بهترین و بدترین خودروهای سال ۲۰۱۶
از میان صدها خودرویی که ما در سال ۲۰۱۶ مورد آزمایش قرار دادیم، در اینجا خودروهایی که موردعلاقهٔ ما هستند و خودروهایی که از آنها متنفر هستیم را معرفی خواهیم کرد
ما در سایت Motor1 با تیمهایی در سراسر جهان و خودروهایی که هر هفته در اختیار داریم، هرساله تعدادی زیادی از خودروهای جدید را موردبررسی و آزمایش قرار میدهیم. ولی ما در سال ۲۰۱۶ خودروهای خاص بیشتری را مورد آزمایش قرار دادیم چراکه ۲۰۱۶ سالی عالی در صنعت خودروسازی بود. به همین دلیل، در این مطلب علاوه بر معرفی خودروهای موردعلاقهٔ خود در سال ۲۰۱۶، بدترین خودروهایی که سال گذشته آزمایش کردهایم را هم معرفی خواهیم کرد.
بهترینها
فورد فوکوس RS
Seyth Miersma سردبیر اجرایی: فورد فوکوس RS یکی از بهترین خودروهای حال حاضر بازار است. فورد به این خودرو تنها توربوشارژر و باله اضافه نکرده است بلکه تیم مهندسی آن کاملاً فوکوس را اصلاح کردهاند و حالا این خودرو یکی از فوقالعادهترین تجربههای رانندگی را ارائه میکند. قدرت بالای فوکوس RS و هندلینگ عالی آن موجب میشود که هنگام رانندگی با این هاچبک داغ آمریکایی احساس یک رانندهٔ حرفهای به شما دست دهد.
بامو i8
John Neff سردبیر: بامو i8 بهترین خودرویی است که من سال گذشته آزمایش کردم. این خودرو احساسی متعلق به آینده دارد اما شاید تنها سه تا پنج سال. i8 مجهز به قوای محرکهٔ پلاگینهیبریدی است که نیروی آن از طریق هر چهارچرخ به جاده میرسد و در ساختار آن از آلومینیوم و فیبر کربن استفاده شده است. هیچ خودروسازی تاکنون تمام این تکنولوژیهای پیشرو را در یک پکیج جمعآوری نکرده و به عموم مردم نفروخته است. رانندگی این ماشین واقعاً خاص است و اعداد عملکرد آن غیرقابلباور است. چگونه یک خودروی سه سیلندر میتواند در ۴.۲ ثانیه از صفر به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت برسد؟ چگونه خودرویی با این سرعت تنها ۳ لیتر سوخت در هر صد کیلومتر مصرف میکند؟
جگوار F-Pace
Kanishka Sonnadara سردبیر Motor1 کانادا: اگر شما میتوانید قبول کنید که یک سازندهٔ خودروهای اسپرت جذاب یک کراساوور بسازد، جگوار F-Pace برایتان چشمگیر خواهد بود. از کجای این ماشین شروع کنیم؟ بیایید با طراحی آغاز کنیم. یان کالوم در F-Pace زبان طراحی رایج جگوار را در ارتفاعی بیشتر پیاده کرده که قدرتمند و درعینحال زیبا است. برای این کراساوور بریتانیایی که پیشرانهٔ V6 سوپرشارژ با ۳۸۰ اسب بخار قدرت ارائه شده که آنرا به گربهای نسبتاً سریع تبدیل میکند؛ اما اگر بیشتر به مصرف سوخت اهمیت میدهید میتوانید موتور چهار سیلندر دیزل را انتخاب کنید. هرچند نگرانی در مورد مصرف سوخت در پشت فرمان کراساووری به این خوبی احمقانه به نظر میرسد.
