همین چند سال پیش یعنی در سال ۲۰۰۸ یک لامبورگینی گالاردو LP 520-4 که از پیشرانهی ۱۰ سیلندر ۵ لیتری ۵۱۳ اسب بخاری استفاده میکرد شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۴ ثانیهای داشت. در آن زمان این یک رکورد مناسب برای سوپرکارها محسوب میشد. البته حداکثر سرعت را هم میتوان یک مقیاس دیگر در نظر گرفت اما از آنجایی که اکثر خودروسازان سقف سرعت محصولات خود را ۲۵۰ کیلومتر در ساعت در نظر میگیرند بنابراین شاید این مقیاس خیلی مناسب نباشد.
خب زمانه عوض شده و سدان های خانوادگی به رکوردهای چند سال قبل سوپرکارها رسیدهاند. این سدان ها نه تنها شتاب فوقالعادهای دارند بلکه در پیستها نیز خودنمایی میکنند. برای گرامیداشت عصر درخشان سوپرسدانها، ما ۱۳ نمونه از این خودروها در بازار آمریکا را با شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت زیر ۴ ثانیه پیدا کردهایم. این خودروها میتوانند از نظر شتاب سوپرکارهای یک دهه پیش را پشت سر بگذارند. با ما همراه باشید.
کادیلاک CTS-V
کادیلاک یک دههی پیش آرزوی حضور در این لیست را داشت اما جدیدترین نسلهای ATS-V و CTS-V به عنوان محصولاتی پرفورمنس تثبیت شدهاند. این مدل CTS-V است که یک سدان فوقالعادهی دیفرانسیل عقب با شتاب ادعایی ۳.۷ ثانیه میباشد. به لطف پیشرانهی ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری برگرفته از کوروت شاهد قدرت عظیم ۶۴۰ اسب بخاری هستیم. این قدرت قابلتوجه تنها به شتاب زیر ۴ ثانیه بسنده نکرده و حداکثر سرعت ۳۲۲ کیلومتر در ساعتی هم ایجاد میکند.
آئودی RS7
این خودرو یکی از قدیمیترین اعضای لیست بوده و نسل جدید آن در آیندهای نزدیک وارد میدان میشود؛ اما سیستم چهار چرخ محرک کواترو و پیشرانهی ۸ سیلندر توئین توربوی قوی باعث شده RS7 شانهبهشانهی سوپرکارهای نه چندان قدیمی حرکت کند. با پیشرانهای ۵۶۰ اسب بخاری، ارباب حلقهها در ۳.۷ ثانیه از سکون به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد. مهمتر آنکه مدل قویتر RS7 پرفورمنس که قدرت ۶۰۵ اسبی دارد شتاب ۳.۶ ثانیهای را نشان میدهد.
آلفارومئو جیولیا کوادروفولیو
کدامیک هیجانانگیزتر است: یک سدان که به سوپرکارها تنه میزند یا این حقیقت که با آلفارومئویی دیفرانسیل عقب طرف هستیم؟! این خودرو از پیشرانه ۶ سیلندر ۲.۹ لیتری بای توربوی فراری سود برده و قدرت ۵۰۵ اسب بخاری و شتاب ۳.۸ ثانیهای دارد. این خودرو توانسته یک دور نوربرگ رینگ را در ۷ دقیقه و ۳۲ ثانیه طی کند و عنوان سریعترین سدان تولیدی را به خود اختصاص دهد. این خودرو سریعتر از لکسس LFA و لامبورگینی گالاردو LP570-4 سوپرلگرا میباشد.
آئودی RS3 سدان
چه کسی فکر میکرد خودرویی که از شاسی مشترک با فولکس بیتل استفاده میکند در این لیست حضور یابد؟ خب شما را با سدان RS3 روبرو میکنیم که پیشرانهی ۵ سیلندر ۲.۵ لیتری توربوی آن قدرت ۴۰۰ اسبی داشته و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۹ ثانیهای میشود.
داج چارجر هلکت
قدرت هلکت! آیا نیازی به توضیح اضافی هست؟! داج چارجر هلکت از پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار همی که قدرت ۷۰۷ اسب بخار دارد سود میبرد. این قدرت به لاستیکهای عقب فرستاده شده و شتاب ۳.۴ ثانیهای را به ارمغان میآورد؛ اما با استفاده از لاستیکهای مخصوص درگ شاید رکورد بهتری هم به دست آید. نیازی به گفت نیست که خانوادهها میتوانند از این قدرت زیاد و حداکثر سرعت ۳۲۸ کیلومتر در ساعت نهایت لذت را ببرند.
