چشم اندازهفته نامه

نتایج دوئل‌ها: معرفی برندگان گروه اس‌یووی‌های بزرگ لوکس

امروز در قسمت دوم سری مطالب اعلام نتایج دوئل‌ها، به سراغ گروه اس‌یووی‌های بزرگ لوکس رفته‌ایم. در این گروه مجموعاً هشت شرکت‌کننده حضور داشتند که در مرحلهٔ مقدماتی به‌این‌ترتیب با یکدیگر به رقابت پرداختند:

کادیلاک اسکالید

اینفینیتی QX80

مرسدس بنز GLS

لکسس LX

کادیلاک اسکالید

مرسدس بنز GLS

لینکلن نویگیتور

رنجروور

مرسدس بنز G کلاس

بنتلی بنتایگا

لینکلن نویگیتور

بنتلی بنتایگا

در آخرین دوئل این گروه رنجروور در برابر لینکلن نویگیتور قرار گرفت که طی این رقابت مجموعاً تعداد ۲۱۷۷ رأی به ثبت رسیده است. در این دوئل نویگیتور ۱۱۹۲ عدد از این آراء را به خود اختصاص داد و با کسب ۵۴ درصد از کل آراء موفق به پیروزی در این جدال سخت شد درحالی‌که رنجروور با دریافت ۹۸۵ رای از دور رقابت‌ها کنار رفت؛ بنابراین با روشن شدن نتیجهٔ آخرین دوئل گروه اس‌یووی‌های بزرگ لوکس، راه‌یافتگان این گروه به مرحلهٔ بعدی مشخص شدند که عبارت‌اند از:

کادیلاک اسکالید

مرسدس بنز GLS

لینکلن نویگیتور

بنتلی بنتایگا

حال این چهار خودرو که از جمعی شش‌نفره بالا آمده‌اند، در مرحلهٔ بعدی بدین ترتیب با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت تا نهایتاً دو فینالیست گروه اس‌یووی‌های بزرگ لوکس مشخص شود:

کادیلاک اسکالید

مرسدس بنز GLS

؟

لینکلن نویگیتور

بنتلی بنتایگا

؟

در ادامه نیز می‌توانید مروری داشته باشید بر تمامی دوئل‌های گروه اس‌یووی‌های بزرگ لوکس:

دوئل کادیلاک اسکالید و اینفینیتی QX80

دوئل مرسدس بنز GLS و لکسس LX

دوئل مرسدس بنز G کلاس و بنتلی بنتایگا

دوئل لینکلن نویگیتور و رنجروور

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۲۳ دیدگاه‌ها

  1. AmirHo3ein

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (128 ديدگاه)

    اولین کلاس خودرویی هستش که همه ی نماینده هاشو دوست دارم اخه مگه میشه g کلاس رو دوست داش ولی بنتیگا رو نه؟یا gls رو دوس داشته باشم ولی lx رو نه؟تو سایت طرفدار های بنز خیلی زیاد هستن به همین دلیل احتمالا برنده gls خواهد بود در غیر این صورت فقط بنتایگا

  2. (ali (Chevy nova

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (7389 ديدگاه)

    کادیلاک و لىنکلن رقابتشون دىدن داره هر چند که تو جدول با 2 تا محصول گرون تر از خودشون افتادن

    1. (ali (Chevy nova

      ۱۰ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (7389 ديدگاه)

      راستى دوستان منظورم از رقابت با محصولات گرون تر از خودشون مربوط به لىنکلن و بنتلى بود فقط که تفاوت قىمتشون بالا هستش

  3. علی

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (30 ديدگاه)

    بنتایگا باید پیش Q7 و کاین و اوروس و … باشه نه اینجا !!!!!!!!!!

    1. علی

      ۱۰ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (848 ديدگاه)

      وای وای اون بنز gls میتونه فینالیست باشه . باور کنید ماشین هم شاسی بلند باشه هم جا دارو عضلانی هم بنز باشه دیگه چی مخواییم؟!!!

      با تچکر

  4. حامد

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (831 ديدگاه)

    پدال جان لطفا امروز دیگه از اون دو راهی های بین اشغالای ایرانی نزار

  5. Khan

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (362 ديدگاه)

    انتخابم رنج روور بود ولی حالا که حذف شد اسکالید رای میدم
    اصلا هم واسم مهم نیست باقیش بهترن یا نه، اسکالید یه چی دیگه است

  6. Just bentley continental

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (564 ديدگاه)

    فقط بنتایگا هم چیش سرتره
    البته قیمتشم خیلی سر تره

  7. net

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (3423 ديدگاه)

    اگر رندر بی ام و x7 تولید بشه زیباترین و بهترین اس یو وی فول سایز جهان میشه و همه اینا رو شکست میده مثل ایودی a8 که تولید شد و تمام سدانهای فوق لوکس رو شکست داد.در کراس اور هم هیوندای سانتافه اسپرت ۲۰۱۸ زیباست

