آیا تجربهای لذتبخشتر از راندن یک خودروی اسپورت روباز در روزی آفتابی وجود دارد؟
به دنیای کانورتیبل های بسیار سریع خوش آمدید! اگرچه اکثر ماشین بازهای واقعی مدلهای کوپه و چهار درب را به خودروهای روباز همطراز ترجیح میدهند اما برخی مدلهای کانورتیبل فوقالعاده سریع وجود دارند که مرزهای سرعت، مهندسی و پریشان شدن موی سر را درنوردیدهاند. ما در این مطلب مفصل شما را با سریعترین خودروهای کانورتیبل تاریخ آشنا میکنیم. قیمت این خودروها هم به دلار آمریکا و هم به پوند بریتانیا ذکر شدهاند.
- AC کبرا ۳۷۸
قیمت: ۱۴۰ هزار دلار/۹۰ هزار پوند
حداکثر سرعت: ۲۹۰ کیلومتر در ساعت
AC کبرای اصیل و ابتدایی یکی از سریعترین خودروهای دهه ۹۰ بود و فرم بدنه آن هرگز با سرعتش همخوانی نداشت. مدل مدرنتر ۳۷۸ هم از نظر شتاب گیری تفاوتی با اسلاف خود نداشته و در کمتر از ۴ ثانیه به سرعت ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد. کمک حال این خودرو پیشرانهی ۸ سیلندر سوپرشارژردار ۵۵۰ اسب بخاری است که باعث ایجاد حداکثر سرعت ۲۹۰ کیلومتر در ساعتی میشود.
- جگوار اف تایپ SVR کانورتیبل
قیمت: ۱۲۵۸۵۰ دلار/۱۱۸۳۲۰ پوند
حداکثر سرعت: ۳۱۴ کیلومتر در ساعت
یکی از بهترین و سریعترین محصولات جگوار که روباز هم هست اف تایپ SVR میباشد. پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری سوپرشارژردار ۵۶۷ اسبی این خودرو از نظر صدا و شتاب گیری هیچ کمبودی ندارد. اف تایپ SVR کانورتیبل بسیار سریع است اما برای قرار گرفتن در رتبههای بالاتر به اندازه کافی سرعت نداشته است. البته جگوار سواری خوبی برای استفادههای روزمره داشته و بسیار کاربردیتر از دیگر خودروهای لیست میباشد.
- استون مارتین ونکوئیش S ولانت
قیمت: ۳۱۵۷۷۵ دلار/۲۱۱۹۵۰ پوند
حداکثر سرعت: ۳۱۷ کیلومتر در ساعت
آیا حسی بهتر از پریشان شدن مو در پشت فرمان یک استون مارتین ۱۲ سیلندر وجود دارد؟ ونکوئیش ولانت یکی از خودروهایی است که با استایل زیبا و روان خود دلربایی میکند اما با فشار روی پدال گاز به سرعت عدد ۳۱۷ کیلومتر در ساعت را مشاهده خواهید کرد. پیشرانه ۱۲ سیلندر ۵.۹ لیتری این خودرو یکی از بهترین و جذابترین صداها را دارد و بدون وجود سقف صدای آن را واضحتر خواهید شنید.
موضوع مهم اینکه این نسخه در مقایسه با برادر کوپه تنها ۹ کیلوگرم سنگین است. اگر خواهان جایگزین سریعتر ونکوئیش هستید باید DBS سوپرلگرا را انتخاب کنید که به زودی نسخه کانورتیبل آن نیز وارد میدان خواهد شد.
- لامبورگینی اوراکان پرفورمنته اسپایدر
قیمت: ۳۰۸۸۵۹ دلار/۲۳۸ هزار پوند
حداکثر قیمت: ۳۲۳ کیلومتر در ساعت
لامبورگینی با نام پرفورمنته خونی تازه به رگهای اوراکان تزریق کرد. این خودرو در مدل اسپایدر از پیشرانه ۵.۲ لیتری تنفس طبیعی ۶۳۱ اسبی جذابی سود میبرد. اگر میخواهید کمی سریعتر باشید میتوانید مدل کوپه به حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت را انتخاب کنید اما خب دیگر نخواهید توانست لذت راندن یک خودروی روباز با سرعت بسیار بالا را تجربه کنید.
- فراری ۴۸۸ اسپایدر
قیمت ۳۵۰۵۰ دلار/۲۰۵۲۷۱ دلار
حداکثر سرعت: ۳۲۵ کیلومتر در ساعت
فراریهای ۸ سیلندر، پیشرانه وسط و کانورتیبل همواره لذتبخش بودهاند و ۴۸۸ اسپایدر نیز سریعترین آنها تا به امروز است. بله این خودرو ۵۰ کیلوگرم سنگینتر از برادر کوپه است اما حس سرعت در پشت فرمان یک خودروی بدون سقف تجربهی متفاوتی است.
سقف این خودرو از فیبر کربن ساخته شده و ۲۵ کیلوگرم سبکتر از سقف بکار رفته در مدل ۴۳۰ اسپایدر میباشد.
- آئودی R8 اسپایدر V10 پلاس
قیمت: ۲۰۸۱۰۰ دلار/۱۴۹۸۹۰ پوند
حداکثر سرعت: ۳۲۸ کیلومتر در ساعت
سوپرکار متفاوت آئودی با نسخه روباز خود وارد محدودهی ۳۲۸ کیلومتر در ساعتی شده است. جایی که اکثر خودروهای روباز در این قلمرو دارای قیمتهای قابلتوجهی هستند R8 اسپایدر V10 پلاس با قیمت مناسبی در دسترس است.
ارباب حلقهها از نظر سرعت و شتاب چیزی کم ندارد و شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن تنها در ۳.۳ ثانیه ثبت میشود. حداکثر سرعت آن نیز همانگونه که گفته شد ۳۲۸ کیلومتر در ساعت است.
- مک لارن 570S اسپایدر
قیمت: ۲۰۸۸۰۰ دلار/۱۶۴۷۵۰ دلار
حداکثر سرعت: ۳۲۸ کیلومتر در ساعت
تا همین چند سال پیش خبر چندانی از مک لارن به گوش نمیرسید اما بهیکباره شاهد حرکت رو به رشد این خودروساز بریتانیایی هستیم و البته یکی از شاخصترین محصولات آن نیز 570S بوده و نسخه اسپایدر آن نیز موجود است. شتاب این خودرو در ۳.۲ ثانیه ثبت شده و حداکثر سرعت آن نیز ۳۲۸ کیلومتر در ساعت است. تنها ۱۵ ثانیه طول میکشید تا از فضای یک کوپه به هوای آزاد برسید.
- بنتلی کانتیننتال سوپر اسپورت کانورتیبل
قیمت: ۳۷۰۶۲۵ دلار/۲۳۳۸۰۰ پوند
حداکثر سرعت: ۳۳۰ کیلومتر در ساعت
فرقی نمیکند که بنتلی در دهه ۲۰ و ۳۰ میلادی حاضر باشد یا اینکه محصولاتی مدرن در عصر کنونی بسازد چراکه وجود نشان B روی کاپوت خودروهای روباز آن همواره نوید خودرویی ویژه و لوکس را داده است. مدل کانتیننتال سوپر اسپورت کانورتیبل که به سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت میرسد با وزن ۲۴۵۵ کیلوگرمی خوب سنگینتر از هر رقیب دیگری در کلاس خود میباشد.
بخش اعظم سرعت بالای این خودرو به پیشرانه ۱۲ سیلندر توربوی ۷۰۰ اسب بخاری مربوط میشود. سقف پارچهای ۴ لایه بنتلی هم در زمان دلخواه شما را از محیط بیرون ایزوله میکند.
- پورشه ۹۱۱ توربو S کابریولت
قیمت: ۲۰۳ هزار دلار/۱۵۶۳۸۱ پوند
حداکثر سرعت: ۳۳۰ کیلومتر در ساعت
عبور از سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت اصلاً آسان نیست و به همین دلیل است که پورشه برای مدل توربو کابریولت ۹۱۱ حدود ۲۹ هزار دلار بیشتر را طلب میکند. با این مبلغ بیشتر ۴۰ اسب بخار اضافه به دست میآورید که باعث میشود حداکثر سرعت از ۳۱۹ به ۳۳۰ کیلومتر در ساعت برسد.
۹۱۱ در این کلاس خودرویی غیرعادی محسوب میشود زیرا یکی از مدلهای چهارنفره بوده بنابراین شما میتوانید خانوادهی خود را به یک شتاب گیری فوقالعاده سریع در هوای لذتبخش تابستانی دعوت کنید.
- مرسدس بنز SLR مک لارن رودستر
حداکثر سرعت: ۳۳۵ کیلومتر در ساعت
این خودرو آخرین نسخه ۸ سیلندر سوپرشارژردار از خانواده خود بود که هرگز به آن اندازهای که لیاقتش را داشت موردتوجه خریداران قرار نگرفت. شاید ظاهر آن بیش از اندازه به SL شباهت داشت اما هماکنون به عنوان یکی از سریعترین خودروهای روباز تاریخ مطرح است. نیروی القایی باعث میشود پیشرانه ۸ سیلندر ۵.۴ لیتری SLR رودستر قدرت ۶۱۷ اسب بخاری داشته باشد. این نیرو از طریق یک گیربکس ۵ سرعته اتوماتیک به چرخهای عقب منتقل میشود.
این گیربکس باعث شده سواری SLR بسیار آسان باشد. آخرین نسخهی این خودرو که در سال ۲۰۰۹ ساخته شد در بازار قیمتی حدود ۳۴۰ هزار دلاری دارد.
- پاگانی هوایرا رودستر
قیمت: ۲.۴۱ میلیون دلار/۱.۸۶ میلیون پوند
حداکثر سرعت: ۳۳۸ کیلومتر در ساعت
زمانی که مدل قدیمیتر زوندا را دیگر لذتبخش ندانید باید به فکر خودروی دیگری از همین خودروساز باشید. هوایرا رودستر به لطف ظاهر و توانایی رسیدن به سرعت ۳۳۸ کیلومتر در ساعت لذت بسیار بیشتری را به شما اهدا خواهد کرد.
البته قیمت بسیار زیاد هوایرا رودستر را نیز نباید فراموش کرد. البته شما با این پول قدرتی ۷۵۳ اسب بخاری به دست میآورید. شایان ذکر است سقف هوایرا رودستر را باید بهصورت دستی جدا کنید و جایی را برای قرار دادن سقف پیدا کنید تا از لذت هوای آزاد برخوردار شوید.
- شورولت کوروت ZR1 کانورتیبل
قیمت: ۱۲۳۹۹۵ دلار/۹۶ هزار پوند
حداکثر سرعت: ۳۴۰ کیلومتر در ساعت
بر اساس نسبت پرفورمنس به ازای دلار، کوروت ZR1 کانورتیبل تمامی خودروهای دیگر حاضر در این لیست را کنار میزند. اگرچه این خودرو خیلی ارزان نیست اما در دسترس طیف بیشتری از خریداران بوده و سقف سرعت آن نیز کاملاً قابلتوجه است.
پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار کوروت قدرت ۷۵۵ اسب بخاری داشته و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت آن نیز ۲.۹ ثانیه است.
- پورشه ۹۱۸ اسپایدر
قیمت: ۸۴۵ هزار دلار/۷۸۱۱۵۵ پوند
حداکثر سرعت: ۳۴۶ کیلومتر در ساعت
پورشه تاریخچهای دور و دراز در ساخت خودروهایی با سقف تارگا مانند داشته و ۹۱۸ اسپایدر نیز یکی از برجستهترین محصولات آن میباشد. جدا کردن پانل دوگانهای که از جنس فیبر کربن است ساده بوده و آن را در فضای مناسب زیر کاپوت میتوان پنهان کرد.