ب ام و M760i xDrive
اگرچه اکثر خودروهای این لیست خصیصههای اسپورت چشمگیری دارند اما همین موضوع را نمیتوان درباره ب ام و M760i xDrive گفت. هرچه باشد با یک قایق لوکس جادهای طرف هستیم که برای ایجاد حداکثر رفاه و آرامش برای سرنشینان عقب طراحی شده است. البته شاید ظاهر این خودرو گول زننده باشد چراکه پیشرانه ۱۲ سیلندر ۶.۶ لیتری توئین توربوی آن با قدرت ۶۰۱ اسب بخار در زیر کاپوت پنهان شده است. این پیشرانه به همراه سیستم چهار چرخ محرک باعث شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۶ ثانیهای میشود.
تسلا مدل S P100D
این خودرو نشاندهندهی عصر نوین الکتریکیها بوده و چندین و چند بار شاهد شرمساری سوپرکارها و هیولاهای درگ در برابر مدل S P100D بودهایم. البته این امر جای تعجبی ندارد چراکه سدان الکتریکی تسلا شتاب ۲.۵ ثانیهای دارد.
این خودرو نه تنها در قلمروی سوپرکارها قدم برمیدارد بلکه به اندازهی بوگاتی ویرون سریع میباشد.
مرسدس-ای ام جی S63
اگرچه اکثر محصولات ای ام جی در خیابان و پیست بسیار جذاب و توانا هستند اما بزرگترین آنها یعنی AMG S63 بهترین پرفورمنس خود را در قالب یک سدان لوکس ۴ درب به نمایش میگذارد. این خودرو از پیشرانهی ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی ۶۰۳ اسبی سود برده و به همراه سیستم چهار چرخ محرک شتاب ۳.۴ ثانیهای را بر جای میگذارد. شاخبهشاخ S63 با M760i کاملاً جذاب خواهد بود.
مرسدس-ای ام جی E63 S
دیگر محصول توانای ای ام جی خودروی E63 S است که از همان پیشرانه S63 سود برده و همان قدرت ۶۰۳ اسبی و همان گیربکس ۹ سرعته اتوماتیک را دارد. البته سیستم چهار چرخ محرک این خودرو تمرکز بیشتری روی محور عقب داشته و وزن کمتر آن در مقایسه با برادر بزرگتر به معنی شتاب بهتر است. این خودرو تنها در عرض ۳.۳ ثانیه از سکون به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد اما این تمام داستان نیست. E63 S یک کروزر لوکس است که در پیست هم حرفهای زیادی برای گفتن دارد.
ب ام و M5 کامپتیشن
پس از عرضهی مرسدس-ای ام جی E63 چهار چرخ محرک، دیدن پاسخ BMW به این حرکت کاملاً هیجانانگیز بود. آنها سیستم چهار چرخ محرک ویژهای را برای نسل جدید M5 طراحی کردند. این سیستم به همراه پیشرانه ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری بای توربوی ۶۱۷ اسبی در نسخه کامپتیشن کاملاً قوی عمل کرده و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت فوقالعادهی ۳.۱ ثانیهای را به سوپرسدان باواریایی ها اعطا میکند. زمانی که M5 را برانید هرروز برایتان روز حضور در پیست خواهد بود!
پورشه پانامرا توربو S E-Hybrid
اول از همه باید گفت تمامی محصولات پورشه اسپورت هستند. همین موضوع درباره ماکان و پانامرا هم صادق است. نسل دوم پانامرا بیشک زیباتر از قبل بوده و نسخهی هیبریدی شدهی آن نیز حرفهای زیادی برای گفتن دارد. پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربو قدرت ۵۵۰ اسب بخاری داشته اما سیستم الکتریکی ترکیب شده با این مجموعه خروجی را به ۶۸۰ اسب بخار میرساند.
با استفاده از سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس دوکلاچه ی فوقالعادهی PDK، پانامرا تنها در عرض ۳.۲ ثانیه به تندی ۹۶ کیلومتر در ساعت میرسد.