شورولت کوروت گرند اسپرت
Jake Holmes سردبیر ارشد: فینالیستهای زیادی در ذهن من جهت انتخاب بهعنوان بهترین خودروی سال ۲۰۱۶ وجود دارد. موستانگ شلبی GT350 بیانی فوقالعاده از تمام دانش و عملکرد فورد است. مکلارن 570S، آئودی R8 و آکورا NSX همگی خودروهای خوبی هستند و مزدا MX-5 هم همیشه یک افسونگر است. بااینحال، کوروت گرند اسپرت بهراحتی بهترین خودرویی است که من سال گذشته راندم. این خودرو پیشرانهای افسانهای، شاسی باورنکردنی و چسبندگی بیشتر از آن چیزی که من بتوانم در یک پیست استفاده کنم دارد. کوروت گرند اسپرت شگفتانگیز است و همهٔ اینها را با قیمتی بسیار مناسب ارائه میکند.
مکلارن 570GT
Steven Ewing سردبیر: هیچیک از خودروهای سری اسپرت مکلارن با یکدیگر اشتباه گرفته نمیشوند. 570S خودروی سرگرمکنندهای است اما این 570GT کمی نرمتر است و من آنرا بهعنوان بهترین خودرویی که سال گذشته سوار شدهام انتخاب میکنم. GT نهتنها از S بهتر است که هنوز هم همان پویایی، هندلینگ سوپراسپرت مانند و استایل را ارائه میکند. البته شما همهٔ این چیزها را از 570S هم دریافت میکنید اما 570GT به نظر کمی بهتر میرسد. این خودرو سواری کمی بهتر در بزرگراهها دارد و در داخل نیز راحتتر است. همواره انتخاب من بهعنوان سوپراسپرت روزمره، آئودی R8 بوده اما حالا دراینباره مطمئن نیستم چراکه مکلارن 570GT منحصربهفردتر است.
رنو ساندرو RS
Gustavo Ruffo سردبیر Motor1 برزیل: بهترین چیز در مورد رنو ساندرو RS این است که کاملاً متمایز از نسخهٔ معمولی خود به نظر میرسد. ترمز و تعلیق این خودرو برای ماشینی با این قیمت شگفتآور است. ساندرو RS مناسب کسانی است که از خودرو بهصورت روزانه استفاده میکنند اما میخواهند درعینحال از رانندگی هم لذت ببرند. این یک خودروی چالاک و سرگرمکننده است که زیر یک ظاهر معمولی پنهان شده است. حتی همکاران اروپایی من هم ساندرو RS را دوست دارند اما در این مورد محدودیت وجود دارد چراکه این خودرو صرفاً در آمریکای جنوبی عرضه میشود و این مایهٔ تأسف است.
بدترینها
لکسوس RC200t
Seyth Miersma: در لکسوس RC200t تعدادی ویژگیهای مثبت هم وجود دارد اما چه چیزی باعث شد که من این ماشین را بدترین خودروی سال بدانم؟ چون من هرگز خودروهای اسپرت یا کوپه را با پیشرانههای کوچک دوست ندارم. نه به خاطر اینکه به گشتاور بالا اعتیاد دارم بلکه به این دلیل که با روح این کلاس در تضاد است. در زیر کاپوت این لکسوس بهاصطلاح اسپرت یک پیشرانهٔ کوچک ۲ لیتری قرار دارد؛ بنابراین LC200t مثل یک مرد میانسال شکمگنده است که با یک پوشیدن شورت گِن و دوچرخهسواری کردن سعی میکند خود را ورزشکار نشان دهد اما رقتانگیز است.
