چشم اندازخودروهای چینیدانگ فنگ

لئو MX8 شاسی‌ بلند ایستا موتور رونمایی شد + تصاویر، قیمت و مشخصات

اس‌ یو‌ وی 7 نفره چینی با طعم کاملا ژاپنی!

شرکت ایستا موتور ارس به‌ صورت رسمی از جدیدترین محصول خود رونمایی کرد. لئو ام ایکس ۸ (LEO MX8) به‌عنوان نخستین خودروی سواری ساخت این شرکت خصوصی و از معدود اس یو وی های شاسی مستقل و ۴ چرخ محرک صفر کیلومتر بازار بشمار می‌رود. این خودرو با استایلی اسپرت قرار است در نیمه اول سال آینده با قیمت حدودی ۲ تا ۲.۵ میلیارد تومان وارد خیابان‌های کشور شود.

لئو MX8 درواقع محصول ری برند شده از نیسان ترا (terra) بشمار می‌رود. این خودرو حاصل شراکت دانگ‌فنگ و نیسان ژاپن بوده و بر مبنای پلتفرم نیسان ناوارا و پیکاپ ریچ ۷ ساخته شده است. ایستا موتور این خودرو را به صورت سفارشی برای بازار ایران تدارک دیده؛ موتور دو لیتر توربو میتسوبیشی، داشبورد و تریم داخلی مشابه ریچ ۷ و نمای بیرونی جدید (مشابه نیسان palazzo و پیکاپ ریچ ۷) از تفاوت‌های نمونه ایرانی و نمونه بازار جهانی بشمار می‌رود.

طراحی ظاهری لئو MX8

در مواجه ابتدایی با لئو MX8 شاهد یک طراحی کاملا ژاپنی هستیم! یک نیسان ترا که برای ایجاد تفاوت از اجزای پیکاپ ریچ استفاده کرده و جلوپنجره‌ای بسیار بزرگ دارد. این ظاهر برای اولین بار در بازار ایران عرضه شده و در ماه‌های آینده در بازار چین نیز بفروش خواهد رسید.

در توصیف ظاهر لئو باید گفت مدت‌هاس بازار کشورمان محصول چینی با این تناسب را به خود ندیده است. استایل این خودرو مشابه به تویوتا پرادو بوده و حال و هوای ژاپنی دارد.

ناگفته نماند این خودرو و این اتاق در بازار چین هم با برند نیسان عرضه شده و در کارخانه مشترک این خودروساز ژاپنی و برند دانگ‌فنگ تولید می‌شود.

طراحی داخلی لئو MX8 ظریف‌تر از نمای بیرونی!

با ورود به کابین MX8 مانیتور بزرگ وسط داشبورد در کنار تزئینات چوبی، تکنولوژی بالا و لوکس بودن را همزمان به شما القا می‌کند. طراحی یکپارچه و ساده داشبورد حس خوبی را ایجاد می‌کند. اگر چه نیسان ترا در چین با داشبورد اصلی خود تولید می‌شود اما به درخواست شرکت ایرانی از مجموعه داشبورد پیکاپ ریچ برای لئو MX8 استفاده شده است. این مجموعه داشبورد توسط نیسان و مخصوص پیکاپ ریچ ۷ طراحی شده است.

مشخصات فنی لئو MX8

لئو MX8 در رده ابعادی D و کلاس بدنه SUV شاسی مستقل و بزرگ دسته‌بندی می‌شود. طول، عرض و ارتفاع MX8 به ترتیب ۴۸۸۲، ۱۸۵۰، ۱۸۳۵ میلی‌متر بوده و فاصله محوری آن نیز ۲۸۵۰ میلی‌متر است. برای درک ابعاد این خودرو کافی است سانگ‌یانگ رکستون ۲۰۱۸ را به یاد آورید. اندازه لئو به ابعاد این خودرو بسیار شبیه است، به همین دلیل فضای اتاق بزرگی در دسترس مالکین این اس یو وی فول سایز و ۷ نفره قرار دارد.

این شاسی بلند بزرگ‌جثه مجهز به پیشرانه توربو GDI میتسوبیشی با حجم ۲۰۰۰ سی‌سی بوده که ۲۲۰ اسب بخار قدرت و ۳۶۰ نیوتون متر گشتاور را در دور موتور پایین ارائه می‌دهد. این قدرت از طریق جعبه‌دنده ۸ سرعته AT ساخت شرکت آلمانی ZF به چهار چرخ منتقل می‌شود. قدرت در حالت معمولی به محور عقب منتقل می‌شود؛ با تنظیمات مربوط به 4X4 و چهار چرخ محرک، انتقال قدرت به‌صورت سبک و سنگین به هر ۴ چرخ قابل تنظیم است. حالت رانندگی نیز قابل انتخاب است و شما می توانید حالت های نرمال، اسپرت، برف، شن، گل و لای، اقتصادی و حالت خودکار را برای رانندگی انتخاب کنید.

مشخصات ایمنی لئو MX8

سیستم تعلیق لئو MX8، در جلوی خودرو فنربندی دو جناقی دوبل و در قسمت عقب سیستم تعلیق مولتی لینک 5 اتصاله می‌باشد. این خودرو در هر چهار چرخ مجهز به ترمز دیسکی بوده و ترمزهای آن مجهز به سامانه‌های: (BAS,ABS,EBD)، کنترل ایستایی در سربالایی (HHC)، کنترل حرکت در سرپایینی (HDC)، کنترل پایداری الکترونیکی (ESC)، ترمز کمکی (EBA) و سیستم کنترل کشش (TCS) است.

از دیگر امکانات ایمنی این خودرو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ۷ کیسه هوا (جلو، جانبی، پرده‌ای و زانویی راننده)
  • ترمز پارک برقی (EPB) و اتوهلد
  • سنسور پارک عقب
  • دوربین ۳۶۰ درجه
  • سیستم هشدار خروج از خط (LDW)
  • رادار نقطه کور (BSD)
  • پایش فشار باد تایرها

تجهیزات و امکانات رفاهی MX8

لئو MX8 در بحث امکانات رفاهی دست پر ظاهر شده و امکانات کاملی با توجه به رده فنی و ابعادی خود دارد:

  • سانروف
  • سیستم ورود بدون کلید
  • چراغ‌های اتوماتیک و هالوژن جلو و تمام ال‌ای‌دی عقب
  • صندلی‌های برقی ردیف جلو
  • گرم‌کن صندلی‌های جلو
  • اهرم تعویض دنده الکترونیکی
  • سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک به همراه یونیزاسیون و دریچه تهویه برای سرنشینان عقب
  • نمایشگر مرکزی ۱۰ اینچی همراه با ۴ اسپیکر و درگاه USB برای سرنشینان جلو و عقب
  • آینه‌های جانبی تاشو برقی
  • قابلیت تنظیم حالت رانندگی
  • فرمان برقی
  • پاور ویندوز با قابلیت تشخیص مانع
  • نورپردازی داخلی
  • کروز کنترل
  • سیستم استارت-استاپ
  • آینه الکتروکرومیک

و…

رقبا و قیمت تقریبی MX8

ازآنجایی‌که این خودرو در سگمنت محدود SUV های شاسی مستقل و فول سایز قرار می‌گیرد، به جز رکستون و بایک BJ40 plus رقیب خاص صفر کیلومتری ندارد. بنابر اعلام ایستا موتور تولید این خودرو آغاز شده و در ماه‌های آینده روانه بازار خواهد شد. لئو MX8 در محدوده قیمتی  ۲ تا ۲.۵ میلیارد تومان به بازار عرضه می‌شود.

نمای جلوی MX8

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۸ رای

محمدجواد نورایی

نویسنده و خبرنگار "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۸ دیدگاه‌ها

  1. - A M I R -

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (728 ديدگاه)

    قبل از هرچیز بین این همه چینی بی نام و نشون این رونمایی برای من خبر خوبی بود، اما یه نکته وجود داره که مربوط میشه به لوگوی این شرکت که بیشتر شبیه لوگو یه بازی فکری درجه سه ایرانی میمونه تا خودروسازی! انگار طراحش چارتا PNG از گوگل دانلود کرده گذاشته کنار هم، مجموعا برندینگ به شدت ضعیفی داره. در مورد قیمتشم تا جایی که من تحقیق کردم فول ترین حالت این ماشین قیمتی نزدیک 40 هزاردلار داره (اگر اشتباه میکنم دوستان تصحیح کنن)، اگر با قیمت 2 میلیارد عرضه بشه میشه گفت قیمت گذاری خوبی داره اما بالای این مقدار من بعید میدونم ارزش خرید داشته باشه، ضمن این که توی بازار کلی لقب ژاپنی میبندن به نافش و خدا میدونه تا چندتومن بالا بره.

