با زیر ۴۰ هزار دلار در بازار خودروهای کارکرده میتوان مدلهایی مثل آستونمارتین، بنتلی و حتی رولزرویس را پیدا کرد.
در آمارهای فروش سال ۲۰۲۴، تویوتا کمری هفتمین خودروی پرفروش بازار آمریکا بوده است. قیمت رقابتی که از ۲۸,۴۰۰ دلار آغاز میشود، پیشرانههای هیبریدی کارآمد و کابین باکیفیت، همگی دلایل فروش بالای این سدان ژاپنی هستند. بااینحال، حتی اگر گرانترین تیپ کمری یعنی XSE چهارچرخ محرک با آپشنهای کامل را هم بخرید که حدود ۴۰ هزار دلار قیمت دارد، هنوز هم پشت فرمان هرگز شخصی ثروتمند به نظر نخواهید رسید. با همین رقم اما میتوانید سراغ خودروهای کارکردهٔ لوکس و اسپرتی بروید که شما را شبیه میلیونرها جلوه میدهند. در ادامه قصد داریم با ۱۰ نمونه از این خودروها آشنا شویم که البته قطعاً نباید از آنها انتظار هزینههای نگهداری پایین یک کمری را داشته باشید.
بنتلی کانتیننتال GTC مدل ۲۰۰۸
یکی از نکات مثبت طراحی تکاملی بنتلی طی ۲۰ سال گذشته این است که نمونههای کارکرده تمیز و ارزانقیمت آن از مدلهای جدید امروزی قابلتشخیص نیستند. در حال حاضر میتوان یک کانتیننتال یا فلاینگ اسپور دستدوم را با قیمتی کمی بیش از ۲۰ هزار دلار خرید ولی این نمونهها هزینههای نگهداری وحشتناکی دارند. بااینحال، با افزایش بازه قیمتی به حدود ۴۰ هزار دلار، میتوان یک کانتیننتال GT یا GTC با پیشرانه W12 و کارکرد زیر ۶۵ هزار کیلومتر پیدا کرد.
بامو i8 مدل ۲۰۱۴
بامو i8 بیش از یک دهه پیش رونمایی شد و بیش از چهار سال است که از روی خط تولید کنار رفته ولی هنوز هم خودرویی کاملاً بروز به نظر میرسد و هماکنون با قیمتهای پایینی میتوان نمونههای کارکرده آن را خریداری کرد. i8 با ۳۶۲ اسب بخار قدرت و برد تمام الکتریکی ۲۴ کیلومتری در نسخه اولیه پیش از فیسلیفت که در بازه قیمتی مدنظر ما قرار میگیرد، در قیاس با سوپرکارهای امروزی چندان قابلتوجه به نظر نمیرسد ولی به لطف پیشرانه سه سیلندر، هزینههای نگهداری پایینی دارد و درهای پروانهای آن نمای بسیار چشمگیری دارند.
آستونمارتین راپید مدل ۲۰۱۱
یک آستونمارتین V12 با قیمت ۴۰ هزار دلار؟ بله امکان دارد! حتی با بودجه ۴۰ هزار دلاری موردنظر ما میتوان مدلهای DB9 در نسخههای کوپه و کانورتیبل یا نسل اول ونکوئیش را خرید تا شبیه جیمز باند به نظر برسید ولی چون در اینجا قصد معرفی خودروهایی با قیمت تویوتا کمری را داریم، سراغ مدل چهاردر راپید رفتهایم. این سدان که بر اساس DB9 ساخته شده، در سال ۲۰۱۱ قیمتی ۲۰۰ هزار دلاری داشت و ظاهر خودروی ۰۰۷ و پیشرانه V12 را با درهای عقب ارائه میکرد تا برای خانوادهها مناسبتر باشد. البته از صندلیهای عقب راپید نباید انتظار جاداری و راحتی کمری را داشته باشید.
مرسدس SL63 مدل ۲۰۱۲
در حال حاضر، بامو Z4 صفرکیلومتر پایه با موتور چهار سیلندر ۲۵۵ اسب بخاری ۵۴ هزار دلار قیمت دارد که این رقم در مدل M40i به ۶۶ هزار دلار میرسد. حتی مزدا MX-5 RF با موتور ۱۸۵ اسب بخاری هم ۴۱ هزار دلار قیمت دارد. البته اینها رودسترهای خوب و لذتبخشی هستند ولی با همین رقم میتوان یک مرسدس SL63 مدل ۲۰۱۲ با پیشرانه ۵.۵ لیتری V8 توئین توربو خرید که ۵۳۰ اسب بخار قدرت دارد. اگر نمونه مدل بالاتری هم بخواهید میتوانید با همین ۴۰ هزار دلار سراغ SL450 مدل ۲۰۱۸ با پیشرانه V6 بروید.
رولزرویس کورنیش مدل ۱۹۸۶
نسل اول گوست که بین سالهای ۲۰۱۰ تا ۲۰۲۰ تولید میشد، در نمونههای کارکرده با قیمتی که از حدود ۶۵ هزار دلار آغاز میشود، هنوز بالاتر از بودجه مدنظر ما قرار دارد و قیمت فانتومهای نسل VII نیز از ۷۵ هزار دلار آغاز میشود ولی یک رولزرویس قدیمیتر وجود دارد که از هردوی آنها جذابتر است و نهتنها با قیمت یک کمری قابل خریداری است بلکه میلیونر بودن راننده خود را فریاد میزند. ما در مورد کورنیش صحبت میکنیم، کانورتیبلی بر اساس سیلور شادو که در دهه ۸۰ خودروی محبوب هالیوود بود و نماد تجمل و ثروت محسوب میشد. هماکنون میتوان یک کورنیش II مدل ۱۹۸۶ مثل چیزی که در تصویر میبینید را با قیمتی زیر ۴۰ هزار دلار خرید.
پورشه پانامرا 4S مدل ۲۰۱۸
با حدود ۴۰ هزار دلار انواع پورشههای کارکرده مثل کیمن، کاین و ۹۱۱ قابل خریداری است ولی با همین رقم میتوان سراغ پورشهای رفت که بیشترین ارزش در برابر قیمت را دارد و میتواند جایگزین لوکس و جذابی برای کمری باشد. نسل دوم پانامرا که در سال ۲۰۱۷ به بازار آمد، بسیار شیکتر و زیباتر از نسل اول بود و شباهت بیشتری به ۹۱۱ داشت. هرچند در این نسل پیشرانه پانامرا S از V8 به V6 تبدیل شد ولی با ۴۴۰ اسب بخار قدرت، کوچکسازی بدی بهحساب نمیآمد. همچنین اگر یک مدل به عقبتر برویم، با قیمت کمری میتوان پانامرا توربوی ۵۵۰ اسب بخاری را هم پیدا کرد. نمونه سفیدرنگی که در تصویر میبینید، با کارکرد ۱۶۰ هزار کیلومتر و قیمت ۳۸ هزار دلار برای فروش گذاشته شده است.
میباخ ۵۷ S مدل ۲۰۰۴
همانطور که گفتیم، رولزرویس فانتوم خارج از بازه قیمتی ما قرار دارد ولی اصلیترین رقیب این خودرو را میتوان با قیمت زیر ۴۰ هزار دلار خرید. میباخ ۵۷ با طول ۵.۷ متر هرچند فضای پای وسیع نسخه کشیده ۶۲ با ۶.۲ متر طول را ارائه نمیکند ولی همچنان مملو از ویژگیهای مجلل است. ازآنجاییکه خریداران کمری معمولاً راننده شخصی استخدام نمیکنند و خودشان پشت فرمان مینشینند، میباخ جایگزین مناسبی خواهد بود زیرا در سینه این سدان مجلل آلمانی یک نیروگاه V12 توئین توربو قرار دارد که در نسخه پایه ۵۵۰ اسب بخار قدرت تولید میکند ولی حتی نسخه ۵۷ S با ۶۱۰ اسب بخار قدرت هم با قیمتی زیر ۴۰ هزار دلار قابل خریداری خواهد بود.
مازراتی گرنتوریسمو اسپرت مدل ۲۰۱۳
هرچند مازراتی این روزها اوضاع خوبی ندارد و از کاهش فروش مداوم رنج میبرد ولی یک دهه پیش، گرنتوریسمو یکی از جذابترین کوپههای بازار محسوب میشد. وجود پیشرانه V8 تنفس طبیعی فراری زیر کاپوت این مازراتی نیز بر جذابیت آن میافزود. البته این موتور با ۴۰۵ اسب بخار قدرت در نسخه پایه، برای وزن حدود دو تنی خودرو کمی ضعیف احساس میشد و به همین دلیل، سراغ نسخه اسپرت رفتهایم که ۴۶۰ اسب بخار قدرت را از طریق یک گیربکس ZF به چرخهای عقب تحویل میدهد. هماکنون میتوان نمونههای زیادی از این خودرو را در هردو نسخه گرنتوریسمو و گرنکابریو در بازار پیدا کرد.
رنجروور سوپرشارژ مدل ۲۰۱۹
قیمت رنجروور صفرکیلومتر در حال حاضر از بیش از ۱۰۰ هزار دلار آغاز میشود و این رقم در نسخه پرچمدار رنجروور SV به دو برابر افزایش میابد ولی به دلیل استهلاک وحشتناک، قیمت یک رنجروور چهار یا پنج سال کارکرده در محدوده کمری قرار میگیرد. هرچند این نمونهها از نسل قبلی هستند ولی تفاوتهای ظاهری بیشتر در نمای عقبی به چشم میخورد و از جلو و نمای جانبی شباهت زیادی به نسل کنونی دارد. همچنین موتور V8 سوپرشارژ رنجروور قدیمی صدایی بهتر از موتور V8 ساخت بامو در نمونههای امروزی دارد. نمونهای که در تصویر مشاهده میکنید ۳۵۵۰۰ دلار قیمت دارد.
مرسدس G کلاس مدل ۲۰۰۴
مرسدس در سال ۲۰۱۸ نسل جدید G کلاس را با تغییراتی اساسی به بازار فرستاد ولی مثل بنتلی کانتیننتال که در ابتدا بدان پرداختیم، اکثر افراد معمولی متوجه تفاوت نسل قبلی با نمونه امروزی نخواهند شد. البته پشت فرمان مطمئناً متوجه تفاوت دو نسل خواهید شد زیرا G کلاسهای قدیمی خشنتر و زمختتر احساس میشوند ولی از همان ظاهر نمادین و جعبهای شکلی بهرهمند خواهید شد که خریداران نمونههای جدید تا ۱۹۰ هزار دلار برای آن پرداخت میکنند. نمونه نقرهایرنگ مدل ۲۰۰۴ که در اینجا میبینید زیر ۴۰ هزار دلار قیمت دارد.
علیزاده
۱۹ دی ۱۴۰۳اگر کسی ماشین باز باشه اونجا براش بهشته
mmd@
۱۹ دی ۱۴۰۳همشون توی ایران خدا میشناسنش ولی تو خارج هیچیه😥😢
امیرعلی
۱۹ دی ۱۴۰۳اونوقت یه سریا میان میگن واردات آزاد بشه بازار هیچ فرقی نمیکنه چون ماشینا خیلی گرونن!
Moein
۱۹ دی ۱۴۰۳ما هیچ ما نگاه . . .
نیو کار
۱۹ دی ۱۴۰۳بی ام و i8و مازراتی تو ایران 300هزار دلار قیمت خرید فروش میشه تو ایران ادم دیگه فقط از کلش دود بلند نمیشه چند تا عضو دیگه همزمان دود میکنن
جرمی کلارکسون
۱۹ دی ۱۴۰۳رپید ۴۰ هزار دلار
مفته
علی Shelby
۱۹ دی ۱۴۰۳رولز رویس کورنیش= لوکس بودن
مازراتی گرن توریسمو =اسپرت بودن
ممد ژانگولر
۱۹ دی ۱۴۰۳مفته خداوکیلی
اون میباخ و مرسدس sl63 هنوزم رخشه و خواستنی
۱۹ دی ۱۴۰۳داداش اینا رو به ما نشون نده من نمیتونم من دق کردم چقدر بچه پولدار. بی پولن این خارجیا یارو برا اکانتش تو گیم ۴۰ هزار دلار هزینه کرده دمش گرم برا منم یه پرمیوم هفت دلاری میخره ولی ببین عجب ماشینایی سوار میشن خیلی بچه پولدارن من باشم میرم رنجور میگیرم جدیدتره ولی تو کوپه ها بی ام و و مرسدس و مازراتی چه رخ عالی دارن بنز هم خرجش زیاده اون مدل ۲۰۰۴ بگیری وگرنه مردم جای دنا تارا میرفتن سی کلاس ۲۰۰۴ میخریدن
پورشه هم خوش رخه خوشم اومد ازش
بقیه کنسلن
🇰🇷
۱۹ دی ۱۴۰۳من این مقاله رو چند روز پیش در سایت CarScoops خوندم. اتفاقا کامنتای خارجیا رو هم میخوندم. همشون میگفتن بدترین تصمیم عمرتون اینه که یکی ازینا رو بخرید و باید هرچی دارید بدید و تعمیرش کنید. خیلیاشون گفتن عاقل باشید و همون کمری رو بگیرید. فریب اینارو نخورید
ضمنا این ماشینا از یه سری نمایندگی لیست شدند مثلا طرف سرچ کرده با ۴۰ هزار دلار چی گیر میاد و لیست نمایندگی ها رو بررسی کرده و اینارو انتخاب کرده درحالیکه اینا یا تصادفی هستند یا مثلا ۵ مالک داشته و هرکدوم یه گندی به ماشین زدند. این ماشینا رو روشن کنی اولین چیز که بهت خوشامد میگه چراغ چک ماشینه. صاحبان این ماشینا دیگه حوصله تعمیر ندارند و با این قیمتا ماشینو آب میکنند میره. برای خرید یک ماشین با سوابق نگهداری مشخص و تعمیرات منظم و تنها یک یا دو مالک باید پول بیشتری بدید
۱۹ دی ۱۴۰۳صددرصد درسته
ولی خب دیگه همه ماشینا یه روزی افت میکنن قدیمی میشن
فقط تو ایران هست که یارو یه ماشین رو ۱۵ سال میتونه نگه داره
علی
۱۹ دی ۱۴۰۳نکته جالبش اینکه بعضی ماشین های این لیست که تو ایرانن مثل i8 مازراتی گرن توریسمو فوق لوکس حساب میشن با قیمت بالای 20 میلیارد در صورتی با 40 هزار دلار حساب کنی3 میلیارد و 200 در میاد هعییییی…..
ولی از حق نگذریم بی ام و عجب ماشینی زد 10 سال پیش که هنوزم که هنوزه مدرن و جذابه
Sina
۱۹ دی ۱۴۰۳جالب اینجاست که همین ماشینا که فرمودین ۷۰ درصد مناطق شهر ما رو نمیشه باهاش رفت یا ۴ چرخش رو هوا ول میشه یا یکی از چرخاش گیر میکنه
همه جوره عقبیم
افشار
۱۹ دی ۱۴۰۳نوید ۰۰۹۸ خیلی وقته نمیبینیمش ؟ کسی خبری از نوید نداره ؟ همیشه در همه مقاله ها بود
boost10
۱۹ دی ۱۴۰۳خیلی عجیبه
کسرا
۱۹ دی ۱۴۰۳ماه امتحاناته …
۱۹ دی ۱۴۰۳تقریبا از تابستون نیومده نوید
نوید و علی جردن با هم رفتن دیگه دلمون براشون تنگ شده
علی
۱۹ دی ۱۴۰۳با اینکه واقعا مازراتی و میباخ رو دوست داشتم ولی به دلیل تمایلم به ماشینهای مدرن تر ترجیحم پورش پانامرا 4s ۲۰۱۸ هست
اگر میباخ S57 کمی ظاهرش مدرنتر و جذاب تر بود قطعا انتخابم میباخ بود الخصوص با مشخصات و ابعاد بی نظیرش که درحال حاضرم به شدت کمیابه و حس خاص و تجملاتی که به آدم میده و حتی اکثر اس یو وی های فول سایز امروزی هم این ابعاد و ندارن
زیزیگولو
۱۹ دی ۱۴۰۳اونوقت تو ایران مدلای هفده هجده سال پیش با قیمتای خدامیلیاردی خرید و فروش میشن
boost10
۱۹ دی ۱۴۰۳پورشه پانامرا ۳۸۰۰۰ دلار = به پول ما میشه نزدیک سه میلیارد
همین پورشه تمیزش تو ایران بالای ۱۰ میلیارد فی میخوره
شهروند ایرانی
۱۹ دی ۱۴۰۳بهترین گزینه بینشون پورشه و مازارتی فکر کن با دو میلیارد چهارصد اونم با نرخ جهنمی دلار ۸۰ هزار تومن همین ماشین تو ایران حداقل ده برابر قیمت تازه بدون نمایندگی رسمی قطعات فراوان
ALISAN 2008
۱۹ دی ۱۴۰۳همشون عالین ولی عجب رخی داره
بی ام و و مازراتی و پورشه و مرسدس sl63
خیلی زیبا هستن
البته مدل های مشابه این ماشین ها و مدل پایینترشون تو ایران با قیمت های گزاف فروش میرن
آریا
۱۹ دی ۱۴۰۳خیلی گزینه های دیگری هست با 40 هزار تا
دوج چارجر m5 حدوداً 2015 یا بالاتر c 63 amg جگوار f type آئودی rs3 و….
JDM سابق
۱۹ دی ۱۴۰۳به جز کورنیش بقیه شون سرطان خالصن
خریدیشون باید همون پولو خرج خودشون کنی
اصولاً ماشین لوکس کار کرده نباید خرید مگر اینکه عشقشو داشته باشی اون کورنیش هم چون مثل ماشین های مدرن کامپیوتر و سنسور نداره کم خرج تره با اینکه کلاسیک مال استفاده روزمره نیست
فقط انگلستان
۱۹ دی ۱۴۰۳دوست عزیز هزینه نگه داری خودروهایی مثل پورشه پانامرا یا بی ام و سری ۷ یا پورشه کاین و … بعد از ۷ سال کارکرد چیزی حدود ۳ تا ۴ هزار دلار در سال هستش و برای خودروهایی مثل آستون مارتین یا بنتلی یا فراری و … بس از ۷ سال کارکرد حدود ۵ تا ۹ هزار دلار در سال هستش
که به نظرم خیلی از ماشین دوست ها این هزینه رو میدن.
Siyavash
۱۹ دی ۱۴۰۳نگاه کن و حسرت بخور…
kh@sh@y@r
۱۹ دی ۱۴۰۳گذر زمان قیمت و ارزش واقعی یک خودرو رو نشون میده.
نهایت قیمت یک خودرو + سودش کمتر از 100 هزار دلار میشه حالا چه رولزرویس باشه چه بنز چه شورلت و چه فراری و ….. (در صورتی که از بهترین متریال استفاده کنند). و برای خودروهای معمولی هم چیزی حدود 20 تا 30 هزارتاس.
اگر فرایند تولید رو بهینه تر کنند و آپشن های بدرد نخور هم حذف کنند قیمت کمتر هم میشه.
پرهام رهام
۱۹ دی ۱۴۰۳اگر توانایی و قدرتشو داشتم حتما یکی از اینها رو میخریدم.
سهیل گل آزاد
۱۹ دی ۱۴۰۳واقعا تو آمریکا باشی و ماشین بازم باشی به راحتی میتونی خودت رو ثروتمند نشون بدی فکر کن با حدود ۴۰ هزار دلار میتونی بری یه کنتیننتال ۲۰۰۸ با کارکرد پایین بگیری ۴۰ هزار دلار رو اونجا با یه خورده تلاش میتونی به دست بیاری اینجا سه میلیارد و دویست خیلی زیاده به ارز ما اونجا این مبلغ دست نیافتنی نیست این قضیه واقعا معرکس البته از اون طرفم به هزینه های نگهداری بالای این مدل خودروها هم باید توجه کرد ولی خب همین که آدم میتونه یه ماشینی که زمان عرضش ۲۰۰ هزار دلار بوده رو الان ۴۰ هزار دلار بخره خیلی خوبه خودم تو همچین شرایطی باشم تو این لیست اولویت انتخابم همین کنتیننتال جی تی هست
حسین دهمرد
۱۹ دی ۱۴۰۳ترجیح میدم پولدار باشم و فقیر به نظر برسم تا اینکه فقیر باشم و پولدار به نظر برسم.
اون بنتلی بدجور چشمک میزنه ولی کسی که بودجش محدوده بره سراغ همون لکسوس بهتره
OM.01
۱۹ دی ۱۴۰۳(ترجیح میدم پولدار باشم و فقیر به نظر برسم تا اینکه فقیر باشم و پولدار به نظر برسم)
دقیقا!
اگه دیدید یه نفر با تی شرت و شلوارک سوار morgan super 3 هست بدونید احتمالا ثروتمنده! ولی دیدید یکی رفته بنز میباخ 80هزار کارکرد خریده و دستش رولکس هست و خودشو نمایش میزاره احتمالا فقیره!
شاید در نگاه اول منطقی نباشه ولی خیلی منطقی هست!
هرچند ذات انسان کمال گرایی و اثبات برتری هست و خب کالاهای لوکس اجتناب ناپذیر هستن.
nima.jdm
۱۹ دی ۱۴۰۳بنتلی کانتیننتال با کارکرد ۶۵ هزار؟
۶۵ هزار تا اصلا راه نرفته که تقریبا مثل صفره
ولی قطعا اینا از اون ماشینایی هستن که بعدا باید چند برابر هزینه های خود ماشین رو خرج نگهداریش کنی چون قطعاتشون کمیاب و گرون و مشکل نبود مکانیک دارن
مثل زانتیای خودمون میمونه میگن یبار وقتی میخریش خوشحالی یبارم وقتی میخوای بفروشیش خوشحال میشی
ولی با وجود تمام اینها اگه ماشین باز باشی ارزششو داره من خودم یه فولکس گل گرفتم
Taha Ayoobi
۱۹ دی ۱۴۰۳ماشینای خوبی ان واقعا ولی هزینه هاش نمیذاره
OM.01
۱۹ دی ۱۴۰۳با حدود 55 هزار دلار خرید خودروهای صفر کیلومتری مثل مینی های JCW و گلف R و اکورا ایتگرا تایپ S خیلی منطقی هست. خرید کمری و آکورد با 35 هزار دلار بسیار گزینه خوبی هست. لکسس ES هم گزینه بسیار خوبی هست
در بنز هم میتونم به CLA 45 و یا CLA 35 اشاره کنم نو و صفر کیلومتر. آئودی هم RS3 هم هست و این خودرو ها که گفتم واقعا کار رو جمع میکنن و نیازی به خودروهای بالای لیست نیست
مالکیت خودروهای که در لیست هست با کارکرد بالای 80 هزار کیلومتر چیزی جز سرطان و دردسر نخواهد بود.
مثل این میمونه بخواهی کلاسیک زنگ زده خاص یونیک بخری بگی به هرحال خاص و یونیک هست دیگه! بله وقتی نمیتونی استفاده کنی بدرد نمیخوره
ماشین های بالا هم خاص هستن ولی وقتی سر سرویس دوره ای 3 هزار دلار پیاده میشی میفهمی چقدر اشتباه کردی…
برای یه ماشین 200 هزار دلاری سرویس دوره ای 3 هزار دلاری چیز خاصی نیست ولی وقتی 7 سال میگذره و قیمتش میشه 50 هزار دلار دیگه 3 هزار دلار خیلی زیاد میشه!
BlackWing
۱۹ دی ۱۴۰۳همین i8 رو تو این مملکت با قیمت ۳۵۰ هزار دلار میکنن تو پاچه همدیگه 😂😂
بعدش خوشحالن که پولدارن و تونستن ماشین ۱۳ سال پیش رو با قیمت های میلیون دلاری بخرن ، الهی بمیرم برای پولدارای سرزمینم ، فقط داره میره تو پاچهشون و خوشحالن !!
یکی از دوستان ما یه تویوتا اتاق ۲۰۰ داشت ، مبلغی بدهی هم داشت ، اتاق ۲۰۰ رو فروخت ، هم بدهی رو داد و هم رفت یه LX570 گذر وارد کرد ! به این میگن فکر درست
علی
۱۹ دی ۱۴۰۳جز i8 که هزینه تعمیر ونگهداریش وحشتناکه و تو تابستون جوش میاره با بقیه اش موافقم ولی اگر میخواهید هزینه تعمیرات نکنید همون کمریه کم خرج تر و مطمئن تر از اینهاست.
제네시스
۱۹ دی ۱۴۰۳حالا فکر کن ماشینای کره ای و ژاپنی مثل سوناتا و کمری مدل 2010 تا 2015 تو خارج چه قیمته! فکر نکنم بیشتر از 15 هزار دلار باشه!!
slsamg
۱۹ دی ۱۴۰۳این که پرادو ۲۰۰۸ با ۳۰۰ تا کار تقریبا دو برابر یک رنج روور قیمت داره واقعا درد داره.
حسین
۱۹ دی ۱۴۰۳الان یکی از نویسندگان سایت میاد میگه:
من ماشین ۲۰ ساله نمیخوام، یه ماشین چینی صفر دوست دارم…
JaMsHiD-B
۱۹ دی ۱۴۰۳رنجروور
اصل لاکچری بازی
سوپر شارژرم که عشق
shetab-car
۱۹ دی ۱۴۰۳به نظرم ارزش داره ولی کسی کلا 40 هزار دلار داره و هیچ پول اضافی نداره که برای تعمیرات سرویس های این ماشین های لوکس کنار بذاره بهتره بره همون کمری رو بخره ولی اگه براش مهمه ماشینی که سوار میشه بیشتر از رقمی که پرداخت کرده نشون بده نباید سمت کمری بره
علی منصوری
۱۹ دی ۱۴۰۳این مقاله میخونی بیشتر دلت برا خودت میسوزه ک تو کشوری زندگی میکنی ک برای ماشین آلمانی 2015 باید 120000 هزار دلار پول بدی…..با اینکه تمام ماشینای این لیست بهت وایب مثبت میدن ولی خود مقاله فقط و فقط دلت میسوزونه و انتخابم..
با احترام با g کلاس
تقدیر از بنتلی کانتیننتال
بدون شک رنجرور…بخاطر کارکرد و نو بودنش