کادیلاک CT6
John Neff: من کادیلاک CT6 را بهعنوان بدترین خودروی سال انتخاب کردم نه به خاطر اینکه رانندگی بدی دارد بلکه من CT6 را بدترین خودروی سال میدان چونکه اشتباه کاملی از سوی کادیلاک محسوب میشود. من زمان زیادی با این خودرو رانندگی کردم و فهمیدم که CT6 از برند خود آگاهی نداشته و درک درستی از آنچه خریداران میخواهند نیز ندارد؛ این خودرو را دوست داشته باشیم یا نه، در دورانی متولد شده است که کراساوورها به شکل دیوانهواری محبوب شدهاند و کادیلاک بجای معرفی یک کراساوور جدید (مانند بیوک)، سدان جدیدی را توسعه داده است که هیچکس آنرا نمیخواهد. به یاد داشته باشید که کادیلاک هنوز هم سدان لوکس و بزرگ دیگر خود یعنی XTS را عرضه میکند که محبوبتر است پس چه نیازی به ارائهٔ دو سدان بزرگ وجود دارد؟ شاید بگویید CT6 دیفرانسیل عقب و XTS دیفرانسیل جلو است اما در پاسخ میگویم که هیچ تفاوتی میان سواری این دو سدان وجود ندارد. این از آمار فروش کادیلاک نیز مشخص است بهگونهای که درحالیکه فروش تمامی محصولات کادیلاک سال گذشته دو برابر شد، CT6 فروش بسیار ناچیزی را تجربه کرد.
تویوتا کرولا
Kanishka Sonnadara: اواخر سال گذشته تویوتا نسخهٔ بروز شدهٔ کرولا را با مدل ۲۰۱۷ معرفی کرد اما خودرویی که من بهعنوان بدترین خودروی سال ۲۰۱۶ انتخاب کردهام کرولا مدل ۲۰۱۶ است؛ اما در سراسر ایالاتمتحده و کانادا در سال گذشته نزدیک به ۴۰۰ هزار کرولا بفروش رسید بنابراین این ماشین چگونه میتواند بدترین خودرو باشد؟ در جواب باید گفت پلتفرم قدیمی، عدم برخورداری از هرگونه ویژگی که آنرا در کلاس خود بهعنوان پیشرو قرار دهد (مانند قدرت، مصرف سوخت، فضا یا تکنولوژی) و کابین خاکستری که میتواند بیش فعالترین کودکان را هم به خواب فروبَرَد، موجب شد که من تویوتا کرولا را بهعنوان بدترین خودروی سال ۲۰۱۶ انتخاب کنم. اوه فراموش کردم! ساعت دیجیتال متعلق به سال ۲۰۰۱ هنوز در مرکز داشبورد کرولا قرار داد!
مزدا CX-3
Jake Holmes: دلیلی که موجب شد من مزدا CX-3 را بهعنوان بدترین خودروی سال انتخاب کنم این است که این خودرو شکست بزرگی برای خودروسازی است که ساخت خودروهایی عالی را در کارنامهٔ خود دارد. هرچند CX-3 خودروی زیبایی است اما در هیچ زمینهٔ دیگری قابلیت رقابت با رقبا را ندارد. این خودرویی بسیار کوچک و با فضای کابین و صندوق کمتری از مزدا ۳ هاچبک است؛ یعنی خودرویی که ارزانتر و کارآمدتر از CX-3 است. همچنین این کراساوور کیفیت سواری خشنی دارد. این بدترین ماشین جدیدی است که امروزه میتوان خرید.
میتسوبیشی لنسر
Steven Ewing: نسل کنونی میتسوبیشی لنسر زمانی که در سال ۲۰۰۸ به بازار آمد هم خودرویی کاملاً رقابتی نبود درحالیکه در این سالها نیز اقداماتی بسیار جزئی جهت بروز نگه داشت آن انجام شده است. در طراحی بیرونی آن تغییراتی انجام گرفته که موجب ایجاد نمای بدتری شده و داخل آن نیز هنوز هم بدترین نمونه در این کلاس است. البته مطمئناً در حال حاضر میتوان نسخهٔ چهارچرخ محرک لنسر را خریداری کرد اما اگر خواهان یک ماشین کامپکت AWD باشید میتوانید با قیمتی مشابه، سوبارو ایمپرزا را خریداری کنید که مدرنتر بوده و رانندگی بهتری دارد.
بامو X1
Gustavo Ruffo: دشوار است که نام بامو را در بین بدترین خودروها ببینیم اما واقعیت این است که برای برندی که با سیستم دیفرانسیل عقب شناخته میشود، ساخت X1 دیفرانسیل جلو یک شکست محسوب میشود خصوصاً با توجه به اینکه بامو پیشازاین در تبلیغات خود بهشدت از برندهای دیفرانسیل جلو انتقاد کرده و آنها را مورد تمسخر قرار میداد. رانندگی نسل دوم X1 بهخوبی نسل قبل نیست درحالیکه بسیاری از خریداران از بامو تقاضا داشتند دینامیک محصولات خود را از دست ندهد حتی اگر مستلزم وجود تونل انتقال گاردان در کف خودرو و کاهش فضای صندوق بار باشد. X1 خودروی خوبی است اما من انتظار بسیار بیشتری از آن داشتم.
منبع: Motor1
Mahdi DODGE
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ای زندگی
بدترین هاش هم ارزومونه
تو لیست بدترینا بعضیاشونو که دیدم شاخ دراوردم اخه مگه میشه
Bavaria
۲۷ بهمن ۱۳۹۵جالبه!!! بامو از خودش باخت و جزو بدترین شد
ASTON MARTIN
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ببینید چقد تنوع بالاست که اینقد انتظارات دارن از خودروها
ASTON MARTIN
۲۸ بهمن ۱۳۹۵بد ما ماشینمون اتومات باشه شادیم
noble
۲۷ بهمن ۱۳۹۵اون مکلارن عجب قیافه ی دیوانه کننده ای داره.
خیلی دوستش دارم.
واقعا بی نظیره ???
carbonado aventador
۲۷ بهمن ۱۳۹۵آره مجید جان من تا حالا اینقدر دیوونه ماشینی نشده بودم
(ali (CHEVY NOVA
۲۷ بهمن ۱۳۹۵کوروت گراند اسپورت که عالی هستش
در مورد کادیلاک تمام ایراداتی که گرفته بیخوده
گفته زمانی که کراس اوو رها محبوبیت پیدا کردن چرا کادیلاک یه سدان رو توسعه داده
چه ربطی داره اخه؟؟؟؟
هرکی دوست داره سدان میخره هرکی هم نه یه چیز دیگه دلیل نمیشه که این ایراد مسخره رو بگیره
ct6 در واقع نقش فلیت وود رو برا محصولات کادیلاک در حال حاضر بازی میکنه و یه سدان فول سایز هست برا کادیلاک
تو متن گفته وقتی که xts هست چرا کادیلاک ct6 رو ساخته؟؟؟؟ جوابش اینکه xts پایین تر از ct6 هست کلاس بندیش
اما در اخر متن یه چیزی گفته که کیف کردم
(( فروش تمامی محصولات کادیلاک سال گذشته دو برابر شد،))
پرهام
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ct6 عالیه
و واقعا قابل قیاس با xts نیس
فقط ادم میتونه یکم بین ct6 و cts v گیر کنه!!!
Saman
۲۷ بهمن ۱۳۹۵چه عرض کنم گویا خوشی زده زیر دلشون چون دقیقن بهترین خودروها رو بدترین معرفی کرده :D به خصوص در مورد کادیلاک ct6 که یک خودرو اشرافی بسیار عالی هستش و تفاوت بنیادین با کادیلاک xts داره
carbonado aventador
۲۷ بهمن ۱۳۹۵لنسر و بد ترین مگه داری
یک دوست
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ظاهرا طراحی داخلی و خارجی لنسر ضعیفه… با قبول این………….. البته تا حدی.
ولی تمایل من به لنسر بیش از رقبای کره ایش هست…
با احترام به مصرف کننده های ماشینای کره ای… که به دلایلی اعم از طرح ظاهری ماشینای کره ای .. کم هم نیستن…………….
Mehran
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ماشینایی مثل لنسر و داستر به واقع از تکنولوژی های روز به دور هستن اما خب کدوم بی رحمی دلش میاد به اینا بگه بدترین، من که حاضر نیستم هیچ وقت به طور کامل ازشون چشم پوشی کنم شک ندارم که اگه یه لنسر ۲۰۱۷ ۲ لیتری توربو ارین موتور به فروش بزاره به هر قیمتی شده تصاحبش میکنم
اعتمادیان
۲۷ بهمن ۱۳۹۵از X1 بد گفته که اصلا به دلم ننشست
داداش نمی پسندی ردش کن اینور
فرامرز
۲۸ بهمن ۱۳۹۵کلاْ نظرات خیلی سلیقه ای داده شده. ایکس ۱ تو همه رقابت ها برنده شده و مچ جی ال آ مرسدس و کیو ۳ رو خوابونده (مخصوصاْ تو نرمی و راحتی و کیفیت ساخت) ولی وقتی صرفاْ لذت رانندگی رو معیار قرار بدی خودروی دیفرانسیل جلو و نرم و کم صدا میشه بدترین
پرهام
۲۸ بهمن ۱۳۹۵تازه عمق فاجعه اینجاس ک x1 یا دیفرانسیل عقبه یا چهار چرخ متحرک!
من موندم دیفرانسیل جلو رو از کجا در اوردن
هههههههههه
اصلا اعتبار مقاله دقیقا از همین ی تیکه مشخصه!!!!!!!!!
سید مهران میرابوالقاسمی
۲۷ بهمن ۱۳۹۵اخه این چه مقاله ی بیخودی پس مزدا مگه میشه بدترین بشه.
Mehran
۲۷ بهمن ۱۳۹۵Corolla و همه مدلهای ۲۰۰ lexus و x1 سه سیلندر در مقایسه با بقیه ۲۰۱۷ ها واقعا جاشون ته لیسته
ایرانی
۲۷ بهمن ۱۳۹۵به نظر من این اظهار نظرها مقداریش سلیقه ای هست!!
مثلا اون مدل مسخره و زشت و کوچک نیسان جوک با فضای داخلی بسیار اندک که فقط به درد این میخوره بذاری تو ویلا وقتی رفتی اونجا با شلوارک باش بری گردش دو نفره.. کجای این لیست قرار میگیره؟!
American Arash
۲۷ بهمن ۱۳۹۵حالا گذشته از این که من اصن نمیدونم این ماشینا تو لیست بدترین دقیقا چیکار میکنن این ایراد الکی که از کادیلاک گرفته و کلا بیخیال
فک کنم اینا کلا ماشینای ایرانی و چینی رو نجس میدونن چون اصن حرفم هیچوقت (نه تنها اینجا هیچ جا ) راجب این آشغالا نمیزنن
(پهلوان مک لارن)new great britain
۲۷ بهمن ۱۳۹۵خوشم میاد ماشین های بریتیش تو هیچ لیستی جزء بدترین ها نیستن.
فقط بهترین.
((همواره انتخاب من بهعنوان سوپراسپرت روزمره، آئودی R8 بوده اما حالا دراینباره مطمئن نیستم چراکه *مکلارن 570GT منحصربهفردتر است*.??))
نمیدونم چرا هرکی مک لارن رو سوار میشه میشه عشق شماره یکش تو ضمینه خودروی سوپر اسپرت.??
Amir amini
۲۷ بهمن ۱۳۹۵چون واقعا عالی مخصوصا پی وان دوس داشتنی عاشقشم از اینگیلیسیا فقط مکلارن پی وان و استون مارتین ونکوییش از ماشینایی که قبلا تولید شدن ام استون مارتین وان 77 البته از ولکانم نمیشه گذشت
یاسین
۲۷ بهمن ۱۳۹۵اگه دقت کنین در مورد تمام بدترین ها یه چیز مشترکه کمپانی های تولید کننده بدترین ها واقعا ماشین های دوست داشتنی تولید کردن و ظرفیت بالایی دارن ولی انگار زیاد نخواستن وقت بزارن رو این مدلها مثلا جا داشت لکسوس موتور بزرگتری میذاشت رو ماشینش یا تویوتا یکم کرولا رو هیجان انگیز تر میکرد
ولی خداییش تو بهترین ها عشق من مک لارن 570 یه فیلم بررسی ازش دیدم دوتا مهندس المانی داشتن تستش میکردن واقعا محو پرفورمنسش شده بودن منم عاشقش شدم
ولی بازم همون بدترین ها یه جور دوست داشتنین الان تو بازار خودمون واقعا لنسر تو کلاس خودش خواستنیه
فيصل.
