WardsAuto با صرف زمان زیاد و بررسی خودروهای مختلف، بهترین کابینهای سال ۲۰۱۹ را معرفی کرده است. در ابتدا ۳۲ خودرو برای کسب این جایزه نامزد شدند که پس از بررسیهای زیاد سرانجام از بین آنها ۱۰ خودرو بهعنوان بهترینها انتخاب شدهاند. خودروها برای اینکه بتوانند بهعنوان نامزد دریافت جایزه در این رقابت حضور پیدا کنند باید برای مدل سال ۲۰۱۹ در ایالاتمتحده با کابین کاملاً جدید یا با بهروزرسانی کلی ارائه شده باشند. WardsAuto برای انتخاب بهترین کابینهای سال ۲۰۱۹ همهچیز از زیبایی و ارگونومی گرفته تا راحتی و کاربرپسندی را موردبررسی قرار داده است. در بین بهترین کابینهای ۲۰۱۹ از خودروهای ارزانقیمتی مثل نیسان کیکس گرفته تا سوپر لوکسهای گرانقیمتی همچون بنتلی کانتیننتال حضور دارند درحالیکه از لحاظ کلاس نیز انواع مختلف خودروها شامل سدان، کراساوور، استیشن، پیکاپ و کوپه در بین بهترینها دیده میشود و بنابراین لیست برندگان از تنوع بالایی برخوردار است. با این مقدمه به سراغ معرفی بهترین کابینهای ۲۰۱۹ به ترتیب امتیاز میرویم.
بنتلی کانتیننتال
نسل سوم بنتلی کانتیننتال از زیبایی خاصی برخوردار است و سطح بالایی از راحتی و تجمل را در داخل و خارج ارائه میکند. کابین این ماشین بیانگر زبان طراحی کاملاً جدیدی است که علیرغم مدرن بودن و برخورداری از نمایشگرهای دیجیتالی، همچنان عناصر آشنای بنتلی در آن دیده میشود. هزار ساعت طول میکشد تا صد کارگر بهصورت دستساز کابین کانتیننتال را تولید کنند.
بامو M850i
مانند بنتلی کانتیننتال، کابین بامو M850i نیز با سطوح چرمی و تریمهای فلزی پوشیده شده که فضای جذابی را ایجاد کردهاند. داوران به کنترلرهای صدا، شیفتر دندهٔ کریستالی و تریم آلومینیومی در کنسول مرکزی این کوپهٔ اسپرت بشدت علاقهمند شدند. M850i همچنین در بخش ارگونومی و همینطور سیستم تشخیص صدا هم امتیازهای بالایی دریافت کرد. با وجود این سیستم میتوان بهصورت گفتاری سیستم تهویه یا ناوبری را تنظیم کرد.
جنسیس G70
در کابین جنسیس G70 از پوشش سقف پریمیوم و ارگونومی عالی گرفته تا سیستمهای کمکرانندهٔ پیشرفته و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی، همهچیز خوب است. صندلیهای ردیف دوم این سدان کرهای هم که به گرمکن مجهز هستند، راحت بوده و بهمنظور قرار دادن اشیاء بزرگ در صندوق بار میتوان آنها را خواباند. این در حالی است که همهٔ این ویژگیها را میتوان با قیمتی کمتر از ۴۵ هزار دلار در اختیار داشت.
هیوندای سانتافه
طی هشت سال گذشته هیوندای هفت بار موفق به حضور در لیست ۱۰ کابین برتر شده است و امسال هم هشتمین جایزهٔ خود را با نسل جدید سانتافه کسب کرده است. این کراساوور میان سایزی است که از تکنولوژیهای کمکرانندهٔ فراوان، متریال خوش لمس و کیفیت عالی برخوردار است. بالاترین تیپ این ماشین با قیمتی نزدیک به ۴۰ هزار دلار نیز تجهیزاتی مثل گرمکن صندلیهای عقب شارژر بیسیم را ارائه میکند که معمولاً در خودروهای لوکس با دو برابر قیمت پیدا میشوند.
جیپ گلادیاتور
جیپ پس از ۲۷ سال اولین پیکاپ خود را با نام گلادیاتور معرفی کرده که چیز خیلی بیشتری از یک رانگلر با فضای باری در پشت آن است. البته گلادیاتور از جلو تا ستون B تقریباً بهطور کامل با رانگلر یکسان است اما بخش عقبی کابین آن کاملاً جدید بوده و به فضاهای هوشمندانی برای قرار دادن اشیاء مجهز شده است. علاوه بر این، تمامی مدلهای این پیکاپ آمریکایی کانورتیبل بوده و میتوان با برداشتن سقف آن از هوای آزاد لذت برد.
لینکلن ناتیلوس
روشن، باروح و زیبا بهترین کلمات برای توصیف کابین لینکلن ناتیلوس هستند. کابین این کراساوور میان سایز لوکس از پوشش سقف و غربیلک فرمان گرفته تا رو دریها و صندلیها، با چرمی کرمی احاطه شده است. علاوه بر این، رنگهای مختلف برای نورپردازی داخلی و سیستم اطلاعاتی-سرگرمی Sync با منوهای آسان و پاسخگویی سریع هم از دیگر ویژگیهای برجستهٔ ناتیلوس هستند.
مرسدس بنز A220
سدان پایهٔ مرسدس بنز با سیستم اطلاعاتی-سرگرمی عالی MBUX، رنگهای بسیار متنوع برای نورپردازی داخلی و دریچههای تهویهٔ توربین مانند توانست در بین ۱۰ کابین برتر سال جای گیرد؛ اما شاید تأثیرگذارترین ویژگی A220 قیمت پایهٔ ۳۴,۵۰۰ دلار آن باشد. این چهارمین محصول مرسدس بنز است که طی شش سال موفق به کسب این جایزه شده است. در سال ۲۰۱۴ مدل S کلاس توانست اولین جایزهٔ مرسدس در این رقابت را کسب نماید.
نیسان کیکس
نیسان کیکس امسال نهتنها در بین برندگان بلکه در بین کل ۳۲ نامزد شرکتکننده، ارزانترین خودرو بوده و موفق به حضور در بین بهترینها هم شده است. این کراساوور ژاپنی با قیمت پایهٔ ۲۳,۳۳۰ دلاری، پایینتر از میانگین قیمتی ۳۶ هزار دلاری خودروهای صفرکیلومتر بازار ایالاتمتحده قرار میگیرد اما درعینحال در داخل آن هیچ نشانی از قیمت پایین یا اقداماتی برای کاهش هزینه دیده نمیشود. داوران همچنین ارگونومی کیکس را هم بررسی کرده دسترسی آسان به همهچیز و دید عالی به اطراف آنرا تحسین کردهاند.
تویوتا رافور
تویوتا رافور پرفروشترین کراساوور بازار ایالاتمتحده است و کابین ماجراجویانهٔ نسل جدید آن قطعاً محبوبیت این ماشین را در بین خریداران کراساوورهای کامپکت افزایش خواهد داد. نمونهٔ موردبررسی در این رقابت نسخهٔ هیبریدی تیپ لیمیتد است که در داخل از ویژگیهای پریمیومی مثل غربیلک فرمان چرمی، پنج پورت USB نورپردازی آبیرنگ، سیستم صوتی پریمیوم و سطوح نرم برخوردار است.
ولوو V60
در استیشن ولوو V60 ویژگیهای قدیمی دوباره جدید شدهاند بهگونهای که اولین نگاه به کابین این ماشین، خاطرات خودروهای چند دههٔ پیش را به یاد میآورد. این احساس سه سال پیش در کراساوور بزرگ XC90 هم وجود داشت که زبان طراحی داخلی جدید ولوو را معرفی کرد و در بین ۱۰ کابین برتر آن سال جای گرفت. بهطورکلی متریال و الگوهای ترکیب شده در داخل V60 فضایی را ایجاد کردهاند که هم دلباز و هم محفوظ احساس میشود.
