با اینکه خریداران در زمان انتخاب یک خودرو فاکتورهای زیادی را لحاظ میکنند اما هنوز هم برخی افراد دوست دارند روشهای سنتی تست جادهای یک خودرو را در پیش بگیرند.
با در نظر گرفتن این موضوع، موسسه معتبر کانسومر ریپورتز لیستی از خودروهایی را تهیه کرده که باید از خرید آنها دوری کنید مگر اینکه دوست داشته باشید حس قوی پشیمانی را بعداً تجربه کنید!
تمامی خودروهایی که در ادامه خواهید دید کمترین رتبه و امتیاز کانسومر ریپورتز در تستهای جادهای سال ۲۰۱۸ را به دست آوردهاند. البته ممکن است همه افراد با این نامها موافق نباشند.
- کلاس شاسی بلندهای کوچک: جیپ کامپس
اگر به دنبال یک شاسیبلند کوچک و مدرن باشید شاید جیپ کامپس روی کاغذ انتخاب مناسبی باشد اما موسسه کانسومر ریپورتز میگوید در این کلاس خودرویی بدتر از کامپس وجود ندارد. نکته مثبت اینکه کلاس شاسی بلندهای کوچک شلوغترین کلاس این روزهای دنیا خودرو بوده و بنابراین انتخابهای مناسب فراوانی وجود دارد.
- کلاس شاسی بلندهای میانسایز: جیپ رانگلر
چیزی جادارتر از یک کراس اوور جمعوجور میخواهید؟ خودرویی میدسایز همچون نسل قدیمی جیپ رانگلر را تجربه کنید؛ و یا بهتر این است که آن را تجربه نکنید زیرا کانسومر ریپورتز این را میگوید. آنها گفتهاند رانگلر با فاصله زیاد نسبت به سایرین پایینترین رتبه را در تستهای جادهای به دست آورده است.
- کلاس شاسی بلندهای لوکس بزرگ: کادیلاک اسکالید
کادیلاک اسکالید انتخاب سلبریتی های زیادی است اما در این کلاس ویژه پایینترین امتیاز را از کانسومر ریپورتز گرفته است. در بررسیهای این خودرو گفته شده که رقبای فول سایز اسکالید راحتتر از این خودرو بوده و البته نقاط ضعف اسکالید موارد دیگری همچون ردیف سوم تنگ، قابلیت اطمینان ضعیف و… را در برمیگیرد. ظاهراً شورولت سابربن میتواند انتخاب بهتری باشد.
- کلاس لوکس کامپکت: لکسس IS300
ما با این انتخاب موافقیم. البته IS به خودی خود خودروی بدی نیست اما به اندازه رقبا راحت و جادار و مدرن و البته دینامیک و کارا نیست. رقبای این خودرو عبارتاند از BMW سری ۳، آئودی A4، مرسدس C کلاس، جگوار XE و…
- کلاس پیکاپ کامپکت: تویوتا تاکوما
کانسومر ریپورتز در زمان بررسی تویوتا تاکوما ۲۰۱۸ آن را یک خودروی قدیمی و ابتدایی خوانده بود. آنها همچنین گفتهاند تاکوما دارای سواری سفت و خشک، هندلینگ ضعیف، کابین پر سر و صدا و موقعیت رانندگی پایین است. تاکوما به همین خاطر پایینترین رتبه را در این کلاس به دست آورده است.
- کلاس کامپکت: فیات 500L
سواری خشک، صندلیهای تخت، موقعیت رانندگی نه چندان جالب و امتیاز پایین در تست تصادف اورلپ کوچک باعث شده فیات 500L در کف رتبهبندی کانسومر ریپورتز در کلاس کامپکت قرار بگیرد. آنها این خودرو را توسعه نیافته نامیدهاند.
- کلاس میانسایز: نیسان آلتیما
این یک انتخاب عجیب است. کانسومر ریپورتز در بررسی آلتیما به نقاط قوت و ضعف این خودرو اشاره کرده اما هنوز هم شاهد حضور آن در چنین لیستی هستیم. دلایل امتیاز ضعیف محصول نیسان در کلاس میدسایزها عبارتاند از فرمان سبک، سیستم اطلاعات سرگرمی گیج کننده و گیربکس CVT که تجربه رانندگی بدی را در اکثر شرایط ایجاد میکند.
BMW
۱۰ اسفند ۱۳۹۶پرچم ژاپن و آمریکا بالاست.
Karen
۱۰ اسفند ۱۳۹۶ادم بدترین ماشین دنیا رو سوار شه ولی سهام ماشینش مال جیلی نباشه ?????
الف.ی
۱۰ اسفند ۱۳۹۶آره همینجوری به ***نظر دادن ادامه بدید
فکر می کنید هنوز جیلی همون جیلی چندین سال پیشه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
نه داداش کلی پیشرفت کرده فکر کردی چین مثل خودمونه که فقط پسرفت داشتیم؟؟؟؟؟!!!!!!!
مدیر جیلی هم گفت که میخوان اونا از تکنولوژی های برقی دایملر استفاده کنن
مرسدس محتاج جیلی نیست جیلیه که محتاج مرسدس و دایملره
نظرات مریخی
Karen
۱۰ اسفند ۱۳۹۶اره خیلی پیشرفت کرده.الان دیگه صاحب بنزه. دیگه باید منتظر پیشرفت بنز باشیم تا چین. ???
الف.ی
۱۰ اسفند ۱۳۹۶اینقدر غیر منطقی هستید که تقریباً هیچکدومتون نمی فهمید خرید حدود ده درصد سهام به معنی مالکیت کامل کمپانی نیست
مدیر جیلی خودش گفته بخاطر بهره برداری از تکنولوژی خودروهای برقی دایملر داره اینکارو میکنه حالا نمیدونم شما ها این وسط چی شر و ور میگید
(Ali (Chevy nova
۱۰ اسفند ۱۳۹۶در جواب به bmw
جىلى با سرماىه گذارى در بنز پولش رو به خطر انداخته
بنز هم شانس اورد جىلى سهام دارش شد
ادولف هىتلر کجاى؟؟؟؟
جالبه الف. ى اصلا به کامنت bmw اعتراض نکرده اما تا من کامنت بذارم زود مىاد از من انتقاد کنه
الف.ی
۱۰ اسفند ۱۳۹۶یه بار واست توضیح دادم
آخرین باری هم که از خودروی آمریکایی حمایت کردم توی پست بیوک انویژن بود جایی که به نظرم لازم باشه اینکارو میکنم
من که از ماشین آمریکایی بدم نمیاد
(Ali (Chevy nova
۱۰ اسفند ۱۳۹۶منم برات توضىح دادم
نگىد تا نگم
متوجه شدن اىن حرف سخت نىستا
mehran911
۱۰ اسفند ۱۳۹۶هیچ خفتی بزرگتر از همکاری شرکت فورد برند عقب افتاده ی زوتی برای فروش در چین نیست
.
زوتی همون برند کپی کاری هستش که خودروهاش کپی محصولات پورشه ماکان و مزدا و لندروور هستش برندی که پیشینه اش به سال ۲۰۰۵ برمیگرده
.
به جرات میگم بدنام ترین خودروساز صنعت خودروسازیست
.
کبوتر با کبوتر باز با باز …
.
مرسدس انقدر بزرگ هست که التماس خرید مستقیم سهام رو به جیلی رد کرد و جیلی برای به دست آوردن سهام مرسدس دست به دامن بازار شد …
جیلی محتاج تکنولوژی مرسدسه محتاج …
(Ali (Chevy nova
۱۰ اسفند ۱۳۹۶به به مهران 911
مهران اونقدر عصبى هستى که فرق بىن شراکت و خرىده شدن رو نمىدونى
فورد شراکت کرده
اما جىلى سهام بنز رو خرىده
فرقشون زىاده
خىلى خىلى زىاده
راستى الان اس کلاس تو زىندل فىگن مونتاز مىشه ىا پکن؟؟؟؟؟
F۲۲RAPTOR
۱۰ اسفند ۱۳۹۶جناب مهران ۹۱۱ وقتی بحث فروش و سود میاد وسط.
همه چیز ممکنه، حالا این خفته که فورد با جیلی همکاری داشته؟
اگه راس میگی اینو جواب بده
برادر.
همه میدونیم که ایران خودرو جزو منفورترین و بد ترین و بی اعتبار ترین شرکتای دنیاس،
اون سالها بنز باهمکاری ایران خودرو
تو ایران بنز وارد میکرد، و همچنین سی کلاس تو مقطعی تولید میشد،
با استناد به پاراگراف اولت خاک عالم تو سر بنز بشه که حاضر شد تن به این خفت بده که با کمک ایران خودروی بی اعتبار تو ایران فعالیت داشته
نظرت چیه؟
(Ali (Chevy nova
۱۰ اسفند ۱۳۹۶افرىن f22
بنز با اون همه ادعا تو خالى با اىران خودرو همکارى داشته بعد مهران داره از همکارى زوتى و فورد مىگه
والا زوتى خىلىبهتره از اىران خودرو هستش
نه مهران؟؟؟؟
mehran911
۱۰ اسفند ۱۳۹۶تفاوت اینجاست که ایران خودرو برترین خودروساز ایران بود و مرسدس چاره ای جز این نداشت
.
اما از بین تمام خودروسازهای معروفی چینی مثل saic و faw و BYD و JAC و GEELY GREAT WALL
فقط کمپانی درب داغون و عقب افتاده و درجه سه زوتی با فورد همکاری کرد ???
(Ali (Chevy nova
۱۰ اسفند ۱۳۹۶بنز با اون همه ادعاى تو خالى اصلا نباىد بىن بد و بدتر ىکى رو انتخاب بکنه
اگه مىخواست تو اىران فعالىت کنه پارس خودرو به مراتب بهتر از اىران خودرو بود
در ضمن عکس اون خنده اى که گذاشتى از خوشحالى نىست بلکه از عصبانىت هستش
راستى نگفتى از اىن به بعد اس کلاس تو زىندل فىگن مونتاژ مىشه ىا پکن؟؟؟؟؟
(Ali (Chevy nova
۱۰ اسفند ۱۳۹۶راستى مهران
بنز بازهم اگه مىخواست تو اىران فعالىت کنه مىتونست مثل اسکانىا که بوسىله شرکت ماموت تو اىران محصولاتش رو اول وارد کرد و بعد مونتاژ محصولاتش رو بوسىله ىه شرکت معتبر مثل ماموت وارد کنه و بعد هم مونتاژ
پس مىبىنى بنز خىلى قبل تر از فورد با ىه شرکت درپىت مشارکت کرد
F۲۲RAPTOR
۱۰ اسفند ۱۳۹۶مهران تا قبل این شوما رو یکی از خوبای سایت میدونستم ،
ولی با این حرفت واقعا نظرم راجعبه ت برگشت
به نظر منم خط تولید پارس خودرو خروجیش صد درصد از فرقون خودرو بهتره
از تو بعیده،
الف.ی
۱۰ اسفند ۱۳۹۶آقایون بیشتر فکر کنید – آقا خرید سهام یه شرکت به منظور استفاده از علم و تکنولوژیش ایرادش چیه؟؟؟؟؟؟!!!!!! مرد باشید بگید دلیلتون رو
مرسدس همونیه که 4 سال متوالی قهرمان فرمول یک شده و اگه امسال هم قهرمان شه به رکورد 5 قهرمانی متوالی فراری میرسه-همونیه که تو پیست لاگونا سکا موتور ترند AMG GTS 503 اسبیش به معنای واقعی کلمه کوروت ZO6 650 اسبی با اون پکیج ZO7 رو سوسک کرد.لپتایمشون 3 ثانیه اختلاف داشت جفتشون هم موتور جلو دف عقب هستن. حالا دیگه اینکه کی ادعای توخالی داره انتخابش با خودتون البته خود شورلت اینقدر تو تبلیغاتش ادعا نمیکنه که اینجا علی نوا و بقیه در موردش حرف میزنن
به کارن بگم منتظر پیشرفت کاملا روتین مرسدس باش همونطور که هر شب منتظر شام هستی. مرسدس پیشرفت میکنه چه با چین چه بی چین و بالاخره از این وضعی که توش گیرکرده در میاد
الف.ی
۱۰ اسفند ۱۳۹۶در ضمن برای من بیشتر مهمه که ماشینی که سوار میشم چقدر کیفیت داشته باشه نه اینکه سهامدار شرکتش کی باشه یا اینکه یه مشت متعصب بی منطق در مورد طراحی جلوش چی میگن
البته به معدود افراد منطقی که بینتون هستن توهین نشه ها
(Ali (Chevy nova
۱۰ اسفند ۱۳۹۶F22
خوشحالم که واقعىت رو در مورد مهران 911 متوجه شدى
چون حرفى براى گفتن نداره داره مىگه اىرانخودرو خوبه و در حدمشارکت با بنز
الف. ى بزرگوار
شما المانى بازها اىن بحث رو در اولىن کامنت شروع کردىن نه من
پس وقتى حرف نا معقول مىزننىن جواب نا معقول هم مىشنوىن
mehran911
۱۰ اسفند ۱۳۹۶علی نوا
باز خوبه مرسدس به ایران راه پیدا کرد فورد و جنرال موتورز رو راه هم ندادن
.
فورد که هیچی
راستی درسته کادیلاک ct6 هم در چین ساخته میشه ؟؟؟؟
اینارو ولش کن
درسته شورلت موتورهای چینی رو در محصولاتش قرار میداد و بجای پیشرانه امریکایی می فروخت منظورم مدل Equinox سالهای ۲۰۰۸ هستش
.
البته این موضوع قبلا هم وجود داشته مثل سالهای ۱۹۸۳ که جنرال موتوز از موتور های بیوک در شورولت استفاده کرد و مردم هم شکایت کردن و…
.
در جواب رپتور
ببین دوست عزیز شما باز خورد رفتار خودتون رو میبینید من متنفرم از این بحث ها
ببین دوست عزیز یکی دو سال پیش شروع به جمع کردن فراخوان ها و خراب کاری های برند های امریکایی کردم انقدر برام مهم بود که خدا شاهده شماره ی مرکز رسیدگی به فراخوان های جنرال موتورز رو در آوردم
همین الان انقدر مطلب از خرابکاری های آمریکایی ها در آرشیو دارم که فقط از خوندنشون شرمنده میشی این رو جدا گفتم
اما هیییییچ علاقه ای به مطرح کردنش ندارم قبلا در بعضی پست ها کم و بیش نام میبردم اما الان ترجیح میدم اینکارو نکنم
.
من از همه عذر می خواهم اگر ناراحت شدن
mehran911
۱۰ اسفند ۱۳۹۶در مورد فراخوان ها و…
میتونی از خود نوا یا مجید عزیز بپرسی میدونن چی میگم …
الف.ی
۱۰ اسفند ۱۳۹۶این دوستمون bmw که پایین معذرت خواهی کرد شما بزرگی کنید ادامه ندید
باز خوبه خودت میگی جواب نا معقول
الف.ی
۱۰ اسفند ۱۳۹۶داداش مهران یه سر به پروفایلت میزنی لطفا؟
F۲۲RAPTOR
۱۰ اسفند ۱۳۹۶مهران تک تک کامنتای منو تو این پست چککن تو کدومش به بنز توهین کردم؟که بازخوردشو باس ببینم
اصلا حرفت درست وختی کدیلاک میتونه تو چین مونتاژ بشه مگه پخمه س که از اونور جهان صادر کنه؟
اصلا بی ام و و بنزم دارن مونتاژ میکنن توچین
این که نشد دلیل،
قضیه نیومدن فورد و جی ام به ایرانم کاملا سیاسیه
که من به سیاست کار ندارم
mehran911
۱۰ اسفند ۱۳۹۶مگه من گفتم اینا شد دلیل …
کدوم یک از حرف های بالا منطقیه ؟؟؟؟
.
علی نوا چقدر منطقی کامنت میذاره که انتظار داره بهش جواب منطقی داده بشه ؟؟؟
نوا جواب منطقی رو می پذیره ؟؟؟ قطعا خیر
.
من بی منطق ترین فرد سایت اما خیلی با نوا بحث کردن و فقط جواب نادرست گرفتن …
F۲۲RAPTOR
۱۰ اسفند ۱۳۹۶مهران بهتره بحث تموم شه
منو تو حتی همو نمیشناسیم،
اومدیم کاسه داغ تر از آش شدیم
شب بخیر
مانی
۱۱ اسفند ۱۳۹۶۱۰۰بار بنز و مسخره کردی هی میگفتی برلیانس برلیانس,حالا تو این پست نه یه پست دیگه،حالا چی شد مگه؟
این خودرو سازهای آمریکایی بجز آمار فروش تو چه زمینهای از مرسدس سرن؟
جالبه یسری طرفدارهای مرسدس به این پستها جواب میدان
(Ali (Chevy nova
۱۱ اسفند ۱۳۹۶خوب مگه اشتبه گفتم؟؟؟؟
نسل جدىد cls رو همه گفتن کپى برلىناس هست
سهامش هم که مطلب کاملش رو پدال گذاشته جىلى خرىده
من تمام حرفهام از خوده ساىت و خبر گذارىهاى بىن المللى هست
محمد
۱۲ اسفند ۱۳۹۶چندساله تو پدال میام و خیلی وقتا کامنتا رو هم میخونم ولی فرصت کامنت دادن نداشتم ولی ی جمله بگم که علی شوی نوا با اختلاف رو مخ ترین و بی منطق ترین ادم سایته از نظر من. ادعایی هم داری عجیب غریب.
F۲۲RAPTOR
۱۰ اسفند ۱۳۹۶اقای BMW
از طرفدار بی ام و توقع چنین پستی رو نداشتم
#متاسفم،
BMW
۱۰ اسفند ۱۳۹۶جناب f22 من از شما معذرت میخوام هرچی می خوام خودمو کنترل کنم نمیشه.
(Ali (Chevy nova
۱۰ اسفند ۱۳۹۶Bmw
اره مىدونم نمىتونى خودت رو کنترل کنى
از وقتى که بنز شده چىنى تحمل امثال شما کم شده
ADAK
۱۰ اسفند ۱۳۹۶خب جناب BMW برای نوشتن کامنت همه جهات و ابعاد را می بینن ، می سنجن و بعد کامنت ترشح میکنن
:-) :-) :-)
BMW
۱۰ اسفند ۱۳۹۶Adak
تو توو بحث های فرا منطقه ای تواناییت رو به من اثبات کردی بنظرم تو واسه جواب دادن و صحبت کردن با علی نوا بهترین گزینه هستی.
(Ali (Chevy nova
۱۱ اسفند ۱۳۹۶Bmw
من تمام قد اماده هستم
ADAK
۱۴ اسفند ۱۳۹۶BMW و علی شووی
من هیچ وقت این کار را نمی کنم !
چون آخر سال تحصیلی عذاب وجدان میگیرم که باعث بانی این شدم که نذاشتم شما برید به درس و مشق هاتون برسین
? ? ? ?
سامان اذری
۱۰ اسفند ۱۳۹۶با اسکالید و تاکوما به عنوان بدترین خودرو تو کلاس خودشون مخالفم
Muty
۱۰ اسفند ۱۳۹۶و حتی IS300
خدایش ماشینه …
شاهين
۱۰ اسفند ۱۳۹۶همین بد ها مرا آرزوست
ahmadreza
۱۰ اسفند ۱۳۹۶اعتبار لیسته صفره
منطقشون برای جیپی که به افرود شناخته میشه میگه چون برای شهر خیلی مناسب نیست پس بده اینا دیگه کین
عرش
۱۰ اسفند ۱۳۹۶یا اینا نمیدونن ماشین چیه یا اوناییکه ما سوار میشیم ماشین نیست
رضا
۱۰ اسفند ۱۳۹۶دوست عزیز قرار نیس معیار اونا ماشینای ما باشه که بر اساس اون ماشینارو انتخاب کنن. این لیست نمیگه این ماشینا بدن بلکه اون ماشینی که در کلاس خودش نسبت به همکلاسیای خودش در سطح پایین تری قرار داررو انتخاب کرده
F۲۲RAPTOR
۱۰ اسفند ۱۳۹۶زده سابربن بهتره درست
خوب کدیلاک اسکالید xlهم داره که کلا مثله سابربنه
Landscape
۱۰ اسفند ۱۳۹۶در مورد اسکالید به معنی دقیق کلمه چرت گفته
حمید
۱۰ اسفند ۱۳۹۶اون کادیلاک که خیلی جیگره
آریا
۱۰ اسفند ۱۳۹۶با بیشترشون موافقم
نه این که اسکالید بد باشه نه
ولی مثل بنز gls نیست
amin
۱۰ اسفند ۱۳۹۶من از وقتی شنیدم یکی از تست ها و ملاک های رتبه بندی رضایتشون تجربه ۱۵ روز اول مالکان هست دیگه خیلی به کانسیومر ریپورتز اعتقاد ندارم
جهانگیر رومی
۱۰ اسفند ۱۳۹۶کلا خوب و بد ژاپنی ان
Mohsen
۱۰ اسفند ۱۳۹۶بجای لکسوس is باید جگوار( به خاطر قابلیت اطمینان و کیفیت پایین) یا هم رده های اکورا یا اینفینیتی یا کادیلاک رو می زاشتن اونا از لکسوس بد ترن
کلاس میان سایز هم به جای نیسان کرایسلر 200 رو میزاشتن بهتر بود هرچند با توجه به اینکه تو این کلاس اکثر ماشین ها عالین خیلی هم انتخاب بدی نیست
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۰ اسفند ۱۳۹۶_____جای لکسوس is باید جگوار( به خاطر قابلیت اطمینان و کیفیت پایین)______
بهش میگم.
چند بار بگم به این جی دی پاور و کانسومر اعتباری نیست.
تویوتای جنابعالی رو همه تو مسابقات لمانز دیدن چقدر قابل اطمینانه((با عرض پوزش فراوان از ژاپنی بازا))
بعدشم آمار جی دی پاور بریتانیا رو دیدی؟؟
ب ام و ته لیست.
تو جی دی پاور آمریکا رتبه ی ب ام و: 8
جگوار xf هم قابل اطمینان ترین خودروی لوکس.
ولوو تو آمریکا 22،تو بریتانیا رتبه ی 2!!!!!!!!!!!
این همه تناقص برای چیه من نمیدونم.
خودروسازی که خوبه همه جا رتبش خوبه.
#ali.m#
۱۱ اسفند ۱۳۹۶تویوتا رو همه دیدن در لمانز چقدر قابل اطمینانه؟
دانیال جان کاری ب این دوستمون ندارم و باهاش مخالفم چون عاشق جگوار هستم .
ولی مگه پورشه و بقیه تو لمانز ماشینشون خراب نمیشه .؟
فکر نمیکنم این دوتا ربطی به قابلیت اطمینان در دنیای واقعی داشته باشه.
Mohammadreza
۱۱ اسفند ۱۳۹۶من واقعا منطق شمارو درک نمیکنم
شما از اینکه خودرویی مسابقه ای تویوتا در مسابقات لمانز خراب شده این نتیجه رو میگیرید که ماشین های شهریه تویوتا قابلیت اطمینان پایینی دارن؟!؟!؟!
همین یه آمار که از لیست 10 خودرویی که بیش از بقیه درجهان توسط مالکانشون 15 سال یا بیشتر نگهداشته شدن، 8 تاش تویوتاست برای همه شمایی که سعی میکنید قابلیت اطمینان تویوتا رو زیر سوال ببرید کافیه
درضمن دوست عزیز فراموش نکن همین پورشه ای که شما میگی اگه تویوتا نبود به احتمال زیاد الان دیگه اصلا وجود نداشت یا کلا با چیزی که الان هست فرق میکرد
پ. ن:به دوستانی که اطلاع ندارن پیشنهاد میکنم برن بخونن چطور وقتی پورشه حدود سال 1992 با ورشکست شدن هیچ فاصله ای نداشت چنتا از مهندسای تویوتا رو آورد و از ورشکستگی نجات پیدا کرد
تا بیش از پیش به عظمت تویوتا پی ببرید
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۱ اسفند ۱۳۹۶معذرت میخوام از هردو دوست عزیز.
ولی ایشون هم مثل اینکه از جی دی پاور و کانسومر به این نتیجه رسیدن که جگوار کیفیت پایینی داره.
همین لندرووری که تو این آمارها پایین میزارنش برید بخونید که چقدر نوآوری داشته و یا حتی خودروهایی که تو کشوره خودمون از این خودروساز مونده هنوز سرپا هستن.
هر ساله گروه جگوار لندروور جوایزه بسیاری از نشریات و تست کنندگان معتبر دریافت میکنن،اونوقت چطوری میشه بی کیفیت باشن؟؟؟!!!
جگوار لندروور فیات نیست.
بازم میگم معذرت میخوام.
پهلوان مک لارن(دانیال)Surrey-England
۱۱ اسفند ۱۳۹۶محمدرضا جان بهتر این بحث رو دیگه ادامه ندیم.
ولی همه هم میدونیم که مهد نوآوری های فرمول یک کدوم کشوره و تعداد قهرمانی های اون کشور هم در مسابقات اتومبیل رانی مشخصه.
مرسدس تیم اف یکش کجاس؟؟؟؟؟((با عرض پوزش از مرسدس بازا))
خیلی وقت پیش سایت ردبول از کسانی نام برده بود که نقش اصلی رو تو پیشرفت اف1 داشتن که اتفاقا،اگه اشتباه نکنم 8 تا یا 9 تاشون از 10 تا مال همون کشوره مک لارن بودن.
ارادت……
Mohammadreza
۱۱ اسفند ۱۳۹۶بزرگی دادش
نتها من بلکه هیچ کس دیگه ای نمیتونه منکر افتخارات و دست آوردهای مکلارن تو فرمول 1 بشه
فقط میخواستم بگم نباید جواب بیمنطقی رو با بیمنطقی داد
اینم بگم وقتی کامنت دومم رو گذاشتم کامنت دومت رو ندیدم
بعدش که دیدم کامنتمو حذف کردم
Mohamad
۱۰ اسفند ۱۳۹۶البته تاکوما یعنوان پرفروشترین در کلاس خودش اونم در جایی که مردمش عاشق پیکاپ ها هستن و رقابت بسیار سخته، تا حدودی این نگرش را دو قطبی میکنه اما بازم تویوتا باید بی نقصش کنه
از میزان فروش لکسس IS هم اطلاعی ندارم اما باید تلاششو کنه که بهتر و بهتر شه
محمد
۱۰ اسفند ۱۳۹۶به نظر من فقط فیات. جاش تو این جدوله
ایلیا
۱۰ اسفند ۱۳۹۶هیچوقت نتونستم از این لیست های جی دی پاور و کانسومر نتیجه ای بگیرم
نمیگم درست نیست اطلاعاتشون ولی اون چیزی که ما از کیفیت تو ذهنمونه نیست
ما وقتی این آمارها رو می خونیم سریع به دنبال جواب این سوالیم که اگه چند سال این ماشینا رو داشته باشیم موتور و جلو بندی کدومش دیرتر خراب میشه؟ در حالیکه آمارهای کانسومر و جی دی به این سوال ها جواب نمیده بنظرم
اگه لکسوس و تویوتا بالاترین قابلیت اطمینان رو دارن پس تاکوما و is رو کی ساخته که الان ته جدول قرار گرفتن؟ این تناقض نشون میده که ملاک و معیارها فرق میکنه
من اگه بخوام صدتا ماشین بخرم حتی برای خرید یکیشون هم به این آمارها نگاه نمیکنم
البته قبول دارم که در مجموع ژاپنی ها و مخصوصا تویوتا و هوندا خودرو های مقاوم تری میسازن
samurai
۱۰ اسفند ۱۳۹۶اخه ادم ….. نوشتی تاکوما سواری سفت داره ماشینی که واسه جنگ و کوه و بیابون و جنگل و افرود ساخته شده باید سفت باشه
حمیدرضا
۱۰ اسفند ۱۳۹۶جالبه تاکوما در کلاس خودش خیلی پرفروش هست بعد قابلیت اطمینانش پایینه کادیلاک هم خیلی جالب بود ولی خوب باید دید دلایل اونها چی بوده و به نظر خیلی غیر منطقی نمی رسه
Sajjad
۱۰ اسفند ۱۳۹۶آنها گفتهاند رانگلر با فاصله زیاد نسبت به سایرین پایینترین رتبه را در تستهای جادهای به دست آورده است.
کدوم مغز سالمی خودروی افرود رو تو جاده تست میکنه؟
این مجله با واقعیت تناقض شدیدی داره
Saeed Boroomand
۱۰ اسفند ۱۳۹۶رده بندی های یو اس نیوز به نظر من بهتر با انتظارات مصرف کننده هایی مثل ما سازگاره.
ارزیابی های کانسومر ریپورتز به درد افرادی بیشتر میخوره که ماشین لیز میکنن.
نظر شخصی
مهدی
۱۰ اسفند ۱۳۹۶فکر میکنم زمانی که مقاله رو مینوشت طرف مست بوده! اسکالید و بدترین؟؟؟ مگه داریم؟؟ مگه میشه آخه؟؟
حسن
۱۱ اسفند ۱۳۹۶تو تمام امارهایی که ارائه شده از کمترین هزینه ی مالکیت بگیر تا اطمینان و بقیه موارد دوستان المانی متفقا میگفتن ما اینا را قبول نداریم و ملاک نیست ما هم قبول میکردیم اما اینجا قبول دارن بازم ما قبول داریم
ملاک کیفیت تفاوت در نوع رنگ و چرم وپلاستیک داخل ماشین یا نوع دوخت و نخ دوخت چرم صندلی نیست ملاک زیر وبند و موتور ماشینه که المانیها جزء بدترینها هستن در دوام و مدت عمر و هزینه های نگهداری پس کابین لوکس دلیل کیفیت نیست یه ساعت تو بنتلی 250هزار دلاره گرونه اما نشونه کیفیت نیست جنس ارزونتر دوام بیشتر برا 90 درصد جهان ارجحیت داره به جز پولدارها و تو کشور ما هم توضیحی براش نیست .
فروختن همیشه نشانه ی ضعفه حالا چرا برا بنز موجب غروره خدا میدونه مگه اینکه جنس بنجل باشه .کسی که خونش را میفروشه نمیتونه احساس غرور کنه مگه اینکه غالبش کرده باشه .
اما اینکه دوستان میگن همه نمیفهمن فقط المانیها میفهمن دلیل داره بورس را نمیشناسن : خرید حداکثری سهم اونم با پشتوانه ی مالی بزرگ با خرید کامل تفاوتی نداره الان جورج دایملر جیلیه . در مجمع سهامدارای جزء حضور پیدا نمیکنن سهامداران کلان هم فقط با ائتلاف 20 درصدی میتونن با همین ده درصد که بزرگترین سهمه در مجمع برابری کنن یعنی الان تاثیر گذارترین سهامدار دایملر جیلیه و بنز جزئی از دایملره .
وقتی پول میدی جنس میخری صاحب همه چیزی نه فقط تکنولوژی برقی که اینم تبلیغاتی برا پوشش ضعف دایملر در از دست دادن شرکا و تمایل فروش در بازاره وگرنه اینهمه بیانیه صادر نمیکردن تا خرید جیلی را کم اهمیت جلوه بدن .
الفاظ قشنگ تر باشه ادم مجبور نمیشه واقعیت را براتون تشریح کنه که نا امید بشین لفظ نشانه همته . زیبایش کنید.
Abadan
۱۱ اسفند ۱۳۹۶نیسان التیما تو این لیست به هیچ وجه نباید قرار میگرفت