    موافقم 55
    مخالفم 5
    1. محمد

      ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (344 ديدگاه)

      هرطور حساب کنی این خودرو 3 میلیارد هم ارزش خرید داره هم اصالتش ژاپنیه هم کیفیت و امکاناتش خوبه . راوفور 6 میلیارده توقع داری این کرگدن رو هم قیمت لاماری بدن ؟

      موافقم 16
      مخالفم 76
    2. محمد امین

      ۳۰ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (3 ديدگاه)

      جناب این ماشین اگه اشتباه نکنم بین ۱۹ هزار تا ۲۷ هزار دلار هستش، تاجایی میدونم پیکاپ ریچ ۷ قیمت کمتری دارد

  2. Amiro

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (397 ديدگاه)

    زیر 3تومن قیمت نمیخوره
    مگر اینکه بخوان با دورگه شدن ماس مالی کنن اینارو

    موافقم 76
    مخالفم 3
    1. علی

      ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (839 ديدگاه)

      اگه مشخصات فنی اش همین باشه که گفته شد بنظر خوب میاد هرچند چنین ماشین‌هایی را باید در عمل و به مرور زمان عملکردشان را دید

      موافقم 40
      مخالفم 5
      1. Sigma

        ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (1035 ديدگاه)

        داداش حس میکنی عملکرد موتور توربو چینی با بنزین یورو2 که فقط یک چهل و ششم دلار قیمت داره به مرور زمان چی میشه

        موافقم 22
        مخالفم 5
    2. Sigma

      ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1035 ديدگاه)

      من 3 پول جای چینی بدم تا 4 سال باید بنزین معمولی 3 تومنی و روغن 50 بیست لیتری پراید بخوره
      انتظار من از ماشین چینی 3 تومنی اینه که سفیر چین بیاد سرویس های دوره ایش رو توی پارکینگ انجام بده درحالی که وزیر اقتصاد چین داره ماساژم میده

      موافقم 44
      مخالفم 4
      1. ۷۷۸۸

        ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (28 ديدگاه)

        دقیقا دارن ماساژ میدن .
        ما…..

        موافقم 14
    3. امیرحسین

      ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (157 ديدگاه)

      خیلی بیریخته و بی تناسب. پلتفرم نیسان رو هم ارزان سازی می کنند و کیفیتش را کاهش می دهند. کاش سانگ یانگ مونتاژ می کردند.

      موافقم 38
      مخالفم 13
      1. مهرانیان

        ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (58 ديدگاه)

        بازهم طبق معمول یک کره‌ای فن دیگه که بجز سانگ یانگ، هیونداییی، و کیا آرزوی دیگری نداره و ماشین دیگری نمیشناسه. برای موفقیت مدنی، فرهنگی، اجتماعی باید به سمت آلمانیها بریم تا فرهنگمون هم به اروپا نزدیک بشه

        موافقم 16
        مخالفم 32
        1. امیرحسین

          ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
          سوابق: (157 ديدگاه)

          نخیر من اصلا کره ای فن نیستم و تجربه ی بدی از ماشین کره ای دارم. ولی برند های مطرح که نمیان ایران. سانگ یانگ مشکل‌دار میاد ایران…

          موافقم 17
          مخالفم 3
    4. هوشنگ

      ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1 ديدگاه)

      شایدم 4تومن!

      موافقم 4
      مخالفم 5
  3. منتقد عکس های پدال

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (51 ديدگاه)

    لطف کنید عکس ها رو با دوربین های خوب بگیرید، نه با دوربین موبایل های قدیمی!

    موافقم 73
    مخالفم 3
    1. ❤BMW❤

      ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (1248 ديدگاه)

      فقط اسمت 😆

      موافقم 49
      مخالفم 4
  4. F22RAPTOR

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2622 ديدگاه)

    قبل رو نمایی تو پست قبلیش
    بنظر میومد نیسان ترا باشه ، یا شبیه ش
    ولی خب به شدت فنی قابل توجه ی داره
    اگه کره ایران هم مثه کره زمین بود الان باید
    همون ترا به عنوان نسل جدید رونیز وارد بازار میشد

    موافقم 49
  5. پرهام رهام

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (224 ديدگاه)

    خوب که چی ۹۵درصد مردم نمیتونن بخرن واقعا مسخرس
    خوب یه فرد بایک حقوق معمولی وقتی میبینه نمیتونه هیچه یک از این هارو بخره می‌ره همون پارس و سمند و دنا رو مجبوری میخره
    واقعا بسه واقعا
    یک ذره به فکر مردم باشید نه فقط به فکر پولداران و آقا زاده ها

    موافقم 44
    مخالفم 2
    1. ناشناس

      ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (225 ديدگاه)

      این خودروهای آقازاده ها نیست چون اولا چینیه و دوم اینکه زیر ۳ میلیارده،خودروهای آقازاده ها بنزS500، انواع بی ام و،پورشه کاین،ماکان،پانامرا،باکستر،مازراتی وغیره هستش،اینم بیاد زیر ۳ تومن معامله نخواهد شد، البته‌ در بازار آزاد.

      موافقم 16
  6. محمد

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (344 ديدگاه)

    از پرادو بنظرم ارزش خریدش بیشتره زیر 3 باشه درجا میخرم

    موافقم 25
    مخالفم 65
    1. افشار

      ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (772 ديدگاه)

      بعضی وقتها بعضی از کاربران پدال چنان جملات قصاری میگن که حتی داخل قوطی عطار هم پیدا نمیشه !!!!! آخه آدم حسابی هر چیزی که به ذهنت میرسد به دستت هم نیاد تایپ کن

      موافقم 54
      مخالفم 13
      1. ali

        ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (269 ديدگاه)

        پرادو ۲۰۱۰ قیمتش حدود ۱۵ هزار دلار هست این نزدیک ۲۵ هزار

        موافقم 19
    2. Hadi

      ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (344 ديدگاه)

      اگر مبنا تصمیم گیری کسی امکانات و ظاهر قشنگتر و بروزتر باشه آره از پرادو شاید بهتر باشه البته من خودم ظاهر پرادو رو پخته تر و قشنگتر میدونم
      ولی کسی اگه هر دوی این خودرو رو سوار بشه متوجه خواهد شد اختلاف از زمینه تا آسمان
      کیفیت ایمنی دوام و استهلاک خودرو مهمترین مسایل تو انتخاب هر خودرویی باید باشه بخصوص این موضوع تو خودروهای کراس و شاسی که با استهلاک و تنش بیشتری رو به رو خواهند شد خیلی مهمتر جلوه میکنه
      بگذارید خیال همه رو راحت کنم
      تو خودروهای شاسی بلند و فول سایز هیچ برندی از لحاظ کیفیت و دوام و خراب نشدن به پای تویوتا و نیسان نخواهند رسید
      حتی بزرگان با سابقه ای مثل جیپ لندور جی کلاس فورد برانکو
      کلا مقایسه خودروهای چینی با برندهای ژاپنی و اروپایی آمریکایی از اساس و پایه غلطه
      فقط در صورتی خودروی چینی ارجحیت پیدا میکنه که مقایسه از لحاظ قیمت و امکانات صورت بگیره
      وگرنه فقط میتونه جنبه شوخی داشته باشه

      موافقم 6
      مخالفم 15
      1. محمد

        ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
        سوابق: (344 ديدگاه)

        منطق میگه ادم ماشینی بگیره که صفر باشه تا اینکه بره پرادو 10 15 سال پیش بگیره . هرطور حساب کنید هم این قیمت جهانیش حداقل دو برابر پرادو 10 15 سال پیش هست . در کل ادم عاقل باید بیاد سمت این اگر بیشتر میتونه هزینه کنه هم که رکستون امپرور هست

        موافقم 20
        مخالفم 8
  7. GMA

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (849 ديدگاه)

    به جای این لندهور خود نیسان باید بیاد اما…افسوس

    موافقم 35
    مخالفم 3
  8. Amir mahdi @-1387

    ۲۵ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (208 ديدگاه)

    به لوگو ماشین دقت کنید کپی از بنتلی واقعا متاسفم برای چین تو هرچی کپی آخه چرا؟

    موافقم 3
    مخالفم 11
  9. زیزیگولو

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (6038 ديدگاه)

