چشم اندازهفته نامه

قوی‌ترین سدان‌های سال 2024، از کادیلاک و چارجر تا تایکان و تسلا

سدان‌هایی که در اینجا خواهید دید، با قدرتی از نزدیک ۷۰۰ اسب بخار تا بیش از ۱۰۰۰ اسب بخار، حتی از برخی سوپراسپرت‌ها هم قوی‌تر هستند.

تا حدود دو سه دهه پیش، متداول‌ترین خودروهای بازار سدان‌ها بودند و این ماشین‌های سه جعبه‌ای همه‌جا دیده می‌شدند اما امروز شاسی‌بلندها حکمرانی بازارهای خودروی جهان را در دست گرفته‌اند. بااین‌حال، برخی از خودروسازان، همچنان به تولید سدان‌ها ادامه می‌دهند و حتی به ساخت نسخه‌های پرفورمنس می‌پردازند. در بین انتخاب‌های رو به کاهش از سدان‌های اسپرت حاضر در بازار، برخی از این مدل‌ها قدرت و پرفورمنسی در حد سوپراسپرت‌ها را ارائه می‌کنند. ازاین‌رو، در ادامه قصد داریم با قوی‌ترین سدان‌های بازار در سال ۲۰۲۴ آشنا شویم.

۱۱-کادیلاک CT5-V بلک‌وینگ

قدرت: ۶۶۸ اسب بخار

پیشرانه ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ
گشتاور ۸۹۵ نیوتن متر
قیمت ۹۴,۸۹۰ دلار

CT5-V بلک‌وینگ هر آنچه که از یک سدان اسپرت جذاب می‌خواهید را ارائه می‌کند. ۶۶۸ اسب بخار قدرت، شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ۳.۴ ثانیه، دیفرانسیل عقب و گیربکس دستی. این همچنین یکی از آخرین خودروهای سوپرشارژ در بازار آمریکا محسوب می‌شود و بنابراین گونه‌ای در حال انقراض خواهد بود. بلک‌وینگ در کنار پیشرانهٔ خشن و قدرتمندش، یک سدان کاربردی است که می‌تواند به‌صورت روزمره مورداستفاده قرار گیرد. پیشرانهٔ هشت سیلندر LT4 این خودرو با اسکالید V و شورلت کامارو ZL1 مشترک است. ترکیبی از سادگی و سرکشی، بلک‌وینگ را به یک ماسل کار چهاردر واقعی تبدیل کرده است.

۱۰-دوج چارجر دیتونا اسکات پک

قدرت: ۶۷۰ اسب بخار

پیشرانه الکتریکی دو موتوره
گشتاور ۸۵۰ نیوتن متر
قیمت ۷۵,۱۸۵ دلار

نسل جدید چارجر هرچند شاید جذابیت نسل قبلی را نداشته باشد اما به لطف قوای محرکهٔ الکتریکی جدید، هنوز هم می‌توان آن را در لیست قوی‌ترین خودروهای بازار دید. چارجر جدید که در نسخه‌های سدان و کوپه تولید می‌شود، از اواخر امسال در دو مدل الکتریکی راهی بازار خواهد شد که مدل قوی‌تر، اسکات پک نام دارد. دو موتور الکتریکی در چارجر اسکات پک حداکثر ۶۷۰ اسب بخار قدرت تولید می‌کنند اما این قدرت صرفاً به مدت ۱۵ ثانیه با فشردن دکمه‌ای بنام پاورشافت ارائه می‌شود و قدرت موتورها در حالت عادی ۶۳۰ اسب بخار خواهد بود. بااین‌حال، چارجر با همین قدرت هم ظرف تنها ۳.۳ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

۹-مرسدس AMG C63 S E Performance

قدرت: ۶۸۰ اسب بخار

پیشرانه ۲.۰ لیتری I4 توربو هیبرید
گشتاور ۱۰۲۰ نیوتن متر
قیمت ۸۵,۰۵۰ دلار

جدیدترین نسل مرسدس C63 موتور V8 قبلی را کنار گذاشته و تعداد سیلندرها را نصف کرده است. زیر کاپوت این خودرو یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو قرار گرفته ولی حالا در عوض از سیستم پلاگین‌هیبریدی با یک موتور الکتریکی ۲۰۴ اسب بخاری در عقب بهره می‌برد که مجموع خروجی را به ۶۸۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۲۰ نیوتن متر گشتاور می‌رساند. هرچند C63 جدید روح جذاب و سرکش خود را از دست داده اما قدرت بسیار بیشتری نسبت به ۵۱۰ اسب بخار نسل قبلی دارد که شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر ۳.۳ ثانیه را فراهم می‌کند و درعین‌حال مصرف سوخت کمتری هم دارد.

۸-ب‌ام‌و M5

قدرت: ۷۲۷ اسب بخار

پیشرانه ۴.۴ لیتری V8 توئین توربو هیبرید
گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر
قیمت ۱۲۰,۶۷۵ دلار

نسل جدید ب‌ام‌و M5 از مرز ۷۰۰ اسب بخار عبور کرده و وارد قلمروی سوپراسپرت‌ها شده است. این نیرو که به هر چهارچرخ منتقل می‌شود، موشک زمین به زمین جدید باواریا را ظرف ۳.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. این در حالی است که نسل قبلی M5 تنها ۶۲۵ اسب بخار قدرت داشت. بااین‌حال، نسل جدید سوپرسدان ب‌ام‌و به دلیل سیستم پلاگین‌هیبریدی که در کنار همان پیشرانهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی قبلی قرار گرفته، با وزن ۲.۵ تن، بسیار سنگین‌تر از نسل قبلی شده است.

۷-پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid

قدرت: ۷۸۰ اسب بخار

پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو هیبرید
گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر
قیمت ۲۲۸,۴۹۵ دلار

این خودرو نه‌تنها قوی‌ترین پانامرای تاریخ محسوب می‌شود بلکه یکی از قوی‌ترین پورشه‌های تاریخ هم به‌حساب می‌آید و از لحاظ قدرت فاصلهٔ چندانی با هایپرکار ۹۱۸ ندارد. چنین نیروی عظیمی توسط یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 توئین توربو به همراه یک موتور الکتریکی تولید می‌شود و خودرو را ظرف ۲.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رساند. همچنین یک پکیج باطری ۲۵.۹ کیلووات ساعتی هم امکان پیمودن تا ۵۰ کیلومتر را به‌صورت تمام الکتریکی فراهم می‌کند. البته این ویژگی‌ها هرگز ارزان به دست نمی‌آید و قیمت پانامرا توربو S هیبرید از ۲۲۸ هزار دلار آغاز می‌شود.

۶-مرسدس AMG S63 S E Performance

قدرت: ۸۰۰ اسب بخار

پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو هیبرید
گشتاور ۱۴۳۰ نیوتن متر
قیمت ۱۸۳,۴۰۰ دلار

شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت حتی در سدان‌های مجللی مثل مرسدس S کلاس هم برای برخی مهم است و به همین دلیل، شرکت آلمانی نسل جدید پرچم‌دار خانوادهٔ این ماشین را با قدرت ویرانگر به بازار فرستاده است. S63 مثل C63 یک موتور الکتریکی در عقب را با پیشرانهٔ بنزینی سنتی ترکیب کرده با این تفاوت که زیر کاپوت S63 برخلاف برادر کوچک‌تر یک نیروگاه ۴ لیتری V8 توئین توربو قرار گرفته که مجموعاً ۸۰۰ اسب بخار قدرت را به چرخ‌ها تحویل می‌دهد تا این سدان لوکس را ظرف تنها ۳.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت برساند.

۵-مرسدس AMG GT63 S E Performance

قدرت: ۸۴۳ اسب بخار

پیشرانه ۴.۰ لیتری V8 توئین توربو هیبرید
گشتاور ۱۴۰۰ نیوتن متر
قیمت ۱۵۴,۵۰۰ دلار

این سدان مرسدس هم که پسوند E Performance دارد، از همان قوای محرکهٔ S63 استفاده می‌کند با این تفاوت که در اینجا پیشرانه‌های بنزینی و الکتریکی کمی قوی‌تر هستند و مجموع خروجی ۸۴۳ اسب بخاری را ارائه می‌کنند تا GT63 S E Performance به قوی‌ترین سدان درون‌سوز حال حاضر جهان تبدیل شود. سوپرسدان مرسدس با این نیرو، ظرف ۲.۸ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد که نزدیک به نیم ثانیه از S63 سریع‌تر است.

۴-آئودی E-Tron GT RS پرفورمنس

قدرت: ۹۲۵ اسب بخار

پیشرانه الکتریکی دو موتوره
گشتاور ۱۰۰۰ نیوتن متر
قیمت ۱۷۶,۳۰۰ دلار

E-Tron GT پسرعموی ضعیف‌تر پورشه تایکان محسوب می‌شود که همیشه زیر سایهٔ این سدان الکتریکی اشتوتگارتی قرار داشته است اما در به‌روزرسانی میان‌دوره‌ای E-Tron GT، آئودی قدرت آن را به میزان قابل‌توجهی افزایش داده است. این شرکت همچنین یک نسخهٔ پرچم‌دار جدید بنام RS پرفورمنس را هم به خانوادهٔ این ماشین اضافه کرده که ۹۲۵ اسب بخار قدرت دارد و قوی‌ترین خودروی تاریخ ارباب حلقه‌ها محسوب می‌شود. E-Tron GT RS پرفورمنس برای رسیدن به سرعت صد کیلومتر بر ساعت به تنها ۲.۴ ثانیه زمان نیاز دارد.

۳-تسلا مدل S پلد

قدرت: ۱۰۲۰ اسب بخار

پیشرانه الکتریکی سه موتوره
گشتاور ۱۴۲۵ نیوتن متر
قیمت ۹۱,۶۳۰ دلار

عبور از مرز ۱۰۰۰ اسب بخار در دنیای سدان‌ها مستلزم استفاده از قوای محرکهٔ الکتریکی است و تسلا در مدل S پلد با سه موتور به این مهم دست پیدا کرده است. این سدان آمریکایی یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای جهان محسوب می‌شود و ظرف تنها ۱.۹۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. مدل S در کنار چنین شتاب خارق‌العاده‌ای که بسیاری از سوپراسپرت‌ها را مغلوب می‌کند، یک سدان کاملاً کاربردی است و همچنین با قیمت زیر ۱۰۰ هزار دلار، برای چنین پرفورمنسی قیمت بسیار مناسبی دارد.

۲-پورشه تایکان توربو GT

قدرت: ۱۰۳۴ اسب بخار

پیشرانه الکتریکی دو موتوره
گشتاور ۱۳۴۰ اسب بخار
قیمت ۲۳۱,۹۹۵ دلار

تایکان توربو GT به‌عنوان پرچم‌دار جدید خانوادهٔ سدان الکتریکی پورشه، چند ماه پیش معرفی شد. این خودرو از نسخهٔ ارتقاءیافتهٔ قوای محرکهٔ دو موتورهٔ تایکان توربو S استفاده می‌کند که در عقب به یک موتور جدید مجهز شده است. البته تایکان توربو GT در حالت عادی ۷۸۹ اسب بخار قدرت دارد اما با فعال کردن لانچ کنترل این رقم به ۱۰۳۴ اسب بخار می‌رسد و برای دو ثانیه نیز حداکثر ۱۱۰۸ اسب بخار قدرت را ارائه می‌کند. در ژانویهٔ ۲۰۲۴ یک پروتوتایپ تایکان توربو GT با ثبت تایم ۷ دقیقه و ۷.۵۵ ثانیه، به سریع‌ترین سدان نوربرگ‌رینگ تبدیل شد.

۱-لوسید ایر سافایر

قدرت: ۱۲۳۴ اسب بخار

پیشرانه الکتریکی سه موتوه
گشتاور ۱۹۴۰ اسب بخار
قیمت ۲۵۰,۵۰۰ دلار

ایر سافایر که پرچم‌دار اولین محصول لوسید محسوب می‌شود، به نظر می‌رسد صرفاً برای مغلوب کردن تسلا مدل S پلد طراحی شده است. البته مردان این استارتاپ آمریکایی تصمیم گرفتند با اختلاف زیادی از تسلا پیشی بگیرند و به همین دلیل، با استفاده از سه موتور، قدرت فوق‌العادهٔ ۱۲۳۴ اسب بخاری را ارائه کردند. سافایر با وجود وزن ۲۴۲۰ کیلوگرمی، به لطف این نیروی عظیم و البته نزدیک به ۲۰۰۰ نیوتن متر گشتاور فوری، ظرف ۱.۹ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این خودرو با زمان ۸.۹۳ ثانیه، رکورد سریع‌ترین سدان تولیدی در ۴۰۰ متر را هم شکسته است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۷۸ رای

منبع
CarBuzz

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه‌ها

  1. راستگو

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (136 ديدگاه)

    کادیلاک پانامرا ائودی و S63
    چارجر دیتونا بغیر از الکتریک بودن ک ایرادشه یه ایراد طراحی هم داره
    بنظرتون بدنه ش از جلو از حد معمول (یه دوج نه سایر)واید بودنش کم نیس؟

    موافقم 10
    مخالفم 4
    1. amirkhanzadeh

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (366 ديدگاه)

      همشون خوب هستند جز تسلا
      شرکت تسلا با ساخت ماشین های بی روح گند زده به جامعه خودروها

      موافقم 13
      مخالفم 8
      1. 90s culture

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (202 ديدگاه)

        بااین که من طرفدار خودروهای بنزینی هستم ولی نباید این نکته رو از یاد برد که اگر تسلا امروز نبود شاید خیلی از خودروهای سدان پرقدرت برای رقابت با مدل S، دیگر دنبال افزایش قدرت و کارایی نبودن یا اصلاً بخاطر افزایش فروش شاسی بلند ها به کل محو می شدند!!!
        تسلا محرک جنگ قدرت در سدان ها بود…

        موافقم 15
        مخالفم 5
      2. B

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (756 ديدگاه)

        یسوال چرا این اشکالو از لوسید نمیگیرین؟

        موافقم 6
        مخالفم 6
    2. amir

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3390 ديدگاه)

      حالا چند روز پیش یکی داشت بلبل زبونی میکرد که آلمان سدان قوی تر از کادیلاک بلک وینگ نداره خبر نداشت بلک وینگ کوچیک جمعه خوده آمریکاییاست!

      موافقم 11
      مخالفم 6
      1. Taha Ayoobi

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (3566 ديدگاه)

        امیر خیلی ببخشینا، خیلیییییی ببخشین؛

        توی لیست بالا از بعد کادیلاک همه یا تمام برقی بودن با هیبریدی.

        تنها درونسوز کامل لیست فقط کادیلاک بود.

        موافقم 14
        مخالفم 4
        1. car lover

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (991 ديدگاه)

          طاها کادیلاک خالی نگو، یه حضرتی، یه پادشاهی، یه عالیجنابی چیزی قبلش بگو👑🏆

          موافقم 6
          مخالفم 9
        2. حسن

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (1907 ديدگاه)

          انقد ذوق کرده که نگا نکرده برق ان گفته بذار تیکنولوجی قدرتی را همین اول بزنم تو صورت همه
          تازه دوج هلکت ردای را هم ننوشتن
          اون حضرت 800 اسب قدرت داره

          موافقم 8
          مخالفم 5
        3. amir

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3390 ديدگاه)

          ربطی نداره برقی بنزینی هیبریدشو ول کن
          پریروز اون بلبل زبون سوشیانت میگفت قویتر ازش نیست!! کاری هم به بنزینی برقی هیبرید نداشت

          موافقم 5
          مخالفم 4
      2. حسن

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1907 ديدگاه)

        حداقل متن و مشخصات خودروها را بخون بعد کامنت بذار
        الان اینا کدومش قویتره

        موافقم 4
        مخالفم 4
      3. سوشیانت

        ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (3220 ديدگاه)

        ماشین درون سوز رو با هیبرید و برقی مقایسه میکنی😂

        موافقم 5
        مخالفم 4
        1. محمدهادی

          ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (2315 ديدگاه)

          اوه اوه
          پسر چه خبره
          عجب خرتوخریه
          خودروها با خودشون هم رقابت دارن!!
          واقعا شرکت ها دنبال چین؟؟

          موافقم 6
          مخالفم 1
      4. سروش

        ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (1 ديدگاه)

        تو کی هستی که بخوای همچین حرفی بزنی

    1. amir

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3390 ديدگاه)

      اتفاقا من اون روز از آقای اشتری پرسیدم و جوابی بهم نداد

      موافقم 8
      مخالفم 3
      1. Taha Ayoobi

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (3566 ديدگاه)

        در مورد چی؟

        موافقم 2
        مخالفم 1
        1. amir

          ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3390 ديدگاه)

          همین شباهت این دو ماشین که پیدا کردی

          موافقم 1
          مخالفم 2
        2. Taha Ayoobi

          ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3566 ديدگاه)

          آره خیلی عجیبه، به نظر من که تیبرون رو از رو اون برداشتن

          موافقم 2
          مخالفم 1
    2. Taha Ayoobi

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3566 ديدگاه)

      آقا برگام،

      https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://en.wikipedia.org/wiki/Mercury_Cougar&ved=2ahUKEwiJ-_mgxveHAxV39bsIHRC8MBoQFnoECAYQAQ&usg=AOvVaw0ok4o6TfYvhmtNup-yDSu7

      تو این لینکه که فرستادم، عکس اول اون پشت یه ماشینه، خیلییی شبیه دناس.

      موافقم 4
      مخالفم 1
      1. علی Shelby

        ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (274 ديدگاه)

        طاها اگه اشتباه نکنم هونداست

        موافقم 6
        مخالفم 1
        1. Taha Ayoobi

          ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3566 ديدگاه)

          آره لوگوش معلومه یه ذره.

          پیداش کردم، هوندا آکورد 2008.

          https://www.cnet.com/roadshow/news/2008-honda-accord-first-look/

          خود دناعه، ولی اون قسمت پایین چراغ رو نداره، اگه اون بود دقیقا میشد دنا

          موافقم 5
          مخالفم 1
      2. محمدهادی

        ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2315 ديدگاه)

        عجیب نیست
        اون یه هوندای معروفه
        فککنم آکورد سال ۲۰۰۵ باشه
        دنا تلفیقی از طراحی ماشین های فورد و مرسدس کلاس سی ۲۰۱۰ بود
        این فرم پهلو در بسیار خودروها مثل اشکودا و بی ام و و حتی فولکس واگن هم بسیار بکار رفته
        درواقع ایرانخودرو از این سبک طراحی پهلوی خودرو در محصول خودش استفاده کرد

        1. Taha Ayoobi

          ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3566 ديدگاه)

          👏👏👏

  2. KOATEON

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    اگر بحث لذت رانندگی رو بزاریم کنار واقعا منطقی ترین گزینه تسلا و لوسید عه فک کن ۱۰۰۰ اسب بخار با ۹۱ هزار دلار،
    خدایی اسب بخار رو کیلویی هم حساب می‌کرد گرون تر در میومد !

    موافقم 15
    مخالفم 5
  3. 𝐀𝐥𝐢

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1397 ديدگاه)

    عجب لیست معرکه ای!

    1. Mr AR

      ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (34 ديدگاه)

      اره ولی اختلاف 1.4 مایل درگ تسلا و پورش تقریباً 0.2 صدم ثانیس
      ولی اختلاف نورنبرگرینگش تقریباً 18 ثانیه
      سبحان الله

  4. Hamidr

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    به معجزه تسلا پی بردید ایا ؟

    مخالفم 13
    1. car lover

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (991 ديدگاه)

      معجزه یعنی قدرت با موتور حجیم و توربو شارژ و سوپرشارژ نه با یه پک باتری

      موافقم 12
      مخالفم 4
    2. amir

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3390 ديدگاه)

      پورشه تایکان : راست میگی دادا؟ دروغ که تو کارت نیست؟

      موافقم 7
      مخالفم 3
      1. سوشیانت

        ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (3220 ديدگاه)

        تایکان فقط قدرتش بیشتره از لحاظ شتاب و سرعت همچنان از تسلا عقب تره

        موافقم 1
        مخالفم 9
        1. Mr AR

          ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (34 ديدگاه)

          سبحان الله
          پس چرا رکورد نورنبرگرینگش اینقدر بهتره

        2. سوشیانت

          ۲۸ مرداد ۱۴۰۳
          سوابق: (3220 ديدگاه)

          مشکلی نیست تسلا هم تایم درگش بهتره

  5. hosen

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    شتاب ۱.۹ ثانیه!
    همینطوری پیش بره تا ده سال دیگه شتاب صفر تا صد میشه تو کسری از ثانیه😂

    موافقم 9
    مخالفم 2
  6. Elmiraj

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3178 ديدگاه)

    بیش از ۱۰۰۰ اسب و شتاب ۲ ثانیه با قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلار….!!!

    برای رقبا ده سال دیگه هم امکان پذیر نیست…

    موافقم 4
    مخالفم 14
    1. car lover

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (991 ديدگاه)

      نگران نباش سامسونگ یه جاروبرقی زده 2000000 اسب بخار قدرت با صفرتاصد 1 ثانیه

      موافقم 13
      مخالفم 5
    2. JaMsHiD_R1988

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2322 ديدگاه)

      قیمت یه نیسان پاترول سوپر سافاری پر کارکرد از دبی : پونزده هزار دلار
      قیمت کیت توربو استیج چهار و قطعات کامل اینترنال فورج شده و تیتانیوم : چهل هزار دلار
      قیمت دیفرانسیل تقویت شده و میلگاردن و گیربکس سکوئنشال : چهل هزار دلار
      تازه آفرودم برات می‌ره مشکل شارژر هم نداری تازه هیجان و روح هم داره ملت هم فح.شت نمیدن

      موافقم 11
      مخالفم 2
    3. ! i M α η δ υ α R

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2277 ديدگاه)

      تابوت سازی تسلا ، توی سگمنت بی روح سازی / مرده سواری ، هیچ رقیبی در دنیا نداره …

      خودش تنهاست ، خوشبختانه …

      رقبا تا ابد توی این سگمنت ، به تابوت سازی تسلا نمی رسند …

      موافقم 10
      مخالفم 2
    4. راستگو

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (136 ديدگاه)

      و الکتریک هیچ دخالتی توش نداره😂

      موافقم 3
      مخالفم 2
      1. JaMsHiD_R1988

        ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (2322 ديدگاه)

        دقیقا👍

  7. واو

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1 ديدگاه)

    فقط قیمت پورش !!!!!!!!

    موافقم 2
    مخالفم 1
  8. BMZ

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (132 ديدگاه)

    V8 – سوپرشارژ – 6.2 لیتر – دف عقب
    بدون تعصب حلال ترین این لیست کادیلاک هستش
    باید به اینم توجه داشت که بقیه با کلی سیستم هیبریدی و وزن بالای 2 تن ، بین 600 تا بیش از 800 اسب دارن
    برقی ها هم که تکلیفشون معلومه

    موافقم 11
    مخالفم 2
    1. Taha Ayoobi

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (3566 ديدگاه)

      حلالو خوب گفتی

  9. Amirsh

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (131 ديدگاه)

    فقط آلمانی و آمریکایی هستن تو لیست
    ژاپنیا باید یکم بجنبن

    موافقم 1
    مخالفم 5
  10. BMZ

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (132 ديدگاه)

    آقا مثل اینکه لامبورگینی تمراریو اومده !!!

    1. froG-driVer

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (906 ديدگاه)

      جدی میفرمایید؟!

      موافقم 2
      مخالفم 1
  11. جرمی کلارکسون

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (686 ديدگاه)

    ام ۵ جدید ببین ترو خدا شبیه ماموت شده

    موافقم 10
    مخالفم 1
    1. JaMsHiD_R1988

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2322 ديدگاه)

      ماموت❌
      خوک با رگه هایی از چینی ها✔️

      1. جرمی کلارکسون

        ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
        سوابق: (686 ديدگاه)

        قشنگ بود👏

  12. مازیار

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (3163 ديدگاه)

    https://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2024/08/Supersedans-8.jpg

