درحالیکه نسل جدید بامو M5 حدود ۱۲۰ هزار دلار قیمتگذاری شده است؛ در اینجا با سدانهای اسپرت فوقالعادهای آشنا میشویم که هزینه خرید ۵۰ تا ۶۰ هزار دلار دارند.
پس از مدتها انتظار، سرانجام نسل جدید بامو M5 معرفی شد و همانطور که انتظار میرفت، به قوای محرکهٔ ۴.۴ لیتری V8 توئین توربوی هیبریدی شاسیبلند XM مجهز شده است که در اینجا ۷۲۷ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید میکند. M5 جدید اما با وزن ۲.۵ تنی، بسیار سنگین شده و قیمت گزاف ۱۲۰ هزار دلاری دارد. به همین دلیل، به این فکر افتادیم که با قیمتی ارزانتر از سوپرسدان باواریاییها چه سدانهای اسپرتی میتوان خرید. البته منظور فقط چند هزار دلار ارزانتر نیست بلکه در ادامه با ۱۰ سدان اسپرت آشنا خواهیم شد که نصف M5 قیمت دارند.
همچنین بخوانید: نسل جدید M5 سنگینتر از شورلت تاهو، کندتر از مدل قبلی؛ بی ام و چه میکند؟
آئودی S4
قیمت: ۵۴,۵۰۰ دلار
پیشرانه | ۳.۰ لیتری V6 توربو |
قدرت | ۳۵۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۰۰ نیوتن متر |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۴ ثانیه |
اولین خودروی این لیست سدانی معقول و نسبتاً ساده است اما همچنان پرفورمنس قابلاحترامی دارد. البته میدانیم که ۳۵۰ اسب بخار قدرت رقم چندان چشمگیری نیست اما برای اکثر نیازها کافی خواهد بود و علاوه بر این، S4 از سامانهٔ چهارچرخ محرک افسانهای کواترو هم بهره میبرد که قدرت را بهطور مؤثری به مسیر منتقل میکند. همچنین اگر خواهان ظاهر جذابتری هستید، میتوانید سراغ S5 اسپرتبک بروید که از همین پیشرانه استفاده میکند.
آکورا TLX تایپ S
قیمت: ۵۷,۰۰۰ دلار
پیشرانه | ۳.۰ لیتری V6 توربو |
قدرت | ۳۵۵ اسب بخار |
گشتاور | ۴۸۰ نیوتن متر |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۶ ثانیه |
TLX تایپ S سدان اسپرتی است که نهتنها فوقالعاده جذاب به نظر میرسد بلکه به لطف سامانهٔ چهارچرخ محرک سوپر هندلینگ آکورا، پرفورمنس قابلقبولی را هم فراهم میکند. این سدان اسپرت ژاپنی برای سال ۲۰۲۴ بهروزرسانیهایی را تجربه کرد اما همچنان به فرمول اولیه که بسیار خوب جواب داده بود وفادار مانده است. تایپ S هرچند بهاندازهٔ یک گرند تورر راحت نیست اما برای اکثر خریداران پرفورمنس کافی را ارائه میکند.
جنسیس G70 3.3T
قیمت: ۵۰,۴۵۰ دلار
پیشرانه | ۳.۳ لیتری V6 توئین توربو |
قدرت | ۳۶۵ اسب بخار |
گشتاور | ۵۱۰ نیوتن متر |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۵ ثانیه (AWD) |
هرکسی هنوز معتقد است جنسیس نمیتواند با رقبای اروپایی، آمریکای و ژاپنی رقابت کند، باید چشمان خود را به واقعیت باز کند. G70 به لطف کابین فوقالعاده، دینامیک رانندگی مناسب و قیمت پایهٔ پایین، از بسیاری از این رقبا بهتر است. این سدان کرهای بهصورت محرک عقب ارائه میشود زیرا جنسیس همچنان معتقد است محرک عقب لذت بیشتری را برای علاقهمندان به پرفورمنس فراهم میکند اما سامانهٔ چهارچرخ محرک هم برای G70 قابل سفارش است. بهمحض نشستن پشت فرمان G70، هر خودروی گرانتری که دیده باشید را فراموش خواهید کرد.
ولوو S60 T8 ریشارژ
قیمت: ۵۳,۱۴۵ دلار
پیشرانه | ۲.۰ لیتری I4 توربو هیبرید |
قدرت | ۴۵۵ اسب بخار |
گشتاور | ۷۱۰ نیوتن متر |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۳ ثانیه |
هرچند S60 بهزودی بدون معرفی جایگزین از روی خط تولید کنار خواهد رفت اما همچنان خودروی جذابی است و با اینکه هر وقت صحبت از پرفورمنس میشود ولوو اولین نامی نیست که به ذهن میآید اما نسخهٔ ریشارژ این تفکر را تغییر میدهد. این خودرو همچنین برای کسانی که خواهان سدان اسپرت پلاگینهیبریدی ارزانتر از M5 هستند گزینهٔ بسیار مناسبی خواهد بود. البته S60 T8 ریشارژ اسپرتترین تجربهٔ رانندگی را فراهم نمیکند زیرا بیشتر روی راحتی تمرکز دارد اما قدرت فوری سیستم هیبریدی آن باعث میشود بسیار سریع باشد.
کادیلاک CT5-V
قیمت: ۵۱,۴۹۵ دلار
پیشرانه | ۳.۰ لیتری V6 توئین توربو |
قدرت | ۳۶۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۵۰ نیوتن متر |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۸ ثانیه (RWD) |
کادیلاک در حال حاضر دو نمونه از بهترین سدانهای اسپرت بازار را تولید میکند و CT5-V یکی از آنها است. هرچند نسخهٔ بلکوینگ این خودرو با پیشرانهٔ V8 سوپرشارژ، نزدیک به ۱۰۰ هزار دلار قیمت دارد اما با نصف این مبلغ میتوان سراغ CT5-V معمولی رفت که با پیشرانهٔ V6 توئین توربو در نسخههای محرک عقب و چهارچرخ محرک ارائه میشود. هرچند برخلاف برادر بزرگتر، این نسخه فقط با گیربکس اتوماتیک تولید میشود اما به لطف تنظیم عالی شاسی، هندلینگی در کلاس اروپایی را ارائه میکند.
بامو M340i
قیمت: ۵۷,۶۰۰ دلار
پیشرانه | ۳.۰ لیتری I6 توربو |
قدرت | ۳۸۲ اسب بخار |
گشتاور | ۴۲۰ نیوتن متر |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۳.۸ ثانیه (AWD) |
هرچند اعداد و ارقام هیجانانگیز خودروهایی مثل M5 و حتی M3 بسیار جذاب است اما گاهی نیاز است فکر کنید واقعاً به چنین قدرت و پرفورمنسی نیاز دارید؟ اگر پاسخ منفی باشد، میتوانید سراغ خودرویی از خود بامو با نصف قیمت M5 بروید که هنوز هم پرفورمنس قابلتوجهی دارد. زیر کاپوت M340i پیشرانهٔ B58 قرار دارد که یکی از بهترین موتورهای بامو محسوب میشود و نسخهٔ قویتر آن را با نام S58 در M3 میبینیم. همچنین فیسلیفت اخیر هم کابین سری ۳ را به فضایی عالی تبدیل کرده است.
آکورا اینتگرا تایپ S
قیمت: ۵۱,۸۰۰ دلار
پیشرانه | ۲.۰ لیتری I4 توربو |
قدرت | ۳۲۰ اسب بخار |
گشتاور | ۵۰۰ نیوتن متر |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۵.۱ ثانیه |
هرچند اینتگرا تایپ S دورترین خودروی این لیست به M5 محسوب میشود اما نهتنها یکی از ارزانترین گزینههای این جمع بهحساب میآید بلکه لذت ناب رانندگی را هم فراهم میکند. هرچند خیلیها این خودرو را یک سیویک تایپ R با لباس شیکتر میدانند اما این لباس مطمئناً بسیار جذاب به نظر میرسد و همچنان همان دینامیک رانندگی فوقالعادهای را ارائه میکند که هوندا میتواند از پلتفرم محرک جلو بیرون بکشد. اینتگرا کابین لوکستر و سواری راحتی دارد اما درعینحال با گیربکس شش سرعته دستی لذت رانندگی بینظیری خواهد داشت.
تسلا مدل ۳ پرفورمنس
قیمت: ۵۴,۹۹۰ دلار
پیشرانه | الکتریکی دو موتوره |
قدرت | ۵۱۰ اسب بخار |
گشتاور | ۷۴۰ نیوتن متر |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۲.۹ ثانیه |
مدل ۳ پرفورمنس سالها یکی از ارزشمندترین خودروهای پرفورمنس بازار بوده است اما نسخهٔ بروز شدهٔ آن قدرت و کارایی را به سطح جدیدی ارتقاء داده است. مدل ۳ پرفورمنس جدید از ظاهر بروز شدهٔ سری هایلند و ارتقاء شاسی بهره میبرد و پرفورمنسی را ارائه میکند که باعث میشود تقریباً هر خودرویی که در خیابان میبینید را شرمنده کنید. همچنین تسلا همهٔ اینها را با قیمت مناسب ۵۵ هزار دلار ارائه میکند که با اعتبار مالیاتی میتواند به ۴۷,۵۰۰ دلار کاهش پیدا کند.
لکسوس IS 500 F Sport Performance
قیمت: ۶۰,۰۰۰ دلار
پیشرانه | ۵.۰ لیتری V8 |
قدرت | ۴۷۲ اسب بخار |
گشتاور | ۵۳۵ نیوتن متر |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۴ ثانیه |
لکسوس IS500 به لطف پیشرانهٔ جذاب V8، یکی از بهترین جایگزینها برای M5 خواهد بود. این همچنین تنها خودروی V8 تنفس طبیعی محرک عقب لیست ما محسوب میشود یعنی ترکیب جذابی که این روزها از جهان ماشین ناپدید شده است. به همین دلیل، IS500 از لحاظ روح و شخصیت بسیار به M5 نسل E39 نزدیک است. هرچند IS500 به خاطر گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک نامناسب، اسپرتترین گزینهٔ اینجا نیست اما در بیرون یکی از بهترین تفاسیر از زبان طراحی لکسوس را به نمایش میگذارد و غرش V8 نیز چیزی نیست که بتوان بهسادگی از آن گذشت.
کادیلاک CT4-V بلکوینگ
قیمت: ۶۱,۴۹۵ دلار
پیشرانه | ۳.۶ لیتری V8 توئین توربو |
قدرت | ۴۷۲ اسب بخار |
گشتاور | ۶۰۵ نیوتن متر |
شتاب صفر تا ۹۶ | ۴.۰ ثانیه |
همانطور که گفتیم، سدانهای کادیلاک از بهترین گزینههای اسپرت بازار هستند اما نسخههای بلکوینگ این عملکرد را به سطح کاملاً جدیدی ارتقاء میدهند. به همین دلیل، CT4-V بلکوینگ را میتوان مناسبترین خودروی این لیست برای جایگزینی با M5 دانست. این ماشین با گیربکس دستی، یکی از خودروهایی است که واقعاً خریداران را متقاعد میکند تا سدان اسپرتی ارزانتر بخرند زیرا بلکوینگ به همان اندازه جذاب است و احتمالاً حتی لذت رانندگی بیشتری را نسبت به M5 فراهم خواهد کرد.
JaMsHiD-R1988
۱۷ تیر ۱۴۰۳اصلا آئودی رو نگاه کن
دبدبه کبکبه بی ام و رو ندارن ، ولی خیلی بهتر از اونه
درود بر آئودی که تمام محصولاتش عالی هستن
اصلا تو یه لول دیگه از ماشینای آلمانی قرار داره
ممد ژانگولر
۱۷ تیر ۱۴۰۳داداش هندلینگ و کیفیت فرمون که تو دست میگیری رو دست bmw نیومده هنوز .
اینارو پشتشون میشینی فرمونشون سبکه وای m3 لامصب ی چیز دیگست .
خود تسلا با اون همه شتابش حواست نباشه فرمونش از دستت در میره .
رامتین رامتینی
۱۸ تیر ۱۴۰۳آهان اون وقت شما چندبار فرمون تسلا از دستتون در رفته ممداقا؟
ممد ژانگولر
۱۸ تیر ۱۴۰۳دوبار داداش . بر چشم خوب رحمت
SMS
۱۹ تیر ۱۴۰۳گزینه ی همه موارد
B
۱۷ تیر ۱۴۰۳اینکه یه برندی دبدبه کبکبه کسب میکنه و خیلی با سابقست تصادفی نیست حتما یه فرقی با آئودی داره که این چهره برتر نسبت به آئودی رو برای خودش دست و پا کرده البته منکر خوب بودن آئودی نیستم
ولی بی دلیل نیست وقتی میگن آلمان ذهن مردم میره سمت پورش و بنز و بی ام و نه آئودی
JaMsHiD-R1988
۱۷ تیر ۱۴۰۳بنظرم آئودی تجربیات زیادی داره ، نوآوری های دنیا رو تغییر داده
شرکتی که AWD رو آورد رو جاده
تنها شرکتی که توی ساخت پنج سیلندر توربو بسیار موفق بوده
جزو سه شرکت اول توی لمانز هست که مسابقات رو برده !