  8. سامان اذری

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (3218 ديدگاه)

    بنز GLS برنده رقابت با لکسوس LX 570 شد
    یه سوال
    تومشخصات فنی ظرفیت بکسل بنز که کراس اوور بود از لکسوس که شاسی با بدنه جداست وشاسی حضرت رو استفاده میکنه بیشتر بود
    مگه ممکنه ؟؟
    چطوری کراس اوور میتونه از یه اس یو وی واقعی هست بیشتر بکسل کنه ؟؟؟
    مهندسی و اینجورچیزا تو کت من نمیره
    چون خودم خیلی افرود رفتم و فرق شاسی جدا با کراس اوور رو خوب میدونم

    1. امیرمحمد

      ۱۰ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (238 ديدگاه)

      متاسفانه یا خوشبختانه تو دنیای رقابت حرف اصلی رو مهندسی میزنه مخصوصا اگر اون مهندسی المانی باشه

    2. شاهین

      ۱۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      اینو قبول دارم ال ایکس 570 خیلی قلدره واس بکسل کردن رقیب نداره کلیپاشو تو یوتیوب دیدم.شاید نتونه آفرود صخره ای نره اما شیب زنی و بکسل کردن و شن نوردی و … همه چی تمومه

  9. مانی

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (2486 ديدگاه)

    من تو کفه اینم چطوری لینکلن میتونه رنجرور رو حذف کنه

    1. (ali (Chevy nova

      ۱۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (7389 ديدگاه)

      مانى
      به راحتى

  10. ایلیا

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (731 ديدگاه)

    رنجروور رو چطور حذف کردید عزیزان؟
    رنجروور نماد این کلاسه

    1. (ali (Chevy nova

      ۱۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (7389 ديدگاه)

      اىلىا
      چون رقىبش قدر بود

    2. شاهین

      ۱۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      از وقتی که کلیپ گیر کردنش توی آفرود اومده بود بیرون خود من ازش نا امید شدم.وقتی میگی شاسی بلند یعنی باید واس آفرود همه چی داشته باشه مثل تنظیم ارتفاع دستی که بشه تو مواقع گیر کردن ارتفاع رو ببری بالا و دربیایی نه اینکه مثل رنجروور کفش گیر کنه!!!
      لینکلن هم کم چیزی نیست فول سایز واقعی لوکس با موتور بهینه و کم مصرف (برعکس اکثر آمریکایی ها)

  11. سید عماد الدین هاشمی

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (999 ديدگاه)

    در عجبم g class چطوری حذف شد.اگه بحث افرود باشه g کاملا سرتر از بنتایگاس .بدون هیچ حرفی

    1. شاهین

      ۱۱ دی ۱۳۹۶
      سوابق: (1180 ديدگاه)

      خودمونیم جی کلاس هم الکی بزرگش کردیم!!!
      6چرخش که توی شن گیر میکنه! کلیپش هست چند مورد
      4چرخشم که توی آب کم میاره و خاموش میکنه ی مورد دیدم ازش درحال رقابت با اف150 بود

  12. CNA

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (235 ديدگاه)

    خداااااا
    چجور g کلاس نیستش

  13. Madjid thunderbird

    ۱۰ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    .
    G class در ادامه ی دوئل ها باشه یا نباشه در این کلاس سلطان بلامنازع ، خودشه.

  14. فرهاد كرمستجی

    ۱۱ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (254 ديدگاه)

    والا من تو منطق بعضی از ادما موندم، فازتون چیه؟!!! فورد جی تی به این نازنینی حذف شد برا اینکه قیمتش بالا بود بعدش ملت همیشه در صحنه ناراحت بودن بش رای ندادن، اونوقت طرف میاد میکه من ببه بنتلی رای میدم هرچند که قیمتش بالاتره، حاجی مشخص کنین که قیمت پایین خوبه یا بده؟! الان بنتلی رای میاره؟ یا نمیاره؟!:))) الان لینکلن خیل ارزون تره ،لوکسم هست الان یادتون میوفته که قیمت بالا مزیته درسته؟:)) به هر حال دمتون گرم.

  15. good mood

    ۱۲ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (56 ديدگاه)

    لکسوز هم با این قیمت یه خودروی کاملا لوکس محسوب میشه و با تمام برتری فنی که نسبت به کراس اوور ها داره نمیتونه کاراییشو به رخ بکشه پس با احترام انتخاب من benz GLS هست چون از همه نظر کاربردی خواهد بود

    بنتایگا هم که قضیش جداست و یه کلاس بالاتره

    برای افرود نهایتا لندکروز یا جیپ رانگلر انتخاب میکنم
    اینا هیچ کدوم بدرد افرود نمی خورن حتی بنز G class که از لحاظ توانایی همه جوره سرتره!
    موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا