظاهر چشمگیر، امکانات کامل و پیشرانهٔ قدرتمند، از نقاط قوت این کراساوور چینی هستند که آن را به گزینهٔ مناسبی برای علاقهمندان به سرعت و شتاب تبدیل میکند اما از سوی دیگر، اگر سراغ فونیکس FX رفتید باید با فضای محدود صندلیهای عقب و صندوق بار کنار بیایید.
اگر در بازهٔ قیمتی ۲ تا ۳ میلیارد تومان به دنبال خودرویی خانوادگیتر با کابین بزرگتر هستید، گزینهای بهتر از تیگو ۸ پرو مکس پیدا نخواهید کرد. پیشرانهٔ ۲ لیتری توربوشارژ قدرتمند، سامانهٔ چهارچرخ محرک، امکانات فراوان و سه ردیف صندلی، تیگو ۸ پرو مکس را به خودروی تقریباً بیرقیبی در بازهٔ قیمتی خود تبدیل کرده است. علاوه بر این، مدیران خودرو نسخهٔ هیبریدی این شاسیبلند بزرگ را هم عرضه میکند.
سایر خودروهای مناسب در این بازه قیمتی که ارزش خرید دارند:
- چانگان CS55 پلاس
- فونیکس آریزو ۸
- فونیکس تیگو ۷ پرو مکس AWD
- فونیکس تیگو ۷ پرو e پلاس هیبرید
- جتا VS7
بهترین خودرو با قیمت ۳ تا ۴ میلیارد تومان
این شاسیبلند پرچمدار گروه چری، یکی از مجهزترین، بزرگترین و قویترین خودروهای چین بازار محسوب میشود که از لحاظ امکانات هر آنچه بخواهید را دارد. یکی دیگر از ویژگیهای جذاب VX، طراحی داشبورد مشابه هایپراسکرین خودروهای مرسدس با سه نمایشگر است. پیشرانهٔ ۲ لیتری توربو با ۲۶۰ اسب بخار قدرت، سامانهٔ چهارچرخ محرک و سه ردیف صندلی جادار هم از دیگر نقاط قوت اکستریم VX هستند.
در این بازهٔ قیمتی علاوه بر خودروهای چینی کاملاً مجهز و بزرگی مثل اکستریم VX میتوانید سراغ خودروهای وارداتی از برندهای معتبر ژاپنی و کرهای هم بروید. یکی از بهترین انتخابها در بین این خودروها، کرولا کراس با پیشرانهٔ ۲ لیتری تنفس طبیعی هیبریدی کممصرف و کماستهلاک، امکانات مناسب و برند معتبر تویوتا است. بااینحال، کرولا کراس به دلیل شرکت واردکنندهٔ نوپا، از لحاظ خدمات پس از فروش و تأمین قطعات یدکی شرایط مطمئنی ندارد.
سایر خودروهای مناسب در این بازه قیمتی که ارزش خرید دارند:
- اکستریم TXL
- فوتون تونلند G7
- فیدلیتی پرستیژ
- هاوال H6
- بیوایدی سانگ
- سانگیانگ موسو گرند خان
- فولکسواگن ID.4
- نیسان قشقایی
- نیسان سیلفی
- کیا K4
- هیوندای آیونیک ۵
بهترین خودرو با قیمت ۴ تا ۵ میلیارد تومان
در این بازهٔ قیمتی از بین خودروهای وارداتی انتخابهای نسبتاً زیادی خواهید داشت که یکی از بهترین آنها، میتسوبیشی اوتلندر است. این کراساوور ژاپنی که قبلاً هم در بازار کشورمان حضور داشت، خودروی محبوبی است و توسط آرین موتور با امکانات مناسبی وارد شده است. البته پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربوشارژ این خودرو با تنها ۱۶۰ اسب بخار قدرت، چندان قوی نیست ولی از سیستم هیبریدی خفیف بهره میبرد.
یکی دیگر از خودروهای وارداتی محبوب در بازار کشورمان، کیا اپتیما است که حالا به K5 تغییر نام داده و توسط کوشا خودرو وارد میشود. این سدان کرهای در نسخههای وارداتی جدیدتر، با پیشرانهٔ ۱.۵ لیتری توربو GDI به ایران آمده که با ۱۷۰ اسب بخار قدرت، از نسخهٔ ۲ لیتری تنفس طبیعی قبلی قویتر است. امکانات مناسب، طراحی جذاب و برند خوشنام کیا ازجمله نقاط قوت این سدان کرهای در بازار ایران هستند.
سایر خودروهای مناسب در این بازه قیمتی که ارزش خرید دارند:
______________
۱۸ بهمن ۱۴۰۳توی بازه قیمتی 1.5 تا 2 میلیارد تومان kmc j7 رو یادتون رفت بنویسید که یکی از بهترین ماشین های چینی در اون بازه قیمتی هستش و در بازه قیمتی 3 تا 4 میلیارد وویا فری رو یادتون رفت که میشه گفت بهترین ماشین در اون بازه قیمتی هستش
Mahan
۱۸ بهمن ۱۴۰۳حالا یکی که هیچی از خودرو بارش نیست میگه با ۳ تومن میرم پرادو ۲۰۰۵ میخرم🤣
مهران
۱۸ بهمن ۱۴۰۳دیدش متفاوت و درسته😎
دید شما هم درست
نیما
۲۲ بهمن ۱۴۰۳آدمی که ۳میلیارد برای ماشین ۲۰ سال پیش بدون هیچ امکاناتی میده دیدش پر از …ه که میخاد پشت برند تویوتا پنهانش کنه
مگر اینکه یه بیابونگرد حرفه ای باشه و صرفا برای آفرود بخواد
سهیل گل آزاد
۱۸ بهمن ۱۴۰۳اگه محدودیت مالی وجود نداشته باشه من به شخصه انتخابم تو بازه ۴ میلیارد تانک ۳۰۰ هست البته تو نمایشگاه خودرو آفتاب مسئول غرفه شتابران خودرو قیمت ثبت نامیش رو حدود ۳.۵ اعلام کرد واقعا ماشین خفنیه و گریت وال موتورز جز برندای درجه یکه چینه تو نمایشگاه محض باز کردن درش و نشستن داخلش واقعا حس کردم یه سر و گردن از چینی های دیگه کیفیت بالاتری داره و قابل قیاس با اونا نیست طراحی خفن و با صلابت به دور از طراحی های اغواگرایانه بقیه چینی ها و همچنین یه آفرودر خوب ویدیو های بررسی آفرودیش تو یوتوب خارجی زیاد هست من به شخصه خیلی حال کردم باهاش و واقعا برای کسی که محدودیت مالی نداشته باشه و دنبال یه خودروی با کیفیت که بهره مند باشه از مشخصات فنی خوب و آپشن های زیاد و طراحی خفن و همچنین یه آفرود خوب به نظرم این بهترین گزینس الان یه پرادویی که نزدیک ۲۰ سالشه و دست کلی آدمم چرخیده و معلوم نیست چقدر راه رفتن باهاش تو این همه سال به این قیمت میدن به نظر من با توجه به مطالعات که روی این ماشین انجام دادم ارزش خریدش خیلی میتونه بالا باشه
عادل
۱۸ بهمن ۱۴۰۳انگار در مورد بازار خودروی یکی از استانهای چین صحبت میکنیم.
boost10
۱۸ بهمن ۱۴۰۳هعی همین چند سال پیش با ۵۰۰ میلیون میشد دنا پلاس خرید الان همونم نمیشه
۱۸ بهمن ۱۴۰۳سلام معمولیش که میشه! مدل ۹۴
Avan
۱۸ بهمن ۱۴۰۳سال ۹۷ تیگو ۵ قسطی ۱۱۵ میلیون قیمتش بود.
Saji
۱۹ بهمن ۱۴۰۳اینجور پیش بره ۳ سال دیگه با ۵۰۰ تومن کوییک دولکه رنگ و کارکرده باید خرید
ینی ۵ سال پیش بدبینترین آدم تو ایرانم فکر نمیکرد کوییک بشه ۵۰۰…..
تازه اینم توجه کنید یه واردات و تبلیغات مثبت ازین واردات هست ترامپ یه زور بزنه این واردات قطع بشه تو ۳ ماه کوییک میشه ۸۰۰/:
Avan
۱۹ بهمن ۱۴۰۳سه سال،با این وضعیت مملکت ، کوییک دوررنگ بالای ۱ میلیارد قیمتش خواهد بود.
غلام
۲۰ بهمن ۱۴۰۳سلام خاک توسر مملکتی که خودرو شد برای بعضیها آرزو با حقوق پنج میلیون یا دهمیلیون رئیس جمهور باید پنجماه پول جمع کنه مگه خودروی داخلی باید 700/800میلیون باشه کجایی دنیا اینطوری هست انقلاب ما این نبود باز شد قبل انقلاب پول دار زندگی میکنه چی بود چی شد
Xerxes99
۲۷ بهمن ۱۴۰۳همین شماها باعث به وجود اومدن این وضعیت و ادامه داشتنش هستین
هنوزم میگه قبل انقلاب همچی واسه پولدارا بوده و حتی از این وضعیتم راضیه
ali
۱۸ بهمن ۱۴۰۳تو بازه 4 تا 5 میلیارد تومان هم یکی از خودرو های چری رو انتخاب میکردین خیال خودتون و ما رو راحت میکردین!!!!
تنر
۱۸ بهمن ۱۴۰۳این لیست نگار تبلیغ مدیران خودرو هست
کی ام سی جی ۷ حتی اسمش توی سایر ماشین ها هم نیست
جای اکستریم ماشین هایی با موتور توانمند تر توی بازار هست . گزینه لوکس تر مثل هونگچی که اصلا نیست تو لیست
میتسوبیشی رو اصلا نمیپسندم ۵ میلیارد بدی ماشین ۱۶۰ اسبی
ارسلان
۱۸ بهمن ۱۴۰۳کی ام سی و عمو هوشنگ و میپسندی ، میتسوبیشی و نمیپسندی ؟! خخخخخخ راستیک میتسوبیشی می ارزه به هیکل این ات و آشغال ها
کاربر آنلاین
۱۹ بهمن ۱۴۰۳منظور از این هست ۵ میلیارد ارزش نداره و راست میگه تا ۳/۵ میاد میتسوبیشی
بعد بهترین خودرو تو بازه ۱/۵تا ۱/۷ j7 هست
گاس فرینگ
۱۸ بهمن ۱۴۰۳تو بازه دو تا سه میلیارد کرولا و لوین و سیلفی هم خوبن
Faster
۱۸ بهمن ۱۴۰۳بالای صفحه بنویسین رپورتاژ دیگه
۱۸ بهمن ۱۴۰۳ممنونم که توی سایر خودروهای مناسب در این بازه قیمتی که ارزش خرید دارند هایما 7x رو نام بردید کاش s7 پلاس یا پرو را نام می بردید بازم مرسی
رهگذر
۱۸ بهمن ۱۴۰۳وجدانا ۵ میلیارد رو آپارتمان بخرین چرا خرج ماشین میکنین
Titanium
۱۸ بهمن ۱۴۰۳همین چند سال پیش بنز الگانس ۵۰۰ بود😭
منصور
۱۸ بهمن ۱۴۰۳اصلا نسبت به ماشین های چینی ذهنیت مثبتی ندارم و احساس میکنم داره سرم کلاه میره و ضرر میکنم ، ضمن اینکه واقعا نمیتونم خودمو راضی کنم که با خونواده یه سفر چندهزار کیلومتری بی دردسر باهاش برم ، حتی صفر کیلومتر!! یه جورایی حس میکنم مثل اجناس یه بار مصرفه!!
ولی اگه بخوام احساس کنم که یه ماشین نو ،شاسی بلند!! و نسبتا خوشگل و مدرن دارم.(پز بدم)
شاید منطقی جلوه کنه !!
نظر بقیه دوستان قابل احترامه ، آزادید که سلیقه و دیدگاه خودتونو داشته باشید.
وحید
۱۹ بهمن ۱۴۰۳با ماشین شاسی بلند چینی نمی شه پز داد
اتفاقا بر عکس اگه بخوای پز بدی بهت می گن گشنه تازه به دوران رسیده
حمید
۱۸ بهمن ۱۴۰۳فیدلیتی پرستیژ کجای این جدول قرار می گیره؟!
اکبر
۱۹ بهمن ۱۴۰۳دوستان لطفا در مورد تویوتا کراس کرولا نظرتون بفرمائید
بینام
۱۹ بهمن ۱۴۰۳x55pro بسیار خوش قیمت،چابک با پیشرانه بی آزار
البته الان با قیمت بالای ۱۷۰۰ …غیرقابل دسترسی برای ما😔
علی جردن
۱۹ بهمن ۱۴۰۳نمی دونم چرا تو بازه ۲ الی ۳ میلیارد فونیکس FX تک دف به جیلی آزکارا ترجیح داده شده
همه چیز روی کاغذ کاتالوگ به نفع جیلی آزکارا است و هم اینکه جیلی برند بزرگ معتبر و قدمت دار چینه
مجتبی خوشکار
۱۹ بهمن ۱۴۰۳تییوولی کم استهلاک کم مصرف و ایمن هست
الان ۸ ساله دارم و با هیچ کدوم از این ماشین ها عوضش نمیکنم
برف سیاه
۱۹ بهمن ۱۴۰۳سلام سایت خوبی دارید من اکثرا مقاله های شما رو خوشم میاد ولی این پست نمیدونم اگه تبلیغ هست قید کنید لطفا مردم الکی گمراه نکنید لطفا
خودرو های تو لیست اکثرا از برند فونیکس یا همون چری بودند که واقعا خیلی ماشین های هستند از اون ها قوی تر و لوکس تر و ایمن تر و پر امکانت تر باشند اگه عزیزی بیاد بگه لوازم یدکی داره میتونید یه سرچ کنید ببینید چقدر از دوستان خودرو ها رو پارکینگ گذاشته و منتظر لوازم هستند.
یا خودرو جتا که در هر دو نسخه وارداتی مشکل داغ کردن گیربکس رو داره تو لیست هست خودرو X55 و اکستریم که اکسل هاشون کنده میشه تو لیست هست توی بازار خیلی خودرو زیاد هست و سلیقه ای هست و بستگی دارد نو بخریم یا دست دوم ولی به نظر من طبق خودرو های که سوار شدم (ماشین زیاد سوار شدم و تست کردم)
دیدگاه که میگم برای عرف بازار و در نظر گرفتن همه جوانب میگم دوستان
زیر 500 من 206 پیشنهاد میدم
زیر 1000 من 207 پیشنهاد میدم
زیر 1500 من تیگارد زوتی DL5 KMC J7
زیر 2000 شاین مکس چانگان CS35
زیر 2500 GAC GS3 (تو این رنج فقط این پیشنهاد میدم برید از نزدیک نگاه کنید متوجه میشید چرا میگم)
زیر 3000 GAC امکو و امپو نیسان سیلفی هوال H6
زیر 3500 هونگچی H5 سانگ پلاس
زیر 4000 کیا K5 معمولی کیا K3 اشکودا سوپر بی
زیر 4500 اوتلندر کیا K5 فول
زیر 5000 تانک 300
این خودرو ها که گفتم همه صفر هستند همه موجود تو بازار همه برند معتبر و تمام شرکت ها لوازم یدکی و تعمیرگاه حرفه ای دارند توی وارداتی ها در حال حاضر از این بهتر نمیشه خرید واقعا جدا از همه بازار خوبی دارند به راحتی خرید و فروش میشن و از کیفیت و متریال عالی استفاده شده از رقیب ها بالاتر هستند اکثر برند ها به علت شریک بودن با ابر برند های دنیا یاد گرفتن از اون ها کیفیت مطلوبی دارند.
علت نگفتن خودرو های برقی سخت فردش بودن در بازار حال حاضر هست ولی در آینده با شناخته تر شدن و بیشتر شدن جایگاه شارژ سریع در کشور و زیر ساخت های برقی قطعا بخش بزرگی از بازار به چنگ خودرو های برقی در خواهد آمد.
کلام آخر نصیحت دوستانه بگم خدمت تون خیلی از دوستان که تو زندگی برای شما نسخه میپیجن این خودرو بده این خودرو به درد نمیخوره اصلا سوار نشدن که ببین چیه که حق نظر دادن داشته باشن چین اون چین سابق نیست میدونم کیفیت خودرو های آلمان ایتالیا ژاپن و… خیلی بالا تر هست ولی در حال حاضر با این خودرو ها در کشور این بهترین لیست هست تمام خودرو ها تست شده و گفته شده امیدارم مفید باشه براتون.
خیلی از دوستان به حرف بعضی از افراد به ظاهر دوست گوش کردن و با خرید خیلی از خودرو ها در بازار دوران ضرر های سنگین و غیر قابل جبران شدند مواظب سرمایه خود باشید.
Sohrab
۲۳ بهمن ۱۴۰۳کجا 206 صفر پیدا میشه دقیقا؟ و زیر یک میلیارد 207 پیشنهاد میدی؟ همون رانا هم رده 207 قیمت صد میلیون کمتره، بجز 207 کلی گزینه بهتر زیر یک میلیارد داریم!! شما کلا نظری ندی خیلی بهتره.
حمید
۱۹ بهمن ۱۴۰۳با تشکر از مقاله مفیدتون. بایک X7 را فراموش کردید، در لیست بیارید. در محدوده قیمتی 2.5 میلیارد ، یکی از بهترین گزینه هاست. باکیفیت ، زیبا، فول آپشن
حسام الدین
۱۹ بهمن ۱۴۰۳تو بازه ۱ تا ۱.۵ میلیارد باید ریسپکت میبود هرچی باشه از محصولات مدیران خیلی بهتره.
توبازه ۲ تا ۳ میلیارد هم باید فیدلیتی پرستیژ و چانگان cs55 plus رو اضافه کنید
واقعا غیر کارشناسی رده بندی کردید!
کاربر آنلاین
۱۹ بهمن ۱۴۰۳این خیلی عجیب بود تمامی برسی های خودروی که واقعی بودن تیگو ۸ و ۷ را نه اینکه گفتن بد باشه ولی ازشون خوششون نیومده و هاوال H6 و چانگان cs55 رو بیشتر پسندیدند
بعد چرا قیمت های الکی مینویسید مثلا هاوال قیمت معادل ۲/۷ میلیارد داره ولی شما تو بازه ۳ الی ۴ تومن قرار دادین
بهنام
۱۹ بهمن ۱۴۰۳۴۰درصدارزش خودروبه خدمات پس ازفروشش هست جک اس فایوداشتم یکبارآرزوشده بودازنمایندگی نوبت بگیرم وفقط میگفتن دوازده شب اینترنتی نوبت میدیم اونم ماکه قسمتمون نشدولی ازمدیران خودرو ایکس۵۵پرو آی ای گرفتم که موتوروگیربکس همون تیگوهفت هست وبایه تلفن میشه نمایندگی نوبت گرفت ومکافات نداره واکثرشهرهاهم نمایندگی داره!آیتم خدمات پس ازفروش خیلی مهم هست
فربد
۱۹ بهمن ۱۴۰۳ابن چرت ترین خودرو ها زیر ۵۰۰ میلون هستش و حتی بین ۵۰۰ تا ۱ میلیارد آخه تو علمی درمورد این ماشین ها میدونی
علیرضا سلطانمحمدی
۱۹ بهمن ۱۴۰۳هرجا می بینی فقط تبلیغ آشغالهای چین کمونیستی است….این ره که می رویم به قبرستان است.
احسان
۲۰ بهمن ۱۴۰۳تبلیغاتی بود کامل
بازه ۱ تا ۱.۵ sx5 که موتور میتسوبیشی داره و موتور gdi و شاسی هست ننوشتین
بازه 1.5 تا 2 جک j7 را ننوشتین که هم موتور جک s5 روشه هم ظاهر و قیافش خوبه
بین 500 تا 1 شاهین دنده ای را ننوشتین و 207 را که هر دو از سمند و رانا بهترن
و جالبه یکی از ضعیف ترین ماشین های تاریخ ایران با اون اتفاقات و حواشی x55 بود که آوردینش تو لیست بعد نوشتین دست دومشو بخر با اون بدنه کوچک و کیفیت افتضاح ارزش خریدش به چی بود خدا عالمه
در بازه ۴ تومن اکثر وارداتی ها رو میدند چرا vx اکستریم ارزش خرید داره؟
تنها ماشین چینی جز مدیران خودرو که تو لیست آوردین x5 کرمان بود که اونم موتورش نسبت به s5 تغییر کرده و بهینه شده
حجتاله براهنی
۲۷ بهمن ۱۴۰۳بازم دم شما گرم که حقیقت رو در مورد موتور XU7P یا همون XUP نوشتید!
amir
۴ اسفند ۱۴۰۳اگر سالها تامین قطعه و خدمات به درستی انجام شود نسبت به قیمت جک j7 و هایما s7 ارزنده ترین خودرو ها هستند .
Toyota
۱۴ اسفند ۱۴۰۳تویوتا کرولا کراس که در همه جای دنیا ماشین اقتصادی در ایران ۴ میلیارد تومان است کی می تونه این که تولید چین هست را اقتصادی بدونه