۲۷ بهمن ۱۳۹۵CT6 بدترین خودرو سال چون XTS بهتر هست. این رو کی سردبیر موتور ۱ کرده؟
(پهلوان مک لارن)new great britain
۲۷ بهمن ۱۳۹۵داداش منم محو این کامنت شما شدم((ولی خداییش تو بهترین ها عشق من مک لارن 570 یه فیلم بررسی ازش دیدم **دوتا مهندس آلمانی داشتن تستش میکردن واقعا محو پرفورمنسش شده بودن** منم عاشقش شدم??))
مک لارن رو واقعا از هر ملیتی باشی محو مهندسی خارق العادش میشی.
اینم یادتون نره دوستان درباره ی مک لارن :((12 سال گارانتی??))
shahin
۲۷ بهمن ۱۳۹۵بدتریناش مال من.بهتریناش مال نویسنده متن…مرد حسابی پاشو بیا ایران پراید سوار شو میفهمی ب ام و مزدا و لکسوس بد هستن یا خودت بد میبینی
فرامرز
۲۸ بهمن ۱۳۹۵این طرف صرفاْ سلیقه ای قضاوت کرده. مطمئناْ میومد ایران پراید قدیمی رو بهترین خودرو اعلام میکرد چون فرمون دستی (بدون هیدرولیک) بیشترین لذت رو داره و پراید هم شرایط جاده رو کامل به بدن راننده منتقل میکنه و سر پیچ هم کلی حال میده و مهمتر از همه اونایی که مثل من پراید روندن از شباهت سیستم تعلیقش با اسب سواری آگاهن (راننده مثل سوارکار همش بالا پایین میره که لذت وصف ناپذیری داره). پس همه خودروها بد پراید خوب!!!
power active
۲۷ بهمن ۱۳۹۵خیلی گیج شدم. اخه لکسس تو بدترین ها !!! واقعا که…
احسان(احسان سابق)
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ایرادی که از ct6 گرفته اصلا منطقی نیست.
Saied
۲۷ بهمن ۱۳۹۵واسه ما ها خنده داره. واسه اونا تجربه. با این لیستا شرکت هایی مثل بی ام و هر سال پیشرفت میکنن
ارمان
۲۷ بهمن ۱۳۹۵جای تاسف داره تو لیست خوبها ۳تا از ماشینها خانوادگی هستن و تو لیست بدها اکثرا خانوادگی این چندتا مسله رو نشون میده
بله شاید تو اروپا کمتر کسی با زنو بچهو پدر مادرش ۵ نفری پاشن برن ظهر جمعه یه کبابی بزنن که میشه اختلاف فرهنگی
اما اینکه هرچی سوپر اسپورته تو لیست خوبا بیاره بیان عیان لازم به پافشاری روش نیست
مثلا این نقد تا حدودی احمقانه رو ببینید : بی ام و باید دیف عقب باشه فلان ماشین دیف جلوعه خوب که چی؟ دیگه نمیدونه همین ماشین کلی واسه بی ام و پول ساز بوده ، به هر حال من از این مطالب دل خوشی ندارم چون حد اقل تو کشورهای جهان سومی توهین به شعور مردم محسوب میشه هیچکی تو ایران هست دلش نخواد یه کادیلاک ct6 داشته باشه؟؟!!
اگر تو فرا بورس توکیو سهام تویوتا رو داشتید باز هم از تویوتا کرولا که مثل ریگ داره تو دنیا میفروشه تو لسیت بدها بود؟
ace
۲۸ بهمن ۱۳۹۵جالبه که جرکی کلارکسون کلی از این ماشین تعریف کرد.
ace
۲۸ بهمن ۱۳۹۵منظورم BMW X1 بود.
ahmad
۲۸ بهمن ۱۳۹۵راجع به بی ام و ایکس وان بگم که انتخابش کاملا درست بود زیرا این محصول ضربه بزرگی به هویت بی ام و بود!
بی ام و همونقدر به دف عقب بودن معروف بود کهع به جلوپنجره خاصش!
اگر دیفرانسیشلش عوض بشه انگار که نمای به خصوص جلو پنجرش رو ازدست داده و امضاش از بین رفته!
بی ام اینهمه در این سالها از دف جلو ها انتقاد میکرد و دائما از مزیت های دیفرانسیل عقب و فرمان پذیری و کنترل و تعادل و رانش و … اونها سخن ها میگفت نباید دست به چنین کاری میزد و ماشین دیفرانسل جلو میداد…
ماشینی که دیف عقب باشه کلی با ماشین دیف جلو توفیق داره!
ace
۲۸ بهمن ۱۳۹۵احمد جان اون توفیر هست نه توفیق.
توفیر به معنای فرق داشتن و تفاوت داشتن.
ارمان
۲۸ بهمن ۱۳۹۵احمد جان اگر همه کمپانی ها مثل شما فکر میکردن هنوز تایر خودروها چوبی بود یا شاید هنوز کالسکه و اسب سوار میشدیم عزیزه من بر کسی پوشیده نیست وقتی موتور جلوی ماشینه خیلی راندمانش بیشتره که با فاصله نیم متر موتورو به چرخ وصل کنی تا یه میل ۴متری قدرتو انتقال بده امروز باید حد اکثر مزیت رو در نظر گرفت که بی ام و بی شک متوجه این موضوع شده
ahmad
۲۹ بهمن ۱۳۹۵هر کمپانی یک مشخصه و امضای به خصوص داره که اصالت و هویتش رو تعیین میکنه
اینها با اونو تصور شما مبنی بر چوبی بودن چرخ ماشین ها فرق میکنه!
همون میله ی چهار متری انتقال قدرت کلی مزیت به خصوص با خودش به همراه میاره که نیازی به تکرار کردنشون نیست! (دیگه همه دنیا میدونن دف عقب چه مزیت هایی در راندن داره)
اگر به تیزر ها و یا فیلم های تبلیغاتی بی ام و توجه کرده باشید دائم دارن یک ماشین نشون میدن که در حال دریفت کردنه و مثل عقربه ساعت دور خودش میچرخه به نوعی دیفرانسیل عقب بودنشو به رخ رقباش میکشه…
اگر قرار باشه مثل شما فکر کرد که الان باید تمام برند ها عین هم ماشین بزنن و همشون چه از نظرفنی و چه ساختاری مشابه بشن و هویت هاشونو از دست بدن!
مثل این میمونه که پورشه توروبو بیاد موتوروش از عقب انتقال بده جلو!
آیا شما میتونی پورشه توربرو رو بدون محفظه موتور عقب و ورودی های هوای بغل تصور کنی؟!
در اونصورت دیگه مفهوم خودشو از دست میده…
اینها تعارضی با توسعه تکنولوژیکی نداره و خیلی فرق میکنه با تصور بسته شما…
Fz
۲۷ بهمن ۱۳۹۵همون بی ام و x1 رو اگر کیا یا هیوندایی میساختن میشد شاهکار ماشیناشون
محمد جواد
۲۷ بهمن ۱۳۹۵نویسنده محترم شما که ارزش ماشینایی مثل لنسر رو نمی دونید نباید اینطوری««بدترین خودروها»»ازش یاد کنی
Mohamad
۲۸ بهمن ۱۳۹۵این سایت نظر و سلیقه خودشو گفته و هیچ ارزش دیگه ای نداره
اخه تو چطور لکسس را گذاشتی تو بدها؟!
Chrysler
۲۸ بهمن ۱۳۹۵اتفاقا حرفاش در مورد کادیلاک کاملا درست و منطقیه نمیدونم دوستان هیچ میخونن متنو یا نه
ارمان
۲۸ بهمن ۱۳۹۵Chrysler عزیز من یه سوال میپرسم از شما
لین که ct6 کم فروخته باعث میشه از نظر فنی زیر سوال بره؟ بله من متنو خوندم اما این بهانه گرفتنا دیگه دورش سر اومده
یعنی چی خیلی از ماشینا هستن اصلا از مبدا تولیدشون محدوده خوب که چی بدن به درد نمیخورن الان یعنی رویس رویس بیاد فانتوم رو اتاق جدید بزنه یارو میاد میگه نه باید شاسی بلند بسازه!!!! این اقا مخصوصا در مورد کادیلاک نظرش رو داره در مورد یه کمپانی میگه که تصمیمی گرفته ولی یه ماشین رو خراب میکنه
آرمان
۲۸ بهمن ۱۳۹۵خیلی دیدم در مورد ماشین و برند و کیفیت با این مقاله باز شد .ممنون
حمیدرضا
۲۸ بهمن ۱۳۹۵لیست جالب و شوک اور خداییش خیلیاشون ماشین های خوبی هستن ولی خوب سلیقه کسی که همیشه بهترین هارو میخاد قطعا یه چیز دیگست ولی من از حضورکادیلاک در بدترین ها و حضور رنو در بهترین ها تعجب کردم
ali
۲۸ بهمن ۱۳۹۵با بدترین خودروهای سال مثل کرولا و لنسر موافقم نه بخاطر بد بودنشون …بخاطر بدون هیجان بودنشون و طراحی و کارایی خیلی ساده اشون (و از سازند هاشون انتظار بیشتری میره مخصوصا تویوتا ).. لنسر که باید دیگه این نسلش تولیدش متوقف بشه …سنه نوح داره لامصب…کرولا هم داخلش بشینی از سادگی و طراحی داخل بی روحش زود زده میشی.. پشت فرمونشم خیلی بدون هیجان و کسل کننده اس… چون پشتش نشسته ام میگم… کیا سراتو جدید روکاملا به کرولا جدید ترجیح میدم… مطمعن باشید کسی که پشتشون نشسته باشه هم نظرش همینه…
MOKHTAR
۲۹ بهمن ۱۳۹۵نظر همه محترمه.ولیکن نظر منتقد راجع به لکسوس،کورولا،مزدا،میتسوبیشی و بی ام دبلیو درسته البته به نظر بنده چرا که ماشینی که فرمش اسپرت هست ولی موتورش قدرت نداشته باشه به درد نمیخوره یا ماشینی که تمام افتخارش به دف عقب بودنشه و اکثر ماشیناش مثل پورشه حتی موتورشون عقب هست بیاد روی یک ماشین اونم کراس اور،دف جلو بذاره واقعا تناسب و کارایی ماشین رو خراب کرده.ولی با کادیلاک موافق نیستم که تو لیست بدها باشه.موفق باشید.یا علی.
ehsan.0150
۱ اسفند ۱۳۹۵به نظر من مطالبشون درسته
همونطور که نوشته سال ۲۰۱۶ تعداد بالایی از ماشینای سطح جهانی رو ارزیابی و تست کرذن و قطعا اونا بهتر میتونن نظر بدن
نه من نه دوستانی که نظر دادن نمیتونن مثل اونا کارشناسی کنن
خوده شما هم سوار اون ماشینا بشین احتمال داره با اونا هم نظر بشین
با خوندن چهار تا مطلب درباره ماشین و دیدن کلیپ نمیشه نظر قطعی داد