اولین خودروی تولیدی که توانست از مرز سرعت ۳۲۱.۸ کیلومتر در ساعت (۲۰۰ مایل در ساعت) عبور کند فراری F40 بود که این کار را در سال ۱۹۸۷ انجام داد. همانند تمامی محصولات فراری، این خودرو با دستیابی به سرعت ۳۲۳.۴ کیلومتر در ساعت از انتظارات فراتر رفت. این روزها یک فراری F40 تر و تمیز بسیار گرانتر از قیمت ۴۰۰ هزار دلاری اولیه خود خواهد بود اما این به معنی در دسترس نبودن محصولاتی با چنین سرعتی نیست.
از زمان شکستن رکورد توسط F40 تاکنون محصولات زیادی توانستهاند از سرعت یاد شده رد شوند و البته دسترسی به آنها در سالهای اخیر بسیار راحتتر صورت میپذیرد. مرز قیمتی ورود به این خودروها هماکنون زیر ۱۰۰ هزار دلار است.
البته بازار خودروهای کارکرده حتی راه راحتتری برای رسیدن به خودروهایی با سرعت ۳۲۱.۸ کیلومتر در ساعت را فراهم میکند. ما حداقل ۹ خودرو با قیمت زیر ۵۰ هزار دلار که میتوانند از این سرعت رد شوند را پیدا کردهایم. باورنکردنی اینکه از این میان سه خودرو سدان هستند و میتوان آنها را با قیمت زیر ۴۰ هزار دلار در بازار دستدومها پیدا کرد. بله درست است، شما میتوانید یک خودرو با سرعت ۳۲۱.۸ کیلومتر در ساعت را با قیمت کمتر از تویوتا کمری صفر بخرید!
بدون هرگونه بحث اضافی نظر شما را به این خودروها جلب میکنیم. با ما همراه باشید.
- استون مارتین V12 ونکوئیش مدل ۲۰۰۲ تا ۲۰۰۶
حداکثر سرعت: ۳۲۱.۸ کیلومتر در ساعت
V12 ونکوئیش قدیمیترین خودروی لیست ماست اما شاید از نظر طراحی زیباترین آنها باشد. این گرندتورینگ دارای پیشرانه ۱۲ سیلندر ۵.۹ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۴۶۰ اسب بخار بوده و از این نظر جزو کمتوانترین خودروهای لیست است؛ اما دستیابی به این سرعت با چنین قدرتی در اوایل قرن ۲۱ کار قابلتوجهی محسوب میشود.
از سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷، مدل ونکوئیش S با قدرت ۵۲۰ اسبی و آئرودینامیک بهتر عرضه شد که میتوانست سریعتر هم حرکت کند.
KBB ارزش مدلهای کارکرده این خودرو را اعلام نکرده اما برخی مدلهای آن با قیمت زیر ۵۰ هزار دلار در بازار حضور دارند.
- بنتلی کانتیننتال GT اسپید مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۸
حداکثر سرعت: ۳۲۵ کیلومتر در ساعت
به لطف افت قیمت وحشتناکی که وجود دارد شما میتوانید این خودرو را با قیمت زیر ۵۰ هزار دلار بخرید.
کانتیننتال GT اسپید به عنوان مدل ۲۰۰۸ عرضه شد و نسخه پرفورمنس از مدل استاندارد بود. نیروگاه ۱۲ سیلندر توئین توربوی این خودرو قدرت ۶۰۰ اسبی دارد که ۴۸ واحد بیشتر از مدل استاندارد میباشد.
اگرچه قیمت مدلهای کارکرده کانتیننتال GT اسپید در بازار کمتر از ۵۰ هزار دلار است اما حتی برخی مدلها قیمت زیر ۴۰ هزار دلار هم دارند.
- بنتلی کانتیننتال فلایینگ اسپور اسپید مدل ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۱
حداکثر سرعت: ۳۲۱.۸ کیلومتر در ساعت
فلایینگ اسپور اسپید یکی از سه سدانی است که در این لیست دیده میشود. این خودرو یک سال پس از معرفی کانتیننتال GT اسپید کوپه ظاهر شد و نسخه پرفورمنس فلایینگ اسپور استاندارد محسوب میشد.
محصول موردبحث دارای همان پیشرانه ۱۲ سیلندر توئین توربوی ۶۰۰ اسبی بوده اما به خاطر وزن بیشتر و آئرودینامیک بدتر، حداکثر سرعت آن کمتر از کانتیننتال GT اسپید است.