ولی فکر نکنم بی ام و که داره هر روز بدتر میشه و دیگه ماشیناش پیشرفت که هیچ پسرفت میکنه ، به پای آئودی برسه
حداقل توی موتور اسپرت
درضمن ، بنظرم گروه فولکس واگن و زیر برنداش قدرتی داره که هیچ بنی بشری به جز دایملر بنز بهش نزدیک نشده ! که گذاشتن بی ام و کنار اینها مثل فحش میمونه ! کامیون ( اسکانیا ) موتور ( دوکاتی ) سوپر اسپرت ( لامبورگینی ) ماشین خانوادگی ( اشکودا و سئات ) ماشین لاکچری ( بنتلی ) هایپر کار و سریع ترین ماشین جهان ( بوگاتی ) ماشین لمانز ( پورشه ) ماشین رالی ( آئودی ) و و و ….
تازه توی بعضی از بخش ها مرسدس اصلا سر رشته ای نداره
مثل رالی و موتور !
خدای اروپا ، گروه سلطنتی فولکس واگن !
حامد
۱۹ تیر ۱۴۰۳با خوندم اکثر نظرات به این نتیجه رسیدم فقط من از ایران پیام میذارم
پیام
۱۷ تیر ۱۴۰۳انتخابم کادیلاک
ناخدا
۱۷ تیر ۱۴۰۳پس جنسیس چی ؟ 😂
پیام
۱۸ تیر ۱۴۰۳جنسیس رو از برند ژاپنی بهتر میدونم
JaMsHiD-R1988
۱۷ تیر ۱۴۰۳دقیقا پیام
خوب کاری میکنی
که به بنیان گذار کل صنعت کره جنوبی احترام میذاری
froG-driVer
۱۷ تیر ۱۴۰۳هر چقدر دنیا به سمت وقاحت پیش میره
این آئودیه که بهتر میشه…
Taha Ayoobi
۱۸ تیر ۱۴۰۳جمشید منم همیشه میگم.
توی آلمان بهترین ها به این ترتیب هستن
پورشه
آئودی
بنز
بی ام و
فولکس
پیام
۱۸ تیر ۱۴۰۳(((هرکسی هنوز معتقد است جنسیس نمیتواند با رقبای اروپایی، آمریکای و ژاپنی رقابت کند، باید چشمان خود را به واقعیت باز کند.)))
کلید اسرار، این قسمت: برگرفته از متن
کاوه
۱۸ تیر ۱۴۰۳یه کوچلو. اشتباه کردی.البته فقط یه کوچولو.همه حرفت درست بود جز جمله اخر ات که باید مینوشتی:کلید اسرار ؛این قسمت: برگرفته شده از مصرف سنتی و صنعتی به صورت همزمان!!!!
سوشیانت
۱۸ تیر ۱۴۰۳داداش پیام انصافا قبول کن جنسیس در حد برند های آمریکایی مثل کادیلاک نیست
JaMsHiD-R1988
۱۸ تیر ۱۴۰۳سوشیانت مقایسه شون هم زشته
Meow
۱۷ تیر ۱۴۰۳به جای نصف قیمت M5 باید میگفتید بهترین سدان ها با نصف وزن M5
از تاهو سنگین تر شده نسل جدیدش
sorenas
۱۷ تیر ۱۴۰۳لکسوس رو خیلی دوست دارم 8v داره و طراحی اش خیلی خفنه
محمد
۱۷ تیر ۱۴۰۳ولوو tlx و کادیلاک حرف ندارن
Petrol Head
۱۷ تیر ۱۴۰۳عجب مقایسه بی خودی …
همهی این ماشین ها روی هم یه چرخ M5 هم نمی ارزند …
جنسیس و آکورا و ولوو را با امپراتور سدان ها یعنی M5 مقایسه می کنید !! اجاره بدید اندکی بخندیم به این پست 😅😅
درضمن هنوز نسخه کامپتیشن و cs از M5 مونده و اگر مقایسه می کنید با نسل قبل فقط با M5 معمولی بکنید …
اما آقای اشتری خطاب حرفم به شما …
خیلی زیرکانه و با جهت گیری کاملا مشهود در حال تخریب یک برند هستید !
دلیلش رو نمی دونم ! شاید فن بوی بنز هستند .
در تمام پست های مربوط به BMW به طراحیش می تازید در حالی که جهان و بازار بسیار بسیار از طراحی ب ام و استقبال کرده و همچنین در تمام طراحی های افتضاح جدید بنز اصلا نقدی به طراحی وارد نکردید …
انتخاب تیتر ، انتخاب مقدمه و حتی انتخاب لینکی ابتدای این نوشته کاملا جهت دار است …
اصول بی طرفی در رسانه را لطفاً یادبگیرید ….
arvin44
۱۷ تیر ۱۴۰۳شما هم اصول بی طرفی رو یاد بگیرید که میگی بقیه برند ها یه چراغ ام ۵ نیستن
𝐀𝐥𝐢
۱۷ تیر ۱۴۰۳“در حالی که جهان و بازار بسیار بسیار از طراحی ب ام و استقبال کرده”
آره یک نمونه اش xm
https://www.pedal.ir/bmw/bmw-xm-discount/
St.Marc
۱۷ تیر ۱۴۰۳چرا به پدال اینو میگی ؟ مگه سایتای خارجی خودشون انتقاد نمیکنن از بی ام و ؟ خیلی از سایتای خارجی از بی ام و داره انتقاد میکنن
B
۱۷ تیر ۱۴۰۳مت واتسون گفته بود نسخه کامپتیشن نداره
ab0lf4zl
۱۷ تیر ۱۴۰۳داداش ی جوری میگی داره برند رو تخریب میکنه ک انگار جفتشون تو ایران نمایندگی فعال دارن و دارن با قیمت و شرایط پرداخت جهانی ماشین میفروشن و داخل کشور رقابت برای فروش دارن😂😂😂😂
RAM1500TRX
۱۷ تیر ۱۴۰۳تو از اونایی هستی ک فقط ایده های خودتو میبینی و چشمتو رو همه میبندی
همه این ماشین ها واقعا سرتر از M5 هستن
Mr wrong
۱۷ تیر ۱۴۰۳اره داداش آئودی و لکسوس و ولوو و کادیلاک یه چرخ بی ام و هم نیستن
اره داداش
حسن
۱۸ تیر ۱۴۰۳اخی سهامت سقوط کرد
اقا اشتری رعایت حال سهامدارا را بکن
یه تیتر هم بزن بگو بنز بده زشته کل خودروهای این لیستم کلا خودرو نیستن ماشینن بدردم نمیخورن
Taha Ayoobi
۱۸ تیر ۱۴۰۳پترول جان،
همه این ماشین ها روی هم به ام 5 نمیارزن؟
جلوی بی ام و اسم کادیلاک رو به زبون بیاری بلوک سیلندرش ترک بر میداره،
بعد میگی به چرخش هم نمیارزن؟
یه مقدار توجه کن به چیزی که مینویسی
میدونم به بی ام و علاقه داری، ولی صحبت های فضایی نکنید لطفا.
JaMsHiD_R1988
۱۹ تیر ۱۴۰۳تو حرفات بیشتر حرص آدمو در میاره تا سوشیانت …
اون بنده خدا اقلا تعصب داره
یه کسی مثل تو ، به بقیه هم میگه شماها بی سوادین و سواد رسانه ای ندارین !
بی ام و وضعیت سهامش ده سال آینده دیدن داره اگه تا اون موقع همین روند رو پیش بره . همینجا باش ، به حول قوه الهی اگه زنده باشم و در خدمت همگی باشم ، بهت وضعیت بی ام و رو شرح میدم
الآنم میتونم اگه بخوای ، فقط اگر قصد اینو داشته باشی که با واقعیت روبرو بشی
shetab-car
۱۷ تیر ۱۴۰۳آئودی، آکورا، کادیلاک ب ام m3 هم اوکیه
Engineer
۱۷ تیر ۱۴۰۳کسی که اسب میخره باید ، باید هزینه بیشتری نسبت به استر پرداخت کنه.
البته این به معنی نیست که مابقی لیست بد باشن نه هرکدوم جایگاه و پرفورمنس خودشون رو داره و قابل احترام هستند اما سنگ محک و پای ثابت این کلاس نیاز به تعریف و تحقیر نداره.
Taha Ayoobi
۱۸ تیر ۱۴۰۳باید زیر اسبش کهنه ببنده 🤣
Engineer
۱۸ تیر ۱۴۰۳میتونی یه بار توی سری 5 بشینی تا تفاوت چرم و کهنه رو …
JaMsHiD_R1988
۱۹ تیر ۱۴۰۳سری پنج جدید تنها چیزی که داشته باشه شاید کیفیت باشه
ولی نه طراحی بیرونی و داخلی داره نه پرفورمنس نه چابکه نه کم خرجه
به راحتی هر چه تمام میشه آئودی رو ترجیح داد
حسین دهمرد
۱۷ تیر ۱۴۰۳اول m3 از خود بیمر. دوم لکسوس بی آزار. سوم آئودی s5 . چهارم کدی
سوشیانت
۱۷ تیر ۱۴۰۳دلیلی نداره m5 هیبرید خرید اگر دنبال ماشینی باشی که موتور برقی داشته باشه تسلا و لوسید انتخاب بهتری هستن اگر ماشینی میخوای که موتور درون سوز داشته باشه کادیلاک بلک وینگ و چارجر انتخاب بهتری هستن هیبرید زمانی خوبه که یه موتور درون سوز قوی در کنار چند تا موتور برقی قدرتمند قرار بگیره تا قدرت کلی و شتاب و سرعت بهتری نسبت به برقی ها داشته باشه
froG-driVer
۱۷ تیر ۱۴۰۳چرا اینقدر دیس خوردی
حق میگه دوستان
الان منم یه چی بگم دیس بخورم
تسلا مدل سه پرفورمنس جدید تنها ماشین که از سبد تسلا واقعا دوستش دارم😐😐
جنسیس هم نابوده.
M5 جدید هم مثل آخرین دست و پا های بی ام و برای فرار از باتلاقی که خودش راه انداخت(منظورم طراحی های جدیدشونه).هرکس هم به ct5.blackwing یا بقیه ترجیحش بده🤬🤬🤬
JaMsHiD-R1988
۱۷ تیر ۱۴۰۳تو همونی نبودی که مرسدس رو مسخره میکردی که چند تا موتور الکتریکی کنار موتور درون سوز گذاشته؟
سوشیانت
۱۸ تیر ۱۴۰۳آره جمشید به خاطر اینکه با پنج تا موتور تازه رسیده به ۱۰۶۳ اسب بخار و شتاب ۲.۹ ثانیه هم با این همه موتور خیلی کمه کوروت ای ری ۲.۵ میزنه با یه موتور برقی، بی ام و هم با این ماشین هیبریدیش رسما نه خوبی های درون سوز رو داره نه اونقدر قوی هست که بشه به برقی ها ترجیحش داد
طاهای عزیز از شما هم ممنونم که کامنت من رو درک میکنید و منطقی نظر میدید کاش بعضی از دوستان هم یه ذره کمتر تعصبانه فکر کنن
JaMsHiD_R1988
۱۹ تیر ۱۴۰۳سوشیانت ، میخوام تایم کوروت ای ری رو با AMG ONE مقایسه کنی ، ببینی مرسدس لات کوچه خلوته یا کوروت😇
حالا هم کم میاری لطفا بحث قیمت رو وسط نکش
کوروت تیراژ تولیدش و قیمتش در برابر AMG ONE حکم مقایسه پراید و رولز رویس کالینان داره که اصلا قابل مقایسه نیستند
از تایم هاشون روی پیست معلومه
اگر هم برا شما شتاب و فقط صفر تا صد مهمه ، اصلا بحث کردن بی فایده هست بنظرم
JaMsHiD_R1988
۱۹ تیر ۱۴۰۳سوشیانت
توی حادثه چرنوبیل ، اتحاد جماهیر شوروی ، تعداد تلفات رو فقط 53 تا اعلام کرد …
مدرک هست دیگه ، صد در صد داره راست میگه …
سوشیانت
۱۹ تیر ۱۴۰۳جمشید من اصن راجب پیست صحبت نکردم دوباره داری بحث رو عوض میکنی :)
Taha Ayoobi
۱۸ تیر ۱۴۰۳همه به بی ام و فوش میدادن، وقتی سوشی داره نقد میکنه دیس میدن.
باید دیدتون رو به سوشی عوض کنید.
مازیار
۱۸ تیر ۱۴۰۳دست خودشه
مک لارن تو چند سال اخیر تیردروازه هرچی پیست و درگ تو دنیا بود رو آورد پائین اونوقت ایشون بهش میگه لات کوچه خلوت
و صدها مثال دیگه از این دست
.
.
اینجا همه فقط با کامنتهاشون شناخته میشن
سوشیانت
۱۸ تیر ۱۴۰۳برای من مهم نیست که دیگران چه احساسی نسبت به من دارن من فقط حرف حق میزنم حالا هر کی میخواد دیس بده، بده برام مهم نیست :)
مازیار
۱۸ تیر ۱۴۰۳بله بله فقط حرف حق میزنی شما
از جمله همون مثالی که زدم
مازیار
۱۸ تیر ۱۴۰۳همه فکر میکنن که حرف حق میزنن
اما اونچه که عیار حرف رو تعیین میکنه نظر مخاطبان هست. نه یک نظر و دو نظر، که ممکنه جهت دار باشه، اما آراء جمعی اینطور نیست. وقتی نظر جمع مخالف هست وضعیت روشنه. مگه اینکه کسی مثل شما صراحتا عنوان کنه هیچکس اطلاعاتش در حد من نیست …😆
بهتره دیگه ادامه ندم
سوشیانت
۱۸ تیر ۱۴۰۳مازیار اتفاقا حرف حق رو من و شما و دیگران تعیین نمیکنیم بلکه مدرک تعیین میکنه من تو تمامی حرف هام مدرک داشتم و لینک میفرستادم در حالی که اونایی که دیسلایک میکنن و با من مخالف هستن هیچ مدرکی ندارن تا بتونن ثابت کنن حرف من اشتباهه
مازیار
۱۸ تیر ۱۴۰۳حق نگهدارت جناب حق🤚
car lover
۱۷ تیر ۱۴۰۳انتخاب هام: کادیلاک، لکسوس، آکورا، جنسیس
Mon
۱۷ تیر ۱۴۰۳البته G70 بعد تنها یک نسل و بدون معرفی جانشین ، به علت آمار فروش پایین از بازار کنار رفت
car lover
۱۷ تیر ۱۴۰۳به عنوان گزینه آخر دم دستی بد نیست😁
محمد امین
۱۷ تیر ۱۴۰۳m440i bmw تقریبا 66000 دلاره و هم ظاهر خوبی داره هم s58 زیر کاپوتشه
دیگه آدم چی می خواد
Elmiraj
۱۷ تیر ۱۴۰۳همه زیر model 3 هستن چه در درگ و چه پیست…
froG-driVer
۱۷ تیر ۱۴۰۳منم با اینکه از تسلا متنفرم و پراید رو به ماشیناش ترجیح میدم اما این یکی به دلم نشسته👍🏻👍🏻
Alan.r
۱۷ تیر ۱۴۰۳همه شون بالای ترسلا هستن چه طراحی ، چه کابین ، چه کیفیت و …….
سوشیانت
۱۸ تیر ۱۴۰۳Alan.r
این چیزایی که گفتی تو ماشین پرفورمنس اهمیتی نداره تسلا هدف اصلیش پرفورمنسه و خیلی هم خوبه از این لحاظ
B
۱۷ تیر ۱۴۰۳کادیلاک و لکسوسو به باقی ترجیح میدم بعدش ام۳
Mon
۱۷ تیر ۱۴۰۳به عشق موتور v8 تنفس طبیعی و بی آزار ، لکسوس IS
طراحیشم عالیه واقعا
۱۷ تیر ۱۴۰۳آکورا انتخابمه
BlackWing
۱۷ تیر ۱۴۰۳بلک وینگها همیشه میدرخشن ، واقعاً پلتفرم عالی و هندلینگ فوق العاده دارن
نویدی
۱۷ تیر ۱۴۰۳در حد سری 3 هم نیستن،چه برسه به بهترین سدان دنیا سری 5
حسن
۱۸ تیر ۱۴۰۳ده ها بررسی از مجلات معتبر هست که یا کادیلاک اوله یا بنز یا ام 5
قطعا از نظر یک ب ام و فن ام 5 بهترینه
اما صحبت از ام 5 نیست از این جدیده است که تمام مجلات خودرویی نقدش کردن و گفتن افتضاحه حتی مدیران ب ام و مجبور شدن پاسخ انتقادات را بدن و برای توجیه ساخت این اعجوبه طومار تو مجلات چاپ کنن
نویدی
۱۸ تیر ۱۴۰۳M2 جدید هم زمان معرفی خیلی نقد شد و گفتن افتضاحه،بعد از ورود به بازار مشخص شد چه خودروی بی نقصیه.
BMW کارشو خیلی خوب بلده.
سوشیانت
۱۸ تیر ۱۴۰۳نویدی
اتفاقا اعداد و ارقام این m5 هیبرید نشون داده که با ماشین خوبی از لحاظ پرفورمنس نسبت به رقبا طرف نیستیم
RAM1500TRX
۱۷ تیر ۱۴۰۳فقط آمریکایی فن
nikan
۱۷ تیر ۱۴۰۳لکسوس و بلکوینگ خیلی جذابن به خصوص بلکوینگ با صدا جذاب و هندلینگ عالی
زیزیگولو
۱۷ تیر ۱۴۰۳لکسوس IS 500 F Sport Performance و ولوو S60 T8 ریشارژ 👌
علی جردن
۱۷ تیر ۱۴۰۳آقای دهقان این قیمت های نوشته شده قیمت مدل کارکرده هستند ؟!
مازیار
۱۷ تیر ۱۴۰۳چهل سال سنگ محک کلاس خودت باشی بعد تو یه مدل انتظارات رو برآورده نکنی قورباغههای هفتتیرکش صف بکشن!!
بی انصافی یا فرصت طلبی؟
Taha Ayoobi
۱۸ تیر ۱۴۰۳اونا غورباغه نیستن، روالوِر های حرفه ای هستن.
Amir Machine
۱۸ تیر ۱۴۰۳آئودی و کادیلاک و لکسس قورباغن؟!!
عجبا
مازیار
۱۸ تیر ۱۴۰۳اونا قورباغه نیستن مثال بود امیرجان
در مورد مدعیانی که بعد چند دهه حکمرانی سروکلهشون پیدا میشه
شاید هم حق با شماست و مثال بجایی نبود
Amir Machine
۱۸ تیر ۱۴۰۳والا مازیار جان درسته سدانهای پرفورمنس اون سه برندی که گفتم هیچکدوم سابقه M5 رو ندارن اما اینطور هم نیست که در طول سالها در برابر M5 هیچ حرفی نداشتن و حالا تازه میخوان عرض اندام کنن
سری S6 آئودی سال 1994 و سری RS6 سال 2002 معرفی شد. نسل دوم RS6 در سال 2008 با موتور V10 توئین توربو که برگرفته از موتور گالاردو بود، واقعاً M5 E60 رو به چالش کشید که موتور V10 تنفس طبیعی داشت
همین سالها هم هرچند شاید RS7 بهتر از M5 نبوده اما رقیب قابل احترامی بود
سری V کادیلاک سال 2004 با CTS-V متولد شد که موتور 5.7 لیتری کوروت Z06 با 400 اسب داشت و دو سال بعد هم STS-V با موتور 4.4 لیتری سوپرشارژ و 470 اسب اومد که رقیب قابلی برای M5 بود. CT5-V بلک وینگ هم در اکثر مقایسهها در حد M5 ظاهر شد
لکسوس هم با اینکه سابقه پرفورمنس کمتری نسبت به دو برند قبلی داره اما سال 2015 مدل اسپرت GS F رو با همین موتور V8 تنفس طبیعی که الان رو IS500 هست معرفی کرد و سدان پرفورمنس واقعاً جذابی بود که حرفایی برای گفتن داشت
مجید
۱۷ تیر ۱۴۰۳سلام خدمت دوستان یه سوال ذهن من رو درگیر کرده چطور ۵۷۰ به علاوه ۱۹۷ میشه ۷۲۷ اسب بخار ؟؟؟؟
Taha Ayoobi
۱۸ تیر ۱۴۰۳767 تا میشه
حسین دهمرد
۱۸ تیر ۱۴۰۳به این راحتی جمع نمیشن چون هرکدوم حداکثر قدرت رو تو دور متفاوتی عرضه میکنن. باید از قدرت دو تا موتور برایند بگیری
علی Shelby
۱۸ تیر ۱۴۰۳پر شتاب ترین تسلا
زیبا ترینها کادیلاک ct5و لکسوس
قدرتمند ترین تسلا
پر ابهت ترین دوتا کادیلاک
پر استحکام ترین ولوو
بیشترین گشتاور تسلا
انتخاب خودم کادیلاک ها
آکورا هم بخاطر طراحی زیباش
علی Shelby
۱۸ تیر ۱۴۰۳طراحی های بنز وبی ام و خیلی زشت شدن ولی آئودی طراحی زیبایی داره
Taha Ayoobi
۱۸ تیر ۱۴۰۳انتخابم کادیلاک ها، لکسوس و آکورا ها
Behnaz
۱۸ تیر ۱۴۰۳من تو این لیست بیشتر کادلیاک بلک وینگ با آئودی رو میپسندم
Behnaz
۱۸ تیر ۱۴۰۳من تو این لیست بیشتر. بلک وینگ با آئودی رو میپسندم