برنامهٔ تلویزیونی قدیمی و باسابقهٔ ماشین هفته هرسال فرش قرمزی را برای اهدای جوایز سالانهٔ خودروها به انتخاب رانندگان خود برگزار میکند. برای انتخاب این خودروها، عواملی که بیشترین اهمیت را برای خریداران دارند شامل قیمت، کارایی، پرفورمنس، مصرف سوخت و البته لذت رانندگی، بررسی میشوند و سپس تیم تحریریهٔ ماشین هفته بهترین مدلها را در انواع کلاسها از سدان خانوادگی و خودروهای لوکس گرفته تا کراساوورهای بزرگ و پیکاپها انتخاب میکنند. پسازاین، از بین این خودروهای برتر نیز بهترین خودروی سال انتخاب میشود.
برای انتخاب این خودروها از تجربیات شخصی کارکنان هم استفاده میشود اما تعصبات و علاقههای شخصی هیچ نقشی در انتخابها ندارند. به بیان ساده، خودروهایی که توسط ماشین هفته انتخاب میشوند، تمام ویژگیهایی که خریداران میخواهند را ارائه میکنند. امسال همچنین بخش جدید و مجزایی به خودروهای الکتریکی اختصاص پیدا کرده است تا به رشد روزافزون این خودروها پاسخ داده شود. جوایز بهترین خودروهای سال به انتخاب رانندگان ماشین هفته از سال ۱۹۸۳ هرساله اهدا میشود. حال با این مقدمه سراغ معرفی بهترین خودروهای سال ۲۰۲۲ از نگاه رانندگان این برنامه میرویم.
بهترین سدان خانوادگی
هوندا سیویک
با توجه به اینکه این روزها سدانهای سنتی کمتری تولید میشوند و اکثر خانوادههایی که خواهان این خودروها هستند سراغ نمونههای کوچکتر میروند، منطقی است که جایزهٔ بهترین سدان خانوادگی به نسل جدید معیار بخش سدانهای کامپکت یعنی هوندا سیویک تعلق گیرد. نسل یازدهم سیویک بهصرفهتر، کاربردیتر، شیکتر و حتی هیجانانگیزتر از همیشه به بازار آمده است.
بهترین سدان لوکس
مرسدس بنز S کلاس
ما سعی میکنیم در انتخاب بهترین خودروهای سال منطقی عمل کنیم و قیمت را هم در نظر بگیریم اما وقتی صحبت از تجمل میشود، تجربه نقش بسیار پررنگی خواهد داشت؛ بنابراین، از راه رسیدن یک مرسدس بنز S کلاس جدید تجربهای است که ارزش انتخاب بهعنوان بهترین را دارد. این خودرو با برخورداری تکنولوژیهای جدیدی مثل ناوبری واقعیت افزوده، مجموع ۷۷ اینچ صفحهنمایش، بهترین متریالی که میتوان در خودروها پیدا کرد و سیستم کنترل بدنهٔ E-Active، روی جاده تجربهای را ارائه میکند که شبیه هیچ سدان بزرگ دیگری نیست.
بهترین سدان اسپرت
کادیلاک CT5-V و CT4-V بلکوینگ
امسال جایزهٔ بهترین سدان اسپرت ما به کادیلاک برای دو مدل بلکوینگ تعلق میگیرد. این شامل CT4-V با پیشرانهٔ V6 توئین توربوی ۴۷۲ اسب بخاری و CT5-V با موتور ۶.۲ لیتری V8 سوپرشارژ ۶۶۸ اسب بخاری میشود. هردوی این سدانها با تنظیمات تعلیق مناسب پیست، امکان انتخاب گیربکس دستی و ترمزهای پرفورمنس بالا ارتقاء پیدا کردهاند که نشان میدهد جنرال موتورز هر وقت که بخواهد بهراحتی میتواند پرفورمنسی در سطح جهانی ارائه کند.
بهترین کوپهٔ اسپرت
تویوتا GT86 و سوبارو BRZ
برای دو سال پیاپی، جایزهٔ بهترین کوپهٔ اسپرت ما به تویوتا سوپرا تعلق گرفت. بله ژاپنیها به کمک بامو نیاز داشتند اما این تیم گازو ریسینگ تویوتا بود که واقعاً توانست سوپرا را برنده کند. امسال آنها مهارتهای تیونینگ خود را روی کوپهٔ کوچکتر ۸۶ اعمال کردند و موفق به ساخت برندهٔ دیگری شدند که حالا با نام GR86 شناخته میشود. البته تویوتا یکبار دیگر با سوبارو همکاری کرده است و بنابراین، BRZ هم این جایزه را دریافت میکند. نسل دوم هردوی این کوپههای سبکوزن قدرت بیشتر، پرفورمنس بهتر و از همه مهمتر، شخصیت جذابتری را به خود اضافه کردهاند.
بهترین خودروی پرفورمنس
پورشه ۷۱۸
بین تمام خودروهای پرفورمنسی که سوار شدیم، تجربهٔ رانندگی هیچکدام بهتر از برندهٔ سال گذشته یعنی پورشه ۷۱۸ نبود. کوپهٔ کیمن و رودستر باکستر هردو به یک اندازه هیجانانگیز هستند و حتی فرقی ندارد که پشت فرمان باکستر پایه با پیشرانهٔ چهار سیلندر توربوشارژ ۳۰۰ اسب بخاری بنشینید یا با کیمن GT4 رانندگی کنید که از پیشرانهٔ شش سیلندر تنفس طبیعی ۹۱۱ GT3 با ۴۲۰ اسب بخار قدرت استفاده میکند. خانوادهٔ ۷۱۸ همهچیز دارد ازجمله ارزش در برابر قیمت.
بهترین خودروهای الکتریکی
لوسید ایر
سدان لوکس لوسید ایر با نسخهٔ پرفورمنسی به میدان آمده است که ۱۱۱۱ اسب بخار قدرت دارد و ظرف تنها ۲.۴ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر بر ساعت میرسد درحالیکه بردی نزدیک به ۸۰۰ کیلومتر را ارائه میکند. اگر این رقم برای رفع نگرانیها در مورد میزان پیمایش کافی نیست، نسخهٔ دیگری بنام رنج هم با برد ۸۴۰ کیلومتری ارائه میشود هرچند که تنها ۹۳۳ اسب بخار قدرت دارد!