VIPER
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸کابین ولوو واقعا زیبا بود
همینطور باید بگم کابین ناتیلوس با توجه به
اینکه نسبت به بقیه قدیمی تره بازهم خیلی خیلی
فوقالعاده س
ثریا
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸دروغ هست کابین رنجرور ولار و ایونکو قشنگ هست
محمد
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸من بنتلی رو خیلی دوست داشتم
و البته کیکس با این قیمت کم
در مورد ولوو، حذف همه چیز و جایگزینی با مانیتور رو نمیپسندم
بیش از حد ساده بنظر میاد
حسی که بنز یا آئودی با وجود مانیتورهای بزرگ ندارن
.
بیمر و جنسیس هم خوب بودند
اما از بنز کابینهای بهتری داریم خصوصا توی رده S کلاسها که شاهکار هستن
از آئودی هم کابینهای فوق العاده شیکی هست
که البته فقط خودروهای جدید رو ظاهرا ملاک قرار دادن
مانی
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸بله,گفته که این نسل اس کلاس جایزه رو قبلا برده
حسین وی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸عجیب لکسس همیشه تو این لیست بود
عجیب تر خبری از آئودی a7 و پورشه هم نبود
سامان اذری
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸لکسس ES جدید کابینش شاهکاره
من خیلی دوسش دارم
Ss
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸جای لامبو هم خالیه
مهدی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸من موندم چرا هیوندا که در مدل سانتافه از متریال باکیفیت استفاده کرده ولی درنسل جدید سوناتا اینکارو نکرده که اونقدر ازکیفیت پایین کابینش گلایه داشتن
:::فرشاد:::
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸با شکوهترین و زیباترین: کانتیننتال
معمولیترین: کیکس، ناتیلوس
جذابترین: G70
کابین ولوو واقعا زیباست اما زیادی تکراری شده؛ در مورد بقیشون هم نظر خاصی ندارم، نه بدم میاد نه خوشم میاد.
Elmiraj
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸کابین فقط داج RAM ….
اصالت از تک تک اجزاش نمایانه
.
.
اینجا هم همگروهش گلادیاتور و رانگلر هستن…..
missing
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ولوو عجب طراحی داره پنج سال پیش معرفی شده هنوزم جایزه میبره
دم چینیا گرم
مهدی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸بنتلی کنتیننتال/ب ام و سری ۸/ولووV60/جنسیس G70/ مرسدس Aکلاس
Abbas
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸با اختلاف زیباترین کابین مال کانتیننتاله،زیباییش تو شب دو چندان میشه با اون نورپردازی خیره کنندش و عناصر براقش
مهدی
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸جنسیس با این امکانات وکیفیت ساخت و زیبایی واقعا وسوسه کنندس البته نه برای ما برای کفار
رامتین
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸من کابین لکسوس LC500 یا LS500h را خیلی میپسندم. هم متفاوت طراحی شده هم جذاب. بیشک کیفیتش هم باید عالی باشه.
Sajjad
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸توی خودروهایی که اخیرا معرفی شدن، کابین لینکلن کرسیر خیلی نظرم رو جلب کرد
حمیدرضا
۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸جدا از کابینهای ماشین های لوکس که خوب قطعا باید خوب باشن و همین طور هم هست من سانتافه و کیکس رو خیلی خوشم اومد که با قیمت کمتر طراحی چشم نوازی داشتن خصوصا کیکس به نظرم خیلی تمیز و کاربردی اومد
Genius
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ی زمانی قرار بود پارس خودرو بعد از برجام کیکس رو بیاره مونتاژ کنه حالا منهای اینکه میرسید اینجا چقدر از آپشن هاش میزدن یا قیمتش رو نجومی میکردن انقدر تعلل کردند که دیگه محال ممکنه حالا حالاها ببینیمش