واردز اتو (Wards Auto) امسال هم بهرسم هرسال بهترین فضای داخلی خودروها را انتخاب کرده است. در لیست امسال شاسیبلندها حضور بسیار پررنگی دارند بهگونهای که از ۱۰ خودروی برتر فقط دوتا از مدلهای سواری سنتی هستند. این رقابت با حضور ۳۳ خودرو آغاز شده و از بین آنها ۱۰ خودرو بهعنوان بهترینها انتخاب شدهاند. خودروهایی میتوانند در این رقابت حضور داشته باشند که طی یک سال گذشته با نسل کاملاً جدید با بهروزرسانی بزرگ به بازار آمده باشند. داوران متریال، راحتی، ارگونومی، ایمنی، تناسب، زیبایی و هماهنگی طراحی را بررسی کرده و به خودروها امتیاز میدهند.
بنتلی بنتایگا اسپید
عجیب نیست که واردز اتو متریال و کیفیت داخلی بنتایگا اسپید را تحسین کرده زیرا این دقیقاً همان کاری است که یک بنتلی باید انجام دهد. با قیمت ۳۰۴ هزار دلار بهعلاوهٔ بیش از ۵۰ هزار دلار آپشن، این کراساوور گرانترین خودروی لیست امسال محسوب میشود اما بنتایگا در داخل کاملاً مطابق با این قیمت گزاف خود عمل کرده است.
فورد F150
سطوح مقاوم و کاری و همینطور صندلیهای جلوی تختشو ازجملهٔ نقاط قوت کابین نسل جدید F150 هستند. این همچنین تنها پیکاپی است که در لیست امسال حضور دارد. F150 جدید مثالی عالی از چگونگی ساخت کابینی است که هم میتواند لوکس باشد و هم در هنگام کار توانایی و کارایی فوقالعادهای داشته باشد.
فورد موستانگ مکایی
موستانگ مکایی تنها خودروی الکتریکی لیست واردز اتو است. این خودرو به خاطر طراحی ساده و مدرن کابین خود امتیازات بالایی کسب کرده است. در اینجا همهچیز بهخوبی طراحی شده و فضایی را ایجاد کرده است که ممکن است پرزرقوبرق نباشد اما بسیار کاربردی است.
جیامسی یوکان دنالی
یوکان دنالی تنها اسیووی شاسی مستقل در لیست امسال محسوب میشود. به گفتهٔ واردز اتو، تریمهای فلزی در کابین این خودرو بسیار خوش لمس هستند. علاوه بر این، اندازهٔ بسیار بزرگ خودرو نیز به معنای وجود فضای کافی در صندلیهای ردیف سوم است که آنها را به مکانی راحت برای برگ سالان تبدیل میکند.
هوندا سیویک
هوندا سیویک ارزانتر از بسیاری از خودروهای این لیست است اما قیمت ارزان به معنای خوب نبودن کابین آن نیست. واردز اتو در اینجا بهطور خاص به قسمت شبکهای آلومینیومی علاقهمند شده که هم داشبورد را تزئین کرده و هم به کابین خودرو نمای سطح بالایی بخشیده است.
هیوندای توسان
کابین هیوندای توسان جدید هم نما و طراحی خوبی دارد و هم کاربردی است. واردز اتو از احساس دکمهها و سوئیچهای روی غربیلک فرمان بسیار تمجید کرده است. علاوه بر این، کل طراحی کابین خودرو نیز منسجم و شیک به نظر میرسد.
جیپ گرند چروکی L
گرند چروکی L ارتقایی جدی در متریال و تکنولوژی داخلی داشته و واردز اتو هم با قرار دادن این خودرو در لیست بهترینهای سال، پاسخ این بهبود را داده است. ترکیبی از چوب و چرم در کابین گرند چروکی L فضایی کاملاً لوکس را ایجاد کرده است.
لندروور دیفندر
در نگاه اول شاید کابین لندروور دیفندر بهاندازهٔ دیگر خودروهای این لیست زیبا به نظر نرسد. حتی واردز اتو نیز اظهار داشته که داخل این خودرو چندان زیبا نیست اما کارایی فوقالعادهٔ این کابین کافی بود تا آنرا در بین بهترینهای سال ۲۰۲۱ قرار دهد.
مرسدس بنز S کلاس
هر بار که نسل جدید مرسدس بنز S کلاس معرفی میشود، اگر کابین آن تحسین نشود قطعاً یک جای کار میلنگد. فقط نگاه به تصاویر داخلی این خودرو برای فهمیدن اینکه چرا در لیست بهترینهای امسال قرار گرفته کافی است و نیازی به توضیح اضافی نخواهد بود.
میتسوبیشی اوتلندر
و درنهایت این لیست با یک شگفتی به پایان میرسد زیرا در لیستی که بنتلی و مرسدس بنز حضور دارند، دیدن یک میتسوبیشی بسیار عجیب است اما متریال و طراحی داخلی نسل جدید اوتلندر برای خودرویی با قیمت پایهٔ ۳۸,۵۹۰ دلار واقعاً خوب است.
Amir evolution
۱ آبان ۱۴۰۰Bentley 💎
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱ آبان ۱۴۰۰S klasse💎
Audi rs e_tron gt
۱ آبان ۱۴۰۰❤💜❤💜S class❤💜❤💜
👌👌
ولی چرا آئودی a8 توی این لیست نیست اون طراحیش از یسری ماشین های توی این لیست بهتره
نسبت اس کلاسم یه جاهایی کیفیت داخلی اس کلاس را نداره ولی چرم و متریال با کیفیت تری تو ساختش بکار رفته و صندلی هاش خوش استایل تر از اس کلاسه
اما چرا توی این لیست نیست از لحاظ زیبایی هم عالی است
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱ آبان ۱۴۰۰اگر منظورت نحوه تایپ کلمه اس کلاسه که انقد بهم دیس دادین باید بگم اصلش این شکلی نوشته میشه حتی تو خود سایت بنز هم اینطوری نوشته میشه
Audi rs e_tron gt
۱ آبان ۱۴۰۰کلا یه کامنتایی هم فکر کنم همینجوری بهش دیس می دن من چند روز پیش مد زد مکس یه چیزی گفت فقط تشکر کردم کلی دیسلایک خورد اون کامنت
خواستم همونجا بگم تشکر کردم چرا دیس می دید یا یه جاهایی دوستان سوال می پرسن کامنت دیس لایک می خوره
ولی امیر رضا جان به هر حال منظورتون تو اون کامنت مشخصه من یه لایک دادم
hssn
۱ آبان ۱۴۰۰نه امیررضا جان بچه ها انقدری که تو داری میگی دانششون نسبت به این موضوع کم نیست
بلکه اکثرا با طراحی داخلی زشت و بی روح اس کلاس مشکل دارن
این طراحی اصلا در حد و اندازه و شان مرسدس نیست اما متاسفانه دچارش شده
و خب چیزی نمیشه گفت چون اکثرا طراحی ها دارن به همین سمت پیش میرن
دقت کنید بحث کیفیت نیست ، قطعا کیفیت بسیار بالا و عالیی داره اما زیبایی لازم رو خیر…
موضوع اینه نه اونی که شما فکر میکنی امیررضا جان
ممد ژانگولر
۱ آبان ۱۴۰۰همشون خوبن
ولی منصفانه بخوام قضاون کنم بهترینش به نظر من همه جوره ford f150 میتونه باشه
بعدش نسبت به قیمت خودرو هیوندا توسانه
بقیشم صلیغه ایی
یدونه بالا پایین حل میشه
godfather
۱ آبان ۱۴۰۰هیوندای اکسل و دیدین حالا توسان چه حجمی از پیشرفت حرفی واسه گفتن نمیزاره
Reza Waffen SS
۱ آبان ۱۴۰۰مرسدس بنز S کلاس
تمام
AMG GT R
۱ آبان ۱۴۰۰اس کلاس – دیفندر – بنتایگا
AMANTE
۱ آبان ۱۴۰۰یک فرمان، دو و گاهی سه مانیتور و حذف دکمه های فیزیکی و جایگزینی با لمسی ها.
دنیای طراحی داخلی خودرو داره به این سمت میره.
( Amirreza ) 🇩🇪 Mercedes Benz : Engineered to move the human spirit 🇩🇪
۱ آبان ۱۴۰۰درستشم تقریبا همینه هر چی بیشتر پیش میریم همه چی پیچیده تر میشه ، کابین اینشکلی نشان از آیندس من که دوسشون دارم
حیدر
۱ آبان ۱۴۰۰بدون شک بنتلی با جیپ گرند چروکی
R@m!n
۱ آبان ۱۴۰۰جیپ بخاطر ظاهر مینیمالیستی و فراتر از کلاسش
بنتلی بخاطر نمایش اشرافیت
F150 بخاطر تبدیل شدن به ترند کردن طراحی کابین پیکاپ ها، کارایی در عین خشونت ظاهری
GT
۱ آبان ۱۴۰۰با همشون موافقم به جز دنالی، کابینش در حد بیرونش زیبا نیست. بهترین هم که قطعا بنتلی
سهند
۱ آبان ۱۴۰۰لیست خوبی بود. البته رولزرویس گوست نبود.
M.K karimi
۱ آبان ۱۴۰۰اس کلاس نکن این کارارو با دل ملت 😍🤤
1. اس کلاس
2. بنتایگا
3. فورد
آریا+منش
۱ آبان ۱۴۰۰میتسوبیشی فوق العادس
عرفان
۱ آبان ۱۴۰۰خیلی جلو خودمو گرفتم ولی نتونستم کامنت نگذارم
مک ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بهترین داشبورد ؟؟؟؟؟؟؟
جکه دیگه ایشالا !!!!!!
در یک جمله بخوام توصیفش کنم
بی روح . بی روح . سررد .
میتونم بگم به طرز فاجعه ای بدون هیییییییچ هارمونیی
دیدنش چشمو ازار میده
دو مانیتور بی قواره زشت در حالتی مسخره در بگ گراندی نامفهوم
کنسول سه طبقشو دیگه نگم !!!!!
به قطع طراحی داشبورد ماشین قدیمی و ارزونی مثل 206 بهتر از مک ایه ( دقت کنید من صررررفا طراحی رو میگم نه کیفیت نه تکنولوژی نه ایمنی و…. و همینطور که میدونید 206 از طرحای موفق صنعتی در سال خودش حساب میشده که دارای هارمونی زیباییه )
برسیم به فرمونش !
که در حالت جدا فرمون بسیار زیبا و خوش دستی به حساب میاد
ولی هییییییییچ سنخیتی با داشبوردش نداره
خطوط طراحیش به داشبورد نمیخوره
و در آخر جای تعجبه هیچ ماشینی از جنسیس در این لیست نیست
خصوصا gv70
پارسا
۱ آبان ۱۴۰۰حالا زیاد داغ نشو
عرفان
۱ آبان ۱۴۰۰نه آخه جالبه
من خودم بعضی موقع ها برا تمرین طراحی ماشینارو انالیز میکنم
همین چند روز پیش به این ماشین ریز شدم و به عمق فاجعه پی بردم
بعد امروز اومدم دیدم نوشته بهترین طراحی داخلی !!!!!!!😂😂😂😂😂
حسین
۲ آبان ۱۴۰۰دیدنش چشم تو رو آزار میده.اکثریت دوست دارن.مثل من.
MC20
۱ آبان ۱۴۰۰این جور بررسی های سلیقه ای و بی سر و ته خنده داره . . . میتسوبیشی روبه موت بعد از تقریبا یک دهه طراحی قدیمی کابین حالا نصفه نیمه یه دستی به کابین اوت لندر کشیده بعد حالا زرتی هم میاد توو 10 تای اول قرار میگیره . . . دوستان واردز اتو (Wards Auto) خواهشا جمع کنید کاسه کوزه رو . . . حرف از ارگونومی ماشین شرکتی که 10 ساله به خاطر حادثه فکوشیما با خاک یکسان شده و توو کما بوده و الان داره می میره و انتخابش به عنوان یکی از برنده ها توهین به شعور مخاطب جهانیه . . . و نبودن بعضی از خوب ها هم در بحث ارگونومی سوال برانگیزه مثل DS و INFINITY و VOLVO و . . . هر چند اونا عقب مونده هستن و بدرد 2021 نمی خورن . . . باید بندازنشون دور . . .
Ali
۱ آبان ۱۴۰۰ولی خداییش از داخل مازراتی قشنگتره اونم چندین پله
داخل مازراتی منو یاد ماشین های شاسی چینی مینداره.
MC20
۱ آبان ۱۴۰۰# اکانت فیک
Farzad
۱ آبان ۱۴۰۰جای S کلاس و توسان و مک ای اینجا نیست ، چون نه تنها کابین زیبایی ندارن بلکه از لحاظ ارگونومی مزخرف به تمام معنا هستن .
MC20
۱ آبان ۱۴۰۰ارگونومی برای توسان و مک ای اصلا بوجود نیومده . . . اما برای S کلاس رو قبول دارم . . . مزخرفه به توان 2 . . . مرسدس بازهای قدیمی ببینن حالشون خراب می شه . . . ارگونومی بنز اون زمانها روح داشت . . . امروز اون روح دیگه از تن مرسدس خارج شده . . .
•Mohamad•
۱ آبان ۱۴۰۰باشه دفعه بعد بهشون میگم برای انتخاب بهترین کابین سال اول از شما اجازه بگیرن
(شوخی بود)
MC20
۲ آبان ۱۴۰۰حتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتما بگو :)) . . . . . وظیفه خودمه که می دونم . . . چون قلبم الان گرفته . . . چون اینجا یه خورده کار اسپرتی داشتم به ما نرسیدن واقعا قلبم گرفت . . . یک دونه cla45 2017 میخواستم اونو نداد به ما . . . . :))
Nima
۱ آبان ۱۴۰۰به نظرم بهترینشون به نسبت قیمت گرند چروکى هست.
Sina10
۱ آبان ۱۴۰۰با فاصله بهترین کابین ها رو مرسدس بنز و بنتلی میسازن
و در این هیچ کسی نزدیکشون هم نمیشه
اینجا هم اول مرسدس و سپس بنتلی بهترین ها بودن
حسین
۱ آبان ۱۴۰۰همه گزینه ها خوب هستن و جزو بهترین ها ولی با مک ای مخالفم. جای خالی نسل جدید qx60 هم حس میشه
حسین
۲ آبان ۱۴۰۰تو مخالفی اما من خیلی دوستش دارم.تنها کابینایی که اینجا خوشم اومد سیویک و مک ای هستند
حسین
۲ آبان ۱۴۰۰+s کلاس(البته اس کلاس یه نوع فرمون دیگه داره و من با اون فرمون دوستش دارم)
حسین
۲ آبان ۱۴۰۰+دیفندر
حسین
۳ آبان ۱۴۰۰+ جیپ و جی ام سی
datsun
۱ آبان ۱۴۰۰دیفندر واقعا جذابه بهترین چیدمان رو داره
MC20
۱ آبان ۱۴۰۰ولی می تونه با گرند چروکی L رقابت کنه . . . به نظرم ( هر چند توو یک سگمنت نیستند ) ولی چون این لیست درهم هستش گفتم
Silent
۱ آبان ۱۴۰۰یک خبر هم برا TESLA فنا در باب تباه بووودن برندهای آلمانی:
با کارشکنی هایی که دارن توو آلمان همه جوره انجام می دن شاهد تاخیر در صدور مجوزها برا راه اندازی گیگابرلین شدیم باز شاید تا 2 ماه.
فقط از این جهت که بدونید تباه بودن و خالی بودن دست این برندها در چه حدی هست! خودشون هم خوووب می دونن هیچ شانسی جلوی غول TESLA ندارن و صرفا مشغول سنگ اندازی هستن بی خبر از اینکه در صورت نیاز ورود امریکا به داستان اوضاع شون جوری به هم بریزه که نتونن خارج از محدودشون دوچرخه بفروشن.
GT
۱ آبان ۱۴۰۰🙂 باشه….
Achtung
۲ آبان ۱۴۰۰یک زمانی هیوندا فنها بودن و تولیدات هیوندا در حال زیاد شدن بود صحبت سر برتری محصولات هیوندا بر آلمانیها مخصوصن بی ام و بود اما … الان هم تسلا رو با آلمانیها مقایسه میکنن. کلن فکر میکنن با مقایسه برندهای تازه کار با آلمانی ارزش اون برند بالا میره در حالی که بی تجربگی این برندها باعث بی آبرویی و رسوایی و نخ نما شدن تبلیغات دروغین میشه و اون برند …
MC20
۱ آبان ۱۴۰۰خود دولت آلمان به تسلا چراغ سبز داده برای گیگا فاکتوری برلین . . . بعد یادش نبوده این ممکنه روی فروش برند های وطنی خودش تاثیر بگذاره ؟ در ضمن آلمانی ها تباهن ؟ آلمان به تنهایی در صدر لیست کشورهای تولید کننده بیشترین اختراعات صنعتی و تحقیقات علمی در بین 200 کشور قرار داره . . . چییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین با اون جمعیتش بعد آلمان دومه . آلمان تباهه؟ ماذا فاذا ؟ اگر نمی دونی بدون ، گرفتن مجوز برای ساخت گیگا فاکتوری داره بروکراسی های بسیار کند و دقیق اداری آلمان رو طی میکنه از 2 سال پیش . . . اون هم به دو دلیل 1) چون خواست دولت و وزیر صنایع وقت بوده . . . 2) اما باید روشن و بررسی بشه تمامی ریسک های آلایندگی زیست محیطی و تاثیرش بر اکوسیستم آلمان . . . مرکل و دار و دستش در مقابل بقیه احزاب مخالف دولت باید جواب داشته باشن . . . دیگه از فعالین محیط زیست و مردم عادی نگم برات . . . کلا پروسه ی کسب کار راه انداختن خارجی ها توو آلمان خاصه اگه یک سرش هم به محیط زیست آلمان هم مربوط بشه تقریبا عمر نوح می خواد تا به سرانجام برسه چون باید تمام جوانب زیست محیطی و انسانی قضیه روشن بشه . . . اونجا همه یک صدای واحد نیستند و منافع گاها متضاد دارن . . .
Silent
۱ آبان ۱۴۰۰“”” فعالیت های محیط زیستی؟!!””” توو کشوری که برندهاش سالانه با رسوایی های زیست محیطی سر کار دارن جز سنگ اندازی و ترس از حضور مفهوم دیگه ای جز تباه بوودن برندهاش نیست!
هنوز رسوایی های دیزل گیت VW از یادها نرفته
که بخوان برای برندی که از اساس برای حذف آلاینده های شهری شکل گرفته سنگ اندازی کنن کوچیک تر از این حرف ها هستن برای TESLA
MC20
۱ آبان ۱۴۰۰دیزل گیت در مخالفت غیرعلنی فولکس با قوانین سخت گیرانه همان آلمان قانونی و از ترس جریمه ها و مجازات های آلمان ، به طور غیرقانونی انجام می شد . . . تا اینکه بالاخره دستشون رو شد . . . بماند . . . در ضمن هیچ کارخانه ای محصولی تولید نمیکنه ، مگر اینکه محیط زیست به طور قابل ملاحظه و فزاینده ای آلوده میشه ، یعنی تسلا در حال تولید کردن ماشین پاک ، همزمان در حال آلوده کردن اکوسیستم آلمانه . . . . اگر آلمانی ها رو می شناختی ، می دونستی آلمانی جماعت از هیچ کس نمی ترسه ، در طول تاریخ کارهایی کرده ، که آمریکایی های برگر خور یخچال ساز ، انگشت به دهن ، می مونن و اگه خواستی کشور گل و بلبل رو هم بشناسی ، برو آمریکا ببین چند بار توو آلاسکا مردم محلی حافظ محیط زیست با پیمانکارای استخراج نفتی ، شل و توتال . . . درگیر شدن و کارشون رو متوقف کردن و دعوی به دادگاه بردند . . . اما دولت اوباما و بعد ترامپ ، به شخمشون هم نبود . . . آخرش اومدن با یارانه ی 1000 دلاری به مردم ، دهن مردم رو بستن . . . . . . . . . . . . . اینه اون : american dream
بهزاد
۱ آبان ۱۴۰۰در وهله ی اول لازم به یادآوریست که آلمان مثل آمریکا به صورت ایالتی اداره میشه و دولت هیچ نقشی در تصمیمات اقتصادی و حتی سیاسی ایالت ها نداره و در بحث تولید هر ایالت قوانین خودشو داره و در این مورد خاص هر اتفاقی افتاده البته اگر اتفاق تلقی بشه مربوط به ایالت برلین هست.
از اونجایی که برخی طرفداران یک برند از صبح تا شب مشغول نشر برخی اکاذیب و توهمات هستند بازهم لازم به یادآوریست که در ده سال اخیر هیچ برند خودروسازی به اندازه ی تسلا مشمول حمایت ها اعم از پرداخت نکردن مالیات ، زمین رایگان ، مشوق های خرید ، وام های بلند مدت کم بهره یا بدون بهره و … نشده و حتی بارها شاهد بودیم که اشکلات رایج این صنعت که توسط سازمان ها مورد پیگیری قرار گرفته و سازنده ها مجبور به پاسخگویی و اصلاحات شدند در مورد تسلا اجرایی نشده.
Silent
۱ آبان ۱۴۰۰اکی.
ولی تا گیگاها را نیوفتن خبری از تولیدات جدید نخواهد بود که معلوم شه مرزها تا کجا پیش میره در جهان خودرو با این برند! الان فشار تیراژ صنعتی و درخواست ها توسط دو مجموعه که یکیش فرمونت باشه ساپورت می شه و این دست کمپانی رو بسته فعلا از نظر سخت افزاری
مثل فنری هست که آماده پرتاب هست
MC20
۱ آبان ۱۴۰۰ورمونت ؟
Clean Energy
۱ آبان ۱۴۰۰من کلا صفحه نمایش خیلی دوست دارم😁 به نظرم اینطوری خوبه از نظر من
اس کلاس
بنتلی بنتایگا اسپید
دیفندر
فور اف ۱۵۰ رپتور
توسان
مک ای
دیگه بقیه هم متوسطه
(Saeed(peugeot
۱ آبان ۱۴۰۰فقط جیپ
کارلوس کاستاندا
۱ آبان ۱۴۰۰وجدانا یه نگاه بدون تعصب و عادی به کابین مرسدس بندازید حالا اون رنگ قرمز را چند لحظه تماشا کنید تا اون زرق و برق و جاذبه ی اولیه را از دست بده و کدوباره کابین را بازنگری کنید به نظر من افتضاح به تمام معناست مخصوصا صفحه ی پشت فرمون.
حسین
۲ آبان ۱۴۰۰رنگ سفیدش با یه فرمون دیگه قشنگه
net
۱ آبان ۱۴۰۰من قبلا گفته بودم کابین جیپ گرند چروکی L و هیوندای توسان قشنگه در این نظرسنجی هم هست.با اینکه کابین یکپارچه مشکی ایودی a8 بنزینی طراحی ۵ سال پیش رو داره ولی هنوز هم زیباست ای کاش در این لیست هم بود
امیرحسین
۱ آبان ۱۴۰۰سرمو بکوبم به دیوار یعنی چطور این چند تا آسیایی وارد این لیست شدن ولی لکسوس که کابینش خدای متریال و زیبایی هست نیست هیوندا هست
بنز و 15۰ و جیپ و لند روور و فورد عالی بودن حرفی نیست ولی اون چند تا خدایی حقشون نیس جز ۱۰ تای پایانی باشند
حسین
۲ آبان ۱۴۰۰لکسوس ماشین پلاستیکی میسازه واسه آمریکا.
کابینش کجا قشنگه؟
اصلا تو لکسوس چوب چرم هست؟
Achtung
۲ آبان ۱۴۰۰پورشه تایکان و آئودی ای ترون جی تی
مهدی
۲ آبان ۱۴۰۰تو این عکس با تریم قرمز کابین اس کلاس یه جورایی حس
خوب اولداسکول و کلاسیک به آدم میده . من طراحی کابین پژو ۵۰۸ رو به بیشتر خودروهای این لیست ترجیح میدم کلا پژو از قدیم طراحی کابین خودروهاش جلوتر از زمان و بی نظیر بود
حسین
۲ آبان ۱۴۰۰خودم سیویک و مکای رو خیلی دوست دارم.
رامتین
۲ آبان ۱۴۰۰بنظرم همه در یک سطح کاملا متوسطی بودند و اصلا چشمگیر نبوده طراحیش. در مورد کیفیت نظر ندادم. کماکان طراحی کابین پژو را بهتر از بقیه میدونم.
MC20
۲ آبان ۱۴۰۰موافقم آقا رامتین . . .کابین آی کاکپیت پژو با نبوغ فرانسوی طراحی شده و حداقل در سگمنت خودش مفهوم ارگونومی رو تا سطح لذت اسپرت ، ارتقا داده . . . . . در ضمن ، قبلا هم گفتم مخلص همه ی دوستان باسابقه ی سایت هم ، هستیم . . . همه ترم بالایی های با مرام . . . ارادت .
رامتین
۲ آبان ۱۴۰۰لطف داری داداش. متاسفانه اسم پژو در ایران خراب شده که البته مردم هم حق دارند. وگرنه اگر محصولاتی مثل 3008 یا 308GTI با قیمت معقول مونتاژ میشد خیلی اوضاع بهتر میشد. بهرحال کشورهایی مثل ژاپن یا کره ثابت کردند تمایلی ندارند با ایران همکاری کنند. البته خودم علاقمندم شرکت فولکس یا زیرمجموعه هاش بشکل فراگیر وارد کشور بشند. کاری که در چین انجام دادند.
MC20
۲ آبان ۱۴۰۰آخ آخ آخ گفتی داداش . . . دلم هوای یک ۳۰۸GTI کرد . . . من 4 سال پیش کالایاب خودرو میگرفتم . . . . اون موقع درب تحریم ها باز شده بود و قرار بود چند مدل پژو بیاد ایران . . . توو یکی از شماره ها ، در مورد همین ۳۰۸GTI مدل 2017 معرفی کامل گذاشته بود . . .تا دیدم عاشقش شدم . . . رفتم توو اینترنت ، از 2 تا عکسش ، که مدل ، توو ماشین نشسته و رانندگی میکنه ، پرینت رنگی گلاسه لمینه ( بود فکر کنم ) گرفتم . . . الان هنوز هم دارمشون ، کابینش در عین سادگی ، اینقدر اسپرته که 10 سال دیگه هم کسی بهش نمیرسه ، اسپرت بودنش اصیله. حیف که از سال 2019 ( فکرکنم ) زبان طراحی بیرونی محصولات پژو ، عوض شد . . . پژو همیشه پژوه ، فقط ایران خرابش کرد . . .مردم هم به قول شما حق دارن . . . در مورد فولکس هم بگم با شما هم عقیده ام ولی کو همتش ؟ اینها سابقه فولکس رو هم خراب کردند با اون گل معمولی برزیلی که آوردن. . .هرچند خیلی بد نبود . . . خوش حال شدم با یک طرفدار اصیل پژو اینجا آشنا شدم . . .حیف اینجا قدر پژو دونسته نمیشه . . . یا حق .
علی
۶ آبان ۱۴۰۰ماشینهای پژو همگی بدرد نخور هستند به شخصه من اونها رو در سطح های جهانی نمیدونم
و کیفیت پایین داشبورد یکی از معایب ماشینهای پژو هستش
من از چپی های صنعت خودرو فرانسه : پژو و سیتروئن و رنو و دی اس بدم میاد
اما از راستی ها خوشم میاد : فولکس واگن و بوگاتی
Moosa
۱۱ آبان ۱۴۰۰همه در سطح عالی قرار دارند ولی ستاره☆ مرسدس بنز☆همچنان می درخشد
سارا
۱۲ آبان ۱۴۰۰قیمت میتسوبیشی اوتلندر از 26 هزار دلار شروع میشه
احسان
۱۲ آبان ۱۴۰۰نگارنده عزیزف بودن هیوندای توسان با این داشبورد زشت و عجیب، عجیب نیست، اما اوتلندر عجیبه! درسته خودروسازی میتسوبیشی افت کرده اما واقعا شرکت معظمی است و خودروسازیش هم به نظرم هنوز سرتر از بسیاری از برندها است. اگر بدسلیقگی طراحان در فیس لیفت نباشه و مثل کره ها تند تند فیس لیفت کنند. لنسر با طراحی سال 2007 هنوز هم زیبایی خودش رو داره.