چشم اندازهفته نامه

نگاهی به همه شاسی‌بلندهای لوکس سه ردیفه بازار در سال 2022

سفرهای جاده‌ای طولانی با خودروهای جادار بسیار آسان‌تر می‌شود و در حال حاضر چه برای کسانی که به فضای بار زیادی نیاز دارند و چه کسانی که خانوادهٔ پرجمعیتی دارند، شاسی‌بلندهای سه ردیفهٔ زیادی در بازار موجود است که می‌توان از بین آن‌ها یکی را انتخاب کرد؛ بنابراین، در ادامه لیستی از تمام شاسی‌بلندهای سه ردیفهٔ لوکس بازار در سال ۲۰۲۲ تهیه کرده‌ایم. برخی از این خودروها عالی، برخی خوب و برخی قابل‌قبول هستند اما همهٔ آن‌ها راننده و شش سرنشین دیگر را در راحتی نسبی حمل می‌کنند.

آکورا MDX

قیمت پایه: ۴۸,۰۰۰ دلار

آکورا MDX پرفروش‌ترین شاسی‌بلند سه ردیفهٔ لوکس بازار ایالات‌متحده محسوب می‌شود که با توجه به قیمت معقولش، موضوع عجیبی نیست. این خودرو همچنین یکی از اولین شاسی‌بلند سه ردیفهٔ لوکس بازار هم بوده است. MDX کنونی کراس‌اوور کاملاً زیبایی است که در کابین شیک و باکیفیت خود به‌صورت استاندارد سه ردیف صندلی دارد و بنابراین تمام تیپ‌های آن می‌توانند حداکثر هفت نفر را حمل کنند.

آئودی Q7

قیمت پایه: ۵۷,۵۰۰ دلار

آئودی Q7 حتی با وجود برخورداری طراحی آلمانی و ک سامانهٔ چهارچرخ محرک به‌صورت استاندارد، هنوز هم زیر سایهٔ رقبای خود از مرسدس بنز و بی‌ام‌و قرار دارد. آئودی این خودرو را در چند مدل مختلف عرضه می‌کند که از Q7 پایه با موتور ۲ لیتری چهار سیلندر شروع شده و به SQ7 با پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 ختم می‌شود. تمام نسخه‌های Q7 به‌صورت استاندارد به سه ردیف صندلی مجهز هستند که ردیف سوم آن‌ها کمی جادارتر از بی‌ام‌و X5 و مرسدس بنز GLE است.

بی‌ام‌و X5

قیمت پایه: ۶۰,۳۹۵ دلار

هرچند X5 کراس‌اوور میان سایزی است اما این مانع از ارائهٔ صندلی‌های ردیف سوم نمی‌شود. البته این صندلی‌ها سفارشی هستند و هرچند ظرفیت سرنشین را به هفت نفر افزایش می‌دهند اما این به قیمت کاهش چشمگیر فضای بار تمام می‌شود. این خودرو در دو مدل شش سیلندر xDrive40i با ۳۴۰ اسب بخار قدرت و M50i هشت سیلندر با ۵۳۰ اسب بخار قدرت به بازار عرضه می‌شود.

بی‌ام‌و X7

قیمت پایه: ۷۴,۹۰۰ دلار

کسانی که بی‌ام‌و هفت‌نفرهٔ جادارتری می‌خواهند باید سراغ X7 بروند که صندلی‌های ردیف سوم آن بزرگ‌تر است. این خودرو با همان دو پیشرانهٔ شش سیلندر و هشت سیلندر X5 ارائه می‌شود اما در اینجا یک نسخهٔ پرفورمنس بنام آلپینا XB7 هم وجود دارد که پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی آن ۶۲۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند. تمام نسخه‌های X7 نیز به‌صورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز هستند.

بیوک انکلیو

قیمت پایه: ۴۲,۸۰۰ دلار

بیوک انکلیو که تازه فیس‌لیفت شده، کمی شیک‌تر و جذاب‌تر شده است و همچنان کابین بسیار جادار و صندلی‌های ردیف سوم استاندارد خود را حفظ کرده است. انکلیو جدید علاوه بر چهره جدید، لیست بلندبالایی از سیستم‌های ایمنی استاندارد را هم ارائه می‌کند که باید موردتوجه خانواده‌ها قرار گیرد. این خودرو فقط با یک پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی ارائه می‌شود که ۳۱۰ اسب بخار قدرت دارد.

کادیلاک XT6

قیمت پایه: ۴۸,۵۹۵ دلار

کادیلاک در سبد محصولات خود دو شاسی‌بلند سه ردیفه دارد که XT6 نمونهٔ ارزان‌تر و کوچک‌تری است. برخلاف اسکالید شاسی مستقل، XT6 یک کراس‌اوور با ساختار یکپارچه و انتقال قدرت محرک جلو یا چهارچرخ محرک است. زیر کاپوت این خودرو هم موتورهای ۲ لیتری چهار سیلندر توربو و ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی قرار می‌گیرد که به ترتیب ۲۴۰ و ۳۱۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند.

کادیلاک اسکالید

قیمت پایه: ۷۶,۲۹۵ دلار

هرچند کادیلاک در دهه‌های اخیر فراز و نشیب‌هایی داشته است اما شاسی‌بلند پرچم‌دار آن یعنی اسکالید همیشه خودروی موفقیت‌آمیزی برای این شرکت بوده است. اسکالید همچنین در نسل جدید خود از همیشه بهتر شده است. این خودرو در دو نسخهٔ استاندارد و کشیده یا ESV با پیشرانه‌های ۳ لیتری شش سیلندر توربودیزل یا ۶.۲ لیتری V8 بنزینی قابل خریداری است و به‌زودی نسخهٔ پرفورمنس اسکالید V هم با موتور سوپرشارژ به بازار خواهد آمد.

جنسیس GV80

قیمت پایه: ۵۰,۲۰۰ دلار

طراحی جسورانه و کابین باورنکردنی حتی در نسخهٔ پایه، جنسیس GV80 را به یکی از مناسب‌ترین شاسی‌بلندهای لوکس بازار برای هر خریداری تبدیل کرده است. البته صندلی‌های ردیف سوم این خودرو که فقط در نسخهٔ V6 ارائه می‌شوند کمی تنگ هستند اما اگر مجبور باشید هفت نفر را جابجا کنید می‌توانند مفید باشند. این نسخه ۳۷۵ اسب بخار قدرت دارد درحالی‌که نسخهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر فقط به‌صورت پنج‌نفره عرضه می‌شود.

اینفینیتی QX60

قیمت پایه: ۴۶,۸۵۰ دلار

نسل قبلی اینفینیتی QX60 هرگز خودرویی به‌یادماندنی نبود اما نسل جدید آن به شاسی‌بلندی کاملاً شیک و با رانندگی مطلوب تبدیل شده است. دلیل اصلی بهبود کیفیت رانندگی این خودرو تجهیز به گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک جدید است که جایگزین نمونهٔ CVT کسل‌کنندهٔ قبلی شده است. QX60 با سه ردیف صندلی استاندارد، می‌تواند تا هشت نفر را حمل کند اما سفارش صندلی‌های کاپیتانی ردیف دوم این عدد را به هفت نفر کاهش می‌دهد.

اینفینیتی QX80

قیمت پایه: ۷۰,۶۰۰ دلار

زیر پوستهٔ شیک اینفینیتی QX80 در اصل یک نیسان پاترول پنهان شده است و بنابراین از توانایی‌های آفرود خوبی برخوردار است. این خودرو از یک پیشرانهٔ ۵.۶ لیتری V8 با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک استفاده می‌کند و به‌صورت استاندارد با انتقال قدرت محرک عقب عرضه می‌شود. QX80 هرچند سواری نرم و آرامی دارد اما حرکات زیاد بدنهٔ آن در جاده‌های پرپیچ‌وخم می‌تواند آزاردهنده باشد.

جیپ گرند واگنییر

قیمت پایه: ۸۹,۹۹۵ دلار

از زمانی که تولید کُماندر خاتمه یافت، جیپ شاسی‌بلند سه ردیفه‌ای در سبد محصولات خود نداشت اما ناگهان سه نمونهٔ مختلف از این خودروها را روی خط تولید فرستاد. پرچم‌دار این خانواده، مدل گرند واگنییر است که برای رقابت با کادیلاک اسکالید ساخته شده و از یک پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری V8 استفاده می‌کند. البته به‌زودی نسخهٔ کشیدهٔ گرند واگنییر با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی جدیدی به بازار خواهد آمد.

لندروور دیسکاوری اسپرت

قیمت پایه: ۴۳,۲۰۰ دلار

دیسکاوری اسپرت ارزان‌ترین محصول لندروور است و برخلاف رقبایی مثل بی‌ام‌و X3 و مرسدس بنز GLC، به‌صورت سفارشی صندلی‌های ردیف سوم را هم ارائه می‌کند. البته این صندلی‌ها برای افراد بالای ۱۰ سال تنگ است اما دیسکاوری اسپرت برای سفرهای دسته‌جمعی انعطاف‌پذیری بیشتری دارد. زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۲ لیتری با ۲۵۰ اسب بخار قدرت قرار گرفته است.

لندروور دیفندر

قیمت پایه: ۵۳,۴۰۰ دلار

لندروور در دیفندر ۱۱۰ جدید، با پنهان کردن دو صندلی در پشت ردیف دوم، ظرفیت سرنشین آن را به هفت نفر رسانده است. البته این صندلی‌ها چندان بزرگ نیستند ولی برای کودکان مناسب خواهند بود درحالی‌که به‌زودی دیفندر ۱۳۰ با سه ردیف صندلی واقعی و ظرفیت هشت نفر هم به بازار خواهد آمد. دیفندر ۱۱۰ با پیشرانه‌های مختلفی از چهار سیلندر پایهٔ ۳۰۰ اسب بخاری تا هشت سیلندر سوپرشارژ ۵۲۵ اسب بخاری قابل خریداری است.

لندروور دیسکاوری

قیمت پایه: ۵۶,۶۰۰ دلار

دیسکاوری که یک از مشهورترین نام‌ها در تاریخ لندروور محسوب می‌شود، یک شاسی‌بلند سه ردیفهٔ خشن و آفرودی است و به همین دلیل از قفل دیفرانسیل عقب و گیربکس کمکی ضریب سنگین بهره می‌برد. در همین حال، این خودرو با کابینی شیک و مجهز، از هفت سرنشین پذیرایی می‌کند. پیشرانه‌های دیسکاوری شامل یک ۲ لیتری چهار سیلندر ۳۰۰ اسب بخاری و یک ۳ لیتری شش سیلندر خطی هیبریدی خفیف با ۳۶۰ اسب بخار قدرت می‌شود.

رنجروور اسپرت

قیمت پایه: ۶۹,۵۰۰ دلار

رنجروور اسپرت یکی دیگر از شاسی‌بلندهای سه ردیفهٔ متعدد در سبد محصولات لندروور است. البته در این خودرو صندلی‌های ردیف سوم سفارشی بوده و کمی کوچک هستند اما رنجروور اسپرت هنوز هم خودروی لوکس مطلوبی برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. بااین‌حال، در نسل جدید این خودرو که به‌تازگی معرفی شده است، صندلی‌های ردیف سوم حذف شده و این فضا در اختیار نسل جدید رنجروور پرچم‌دار قرار گرفته است.

رنجروور

قیمت پایه: ۱۰۵,۸۵۰ دلار

رنجروور خودروی تازه‌واردی در این لیست محسوب می‌شود زیرا در نسل جدید این خودرو برای اولین بار صندلی‌های ردیف سوم ارائه شده است. رنجروور هفت‌نفره جدید جایگزین رنجروور اسپرت سه ردیفه خواهد شد. صندلی‌های ردیف سوم این خودرو می‌توانند بزرگ‌سالان را هم در خود جای دهند حتی اگر برای مسافت‌های کوتاه باشد. برای رنجروور جدید پیشرانه‌های شش سیلندر خطی یا ۴.۴ لیتری V8 ساخت ب‌ام‌و قابل انتخاب است.

لکسس GX

قیمت پایه: ۵۷,۲۰۰ دلار

لکسس GX در مقایسه با دیگر شاسی‌بلندهای این لیست خودرویی بسیار قدیمی است و بنابراین با خرید آن که همچنان از یک موتور ۴.۶ لیتری V8 قدیمی پرمصرف با تنها ۳۰۰ اسب بخار قدرت استفاده می‌کند، نه قدرت و نه مصرف سوختی مشابه شاسی‌بلندهای مدرن خواهید داشت ولی در عوض چیزی که به دست می‌آورید شاسی مستقل و سامانهٔ چهارچرخ محرک ضریب سنگین است که توانایی‌های آفرود چشمگیری را فراهم می‌کند.

لکسس RX L

قیمت پایه: ۴۹,۴۷۵ دلار

نسخهٔ سه ردیفهٔ لکسس RX که با حرف L شناخته می‌شود، فقط کمی از نسخهٔ معمولی کشیده‌تر است و به همین دلیل صندلی‌های ردیف سوم آن کمی تنگ هستند اما برای مسافت‌های کوتاه مناسب خواهند بود. این خودرو در دو مدل RX350L و RX450hL هیبریدی به بازار عرضه می‌شود. در نسل جدید RX اما که به‌تازگی معرفی شده است، نسخهٔ سه ردیف ارائه نخواهد شد زیرا لکسس در حال توسعهٔ یک کراس‌اوور سه ردیفهٔ جدید و اختصاصی برای بازار ایالات‌متحده است.

لکسس LX

قیمت پایه: ۸۸,۲۴۵ دلار

نسل جدید لکسس LX شاسی‌بلند لوکس بهتری نسبت به نسل قبلی است اما همچنان توانایی‌های آفرود خود را هم حفظ کرده است. LX600 جدید که بر اساس لندکروزر ۳۰۰ ساخته شده است، در تیپ پایه فقط کمی گران‌تر از لندکروزر قبلی در بازار آمریکا است. زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربوی جدید قرار گرفته است که ۴۱۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

لینکلن اویاتور

قیمت پایه: ۵۱,۷۸۰ دلار

اویاتور کراس‌اووری شیک و لوکس با ظرفیت حداکثر هفت نفر است. این خودرو با یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربوی ۴۰۰ اسب بخاری و همین‌طور نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی گرند تورینگ با ۴۹۴ اسب بخار قدرت به بازار عرضه می‌شود. اویاتور با برخورداری از کابینی شیک و مدرن، یکی از بهترین گزینه‌ها در این کلاس رقابتی محسوب می‌شود و در نسخهٔ پرچم‌دار بلک لیبل از بهترین متریال این کلاس بهره می‌برد.

لینکلن نویگیتور

قیمت پایه: ۷۷,۴۸۰ دلار

نویگیتور که برای مدل ۲۰۲۲ فیس‌لیفتی را تجربه کرده است، از تکنولوژی‌های بیشتری برای رقابت با اسکالید برخوردار شده است. به‌روزرسانی مهم این خودرو تجهیز به سیستم خودران بلوکروز است که با سوپر کروز جنرال موتورز رقابت می‌کند. در پیشرانهٔ نویگیتور اما تغییری ایجاد نشده و زیر کاپوت آن همچنان همان موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو قرار دارد که ۴۴۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کند.

مرسدس بنز GLE

قیمت پایه: ۵۶,۱۲۰ دلار

هرچند نسل اول مرسدس بنز M کلاس صندلی‌های ردیف سوم را ارائه می‌کرد اما این ویژگی در نسل‌های بعدی حذف شد و دوباره در نسل کنونی GLE که در سال ۲۰۱۹ به بازار آمد به‌عنوان یک آپشن سفارشی بازگشت. این خودرو با موتورهای مختلفی عرضه می‌شود که شامل ۲ لیتری چهار سیلندر در GLE350، شش سیلندر ۳ لیتری در GLE450 و GLE53 و هشت سیلندر ۴ لیتری در GLE580 و GLE63 خواهد بود.

مرسدس بنز GLS

قیمت پایه: ۷۷,۸۵۰ دلار

هرچند در بین شاسی‌بلندهای مرسدس بنز مدل G کلاس مشهورتر است اما GLS سه ردیفه خودروی بسیار راحت‌تری برای خانواده‌ها محسوب می‌شود. این خودرو در سه مدل مختلف بنام‌های GLS450، GLS580 و GLS63 به بازار عرضه می‌شود اما کسانی که خواهان تجمل بیشتری هستند می‌توانند سراغ مدل مایباخ GLS600 بروند. البته خریداران نسخهٔ مایباخ از صندلی‌های ردیف سوم محروم خواهند بود.

ولوو XC90

قیمت پایه: ۴۹,۹۹۵ دلار

بزرگ‌ترین شاسی‌بلند ولوو می‌تواند هفت نفر را با ایمنی بسیار بالایی حمل کند. همچنین برای کسانی که نگران آلودگی هوا و گرمایش زمین هستند، ولوو نسخهٔ پلاگین‌هیبریدی T8 ریشارژ را برای XC90 ارائه می‌کند که می‌تواند تا ۵۸ کیلومتر را به‌صورت تمام الکتریکی طی کند. همچنین انتظار می‌رود برای مدل ۲۰۲۳، نسخه‌های ضعیف‌تر T5 و T6 هم از سیستم هیبریدی خفیف بهره‌مند شوند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۱ دیدگاه‌ها

  1. GMA

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1662 ديدگاه)

    👑💎Range Rover💎👑

    موافقم 46
    مخالفم 31
  2. ممد ژانگولر

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4147 ديدگاه)

    به نظر من یکیشو بخوام انتخاب کنم که متفاوت باشه و نوستالوژی و از همه نظر عالی

    فقط یک گزینه دارم و اون حضرت دیفندر ۱۱۰🥇👑

    بقیه هم یک چهارلیتری و ی کبریت تمام

    موافقم 16
    مخالفم 73
    1. Kf

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (524 ديدگاه)

      جیزز

      موافقم 14
      مخالفم 3
    2. TML BN

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1059 ديدگاه)

      من خودم عاشق دیفندرم ولی تو این گزینه واقعا نمیشه گفت رتبه یکه چون هیچکدومو رو نمیشه به عنوان رتبه اول انتخاب کرد

      موافقم 39
      مخالفم 1
    3. ممد ژانگولر

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (4147 ديدگاه)

      داداشا طوفانو حس کردین

      وحشت ناک بود

      به اندازه ۳۰ میلیون تومان لباس زیر و دیش ماهواره تو حیاط خونمون جمع شده بود که معلوم نبود مال کجاست اینا

      موافقم 3
      مخالفم 6
  3. Reza Waffen SS

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (5360 ديدگاه)

    من فقط یه دیفندر میخام باهاش برم مسافرت دور دنیا

    موافقم 23
    مخالفم 26
    1. TML BN

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1059 ديدگاه)

      منم دقیقا یکدونه دیفندر ۹۰ میخوام تا ته مجهزش کنم بزنم به دل کوه و دشت

      موافقم 20
      مخالفم 6
      1. TML BN

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (1059 ديدگاه)

        به نظرم دیفندر اون سنگین رنگین بودن خودش رو حفظ کرده و مثل بعضی نزده تو کار اجق وجق

        موافقم 17
        مخالفم 8
    2. Regra loaded

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (228 ديدگاه)

      با توحه به ارزش خرید اگر بخوایم نظر بدیم ولوو و جنسیس رده اول رو دارن

      موافقم 4
      مخالفم 34
      1. FTB

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (750 ديدگاه)

        پس شما لطفا کلا نظر نده ://///

        موافقم 5
        مخالفم 3
      2. علی

        ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (839 ديدگاه)

        جنسیس؟!!!! تو رو بخدا کره ای فن ها تو این پست ها نیان!!! اینجا جای کره ای ها نیست

        موافقم 7
        مخالفم 4
  4. NAVID۰۰۹۸

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (10479 ديدگاه)

    شاسی‌بلند اول باید کارایی آفرودری را در کمال آرامش و راحتی تقدیم مالکش بکنه !

    انتخابم دیفندر شده !
    عجیب عاشق این خودرو شدم در حالی که هیچگاه فکر نمیکردم از برند لندروور رنجروور خودرویی باشه که عاشقش باشم !

    انتخاب بعدیم که خودم هم در شوک به سر میبرم از برند جیپ با نام واگونییر هست که بعد از دیدن چند ریویو و اون کیفیت بالایش به همراه جزئیاتش ، عاشقش شدم !

    من به شخصه اول به جزئیات و کیفیت محصول نگاه میکنم و سپس باقی موارد !

    از خدایان خواهانم یک عدد دیفندر به من هدیه بفرمایند اون هم از نوع مشکی و دو دَرَش با رینگ مشکی و لاستیگ گُل جنگی !

    موافقم 37
    مخالفم 21
    1. RezaRs

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (297 ديدگاه)

      بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ
      البته بت اگه می خوای بپرستی به بتت بگو 😂💔

      موافقم 13
      مخالفم 7
      1. NAVID۰۰۹۸

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (10479 ديدگاه)

        داداش بُتِ ما شکسته !

        موافقم 12
        1. RezaRs

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (297 ديدگاه)

          خو میگی خدایان😂

          موافقم 1
          مخالفم 4
  5. محسن

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (175 ديدگاه)

    عشق فقط gls

    موافقم 20
    مخالفم 16
  6. پدرام

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (797 ديدگاه)

    لندروور ها همشون جذابن بر خلاف دیگر برندها که محصول خاصی ازشون جذاب هستن (از نظر طراحی) منظورم هست

    موافقم 20
    مخالفم 11
    1. GMA

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1662 ديدگاه)

      دیسکاوری از این قاعده مستثنی هست البته! 🙂

      موافقم 15
      مخالفم 5
      1. seyedjavad.mercedesbenz

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (527 ديدگاه)

        دوستمون نمای عقب دیسکاوری رو ندیده 😂

        ●●

        /______\
        یه همچین حالتی داره دیسکاوری عزیز

        موافقم 13
        مخالفم 8
        1. TML BN

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1059 ديدگاه)

          پشت دیسکاوری سکته مغزی کرده😂😂

          موافقم 16
          مخالفم 5
        2. پدرام

          ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (797 ديدگاه)

          دیسکاوری اسپورت این طور نیست خوبه

          موافقم 8
          مخالفم 2
        3. جناب ایکس

          ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
          سوابق: (1467 ديدگاه)

          اینم طراحشه که تو گرند تور نشون دادن😂
          https://static.carthrottle.com/workspace/uploads/posts/2018/03/7fd767b2f51beb0bf4c212f43377fac4.jpg

          موافقم 4
          مخالفم 1
  7. مجید گل زاده

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (14 ديدگاه)

    سلام
    کراس اوورهای ارزشمندی مثل هوندا پایلوت، هیوندای پالیسید و مزدا cx9 هستند که کیفیت بسیار خوبی دارند و ارزش اعتماد بالایی دارند.بیشتر اینها در یک کلاس بندی نیستند، بعضی SUV لوکس هستند بعضی کراس اوور

    موافقم 9
    مخالفم 8
  8. Hadi

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (598 ديدگاه)

    من تو این جمع انتخابم جیپ گرند واگنییر هست👌🏼
    بعدشم LX600 و اسکلید…

    موافقم 14
    مخالفم 16
  9. پیام

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (287 ديدگاه)

    X7

    موافقم 9
    مخالفم 22
  10. meysam

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    آکورا از تو عکس که منو جذب نمیکنه
    اسمی هم زیاد ازش شنیده نمیشه
    ولی باید چیز خفنی باشه که از بین این همه گزینه از همه بیشتر می فروشه
    وگرنه رقیب با همون محدوده قیمت زیاد داره

    موافقم 17
    مخالفم 4
    1. قاطر فروش

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1197 ديدگاه)

      چیزی که توی بررسی های اکورا دیدم سواری خیلی خوبشه
      منم نمیدونم مگه چقدر خوب بوده ک دل امریکایی هارو برده ولی انتخاب من گراند واگنییره ک بر خلاف بیشتر زیر مجموعه های فیات از کیفیت و لذت سواری بالایی بهره منده

      موافقم 7
      مخالفم 7
  11. meysam

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (3633 ديدگاه)

    اون بیوکه انگار کار دست طراحان چینیه.
    خیلی افت کرده

    موافقم 10
    مخالفم 13
  12. علی

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (147 ديدگاه)

    اگه اولویت برام دوام باشه:لکسوس GX
    اگه ابهت خودرو برام مهم باشه:جیپ واگنییر
    اگه پیشرانه اسپورت خودرو برام مهم باشه:مرسدس
    انتخاب حودم:اکورا

    موافقم 10
    مخالفم 13
  13. آدمیزاد

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (28 ديدگاه)

    فقط ابهت قدرت اسکالید

    موافقم 17
    مخالفم 8
  14. matin

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (415 ديدگاه)

    با توجه به قیمت کادیلاک XT6 و ولوو XC60 از همه بهتر و به صرفه ترن

    موافقم 5
    مخالفم 4
  15. Amard

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (832 ديدگاه)

    لندرور و لکسوس ال ایکس واقعا جذاب هستن از نظر طراحی مخصوصا اینکه توانایی افرود هم دارن

    موافقم 16
    مخالفم 2
  16. viper2

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1144 ديدگاه)

    جمس یوکان دنالی . کادیلاک سکالید . جیپ گرند واگنییر . البته گزینه اول تو لیست نبود .

    موافقم 6
    مخالفم 10
  17. TML BN

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1059 ديدگاه)

    میون این همه خوشگل کدوم انتخاب کنم؟؟😂😂
    من خودم XC90 و دیفندر و GX
    با احترام به بقیه رقبا🌹

    موافقم 8
    مخالفم 6
  18. TML BN

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1059 ديدگاه)

    الان یک نگاهی به کامنت ها گردم رای اکثریت اگاری دیفندره

    موافقم 9
    مخالفم 2
  19. Clean energy (سلام فرمانده)

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1333 ديدگاه)

    رنجرور
    دیفندر
    gls
    اسکلید
    واگنییر
    ال ایکس

    موافقم 10
    مخالفم 2
  20. امیر

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2959 ديدگاه)

    گرندواگنیر ترکیب بسیار خوب و کامل از تمامی نیاز ها
    جادار و لوکس و با کیفیت با موتور قدرتمند و اصیل!
    در زمینه افرود هم قطعا حرف هایی برای گفتن داره(نسبت به رقبای خودش مثل اسکلید و نویگیتر و…)
    با موتور جدید هم بیاد که عملا رقیبی نداره دیگه

    موافقم 5
    مخالفم 7
  21. javadhy

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (331 ديدگاه)

    بنظرم لینکلن اویاتور خیلی ارزش قیمت بالایی داره ۵ هزار تا روش gle بی نقصه و همه نیاز هارو برطرف میکنه ولی عشقی بخوام انتخاب کنم دیفندر ،خیلی خیلی خوبه، اگرم کلا بودجه بالا برای خرید خودرو شاسی بلند داشته باشم فقط و فقط g63 و دیگر هیچ

    موافقم 6
    مخالفم 3
  22. زیزیگولو

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (6035 ديدگاه)

    من تو این جمع از آئودی خوشم میاد ولی اسکالید هم بدجوری داره دلبری میکنه

    موافقم 8
    مخالفم 1
  23. R@m!n

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (2243 ديدگاه)

    اکثر ماشینای این لیست ردیف سوم یه صرف یه آپشن دکوری و بی ارزش هست که یه آدم عادی توش جا نمیشه به جز چند مدل مثله اسکلید و نوگیتور و واگونییر بقیه صرفا برای جذب مشتری آمریکایی بزور یه ردیف چپوندن که به قیمت از بین رفتن قسمت بار شده. راجب آفرودم که متاسفانه چند نفر فقط تو تخیلاتشون انتظار شق القمر دارن که از یه کراس 3 ردیفه با فاصله محوری زیاد به جز چهارتا تپه بالا پایین کردن که یه کراس اوور معمولی هم انجام میده نباید انتظار خاصی داشت حالا مهم نیست دینفدر باشه یا گرندچروک یا هر برند دیگه ای.

    چیزی که بر اساس تجربه مالکین دیده شده رنجروور قطعا اول هست تو رنج 90 تا 110 هزارتا و ماشین دومی که از لحاظ امکانات و کیفیت متریال قابل رقابته نویگیتور هست و رده سوم هم میشه به طور مشترک به بقیه بر حسب سلیقه نسبت داد.

    موافقم 17
    مخالفم 4
    1. mos

      ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (715 ديدگاه)

      اکثر اینا برای مشتری کافیه مخصوصا کراس اور هایی مثل اویاتور و MDX که از اول با ردیف سوم طراحی شدن. چون معمولا آدم بالغ ردیف سوم نمیشینه و همه هم به اون فضای اس یو وی فول سایز نیاز ندارن و نمیخوان دردسر هاش رو تحمل کنن.

      موافقم 8
      مخالفم 1
      1. R@m!n

        ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
        سوابق: (2243 ديدگاه)

        بله برای ۹۰ درصد مردم دنیا همون دو ردیف کافیه اما تو آمریکا چون مردمش دنبال همه چیز با هم هستن SUV فول سایز ساخته شده و اتفاقا ردیف سوم رو با فضای بار زیاد می خوان.

        موافقم 6
        مخالفم 7
  24. یوسف

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1044 ديدگاه)

    انتخاب من اول رنجرور هست بعد دیفندر بعدش کادیلاک…. بجز بنز بقیه هم رتبه چهارم…. بنز هم از نظر من ون حساب میشه نه شاسی بلند

    موافقم 10
    مخالفم 2
  25. JDM lover

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (886 ديدگاه)

    اول رنجروور
    بعد اسکالید و نویگیتور
    بعدم gls و…

    موافقم 13
  26. arshiaSVJ

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (1750 ديدگاه)

    اویاتور XD

    موافقم 1
    مخالفم 3
  27. 2311

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (527 ديدگاه)

    هیچکدوم،تسلا مدل اکس پلد رو انتخاب میکنم

    موافقم 2
    مخالفم 17
    1. جناب ایکس

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (1467 ديدگاه)

      منم یه پرس کوبیده میخوام…

  28. ماکان

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (788 ديدگاه)

    سلام . از بین همه اینها انتخاب من اول بی ام و X7 بعدش مرسدس بنز GLS و در آخر هم کادیلاک اسکالید و جیپ گرند واگنییر
    رولز رویس کولینان و بنتلی بنتایگا سه ردیف صندلی ندارند ؟ یا به دلایل دیگری این دوتا را وارد لیست نکردند ؟

    موافقم 3
    مخالفم 8
    1. علی

      ۱۸ خرداد ۱۴۰۱
      سوابق: (839 ديدگاه)

      لندروور اول کادیلاک دوم لکسوس سوم ، البته که همشون خوبن

      موافقم 4
      مخالفم 2
  29. Mf1

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (243 ديدگاه)

    هر کسی سلیقه خودش داره ولی بنظر من لینکلن نویگیتور طراحی بینظیره داره که طراحیش از خیلی برندهای معروف بهتره

    موافقم 1
    مخالفم 4
  30. ابوالفضل

    ۱۷ خرداد ۱۴۰۱
    سوابق: (4 ديدگاه)

    اینقدر تنوعشون بالاس که آدم نمیدونه کدومو انتخاب کنه خداروشکر که آمریکا زندگی نمیکنیم
    مرگ بر آمریکای جنایتکار

    موافقم 5
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا