قضاوت در رابطه با یک خودرو کار نسبتاً آسانی است اما یک خودرو منعکسکنندهی همهی عملکرد یک خودروساز نخواهد بود. بنابراین چگونه میتوانید بهدرستی خودروسازها را رتبهبندی کنید؟
روشی که کانسومر ریپورتز در پیشگرفته چنین است: آنها امتیاز کلی، امتیاز تست جادهای و نتایج پیشبینی قابلیت اطمینان را به هر مدلی که تست میشود اعطا میکنند، سپس میانگین نتایج و اعداد بهدستآمده بیانگر امتیاز کلی خودروساز خواهد بود.
بهمنظور اینکه بررسی دقیق باشد، کانسومر ریپورتز باید دادههای حداقل دو مدل از یک خودروساز را داشته باشد بنابراین خودروسازانی همچون تسلا، اسمارت و رام در این رتبهبندی حضور ندارند.
روزگار به کام آئودی است زیرا این خودروساز در رتبهی اول قرار دارد، البته مواردی فرعی همچون رسوایی دیزل گیت در این رتبهبندی دخیل نیستند.
برند غیر لوکس سوبارو در ردهی دوم و بالاتر از لکسوس، پورشه و بامو قرارگرفته است. اما زمانی شگفتزده میشوید که بفهمید مرسدس بنز، سومین برند لوکسی که برای کسب مقام اولی فروش در آمریکا تلاش میکند در رتبهی ۱۴ جای گرفته است.
اما دربارهی بدترین خودروساز هم باید گفت که این عنوان به فیات با ۳۸ امتیاز از ۱۰۰ امتیاز ممکن تعلق میگیرد.
در آخر میتوانید لیست کامل را به همراه امتیاز هر خودروساز مشاهده بفرمایید.
منصور
۳۰ فروردین ۱۳۹۵بازم حق سایپا رو خوردن..!
“سایپا مطمئن”
اینجا اونجا
۳۱ فروردین ۱۳۹۵جالب بود. ولی به این نکته هم توجه کنید که چند ساله که تو خیلی از رتبه بندی ها فیات آخره. بعد ایران خودرو میاد 17درصد سهامشو میفروشه به اینیکه همیشه آخره و تازه پز هم میده…
وای به روزگار ما…
وحید
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵باز فیات بهتر ازپژو و رنو و این چینی هاست که اگه دقت کنی پژو- سیتروئن و رنو اصلا تو لیست نیستن و جز آمار به حساب نیومدن ! به نظرم وقتی سهام کرایسلر و جیپ توسط فیات خریداری می شه خرید سهام ایران خودرو توسط فیات می تونه افتخار باشه به شرطی که واقعا ما شاهد تولید بعضی از محصولات فیات توسط ایران خودرو باشیم.
Mohammad
۳۰ فروردین ۱۳۹۵سوبارو ردیف 2 بنز ردیف ۱۴ ??
علي
۳۰ فروردین ۱۳۹۵حالا اینو داشته باش اون که چیزی نیست . أئودی ردیف ۱ تویوتا ردیف ۸ ??
رامتین
۳۰ فروردین ۱۳۹۵به قابلیت اطمینان هم نگاه کن. تویوتا بهتر ازآئودی در این فاکتور بوده. بهتره دقیقتر به جدول نگاه کنید.
Nima
۳۰ فروردین ۱۳۹۵یه چیز جالب نظر منو جلب کرد!!!!
امتیاز کیفیت سوارى کادیلاک و بنز و لکسوس با کیا و هیونداى یکیه!!!!
عجیبه هااااااا. یعنى خیلى برام عجیبه. آخه والا من هرچى هیونداى سوار شدم صندلى سفت داشته و سوارى خشک تو دست انداز(سوناتا و آزرا)
از اون طرف تویوتا سوار شدم و بنز والا نرم نرم بوده.
نمیدونم اینا تعریفشون از کیفیت سوارى چیه که توى یه سطح هستن اینا؟
از نظر کیفیت ساخت هم که این سه شرکت لوکس ساز هست و جایى براى بحث نداره که کیفیت متریال داخل بهتر از هیونداى و کیا هست. در کل من واقعا نمیفهمم.
فورد
۳۰ فروردین ۱۳۹۵این رده بندی یکم بو داره
پدرام ، کارشناس تبلیغات
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۵یکم که چه عرض کنم،.
آدم یاد رده بندی های سامسونگ در سایتهای مثلا تکنولوژیک ! میوفته که معمولا به طرز عجیبی همیشه رده اول رو از آن خود میکنه،.!
در کل گذاشتن این جور پست ها و رده بندی های آبگوشتی و مشکوک توسط افراد خاصی در سایتهای خاص و پرطرفدار به صورت قارچی و دسته ای و با هماهنگی های لازم در راستای تبلیغات یک برند یا کمپانی خاصی به وسیله تکرار، تاکید و جا انداختن در ذهن بیننده در جهت فروش محصولات آن برند خاص هم البته کم بو نیست..
جواد
۳۰ فروردین ۱۳۹۵باور کنید امار این سایتها و روزنامه ها هیچ تاثیری در فروش امثال بنز یا سایر خودروسازها نداره امار فروش بانگر همی چی هستش
كاپيتاليسم
۳۰ فروردین ۱۳۹۵. یک نکته مهم توی این رده بندی تعریف “بهترین ماشین” هست ، قطعا ماشین های بنز از نظر کیفیت و مهندسی پایین تر از سوبارو قرار نمیگیره بلکه عامل مهم کارایی نسبت به قیمت و سادگی قطعات و تعمیرات هست که باعث شده سوبارو دوم بشه و بنز چهاردهم
خلاصه اینکه چیزی از ارزش های بنز یا لکسوس که توی این جدول پایین تر از سوبارو هستند کم نمیشه :)
. بیوک خیلی پیشرفت کرده
. فیات-کرایسلر … ای کاش بهتر بشه کیفیت خودروهای این مجموعه ی بزرگ
حسین
۳۰ فروردین ۱۳۹۵درود. از متن اینجوری بر نمیاد که ارزش در برابر قیمت هم جزء فاکتورهای مورد بررسی باشه. اگه اینجوری بود به احتمال زیاد ژاپنیا خیلی میومدن بالا. شاید دلیل امتیاز کم بنز اینه که فقط 29 درصد محصولاتش تست شدن. شاید فقط CLA رو تست کردن که کلی اشکال بهش وارده. نمیشه نتیجه قطعی گرفت ولی میشه مطمئن بود که اختلاف بنز با ب ام و و آئودی ایقدر زیاد نیست.
حسین
۳۰ فروردین ۱۳۹۵ببخشید دوستان حدس من درسته؟ recommended tested models نشون دهنده درصد مدلهای تست شده هستش؟؟ از بالا به پایین جدول این درصد کم میشه و برای کرایسلر به صفر میرسه!!!!
Mohammadreza 4060
۳۰ فروردین ۱۳۹۵در همچین مقایسه هایی (مقایسه بین برند ها) یک نام همیشه میدرخشه و اونم لکسس
Mohammadreza 4060
۳۰ فروردین ۱۳۹۵بنظرم لکسس تو ایران بهترین انتخابه
علی آهنگر
۳۰ فروردین ۱۳۹۵جالبه از 10 تای اول 5 تاش واسه ژاپنه 3 تا آلمان یه دونه آمریکا و یه دونه هم کره
بزن به افتخار ژاپن
شکوفه های کویری
۳۰ فروردین ۱۳۹۵چرا به نظر آقای علی آهنگر منفی دادین ؟؟!!! ، خوب حقیقت رو نوشته دیگه ، چرا بعضی از دوستان متعصب گریه شون گرفته ؟؟ ، عزیزان در 10 تای اول 5 برند ژاپنی است ، 3 برند آلمانی،1 برند آمریکایی و 1 برند کره ای ، و این جایگاه بالای خودروسازی ژاپن رو نشون میده.
خسته شده
۳۱ فروردین ۱۳۹۵منظورت از متعصبینی که گریشون گرفته کیان؟
احسان ایودی
۳۱ فروردین ۱۳۹۵ژاپن ؟؟ کدوم ژاپن ؟؟
اها همونی که اس ایکس رو میخواست بسازه مجبور شد سه چهارتا فراری رو باز کنه تا بفهمه ماشین یعنی چی ؟؟
شکوفه های کویری
۳۱ فروردین ۱۳۹۵احسان جان، لامبورگینی هم وقتی میخواست هوراکان رو بسازه ، فراری 458 رو تهیه کرد و این مدل فراری رو بررسی کرد برای ساخت هوراکان ، نکنه از نظر شما لامبورگینی هم نمیدونه ماشین یعنی چی !!.عزیزم فکر نکنم بررسی کردن یک ماشین کار بدی باشه و اسمش کپی کاری باشه، الان از نظر شما کدام قسمت آکورا ان اس ایکس و لامبورگینی هوراکان شبیه فراری 458 است ؟ یعنی از نظر شما ژاپن با اینهمه سابقه نمیدونه ماشین یعنی چی ؟ ، ژاپن داره با اقتدار پیش میره و کیفیت و قابلیت اطمینان ماشین هایش زبانزد خاص و عام هستند و بازار مهم آمریکا هم در دست ژاپن است ولی چند نفر طرفدار فوق متعصب آلمانی تو ایران نسبت به ژاپن کینه توزی میکنند. احسان جان در اواخر دهه 70 میلادی آقای هانس ماتیاس (مشاور کیفی شرکت کرایسلر) هر روز که به کارخونه میرفته 5 دستگاه از ماشین های خودشون رو از خط مونتاژ بیرون میکشیده و یدونه تویوتا هم به کارخانه میبرده و از کارگران و عوامل تولید میخواسته که ماشین های تولیدی خودشان را با تویوتا مقایسه کنند ، و پس از مقایسه سرکارگر کرایسلر میگفته که کار ما خیلی افتضاح است ، احسان جان با این مثال خواستم به شما ثابت کنم که بررسی و یا مقایسه معنیش کپی کاری نیست و همچنین ژاپنی ها از قدیم نماد کیفیت بوده اند
احسان ایودی
۳۱ فروردین ۱۳۹۵لامبورگینی میخواست هوراکان رو بسازه فراری رو باز کرد ؟؟
چه قدر خوبه که بعضی چیزا کنتور نداره
ژاپنیا از قدیم نماد کپی کاری و تقلید بودن
احسان ایودی
۳۱ فروردین ۱۳۹۵حقیقت کپی کار بودن ژاپنیا غیر قابل انکار هست
هرچه قدر تلاش کنید که این حقیقت رو انکار کنید کمتر موفق میشید
ارمان
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵احسان جان 3تا مثال از تقلید کمپانیها ژاپنی در طول تاریخ خودرو سازی مثال بزنی خوشحال میشم !
ببینم چه میکنی
شکوفه های کویری
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵احسان جان ، در مورد موضوع هوراکان شما رو ارجاع میدم به کاربر ferrari که در همون مقاله مقایسه آکورا و فراری این نظر رو نوشتن ، اگر درباره موضوع هوراکان سوالی دارید از ایشون بپرسید. نظری درباره موضوع کرایسلر نداری ؟ خخخخخ ، ضمنا احسان شما که به بررسی میگی کپی ، خیلی دوست دارم بدونم برای ادعاتون مدرکی هم دارین ، یعنی برای من بگین که از نظر فنی و ظاهری چه شباهتی بین ان اس ایکس و 458 است ؟ ، احسان جان لطفا فقط ادعا نکنین و چند مورد از کپی کاری ژاپن رو نام ببرید
ارمان
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵احسان جان چه ربطی داره
چون مورد برسی قرار دادن کپی کردن محصول نهایی هیچ ربطی به 458 نداره .
این جور که شما فکر میکنید یعنی هرکی میخواد ماشین بسازه دوباره از اول شروع کنه؟ شما میگید همیشه ژاپن تقلید کرده ؟ کی کجا گفتم که 3تا مثال بزنید !
پس چرا نمیگید ژاپن در بعضی مساعل هم پیشتاز بوده
-الان پیریوس تویوتا همچنان رقیب جدی نداره
ضمن اینکه یاد اوری کنم ژاپن همون کشوره که پرچمش سفیده یه دایره قرمز داره نه اونی که قرمز ستاره نارنجی داره
یه جوری با اطمینان به یه کشور انگ میزنید که هیچکی باورش نمیشه بعضی گساعل غیر قابل انکار هستن ولو اینکه باب دل ما نباشن مگر اینکه بخوایم خودمونو گول بزنیم!!
احسان ایودی
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵اقای کویری، اگه قرار بود که عین فراری رو بسازن که فراری میتونست شکایت کنه
چرا تلاش دارید مغلطه کنید !؟؟؟
بررسی کپی نیست ؟؟؟
تو مقاله صراحتا عنوان شده که اونا یه فراری رو باز کردن چون نمیدونن سوپر اسپرت چیه
اونا فراری رو باز کردن و از اون ایده گرفتن
این از دید یه مهندس یعنی کپی
شمام هرچه قدر دوست دارید حقیقت رو انکار کنید
مهم نظر کارشناسا هست نه شما
ارمان جان جوابت صراحتا داده شد
ولی شما جواب سوال من رو ندادید
اولین ماشین ساخت کجا بود ؟؟
ژاپن چی جوری وارد صنعت خودرو سازی شد ؟؟
با ایده یا کپی ؟؟
خودت هم جواب این سوالا رو میدونی
تویوتا پیروس رقیب نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا ؟؟ جدی میگی ؟؟؟
برو تو رنکینگ کار اند درایور نگاه کن ببین چندم هست
نظر کارشناسای کار اند درایور خیلی معتبر تر از اظهار نظرات دوستان کارشناس نما هست
شکوفه های کویری
۲ اردیبهشت ۱۳۹۵احسان جان ، خودروسازی های ژاپن نمیدونن سوپر اسپرت چیه ؟؟!!! عزیزدلم پس جی تی آر، ft1 , lfa و … رو کدوم کشور ساخته ؟ خودروسازی های ژاپن اگه هدف اصلیشون ساخت خودروهای اقتصادی نبود تا الان ده ها مدل سوپر اسپرت دیگه هم ساخته بودن.همین آکورا ان اس ایکس نسل قبلش برای سال 1991 بود ، اونموقع که دیگه فراری رو باز نکردن ، در مقاله ای که در همین پدال در مورد ماشین های دهه نود ژاپن بود برای ان اس ایکس 1991 نوشته: آکورا NSX نیاز به هیچ مقدمهای ندارد. این خودرو دنیای خودروهای عجیبوغریب را وارونه کرد و ثابت کرد که یک سوپرخودرو قدرتمند میتواند بهعنوان یک خودروی روزمره مورد استفاده قرار بگیرد. این خودرو در نسل اولیه از موتوری شش سیلندر و 3.0 لیتری بهره میبرد که 270 اسببخار نیرو تولید میکرد که این میزان نیرو در مدل اتوماتیک به 252 اسببخار کاهش مییافت.
در طول یک دهه، NSX موتوری شش سیلندر و 3.2 لیتری را زیر کاپوت خود دید که 290 اسببخار نیرو تولید میکرد؛ اما درست مثل مزدا RX-7 و تویوتا MR2، آکورا NSX را نمیتوان در قدرت خلاصه کرد و شاسیهای شگفتانگیز، فرمانپذیری نزدیک عالی و تعامل مناسب انسان و ماشین این خودرو در بسیاری از خودروها پیدا نمیشود، در دهه نود نیسان مدل r390 رو ساخته. احسان آقا اگه طبق منطق شما پیش برویم پس باید بگیم که کرایسلر هم میخواسته از تویوتا کپی کنه. راستی شما وجه تشابهات بین ان اس ایکس و فراری 458 رو نگفتین هنوز…
امیر چاپار
۷ اردیبهشت ۱۳۹۵عوض اینکه بخوای بیای اینجا نظر بدی برو یکم مطالعه کن تا بفهمی اولین ماشینی که شاسی مونوکوک داشت نسل اول همین ان اس ایکس بود اولین ماشینی که بدنه تمام الومینیومی داشت همین ان اس ایکس بود اولین ماشینیکه شاسی تمام الومینیومی داشت نسل یک ان اس ایکس بود برو ضریب ایرودینامیک این ماشینو ببین لظفا با هم دوره هاش بنزو بی ام و هم نه برو با فراری و لامبو ها مقایسه کن تا بفهمی مهندسی یعنی چی که با یه موتور سه لیتری شش سیلندرپرفورمنسش از کروت هشت سیلندر شش لیتری هم دوره خودش بهتر بود تو درگ چارصد متر رسمی بی ام دبلیو ام شش اطاق ای شصتو سه با موتور ده سیلندر رو برد دوج وایپر ده سیلندرهشت لیتریو تو تست رسمی برد برو تایمچارصدش ببین مقایسه کن با یه موتور سهلیتری دویستو هشتاد تا میرفت این ماشین یه چیز از شاهکارم اونور تر بود برو در مورد ویتک و اوتپوت های عجیبش بخون همین بس که ارتون سنا بهترین راننده تاریخ فرمول یک و کیچی تسوچیا بنیان گذار دریفت حرفه ای و …. ماشین شخصیشون ان اس ایکس بوده همین که هوندا انجین فرمول یک میزنه خودش توانایی بالاشو تو انجین ساختننشون میده فقظ یکی از این انجین ها چندتا قهرمانی فرمول یک اورد
میدونی مشکل شما المانی دوستا چیه؟اینکه چارتا مسابقه مثله لمانز و ایندیا وفرمولا میبینین المانیا قهرمان میشن فکرمیکنین بهترینن تو انجین ساختن نخیر هرکی بیشتر هزینهکنهمهندسای موتور اسپرت خبره تری میگیره که خیلی ربطی ندارن ماشینای عادیشون به ماشیناشون تودنیای موتوراسپرت چون اگه مسابقات مردمی رو نگاه کنی میبینیکه رکوردای درگ با برتری وحشتناکی دسته انجینای ژاپنی هست از چارصد متر که رکورداش همه دست ژاپنیاس تا یک مایل و یکوچاردهمه درگ تایمز تا فرمولا دریفت که نصفه انجیناش تو جی زد هست و انگشت شماره غیر ژاپنی ها مطالعه کن قبل اینکه نظر بدی
sunmartin
۳۰ فروردین ۱۳۹۵این رتبه بندی کاملا صحیح و بحق است چرا که خودروی آئودی هم حائز زیبایی و یونیک بودن طراحی عملکرد عالی و کیفیت بسیار فراتر از محصولات دیگر است از طرفی بی ام دبلیو در جایگاه درستی ایستاده و در این میان شرکت کیا موتورز بدلیل طراحی های اروپایی پسند و ماندگار و ضمانت 7 ساله و وارانتی 3 ساله در جایگاه و بالاتر از برخی مدعیان است که این اصلا عجیب نیست در برنامه کار اند درایو بصورت دوبله بحث بر سر خودروی سوبارو و کیا بود که بیننده متقاعد میشد واقعا در برابر بهای پرداختی کالای با ارزشی نصیب خریدار میشود و بی کیفیت ترین خودرو مشخصا فیات است که در جایگاه درست خود جای گرفته از محصولات کشور بی استعداد فرانسه هم خبری نیست
علیرضا4225
۳۰ فروردین ۱۳۹۵مقایسه و آمارگیج کننده ای بود
احمد باقری
۳۰ فروردین ۱۳۹۵خودروهای آئودی، بسیارعالی هستند، ولی در مقابل طراحیهای زیبایی مثل کادیلاک، بی ام دبلیو، مرسدس، لکسوس، به نظر من عقب تر هستند.
علي دانشمند
۳۰ فروردین ۱۳۹۵پورشه
امروز بهتر از دیروز،
فردا هم بهتر از امروز.
پورشه هم طراحی داخلی عالی داره هم اصالتشو در همه محصولاتش حفظ کرده و این حفظ اصلات طراحی بدنه بجای اینکه به زیبایی خودرو لطمه بزنه رفته رفته محصولات زیباتر و پخته تر از همیشه در پورش شاهدیم. پیشرانه هاش هم که حرفی برای گفتن نداره…
بخای سر کیسه رو شل کنی دریای آپشن میذاره به ماشین
Made in STUTTGART
Porsche love
هادي كيا
۳۰ فروردین ۱۳۹۵علی دانشمند عزیز منظورتون از طراحی داخلی عالیه چیه؟
king 918
۳۰ فروردین ۱۳۹۵دوست عزیز پورشه در تمامی خودرو هاش کابینی بی نظیر طراحی کرده از باکستر گرفته تا 918 میتونی عکس ها یا فیلم های تست تجهیزاتشو ببینی در ضمن پورشه باکیفیت ترین برند خودروسازی جهان در یکی دو سال پیش هم بود در سایت پدال هم مطلبش هست فقط کافیه به داشبرد پانامرا یه نگاهی بندازی تو یکی از مجلات معتبر خودرو به داشبرد پانامرا لقب تجمع دکمه ها داده بودن نکه هر چی دکمه بیشتر باشه لوکستره بی هیچ وجه !!! فقط کافیه به اصول قرار گرفتن اون همه دکمه کاربردی دقت کنی
حالا با تولید 918 داشبرد ماشین از یه صفحه بزرگ تاچ به شکل کاملا زیبایی در دسترس راننده قرار گرفته که دیدنش واقعا ادم رو به وجد میاره البته شما این زیبایی و کارایی رو در مدل های ارزان قیمت ماکان با 50 هزار دلار میتونی بدست بیاری با همون کیفیت و این یعنی پورشه ……
علي دانشمند
۳۱ فروردین ۱۳۹۵مهدی کیا نکته حرفم این بود که:
کابین پورشه در اوج لوکس بودم اسپورت هم هت
سخته این ویژگیها رو باهم ترکیب کنی و یکجا داشته باشی
میخوام در ماشینو باز کنم، بشینم صندلی پورشه لم بدم، چشمامو ببندم و با (دم بازدم عمیق) نفس عمیق بکشم وبوی چرم صندلیهارو رو با تمام وجودم حس کنم…
کاش میشد این حس رو برای یک بار تجربه کنم (به امید خدا)
محمد
۳۱ فروردین ۱۳۹۵داش علی طوری پورشه گفتی که دل منم خواست
اگه پورشه داشتم چندساعت میدادم حالشو ببری
از ته دل آرزو میکنم که قسمت بشه شماهم سوارش بشی
حسین
۳۰ فروردین ۱۳۹۵درود. آمار جالبی بود. تشکر میکنم از شاهین عزیز بابت زحمت ترجمه این مطلب.
یه مشکلی که این آمار داره اینه که از هر خودروسازی یه تعداد ماشین تست شده. مثلا از لکسس 88 درصد ماشیناش و از آئودی 100 درصد و … و نکته جالب اینکه اختلاف امتیازها مخصوصا در بالای جدول خیلی کمه. تو 10 تای اول فقط 9 امتیاز اختلاف وجود داره (هوندا 71 و آئودی 80)
یه نکته هم به عنوان طرفدار ب ام و بگم :-D
امتیاز ب ام و توی تست جاده ای از همه بیشتره. و امتیاز کلی ب ام و و لکسس و پورشه با هم برابره.
نیما ناصری
۳۰ فروردین ۱۳۹۵شب بخیر
یعنی کیا از بنز بهتره ؟
a.h.z
۳۰ فروردین ۱۳۹۵!!!!!!!مگه میشه بالاتر باشه
a.h.z
۳۰ فروردین ۱۳۹۵به نظرم مغرضانه به بنز رای دادند
آخه بنز از سوبارو هم بالاتر نیست؟
به نظرم حق بنز خورده شده
بهنام طیبی
۳۰ فروردین ۱۳۹۵افرین به ائودی و سوبارو که هیچکسی فکرشو نمیکرد بهترین باشن ولی بودن ما خبر نداشتیم
mohammad fm
۳۰ فروردین ۱۳۹۵حق ولوو و بنز نبود که تو ردیف دوازه و چهاردهم باشن.ایا واقعا تویوتا و سوبارا و مزدا از این دو برند مشهور بهترن؟؟
شکوفه های کویری
۳۰ فروردین ۱۳۹۵دوست عزیز این دیگه مشکل شماست که تا حالا اسم تویوتا و سوبارو و مزدا به گوشتون نرسیده ، عزیزم حداقل تویوتا (بزرگترین شرکت خودروسازی دنیا) اینقدر شهرت داره که حتی افراد پشت کوهی هم اسمش رو شنیدن و میدونن چیه ، مزدا و سوبارو هم همینطور. دوست گرامی ، ژاپن کلا کارش درسته ، در میان 10 برند اول ، 5 برند ژاپنی است ، 3 برند آلمانی است ، 1 برند آمریکایی و 1 برند کره ای.
بهنام طیبی
۳۱ فروردین ۱۳۹۵کویری عزیز شما هم خیلی داری تند میری.با منطق بهش بگو
شکوفه های کویری
۳۱ فروردین ۱۳۹۵آقا بهنام حق با شماست، ولی بعضی از دوستان یه حرفهایی میزنن که آدم از تعجب شاخ در میاره، البته من هم قصدم بی احترامی به ایشون نبود
خسته شده
۳۱ فروردین ۱۳۹۵اینقدر ژاپن ژاپن میکنی ژاپن اگه آمریکا و نداشت دماغشم نمیتونست بالا بکشه حالمونو بهم زدین با این ژاپن ژاپن کردنتون آره مرسدس بنز از سوبارو پائینتر همون پشت کوهی بهت میخنده هر سایتی یه نظرسنجی یا رتبه ای و اعلام میکنه این اهمیت داره که بنز و آئودی و پورشه و ب ام و کجا و تویوتا و سوبارو و نیسان و هوندا کجا حتی لکسوس هم جرات نداره حرفی بزنه الان میان میگین رئیس بنز! گفته لکسوس رقیبه ما فلان فلین اینو از موضع قدرت میگه اینقدر مارو با ژاپنتون نخندونید دیگه حالمون داره بهم میخوره
شکوفه های کویری
۳۱ فروردین ۱۳۹۵خسته جان ، دمت گرم که ما رو میخندونی ، راستی تو همین آمریکا پرفروشترین ماشین ها ، ماشین های ژاپنی هستند
شکوفه های کویری
۳۱ فروردین ۱۳۹۵خسته جان ، دمت گرم که ما رو میخندونی ، راستی تو همین آمریکا پرفروشترین ماشین ها ، ماشین های ژاپنی هستند. خسته شده شما چقدر کینه داری از صنعت خودروسازی ژاپن !!! ، والا من طرفدار ماشین ژاپنی هستم اما دشمنی با ماشین های آلمانی و آمریکایی و… ندارم
بهنام طیبی
۳۱ فروردین ۱۳۹۵خسته شده عزیز منظورت از امریکا نبود ژاپن نمیتونست دماغشو بالا بکشه چیه؟؟؟؟اگه منظورت جنگ جهانی که بهت بگم امریکا با بی رحمی تمام اومد اتم زد برسر ملت ژاپن.درجنگ ژاپن بابای امریکا دراورده بود و امریکا اومد اتم زد که ژاپن به زانو دربیاره.شما برو صنعت الان ژاپن ببین بی نظیر.
mahdi
۳۰ فروردین ۱۳۹۵طبق نتایج تجقیقات موسسه kelley blue bookسوبارو محبوب ترین برند در سال 2016 شده پس بنابراین همچین بودار وغیر منطقی ومغرضانه نبودهhttp://www.khabarmachine.ir/News.aspx?ID=10918
Mohammadreza 4060
۳۰ فروردین ۱۳۹۵علاقه ایرانی ها به بنز واقعا جالب و عجیبه
کلا بنز برا ایرانی ها تبدیل به اسطوره شده
ما که تو کشورمون بنز نداریم(اگرم هست مدل های قبل از 2012 هستن) تو اکثر رتبه بندی ها کیفیتی هم رتبش خیلی خوب(مثل قابل اعتماد بودن و لذت رانندگی و … که تو همین سایتم بعضیاشون هست) نیست
البته نیگم که بنز برند خوبی نیست
ولی این همه علاقه هم عجیبه
خسته شده
۳۱ فروردین ۱۳۹۵اصلا خودت فهمیدی چی گفتی مدل بالاش نیست؟!ندیدی؟! شما یه وقت نگی بنز برند خوبی نیست بیچاره نابود میشه نیست میشه یه وقت نیای بگی ها این همه علاقه بیخود نیست چون بنز فقط ستاره سه پرش میرزه به کل صنعت اتومبیل ژاپن برند بنز یعنی شکوه قدرت اصالت و از همه مهمتر کیفیت و لوکس بودن کسی که بنز سوار میشه درک درست و سطح بالایی از لوکس بودن زندگیش داره درک بالایی از اتومبیل داره بنز فراتر از اسطوره ست برای ماشین بازها و علاقمندان به خودرو چه ایرانی و چه غیر ایرانی در آمریکا و اروپاش هم همین طوره برند بنز همیشه متفاوته نگاه بهش همیشه با بقیه فرق میکنه شما ندیدی مشکله خودته یا اینطور که معلومه اطلاعات زیادی نداری از اتومبیل و تاریخش که داری در مورد مرسدس بنز اینجوری حرف میزنی
Archi KHAN
۳۱ فروردین ۱۳۹۵دوستانی که نتایج براشون تعجب ناک بوده !
یه تذکری بدم
اونا هم شخصیت هایی مثل همین احمِد خودمون دارن به هر حال …
ارمان
۳۱ فروردین ۱۳۹۵خوب من نمیدونم این نتیجه چه جوری حاصل شده اما با کمتر منطقی به دست میاد ،به عنوان مثال کیا وهیوندای چقدر با هم متفاوتند که بینشون هوندا قرار میگیره؟؟؟؟؟ همین سواله منو جواب بدید من مشکلم حله
حالا کی میتونه جواب بده؟ ?
نوید جهرمی
۳۱ فروردین ۱۳۹۵یه همچین لیستی هم میشه از توی اروپا پیداکرد؟
که برندهایی مثل پژو سیتروئن و رنو اشکودا و سئات هم بررسی شده باشن؟
———–
بیچاره فیات که توی همه ی لیست ها آخره.
میتسوبیشی عجیب پایینه.
سری قبلی پورشه اول و لکسس دوم و آئودی سوم بود. رقابت خوبی دارن. بارکلا ب همشون.بارکلا ب سوبارو
پرسپولیس
۳۱ فروردین ۱۳۹۵مهم این است که خودروی فرانسوی که الگو وهمه کس وکار خودروسازی ماشده درلیست نیست این یعنی فاجعه خودرویی
ایمان
۳۱ فروردین ۱۳۹۵قابل توجه اون پروفسورهایی که به کیا و هیوندایی می گن آشغال!!!!!!!!!!!!! جالبه امتیاز اون آشغاله(کیا) به اندازه تویوتا و از هوندا بیشتره!!!!!!! و از نیسان و میتسوبیشی که……..
F.A
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵یعنی میتسوبیشی از هر لحاظ از کیا و هیوندا عقب تره؟؟؟!!! شما بیشتر به ماشین های ژاپنی و آلمانی اطمینان میکنید یا به ماشین های کره ای؟؟؟ من که میگم برخی از مجلات فقط چرت و پرت می نویسن.
ایمان
۱ اردیبهشت ۱۳۹۵F.A جان
صد درصد میتسو عقب تره! اینا واسه مخاطبانشون ارزش قائل هستن الکی که نمیان از یه برند خارجی تعریف کنن و رتبه الکی بدن!!!!!!!!!!!!!
یعنی کانسومر ریپورترز چرت و پرت میگه!
CarMD چرت و پرت می گه!
J.D. Power هم چرت و پرت میگه!
فقط دوستان وطنی ما درست میگن!خخخخخخخخ
ماسل کار
۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ایمان
فقط کسایی ک میتسو سوار میشن میفهمن چیه
لذت رانندگی و هندلینگ عالی یعنی میتسوبیشی
اقا همه جا تو همه لیستا پایین تر از همس. باشه اقا هیوندا و کیا عالی میتسو لگن
شما برو هیوندا و کیا بخر میتسو نخر
میتسو همیشه طرفدار داره
——–
ی چیزی هم بگم البته برنخوره
ولی وقتی کسی سراغ میتسو و ماشینای ژاپنی میره میدونه چیه ک میره الکی ک نیس