ریویان R1T
یکی دیگر از خودروسازان الکتریکی جدید واقع در کالیفرنیا بنام ریویان پیکاپ میان سایزی را به بازار فرستاده که فقط برای قرار گرفتن در تیتر خبرها نیست بلکه چیزی را ارائه میکند که خریداران پیکاپ واقعاً به آن نیاز دارند. R1T حدود ۵ تن را یدک میکشد، بهراحتی مسیرهای آفرودی را فتح میکند و حتی در جادههای پرپیچوخم مثل یک سدان اسپرت رفتار میکند و همهٔ اینها در حالی است که از حداکثر برد ۵۰۰ کیلومتری برخوردار است.
فولکسواگن ID.4
فولکسواگن ID.4 یکی از شاسیبلندهای الکتریکی است که میخواهد اثبات کند تنها شاسیبلندی است که به آن نیاز دارید. این خودرو بهعنوان یکی از اولین محصولات زیربرند ID فولکسواگن، در نسخههای محرک عقب و چهارچرخ محرک ارائه میشود و از حداکثر ۴۲۰ کیلومتر برد برخوردار است. رانندگی این ماشین درست مثل شاسیبلندهای بنزینی است که به آن عادت کردهاید و مهمتر از همه، قیمتی در همان سطح هم دارد.
بهترین شاسیبلند کوچک
فولکسواگن تائوس
فولکسواگن برای ساخت شاسیبلندهای کوچکی که خیلی کوچک احساس نشوند فرمولی عالی دارد که نسبتاً ساده است: خودرو را بزرگتر از تمام مدلهای همکلاس بسازید؛ اما تائوس را چیزی بیشتر از کابین جادار برندهٔ جایزهٔ بهترین شاسیبلند کوچک ما کرده است. ظاهر شیک، تکنولوژیهای فراوان و تجربهٔ رانندگی بسیار فراتر از چیزی که اکثر خریداران از یک کراساوور سابکامپکت انتظار دارند هم در این راه به تائوس کمک کردند.
بهترین شاسیبلند میان سایز
نیسان پثفایندر
نیسان پثفایندر هم فقط به خاطر ظاهر زیبا و آفرودی نبود که توانست جایزهٔ بهترین شاسیبلند میان سایز را کسب کند. پیشرانهٔ ۳.۵ لیتری ۲۸۴ اسب بخاری V6 اثباتشدهٔ نیسان حالا به یک گیربکس ۹ سرعتهٔ اتوماتیک جدید متصل شده است که این ترکیب میتواند تا ۲۷۰۰ کیلوگرم را یدک بکشد. این خودرو همچنین از کابین مدرن، بسیار انعطافپذیر، بادوام و پر از تکنولوژی هم برخوردار است که خانوادههای امروزی خریدار شاسیبلند به دنبال آن هستند.
بهترین شاسیبلند بزرگ
جیپ گرند چروکی L
برای سالها، خانوادههای رو به رشد علاقهمند به جیپ که به قابلیتهای یک شاسیبلند سه ردیفه نیاز داشتند باید در محصولات برندهای دیگر جستجو میکردند اما درنهایت جیپ با گرند چروکی L به نیاز آنها پاسخ داده است. این شروع نسل جدید WL از گرند چروکی محبوب است. نگران نباشید، تمام تواناییهای آفرود افسانهای قبلی به همراه پیشرانههای V6 و V8 همچنان وجود دارد و یک نسخهٔ پنجنفره هم ارائه میشود.
بهترین شاسیبلند لوکس
جنسیس GV80
در بخش لوکس بازار شاهد ظهور روند جدیدی هستیم که طی آن برندهای جدید جایگزین برندهای قدیمی میشوند. برند لوکس هیوندای یعنی جنسیس در طول شیوع جهانی کرونا دو شاسیبلند کاملاً جدید را عرضه کرد که بهترین موقع برای انجام این کار نبود اما GV80 میان سایز کرهایها در بین همهٔ شاسیبلندهای لوکسی که سال گذشته سوار شدیم درخشانترین عملکرد را داشت که این گویای همهچیز است.
بهترین پیکاپ کامپکت
فورد ماوریک
یک سال پس از افزودن بخش پیکاپهای میان سایز به لیست جوایز ماشین هفته شاهد ظهور بخش جدید پیکاپهای کامپکت بودیم؛ بنابراین، اولین جایزهٔ بهترین پیکاپ کامپکت ما به فورد ماوریک تعلق میگیرد. ظاهر بزرگ و پیکاپ مانند ماوریک آن را از دیگر خودروهای جدید این سگمنت مثل هیوندای سانتا کروز متمایز میکند اما چیزی که واقعاً قاعدهٔ بازی را تغییر میدهد پیشرانهٔ هیبریدی استاندارد آن است. علاوه بر این، ویژگیهای جالب فراوان و قیمت پایهٔ زیر ۲۰ هزار دلار نیز نهتنها ماوریک را در دسترس بسیاری از خریداران قرار میدهد بلکه آن را به خودروی پایهٔ جدیدی برای کل برند فورد تبدیل میکند.
بهترین پیکاپ میان سایز
نیسان فرونتیر
در ادامهٔ بازگشت نیسان به حال و هوای خشن و آفرودی، فرونتیر جایزهٔ بهترین پیکاپ میان سایز ما را از آن خود کرد. فرونتیر امسال یک تحول اساسی که خیلی به تعویق افتاده بود را تجربه کرد و از کهنهترین پیکاپ این کلاس به مدرنترین تبدیل شد. بااینحال، این هنوز هم یک پیکاپ میان سایز واقعی برای جماعت اهل وانت است. دو فاصلهٔ محوری مختلف، سامانهٔ چهارچرخ محرک اثباتشده و بیشترین قدرت در این کلاس با یک پیشرانهٔ شش سیلندر ۳۱۰ اسب بخاری از ویژگیهای فرونتیر جدید هستند.
