سفرهای جادهای طولانی با خودروهای جادار بسیار آسانتر میشود و در حال حاضر چه برای کسانی که به فضای بار زیادی نیاز دارند و چه کسانی که خانوادهٔ پرجمعیتی دارند، شاسیبلندهای سه ردیفهٔ زیادی در بازار موجود است که میتوان از بین آنها یکی را انتخاب کرد؛ بنابراین، در ادامه لیستی از تمام شاسیبلندهای سه ردیفهٔ لوکس بازار در سال ۲۰۲۲ تهیه کردهایم. برخی از این خودروها عالی، برخی خوب و برخی قابلقبول هستند اما همهٔ آنها راننده و شش سرنشین دیگر را در راحتی نسبی حمل میکنند.
آکورا MDX
قیمت پایه: ۴۸,۰۰۰ دلار
آکورا MDX پرفروشترین شاسیبلند سه ردیفهٔ لوکس بازار ایالاتمتحده محسوب میشود که با توجه به قیمت معقولش، موضوع عجیبی نیست. این خودرو همچنین یکی از اولین شاسیبلند سه ردیفهٔ لوکس بازار هم بوده است. MDX کنونی کراساوور کاملاً زیبایی است که در کابین شیک و باکیفیت خود بهصورت استاندارد سه ردیف صندلی دارد و بنابراین تمام تیپهای آن میتوانند حداکثر هفت نفر را حمل کنند.
آئودی Q7
قیمت پایه: ۵۷,۵۰۰ دلار
آئودی Q7 حتی با وجود برخورداری طراحی آلمانی و ک سامانهٔ چهارچرخ محرک بهصورت استاندارد، هنوز هم زیر سایهٔ رقبای خود از مرسدس بنز و بیامو قرار دارد. آئودی این خودرو را در چند مدل مختلف عرضه میکند که از Q7 پایه با موتور ۲ لیتری چهار سیلندر شروع شده و به SQ7 با پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 ختم میشود. تمام نسخههای Q7 بهصورت استاندارد به سه ردیف صندلی مجهز هستند که ردیف سوم آنها کمی جادارتر از بیامو X5 و مرسدس بنز GLE است.
بیامو X5
قیمت پایه: ۶۰,۳۹۵ دلار
هرچند X5 کراساوور میان سایزی است اما این مانع از ارائهٔ صندلیهای ردیف سوم نمیشود. البته این صندلیها سفارشی هستند و هرچند ظرفیت سرنشین را به هفت نفر افزایش میدهند اما این به قیمت کاهش چشمگیر فضای بار تمام میشود. این خودرو در دو مدل شش سیلندر xDrive40i با ۳۴۰ اسب بخار قدرت و M50i هشت سیلندر با ۵۳۰ اسب بخار قدرت به بازار عرضه میشود.
بیامو X7
قیمت پایه: ۷۴,۹۰۰ دلار
کسانی که بیامو هفتنفرهٔ جادارتری میخواهند باید سراغ X7 بروند که صندلیهای ردیف سوم آن بزرگتر است. این خودرو با همان دو پیشرانهٔ شش سیلندر و هشت سیلندر X5 ارائه میشود اما در اینجا یک نسخهٔ پرفورمنس بنام آلپینا XB7 هم وجود دارد که پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی آن ۶۲۰ اسب بخار قدرت تولید میکند. تمام نسخههای X7 نیز بهصورت استاندارد به سامانهٔ چهارچرخ محرک مجهز هستند.
بیوک انکلیو
قیمت پایه: ۴۲,۸۰۰ دلار
بیوک انکلیو که تازه فیسلیفت شده، کمی شیکتر و جذابتر شده است و همچنان کابین بسیار جادار و صندلیهای ردیف سوم استاندارد خود را حفظ کرده است. انکلیو جدید علاوه بر چهره جدید، لیست بلندبالایی از سیستمهای ایمنی استاندارد را هم ارائه میکند که باید موردتوجه خانوادهها قرار گیرد. این خودرو فقط با یک پیشرانهٔ ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی ارائه میشود که ۳۱۰ اسب بخار قدرت دارد.
کادیلاک XT6
قیمت پایه: ۴۸,۵۹۵ دلار
کادیلاک در سبد محصولات خود دو شاسیبلند سه ردیفه دارد که XT6 نمونهٔ ارزانتر و کوچکتری است. برخلاف اسکالید شاسی مستقل، XT6 یک کراساوور با ساختار یکپارچه و انتقال قدرت محرک جلو یا چهارچرخ محرک است. زیر کاپوت این خودرو هم موتورهای ۲ لیتری چهار سیلندر توربو و ۳.۶ لیتری V6 تنفس طبیعی قرار میگیرد که به ترتیب ۲۴۰ و ۳۱۰ اسب بخار قدرت تولید میکنند.
کادیلاک اسکالید
قیمت پایه: ۷۶,۲۹۵ دلار
هرچند کادیلاک در دهههای اخیر فراز و نشیبهایی داشته است اما شاسیبلند پرچمدار آن یعنی اسکالید همیشه خودروی موفقیتآمیزی برای این شرکت بوده است. اسکالید همچنین در نسل جدید خود از همیشه بهتر شده است. این خودرو در دو نسخهٔ استاندارد و کشیده یا ESV با پیشرانههای ۳ لیتری شش سیلندر توربودیزل یا ۶.۲ لیتری V8 بنزینی قابل خریداری است و بهزودی نسخهٔ پرفورمنس اسکالید V هم با موتور سوپرشارژ به بازار خواهد آمد.
جنسیس GV80
قیمت پایه: ۵۰,۲۰۰ دلار
طراحی جسورانه و کابین باورنکردنی حتی در نسخهٔ پایه، جنسیس GV80 را به یکی از مناسبترین شاسیبلندهای لوکس بازار برای هر خریداری تبدیل کرده است. البته صندلیهای ردیف سوم این خودرو که فقط در نسخهٔ V6 ارائه میشوند کمی تنگ هستند اما اگر مجبور باشید هفت نفر را جابجا کنید میتوانند مفید باشند. این نسخه ۳۷۵ اسب بخار قدرت دارد درحالیکه نسخهٔ ۲.۵ لیتری چهار سیلندر فقط بهصورت پنجنفره عرضه میشود.
اینفینیتی QX60
قیمت پایه: ۴۶,۸۵۰ دلار
نسل قبلی اینفینیتی QX60 هرگز خودرویی بهیادماندنی نبود اما نسل جدید آن به شاسیبلندی کاملاً شیک و با رانندگی مطلوب تبدیل شده است. دلیل اصلی بهبود کیفیت رانندگی این خودرو تجهیز به گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک جدید است که جایگزین نمونهٔ CVT کسلکنندهٔ قبلی شده است. QX60 با سه ردیف صندلی استاندارد، میتواند تا هشت نفر را حمل کند اما سفارش صندلیهای کاپیتانی ردیف دوم این عدد را به هفت نفر کاهش میدهد.
اینفینیتی QX80
قیمت پایه: ۷۰,۶۰۰ دلار
زیر پوستهٔ شیک اینفینیتی QX80 در اصل یک نیسان پاترول پنهان شده است و بنابراین از تواناییهای آفرود خوبی برخوردار است. این خودرو از یک پیشرانهٔ ۵.۶ لیتری V8 با ۴۰۰ اسب بخار قدرت و گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک استفاده میکند و بهصورت استاندارد با انتقال قدرت محرک عقب عرضه میشود. QX80 هرچند سواری نرم و آرامی دارد اما حرکات زیاد بدنهٔ آن در جادههای پرپیچوخم میتواند آزاردهنده باشد.
جیپ گرند واگنییر
قیمت پایه: ۸۹,۹۹۵ دلار
از زمانی که تولید کُماندر خاتمه یافت، جیپ شاسیبلند سه ردیفهای در سبد محصولات خود نداشت اما ناگهان سه نمونهٔ مختلف از این خودروها را روی خط تولید فرستاد. پرچمدار این خانواده، مدل گرند واگنییر است که برای رقابت با کادیلاک اسکالید ساخته شده و از یک پیشرانهٔ ۶.۴ لیتری V8 استفاده میکند. البته بهزودی نسخهٔ کشیدهٔ گرند واگنییر با پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی جدیدی به بازار خواهد آمد.
لندروور دیسکاوری اسپرت
قیمت پایه: ۴۳,۲۰۰ دلار
دیسکاوری اسپرت ارزانترین محصول لندروور است و برخلاف رقبایی مثل بیامو X3 و مرسدس بنز GLC، بهصورت سفارشی صندلیهای ردیف سوم را هم ارائه میکند. البته این صندلیها برای افراد بالای ۱۰ سال تنگ است اما دیسکاوری اسپرت برای سفرهای دستهجمعی انعطافپذیری بیشتری دارد. زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۲ لیتری با ۲۵۰ اسب بخار قدرت قرار گرفته است.
لندروور دیفندر
قیمت پایه: ۵۳,۴۰۰ دلار
لندروور در دیفندر ۱۱۰ جدید، با پنهان کردن دو صندلی در پشت ردیف دوم، ظرفیت سرنشین آن را به هفت نفر رسانده است. البته این صندلیها چندان بزرگ نیستند ولی برای کودکان مناسب خواهند بود درحالیکه بهزودی دیفندر ۱۳۰ با سه ردیف صندلی واقعی و ظرفیت هشت نفر هم به بازار خواهد آمد. دیفندر ۱۱۰ با پیشرانههای مختلفی از چهار سیلندر پایهٔ ۳۰۰ اسب بخاری تا هشت سیلندر سوپرشارژ ۵۲۵ اسب بخاری قابل خریداری است.
لندروور دیسکاوری
قیمت پایه: ۵۶,۶۰۰ دلار
دیسکاوری که یک از مشهورترین نامها در تاریخ لندروور محسوب میشود، یک شاسیبلند سه ردیفهٔ خشن و آفرودی است و به همین دلیل از قفل دیفرانسیل عقب و گیربکس کمکی ضریب سنگین بهره میبرد. در همین حال، این خودرو با کابینی شیک و مجهز، از هفت سرنشین پذیرایی میکند. پیشرانههای دیسکاوری شامل یک ۲ لیتری چهار سیلندر ۳۰۰ اسب بخاری و یک ۳ لیتری شش سیلندر خطی هیبریدی خفیف با ۳۶۰ اسب بخار قدرت میشود.
رنجروور اسپرت
قیمت پایه: ۶۹,۵۰۰ دلار
رنجروور اسپرت یکی دیگر از شاسیبلندهای سه ردیفهٔ متعدد در سبد محصولات لندروور است. البته در این خودرو صندلیهای ردیف سوم سفارشی بوده و کمی کوچک هستند اما رنجروور اسپرت هنوز هم خودروی لوکس مطلوبی برای خانوادهها محسوب میشود. بااینحال، در نسل جدید این خودرو که بهتازگی معرفی شده است، صندلیهای ردیف سوم حذف شده و این فضا در اختیار نسل جدید رنجروور پرچمدار قرار گرفته است.
رنجروور
قیمت پایه: ۱۰۵,۸۵۰ دلار
رنجروور خودروی تازهواردی در این لیست محسوب میشود زیرا در نسل جدید این خودرو برای اولین بار صندلیهای ردیف سوم ارائه شده است. رنجروور هفتنفره جدید جایگزین رنجروور اسپرت سه ردیفه خواهد شد. صندلیهای ردیف سوم این خودرو میتوانند بزرگسالان را هم در خود جای دهند حتی اگر برای مسافتهای کوتاه باشد. برای رنجروور جدید پیشرانههای شش سیلندر خطی یا ۴.۴ لیتری V8 ساخت بامو قابل انتخاب است.
لکسس GX
قیمت پایه: ۵۷,۲۰۰ دلار
لکسس GX در مقایسه با دیگر شاسیبلندهای این لیست خودرویی بسیار قدیمی است و بنابراین با خرید آن که همچنان از یک موتور ۴.۶ لیتری V8 قدیمی پرمصرف با تنها ۳۰۰ اسب بخار قدرت استفاده میکند، نه قدرت و نه مصرف سوختی مشابه شاسیبلندهای مدرن خواهید داشت ولی در عوض چیزی که به دست میآورید شاسی مستقل و سامانهٔ چهارچرخ محرک ضریب سنگین است که تواناییهای آفرود چشمگیری را فراهم میکند.
لکسس RX L
قیمت پایه: ۴۹,۴۷۵ دلار
نسخهٔ سه ردیفهٔ لکسس RX که با حرف L شناخته میشود، فقط کمی از نسخهٔ معمولی کشیدهتر است و به همین دلیل صندلیهای ردیف سوم آن کمی تنگ هستند اما برای مسافتهای کوتاه مناسب خواهند بود. این خودرو در دو مدل RX350L و RX450hL هیبریدی به بازار عرضه میشود. در نسل جدید RX اما که بهتازگی معرفی شده است، نسخهٔ سه ردیف ارائه نخواهد شد زیرا لکسس در حال توسعهٔ یک کراساوور سه ردیفهٔ جدید و اختصاصی برای بازار ایالاتمتحده است.
لکسس LX
قیمت پایه: ۸۸,۲۴۵ دلار
نسل جدید لکسس LX شاسیبلند لوکس بهتری نسبت به نسل قبلی است اما همچنان تواناییهای آفرود خود را هم حفظ کرده است. LX600 جدید که بر اساس لندکروزر ۳۰۰ ساخته شده است، در تیپ پایه فقط کمی گرانتر از لندکروزر قبلی در بازار آمریکا است. زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربوی جدید قرار گرفته است که ۴۱۰ اسب بخار قدرت تولید میکند.
لینکلن اویاتور
قیمت پایه: ۵۱,۷۸۰ دلار
اویاتور کراساووری شیک و لوکس با ظرفیت حداکثر هفت نفر است. این خودرو با یک پیشرانهٔ ۳ لیتری V6 توئین توربوی ۴۰۰ اسب بخاری و همینطور نسخهٔ پلاگینهیبریدی گرند تورینگ با ۴۹۴ اسب بخار قدرت به بازار عرضه میشود. اویاتور با برخورداری از کابینی شیک و مدرن، یکی از بهترین گزینهها در این کلاس رقابتی محسوب میشود و در نسخهٔ پرچمدار بلک لیبل از بهترین متریال این کلاس بهره میبرد.
لینکلن نویگیتور
قیمت پایه: ۷۷,۴۸۰ دلار
نویگیتور که برای مدل ۲۰۲۲ فیسلیفتی را تجربه کرده است، از تکنولوژیهای بیشتری برای رقابت با اسکالید برخوردار شده است. بهروزرسانی مهم این خودرو تجهیز به سیستم خودران بلوکروز است که با سوپر کروز جنرال موتورز رقابت میکند. در پیشرانهٔ نویگیتور اما تغییری ایجاد نشده و زیر کاپوت آن همچنان همان موتور ۳.۵ لیتری V6 توئین توربو قرار دارد که ۴۴۰ اسب بخار قدرت تولید میکند.
مرسدس بنز GLE
قیمت پایه: ۵۶,۱۲۰ دلار
هرچند نسل اول مرسدس بنز M کلاس صندلیهای ردیف سوم را ارائه میکرد اما این ویژگی در نسلهای بعدی حذف شد و دوباره در نسل کنونی GLE که در سال ۲۰۱۹ به بازار آمد بهعنوان یک آپشن سفارشی بازگشت. این خودرو با موتورهای مختلفی عرضه میشود که شامل ۲ لیتری چهار سیلندر در GLE350، شش سیلندر ۳ لیتری در GLE450 و GLE53 و هشت سیلندر ۴ لیتری در GLE580 و GLE63 خواهد بود.
مرسدس بنز GLS
قیمت پایه: ۷۷,۸۵۰ دلار
هرچند در بین شاسیبلندهای مرسدس بنز مدل G کلاس مشهورتر است اما GLS سه ردیفه خودروی بسیار راحتتری برای خانوادهها محسوب میشود. این خودرو در سه مدل مختلف بنامهای GLS450، GLS580 و GLS63 به بازار عرضه میشود اما کسانی که خواهان تجمل بیشتری هستند میتوانند سراغ مدل مایباخ GLS600 بروند. البته خریداران نسخهٔ مایباخ از صندلیهای ردیف سوم محروم خواهند بود.
ولوو XC90
قیمت پایه: ۴۹,۹۹۵ دلار
بزرگترین شاسیبلند ولوو میتواند هفت نفر را با ایمنی بسیار بالایی حمل کند. همچنین برای کسانی که نگران آلودگی هوا و گرمایش زمین هستند، ولوو نسخهٔ پلاگینهیبریدی T8 ریشارژ را برای XC90 ارائه میکند که میتواند تا ۵۸ کیلومتر را بهصورت تمام الکتریکی طی کند. همچنین انتظار میرود برای مدل ۲۰۲۳، نسخههای ضعیفتر T5 و T6 هم از سیستم هیبریدی خفیف بهرهمند شوند.
GMA
۱۷ خرداد ۱۴۰۱👑💎Range Rover💎👑
ممد ژانگولر
۱۷ خرداد ۱۴۰۱به نظر من یکیشو بخوام انتخاب کنم که متفاوت باشه و نوستالوژی و از همه نظر عالی
فقط یک گزینه دارم و اون حضرت دیفندر ۱۱۰🥇👑
بقیه هم یک چهارلیتری و ی کبریت تمام
Kf
۱۷ خرداد ۱۴۰۱جیزز
TML BN
۱۷ خرداد ۱۴۰۱من خودم عاشق دیفندرم ولی تو این گزینه واقعا نمیشه گفت رتبه یکه چون هیچکدومو رو نمیشه به عنوان رتبه اول انتخاب کرد
ممد ژانگولر
۱۷ خرداد ۱۴۰۱داداشا طوفانو حس کردین
وحشت ناک بود
به اندازه ۳۰ میلیون تومان لباس زیر و دیش ماهواره تو حیاط خونمون جمع شده بود که معلوم نبود مال کجاست اینا
Reza Waffen SS
۱۷ خرداد ۱۴۰۱من فقط یه دیفندر میخام باهاش برم مسافرت دور دنیا
TML BN
۱۷ خرداد ۱۴۰۱منم دقیقا یکدونه دیفندر ۹۰ میخوام تا ته مجهزش کنم بزنم به دل کوه و دشت
TML BN
۱۷ خرداد ۱۴۰۱به نظرم دیفندر اون سنگین رنگین بودن خودش رو حفظ کرده و مثل بعضی نزده تو کار اجق وجق
Regra loaded
۱۷ خرداد ۱۴۰۱با توحه به ارزش خرید اگر بخوایم نظر بدیم ولوو و جنسیس رده اول رو دارن
FTB
۱۷ خرداد ۱۴۰۱پس شما لطفا کلا نظر نده ://///
علی
۱۸ خرداد ۱۴۰۱جنسیس؟!!!! تو رو بخدا کره ای فن ها تو این پست ها نیان!!! اینجا جای کره ای ها نیست
NAVID۰۰۹۸
۱۷ خرداد ۱۴۰۱شاسیبلند اول باید کارایی آفرودری را در کمال آرامش و راحتی تقدیم مالکش بکنه !
انتخابم دیفندر شده !
عجیب عاشق این خودرو شدم در حالی که هیچگاه فکر نمیکردم از برند لندروور رنجروور خودرویی باشه که عاشقش باشم !
انتخاب بعدیم که خودم هم در شوک به سر میبرم از برند جیپ با نام واگونییر هست که بعد از دیدن چند ریویو و اون کیفیت بالایش به همراه جزئیاتش ، عاشقش شدم !
من به شخصه اول به جزئیات و کیفیت محصول نگاه میکنم و سپس باقی موارد !
از خدایان خواهانم یک عدد دیفندر به من هدیه بفرمایند اون هم از نوع مشکی و دو دَرَش با رینگ مشکی و لاستیگ گُل جنگی !
RezaRs
۱۷ خرداد ۱۴۰۱بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِیمِ قُلْ هُوَ اللَّهُ أَحَدٌ
البته بت اگه می خوای بپرستی به بتت بگو 😂💔
NAVID۰۰۹۸
۱۷ خرداد ۱۴۰۱داداش بُتِ ما شکسته !
RezaRs
۱۸ خرداد ۱۴۰۱خو میگی خدایان😂
محسن
۱۷ خرداد ۱۴۰۱عشق فقط gls
پدرام
۱۷ خرداد ۱۴۰۱لندروور ها همشون جذابن بر خلاف دیگر برندها که محصول خاصی ازشون جذاب هستن (از نظر طراحی) منظورم هست
GMA
۱۷ خرداد ۱۴۰۱دیسکاوری از این قاعده مستثنی هست البته! 🙂
seyedjavad.mercedesbenz
۱۷ خرداد ۱۴۰۱دوستمون نمای عقب دیسکاوری رو ندیده 😂
●●
■
/______\
یه همچین حالتی داره دیسکاوری عزیز
TML BN
۱۷ خرداد ۱۴۰۱پشت دیسکاوری سکته مغزی کرده😂😂
پدرام
۱۷ خرداد ۱۴۰۱دیسکاوری اسپورت این طور نیست خوبه
جناب ایکس
۱۸ خرداد ۱۴۰۱اینم طراحشه که تو گرند تور نشون دادن😂
https://static.carthrottle.com/workspace/uploads/posts/2018/03/7fd767b2f51beb0bf4c212f43377fac4.jpg
مجید گل زاده
۱۷ خرداد ۱۴۰۱سلام
کراس اوورهای ارزشمندی مثل هوندا پایلوت، هیوندای پالیسید و مزدا cx9 هستند که کیفیت بسیار خوبی دارند و ارزش اعتماد بالایی دارند.بیشتر اینها در یک کلاس بندی نیستند، بعضی SUV لوکس هستند بعضی کراس اوور
Hadi
۱۷ خرداد ۱۴۰۱من تو این جمع انتخابم جیپ گرند واگنییر هست👌🏼
بعدشم LX600 و اسکلید…
پیام
۱۷ خرداد ۱۴۰۱X7
meysam
۱۷ خرداد ۱۴۰۱آکورا از تو عکس که منو جذب نمیکنه
اسمی هم زیاد ازش شنیده نمیشه
ولی باید چیز خفنی باشه که از بین این همه گزینه از همه بیشتر می فروشه
وگرنه رقیب با همون محدوده قیمت زیاد داره
قاطر فروش
۱۷ خرداد ۱۴۰۱چیزی که توی بررسی های اکورا دیدم سواری خیلی خوبشه
منم نمیدونم مگه چقدر خوب بوده ک دل امریکایی هارو برده ولی انتخاب من گراند واگنییره ک بر خلاف بیشتر زیر مجموعه های فیات از کیفیت و لذت سواری بالایی بهره منده
meysam
۱۷ خرداد ۱۴۰۱اون بیوکه انگار کار دست طراحان چینیه.
خیلی افت کرده
علی
۱۷ خرداد ۱۴۰۱اگه اولویت برام دوام باشه:لکسوس GX
اگه ابهت خودرو برام مهم باشه:جیپ واگنییر
اگه پیشرانه اسپورت خودرو برام مهم باشه:مرسدس
انتخاب حودم:اکورا
آدمیزاد
۱۷ خرداد ۱۴۰۱فقط ابهت قدرت اسکالید
matin
۱۷ خرداد ۱۴۰۱با توجه به قیمت کادیلاک XT6 و ولوو XC60 از همه بهتر و به صرفه ترن
Amard
۱۷ خرداد ۱۴۰۱لندرور و لکسوس ال ایکس واقعا جذاب هستن از نظر طراحی مخصوصا اینکه توانایی افرود هم دارن
viper2
۱۷ خرداد ۱۴۰۱جمس یوکان دنالی . کادیلاک سکالید . جیپ گرند واگنییر . البته گزینه اول تو لیست نبود .
TML BN
۱۷ خرداد ۱۴۰۱میون این همه خوشگل کدوم انتخاب کنم؟؟😂😂
من خودم XC90 و دیفندر و GX
با احترام به بقیه رقبا🌹
TML BN
۱۷ خرداد ۱۴۰۱الان یک نگاهی به کامنت ها گردم رای اکثریت اگاری دیفندره
Clean energy (سلام فرمانده)
۱۷ خرداد ۱۴۰۱رنجرور
دیفندر
gls
اسکلید
واگنییر
ال ایکس
امیر
۱۷ خرداد ۱۴۰۱گرندواگنیر ترکیب بسیار خوب و کامل از تمامی نیاز ها
جادار و لوکس و با کیفیت با موتور قدرتمند و اصیل!
در زمینه افرود هم قطعا حرف هایی برای گفتن داره(نسبت به رقبای خودش مثل اسکلید و نویگیتر و…)
با موتور جدید هم بیاد که عملا رقیبی نداره دیگه
javadhy
۱۷ خرداد ۱۴۰۱بنظرم لینکلن اویاتور خیلی ارزش قیمت بالایی داره ۵ هزار تا روش gle بی نقصه و همه نیاز هارو برطرف میکنه ولی عشقی بخوام انتخاب کنم دیفندر ،خیلی خیلی خوبه، اگرم کلا بودجه بالا برای خرید خودرو شاسی بلند داشته باشم فقط و فقط g63 و دیگر هیچ
زیزیگولو
۱۷ خرداد ۱۴۰۱من تو این جمع از آئودی خوشم میاد ولی اسکالید هم بدجوری داره دلبری میکنه
R@m!n
۱۷ خرداد ۱۴۰۱اکثر ماشینای این لیست ردیف سوم یه صرف یه آپشن دکوری و بی ارزش هست که یه آدم عادی توش جا نمیشه به جز چند مدل مثله اسکلید و نوگیتور و واگونییر بقیه صرفا برای جذب مشتری آمریکایی بزور یه ردیف چپوندن که به قیمت از بین رفتن قسمت بار شده. راجب آفرودم که متاسفانه چند نفر فقط تو تخیلاتشون انتظار شق القمر دارن که از یه کراس 3 ردیفه با فاصله محوری زیاد به جز چهارتا تپه بالا پایین کردن که یه کراس اوور معمولی هم انجام میده نباید انتظار خاصی داشت حالا مهم نیست دینفدر باشه یا گرندچروک یا هر برند دیگه ای.
چیزی که بر اساس تجربه مالکین دیده شده رنجروور قطعا اول هست تو رنج 90 تا 110 هزارتا و ماشین دومی که از لحاظ امکانات و کیفیت متریال قابل رقابته نویگیتور هست و رده سوم هم میشه به طور مشترک به بقیه بر حسب سلیقه نسبت داد.
mos
۱۷ خرداد ۱۴۰۱اکثر اینا برای مشتری کافیه مخصوصا کراس اور هایی مثل اویاتور و MDX که از اول با ردیف سوم طراحی شدن. چون معمولا آدم بالغ ردیف سوم نمیشینه و همه هم به اون فضای اس یو وی فول سایز نیاز ندارن و نمیخوان دردسر هاش رو تحمل کنن.
R@m!n
۱۷ خرداد ۱۴۰۱بله برای ۹۰ درصد مردم دنیا همون دو ردیف کافیه اما تو آمریکا چون مردمش دنبال همه چیز با هم هستن SUV فول سایز ساخته شده و اتفاقا ردیف سوم رو با فضای بار زیاد می خوان.
یوسف
۱۷ خرداد ۱۴۰۱انتخاب من اول رنجرور هست بعد دیفندر بعدش کادیلاک…. بجز بنز بقیه هم رتبه چهارم…. بنز هم از نظر من ون حساب میشه نه شاسی بلند
JDM lover
۱۷ خرداد ۱۴۰۱اول رنجروور
بعد اسکالید و نویگیتور
بعدم gls و…
arshiaSVJ
۱۷ خرداد ۱۴۰۱اویاتور XD
2311
۱۷ خرداد ۱۴۰۱هیچکدوم،تسلا مدل اکس پلد رو انتخاب میکنم
جناب ایکس
۱۸ خرداد ۱۴۰۱منم یه پرس کوبیده میخوام…
ماکان
۱۷ خرداد ۱۴۰۱سلام . از بین همه اینها انتخاب من اول بی ام و X7 بعدش مرسدس بنز GLS و در آخر هم کادیلاک اسکالید و جیپ گرند واگنییر
رولز رویس کولینان و بنتلی بنتایگا سه ردیف صندلی ندارند ؟ یا به دلایل دیگری این دوتا را وارد لیست نکردند ؟
علی
۱۸ خرداد ۱۴۰۱لندروور اول کادیلاک دوم لکسوس سوم ، البته که همشون خوبن
Mf1
۱۷ خرداد ۱۴۰۱هر کسی سلیقه خودش داره ولی بنظر من لینکلن نویگیتور طراحی بینظیره داره که طراحیش از خیلی برندهای معروف بهتره
ابوالفضل
۱۷ خرداد ۱۴۰۱اینقدر تنوعشون بالاس که آدم نمیدونه کدومو انتخاب کنه خداروشکر که آمریکا زندگی نمیکنیم
مرگ بر آمریکای جنایتکار