مرسدس-ای ام جی GT 63 S چهار درب کوپه
جدیدترین عضو خانوادهی ای ام جی شاید یکی از بهترینها باشد. اگرچه این خودرو از همان شاسی E63 سود میبرد و همان پیشرانه را حمل میکند، اما همهچیز در فرایند توسعه فرق کرده است.
GT 63 S چهار درب کوپه از همان سیستم چهار چرخ محرک 4Matic+ استفاده کرده اما پاسخهای تیزتر و عملکرد بهتری در پیست داشته و بهصورت استاندارد از حالت دریفت سود میبرد. پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری این خودرو در نسخه S خروجی ۶۳۰ اسبی داشته و شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۱ ثانیهای را ایجاد میکند.
جگوار XE SV پروجکت ۸
خود جگوار XE یک سدان اسپورت تواناست اما وقتی بخش SVO وارد میدان میشود همهچیز فرق میکند. زیر کاپوت پروجکت ۸ پیشرانه ۸ سیلندر ۵ لیتری ۵۹۲ اسب بخاری قرارگرفته است. سیستم چهار چرخ محرک این خودرو نیز برای استفاده در پیست تنظیم شده است. استفاده از فیبر کربن برای کاهش وزن هم فراموش نشده و تمامی این موارد باعث شدهاند قویترین خودروی تولید تاریخ جگوار متولد شود.
با شتاب ۳.۳ ثانیهای، این خودرو عملکرد قابلتوجهی در پیست داشته ولی حیف که تنها ۳۰۰ دستگاه از آن تولید میشود. با رکورد ۷ دقیقه و ۲۱.۲ ثانیهای در پیست نوربرگ رینگ و کسب عنوان سریعترین سدان چهار درب این پیست، جگوار سریعتر از فراری ۴۸۸ GTB، داج وایپر و فراری انزو است.
سوالی داشتم ؟ فکر کن ماشینت 2000 اسب قدرت داره و 500 کیلومتر هم بره چه کاربردی داره آخه ؟؟؟؟ این نظر منه یه ماشین داشته باش با سواری راحت و صندلی بسیار راحت 180 بیشتر نره شتاب 0-100 نهایتا 6 ثانیه خوب نیست.؟؟؟!!!! این نظر من هست . با احترام بسیار برای نظر شما سروران خودم
از صحبت شما یاد یکی از برنامه های جرمی کلارکسون افتادم داشتن هاچ بک های کوچیک رو تست می کردن. خود جرمی فولکس آپ رو رانندگی می کرد. یه جاش که تو جاده های کوهستانی می رفتن گفت وقتی پشت فرمون یه ماشینی مثل فراری یا لامبو یا ماشین های دیگه اسپرت و سوپراسپرت میشینی و میای جاده کوهستانی باید تمام حواست به مقدار فشردن پدال گاز و فرمون و کنترل ماشین باشه که تصادف نکنی. یه جورایی استرس میگیری. ولی با یه ماشین ضعیف مثل فولکس آپ ، گاز رو تا ته فشار بده و لبخند بزن و از طی کردن مسیرهای پیچ درپیچ کوهستانی لذت ببر
Mopar or No Car دلت خوشه ها 2500 چی ؟ من فراری 458 پلاک ملی دیدم اگه عکسشو گیر آوردم میزارم گالاردو سال 86 با پلاک گذر موقت آوردن هنوز داره تو تهران ول میگرده پول باشه حله
اینجاM5کامپتیشن پادشاهی میکنه.لعنتی خیلی خیلی جذابه. البته مدلm5 معمولی وe63 همباید میبودن. همینطورm550 پورشه پانامراتوربو s ومرسدس gt چهار در هم فوق العاده ان
مجله کاراند درایوm5معمولی رو به عنوان سریع ترین سدان دنیا معرفی کرد باشتاب2/8ثانیه ومسیر400متر رودر10/8 طی کرده.قبلا این جایگاه مال تسلا بوده هرچندشتاب اولیه تسلاسریع تربوده اما درپایان 400متر این m5معمولی بودش که سریع تر بود.مطلبش رو هم خودروبانکوهم زومیت خودرو گذاشت واصلیش درخوده کاراند درایو موجوده
به به همه ی ترین ها اینجا هستن که: بهترین سدان میان سایز دنیا M5 بهترین سدان کامپکت دنیا جیولیا بهترین سدان لوکس دنیا S63 و در نهایت کامل ترین ماشین دنیا یعنی پانامرا?❤
کاملا حرفتون درسته اینا دیگه به سطحی از عرفان رسیدن که هر شخص بنا به سلیقه خودش انتخاب میکنه بر همینه که بنده از لفظ مخالفم استفاده کردم و نه اشتباهه یعنی فقط گفتم که نظر بنده چیز دیگس و گرنه نظر شما هم خیلی قابل احترامه
به احترام شتاب ۲.۵ ثانیهای تسلا مدل s یک دقیقه سکوت ……………!!!! . . و البته Model S Performance هم در اوایل سال ۲۰۱۹ با شتاب صفر تا صد ۲.۳ ثانیه ای و رکورد ۱/۴ مایل در ۹.۸ ثانیه هم رونمایی میشه . ( قاتل رسمی سوپر اسپرت ها !!!)
این لیست جادویی قلب هر ماشین بازی را سخت به تپش می اندازد.انتخاب من از بین این عروسک های زیبا به ترتیب شامل کیس های ذیل است : 1)مرسدس ای ام جی S63 و 2)پورشه پانامرا SE هیبرید و 3)آئودی RS7 و 4)آلفارومئو جولیا کوادرو فولیو
اکثرشونو دوس دارم. چارجر هلکت. m5 . جیولیا. rs7 . سری 7 دوازده سیلندر. s63 , e63 , جی تی چهاردرب ُ واقعا فوق العاده ان. اما آخرش اگه فقط یه انتخاب داشته باشم. بی درنگ “panamera turbo s e hybride” رو انتخاب میکنم. قدیما زیاد با porsche ارتباط برقرار نمیکردم. ولی هرچی بیشتر یاد میگیرمو بیشتر بدون تعصب فکر میکنم بیشتر از porsche خوشم میاد. این محصولشم ک انصافا بی نظیره. حالا هر کی اگه فقط یه انتخاب داشته باشه بدون توجه ب قیمت کدومو برمیداره؟ لطفا نظرتونو بگید خیلی جالبه دونستن نظر اساتید
کاری به E63 و M5 مدارم اون هیکل 760li و S کلاسو چجوری مثل موشک به حرکت در میارین اونم نه با اسب بخارای فضایی مثلا بی ام دابلیو 600 اسب داره ولی شتابش !!!
Cadillac
۱۰ آبان ۱۳۹۷چه لیست دوست داشتنی هست لامذهب
Cadillac
۱۰ آبان ۱۳۹۷خداییش هر کار کردم بگیم یکیو بیشتر از بقیه دوست دارم نشد خیلی عشقن عشق
Buray
۱۰ آبان ۱۳۹۷مشخص داج چارجر هلکت
hami
۱۰ آبان ۱۳۹۷سوالی داشتم ؟ فکر کن ماشینت 2000 اسب قدرت داره و 500 کیلومتر هم بره
چه کاربردی داره آخه ؟؟؟؟
این نظر منه یه ماشین داشته باش با سواری راحت و صندلی بسیار راحت
180 بیشتر نره شتاب 0-100 نهایتا 6 ثانیه خوب نیست.؟؟؟!!!!
این نظر من هست .
با احترام بسیار برای نظر شما سروران خودم
محمد حسین
۱۱ آبان ۱۳۹۷از صحبت شما یاد یکی از برنامه های جرمی کلارکسون افتادم
داشتن هاچ بک های کوچیک رو تست می کردن. خود جرمی فولکس آپ رو رانندگی می کرد. یه جاش که تو جاده های کوهستانی می رفتن گفت
وقتی پشت فرمون یه ماشینی مثل فراری یا لامبو یا ماشین های دیگه اسپرت و سوپراسپرت میشینی و میای جاده کوهستانی باید تمام حواست به مقدار فشردن پدال گاز و فرمون و کنترل ماشین باشه که تصادف نکنی. یه جورایی استرس میگیری.
ولی با یه ماشین ضعیف مثل فولکس آپ ، گاز رو تا ته فشار بده و لبخند بزن و از طی کردن مسیرهای پیچ درپیچ کوهستانی لذت ببر
Masih
۱۱ آبان ۱۳۹۷خب این نظر شماست خیلی ها اگه صدای اگزوز ماشین موهای تنشون رو سیخ نکنه و سر هر خیابونی کل کل راه نندازن اسم اون ماشین رو نمیذارن ماشین!
Mopar or No Car
۱۱ آبان ۱۳۹۷اونایی هم که بالای 2500 سی سی رو ممنوع کردن شبیه شما فکر می کنند.
mahdy
۱۱ آبان ۱۳۹۷Mopar or No Car
دلت خوشه ها 2500 چی ؟
من فراری 458 پلاک ملی دیدم اگه عکسشو گیر آوردم میزارم
گالاردو سال 86 با پلاک گذر موقت آوردن هنوز داره تو تهران ول میگرده
پول باشه حله
mahdy
۱۱ آبان ۱۳۹۷با این که بر همه عاشقم (حالا کادیلاک رو میتونم بگم دوست دارم عاشقش نیستم)
ولی مجنون M5 ام
mahdy
۱۱ آبان ۱۳۹۷دوستان این فیلمو من نگرفتم تو آپارات پیدا کردم صرفا جهت اطلاع موپار :
https://www.aparat.com/v/whKZM
امیر
۳ فروردین ۱۴۰۰M5 عشقست
مزدا
۱۱ آبان ۱۳۹۷خدایش همشون عشق هستند آدم حیرون میمونه!!
حدایا اخه تا کی جدای و دوری از اینا???
من اگه سوار اینا هم نشم دوست دارم تو مملکت ببینمشون
علیx76
۱۰ آبان ۱۳۹۷انتخاب من RS3
(هرکول جیبی)
Amin
۱۰ آبان ۱۳۹۷مرسدس و ب ام و ترکوندن
مهدی
۱۰ آبان ۱۳۹۷اینجاM5کامپتیشن پادشاهی میکنه.لعنتی خیلی خیلی جذابه. البته مدلm5 معمولی وe63 همباید میبودن. همینطورm550
پورشه پانامراتوربو s ومرسدس gt چهار در هم فوق العاده ان
Mohammad
۱۰ آبان ۱۳۹۷چارجر هلکت ?
مهدی
۱۰ آبان ۱۳۹۷ایکاش آلپیناb5و آلپیناb7 هم عکس هاشون بود
كامي
۱۰ آبان ۱۳۹۷انتخاب سخت شد
Sajjad
۱۰ آبان ۱۳۹۷من که همشون رو دوست دارم
ترجیح میدم انتخاب نکنم و از خوندن مشخصاتشون لذت ببرم
كامي
۱۱ آبان ۱۳۹۷دقیقن
مث یه میز پر از غذاهایی که دوست داری و نمیدونی کدومو بخوری
البته ما باید همون املت خودمونو بخوریم فعلا ?
مهدی
۱۰ آبان ۱۳۹۷مجله کاراند درایوm5معمولی رو به عنوان سریع ترین سدان دنیا معرفی کرد باشتاب2/8ثانیه ومسیر400متر رودر10/8 طی کرده.قبلا این جایگاه مال تسلا بوده هرچندشتاب اولیه تسلاسریع تربوده اما درپایان 400متر این m5معمولی بودش که سریع تر بود.مطلبش رو هم خودروبانکوهم زومیت خودرو گذاشت واصلیش درخوده کاراند درایو موجوده
Porsche & Bmw
۱۰ آبان ۱۳۹۷با احترام ب تمام ماشینای لیست و امریکایی و …همشون
ولی انتخاب من دو ماشین M5 و پورشه پانامرا هستش❤
Amir
۱۰ آبان ۱۳۹۷به به همه ی ترین ها اینجا هستن که:
بهترین سدان میان سایز دنیا M5
بهترین سدان کامپکت دنیا جیولیا
بهترین سدان لوکس دنیا S63
و در نهایت کامل ترین ماشین دنیا یعنی پانامرا?❤
mahdy
۱۱ آبان ۱۳۹۷با کامپکتت مخالفم
همچنین با کامل ترین (البته که پانامرا و جولیا شاهکار به معنای واقعی کلمن)
Amir
۱۱ آبان ۱۳۹۷آقا ارادت ویژه،البته این ماشینای بالا به اندازه ای به هم نزدیکن که یجورایی سلیقه ای میشه هر کدومشون جذابیت های فراوان دارند و باعث افتخارن.
mahdy
۱۱ آبان ۱۳۹۷کاملا حرفتون درسته اینا دیگه به سطحی از عرفان رسیدن که هر شخص بنا به سلیقه خودش انتخاب میکنه بر همینه که بنده از لفظ مخالفم استفاده کردم و نه اشتباهه یعنی فقط گفتم که نظر بنده چیز دیگس و گرنه نظر شما هم خیلی قابل احترامه
s ๏ я ๏ u s h
۱۰ آبان ۱۳۹۷این کلاس یکی از بهترین کلاس های خودرویه ❤❤
Cadillac
۱۰ آبان ۱۳۹۷تو این لیست سگمنت
کامپکت،مید سایز ،فول سایز
هستن دقیقا کدوم کلاس
mahdy
۱۱ آبان ۱۳۹۷خب راست میگه سروش خیلی دیگه کلی گفتی کلا سدان که نمیشه
Morteza
۱۰ آبان ۱۳۹۷به به چه لیست دوست داشتنی ای
همگی عالی
ولی خب از نظر من اس 63 از همه بهتره
مهدی
۱۰ آبان ۱۳۹۷همشون خوبن. اماM5 بهترین در این کلاسه. وبقول ریچاردهموندM5بهترین خودروی جهانه
Elmiraj
۱۰ آبان ۱۳۹۷به احترام شتاب ۲.۵ ثانیهای تسلا مدل s یک دقیقه سکوت ……………!!!!
.
.
و البته Model S Performance هم در اوایل سال ۲۰۱۹ با شتاب صفر تا صد ۲.۳ ثانیه ای و رکورد ۱/۴ مایل در ۹.۸ ثانیه هم رونمایی میشه . ( قاتل رسمی سوپر اسپرت ها !!!)
دانیال روشنی
۱۰ آبان ۱۳۹۷پورشه واقعا عالیه
سام
۱۰ آبان ۱۳۹۷این لیست جادویی قلب هر ماشین بازی را سخت به تپش می اندازد.انتخاب من از بین این عروسک های زیبا به ترتیب شامل کیس های ذیل است : 1)مرسدس ای ام جی S63 و 2)پورشه پانامرا SE هیبرید و 3)آئودی RS7 و 4)آلفارومئو جولیا کوادرو فولیو
Omid
۱۱ آبان ۱۳۹۷شتاب 2.5تسلا واقعا غیر قابل درکه اونم با سکوت ماشینای الکتریکی
doubt
۱۱ آبان ۱۳۹۷اکثرشونو دوس دارم. چارجر هلکت. m5 . جیولیا. rs7 . سری 7 دوازده سیلندر. s63 , e63 , جی تی چهاردرب ُ واقعا فوق العاده ان.
اما آخرش اگه فقط یه انتخاب داشته باشم. بی درنگ “panamera turbo s e hybride” رو انتخاب میکنم.
قدیما زیاد با porsche ارتباط برقرار نمیکردم. ولی هرچی بیشتر یاد میگیرمو بیشتر بدون تعصب فکر میکنم بیشتر از porsche خوشم میاد. این محصولشم ک انصافا بی نظیره.
حالا هر کی اگه فقط یه انتخاب داشته باشه بدون توجه ب قیمت کدومو برمیداره؟ لطفا نظرتونو بگید خیلی جالبه دونستن نظر اساتید
Mopar or No Car
۱۱ آبان ۱۳۹۷واقعا نمیشه انتخاب کرد.
کلاس سدان های اسپرت سگمنت مورد علاقه منه.
mahdy
۱۱ آبان ۱۳۹۷کاری به E63 و M5 مدارم
اون هیکل 760li و S کلاسو چجوری مثل موشک به حرکت در میارین اونم نه با اسب بخارای فضایی
مثلا بی ام دابلیو 600 اسب داره ولی شتابش !!!
Masih
۱۱ آبان ۱۳۹۷پانامرا،،، خودرویی برای تمام فصل ها…
ahmad m
۱۱ آبان ۱۳۹۷S class نمیذاره به خودرو دیگه ای فکر کنم
Mahdisky1996
۱۱ آبان ۱۳۹۷داج و کادیلاک و بی ام دبیلو سری ام
Red Knight
۱۱ آبان ۱۳۹۷چارجر هلکت
ب ام و ام ۵
???
Rass M5
۱۶ تیر ۱۳۹۸تکنولوژی تولیدشون واقعا بی نظیره. جالب ایینکه مصرف بنزینشون در حد سمند و پژو هست. حدود 10 لینر