بهترین پیکاپ فول سایز
فورد سری F
احتمالاً میدانید که یک فورد F150 تمام الکتریکی با نام لایتنینگ در راه است و این تنها یکی از دلایل انتخاب کل خانوادهٔ سری F بهعنوان بهترین پیکاپ فول سایز سال ۲۰۲۲ است. آیا میخواهید از خشنترین مسیرها عبور کنید؟ F150 رپتور وجود دارد که الهامبخش برندهای دیگر برای ارتقاء سطح تواناییهای آفرود محصولات خود بوده است. به تواناییهای آفرود بدون قربانی کردن ظرفیت بار یا یدک کشی نیاز دارید؟ پکیج ترمور وجود دارد که حتی برای نسخهٔ سوپر دیوتی هم قابل سفارش است یعنی پیکاپی که هنوز هم با ظرفیت بار ۳۵۶۰ کیلوگرم و یدک کشی نزدیک به ۱۷ تن، در صدر کلاس خود قرار دارد؛ بنابراین واضح است که فورد همچنان پیشتاز بخش پیکاپهای فول سایز محسوب میشود.
بهترین خودروی سال
فورد ماوریک
این شاید برای خیلیها تعجببرانگیز باشد اما فورد ماوریک انتخاب ما برای بهترین خودروی سال ۲۰۲۲ است زیرا ماوریک چیزی بیشتر از یک پیکاپ دیگر از فورد است. این خودرویی است که قاعدهٔ بازی را هم در بخش پیکاپها و هم خودروهای پایه تغییر میدهد. همهچیز از یک قوای محرکهٔ هیبریدی استاندارد شروع میشود. سیستمی که در قلب آن یک موتور ۲.۵ لیتری ۱۹۱ اسب بخاری قرار گرفته است که نهتنها ماوریک را به کممصرفترین پیکاپ بازار تبدیل میکند بلکه با مصرف ۵.۶ لیتر بنزین در هر صد کیلومتر در شهر، آن را در سطح بسیاری از خودروهای کوچک بازار قرار میدهد.
بااینوجود، ماوریک با برخورداری از یک اتاق بار ۱۳۷ سانتیمتری، کابین راحت برای پنج نفر و ظرفیت یدک کشی تا ۹۰۰ کیلوگرم، هنوز هم بهخوبی وظایف یک پیکاپ را انجام میدهد. بعلاوه، حتی با وجود استفاده از گیربکس CVT، سیستم احیای انرژی ترمزها یدک کشی را در سرپایینیها بسیار دلپذیرتر میکند. برای کسانی که به دنبال تواناییهای بیشتری هستند نیز یک پیشرانهٔ ۲ لیتری توربوشارژ ۲۵۰ اسب بخاری با گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک ارائه میشود که امکان یدک کشی حداکثر ۱۸۰۰ کیلوگرم را فراهم میکند.
برای مسیرهای خارج از جاده نیز امکان سفارش پکیج FX4 وجود دارد که کمکفنرهای مونوتیوب، سیستم کنترل پایین رفتن از شیبها، صفحات محافظ و لاستیکهای آلترین روی رینگهای ۱۷ اینچی را به همراه دارد. اتاق بار ماوریک هم به چندین قلاب برای اتصال طناب، پریزهای برق ۱۲ و ۱۱۰ ولتی، محفظهٔ اشیاء و حتی دربازکن بطری مجهز است. در داخل خودرو از متریال بادوام و منحصربهفرد و تکنولوژیهای زیادی مثل نمایشگر لمسی هشت اینچی استاندارد استفاده شده و یک محفظهٔ اشیاء هم زیر صندلی عقب تعبیه شده است.
و در آخر، قیمت پایهٔ زیر ۲۰ هزار دلار نیز ماوریک را در دسترس اکثر اقشار جامعه قرار میدهد. ارائهٔ یک پیکاپ واقعی برای عموم مردم که مصرف سوخت پایین دارد، راندن و پارک کردنش آسان است، ظاهر زیبایی دارد و دوستداشتنی است، دلایلی هستند که فورد ماوریک را به بهترین خودروی سال ۲۰۲۲ به انتخاب رانندگان ماشین هفته تبدیل میکنند.
HesamS500
۲۱ شهریور ۱۴۰۱با همشون موافقم
محمد
۲۱ شهریور ۱۴۰۱تو دوئل بنز و بی ام و گفتم جنسیس GV80 بهتره پدال کامنتم و پاک کرد !
امروز شد بهترین شاسی بلند لوکس جهان 👑
Phonix
۲۱ شهریور ۱۴۰۱موافق نظر شما نیستم ارزش خریدش زیاده ولی از بنز و بی ام وه و ائودی بهتری نیست
حالا شما قبول نکن
استلا
۱۹ مهر ۱۴۰۱جنسیس و هیوندای و کیا ، تو دو سال اخیر معرکه بودند ، اینایی که با کره ای ها موافق نیستند ، ندیدند و از رو تعصب زر میزنن ، اصلا یک یارویی بی ام و ایکس پنج ام خریده بود ، دوستش جنسیس با همون قیمت ، کنار هم گذاشتن ، قیافه ام پنج ایکس تابلو شد ، اصلا خودشو لعنت میکرد سرش کلاه رفته جنسیس نخریده . اگه شک کنی در طراحی بیرون ، فقط کافیه در کیا یا مخصوصا مخصوصا جنسیسو باز کنی دیگه تموم ، هر غولی رو ناک اوت میکنه ، رولز رویسه زمانن لا مصبااا ، تمااام .
Reza Waffen SS
۲۱ شهریور ۱۴۰۱بهترین شاسیبلند لوکس : جنسیس GV80
باید ایستاده تشویقش کرد
Opinion
۲۱ شهریور ۱۴۰۱دقیقا 🔥🔥
࿗
۲۱ شهریور ۱۴۰۱یاد برنامه ماشین هفته افتادم که اون آقای مسن اجراش میکرد
البته من فقط از شبکه های مجاز میدیدمش قطعا شما هم همینطوری..📿
Twin H Power
۲۱ شهریور ۱۴۰۱تو قسمتی که درمورد ریویان توضیح میده بدجور به سایبرتراک تیکه انداخت 😂
۹۱۱
۲۱ شهریور ۱۴۰۱آره بدجور 🤣🤣
࿗
۲۱ شهریور ۱۴۰۱نیسان بالاخره فهمید تنها چیزی که میخواد ی گیربکس خوبه و همین پتفایندر رو بی نظیر کرده
GR86هم توی این مدت کم ترکونده
محمدامین
۲۲ شهریور ۱۴۰۱قبول ندارم واقعا موستانگ و c8 بهتر هستن
Avan
۲۲ شهریور ۱۴۰۱جالبه که معمولا در این انتخاب ها تویوتا حضور پررنگی داشت اما این بار جای تویوتا خالیه و نیسان موفق تر از همه بوده!
4wheeled
۲۱ شهریور ۱۴۰۱انتخاب های خوبی بودن تقریبا،انتخاب ماوریک یکم غیر منتظره بود فقط
و جنسیسی جی ۸۰ که فقط با ۲ سال عمر تونست تو این کلاس به شدت سخت این مقامو کسب کنه
Phonix
۲۱ شهریور ۱۴۰۱داداش خوبه همیشه همین شکلی منطقی باش
علی
۲۱ شهریور ۱۴۰۱از انتخاباشون راضی نیستم . برنامه های تلویزیونی بیشتر تبلیغی هستند تا فنی
Si
۲۱ شهریور ۱۴۰۱اینجا بیشتر مثل این بود که فقط بگن ما این کمپانی هارو دوست داریم وگرنه x7 بهتر از جنسیس هست
مردیم از خوشی
۲۱ شهریور ۱۴۰۱احتمالا قیمت به شدت مورد توجه بوده
اونجا مثل سایت پدال نیست که افراد تو خیالشون یه خودرو را انتخاب کنند و کار با قیمت هم نداشته باشند ! مثل دوئل دیروز
وگرنه بهترین شاسی بلند ها که مال بنتلی و استون مارتین وپورشه هست ولی یکم دور از دسترس مردم به خاطر قیمت
Si
۲۱ شهریور ۱۴۰۱استون مارتین و پورشه رو هستم ولی داری میگی بنز و بی ام و و آئودی هیچن
داداش اگه بری یه یه تحقیق کنی میفهمی همون ماشینا به آلمان ختم میشن چون کولینان خیلی چیزاش با x7 یکی هست و اوروس با پلتفرم q8 هست و بنتایگا بر اساس q7 و dbx مال amg هست فقط اینا کمی متریال به کار برده شده شون بهتره وگرنه همون ماشینان
استلا
۱۹ مهر ۱۴۰۱جنسیس الان از رولز رویس هم بهتر شده ، بنده خدا ، کجای کاری ، اون مال قدیم بودااا ، تو همین ابوظبی و شارجه ، همه یا ولوو میخرن یا جنسیس ، رولز رویس زمانن ، بنتلی زمانه جنسیسه ، تمام ، یک از نزدیک ببین ، بعد میفهمی ، با این کیفیت و تجهیزات همین جنسیس باید دویست هزار دلار باشه کم کمش ، تماااام .
مانی
۲۱ شهریور ۱۴۰۱به نظرم بهترین ماشین این لیست هوندا سیویک است.زیبایی،استحکام و سبک رانندگی اون واقعا هیجان انگیز هست.
Phonix
۲۱ شهریور ۱۴۰۱اگر لوکس بودن ازش بخوای اصلا خوب نیست
مردیم از خوشی
۲۱ شهریور ۱۴۰۱هنوز خیلی از الکتریکی های پر مدعا وارد زمین بازی نشدند ولی با این وجود تو خیلی از لیست های بهترین ها , تاز وارد ها دارد اعتماد خریداران را جلب مکنند مثل همین لیست که دو تا تازه وارد لویسد و ریویان حضور دارند این یعنی زنگ خطر برای قدیمی ها بزودی برند های قدرتمند بیش تری وارد بازار میشند
بازار محدوده در فروش پس فروش تازه وارد ها یعنی فروش نرفتن قدیمی های عرصه خودرو
GTC فقط المانی و انگلیسی و ایتالیایی
۲۱ شهریور ۱۴۰۱بعضی که یکی از یکی بدتر بود اینا بر عکس یکی از یک بهتر
corvette
۲۱ شهریور ۱۴۰۱جونم به کادیلاک CT5
واقعا سورپرایز جالبی بود برای آلمان هایی که استاد سدان اسپرت هستن
هر مجله بری کادیلاک CT5 کنار M5 و Amg gt63
جزو ۳ سدان اسپرت برتر دنیا شده
Mohammad.2005
۲۱ شهریور ۱۴۰۱اصن برا منم عجیبه چرا اتقدر این کادیلاک های ct4 و ct5 بلک وینگ خوبن . لامصبا به همراه کوروت نماد ارزش خرید بالا شدن تو اسپرت ها
اما حیف از آئودی rs7 که تو نسل قبل خیلی رقیب قدر تری بود و حالا نسبت به مرسدس و بیمر و کادیلاک یکم معمولی شده ، کاش اون روند پیشرفت رو ادامه میداد . بنز e63 رو هم بیشتر از gt63 دوست دارم ( شاید فقط من اینطوریم) و حیف که به اندازه لیاقتش دیده نشد و حالا هم باید با موتور v8 ش خداحافظی کنیم
R@min
۲۱ شهریور ۱۴۰۱حیفه که دیر اومد و زود میره.
Si
۲۱ شهریور ۱۴۰۱M5 CS شاهکار سدان ها که مگر هایپر کار ها بتونن شکستش بدن
corvette
۲۱ شهریور ۱۴۰۱کادیلاک تو پیست سریعتر دوست عزیز
هم چنین سواری نرم تری داره
Phonix
۲۱ شهریور ۱۴۰۱تنها برتریش قیمتشه:/
بی خیال اسم
۲۱ شهریور ۱۴۰۱سواری نرم رو اولین باره می شنوم
ولی تو شتاب صفر تا ۶۰ مایل و درگ ام ۵ سی اس به راحتی از پس هر سدانی بر میاد
و اینجا هم مقایسه ای بین کادیلاک سی تی ۵ بلک وینگ ۲۰۲۲ مرسدس آ ام جی جی تی ۶۳ ۲۰۲۱ و بی ام و ام ۵ سی اس ۲۰۲۲
انجام شده
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.motortrend.com/reviews/2022-bmw-m5-cs-vs-2022-cadillac-ct5-v-blackwing-2021-mercedes-amg-gt63-s-comparison-test-review/amp/&ved=2ahUKEwiOt-ik04_6AhUEjaQKHWVUCOAQtwJ6BAgIEAE&usg=AOvVaw1u7RxWcey8ZP-r-ulijmWj
سوشیانت
۲۱ شهریور ۱۴۰۱تو تاپ اسپید و قدرت موتور هم دیدیم که کادیلاک بی ام و رو شکست میده پس در کل تو فنی کادیلاک بهتره
Porsche
۲۲ شهریور ۱۴۰۱روی چه حساب کتابی کادیلاک سواری اش نرمتره؟؟؟
والا ما تا جایی که دیدیم همه میگفتن که در راحتی رد حد رقبا نیست همچنین کیفیت و متریال بکار رفته
سوشیانت
۲۱ شهریور ۱۴۰۱اتفاقا نیازی به هایپر کار نیست همون کادیلاک ct5 v بلک وینگ شکستش میده
الان اون کامنت قبلی من مشکلش چی بود که پدال پاک کرد؟؟!!!
بی خیال اسم
۲۱ شهریور ۱۴۰۱تو اون درگ بی ام و ام ۵ سی اس و کادیلاک سی تی ۵ بلک وینگ و تسلا مدل اس پلد
دیدیم چطور شکستش می ده کادیلاک سی تی ۵ بلک وینگ
بی خیال اسم
۲۱ شهریور ۱۴۰۱ای خدا نگاه این قدرت موتور از کی تا حالا ملاک برتری شده
بعدش ام ۵ سی اس بیشتر از این هم با
آخه با ششصد و خرده ای اسب چطوره می شه ۳۰۵ تا بری بیشتر می ره
بعدش کادیلاک باید بیشتر هم چون قدرت بیشتری هم داره
Porsche
۲۲ شهریور ۱۴۰۱بی خیال اسم
اینجور ماشین ها محدود کننده سرعت الکترونیکی دارن که راحت میتونی بدی و برات بازش کنن
بعضی تیونر های که با قدرت نه چندادن زیاد با M5 مثلا 330 تا میرن برای برداشتن همین محدود کننده هست
بی خیال اسم
۲۲ شهریور ۱۴۰۱بله پورشه جان
من دارم می گم
ولی انگار آقای سوشیانت بخاطر تعصبشون نمی خوان بپذیرن
سوشیانت
۲۲ شهریور ۱۴۰۱آقای بی خیال اسم اگه قدرت موتور مهم نیست پس لابد از نظر شما موتور ۶۰۰ اسبی همون ام فایو که روش تعصب داری با موتور ۷۰ اسبی پراید یکیه😂😂😂
در ضمن هرگونه دستکاری موتور تیون محسوب میشه پس ام فایو سی اس همون ۳۰۵ تا میره
بی خیال اسم
۲۲ شهریور ۱۴۰۱ببین گفتم قدرت زیاد مهم نیست باید درست استفاده کنی از قدرت به بهترین روش ممکن
ولی انگار از نظر شما برداشتن محدود کننده سرعت الکتریکی تیون محسوب می شه😂😂😂😂
سوشیانت
۲۲ شهریور ۱۴۰۱از نظر من نیست تو کل جهان هرگونه دستکاری غیر کمپانی رو تیون میگن در ضمن یه جوری میگی استفاده کنی از اون قدرت انگار انتظار داری پرواز کنی😂😂😂 همه ی کمپانی ها سعی میکنن قدرت موتور ماشینشون رو افزایش بدن پس فعلا این کادیلاکه که برتره
بی خیال اسم
۲۳ شهریور ۱۴۰۱اولین از نظر شماست که برداشتن محدود کننده الکتریکی می شه تیون دوما
اون لینکی که فرستادم ببین بیمر ام ۵ سی اس اول شده تو مقایسه و کادیلاک سی تی ۵ بلک وینگ دوم
پس نشون می ده ام ۵ سلطان این کلاس هست و تا هستنش به کسی جا نمی ده
سعی می کنن قدرتشون رو بیشتر کنن بعدش ازش هم نهایت بهره رو ببرن
سوشیانت
۲۳ شهریور ۱۴۰۱این فقط نظر یه سایته این هم نظر شماست که حذف محدودیت سرعت تیون محسوب نمیشه فعلا هم که تو فنی کادیلاک سلطان این کلاسه تو کل جهان قدرت موتور بیشتر نشدنه ی مهندسی برتر هست تاپ اسپید کادیلاک ۱۷ تا بیشتره که این خیلی زیاده
بی خیال اسم
۲۳ شهریور ۱۴۰۱این سایت های های معتبر هست که خودرو ها رو تست می کنن نه تو که از روی دو تا عکس می گی فلان ماشین برتره
نظر من نیست بعدش من هیچ جا نشنیدم و ندیدم بگن برداشتن محدودیت می شه تیون😂😂😂
سوشیانت
۲۳ شهریور ۱۴۰۱نمیدونم شما از کدوم سیاره اومدی که از رو عکس ماشین مشخصاتش رو میفهمی و میگی حذف محدودیت سرعت تیون نیست بله هر سایتی که برند مورد علاقه ت رو برتر نشون میده میشه معتبر😂😂😂 بنده از جهات فنی گفتم کادیلاک برتره
بی خیال اسم
۲۳ شهریور ۱۴۰۱من دارم این حرف رو به تو می گم
چی می گی خدایی😂😂
بعدش آره تیون نیست
انگار تعریف تیون رو بلد نیستی متاسفانه😂😂😂
بعدش من هیچ وقت همچین حرفی نزدم کلا سایت های مثل کار اند درایو و موتور ترند و…. معتبر هستن
باشد کادیلاک خیلی برتره😂
سوشیانت
۲۳ شهریور ۱۴۰۱عزیزم شما معنی تیون رو نمیدونی من میگم تاپ اسپید کادیلاک بیشتره شما میگی خب محدودیت سرعت بی ام و رو برمیداریم خب عزیزم وقتی میخوان دو تا ماشین رو باهم مقایسه کنن نمیان دستکاریش کنن😊
بی خیال اسم
۲۳ شهریور ۱۴۰۱خب عزیز من این برداشتن محدودیت سرعت هست
نه افزایش قدرت ماشین که تاپ اسپید بیشتری بره
هیچ دستکاری خاصی نیست
سوشیانت
۲۴ شهریور ۱۴۰۱دوست عزیز خود کمپانی بی ام و که این کار رو نمیکنه ماشین ها باید بدون دستکاری باهم مقایسه بشن
بی خیال اسم
۲۴ شهریور ۱۴۰۱قوانین کشور ها متفاوته
متاسفانه درکت نمی کنم
می خوای به هردلیلی شده از ماشین مورد علاقت حمایت کنی😂
سوشیانت
۲۴ شهریور ۱۴۰۱انگار مثلا شما نمیخوای هر جور شده از ماشین مورد علاقت حمایت کنی😂😂
قوانین رو بهونه نکن پس چطور پورشه پانامرا بیشتر میره این مشکل از بی ام و هست
بی خیال اسم
۲۴ شهریور ۱۴۰۱حقیقت رو داره می گم
تو نپذیر برو از همون کادیلاک سی تی ۵ بلک وینگت حمایت کن با کیفیت متریال عالیش😂
تاپ اسپید بیمر محدود شدست نپذیر
تو
مهم اینکه شتاب ۲.۶ بیمر تو سدان ها هست که تو سدان ها رو دست نداره
سوشیانت
۲۴ شهریور ۱۴۰۱حقیقت رو داره میگم اول یکم رو جمله بندیت کار کن دوم تو ماشین های اسپرت کیفیت متریال مهم نیست در ضمن شتاب بی ام و m5 cs طبق اعلام خود سایت ام پاور ۳ ثانیه هست طبق معمول شتابی که میگی صفرتاصد نیست در هر صورت ام فایو سی اس فابریک نمیتونه تو تاپ اسپید و قدرت موتور با کادیلاک رقابت کنه پس در مجموع کادیلاک فنی بهتری داره در ضمن همون سایت موتور ترند تو بررسی گفته صندلی های کادیلاک راحته برخلاف بی ام و m5 cs😂😂😂😂
بی خیال اسم
۲۵ شهریور ۱۴۰۱اشتباه تایپی هست که پیش میاد
همون طور که تو که راحتی صندلی رو برتر می دونی منم
کیفیت متریال رو برتر می دونم
در ضمن بیمر گفته ۳ ولی ۲.۶ هم ثبت کرده که هرچی باشه از ۳.۷ کادیلاک بهتره
بعدش هم قدرت از نظر کسایی مثل تو مهمه
که اگه مهم بود موتور ترند چیزی می گفت😂
تو تاپ اسپید هم محدود کننده الکتریکی رو بردار بیشتر می ره
بعدش مثلا تو کشور نروژ یا فنلاند دقیق نمی دونم کجا ولی سرعت رم تی ار ایکس ۱۵۰۰ تو ۹۷ تا محدود شده یعنی الان نهایت سرعت رم ۹۷ تاست؟
سوشیانت
۲۵ شهریور ۱۴۰۱دوست عزیز شتابی که من میگم صفرتاصد هست نه صفرتا شصت مایل کادیلاک صفرتاصدش ۳.۴ هست بعدش دیفرانسیل عقبه و این شتاب برای سدان دیفرانسیل عقب عالیه ام فایو سی اس هم صفرتاصدش ۳ ثانیه هست میگم دیگه متعصبی به شتاب کادیلاک اضافه میکنی از شتاب ام فایو سی اس کم میکنی😂😂😂 در ضمن اینی که شما میگی به خاطر قانون کشور هست ولی تو آلمان همچین قانونی وجود نداره و این کم کاری از بی ام و هست چون رقبای آلمانیش مثل بنز و پورشه تاپ اسپید بیشتری دارن جدا از اون قدرت موتور قطعا مهمه تو همه تست ها گفته شده که هر چی اسب بخار بیشتر باشه موتور توانش بیشتره پس در مجموع کادیلاک فنی بهتری داره در ضمن موتور ترند فقط یه سایته در حدی نیست که بخواد بگه این ها مهم هست یا نه
بی خیال اسم
۲۵ شهریور ۱۴۰۱شما انگار نمی خوای بپذیری که ام ۵ سی اس بهتره
بعدش هی صفر تا ۶۰ مایل که تقریبی مساوی هست با ۹۶ تا که کادیلاک تو اون موتورترند گفته شده ۳.۷ می ره صفر تا ۶۰ مایل
بعد چطور ممکنه صفر تا ۱۰۰ کادیلاک سریع تر باشه؟
کم کاری بی ام و نیست آخه با ۶۲۷ چطور می شه ۳۰۵ تا رفت بیشتر می ره
بعدش اگه نظرات مجلات تست کننده خودرو مهم نیست پس چی مهمه؟
سوشیانت
۲۵ شهریور ۱۴۰۱من کی گفتم کادیلاک سریع تره؟؟؟ شتاب صفرتاصد کادیلاک ۳.۴ صفرتاصد ام فایو سی اس ۳ کادیلاک بخاطر دیفرانسیل عقب بودنش ۴ دهم ثانیه کند تره ولی در مجموع برتری با کادیلاکه و شما نمیخوای این رو بپذیری چون هم از لحاظ توان موتور بهتره هم تاپ اسپید
بی خیال اسم
۲۶ شهریور ۱۴۰۱ببین داداش من
بیمر سریع تره
این ام ۵ سی اس یک غول واقعی هست حتی تونست از پس جی تی آر تیون هم بیاد
سریع تر هم تو شتاب هم تو تاپ اسپید مطمئنا
بعدش داداش توان موتور معیار مقایسه دو ماشین همکلاس نیست
سوشیانت
۲۶ شهریور ۱۴۰۱یکم تعصب رو بزار کنار قدرت موتور مهندسی رو نشون میده خود بی ام و گفته ۳۰۵ تا میره بعد شما میگی بیشتر میره؟؟؟!!!
در کل کادیلاک فنی بهتری داره هم موتور قدرتمند تری داره هم تاپ اسپید بیشتر
بی خیال اسم
۲۶ شهریور ۱۴۰۱محدود شده هست این هزار بار
بعدش
آقا باشد کادیلاک مشخصات فنی بهتری داره(الکی)
سوشیانت
۲۶ شهریور ۱۴۰۱رو همه ماشین ها محدودیت سرعت هست وگرنه موتور نابود میشه
بی خیال اسم
۲۷ شهریور ۱۴۰۱باشد(الکی)
سوشیانت
۲۷ شهریور ۱۴۰۱داخل پرانتز تعصب بزاری منطقی تره😊
بی خیال اسم
۲۹ شهریور ۱۴۰۱😂
Royal Driver UK 70
۲۱ شهریور ۱۴۰۱منو جیپ گرند چروکی و CT5 خوشحال کرد
T
۲۱ شهریور ۱۴۰۱اگه بهترین خودرو های الکتریکی لوسید و رویان هستن پس چرا فروش خوبی رو تجربه نکردن
Mohammad.2005
۲۱ شهریور ۱۴۰۱چون هنوز بودجه این کمپانی ها اتقدری نیس که ظرفیت تولید رو خیلی افزایش بدن یا تبلیغ آنچنانی و شرایط فروش عالی هم جزو برنامشون باشه . اگه تسلا هم ماشیناشو مثل لوسید و ریویان تولید میکرد آمار فروشش از اینی هم که هست خیلی بالاتر میرفت و جای پاش در آینده محکم تر میشد
سوشیانت
۲۱ شهریور ۱۴۰۱خوب بودن ماشین به فروش نیست به مشخصاته
GMA
۲۱ شهریور ۱۴۰۱لوسید ادعا کرده ۳۰ هزار رزرو دریافت کرده،ولی به دلیل مشکلات تولید و زنجیره تامین نمیتونه نیاز رو تامین کنه،وگرنه از لوسید استقبال دیوانه واری شده
قاطر فروش
۲۱ شهریور ۱۴۰۱اس کلاس رو ببینید هنوز هم شکوه و وقار ازش میباره احتمالا اگه 50 سال دیگه از ما بپرسند سمبلیک ترین خودروی بنزینی چی بود اس کلاس بیاد ب ذهنمون خاک بر سر بنز ک جانشین الکتریکیش در حد پشکل هم نیست
ماوریک چقد گوگولی و نازه
نیسان باید ب بقیه درس طراحی بده
Si
۲۱ شهریور ۱۴۰۱واقعا اصلا eqs و i7 چیزی از s و سری 7 نیستن اصلا در حد این دوتا نیستن اینا یه زمانی استاندارد های جدیدی برای ماشین میساختن الان فقط بلدن طراحی عجیب داشته باشن
HamiD
۲۱ شهریور ۱۴۰۱دوستان انشاالله بهترین شاسی بلند سال ایموبلایزر داره دیگه!؟
miladzm
۲۱ شهریور ۱۴۰۱به نظرم اگه شغلی ندارید حتما با جناب رضا عطاران تماس بگیرید ؛ قطعا با این استعداد کمدی شما رو شکار خواهد کرد .
Amir
۲۱ شهریور ۱۴۰۱عالی🤣🤣🤣
Porsche
۲۲ شهریور ۱۴۰۱miladzm
مقل اینکه چاشنی طنز تو خیلی بیشتره
Opinion
۲۱ شهریور ۱۴۰۱بعد از اون جمله فراموش نشدنی که قبلا شنیدی و یه بنده خدایی از خجالتت در اومد دیگه هرچی بگی نباید بهت چیزی گفت و اذیتت کرد :)) یادته که؟
من برم تا چرخ نخورد بهم
بی خیال اسم
۲۱ شهریور ۱۴۰۱خدایی با همشون موافق هستم واقعا عالیه
بدون تعصب هست این برنامه
فقط در کنار کادیلاک می تونست بی ام و ام۵ بنز جی تی ۶۳ هم باشه و بی ام و بنز هم ممکنه بهتر باشن
ولی چون قیمت کادیلاک بهتره شاید شایسته تر باشه واسه این عنوان
نیسان عالی بود ترکوند خیلی خوشم از طراحی های نیسان اومد
هوندا سیویک و جیپ هم لایق بودن
و فورد اف ۱۵۰ هم مثل همیشه سلطان کلاس پیکاپ های فول سایز هست
و فورد ماوریک هم خیلی خوب وهمینطور بهترین کلاس خودش یعنی پیکاپ کامپکت هست
فقط انتخابش به عنوان خودروی سال واسم تعجب برانگیز بود
تو برقی ها هم همه خوب بودن هم ریویان هم لوسید هم فولکس
به نظرم تو بحث پیکاپ های الکتریکی ریویان آرتی وان بهترین هست
لوسید که همه چیش فوق العاده هست
فولکس هم خیلی خوبه
تو شاسی بلند های لوکس انتخاب های بیشتر و بهتری هست و خب جنسیس چون قیمتش هم خوبه انتخاب شد
تو سدان لوکس هم تا اس کلاس هستش هیچ کس انتخاب نمی شه واسه سدان لوکس
و در کل مثل اول کامنتم همه شایسته بودن
سوشیانت
۲۱ شهریور ۱۴۰۱اتفاقا کادیلاک با قیمت کمتر پرفورمنس بهتری داره نسبت به بنز و بی ام و
پدال چرا هی کامنت هام رو پاک میکنی؟؟؟
بی خیال اسم
۲۱ شهریور ۱۴۰۱تو شتاب و درگ که به بیمر باخته
تو پیست هم که بنز و پورشه پانامرا به کسی راه نمی دن
فقط کادیلاک خیلی خوش قیمته و این یکی از ویژگی های برتر نه تنها کادیلاک بلکه کل امریکن کارز ها
سوشیانت
۲۲ شهریور ۱۴۰۱اتفاقا تو پیست که دیدیم کادیلاک با این که دیفرانسیل عقبه ام فایو سی اس رو شکست داد تو بحث قدرت موتور و تاپ اسپید هم کادیلاک از کل سدان های آلمانی بهتره
Amir mahdi @-1387
۲۱ شهریور ۱۴۰۱فقط بهترین سدان میتونم بگم
بنز مایباخ و کادیلاک و هوندا سویک
بهترین الکتریکی لوسید ایر
بهترین کوپه پورشه
بهترین پیکاپ میانه فورد و جیپ
بهترین شاسی بلند نیسان بث فایده
و از نظر من کوپه لوکس باید بود
اگر بود باید میشد فراری
Payfast
۲۱ شهریور ۱۴۰۱از نظر من کوپه لوکس باید بود
اگر بود باید میشد فراری
هایپر جیتی ها : اره آها اره امممم…
Opinion
۲۱ شهریور ۱۴۰۱z4 گزینه خیلی بهتری بود برای قسمت کوپه
Phonix
۲۱ شهریور ۱۴۰۱اون کانورتیبله عزیزم
با لطف میشه گذاشتش تو بخش گرند تور ها
meysam
۲۱ شهریور ۱۴۰۱فورد ماوریک واقعا انتخاب هوشمندانه ایه
خیلی کاربردی، با قیمت و مصرف و هزینه ای خیلی مناسب
Alan.r
۲۱ شهریور ۱۴۰۱بهترین شاسی بلند لوکس Genesis GV80؟؟؟؟؟
پس glsو x7 و کولینان و Q7 کشکن؟
همه انتخاباشون به جا و تقریبا درستن ولی این یکی انتخابشون افتضاحه
Phonix
۲۱ شهریور ۱۴۰۱داداش گلم اونی رو انتخاب کرده که ارزون تره تا دست یافتنی تر باشه برای مخاطب
مثلا شما میتونی بگی المان ها از کادیلاک بدترن؟
سوشیانت
۲۲ شهریور ۱۴۰۱من که میتونم بگم آلمانی ها از کادیلاک بدترن
Phonix
۲۲ شهریور ۱۴۰۱متأسفانه با توجه به نوع بحث های شما که قبلا دیدم نظر شما فاقد اهمیته
سوشیانت
۲۳ شهریور ۱۴۰۱اگه نظر من برای شما فاقد اهمیت بود ریپلای نمیکردی😊
JDM lover
۲۱ شهریور ۱۴۰۱سیویک و ct5v بلک وینگ و گرند چروکی L انتخابام هستن
و البته انتخاب ماوریک هم تا حدودی درست بود
قیمت کم ، مصرف پایین ، کاربردی به عنوان وانت ، ظرفیت یدک کشی نسبتا خوب و کابین زیبا و جادار اونو به انتخاب خیلی خوبی تبدیل کرده
در کل بنظرم لیست به درستی انتخاب شده بود
seyedjavad.mercedesbenz
۲۱ شهریور ۱۴۰۱همه خودروهای این لیست حتما رقبایی رو داشتن که با فاصله کم یا حتی به سختی اونارو حذف کردن مثل نیسان زد و gr86 یا m5 و ct5 و حتی ماوریک و سانتا کروز ولی یه خودرو توی این لیست هست که مطمئنن حتی برای انتخابش نیازی به مقایسه و یا حتی کوچکترین شک و تردیدی نبوده اونم s class هست ، اول و آخرش قبل سری ۷ و بعدش ، قبل ای ۸ و بعدش ، حتی قبل فانتوم و فلایینگ اسپور و بعدشون و حتی قبل مایباخ و بعدش ، این s class هست که نماد خودروهای پرچمدار ، نماد اصالت و وقار ، نماد ابهت و اشرافیت و صد البته نماد بنزه ، شاید مایباخ و فانتوم و فلایینگ اسپور لوکستر و با کیفیت تر باشن ولی حتی اونا هم به اندازه s سمبلیک نیستن
GMA
۲۲ شهریور ۱۴۰۱فقط کاش مثل نسل های گذشته مخصوصا w222،همچنان مظهر زیبایی بود،تو نسل جدید واقعا افت طراحی مشهوده،اگر این پسرفت رو فاکتور بگیریم بی نقصه
پاشا
۲۱ شهریور ۱۴۰۱فورد تو طراحی موزیک از سایپا ۱۵۱ کپی کرده تو پشتش 🤣🤣🤣باور کنین سایپا الان بیانیه میده خخخخخخخ
پاشا
۲۲ شهریور ۱۴۰۱تصحیح میکنم ماوریک کیبوردم خودش عوض میکنه ببخشید
AMIN JAFARI
۲۱ شهریور ۱۴۰۱بازگشت قدرتمند امریکایی ها ب صدر بهترین خودروها
کامران
۲۲ شهریور ۱۴۰۱از هوندا آکورد امسال خبری نشد؟ خدایش هر سال یه عنوان میآورد.
خان
۲۲ شهریور ۱۴۰۱بیشتر انتخاب هاشون اصلا خوب نبود ۰۰۰ انگار فقط می خواستن بگن ما هم ماشین باز هستیم 😐😐😐😐
Hm
۳۰ شهریور ۱۴۰۱سلام
چرا چراغ عقب فورد ماوریک از روی پراید ۱۵۱ کپی شده؟😅