    چین تو سالای اخیر سرمایه‌ گذاری گسترده تو صنعت خودروسازی کرده ولی اکثر خودروسازای چینی تو تولید محصولاشون کپی کاریای آشکار و تابلویی رو انجام دادن تا جایی که بعضی جاها با واکنش شدید کمپانیای خودروسازی بزرگ و مطرح مواجه شدن ………. گریت وال ORA Punk Cat کپی از فولکس واگن بیتل … هنگتیان L4600 کپی از تویوتا لندکروز … هانکت کانتیسی کپی از رنجروور … بیجینگ BJ80 کپی از مرسدس بنز جی کلاس … بیجینگ اتو BJ80 SUV کپی برداری کامل از مرسدس بنز G AMG 6*6 … سانک سان دلفین کپی کامل از شورلت کوروت C1 … هوآنسو C60 یه کپی کاری ترکیبی از لامبورگینی اوروس و پورشه کاین … زوتی SR8 یک کپی کامل از پورشه ماکان … دانگ فنگ هانما نسخه کپی شده از هامر آمریکایی …….. اونایی رو هم که الآن حضور ذهن نداشتم بگم بقیه بچه ها بگن!!!

    موافقم 15
    مخالفم 2
    1. علیرضا

      ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
      سوابق: (2 ديدگاه)

      صاحب وال مارت یه جمله خیلی معروفی داره
      steal shamelessly

  10. زیزیگولو

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (6038 ديدگاه)

    کپی کاری چ.ی.ن.ی.ه.ا تو همه صنایع مشهوده ولی تابلو ترین کپی کاریاشون تو صنعت خودروسازی هستش

    موافقم 22
  11. زیزیگولو

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (6038 ديدگاه)

    چین تو سالای اخیر سرمایه‌ گذاری گسترده تو صنعت خودروسازی کرده ولی اکثر خودروسازای چ.ینی تو تولید محصولاشون کپی کاریای آشکار و تابلویی رو انجام دادن تا جایی که بعضی جاها با شکایت کمپانیای خودروسازی بزرگ و مطرح مواجه شدن ………. گریت وال ORA Punk Cat کپی از فولکس واگن بیتل … هنگتیان L4600 کپی از تویوتا لندکروز … هانکت کانتیسی کپی از رنجروور … بیجینگ BJ80 کپی از مرسدس بنز جی کلاس … بیجینگ اتو BJ80 SUV کپی برداری کامل از مرسدس بنز G AMG 6*6 … سانک سان دلفین کپی کامل از شورلت کوروت C1 … هوآنسو C60 یه کپی کاری ترکیبی از لامبورگینی اوروس و پورشه کاین … زوتی SR8 یک کپی کامل از پورشه ماکان … دانگ فنگ هانما نسخه کپی شده از هامر آمریکایی …….. اونایی رو هم که الآن حضور ذهن نداشتم بگم بقیه بچه ها بگن!!!

    موافقم 9
    مخالفم 2
  12. زیزیگولو

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (6038 ديدگاه)

    چ.ی.ن.ی.ه.ا سلطانهای کپی کاری هستن!!!

    موافقم 18
    مخالفم 1
  13. حسین

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (3003 ديدگاه)

    شرکت وارد کننده درخواست موتور میتسوبیشی و داشبرد وانت چینی را داده؟
    نمیشد همه قطعاتش برای نیسان باشه جز آرم اش؟

    موافقم 9
    مخالفم 1
  14. MC20

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2348 ديدگاه)

    بی سرزمین تر از باد …

    موافقم 14
    مخالفم 1
  15. همایون

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (784 ديدگاه)

    یه جوری تو مقاله توضیح داده شده که انگار شرکت ایرانی لطف کرده که به جای ظاهر و داشبورد ایکس ترا از ظاهر و داشبورد پیکاپ ریچ استفاده کرده!!!!خب این بزرگترین نقطه منفیه این خودرو هست ظاهر نیسان ایکس ترا بسیار جذابتر و با تناسبات بهتری طراحی شده.داخلشم و داشبوردش نسبت به یه پیکاپ چینی کیفیت بهتر و امکانات بیشتری داره حتما هم به جای صندلیهای نیسان موسوم به زیرو گرویتی استفاده نشده اصلا چراغهای عقب نیسان رو با این مقایسه کنید متوجه میشید چقدر تفاوت دارن و قوای محرکه میتسوبیشی هم که ظاهرا از موتور ۱۶۵ اسبی نیسان قویتره بازم برهان قاطع به برتری نمونه چینی نیست همونطور که در عمل ثابت شد این پیشرانه روی پیکاپ کلوت نهایتا ۱۲۰ تا ۱۳۰ اسب روی چرخها تحویل میده که برمیگرده به تکنولوژی پایین چینی ها یا ایرانیها در انتقال قدرت موتور به چرخها و تنظیمات گیربکس و ecu که البته مشکل از موتور تحت لیسانس میتسو نبود ولی میخوام بگم همچین جوگیر نشید و نگید نسبت به پرادو ارزش خرید بیشتری داره😯🤐همونطور که پیکاپ ریچ پارس خودرو قابل مقایسه با نیسان پیکاپ سالهای قبلش نبود اینم فقط یه شاسی از ایکس ترا داره و به قول مقاله شرکت ایرانی به خاطر روی گل مشتریاش نسخه اسپشیال واسه بازار ایران تهیه نکرده چون بهتر ازین بهش ندادن و صدالبته دنبال سودهای عجیب و غریبه که تو استفاده از چینیها نهفته.البته اینجور مقالات معرفی در اصل تبلیغاتی هست که به سایت سفارش داده شده و احتمالا متن هم باید باب طبع سفارش دهنده باشه چون دقیقا مثل کاتالوگ معرفی اکپر چینیهای بازار هست که قیمت نجومی دارن و واسه راضی کردن مشتری خودرو رو به مسخره‌ترین شکل با نمونه های برندهای معروف مقایسه میکنن(اوایل ورود تیگو هشت شرکت فونیکس تو چندتا تصویر داشبوردش رو با داشبورد نمونه های روز بنز و بی ام و و آئودی مقایسه کرده بود و نتیجه گرفته بود که بهتر از اوناست)که ادم رو یاد مقایسه های وبسایتهای حکومتی میندازه که سوخو۳۵ رو با اف۲۲ و اف۳۵ مقایسه میکنن و به این نتیجه میرسن که تو اکثر خصوصیات از اونا سرتره چون میتونه رو هوا ژانگولر اجرا کنه!!

    موافقم 11
    مخالفم 3
  16. بهراد

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (754 ديدگاه)

    ما که میبینم لامپ راهنما و ترمز رو ، دیگه چراغ عقب تمام LED چیه؟

    منتقد چین نیستم چرا که ماشین های ایمنی میسازه ، ماشین های چینی رو به قیمت کره ای و ژاپنی مجبوریم بخریم یا سوار ایرانی ها بشیم.
    کاش بازار خودرو بزرگتر و آزادتر بود که ماشین های آلمانی و ژاپنی و کره ای با برند اصیل خودشون وارد بشن ، نه دو رگه های ری برند شده بدون پشتیبانی ، که قطعاتش تو دبی و ترکیه هم گیر نیاد.

    موافقم 10
  17. net

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (3404 ديدگاه)

    ماشینهای بی کیفیت کپی چینی

    موافقم 5
    مخالفم 5
  18. بهراد

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (754 ديدگاه)

    ممنون زومدال که کامنت هامو سانسور می کنید و شب تا صبح در حال تاییده مونده.

    موافقم 10
    مخالفم 1
  19. Hamilton1970

    ۲۶ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (541 ديدگاه)

    و باز هم کسانی که میخرند و به قدرت آنها اضافه میکنند…
    #نمیخریم

    موافقم 7
    مخالفم 1
  20. سپهر

    ۲۹ بهمن ۱۴۰۱
    سوابق: (2 ديدگاه)

    لطفا میشه بفرمایید شرکت ایستا موتور جمعا چن تا نمایندگی در کل کشور جهت ارائه خدمات پس از فروش این خودرو داره؟؟
    هنوز هیچ کاری نکردن فقط به فکر این هستن که ماشینشون رو به چه مبلغ گزافی به مردم بفروشن اما به فکر این نیستن که اول از همه چیز و آنچه بسیار اهمیت داره توسعه مراکز خدمات پس از فروش و جلب رضایت مندی مشتریانه
    گیریم که ماشینتونم فروختید شرافت و انسانیت و مشتری مداری حکم میکنه که خدمات پس از فروش هم ارائه بدید نه اینکه خودتونو مسوول ندونید …

  21. مهدی

    ۱ اسفند ۱۴۰۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    من باشم بجای این 8 پرومکس یک ترابایت می گیرم البته که کاربرد این دو متفاوته

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا