استقبال علاقهمندان وانتهای چینی از KMC T8 کرمان موتور، فرصت مناسب برای محصول بزرگتر و گرانتر فراهم کرده است. پیکاپ JAC T9 از اواخر سال ۱۴۰۲ وارد بازار ایران شده است.با بررسی تخصصی این خودرو تازه وارد همراه ما باشید.
بعد از ایران خودرو و سایپا، شرکتهای مونتاژکار واقع در کرمان، شامل کرمان موتور و مدیران خودرو، بیشترین تعداد محصولات را به بازار ایران عرضه میکنند. نکتهی مهم، قیمت بالای خودروهای چینی، نسبت به تولیدات سایپا و ایران خودرو است. این شرایط، گردش مالی بسیار بالا در مدیران خودرو و کرمان موتور را نشان میدهد. بعید نیست طی سالهای آینده، از نظر تعداد محصولات تولیدی هم، شرکتهای کرمانی بتوانند پیرمردهای عقبمانده از صنعت جهانی را پشت سر بگذارند.
امکان خرید مدلهای دو دیفرانسیل ساخت برندهای مطرح جهان برای علاقهمندان طبیعتگردی در ایران فراهم نیست. احتمالا به همین دلیل، پیکاپهای چینی با وجود قیمت بالا، مشتریان پرشمار در کشورمان دارند. ظاهرا بسیاری از مردم، صرفا وانتهای دو دیفرانسیل ساخت چین را به دلیل نمای بیرونی و قابلیتهای تردد در خارج جاده، میخرند. هرچند که این خودروها مناسب آفرود حرفهای نیستند.
خودروسازی جک یا جِی اِی سی (JAC) با نام کامل JAC Motors، سال ۱۹۶۴ تأسیس شد. در کارنامهی این برند، حدود ۱۵ سال سابقه در ساخت خودروهای سواری و خانوادگی دیده میشود؛ چراکه تاکنون، بر تولید کامیونهای اندازهمتوسط تجاری متمرکز بوده است. برخلاف سابقهی کم، تنوع جالبی در خودروهای تولیدی جک شامل انواع سواری و شاسیبلند وجود دارد. همچنین، یک مدل وانت پیکاپ و پنج مدل ون هم با برند جک عرضه میشود. از سال ۲۰۱۷ تاکنون، حدود ۵۰ درصد سهام خودروسازی جک به شرکت فولکس واگن آلمان فروخته شده است.
جک T9 به عنوان وانت پیکاپ اندازه بزرگ و پرچمدار برای شرکت سازنده، شناخته میشود. این محصول با نام هانتر یا هانتو (Han Tu)، علاوهبر چین به بازار امریکای جنوبی نیز رسیده است و ظاهرا توسط کرمان موتور به زودی وارد کشورمان خواهد شد. فراتر از ابعاد بدنه، بهرهگیری از گیربکس اتوماتیک باعث میشود T9 ردهی قیمتی متفاوت با T8 داشته باشد و رقابت با آمیکو آسنا یا فوتون تونلند G7 اتوماتیک را آغاز کند.
جدول مشخصات کی ام سی T9 (جک T9)
مشخصات | توضیحات |
---|---|
ابعاد | طول: ۵۳۳۰ میلیمتر، عرض: ۱۹۶۵ میلیمتر، ارتفاع: ۱۹۲۰ میلیمتر، فاصله محوری: ۳۱۱۰ میلیمتر |
وزن خالص | ۲۳۰۰ کیلوگرم |
ظرفیت بار | نامشخص |
پیشرانه | ۲ لیتری توربوشارژ بنزینی، ۲۲۱ اسب بخار |
گشتاور | ۳۸۰ نیوتنمتر (از ۱۹۰۰ دور بر دقیقه) |
گیربکس | اتوماتیک ۸ سرعته ساخت ZF، دو دیفرانسیل |
شتاب ۰-۱۰۰ | حدود ۱۵ تا ۱۶ ثانیه |
سرعت نهایی | ۱۵۰ کیلومتر بر ساعت |
مصرف سوخت | ۱۰ لیتر در صد کیلومتر |
سیستم سوخترسانی | تزریق مستقیم سوخت (GDi) |
امکانات ایمنی | هفت کیسه هوا، ESP، TCS، ABS، EBD، ترمز اضطراری، کروز کنترل، هشدار برخورد، رادار نقطه کور، رادار بین خطوط |
امکانات رفاهی | دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک، شارژر بیسیم، نمایشگر ۱۰ اینچ، سانروف، صندلیهای جلو برقی و گرمکندار، آینههای برقی و گرمکندار |
طراحی ظاهری و نمای بدنهی جک KMC T9 کرمان موتور
هرچند که بسیاری از تجهیزات فنی جک T9 با T8 مشترک است اما این خودروها تفاوت چهره اساسی دارند. از سویی دیگر، Jac T9 کاملا تحت تاثیر جیامسی کنیون ۲۰۲۳ (تصویر زیر) طراحی شده است.
جلوپنجرهی بسیار بزرگ با نشان تجاری JAC به رنگ کروم، در نمای اصلی T9 جلب نظر میکند و تامینکنندهی روشنایی، LED هستند. باوجود ادوات پلاستیک سیاهرنگ در نمای اصلی، حالت مشبک جلوپنجره و فرم شبیه به حرف S، جلوهای جذاب برای جک T9 فراهم میکند. حجمدهی جلوپنجره و جاسازی محل مهشکنها نیز، متناسب با دیگر اجزا به نظر میرسد.
برای نمای جانبی، خطوط بدنه در محل دستگیرهها و نزدیک رکاب دیده میشوند. از سویی دیگر، پنجرههای کوچک و آینه بغل بزرگ، کمی نامتناسب به نظر میرسند. رینگ ۱۸، تایرهای عاجدار، حفاظ قسمت حمل بار و ریل باربند، دیگر تجهیزات T9 هستند که در تصاویر رسمی این خودرو دیده میشوند.
در نمای پشت، چراغهای مستطیلشکل مشابه دیگر وانتپیکاپها برای T9 استفاده شده اما سازنده تلاش کرده است با حالت برجسته و LEDهای عمودی، کم خلاقانهتر از رقبا عمل کند. سپر و قاب گلگیرها، تمام پلاستیک هستند و ظاهرا استحکام لازم برای عبور از مسیرهای سخت را فراهم نمیکنند.
میتوان با ارفاق، جک KMC T9 را یک پیکاپ زیبا در گروه وانتهای چینی مونتاژ ایران، توصیف کرد که البته با نکات منفی، مثل انبوه مواد پلاستیکی داخل سپرها و دیگر اجزای بدنه، ارائه میشود. این مدل با طول بدنهی۵۳۳۰ میلیمتر، عرض ۱۹۶۵ میلیمتر و ارتفاع سقف ۱۹۲۰ میلیمتر تولید شده است و فاصله محوری ۳۱۱۰ میلیمتر دارد.
طراحی داخلی و نمای کابین جک KMC T9 کرمان موتور
سادهسازی و بدسلیقگی در ترکیب داشبورد، یکی از مهمترین نکات منفی برای جک T9 است. نمایشگر لمسی ۱۰/۴ اینچ و پنل دیجیتال پشت فرمان، ادوات مدرن این خودرو محسوب میشوند اما خروجی تهویه مطبوع و قاب هشت ضلعی با فریم نقرهای، هماهنگی چندانی با دیگر اجزا ندارند.
فرمان و دستهدنده، مشابه با نمونههای دیده شده در شاسیبلندهای جک مثل K7 هستند. بخش کوچکی از داشبورد، از چرم ساخته شده و دیگر قسمتها، پلاستیک سخت دارند. مواد به کار رفته در تودریها و کلیدهای کنترلی نیز، چندان باکیفیت محسوب نمیشوند. خریدار جک T9 میتواند از صندلیهای خوشفرم با چرم مصنوعی و خط دوخت چشمنواز، رضایت داشته باشد.
پیشرانه و تجهیزات فنی جک KMC T9 کرمان موتور
موتور ۲ لیتر توربوشارژ برای T9 قدرت ۲۲۱ اسب بخار و گشتاور ۳۸۰ نیوتنمتر فراهم میکند. نهایت گشتاور از ۱۹۰۰ دور بردقیقه تولید میشود و گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته ساخت ZF با سیستم دو دیفرانسیل وجود دارد. این خودرو با وزن خالص ۲۳۰۰ کیلوگرم، به نهایت سرعت ۱۵۰ کیلومتر برساعت میرسد و میانگین مصرف سوخت ۱۰ لیتر در صد کیلومتر ارائه میدهد.
جک T9 از سیستم تزریق مستقیم سوخت (GDi) استفاده میکند. این خودرو در حالت رانندگی عادی، محرک عقب است و به خواست راننده، دو دیفرانسیل سبک یا سنگین را فعال خواهد کرد. زمان لازم برای سرعتگیری صفر تا صد کیلومتر برساعت جک T9 هنوز اعلام نشده است اما باتوجه به اطلاعات موجود، احتمالا مشابه KMC T8 در حدود ۱۵ تا ۱۶ ثانیه خواهد بود. دیگر خودروی کرمان موتور به نام جک T8 مجهز به موتور ۲ لیتر توربو با ۱۷۴ اسب بخار و ۲۹۰ نیوتنمتر، ۱۹۶۵ کیلوگرم وزن دارد.
امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی جک KMC T9 کرمان موتور
نسخههای دارای امکانات کامل، مجهز به هفت کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری ESP و کنترل کشش TCS ، ترمزهای دیسکی به همراه ABS و EBD ، ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل کاهنده و افزاینده سرعت، هشدار برخورد از جلو، رادار هدایت بین خطوط، رادار نقطه کور، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، شارژر بیسیم، تنظیم برقی صندلیهای جلو همراه گرمکن، آینههای برقی تاشو و گرمکن داخلی، نمایشگر لمسی ۱۰ اینچ، سیستم ورود و استارت بدون کلید، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک و سانروف هستند.
آخرین قیمت جک KMC T9 کرمان موتور در کارخانه و بازار
مدل | مشخصات | قیمت کارخانه | قیمت بازار |
---|---|---|---|
KMC T9 | پیکاپ اتوماتیک | ۲,۱۷۰,۰۰۰,۰۰۰ | ۲,۳۱۵,۰۰۰,۰۰۰ |
تاریخ به روز رسانی: ۲۵ آبان ۱۴۰۳
در استرالیا نسخهی دو دیفرانسیل مجهز به موتور توربوشارژ بنزینی و گیربکس اتوماتیک ۸ سرعته با امکانات کامل، ۲۷ تا ۳۰ هزار دلار امریکا قیمتگذاری شده است و هزینه ی خرید آن در ایران در جدول بالا آمده است.
رقبای جک KMC T9 کرمان موتور در ایران
فوتون تونلند G7 اتوماتیک و آمیکو آسنا، مهمترین رقبای جک KMC T9 در ایران هستند. نکتهی جالب، شباهت تونلند G7 با جک T9 در بحث فنی است؛ به طوریکه محصول مونتاژ ایران خودرو کمی قدرت بیشتر و گشتاور کمتر، همراه گیربکس مشابه ارائه میکند. از سویی دیگر، آمیکو آسنا اتوماتیک از موتور ۲/۴ لیتر توربوشارژ، قدرت ۲۱۸ اسب بخار و گشتاور ۳۲۰ نیوتنمتر میگیرد که روی کاغذ، ضعیفتر از جک T9 است.
kato
۸ مرداد ۱۴۰۲یوغور بدردنخور و…
حسین
۸ مرداد ۱۴۰۲چه عجب،موتور ۱/۵ لیتری نداره،این بیاد ایران دلال های محترم بالای ۳ میلیارد میفروشند.