وقتی میتوان یک موشک لوکس و سریع را خرید چرا باید به سراغ ب ام و سری ۳ جدید رفت؟!
- کادیلاک CTS-V مدل ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۹
حداکثر سرعت: ۳۲۱.۸ کیلومتر در ساعت
جنرال موتورز یکی از شرکتهای موردعلاقه ما در بحث جنگ اسب بخار است. کادیلاک CTS-V سرباز فوقالعادهای بوده و نسل اخیر آن حرفهای زیادی برای گفتن داشته است.
با وجود پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار ۶۴۰ اسب بخاری، این خودرو قادر به رسیدن به سرعت ۳۲۱.۸ کیلومتر در ساعت بوده و قیمت بسیار کمتری نسبت به رقبای آلمانی داشته است.
قیمت پایه CTS-V در مدل ۲۰۱۶ برابر با ۸۴۹۹۰ دلار بوده اما به خاطر افت قیمت بالایی که اکثر محصولات جنرال موتورز دارند هماکنون میتوان این خودرو را با قیمت زیر ۵۰ هزار دلار پیدا کرد.
- شورولت کوروت ZR1 مدل ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳
حداکثر سرعت: ۳۲۹.۹ کیلومتر در ساعت
ششمین نسل کوروت با بازگشت مدل ZR1 همزمان شد. این خودرو از سال ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۳ تولید شده و پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار آن قدرت ۶۳۸ اسبی داشته است.
این روزها کوروت ZR1 نسل ششم را میتوان با قیمت زیر ۵۰ هزار دلار پیدا کرد.
- داج چلنجر هلکت مدل ۲۰۱۵ تاکنون
حداکثر سرعت: ۳۲۸.۳ کیلومتر در ساعت
چلنجر هلکت و برادر چهار درب آن یعنی چارجر هلکت دو محصول ارزانقیمت اما بسیار پرقدرت هستند که نظرهای زیادی را به خود جلب کردهاند. چگونه یک خودروی عضلانی غیر آئرودینامیک میتواند به چنین سرعتی دست یابد؟ یک کلمه: اسب بخار! نیروگاه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار این خودرو قدرت ۷۰۷ اسب بخاری تولید میکند.
بله مدلهای قویتر چلنجر به ویژه مدل ردای و دیمن هم تولید شده اما این خودروها در بازار دستدومها قیمت بالای ۵۰ هزار دلار دارند.
- داج چارجر هلکت مدل ۲۰۱۵ تاکنون
حداکثر سرعت: ۳۲۸.۳ کیلومتر در ساعت
همهی آن چیزی که درباره چلنجر هلکت گفته شد درباره چارجر هلکت نیز صدق میکند. هر دو خودرو اولین بار به عنوان مدل سال ۲۰۱۵ عرضه شدند و پیشرانه و سقف سرعت مشابهی دارند. هر دو مدل هم در بازار کارکردهها با قیمت زیر ۵۰ هزار دلار قابل خریداری هستند.
البته تفاوت اصلی بین دو خودرو تعداد دربها و البته قیمت پایه در زمان صفر بودن است. چلنجر هلکت در آن زمان حدود ۴۵۰۰ دلار ارزانتر از چارجر هلکت بوده است.
- داج وایپر مدل ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۰
حداکثر سرعت: ۳۲۵ کیلومتر در ساعت
صادقانه باید گفت این نسل داج وایپر خودروی موردعلاقه ما نیست اما خب اولین نسلی است که توانسته از مرز سرعت ۳۲۸.۱ کیلومتر در ساعت عبور کند.
همانند تمامی وایپرهای دیگر، این مدل به پیشرانه ۱۰ سیلندر مجهز بوده است. این نیروگاه ۸.۴ لیتری قدرت ۶۰۰ اسبی داشته است.
- فورد موستانگ شلبی GT500 مدل ۲۰۱۳ تا ۲۰۱۵
حداکثر سرعت: ۳۲۵ کیلومتر در ساعت
هماکنون میتوانید یکی از بهترین معاملهها برای دستیابی به سرعت موردبحث را انجام دهید. این خودرو از نیروگاه ۸ سیلندر ۵.۸ لیتری سوپرشارژردار ۶۶۲ اسبی استفاده کرده و سقف سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت را به مالک ارزانی میدارد.