    از این خیلی خوشم میاد
    قهرمان بوکس با کت و شلوار شیک

    1. froG-driVer

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (906 ديدگاه)

      این ممد علی کلیِ در حال نمازه…

      موافقم 4
      مخالفم 1
  13. froG-driVer

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (906 ديدگاه)

    بجز m5(چاقِ کندِ زشتِ##) و c63(من دوستش ندارم) و تسلا(جاروبرقی زشت بی روح فقط سریع) و چارجر دیتونا(که مثل m5،ابهت نسل قبل رو ری استارت کرده) ،همشون عشقن.
    ولی انصافا بعد سه تای اول،قیمتا خیلی گرون میشن،خیلی.یدونه تسلا خوش قیمته که اونم ماشین به حساب نمیاد.قاطی جارو برقی های قدرتمنده…

    موافقم 5
    مخالفم 2
  14. BlackWing

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1260 ديدگاه)

    با اختلاف بیشترین لذت رانندگی رو کادیلاک ارائه میده ، بهترین شاسی و فنربندی رو هم بلک وینگ داره

    موافقم 4
    مخالفم 6
    1. car lover

      ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (991 ديدگاه)

      دقیقا، یه ماشین 8 سیلندر خالص، سوپرشارژ، با گیربکس دستی، دیفرانسیل عقب

      موافقم 2
      مخالفم 2
  15. نویدی

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (370 ديدگاه)

    👑M5👑

    موافقم 4
    مخالفم 4
  16. حسن

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1907 ديدگاه)

    دوج هلکت ردای 800 اسب قدرت داره
    وقتی پای قدرت وسطه و چارجر تو لیست نیست یعنی در کاباز را باید تخته کنن

    موافقم 4
    مخالفم 4
    1. car lover

      ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (991 ديدگاه)

      داداش اونا توقف تولید شدن
      ولی توی قدرت واقعا دوج رو دست نداره

  17. علی Shelby

    ۲۶ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (274 ديدگاه)

    همشون خفنن بجز اون چارجر دیتونا اصلا مثل نسل های قبل جذاب نیست متاسفانه

    موافقم 2
    مخالفم 2
  18. amirboss

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (533 ديدگاه)

    بهترین کاربرد خودرو های برقی مربوط به کلاس سدان هست. کلاسی که به نسبت مدنظر خانواده ها ست. جدا از کلاس ساخت،انتظار از این خودرو ها قابلیت پیمایش بالا در کنار نرمی و راحتی و مقرون به صرفه بودن برای مصرف کننده هستش.
    حالا جدا از قیمت و زیرساخت های مرتبط و یه سری پارامترها و جدا از تعصب احمقانه،آئودی می‌تونه بهترین گزینه باشه.

    موافقم 2
    مخالفم 1
  19. علی جردن

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (1858 ديدگاه)

    فقط لانچ تایکان … به به تو ۲ ثانیه صد اسب بخار قدرت بهت اضافه می کنه چه تجربه نابی … به به

    موافقم 1
    مخالفم 1
  20. M power

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (259 ديدگاه)

    شاید شما خوشتون نیاد ولی من m5 رو دوس دارم

    1. JaMsHiD_R1988

      ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
      سوابق: (2322 ديدگاه)

      خوش به حالت باهاش حال میکنی …

  21. علی

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (760 ديدگاه)

    فقط ارباب حلقه ها ،😘😘😘 GT زیباترین چهره باکیفیت ساخت بالا و ماندگارترین طراحی
    بعدشAMG GT و s کلاس

    موافقم 3
    مخالفم 1
  22. ابوالفضل

    ۲۷ مرداد ۱۴۰۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    خطاب به کاربر امیر
    چند تا آلمانی که میبینی همچین قدرت هایی دارن با موتور V8 تویین توربو هیبرید بهش رسیدن
    کادیلاک تنها درون سوز کامل لیسته و جالبش اینه با وجود قدرت کمتر و دف عقب بودن شتاب صفر تا صد برابر با M5 داره
    یه نگاه به قیمت ها هم بندازید
    ولی همشون قابل تحسین هستن
    جای هلکت ردآی هم خیلی خالیه

    موافقم 2
    مخالفم 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا
فهرست