net
۹ مرداد ۱۴۰۲آشغال دیگر از چین.صفحه نمایش عمودی بزرگ مستطیلی این وانت چیتی از وانتهای امریکایی فورد برقی و فورد رنجر ۲۰۲۲ و رم trx کپی کرده.در حاضر زیباترین صفحه نمایش برای ماشین همین صفحه نمایش عمودی مستطیلی بزرگ با حاشیه کم فورد رنجر ۲۰۲۲ و رم trx و فورد برقی هست البته صفحه نمایش فورد برقی دکمه فیزیکی چرخان دایره ای در صفحه نمایش قرار گرفته بد هست اگر مثل صفحه نمایش فورد رنجر ۲۰۲۲ و رم trx بدون دکه بود قشنگتر میشد.صفحه نمایشهای مستطیلی افقی مثل بی ام و x7 مدل ۲۰۲۲ که روی داشبورد قرار داره جالب نیست و جلو دید راننده می گیره.صفحه نمایش دو طبقه آئودی a8 در زمان خودش قشنگترین صفحه نمایش بود الان کمی قدیمی شده اگر مثل فورد رنجر ۲۰۲۲ صفحه نمایش مستطیلی عمودی با حاشیه کم داشت خیلی قشنگتر میشد
بهروز
۹ مرداد ۱۴۰۲حالا چرا گیر دادی به صفحه نمایش
net
۹ مرداد ۱۴۰۲وانت جک t8 که در خیابانها میبینیم از هایلوکس کپی کرده و محافظ گلگیر پلاستیکی خیلی زشتی داره با ابعاد وانتهای فول سایز امریکایی و چرخهای خیلی بزرگ با رینگ مشکی زشت و جلوپنجره بد
net
۹ مرداد ۱۴۰۲محافظ گلگیر بدون کاربرد پلاستیکی روی هر ماشینی باشه چهره اون ماشین رو خیلی زشت میکنه روی این وانت و وانت قبلی جک t8 محافظ گلگیر پلاستیکی بدون کاربرد زشت وجود داره
net
۹ مرداد ۱۴۰۲جالب نیست وانتهای آشغال بدردنخور بی کیفیت کپی چینی وارد کشور پیشرفته استرالیا شود
Homan La
۱۰ مرداد ۱۴۰۲این چین هم مملکت ما رو قبضه کرده 😂
Mercedes
۱۱ بهمن ۱۴۰۲وانت صفحه نمایش مستطیلی بزرگ
صفحه نمایش مستطیلی بزرگ وانت
مستطیل نمایشی وانت صفحه بزرگ
بزرگ وانت مستطیلی صفحه نمایش
نمایش وانت صفحه بزرگ نمایشی
علی
۱۲ بهمن ۱۴۰۲ای جان هیولایی 😍 عزیزان که از این خودرو انتقاد میکنن میدونم به پای بی ار تی نمیرسه به بزرگی خودتون ببخشید همون با وسیله نقلیه عمومی تردد کنید تا ژاپنی ها از راه برسه و بخرید لذت ببرید
NAVID۰۰۹۸
۹ مرداد ۱۴۰۲تنها یک دلیل برای خریدنش دارم ، اونم اینه که بخری و یه موتور گیربکس ژاپنی ۸ سیلندر بخورونی روش و تمام !!!
یه مجموعه تهران هست که تا حالا چندتا T8 را همینجوری هیولاش کرد چون زیر ساخت پیکاپهای جک ، شباهت زیادی به محصولات تویوتا داره و با ریزهکاریهای متخصصان این کار میشه چیز خوبی در آورد از این شتر گاو پلنگ چینی !!!
شهاب
۶ بهمن ۱۴۰۲موتور تویوتا بذاری نیروی انتظامی و راهنمایی و رانندگی گیر می ده ماشین رو می خوابونن گل
NAVID@@98
۱۱ بهمن ۱۴۰۲همونطور که روی ماشین ژاپنی موتور های ۸ سیلندر غول پیکر آمریکایی انداختن و خوروندن بهشون و تمام،،،
روی این چینی هم میشه موتور ژاپنی انداخت مشکلی هم نداره 😝😂
تو آمریکا هم با موتور های ۸ سیلندر آمریکایی پادشاهی میکنن خدایی درگ یا هرچی یک😛 💪🥇🆙🅰️👑💯🏆😍
تو اروپا هم مثل آمریکا انواع هیولا ها رو میسازن و پادشاهی میکنن پیست یا هرچی این یک هم خدایی پس چی😛💪🥇🆙🅰️👑💯🏆😍
Taha Ayoobi
۱۱ بهمن ۱۴۰۲یکی بود موتور لکسوس گذاشته بود اصن
ولی خب جه کاریه تویوتا بخر بهتره که
فقط و فقط میشه گفت کابینش از تویوتا های ایران جدید تره
NAVID۰۰۹۸
۱۱ بهمن ۱۴۰۲شهاب
کلاً تو باغ نیستی بدونی چهخبرِ ، گُل!!!
NAVID@@98
۱۱ بهمن ۱۴۰۲کلا دیگه
همیشه تو آمریکا هم با موتور های ۸ سیلندر آمریکایی پادشاهی میکنن خدایی درگ یا هرچی یک😛 💪🥇🆙🅰️👑💯🏆😍
تو اروپا هم مثل آمریکا انواع هیولا ها رو میسازن و پادشاهی میکنن پیست یا هرچی این یک هم خدایی همیشه دیگه😛💪🥇🆙🅰️👑💯🏆😍
مردیم از خوشی
۸ مرداد ۱۴۰۲30 هزار دلار !!!
تنها در صورتی میشه خرید که سنتی و صنعتی را با هم زده باشی
یا اینکه
تو جزیره ای به نام ایران زندگی کنی
۸ مرداد ۱۴۰۲میرسلیم میگوید اریسان بهتر است
Blue
۸ مرداد ۱۴۰۲یعنی تو بازار آزاد خارج از ایرانم ارزش خرید نداره
یوسف
۹ مرداد ۱۴۰۲آخه تو ایرانم به این قیمت نمیدن، قیمت تو بازار استرالیاس، پدال تخمین زده حدود پنجاه هزار دلار میدن ولی به نظرم بیشتر از این حرفا فروش میره به خاطر ظاهر حجیم و مثلا آفرودی.
Mm
۸ مرداد ۱۴۰۲واقعا چی شد کشوری که دهه ۶۰ خورشیدی ، اتوبوس های بنز ۳۰۲ مونتاژ ایران خودرو را وارد می کرد حالا درخودرو سازی سبک وسنگین حرف برای گفتن زیاد داره. ولی خودرو سازی ما پویایی گذشته رو هم نداره.
AK
۱۰ مرداد ۱۴۰۲هوووو چراه راه دور میری سال۸۸تاپ خودرو ماشینای روز بنزو منتاژ میکرد با بهترین کیفیت
فرشاد
۸ مرداد ۱۴۰۲اسم پیکاپ حرمت داره
دقت کردین یه جایی معنی پیکاپ ینی
دوج رم و فورد رپتور
یه جای دیگه هم
Kmct9هس
اینهمه تفاوت
Taha Ayoobi
۱۱ بهمن ۱۴۰۲اونا که تراک…
فرشاد
۱۲ بهمن ۱۴۰۲اگه اون تراکه پس ماک شاتلی چیزی هس
۸ مرداد ۱۴۰۲من پول داشتم نمیخریدمش چون پول ندارم 😐
فرامرز
۸ مرداد ۱۴۰۲حتی توی بازار جهانی هم قیمتش بالاست
با قیمت ذکر شده در متن پیکاپ های خیلی بهتر و از برندهای معتبرتر میشه خرید کرد
فک کنم حدودا ۵ هزارتا بیشتر خرج کنه آدم و یک پیکاپ اسم و رسم دار بخره خیلی بهتر از این شترگاوپلنگ باشه
Enzo Ferrari 2008
۹ مرداد ۱۴۰۲زشت کپی سازندشه
یه امیر بدون ۲۰۶
۹ مرداد ۱۴۰۲یک ماشین چ.ینی را چگونه بسازیم؟
فقط کافیه از بدنه یخچال های بازیافتی یک چهارچوب درست کنیم یکم ال ای دی بچسبونیم جلوش یه فرمون دی کات یه تلوزیون ۳۰ اینچ سامسونگ هم بزنیم تنگش
بعله
ماشین شما حاضر است.
تنها چیز با ارزشی که تو این ماشین وجود داره اون یکم بنزینیه که تویه کر.م.ان موتور میریزن تو باکش تا یکم حرکت کنه :))
یوسف
۹ مرداد ۱۴۰۲بچه ها ساعت حدود یک و نیم شب هست…… و من به خاطر اون کلمه………….. بجز ایران……. در مقاله تویوتا هنوز خوابم نبرده….. خیلی داغونم….
عجیب به فکر رفتن از ایران افتادم…..
یعنی هیچ کس ما رو آدم حساب نمیکنه….
خیلی درد سنگینیه…..
آرین
۱۴ بهمن ۱۴۰۲تنها تو نیستی درد همه ایرانیاس
ابوالفضل
۹ مرداد ۱۴۰۲یک پیکاپ زیبا 🤔🤔🤔🤔
ولی
۹ مرداد ۱۴۰۲یک آشغال چینی گپی شده از برنده ای معتبر
هیج گپی اصل نمیشه
کامران
۹ مرداد ۱۴۰۲اقتصاد مال خر هست این هست ایران و مردمش رو بدبخت کرد
RIO
۹ مرداد ۱۴۰۲لگن
بدردنخور
گرون
حیف پول
Taha Ayoobi
۱۱ بهمن ۱۴۰۲داداش لگن حرمت داره
سلطان
۹ مرداد ۱۴۰۲امروز دوشنبه ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ تعداد ۱۰۰۰دستگاه خودرو از گمرک ترخیص شد! با این وجود و با پشتکار ، پیگیری سران سه قوه تا چند روز آینده دیگر به این خودرو نگاه هم نمیکنید!
محمد
۹ مرداد ۱۴۰۲۳۰ هزار تا میارزد.
اگه ۲ میلیارد بدن من بابام رو راضی می کنم بخره!
ولی خدایی خندم میگیره انگار این چینیا پدرو مادر این مخاطب هارو کشتن که انقدر فشار می خورن.
فکر کردید این همه فشار می خورید،چینی ها به شما اهمیت میدهند؟؟؟؟
(ذهن خود را آزاد بگذارید و به نیکبختی های خود فکر کنید.)اینو معلم فارسیمون کلاس هشتم ۱۰ سال پیش می گفت.
مردیم از خوشی
۹ مرداد ۱۴۰۲۲ میلیارد به بابات میگی برات بخره ؟ شما همون هایی نیستید که از موفقیت ها و تلاش هاتون برای رسیدن به اهداف بلندترین برابقیه داستان سرایی میکنید ؟
درضمن احتمالا معلم سال پیش این حرف بهت زده و الان کلاس نهم باشی
محمد
۹ مرداد ۱۴۰۲برای خودش،منم فقط نگاه کنم.
محمد
۹ مرداد ۱۴۰۲و کلاس نهم نیستم و دارم میرم تو ۲۵، و از کی تا حالا معلم های جدید انقدر فلسفی شدن؟
U8
۱۱ بهمن ۱۴۰۲اگه ۲۴ ساله باشی یعنی متولد ۷۸ هستی و فارغ التحصیل سال ۹۶ یا ۹۷ هستی .
درحالیکه در این ۲ سال نظام آموزشی سالی واحدی بود و اصلا چیزی به اسم هشتم و نهم نداشتیم . راهنمایی و دبیرستان بود .
پس یجای کارت بازم دروغ داری میگی :)
سام
۱۲ مرداد ۱۴۰۲هروقت برای خدماتش یا خرابی و قطعاتش رفتی یا خواستی بفروشی اون موقع میفهمی چرا همچین جو منفی شدیدی رو ماشین های چینیه. حالا کاری به کیفیت و فنی خودش هم ندارم از نظر عملکردشون …
سام
۱۱ بهمن ۱۴۰۲به نظر من خودروهای چینی از باصرفه ترین خودروها برای خرید در بازار ایران هستند و شاسی بلندهای چینی ارزش خرید بسیار بالایی دارند.چند نفر از آشنایان من نیز طی این سالها خودروهای چینی خریدارای نمودند و همگی آنها از خرید خود سود بالایی نموده و نیز هیچ مشکلی در زمینه تأمین قطعات خودروهای خود نداشته اند.خرید و فروش خودروهای چینی هم به راحتی صورت پذیرفته و جو برای خرید ماشین چینی رو به روز در جامعه مثبت تر می شود.خودروهای چینی با پیشرفت های چشمگیری که طی این سالها نموده اند گزینه های بسیار خوبی برای خرید هستند.
مهرداد
۹ مرداد ۱۴۰۲۹۹٪ کامنتها به بد بودن و به درد نخور بودنش بود، حالا فردا کرمان موتور یه ثبت نام t9 بذاره همه دستو پا میشکونن. بابا نخرید تورو خدا چیه این آشغالا، گول ظاهر این چینی هارو نخورید والا به خدا هایلوکس نیست ۳۰سال کوهو بره بالا آخ نگه، این چینی ها کوه و از دور میبین ان آمپرشون میره بالا
Taha Ayoobi
۱۱ بهمن ۱۴۰۲بعد تازه این یکی قیافه هم نداره
سام
۱۱ بهمن ۱۴۰۲مهرداد عزیز
تفاوت بین فضای مجازی و فضای واقعی از زمین تا آسمان هست و نظرات موجود در فضای مجازی را نمی توان ملاک گرفت.در ضمن،خودروهای چینی هم طی این سالها از پیشرفت چشمگیری برخوردار شده اند و کیفیت ساخت آنها نسبت به یک دهه پیش بسیار بالا رفته هست و خودروهای مناسبی برای خرید هستند.
amirmodirii
۹ مرداد ۱۴۰۲من واقعا نمیدونم توی ایرانی که بنزین سوپر سخت گیر میاد و اصلا بعضی وقت ها گیر نمیاد چه اصراری هست که هرچی ماشین میاد داخل یا تولید داخل همه توربوشازژ بشن ؟؟؟
محمدرضا اشتری - دبیر سایت پدال
۹ مرداد ۱۴۰۲ظاهرا خودروهای توربوشارژر چینی برای استفاده از بنزین ایرانی، تنظیم موتور میشن
به همین دلیل هزاران خریدار داخل ایران، مشکل خاصی از این نظر ندارن
نقص فنی ماشین چینی به دلیل کیفیت بنزین، اونقدر نیست که مثل رنو تالیسمان فراگیر باشه
حالا یکی
۱۱ مرداد ۱۴۰۲آقای اشتری از سیستم تعلیقش مخصوصاً عقب، اطلاعی دارید؟
Taha Ayoobi
۱۱ بهمن ۱۴۰۲صد در صد فنر شمش
Taha Ayoobi
۱۱ بهمن ۱۴۰۲توربو رو بیخیال
سیستم GDI رو چی میگی
مصطفی کرمی
۹ مرداد ۱۴۰۲سلام دوستان عزیز موتور هندا داشتم ۱۵۰ خریدم ۳۸۰۰ دزدیدن، الان پیاده گز می کنم ،الان اون ۶۵ شده نمی تونم بخرم حتی قسطی شما چی می گید ،بخدا اگه داشتم اشغالترین جنس با این وضعیت ایران با وضع دلار ،سمع بخوری راحت تری ،الان همه چی شده پول مریض باشی نتونی بری دکتر بیمه نباشی البته فرقی هم نداره ،بعد نتونی به کسی بگی ،اگه به کسیم بگی لابد فکر می کنه کلک می زنی می خوای ازش پول مفت بگیری ،دوستان الکی حرث اینا رو می خوریم که ماشینی میاد به چه قیمت که من و شما تا آخر عمر نتونیم البته می گن تو بخواه می شه ،من می خوام کسی می تونه بگه چه جوری می شه دست خالی
mahsa
۹ مرداد ۱۴۰۲نکنین *** ما تازه T8 گرفتیم اون اتومات نیس الان اینو میبینم اعصابم بهم میریزه حسودیم میشه😑😑😑همینجوریشم بخاطر مصرف بیش از حد بنزینش اعصابم داغونه دیگه خواهشا اتومات نبودنشم هی بهم یاداوری نکنین با داداش جدیدش
MatriX
۱۱ بهمن ۱۴۰۲+ وضع مملکت ما چرا اینطوره ؟
– جوابش کامنت همین بنده خدا و امثال اینه . همه چیو ول کرده گیر داده چرا دنده اتومات نیست !
به امید مهاجرت از ایران
فرهاد
۹ مرداد ۱۴۰۲من سدان سواری جک j5. دارم . مدل 96 که صفر خریدم .
از سال 96تا الان یک بار تعمیرگاه نبر دمش . هیچ وقت این ماشین نمیشود تویوتا یا هیوندای .و انتظار بنز و تویوتا و یا هیوندای کره را هم نباید ازش داشت . اما به جرات بگم که یه قالپاقشو با صدتا پژو و پرشیا و دنا وآشغالهای ایرانی عوض نمیکنم .پس اینقدر پشت ماشین های چینی حرف نزنید .اگه دوست داشتید سوار ماشین شاسی تیگو 8 بشید تا متوجه بشید چین به چه تکنولوژی دست یافته . اشغال تر از گاری های ایرانی هیج جای دنیا پیدا نمیکنید .
Homan La
۱۰ مرداد ۱۴۰۲خودروی چینی دست کمی از ایرانی ها نداره بنده خدا قیمت خودروی ایرانی با چینی یکیه اخه به پولشون نگاه کن معلوم نیست چقدر سواددارید میاین نظر میدین شما میای یه خودروی بی کیفیت چینی رو با چند برابر قیمت واقعیش میخری 😂 تازه تعصب چینی ها رو هم میکشی دستشون درد نکنه چینی هایی که خدا رو هم قبول ندارند حتی😐
سام
۱۲ مرداد ۱۴۰۲حالا بحث فنی خود ماشین به کنار که چینی ها هم تکلیفشون معلومه ولی ماشینی که خدماتش ضعیفه و لوازمش کمیاب و گرونه و مشتری دست دومش سخت و پر ضرره یا شاید اصلا مشتری پیدا نشه بدرد این کشور و اقتصاد اینجا نمیخوره و ماشین های ایرانی عمدتا اینطور مشکلات رو ندارن در ثانی قیمت ایرانی ها کمتر از چینی هاست و به شخصه معتقدم انتخاب عقلانی اینه یا ماشین ایرانی خرید یا برندهای معتبر ژاپنی و کره ای ولو اینکه دست دوم. شما هیچوقت دوام و کیفیت و خدمات و لوازم یدکی و بازار برندهای معتبر ژاپنی و کره ای و امثالهم رو نمیتونی با چینی مقایسه کنید. ماشین های ایرانی هم تو رنج قیمت خودشون کار رو در میارن و هزینه های هنگفت و مشکلات چینی ها رو ندارن. به شخصه بنظرم 207 و تارا و شاهین TU5 و غیره خیلی بهتر از رقبای چینیشون هستند.
سام
۱۱ بهمن ۱۴۰۲به نظر من جک یا همان جک kmc t9 به عنوان یک پیکاپ چینی از طراح زیبا و جذاب و مدرنی برخوردار است و در این زمینه،شرکت جک جهت فرم دهی و تکوین این خودرو نسبت به مدل t8 یک گام بزرگ و اساسی برداشته است که البته در جای خود قابل تحسین است.در کل،جک T9 یک پیکاپ زیبا و جذاب و با امکانات کافی هست که من به شخصه خرید آن را به علاقه مندان خودروهای بزرگ و پیکاپ به شدت توصیه می کنم.همین الان جک T8 به عنوان نسخه کوچک تر این خودرو از طرفدران زیادی در بازار ایران برخوردار است و مشتریان این پیکاپ رضایت نسبی از این خودرو دارند.در ضمن،لوازم یدکی خودروهای چینی هم در بازار داخل ایران به وفور پیدا می شود و در این زمینه مشکل خاصی احساس نمی شود.
رامین صفایی
۹ مرداد ۱۴۰۲ماشین چینی نخرید
اینها در هیچ کشور دیگری شناخته شده نیستند
و تنها در ایران عرضه می شوند و خارجی ها
ارزشی برای ماشین های چینی قائل نیستند . این ماشین ها از نظر کیفیت بسیار پایین بوده و قابلیت رقابت با اتومبیل های کشورهای دیگر را ندارند .
دکتر
۹ مرداد ۱۴۰۲به نظر من قیافه t8 خیلی جالبتره تا این!
سام
۱۲ مرداد ۱۴۰۲پیچ چرخ پیکاپ های تویوتا و فورد و مزدا و نیسان رو به این و امثال این ترجیح میدم…
صلوات برمحمدوآل محمد
۱۸ مرداد ۱۴۰۲چراشورای رقابت قیمت خودروهاراآورده پایین.چراقیمت جک T8KMCومکث موتور کلوت وهمین جکT9 قیمتش پایین نیامده.قیمتش ثابت مانده.ظاهرآهیچ اراده ای برای کاهش قیمت پیکاپ هاازسوی شورای رقابت نیست
احمد
۱۸ مرداد ۱۴۰۲من نمیدونم این چینیهای اشغال تاکی میخوان کپی سازی کنند ایابه درجه ای نرسیدن که خودشون طراحی کنند حالم از هرچی ماشین چینیه به هم میخوره
کوروش
۱۱ بهمن ۱۴۰۲تویوتا ناندرای مناطق محروم!
Taha Ayoobi
۱۱ بهمن ۱۴۰۲چرا چراغ های کراس اگر رو گذاشته رو پیکاپ