پس از خودروهای ارزان و متوسط، سراغ بازه گرانتری میرویم که قطعاً گزینههای اغواکنندهای برایمان دارد.
نیسان GT-R
در حال فروش
قیمت پایه: ۱۱۱,۵۸۵ دلار
در حالی که شاید همگان انتظار یک مدل کاملاً جدید GT-R را برای سال ۲۰۱۷ داشتند، نیسان به ارائه فیس لیفت اکتفا کرد و ترجیح داد مراحل توسعه نسل آینده آن را به تعجیل نیندازد.
در نسخه پریمیوم، قوای فنی همچنان از بلوک ۳.۸ لیتری V6 توربو با دو میلسوپاپ در بالا تأمین میشود که بازدهیاش با ۲۰ واحد افزایش، به ۵۶۵ اسب بخار رسیده و در کنار گشتاوری ۶۳۳ نیوتونمتری (۵.۴ واحد افزایش) تحویل جعبهدنده ۶ سرعته دو کلاچه میشود. طبق ادعای نیسان، به لطف بهسازی زمانبندی جرقهزنی و توربوها و نیز جعبهدنده نرمتر، آرامتر، نمودار گشتاورِ در دسترس وضعیت بهتری داشته و میزان بیشتری از آن در طیف وسیعتری از دور پیشرانه تحت امر راننده خواهد بود.
آئودی R8 روباز
در حال فروش
قیمت پایه: ۱۶۲,۹۰۰ دلار
R8 جزو آخرین بازماندههای دوران خودروهای اسپورت با پیشرانه درونسوز تنفس طبیعی است. بلوک ۵.۲ لیتری ۱۰ سیلندر V شکل آن، صدای بسیار دلنشینی تولید میکند و عملکرد مناسبی هم دارد. با فشردن پدال گاز، ۵۴۰ اسب بخار قدرت راهی جعبهدنده ۷ سرعته دو کلاچه شده و آنجا بین چهار چرخ توزیع میگردد. شتاب اولیه نیز در ۳.۵ ثانیه (۰.۳ ثانیه کندتر از گونه V10 Plus کوپه) ثبت میگردد.
بامو M760i ایکسدرایو
آغاز فروش: اوایل ۲۰۱۷
قیمت پایه: ۱۵۰,۰۰۰ دلار (تخمینی)
گونه M760i نسل تازه سری ۷، تقریباً چیزی برای رقابت با مرسدس-آاِمگ S63 کم ندارد. قلب ۶.۶ لیتری توربو دوقلو V12 آن ۶۱۰ اسب بخار قدرت و ۵۹۰ پوند بر فوت (۸۰۰ نیوتونمتر) را تحویل جعبهدنده ۸ سرعته خودکار ZF میدهد. برای جعبهدنده مذکور بهسازیهایی مخصوص این سری توسط گروه M صورت گرفته تا تعویضها را سریعتر از قبل انجام دهد.
مکلارن 570GT
در حال فروش
قیمت پایه: ۱۹۸,۹۵۰ دلار
نسخه GT مکلارن ۵۷۰، فضای بزرگتری داشته و مناسب سفرهای طولانیتر است. هدف از ارائه آن نیز جلب نظر کسانی بوده که شاید دلشان نیاید پول عزیزتر از جانشان را بجای گزینههایی چون پورشه ۹۱۱ یا بنتلی کانتیننتال GT ، صرف 570S انگلیسی کنند. فضای اتاق فراختر شده و پشتِ صندلیها ظرفیت بیشتری برای حمل اسباب و وسایل وجود دارد. فنرهای نرمتر، نسبت فرمان کمی کندتر، ترمزهای مخصوص خیابان، افزایش عایقبندی صدا و تایرهای لطیفتر هم سایر ویژگیهای آن هستند.
پورشه ۹۱۱ R
در حال فروش
قیمت پایه: ۱۸۵,۹۵۰ دلار
با تولد R که از مدلی با همین نام در ۱۹۶۷ گرفته شده، تعداد نسخههای ۹۱۱ مجموعاً به ۱۶ عدد رسید!
جاگوار اِف-تایپ SVR
در حال فروش
قیمت پایه: ۱۲۶,۹۴۵ دلار
اف-تایپ SVR نسبت به نسخه R، تا ۴۹.۸ کیلوگرم سبکتر و ۲۵ اسب بخار قویتر است و چیزی برای رقابت با امثال مرسدس-آاِمگ GT S و پورشه ۹۱۱ توربو کم ندارد.
پورشه ۹۱۱ توربو / توربو S
در حال فروش
قیمت پایه: ۱۶۰,۲۵۰ دلار / ۱۸۹.۱۵۰ دلار
بهطور خلاصه، خصائص ظاهری جزئی و قدرت بیشتر، نقاط تفاوت این دو نسخه با سایرین هستند. پیشرانه ۳.۸ لیتری ۶ سیلندر تخت به ترتیب ۵۴۰ و ۵۸۰ اسب بخار تحویل میدهد. گشتاور خروجی نیز برابر با ۵۲۳ و ۵۵۳ پوند بر فوت (۷۰۹ و ۷۴۹.۷ نیوتونمتر) میباشد. در ۹۱۱ توربو S برای اولین بار یک توربوی ساخت خود کمپانی مرز ۲-۰-۰ را رد کرده که به نوبه خود مایه مباهات مسئولان و مهندسان است. سامانه چهار چرخ محرک، گشتاور را با دقت فزایندهای به چرخهای جلو میفرستد و جعبهدنده دو کلاچه PDK تعویضها را نرم و سریع انجام میدهد. یک حالت اسپورت هم برای سامانه مدیریت پایداری و افزایش عملکرد برای شتابگیری سریعتر در پوستشان گنجانده شده است.
پورشه پانامرا
آغاز فروش: زمستان ۲۰۱۷
قیمت پایه: ۱۰۰,۹۵۰ دلار
خیلیها معتقدند نسل پیشین پانامرا بسیار نچسب و زشت بوده و خوشبختانه این وضعیتِ وحشتناک در نسل دوم وجود ندارد! بهشخصه با چنین مدعایی مخالفم و مخالفان را به دوری از “نسل نو که آمد، نسل قبل را ایراد دار و نابهنجار جلوه دهیم” دعوت میکنم.
مازراتی کواتروپورته
در حال فروش
قیمت پایه: ۱۰۳,۴۰۰ دلار
اولین نکتهای که در مورد کواتروپورته عاشق و دلباخته آن هستم، استفاده از قلب V8 مشتق شده از مخلوقات فِراری است.
بلوک مذکور ۳.۸ لیتر حجم داشته و با ۵۳۰ اسب بخار قدرت و ۶۳۷.۲ نیوتونمتر گشتاور جای نمونه V8 قبلی مینشیند. اگر هم زیاد اهل سرعت نیستید و آرامش را ترجیح میدهید، نمونه ۳ لیتری توربو دوقلو V6 را انتخاب کنید که ۴۱۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۵ پوند بر فوت (۵۴۹ نیوتونمتر) تولید میکند.
اتاق کواتروپورته، هارمونی زیایی است از ابریشم، چوب کنگرهای و فیبر کربنِ ساخت اِرمِنِگیلدو زِگنا (Ermenegildo Zegna). چینش داشبورد با گیبلی و خواهرخواندههایش در فیات-کرایسلر تفاوت دارد. یک نمایشگر ۸.۴ اینچی لمسی در مرکز قرار گرفته و سوییچ دوّار منوهای آن را کنترل میکند. همچنین تازهترین نسخه اپل کارپلی و آندروید اتو نیز برای همگامسازی با انواع تلفنهای هوشمند در آن وجود دارد.
نگاهی به خودروهای جدید کمتر از ۲۵ هزار دلار در سال ۲۰۱۷
نگاهی به خودروهای جدید ۲۵ تا ۳۵ هزار دلاری در سال ۲۰۱۷
نگاهی به خودروهای جدید ۳۵ تا ۵۰ هزار دلاری در سال ۲۰۱۷
نگاهی به خودروهای جدید ۵۰ تا ۱۰۰ هزار دلاری در سال ۲۰۱۷
منبع: automobilemag
علي
۱۱ آبان ۱۳۹۵همشون ی جورایی خوبن فقط مک لارن بدجوری با اون طراحی شلوغ و بیریختش رو نروه.به امید روزی که این یکی دوتا کمپانی به (((ظاهر))) اینگیلیسی هم توسط کمپانیهای چینی و هندوستانی خریداری بشه تا شاید ی تغییر عمده و خانه تکونی تو طراحی و قیمتهای مسخرشون بشه.
با تچکر
vahid porsche
۱۱ آبان ۱۳۹۵اخه چرا آدمو تو دوراهی قرار میدین؟
با این پول بهترین سوپراسپرت تاریخ رو بگیرم
یا سریعترین سدان لوکس جهانو؟😩
البته میشه جفتشو خرید
فقط بجای توربو اس باید کاررا بگیرم(با همین رنگ میامی بلو😍) چون اون100 هزار تاس با پانامرا میشه دویست خیرشو ببینی😀
Daniel
۱۱ آبان ۱۳۹۵عجب دوراهی.
تا باشه از این دوراهیا… .
KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
۱۱ آبان ۱۳۹۵قیمت ها یکم ایراد داره ……
پورشه 911 توربو اس قیمت پایه بالای 214 هزار دلاره میتونین سایت پورشه رو هم نگاه کنین …….
911 توربو اس کابریو 230 هزار دلار قیمت داره ………..
و همین طور پانامرا 2017 پایین ترین مدل بالای 115 هزار دلار دوستان دیس ندن نگاه کنن خواهشا …….
KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
۱۱ آبان ۱۳۹۵مکلارن هم سرعتش میشه 326 تا نه 276 تا
اصلاح گر سایت کجاست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Elemento
۱۱ آبان ۱۳۹۵.
میشه منو بذارن جای اون راننده ی R8 ?!??
Daniel
۱۱ آبان ۱۳۹۵چرا نمیشه؟؟
… .
uss zumwalt DDG-1000
۱۱ آبان ۱۳۹۵چطوری اقا مجید
Elemento
۱۱ آبان ۱۳۹۵.
ممنون آقا بهنام.
کم پیدایی.
بیشتر فعال باش
مجید
۱۱ آبان ۱۳۹۵همه این ماشین ها خواستنی و عالی هستن ممنون از نویسنده اما تو قسمت مربوط به مک لارن حداکثر سرعت به کیلومتر اشتباه ذکر شده لطفا اصلاح کنید
hamid_hk
۱۱ آبان ۱۳۹۵دلمان GTR می خواهد
Bavaria
۱۱ آبان ۱۳۹۵طراحی داخلی پانامرا مثل گیربکس PDK پورشه بی نقص و فوق لعادست و رقیب نداره ، چونه هم نزنید
Daniel
۱۱ آبان ۱۳۹۵داخلش به کنار
زیر کاپوتش هم خیلی عالیه… .
سامان اذری
۱۱ آبان ۱۳۹۵اکیورا nsx کو؟؟؟
قیمت :تقریبا 160 هزار تا
Nissan...japan
۱۱ آبان ۱۳۹۵توی این لیست بهترین خودروها با مناسب ترین قیمت بنظرم… جی تی ار…پانامرا…مازراتی… و جگواره.بقیه هم عالی هستن فقط قیمتشون خیییلی بیشتر از این چنتاس.
mehran911
۱۱ آبان ۱۳۹۵اگه قرار باشه خودرویی رو انتخاب کنم انتخابم حتما 911R خواهد بود
.
راستی عشق پورشه های عزیز منتظر معرفی مدل های جدید از پورشه باشید
در اواخر آبان ماه پورشه مدل های جدیدش رو معرفی خواهد کرد
که به احتمال زیاد مدل های کاین کوپه _ پانامرا اسپورت توریسمو – پورشه 911GT2RS در بین اونها باشن
.
پورشه در حال کار بر روی مدل های 911GT3 و 911GTS و سری جدید کاین و پانامرا کوپه به عنوان نسل جدید سدان های این شرکت هستش و البته به اینها نسل جدید 911RSR رو هم اضافه کنید که در آینده معرفی خواهند شد
.
برای رونمایی و به وقوع پیوستن این احتمالات باید تا اواخر آبان منتظر باشیم
vahid porsche
۱۱ آبان ۱۳۹۵درود
مهران مگه پانامرا همین الان کوپه محسوب نمیشه که میگی معرفی خواهد شد؟
mehran911
۱۲ آبان ۱۳۹۵وحید جان
راستش قضیه از اینجا شروع میشه که در سال ۲۰۱۲ پورشه بدلیل موفقیت پانامرا در سری سدان های لوکس فول سایز تصمیم به معرفی سدان جدیدی در سال ۲۰۱۵ یا ۲۰۱۷ گرفت که برای رقابت با سدان های کلاس C طراحی میشد .
که در اون زمان رندری با اسم Pajun هم در رسانه ها پخش شد .
.
این موضوع تا به امروز به تعویق افتاده که من احتمال میدم دلیل اصلیش افزایش روز افزون علاقه ی مردم به خودرو های شاسی بلند و البته حضور قدرتمند مرسدس و bmw در این حوضه بوده که این موضوع کار رو برای پورشه سخت می کرد .
من خودم به شخصه با معرفی نشدنش تا به امروز موافقم چون به نظر من پورشه یک برند خاص در دنیای خودرو محسوب میشه و افزایش بی مهابای مدل ها از خاص بودن و ارزش این برند کم میکنه .
.
حتی معرفی کراس اوور کاین کوپه با توجه اینکه زمان چندان زیادی از تولید ماکان نمی گذره یکم نگران کننده است .
.
به نظر من فولکس نباید برای رسیدن به سود بیشتر به زیر مجموعه هاش برای افزایش مدل ها فشار بیاره این موضوع میتونه از ارزش برند و عطش مردم برای داشتن خودرویی مثل پورشه کم کنه .
.
بگذریم …
.
این قضیه تولید سدان های جدید پورشه خیییلی طولانیه که هر وقت دیدمت برات بصورت کامل توضیح میدم …
حميد
۱۱ آبان ۱۳۹۵به نظر من مکلارن و مازراتی یکم خاص تَر به نظر میاند
اعتمادیان
۱۱ آبان ۱۳۹۵سلام دوستان
سطر اول بامو M760i ایکسدرایو فکر کنم منظور نویسنده رقابت با مرسدس S65 بوده که 12 سیلندره نه S63 هشت سیلندر
یه سوال دیگه دوستان میتونه کسی توضیح بده پانامرابا اتاق بزرگتر و امکانات لوکس بیشتروکلا با اون ابهتش چرا از 911 اینهمه ارزونتره ؟؟؟
Saied
۱۲ آبان ۱۳۹۵دلبرا تو این لیست هستن همشون. ۰
GOD BLESS AMERICA
۱۲ آبان ۱۳۹۵اون بی ام و 12 سیلندر سری هفت دلم رو برد بله
(بامو M760i ایکسدرایو) را میگویم.
با قیمت 150.000 دلاری اش دلبری میکند چون حتی نسخه پایه اش هم پیش از هرگونه شخصی سازی یک شاهکار تمام عیار است.
فقط دوست دارم بدانم اگر آمریکا چنین سدانی میزد چه برچسب قیمتی میداشت؟
جیانی آنیلی
۱۲ آبان ۱۳۹۵R8 ناموس این لیسته
ابولفضل نصیری
۱۲ آبان ۱۳۹۵R8 نابودم کرد!!! ( فقط رودسترش)
رضا
۱۲ آبان ۱۳۹۵قیمت ها کاملا اشتباهن
مک لارن و آر ۸ و پورش زیر ۲۵۰ هزارتا نیستن
احمد باقری
۱۲ آبان ۱۳۹۵میخواد هر چقدر سرعت و شتاب داشته باشه، حیف پول نیست که با وجود این همه ماشین پر ابهت، زیبا، قشنگ و غیر قورباغه ای، بده به پورشه.
حمیدرضا
۱۲ آبان ۱۳۹۵من به شخصه از اون موتور دوازده سیلندر بی ام دبلیو از همه بیشتر خوشم اومد خیلی لذت داره سواره یه همچین ماشین پرابهتی بشی البته ار 8 و اون گودزیلای عزیز دل با اون شتاب وحشتناکش با توجه به موتور کوچیکشو نباید از یاد برد
سجاد
۱۳ دی ۱۳۹۶اینا کنار هم قشنگن