چشم انداز

پرشتاب‌ترین اتومبیل‌های سدان

بعضی اتومبیل‌ها راحت هستند و برخی دیگر هم مقرون‌به‌صرفه و گروهی دیگر هم بسیار سریع. تصویری که بسیاری از مردم نسبت به اتومبیل‌های سریع در ذهن دارند عمدتاً به خودروهای کوپه با آرایش موتور وسط مربوط می‌شود که قابلیت رانندگی روزمره را ندارند و هنگام رانندگی با آنها نمی‌توان خانواده را با خود همراه کرد. اما در این لیست ۹ اتومبیل سریع و خانوادگی را به شما معرفی می‌کنیم که قسمت اعظمی از توانایی‌های سوپر اسپرت‌ها را به‌علاوه فضای داخلی فراخ در اختیار شما قرار می‌دهند. در این رقابت، ملاک تنها شتاب صفر تا ۶۰ مایل بر ساعت (۹۶.۵۶ کیلومتر بر ساعت) می‌باشد.

Top 10 fastest sedans
Top 10 fastest sedans

اگر قصد ما معرفی یک چهار درب فوق‌سریع بود، ممکن بود نیسان جوک نیزمو مدل R را نیز وارد این رقابت کنیم. جوک R به قوای فنی مدل محبوب نیسان GT-R مجهز است و شتاب اعجاب‌انگیز ۳ ثانیه‌ای دارد.

Nissan Juke R
Nissan Juke R

البته دست‌یابی به چنین اتومبیلی با توجه به برچسب قیمتی ۶۶۵,۰۰۰ دلاری چندان هم آسان نیست و با چنین قیمتی به‌وضوح نسبت به دیگر اتومبیل‌های حاضر در لیست گران‌تر است اما چنین قیمتی با توجه به سفارشی بودن قطعات و هم‌چنین موتور ۳.۸ لیتری V6 و سیستم (AWD) مشترک با GT-R توجیه می‌شود .

۹- مرسدس بنز C63 AMG

شتاب ۰ تا ۶۰ مایل: ۴ ثانیه

2015 Mercedes-Benz C63 AMG
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C63 AMG

مرسدس بنز C63 AMG به یک موتور توربوچارجر ۴ لیتری V8 مجهز است که قادر به ارائه توان ۴۶۹ اسب بخار قدرت می‌باشد و اتومبیل به لطف چنین موتور قدرتمندی شتاب صفر تا ۶۰ مایل (۹۶ کیلومتر) را تنها در عرض ۴ ثانیه عملی می‌کند. در حالی که نمونه قدرتمندتر ۵۰۳ اسب بخاری این اتومبیل در ۳.۹ ثانیه از حالت سکون به ۶۰ مایل بر ساعت می‌رسد. موتور مرسدس بنز C63 AMG با مدل اسپرت AMG GT مشترک است و قدرت در این اتومبیل به‌واسطه یک جعبه‌دنده ۷ سرعته به چرخ‌ها منتقل می‌شود. دست‌یابی به چنین عملکرد بالائی از یک اتومبیل سدان مستلزم پرداخت مبلغ ۶۴,۸۲۵ دلار می‌باشد.

۸- کادیلاک ATS-V

شتاب صفر تا ۶۰ مایل: ۳.۹ ثانیه

2016 Cadillac ATS-V Sedan
۲۰۱۶ Cadillac ATS-V Sedan

کادیلاک به‌سختی بر روی ساخت رقیبی برای ب‌ام‌و های M3 و M4 کار کرده است و نتیجه تلاش آنها ATS-V جدید است که از یک موتور دو توربوچارجر V6 با ۴۵۵ اسب بخار قدرت بهره می‌برد اما مهندسان کادیلاک دراین اتومبیل جدید هم چنان از جعبه‌دنده نسبتاً قدیمی ۶ سرعته دستی البته با تکنولوژی no-lift shift جنرال موتورز که امکان معکوش کشیدن اتوماتیک را فراهم می‌آورد، استفاده کرده‌اند. ATS-V هم‌چنین به سامانه Launch Control هم مجهز است و چنین قوای محرکه ای شتاب صفر تا ۶۰ مایل ۳.۹ ثانیه ای برای این اتومبیل دیفرانسیل عقب فراهم می‌آورد.

۷- آئودی S8

شتاب صفر تا ۶۰ مایل: ۳.۹ ثانیه

Audi S8
Audi S8

در حالی که دو اتومبیل ابتدائی لیست، سدان های اسپرت کوچک هستند اما سومین اتومبیل در مقایسه با دو نمونه قبلی بسیار بزرگ‌تر است. این آئودی سایز بزرگ از یک موتور توربوچارجر V8 با ۵۲۰ اسب بخار قدرت بهره می‌گیرد و ترکیب چنین موتور قدرتمندی با سامانه چهارچرخ محرک شتاب صفر تا ۶۰ مایل ۳.۹ ثانیه ای برای این اتومبیل به ارمغان می‌آورد. اگر مایل به تملک چنین سدان قدرتمندی با سرعت و شتاب بالا هستید باید مبلغ ۱۱۵,۸۲۵ دلار در ازای آن بپردازید.

۶- ب‌ام‌و آلپینا B6 گرن کوپه

شتاب صفر تا ۶۲ مایل: ۳.۸ ثانیه

2016 BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe
۲۰۱۶ BMW Alpina B6 xDrive Gran Coupe

آلپینا یکی از تیونرهای رسمی کمپانی ب‌ام‌و بوده و رسالت اصلی آن ساختن نمونه‌هایی سریع‌تر و هیجان‌انگیزتر از مدل‌های استاندارد ب‌ام‌و است. مدل B6 بر اساس ب‌ام‌و سری ۶ ساخته شده و از یک موتور ۴.۴ لیتری V8 با توربوچارجر بهره می‌برد که با تمهیدات صورت گرفته از سوی آلپینا قدرت آن به ۶۰۰ اسب بخار رسیده که به وسیله سیستم چهارچرخ محرک مخصوص ب‌ام‌و (xDrive) به زمین منتقل می‌شود و عملی کردن شتاب صفر تا ۶۲ مایل (۱۰۰ کیلومتر) اتومبیل را در ۳.۸ ثانیه ممکن می‌سازد. با این شرایط آلپینا B6 گرن کوپه مدل ۲۰۱۶ سریع‌ترین ساخته آلپینا تاکنون است.

۵- داج چارجر هلکت

شتاب صفر تا ۶۰ مایل: ۳.۷ ثانیه

2015 Dodge Charger SRT Hellcat
۲۰۱۵ Dodge Charger SRT Hellcat

داج چارجر هلکت به موتور عظیم‌الجثه لیتری ۶۱۶۶ سی‌سی V8 به همراه سوپرچارجر مجهز است که ۷۰۷ اسب بخار توان دارد و صدایی که این اتومبیل در حالت تخت گاز تولید می‌کند بسیار گیراست. بیشینه سرعت اتومبیل ۳۲۸ کیلومتر بوده و خودرو در ۱۱ ثانیه مسافت یک‌چهارم مایل را طی می‌کند که توسط سازمان ملی هات راد (NHRA) تصدیق شده است. با توجه به موتور فوق‌العاده قدرتمند ۷۰۷ اسب بخاری، شتاب صفر تا ۶۰ مایل ۳.۷ ثانیه ای برای این گربه وحشی دور از انتظار نیست.

۴- کادیلاک CTS-V

شتاب صفر تا ۶۰ مایل: ۳.۷ ثانیه

Cadillac CTS-V 2016
Cadillac CTS-V 2016

CTS-V دومین محصول کادیلاک در این لیست است و موتور ۶.۲ لیتری سوپرچارجر V8 آن با کوروت Z06 مشترک است موتوری که ۶۴۰ اسب بخار قدرت و ۸۵۴ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و شتاب ۳.۷ ثانیه ای و بیشینه سرعت ۳۲۲ کیلومتری را برای CTS-V به ارمغان می‌آورد.

۳- مرسدس بنز CLS63 AMG S 4MATIC

شتاب صفر تا ۶۰ مایل: ۳.۶ ثانیه

2014 Mercedes-Benz CLS63 AMG S
۲۰۱۴ Mercedes-Benz CLS63 AMG S

مرسدس بنز CLS63 AMG، برخلاف مرسدس بنز C63 AMG که در ابتدای لیست حضور داشت و دیفرانسیل عقب بود، از سامانه چهارچرخ محرک سود می‌برد که شتاب صفر تا ۶۰ مایلی برابر با ۳.۶ ثانیه را برای آن به ارمغان می‌آورد. موتور این اتومبیل یک نمونه ۵.۵ لیتری V8 توربو دوقلو است که قادر به ارائه توان ۵۷۷ اسب بخار قدرت و ۸۰۰ نیوتن متر گشتاور می‌باشد. بیشینه سرعت این خودرو بر روی ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

۲- مرسدس بنز E63 AMG S

شتاب صفر تا ۶۰ مایل: ۳.۵ ثانیه

Mercedes-Benz E63 S AMG
Mercedes-Benz E63 S AMG

این خودرو نسبت به CLS 63 AMG اندکی کوچک‌تر و البته سبک‌وزن‌تر است و به لطف سیستم چهار چرخ محرک خود شتاب صفر تا صد کیلومتر را به اندازه ۰.۱ ثانیه سریع‌تر از برادر بزرگ‌ترش عملی می‌سازد. موتور این اتومبیل با CLS 63 مشترک بوده و از نوع ۵.۵ لیتری V8 دو توربوچارجر است که ۵۷۷ اسب بخار قدرت دارد و سرعت اتومبیل هم به‌مانند CLS 63 به‌صورت الکترونیکی بر روی ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است

۱- تسلا مدل S

شتاب صفر تا ۶۰ مایل: ۳.۲ ثانیه

2015 Tesla Model S P85D
۲۰۱۵ Tesla Model S P85D

چندین نکته شگفت‌انگیز در مورد اتومبیل سنگین‌وزن تسلا مدل S وجود دارد که یکی از آنها دست‌یابی به شتاب صفر تا ۶۰ مایل در ۳.۲ ثانیه است نکته اعجاب‌انگیز در مورد اتومبیل این است که مدل S در طول شتاب گیری هیچ صدایی از خود تولید نمی‌کند و حتی یک قطره هم سوخت مصرف نمی‌کند. موتورهای الکتریکی دوگانه قدرتی به اندازه ۶۹۱ اسب بخار را برای اتومبیل به ارمغان می‌آورد که مابین محورهای جلو و عقب تقسیم شده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

فرید

فرید حنیفه زاده، علاقه مند و نویسنده مطالب خودرو

مطالب مشابه

‫۴۳ دیدگاه‌ها

  1. SAEED

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (480 ديدگاه)

    همه عالین
    ولی نکته ی تعجب آور اینکه بهترین رکورد مربوط به یک الکتریکیه به این خاطر که حداکثر گشتاور موتور الکتریکی بدون اتلاف انرژی و تبدیل شدن قسمتی از آن به گرما , مستقیما به چرخ ها انتقال پیدا میکنه

  2. ALL CARS

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (467 ديدگاه)

    آفرین به تسلا
    و
    سپاس از فرید حنیفه زاده برای * انتخاب مطالب * و ترجمه

  3. ELDORADO

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (42 ديدگاه)

    چه میکنه بنز

  4. حامد قدسی

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (262 ديدگاه)

    واقعا همشون عالی کار کردن
    اما به شخصه تسلا رو ترجیح می دم.
    کاش می شد یه بار حداقل تسلا را سوار شم.

    1. امین

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (384 ديدگاه)

      من تسلا دارم. همچین تعریفی هم نداره. سر پیچ ها بیش فرمانی داره و سر میخوره

      1. شروین

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (515 ديدگاه)

        بیش فرمانی و سر خوردن قابلیتیه که ماشینای امریکایی دارن واسه لذت رانندگی. چیزی که یه عده فکر میکنن بد هندلینگیه در حالی که برای راننده حرفه ایی یه جور قابلیته برای زمان بهتر تو پیست. هرچند محدود کننده هم براش دارن. ماشین کم فرمون و کم پیچ میخوای خب آلمانی هست.

        1. امین

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (384 ديدگاه)

          البته دنده عقبشم گاهی صدای خر خر میده

      2. شلبى

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (705 ديدگاه)

        مشکل بیش فرمانى در بسیارى از ماشیناى دیفرانسیل عقب و با قدرت بالا وجود داره و ربطى هم به المانى یا امریکایى یا ژاپنى بودن ماشین هم نداره و به دلایل فیزیکى و گشتاور تولیدى سر پیچ ها مربوط میشه،
        مثلا در برنامه تاپ گیر هم بنز E و هم SLS رو که بررسى میکردن بیش فرمانى داشتن
        و بیش فرمانى در ماشیناى چهار چرخ محرک تا حدود زیادى و شاید هم کامل برطرف میشه
        در طرف مقابل بسیارى از ماشیناى دیفرانسیل جلو با قدرت زیاد هم کم فرمانى دارن که باز مربوط به دلایل فیزیکى میشه
        تسلاى شما هم به احتمال زیاد فکر میکنم مدل معمولیه تسلا باشه

  5. احمدرضا

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    پس m5اونکه شتابش بهتر از ایی کلاسه لیستش الکیه

    1. Pooya

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (398 ديدگاه)

      سلام.
      احمدرضا صحیح می گن، M5 گو چرا نیست یکی جواب بده، تا اونجایی که من می دونم BMW M5 2014 با قدرت 560hp و 0-60, 3.7 ثانیه ای و BMW M6 با 560hp و 0-60, 4 ثانیه ای و BMW M3 با 425hp و 0-60, 3.8 ثانیه باید در این لیست باید حضور می داشتن.

      1. جی تی ار

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (458 ديدگاه)

        کاملا درسته. جای بی ام و ها تو این لیست خالیه…

      2. مک میسل

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (2706 ديدگاه)

        دوست عزیز، پویا ،مدل های تیون شده بنز توسط ای ام جی کابیینی خانوادگی دارن
        ولی وقتی بی ام و بشه جزو سری ام دیگه کاملا وحشی میشه و کابینش انچنان بزرگ نیست.
        حتی در اینجا هم تیون الپینا وارد این مطلب شده و در این مطلب سری های ام حضوری ندارن

        1. حسين

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (1363 ديدگاه)

          درود. مک میسل جان ب ام و های سری M اتاقشون از نظر ابعاد هیچ تفاوتی با مدلهای معمولی نداره و در ضمن از نظر لوکس بودن هم چیزی کم ندارن

  6. فریا

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (683 ديدگاه)

    عالی بود فرید جان . دست خوش

    راستی
    یه بار دیگه فکر کنم گفتم ، ATS-V قدرتش 464 اسبــه . اون 455 حدس قبل تست بود .
    تسلا S P85D هم توی آخرین آپدیتش شتابش به 3.1 ثانیه رسیده :o

    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (6523 ديدگاه)

      درود .
      فریا جان حالا به خاطر 9 اسب بخار معامله را برهم نزن . آدم باید تو معامله خیر برسونه .
      :) :) :)

    2. Reza.nur Deutschland.nur der Mercedes

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (2280 ديدگاه)

      درود فریا جان
      این نکته رو هم من بگم که تو تست کار اند درایو شتاب ۳.۴ برای مرسدس E63 AMG S ثبت شده…
      مدل CLS هم که طبیعیه شتابش کمتر باشه چون سنگین تره
      از نظر من درست میگی چون حتی گاهی اوقات چند اسب بخارکمتر یا بیشتر خیلی تاثیر گذار میشه

  7. شاهین

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (4696 ديدگاه)

    انصافا همشون عالی هستن.یکی از یکی بهتر…
    من به شخصه با چارجر میرم جاهای خفن(!)،با آلپینا بی 6 میرم بالاشهر دور دور(!)،با کادیلاک میرم مهمونی خوبان(!) و با بنز و آئودی هم کارهای مابین اینارو انجام میدم! عاماااا…
    خرما بر نخیل و دست من کوتاه!

  8. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (6523 ديدگاه)

    درود .
    جمع قدرت های این ابر سدان ها میشه 5270 اسب بخار!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    همه عالی . همه نامبر وان .
    اما نفهمیدم قیمت نیسان جوک 66500 دلار هست یا 665000 هزار دلار ؟؟؟؟

    1. امیر

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (8 ديدگاه)

      درود و عرض ادب،
      بله، درست دیدین. شاید که نه، اصلا منطقی به نظر نمی رسه، اما قیمت Juke-R در انگلستان 400.000 پوند، در اروپا 450.000 یورو و در آمریکا حدود 600.000 دلاره. به نظرم در جاییکه قیمت لامبورگینی اونتادور برچسب قیمت حدود 400.000 دلار، فراری F12 حدود 320.000 دلار و مک لارن 650S حدود 270.000 دلار روی خودشون میبینن پرداخت این مبلغ برای تصاحب Juke یک جوک باشه و هر چقدر هم تولیدش محدود باشه توجیه کننده این قیمت نخواهد بود.

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (6523 ديدگاه)

        درود .

        ممنون امیر جان . لطف کردی .

    2. P.G

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (489 ديدگاه)

      میلاد جان من هم مثل شما اول که این قیمتو براى جوک دیدم تعجب کردم و فکر کردم اشتباهى یک صفر زیاد گذاشتن ،اما بعد که چک کردم دیدم حقیقت داره.واقعاً این دیگه خیلى عجیب و غیر منطقیه،آخه ۶۶۵۰۰۰ دلار؟!!!مگه از طلا ساختنش؟حتى اگه موتور و بقیه ى سیستم هاش هم براى GT-R باشه این قیمت خیلى عجیبه،موتور اختصاصى که براى هر کدومش طراحى نکردن!موندم با این قیمت واقعاً کسى هم اینو میخره؟صد رحمت به ایران خودرو!:)
      گذشته از این مطلب،الهام بخش ترین خودرو در این لیست قطعاً تسلا هست که به نظرم اگه در سال هاى آینده مسیر درستى رو طى کنه و بتونه بازارش رو بین المللى کنه،میتونیم شاهد ظهور یک اَپل دیگه در صنعت خودروسازى باشیم!
      امروز در اخبار دیدم که محققان آمریکایى نوع جدیدى از باترى رو به نام “باترى هاى آلومینیوم یونى” ابداع کردن که این باترى ها میتونن جایگزین باترى هاى لیتیوم یونى که خودشون جدید هستن و چند سالى بیشتر از ورودشون به صنعت نمیگذره بشن.مزیت خارق العاده باترى هاى آلومینیوم یونى اینه که میتونن در زمانى حدود یک دقیقه شارژ بشن!حال تصور کنید اگه این باترى ها به خودروسازى راه پیدا کنن،ضعف اصلى خودروهاى الکتریکى که مدت زمان زیاد شارژ شدنشونه تبدیل به نقطه قوتشون میشه،اون زمان قطعاً میتونه عصر حکومت خودروسازایى مثل تسلا به صنعت خودرو باشه!