KBB میگوید قیمت معمول این خودرو در بازار کارکردهها برابر با ۳۵۸۰۱ دلار است که جای تعجبی ندارد زیرا قیمت پایه خودرو در زمان صفر بودن تنها ۵۴۹۹۵ دلار بوده است.
- جگوار اف تایپ SVR مدل ۲۰۱۷ تا ۲۰۱۹
حداکثر سرعت: ۳۲۱.۸ کیلومتر در ساعت
بهزودی!
ما این خودرو را به لیست اضافه کردیم اما خب نمونهای با قیمت زیر ۵۰ هزار دلار را نتوانستیم پیدا کنیم. این کار را به این خاطر انجام دادیم که فکر میکنیم بهزودی اف تایپ SVR وارد مرز قیمت زیر ۵۰ هزار دلار خواهد شد که دلیل آن نیز افت قیمت بالاست.
محصولات جگوار در کل افت قیمت سریعی دارند و اگرچه اف تایپ SVR یکی از محصولات پرفورمنس این برند است اما هنوز هم یک جگوار بوده و از این حقیقت که افت قیمت وحشتناکی خواهد داشت نمیتواند فرار کند.
قیمت اصلی این خودرو در زمان صفر بودن ۱۲۶۹۴۵ دلار بوده و هماکنون به حدود ۷۳ هزار دلار افت پیدا کرده است.
مهراد
۱۸ خرداد ۱۳۹۹وای وای وای نصف ماشینای این لیست جزو فانتزی های عمرم هستند که براتون میگم : بنتلی کانتیننتال اسپید – کوروت زی آر وان – داج وایپر – استون مارتین ونکوییش
بهزاد
۱۸ خرداد ۱۳۹۹اون جا دیگه میزنه زیر دلشون مثل این هست که بابات نخلستون داشته باشه دیگه از خرما بدت میاد اونا انقدر دارن ماشین که جلو چششون پره
جواد خطر
۱۸ خرداد ۱۳۹۹یِریزِ بالاتَرَز پنجا هزار دلار کوروت c8
جواد خطر
۱۸ خرداد ۱۳۹۹فرهاد کجاست که ببیند لیلی در آتش عشقش خاکستر شده……مملکت داره به کدوم سمت میره همه چیز واسه مردم شده آرزو
مزدا
۱۹ خرداد ۱۳۹۹خدایش این امریکایی ها بیان چند ماه ایران زندگی تورمی و بی کیفیتی ماشین ها رو تجربه کنن میرن خاک امریکا رو میبوسن.
خوشی زده زیر دلشون ریختن خیابونا
حسین
۲۰ خرداد ۱۳۹۹بنتلی کانتیننتال را خوب اومدی . هر جفتشون . اول جی تی بعدش اسپور . گزینه سوم هم میرسه به ونکویش دوست داشتنی که اون زمان تو فیلمای هالیوودی میدیدم دلم براش ضعف میرفت . هنوزم زیبایی خیره کننده ای داره
مهراد
۱۸ خرداد ۱۳۹۹احتمالا برخی از دوستان یادشون میاد : سال ۲۰۱۳ که ماستنگ شلبی با ۶۶۲ اسب بخار معرفی شد رقم اسب بخارش خیلی عجیب غریب بنظر میرسید برای یه ماسل کار استاندارد
یادمه چندین مرتبه از چندجا پیگیری کردم که ببینم ۶۶۲ اسب بخاری که مجله نوشته صحیحه و یا اشتباه تایپی بوده
هنوزم فوق العاده خفن بنظر میرسه
محمد
۱۸ خرداد ۱۳۹۹چه انتخاب های فوق العاده ای یکی از یکی بهتر و دوست داشتنی تر .
اونوقت ما باید در انتظار برنده شدن فرقون های وطنی تو قرعه کشی های مسخره و مضحک باشیم.
واقعا جالبه برای صاحب شدن آشغال هم باید به شانس و قرعه چشم داشت داشته باشیم.واقعا گناه ما چیه؟؟؟
Sajjad
۱۸ خرداد ۱۳۹۹موشک زمینی فقط زانتیا
به هرجا بخوره منهدم میشه
Enzo
۱۸ خرداد ۱۳۹۹بنتلی کانتیننتال جی تی اسپید.باکلاس .شیک و موقر . انتخاب دوم وایپر که با اون موتور هیولاش همه چیزو نابود میکنه
NAVID۰۰۹۸
۱۸ خرداد ۱۳۹۹آخ گلبَم آخ
اون استون مارتینه چه خوبه ، چه خوشتیپه
MASIHA
۱۸ خرداد ۱۳۹۹دقیییقا
خیلی زیبا و دلنشینه
انتخاب اولم
بعدش هلکت و وایپر
جواد خطر
۱۸ خرداد ۱۳۹۹بِ نظر من موستانگ شِلبی خوشتپتَرِ
سعید سابق
۱۸ خرداد ۱۳۹۹من به همون وایپر راضی ام .
بهزاد
۱۸ خرداد ۱۳۹۹اشکال نداره ما هم پراید و پژو سوار میشیم فکر میکنیم نشستیم تو بنز و بی ام و مهم ذهنه
JDM
۱۸ خرداد ۱۳۹۹لعنتی چقد انتخاب خوب تو این لیست هست
همین کوروت زد ار وان بمن بدید دیگه چیزی نمیخوام
رامین
۱۸ خرداد ۱۳۹۹واقعا جیگر آدم آتیش می گیره لیستو می بینه
سینا BMW
۱۹ خرداد ۱۳۹۹بهترین موستانگ تمام تاریخ GT500 بود مخصوصا مدل ۲۰۱۳،
هنوز جذابه
رامین
۱۹ خرداد ۱۳۹۹البته سلیقه ای هست منم این مدلو خیلی دوست دارم. یه چیزی خیلی خاصش کرد.
آریا ماشین
۱۸ خرداد ۱۳۹۹انتخاب من محصولات خفن دوج یعنی چارجر و چلنجر هستن که قوی ترین محصولات لیست هستن با ۷۰۷ اسب و بعد کوروت zr1 سریع ترین هستن و اینکه جدیدترین هستن ، بقیه به طور میانگین از قبل ۲۰۱۰ هستن اما این دو مال ۵ سال اخیر هستن که حاکی از تکنولوژی بیشتر و کارکرد کمتر تو مدل های کارکرده هست و اما بین این دو ماشین اگه انقدر مایه دار باشم که بعدش یه ماشین لوکس برای رانندگی روزانه م بگیرم ، چلنجر رو ور میدارم و میرم عشق و حال ولی اگه فقط همین ۵۰ هزار دلارو داشته باشم خب معلومه چارجر رو ورمیدارم که سدانه و کاربردی تر و تازه ۴ تا در هم داره?
فرشاد
۱۸ خرداد ۱۳۹۹لعنت ب جبر جغرافیایی
اینجا برا لگن بی مصرف قرعه کشی گذاشتن اونجا با درامد یه سالت بهترین ماشینا رو سوار میشی
Farzad
۱۸ خرداد ۱۳۹۹فرقی نمیکنه آسمون همه جاش یه رنگه ، این زمینه که یه جاش زشته یه جاش قشنگه .
Hamidreza
۱۸ خرداد ۱۳۹۹انتخابم c6 هست با اون رخ محشرش
محمد
۱۸ خرداد ۱۳۹۹لعنت به کسایی که ایران رو به این روز انداختن و صد لعنت به اونایی که همراهیشون کردن وقتی دیدم نزدیک هفت میلیون نفر قرعه کشی بعد این همه مصیبتی که سرمون اوردن ثبت نام کردن دیگه بهم ثابت شد که بهمون امیدی نیست بیچاره ایران که دو رو ترین مردم تو تاریخ چندهزارسالش دارن توش زندگی میکنن
♤ANGU_812♤
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ینی با پول یه اونتادور
میتونی از هر کدوم یکی داشته باشی
من اگه پول اونتادور داشتم اینارو میخریدم حداقل تنوع بیشتری داشته باشه
اونوقت اینجا یه پژو پارس با موتور۱۸۰۰ بهش میگن سلطان
اگه اون سلطانه اینا خدان
M.A.S
۱۸ خرداد ۱۳۹۹یعنی انقدر بدم میاد یه سری میان میگن پرشیا و 405 وelx و این کوفت و زهرمارا سلطانن
این دوستمون قشنگ دست گذاشت رو دلم. لعنتیا میان فرمون میدن ماشین دو چرخ میشه یا کج میشه میگن سلطان ماشینو ریمپ میکنن 210 میره میگن سلطان دادا بس کن دیگه این حرفارو یه سری پول خورای ایران خودرو اون اولا میزدن تا ماشینشون فروش بره شما بشنو و باور نکن. نگو نه برا اینکه سلاطین تاریخی شونو دارن 10 برابر قیمت واقعی میفروشن ،نه برا اینکه قدیمین (البت که قیمت واقعی شون یک دهم الانه و مال 30 سال پیشن) بلکه برا این که پررو هستن
کمپانیا تو دنیا مگه جرات دارن شرط بزارن برا خریدار ؟اومده میگه اگه حتی اشتباهم بشه سه سال حق خرید از مارو نداری و فقط یه ماشین میتونی بخری اونم ماشینایی که کیفیت10 درصد 30 سال پیش خودشون! رو با 10برابر قیمت میدن و شانسی در میان.
پررو ها! نخرین ازشون نه تا زمانی که قیمتا پایین بیاد بلکه تا زمانی که ورشکست شن و جمع کنن ببرن این سلطاناشونو با این همه ظلم که به ما میکنن .
ماشینی که ارزشش کمتر از 1000 دلاره (با دلار 15 تومنی میشه 15 میلیون )رو میدن 150 میلیون حالا با همون دلار قیمت هلکت 36000 دلاری تهش میشه 500 میل. اینه پررو بودن.
سرتونم درد اوردم ببخشید. انتخابم محصولات دوج هست.
با تشکر از پدال
net
۱۸ خرداد ۱۳۹۹عکس اول رینگ خاکستری تیتانیوم استون مارتین با پره های زیاد قشنگه
Alireza
۱۸ خرداد ۱۳۹۹اوخ وای الهی بمیرم برات، zr1 نسل شش واسه من دست نیافتنی ترین ارزومه، اونجا زیر خط فقر اینارو میخرن
امیر
۱۹ خرداد ۱۳۹۹وایپر هم تاپ اسپید بالایی داره هم تایمش در پیست عالیه
از تمامی خودروهای این لیست در پیست سریع تره
حسین دهمرد
۱۹ خرداد ۱۳۹۹کادیلاکو ترجیح میدم. سه چهار سال کارکرد قابل تحمله. جایی رو هم سراغ ندارم بتونم سیصد تا رو امتحان کنم
Hemichan
۱۹ خرداد ۱۳۹۹If You Know . You Know
Ali Mehri
۱۹ خرداد ۱۳۹۹شخصا بنتلی فراینگ اسپور انتخاب اول منه بعد از اون جگوار ، موستانگ
ولی پراید هم نمیتونم بدست بیارم چون قرعه کشیش رو صلاحیت و سعادت نداشتم ثبت نام کنم
بیژن
۱۹ خرداد ۱۳۹۹به صرف داشتن پنجاه هزارتا توی حساب بانکی نمیشه طرف خرید خیلی از این ماشینا رفت. چون هزینه های نگهداریشون, حتی یه جنرال سرویس اونها خیلی بالاتر از ماشین هایی هست که عموم مردم سوار میشن. من اگه قراربود با عقلم تصمیم بگیرم کادیلاک رو انتخاب می کردم. اگه قراربود هشتاددرصد دل و بیست درصد عقل رو در تصمیم گیری لحاظ کنم, چلنجر و اگه می خواستم با چشم و دلم تصمیم بگیرم, بنتلی.
ارشیاsvj
۱۹ خرداد ۱۳۹۹بی شک اف تایپ اس وی ار
SRT
۲۰ خرداد ۱۳۹۹اوه اوه چ لیست خوبی بود،انتخاب های من ب ترتیب:
داج چلنجر هلکت،وایپر اس ارتی ده.
یوسف
۲۲ خرداد ۱۳۹۹من فقط وایپر رو انتخاب میکنم. عشق سالهای گذشته من بود. ولی چقدر زود از دور کنار رفت. سرعت پیشرفت تکنولوژی واقعاً زیاد شده…..
Alireza
۲۴ خرداد ۱۳۹۹واقعا واسه خودمون متاسفم که داریم اینجا چه آشغال هایی سوار میشیم اسمشم میزاریم ماشین ??ماشین اینا هستن من آرزومه فقط یه بار پشت فرمون چلنجر بشینم?