بله شما مجبور هستید این کار را با دستان خودتان انجام دهید اما این هزینهای کم برای لذت بردن از یکی از سریعترین کانورتیبل های تاریخ است. آخرین نمونهی ۹۱۸ اسپایدر در سال ۲۰۱۵ ساخته شد و نمونههای کارکرده و سالم آن را میتوان با قیمتی در حدود ۱.۵ میلیون دلار خریداری کرد.
- لامبورگینی آونتادور LP750-4 SV رودستر
قیمت: ۵۳۵۵۰۰ دلار/۳۵۰ هزار پوند
حداکثر سرعت: ۳۴۹ کیلومتر در ساعت
این نسخه از آونتادور به اندازه برادر تازهاش یعنی SVJ خبرساز نشد اما تواناییهای بالای آن را نمیتوان کتمان کرد. مدل رودستر با رسیدن به سقف سرعت ۳۴۹ کیلومتر در ساعت یکی از بهتر غرشهای موجود بین خودروهای تنفس طبیعی را ایجاد میکند.
رسیدن به این سرعت قطعاً سریعتر از باز و پیاده کردن سقف صورت میگیرد اما خب حداقل عملکرد آن بسیار بهتر از سقف چادر مانند مورسیه لگو میباشد.
- فراری لافراری آپرتا
حداکثر سرعت: ۳۴۹ کیلومتر در ساعت
فراری این خودرو را به عنوان گرامی داشت هفتادمین سالگرد تأسیس برند خود تولید کرده است. با سقف سرعت ۳۴۹ کیلومتر در ساعت، لافراری آپرتا یک هدیهی ارزشمند به طرفداران این برند اسطورهای بوده است. در ابتدا تنها تولید ۲۰۹ دستگاه از لافراری آپرتا برنامه ریزی شده بود اما در نهایت یک دستگاه دیگر نیز برای اهداف خیریه تولید شد که با قیمت ۱۰ میلیون دلاری به فروش رفت.
تمامی مدلهای آپرتا با سقف پارچهای عرضه شدند که به سرعت و آسانی میتوان آن را جدا کرد. فراری این خودرو را به اندازه برادر کوپه مستحکم کرد تا تجربه رانندگی لذتبخش لافراری همچنان در نسخه روباز نیز دیده شود.
- نوبل M600 اسپیدستر
قیمت: ۴۵۰ هزار دلار/۲۴۷ هزار پوند
حداکثر سرعت: ۳۶۲ کیلومتر در ساعت
نوبل خیلی در دنیای سوپرکارها حضور نداشته اما همین حضور کمرنگش نیز با تولید M600 اسپیدستر همراه بوده که خودرویی برجسته است. قیمت این خودرو بسیار کمتر از رقبای قابلمقایسه بوده و همچنین سریعتر از اکثر آنها میباشد. پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربوی این خودرو قدرت ۶۵۰ اسب بخاری دارد.
وزن خالص خودرو تنها ۱۱۹۸ کیلوگرم است که در مقایسه با وزن ۱۹۹۰ کیلویی بوگاتی ویرون بسیار کمتر بوده و پانل سقف فیبر کربنی آن باعث هرچه کمتر شدن وزن خودرو شده است.
- بوگاتی ویرون گرند اسپورت ویتسه
حداکثر سرعت: ۴۱۰ کیلومتر در ساعت
زمانی که این خودرو در سال ۲۰۱۲ معرفی شد سریعترین خودروی روباز تاریخ لقب گرفت. پیشرانهی هیولای گرند اسپورت ویسته به لطف توربوهای بزرگتر قدرت ۱۱۸۳ اسب بخاری تولید میکرد. البته نقطهضعف این پیشرانه تأخیر بیشتر توربو و شتاب کندتر ۲.۶ ثانیهای بود.
قطعاً برای توقف چنین موشکی باید ترمزهای بزرگی در نظر گرفت و البته که همینطور بوده زیرا ترمزها قدرت توقف ۲ جی را تولید میکردند.
- هنسی ونوم GT اسپایدر
قیمت: ۱.۳ میلیون دلار/۱ میلیون پوند
حداکثر سرعت: ۴۲۷ کیلومتر در ساعت
بخواهید یا نخواهید باید از استیو تایلر برای ساخت هنسی ونوم GT اسپایدر تشکر کنیم. او خواهان تولید یکی از موشکهای مجهز به پیشرانه ۸ سیلندر توئین توربوی کوروت و شاسی لوتوس اگزیج شدیم که البته حالت روباز داشت.
هنسی این خودرو را در سال ۲۰۱۶ روانه میدان کرد تا با ثبت رکورد ۴۲۷ کیلومتر در ساعت عنوان سریعترین خودروی کانورتیبل دنیا را کسب کند. البته مدل کوپه سریعتر بود.
- کونیگ زگ آگرا RS
قیمت: ۲.۱ میلیون دلار/۱.۴۷ میلیون پوند
حداکثر سرعت: ۴۴۷ کیلومتر در ساعت
اگر خواهان شکستن همهی حدومرزها در بحث خودروهای روباز باشید باید پشت فرمان کونیگ زگ آگرا RS بنشینید. پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری توئین توربوی این خودرو قدرت ۱۱۴۴ اسب بخاری داشته و آئرودینامیک پیشرفتهی آن نیز در سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت داون فورس ۴۸۵ کیلویی ایجاد میکند.
منبع: autocar
Khosrow
۱۱ شهریور ۱۳۹۷هیچ اتومبیلی به SLR نزدیک هم نیست ..
مرصاد
۱۱ شهریور ۱۳۹۷از خیلی نظرا جلوترم هستن !
فقط ابهت و پرستیژ slr یه چیز تکرار نشدنی بود که موافقم تو کمتر ماشینی هست
هر چند به شخصه آپرتا یا هوایرا یا آگرا رو جلوتر میبینم از نظر ظاهری و پرستیژ
mahdy
۱۱ شهریور ۱۳۹۷تعصب دیگه با شما ها چیکار نکرده ببین جدی جدی گفتی لافراری اسطوره تاریخی هایپر کار ها به مرسدس نزدیک هم نیست
پدیده بوگاتی به مرسدس نزدیک هم نیست؟ پورشه 911 که به گفته مدیر عامل خود مرسدس یکی از پنج نماد تاریخ خودرو سازیه به SLR نزدیک هم نیست کاسه داغ تر از آش ؟
کوه متحرک تکنولوژی پورشه (918) به اس ال ار نزدیک هم نیست ؟
رکورد دار سرعت دنیا هم نزدیک مرسدس نیست؟ از رخ اون آونتادور خجالت بکش یا اون اصالت 488
SLR از بهترین خودرو های تاریخه (جزو 50 تای اوله) ولی دوست عزیز تعصب هم حدی داره
abbas
۱۱ شهریور ۱۳۹۷ببین نزدیکم نیست هیچ … بهتره اصن سمت بحثشم نری
Khosrow
۱۱ شهریور ۱۳۹۷خداوکیلی؟؟ دمت گرم کلی چیز یاد گرفتم ..
shirko
۱۱ شهریور ۱۳۹۷این همه سوپر اسپورتهای بی رقیب میگه بنز ، امان از تعصب ، امان از تعصب !!!
madjidiano rolambo
۱۱ شهریور ۱۳۹۷میدونی SLR وارث چه ماشینیه؟
SLR فرزند مدل افسانه ای 300 SLR ( دبلیو ۱۹۶ اس ) هست که راننده ی بزرگ، استرلینگ ماس ، اون رو بهترین ماشین مسابقه ی تاریخ میدونه ، قیمت این ماشین افسانه ای الان قطعاً بالای 60 میلیون دلاره.
چند وقت پیش به قیمت ۴۳ میلیون دلار فروخته شد و لقب گرون ترین ماشین آلمانی تاریخ رو گرفت
طرفدار لامبورگینی ام ولی شدیداً باهات موافقم که هیچ ماشینی نزدیک اس ال آر هم نیست
اس ال آر همه چیزش خاص و منحصر به فرده
خاص بودن اصلأ مساوی با تولید محدود بودن نیست
از SLR اگه ده هزار تا هم میساختن بازم این ماشین در کلاس خودش همیشه به عنوان یک اسطوره ی تاریخی و خاص شناخته میشه
طراحیش یه جوریه که انگار کهنه شدن و مرگ براش
بی معنیه
مدل ۷۲۲ که دیگه آرزوی هر ماشین بازیه
علاوه بر اینایی که گفتم یه سری چیزای دیگه هم هست که منو دلداده و عاشق SLR کرده مثل : طراحی بی نهایت اصیل ، موقعیت بدیع اگزوز ها ، آبشش های جانبی ، کاپوت درازی که انگار یک کیلومتر طول داره ،صدای دیوانه کننده ی سوپرشارژر ، شکل جالب باز شدن درب ها ، موتور ۸سیلندر ۵/۴ لیتری و ایرودینامیک منحصر به فرد
جالبه بدونید به خاطر بهبود آیرودینامیک ، کف این ماشین کاملا صافه و در واقع جاسازی کردن اگزوز ها در پشت گلگیر جلو واسه مرسدس یه جور توفیق اجباری بود ، در واقع جای دیگه ای واسه کار گذاشتن اگزوز وجود نداشت
محور عقب بودن و گشتاور خرد کننده ی ۷۸۰ نیوتن متری که در دور موتور ۳۲۵۰ در دسترسه این غول بی شاخ و دم رو ترسناک تر هم میکنه!
همکاری بنز و مک لارن و بازگشت مک لارن به دنیای سوپراسپرت های جاده ای بعد از حدود 10 سال این ماشین رو حتی خاص تر هم میکنه
mahdy
۱۱ شهریور ۱۳۹۷مجید یه چی میگی ها
آقا من آخر کامنتم هم عرض کردم از بهترین ماشینای تاریخ خودرو سازیه اما این خسرو کاسه داغ تر از آشه آخه مدیر عامل خود مرسدس میگه 911 جزو پنج نماد تاریخ خودرو سازیه گیرم اس ال آر بهترین ماشین تاریخ باشه ولی بگه بهتره نگه نزدیکشم نیست چون خود مرسدس میگه 911 جزو 5 تای برتره تعصبی که شما رو بنز دارین خود مدیر عاملشم نداره(تازه کار به بقیه اسطوره ها ندارم فقط 911 رو گفتم)
madjidiano rolambo
۱۱ شهریور ۱۳۹۷هممون یه ذره «مبالغه کردن» رو دوست داریم ، بعضی وقتا تا مرحله ی «اغراق» و حتی «غُلو کردن »هم جلو میریم … این کار واسه رسوندن منظور و افزایش تاثیر کلام انجام میشه ، شما رو این اغراق ها حساس نشو و به چشم روشی برای رساندن منظور بهش نگاه کن
امیدوارم منظورم رو متوجه شده باشی
خدا شاهده SLR (دقیقا با همین مشخصات و ظاهر و باطن) رو اگه تویوتا ، شورلت ، فورد ، BMW ، جگوار یا هر خودروساز دیگه ای تولید میکردند من همین حرفا رو در موردش میزدم
این ماشین هیچ وقت قدیمی نمیشه
مثل الماس کوه نور و دریای نوره
Khosrow
۱۱ شهریور ۱۳۹۷اقا مهدی SLR رو نمیدونم از نزدیک دیدی یا نه / اگه 911 داری بفروش به امید اینکه بری از نزدیک SLR ببینی ..
shirko
۱۲ شهریور ۱۳۹۷افرین مکلارن به بنز سرو سامان دادی ، وگر نه همون اس ال بود با کمی تغیرات !!
PaRHaM
۱۱ شهریور ۱۳۹۷Agera RS
Hennessey Venom GT Spyder
Veyron Grand Sport Vitesse
LaFerrari Aperta
Corvette ZR1 Convertible
Pagani Huayra RoadSter
488 Pista
Shelby AC Cobra
حتی دیدن عکسشون هم امید ب زندگی رو افزایش میده
چ برسه ب از نزدیک?
رقابت جدید بین نسخه اسپایدر ونوم F5 و شیرون و جانشین آگرا هم در آینده میاد و چه شود…??
در ضمن پیستا رو جا انداخته بودین که خودم اضافه کردم
نسل جدید بنتلی کانتیننتال کانورتیبل هم ک بیاد احتمال خیلی زیاد اضافه بشه
در کل همه شون عشقن❤️
mahdy
۱۱ شهریور ۱۳۹۷داداش همه حرفات قبول واقعا گل گفتی ولی خدایی به نظرت شیرون رقیب هنسی هست (نمیگم کدوم برتره میگم کلا دو تا ماشین 180 درجه مخالفن) فقط یه فاکتور رقابتی تاپ اسپید داشتن که اونم بوگاتی کشید کنار خودشو
پیکان جوانان گوجه ای
۱۱ شهریور ۱۳۹۷همه فوق العاده هستن در ضمن امیدوارم شورلت کوروت مثل نیسان با مدل gtr نکنه که هر نسلش گرونتر شد الان رفته نزدیک 100 هزار دلار البته منظور نسخه پایه هست وگرنه این که تو لیسته یک هیولا هست
مانی
۱۲ شهریور ۱۳۹۷نسل بعدش که موتور وسط هست مطمئنا بازهم گرونتره
معین م
۱۱ شهریور ۱۳۹۷کدومتون میتونید منکر لذت رانندگی با آئودی در حالت رو باز باشید
و همینطور اونتادور
به نظر من در عالم کابریو ها سقف سرعت مهم نیست
لذت رانندگی مهمه
این مهمه که صدای اگزوزتو بشنوی و حال کنی باهاش
نه اینکه بدون صدای دلپذیری صرفا مثل یه موشک حرکت کنی
Majidsh
۱۱ شهریور ۱۳۹۷SLR تاریخ مصرف نداره لعنتی
مسعود
۱۱ شهریور ۱۳۹۷چقد عشقه این SLR، خیلی دوسش دارم
یادمه توو یه مجله ای نوشته بود با وجود باز بودن سقف توو سرعت 200 کیلومتر در ساعت، دو تا سرنشین برای حرف زدن با هم نیازی به داد زدن ندارن
کلا از قیافه و شخصیتش خیلی خوشم میاد
Ali Keyhani
۱۱ شهریور ۱۳۹۷همشون یه طرف لافراری آپرتا یه طرف??
ساسان
۱۱ شهریور ۱۳۹۷لیست بهترین نمیچینم و چندتاشم ننویسم که مثلا خوشم نمیاد.
همشون خواستنی و فوقلاده ان و هرکدوم یه ویژگیهایی دارن که شاید برای هرکدوم ما نسبت به بقیه خودروها جذابتر باشن.
چیزی که خیلی هیجانو بالا میبره دراین کلاس خودروهای کانورتیبل صدای زیبای خروجی انجین میتونه باشه.
abbas
۱۱ شهریور ۱۳۹۷فقط
SLR
Fk
۱۱ شهریور ۱۳۹۷جالبه
همه میگن اس ال ار
ولی اسمی از مک لارن نمیارن که سهم بزرگی تو سأختن این اسطوره داشت
Fk
۱۱ شهریور ۱۳۹۷قابل توجه دوستان
کل کل کردن با بعضی أشخاص فایده نداره
چون اگر این دوستان کاربر ب کمال میرسیدن سعی در فرو کردن عقایدشون تو ذهن دیگران نمیکردن
پس بهتره زحمت جواب دادن ب این اشخاصو نکشید
Ali Keyhani
۱۲ شهریور ۱۳۹۷فراری 488 پیستا اسپایدر هم میتونست باشه با 340 کیلومتر در ساعت
دوچرخه سوار
۲۰ شهریور ۱۳۹۷دواین جانسون در فیلم نقشه بازی با یه slr
کلاس به یاد ماندنی است.