مرسدس بنز اخیراً جدیدترین نسل از S کلاس لیموزین را معرفی کرده و ما نیز شانس تست آن را داشتهایم اما قیمت ۱۰۴۴۶۵ پوندی آن به همراه آپشن ها کاملاً گران جلوه میکند؛ اما اگر چنین بودجهای ندارید و همواره آرزوی راندن خودرویی لوکس در این کلاس را داشتهاند میتوانید سری به بازار کارکردهها بزنید. ما هم همین کار را انجام دادهایم و حاصل آن دستیابی به فهرستی جالب از خودروهای لوکس و کارکرده است که با قیمت بسیار مناسبی دستبهدست میشوند. با ما همراه باشید تا با این خودروها آشنا شوید!
بنتلی فلایینگ اسپور
این خودرو اولین بار در سال ۲۰۰۵ عرضه شد و آن زمان با نام کانتیننتال فلایینگ اسپور در دسترس بود. این نسخه چهار درب از کانتیننتال جی تی در زمان عرضه قیمت ۱۳۳۲۰۰ پوندی داشت اما ما در حال حاضر یک نسخه کارکرده از آن را با بهای ۱۹ هزار پوندی پیدا کردیم. شما با این مبلغ به خودرویی دست پیدا میکنید که دارای پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶ لیتری ۵۵۳ اسب بخاری بوده و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴.۹ ثانیهای را ثبت میکند. سواری خودرو بسیار نرم و آرام بوده و بنتلی به حدی روان کار میکند که شما خیلی متوجه جاده نخواهید شد. البته باید آماده هزینههای نگهداری فلایینگ اسپور شد که تقریباً به اندازه خود خودرو بزرگ است.
مزراتی کواتروپورته
از هر فردی که بپرسید با شنیدن کلمه مزراتی کواتروپورته چه چیزی به ذهنش میآید تقریباً پاسخش “کاراکتر” خواهد بود. این سدان ایتالیایی از پیشرانه ۸ سیلندر ۳۹۴ اسب بخاری سود برده و صدای تولیدی آن فوقالعاده جذاب است. طراحی دیفرانسیل عقب و شتاب ۵.۲ ثانیهای چیزی نیست که بشود به راحتی چشم روی آن بست اما خب گیربکس اصلی خودرو تعریف چندانی نداشته و بهتر است به دنبال نمونههای اتوماتیک ساخت ZF در مدلهای سال ۲۰۰۷ به بعد باشید. ما یکی از نمونههای کارکرده ۲۰۰۷ این خودرو را با قیمت نازل ۹۹۹۰ پوند پیدا کردیم اما باید دقت کرد که قطعات یدکی این خودرو هزینه بالایی دارند.
BMW سری ۵
خودروهای معدودی میتوانند به اندازه سری ۵ با استعداد و همهکاره باشند. با توجه به محبوبیت بالای این خودروی آلمانی هیچ کمبودی از نظر نسخههای موجود در بازار کارکردهها وجود ندارد. این روزها میتوانید یک 520d چهارساله را با قیمت کمتر از ۱۲ هزار پوند پیدا کنید، خودرویی که مصرف سوخت کم را با پرفورمنس عالی ترکیب کرده است. البته بهتر است مدلهای دارای رینگهای بزرگتر از ۱۸ اینچ را فراموش کنید. همچنین برای تجربه بهترین کیفیت سواری بهتر است مدلهای دارای دامپرهای تطبیقی را انتخاب کنید. فضای بار ۵۲۰ لیتری سری ۵ هم کاملاً جوابگوی نیازهای خانوادهها میباشد.
فولکسواگن فیتئون
وجود لوگوی فولکسواگن روی یک خودروی لوکس به چه معناست؟ افت قیمت وحشتناک! این چیزی است که فیتئون با جان و دل تجربه کرده است. این محصول لوکس از سال ۲۰۰۳ تا سال ۲۰۱۶ تولید شده و فیس لیفت سال ۲۰۰۹ آن باعث اضافه شدن پشت آمپرها و نمایشگر لمسی جدید به این خودرو شده است. از جمله تجهیزات استاندارد فیتئون میتوان به کروز کنترل، برفپاککنهای حساس به باران، حسگرهای پارک و صندلیهای جلوی گرم شونده اشاره کرد. اگرچه فیتئون جذابترین سواری را ندارد اما کابین آن جادار بوده و فضای بار بزرگ هم برای سفرهای طولانی ایده آل است.
آئودی A8
سومین نسل A8 راه را برای معرفی نسل فعلی در سال ۲۰۱۷ هموار کرد. بسیاری از نمونههای اولیه این نسل از A8 را میتوان با قیمت حدود ۴ هزار پوند خریداری کرد. بله هزینههای بیمه و نگهداری این خودرو بالاست اما A8 جذابیتهای زیادی دارد. نسخه ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی به لطف پرفورمنس و مصرف سوخت خوب محبوبترین گزینه بوده و از جمله تجهیزات استاندارد آن نیز میتوان به رینگهای ۱۸ اینچی، سیستم تعلیق بادی تطبیقی، ناوبری و سیستم اطلاعات سرگرمی اشاره کرد. کابین خودرو پر از متریال لوکس بوده اما برای تجربه بهترین حس اشرافیت میتوان نسخه طویلتر با حداکثر فضای پای عقب و صندلیهای گرم شونده و سانروف را انتخاب کرد.
رولزرویس فانتوم
فانتوم موردنظر بین سالهای ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۶ عرضه شده و یکی از نرمترین پیشرانهها یعنی ۱۲ سیلندر ۶.۷۵ لیتری ۴۵۳ اسب بخاری را دارد. کابین خودرو نیز جزو لوکسترینها بوده و آرامش خاصی در آن حکم فرماست. مدل سری ۲ فانتوم در سال ۲۰۱۲ عرضه شد و از تجهیزاتی همچون چراغهای جلوی LED، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک و سیستم اطلاعات سرگرمی بهبود یافته سود میبرد. قیمت نمونههای کارکرده فانتوم بسته به آپشن های آن فرق داشته اما نمونههای اولیه را میتوان با قیمتهای حدود ۱۰۰ هزار پوندی پیدا کرد.
پورشه پانامرا
آیا پانامرا بهترین هندلینگ را بین خودروهای لوکس دارد؟ به احتمال زیاد اینگونه است. اگرچه این خودرو نتوانسته به عنوان یک ۹۱۱ چهار درب مطرح شود اما سواری فوقالعادهای دارد. کابین نیز بسیار لوکس بوده و استایل اسپورت آن با پرفورمنس بالا هماهنگی دارد. مدلهای دیزلی پانامرا در سال ۲۰۱۱ معرفی شده و جزو بهترین گزینههاست. پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی پانامرا قدرت ۲۴۷ اسب بخاری داشته و نیرو را از طریق گیربکس ۸ سرعته تیپ ترونیک به چرخ ها منتقل میکند. این مدل را میتوان با قیمت نازل ۱۸ هزار پوندی خریداری کرد که کمتر از قیمت اسمارت EQ فورتو صفرکیلومتر میباشد.
مرسدس بنز S کلاس
S کلاس شاید دینامیکترین خودروی کلاس خود نباشد اما شما یک لیموزین لوکس را برای رانندگی اسپورت نمیخرید. S350d جزو گزینههای محبوب این خانواده بوده و پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری آن قدرت ۲۵۴ اسب بخاری دارد. اگر میخواهید بدانید در یک دهه چه تکنولوژیهایی به خودروها اضافه شده کافی است نگاهی به S کلاس داشته باشید. شهرت مرسدس به خاطر استفاده از تکنولوژیهای مدرن کاملاً زبانزد بوده و زمانی که بدانید این خودرو از سواری بسیار نرم، کابین شیک، آرامش بسیار زیاد و هزینههای نگهداری معقول سود میبرد بنابراین آن را جزو گزینههای اصلی خود خواهید دانست. ما یک نسخه S350d مدل ۲۰۱۵ را با قیمت نازل ۱۹۵۰۰ پوند پیدا کردیم.
جگوار XJ
چه کسی میدانید XJ چه آیندهای خواهد داشت. تولید این خودرو در سال ۲۰۱۹ متوقف شد و قرار بود نسل جدید با قوای محرکه تمام الکتریکی تولید شود که این پروژه هم لغو گردید. این موضوع جای شرمساری دارد زیرا XJ جایگزینی مناسب برای رقبای سنتی آلمانی بوده و از پرفورمنس خوب، هندلینگ چابک و استایلی شیک سود میبرد. نمونههای اولیه XJ از نظر قابلیت اطمینان وضعیت خوبی نداشتند اما با گذشت زمان این موضوع بهبود یافت. این خودرو لیست آپشن های زیادی داشته و بنابراین قبل از خرید بهتر است به این موارد دقت کنید. صندلیهای چرمی و سقف پانورامیک جزو تجهیزات استاندارد XJ بوده و ما هم یک نسخه ۶ سیلندر دیزلی را با قیمت حدود ۱۳ هزار پوند پیدا کردیم.
آستون مارتین رپید
استون مارتین در فروش رپید به مشکل برخورد و حتی موضوع قابل تامل اینکه رپید زمانی عرضه شد که شاسی بلندها به اندازه امروز محبوب نبودند. بههرحال افت قیمت رپید وحشتناک بوده است. نمونههای ۱۲ سیلندر این خودرو با قیمت حدود ۵۴ هزار پوند در دسترس هستند.
AMG GT R
۱۹ آذر ۱۴۰۰مرسدس s350d بهترین گزینه بنظر خودم هست
Shirko
۱۹ آذر ۱۴۰۰همشون خوبن غیر از فولکس واگن فیتئون
مردیم از خوشی
۱۹ آذر ۱۴۰۰خیلی خوبه ولی نکته ای هست اینه که همه حاضر نیستند به این قیمت خوب بفروشند شاید از ۱۰۰ تا اگهی دو تا با سه تا با این قیمت خوب بفروشند وگرنه همشون ارزش خرید خیلی خوبی دارند انتخاب خودم m5 و مرسدس به خاطر ظاهر بروز ترشون
NAVID۰۰۹۸
۱۹ آذر ۱۴۰۰بدونِ فکر فقط یک انتخاب در چنین کلاسی ، بنز S 👑
Kato
۱۹ آذر ۱۴۰۰فلوکس خوبه
ژاپنی ها کجان؟
Nima
۱۹ آذر ۱۴۰۰دست دوم ژاپنى ها قیمتش خیلى بالاتر از بقیس.
(افت قیمت کمترى دارن)
علی
۱۹ آذر ۱۴۰۰فکرش هم سخته که A8 رو با ۴ هزار پوند بشه خرید!
کجا گیر افتادیم ما
Hoor
۱۹ آذر ۱۴۰۰توی ایران که هیچکدام اینها پیدا نمیشود خوشبختانه .
این ماشین ها را ملل بدبخت همسایه وارد میکنند. توی اروپا هزینه نگهداری ماشین بالاست لذا افت قیمت بالاتره
Kf
۱۹ آذر ۱۴۰۰اره بابا بدبختاااا مثل ما ک سمند ندارن مجبورن بنز و بی ام و سوار بشن
...
۱۹ آذر ۱۴۰۰واقعا هم بدبختن 😂😂😂😂
AMG GT R
۱۹ آذر ۱۴۰۰وای خدا دلم درد گرفت از کامنتت 🤣🤣🤣
- A M I R -
۱۹ آذر ۱۴۰۰معمولا یکی از فاکتورای افت قیمت ماشینا میزان استهلاکشون در طول زمانه که این مورد تو ماشینای لوکس فول سایز پررنگ ترم میشه، برای همین ماشینی مثل xj افت قیمت وحشتناکی پیدا میکنه. کسی که با قیمت خیلی پایین این نوع ماشینارو بخره باید به فکر هزینه های جانبی وحشتناکش باشه، بعدشم خیلی سخت میتونه بفروشه. مجموعا خرید منطقی به حساب نمیاد.
Amard
۱۹ آذر ۱۴۰۰تازه انگلیس به نسبت اروپا آمریکا یا حتی دوبی گرونتر ماشین اونوقت ما باید دنبال پراید کارکرده باشیم عصر ماشین بنزینی در حال تموم شدن تا کی باید این ظلم ادامه پیدا کن
Yasin
۱۹ آذر ۱۴۰۰آئودی A8 فقط 4 هزار پوند ؟!!!!😲
...
۱۹ آذر ۱۴۰۰حاجی ما تو دیوار دنبال آگهی های میگردیم تو شیپور هم گشتیم نبودن 😐😐😐😐😐😐 فقط چند مدل پراید و پژو بودن
GT
۱۹ آذر ۱۴۰۰👑 S Class 👑
mm-yarlou
۱۹ آذر ۱۴۰۰سری ۵ و sکلاس بهترین گزینه ها هستند اگر واقعا بااین قیمت بفروش برسن
پورشه❤️
۱۹ آذر ۱۴۰۰من پورشه رو خیلی دوست دارم اما بنز لوکس تر بنظر می رسه
Nima RST
۱۹ آذر ۱۴۰۰برداشت ازین متن:
سدان های فول سایز لاکچری با گذشت چند سال از مالکیتشون، افت قیمت بسیار بالایی دارن؛ مثلا سالی ۱۰ هزار دلار.
Muty
۱۹ آذر ۱۴۰۰“”ما یک نسخه S350d مدل ۲۰۱۵ را با قیمت نازل ۱۹۵۰۰ پوند پیدا کردیم.””
خداییش مرگ حق نیست برامون ؟؟
امین
۲۰ آذر ۱۴۰۰هیچ کدوم ارزش خرید ندارند. ماشین لوکس بدون گارانتی قابل نگهداری نیست. هرچه امکانات بیشتر باشه درصد خرابی ها بیشتر و همیشه هزینه تعمیر بلاست البته تعمیر که خیر در اصل تعویض. اصلا ماشین بدون گارانتی دردسر و ریسکش زیاده.
آرین
۲۰ آذر ۱۴۰۰\ در حالتی که بخوای نقدی خرید کنی یک آئودی 5تا، سه برابر قیمتش خرجش کنی تا اینجا 20، از اون به بعد با سالی 2000 پوند هزینه سالیانه باز هم میصرفه.
امین
۲۰ آذر ۱۴۰۰از اون به بعد هم باید سالی چند برابر قیمتش هزینه کنی. همیشه یکجاش خراب میشه.
۲۰۰۰ تا که خرج مالکیت و مصرفی این ماشین هم نمیشه.
کاوه
۲۳ آذر ۱۴۰۰اره بابا هیچ کدوم ارزش خرید ندارن.مثل بنز اس ۵۰۰ مدل ۲۰۱۴ تو ایران که فکر کنم ۱۵ تا ۲۰ میلیارد قیمت میخوره،حتما اون ارزش خرید داره نه؟؟؟اونم همون تعمیر رو میخواد ها،بعدشم اینا ماشینهای فوووووووووق العاده با کیفت ان مثل پراید و پژو که نیستن صفرشون هم پر ایراد باشه،اخه بنز ۴ سال کارکرده مگه چه ایرلدی پیدا میکنه؟جوری میگی ارزش خردید ندارن انگار خودمون داریم لامبورگینی و فراری و کادیلاک سوار میشیم،ارزش دارن خیلی هم ارزش دارن،مثلا ا هشت ائودی که ۴ هزار پوند قیمت داره با این پول چه ماشینی میشه گرفت؟حتی توی خود اروپا؟
مهردادکمال
۲۰ آذر ۱۴۰۰خدایی دلمون به چی ایزان خوش باشه
Babak
۲۱ آذر ۱۴۰۰تو این لیست سری 5 بهترین انتخابه. درضمن میشه این ماشینا رو به صورت لیزینگ هم استفاده کرد که در این صورت قسط ماهیانه خیلی کمی دارن.
ناشناس
۲۱ آذر ۱۴۰۰اتفاقا راحت هم گیر میاد ماشین و آگهی زیاد توسایت های مثل اتوکار که بزنید کلی آگهی میاره مثلا مازراتی خیلی خوب قیمت اون کلی هم آگهی داره ولی قطعات اون پدر آدم در میاره و هزینه تعمیرات
احسان
۲۱ آذر ۱۴۰۰مملکت مادوهزارسال به عقب رونده شد.این همه خرابی جاده هاوماشینهای بوده بخاطرکمبودثروت.واقعازلیل شدیم
Mopar Or No Car
۲۱ آذر ۱۴۰۰من فلایینگ اسپار رو قطعا انتخاب میکنم.
Danial
۲۲ آذر ۱۴۰۰البته هزینه نگهداری هم باید بهشون تا حد زیادی فکر بشه.
برایان
۲۲ آذر ۱۴۰۰وقتی میتونیم بصورت اعتباری و قسطی ماشین انتخاب کنیم و بخریم، چرا کارکرده؟ ماشین های کره ای و ژاپنی و فولکس واگن بصورت صفر کیلومتر اینجا راحت میشه خرید.