      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (6523 ديدگاه)

        درود .
        تسلا که واقعا شاهکاره و به نظر من اصلا قابل مقایسه با این ها نیست .
        اون باتری هم فکر کنم حدود 1 کیلو وزن داشتن به اون کوچکی .
        در مورد اپل بگم که منکر قابلیت هاش نیستم . اما من عاشق ویندوز فون و ویندوز هستم .
        در بخش عکس برداری سایت فون آرنا هم نوکیا لومیا 930 دوربینش بهتر از
        اپل 6 پلاس . اچ تی سی وان M 9 . سامسونگ نوت 4 . موتورولا نکسوس و … بود .
        دوربین های نوکیا با لنز کارل زایس المانی واقعا عالی هستند .

        1. مک میسل

          ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (2706 ديدگاه)

          ما نفهمیدیم اینجا سایت تخصصی موبایله یا سایت تخصصی خودرو
          2 هفته پیشم تو سایت داشتن سر اندروید و ای او اس بحث میکردن

  9. شلبى

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (705 ديدگاه)

    همشون عالین و در کل مرسى امریکا و بخصوص مرسى تسلا….

  10. شلبى

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (705 ديدگاه)

    در مورد تسلا همین بس که نظرمدیر عامل دایلمر به عنوان یکى از قدیمى ترین و بزرگ ترین و تکنولوژیک ترین گروه هاى خودروسازى در مورد تسلا و دستاورداش بسیار جالب و قابل تامل بود

  11. احسان(احسان سابق)

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2876 ديدگاه)

    بخدا نیسان جوک انقدر ارزش نداره

    1. سعید

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1483 ديدگاه)

      از اسمش معلومه دیگه،جوک،یعنی کاملا جوکه :D

      1. honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }

        ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (578 ديدگاه)

        آقا سعید بابت این جسارت منو ببخش . الان حدودا 5 یا 6 ساله که نیسان جوک رونمایی شده . ولی توی این مدت هر نشریه ای خریدم همه این ماشینو بابت چهره ای که داره با جملاتی مثل زشت و نه چندان جالب و … خطاب کردن . حالا نسبت به این قضیه بسیار زیاد حساس شدم و بنظرم هر به چهره اش میگه جوک یعنی قصد مسخره کردن و بی احترامی به این ماشین رو داره . قبول دارم چرهره عجیبی داره ولی این عجیب بودن بهانه چندان جالب و توجیه کننده ای نیست که بخوایم مسخره اش کنیم . بزم اگه ناراحت شدی عذر میخوام .

        1. honda nsx rr mugen { سی بی آر 400 سابق }

          ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
          سوابق: (578 ديدگاه)

          این دکمه های کیبورد خرابه و کلمات رو تایپ نمیکنه . بزم اشتباهه و بازم درسته . نکته ای را یادم رفت اشاره کنم . اگه مثلا این جوک رو مرسدس بنز یا بی ام و میساختن همه میگفتن زیباست و قشنگه . ولی وقتی توسط نیسان ساخته شده همه بهش میگن زشت و جوجه اردک زشت و … .

  12. شایان

    ۲۰ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1352 ديدگاه)

    مرسی بنز مرسی آلمان مرسی آمریکا

    1. مک میسل

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (2706 ديدگاه)

      نیسان جوک رو برای شهرو کارای روزمره بر میدارم
      بنز C63رو برای مهمونی باکلاس یا عروسی
      کورس و کل کل هم فقط با دوج چارجر

      1. مک میسل

        ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
        سوابق: (2706 ديدگاه)

        جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
        665000 دلار؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        برای یه جوک تعریف کردن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
        چه خبره میرم باهاش اونتادور میخرم!!!!!!!!!!
        با اون ظاهر بی ریخت و جوکش

  13. saied

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    جای پورشه خالیه

  14. milad

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    در مورد تسلا خوندم که طراحش چندین مرتبه ورشکست شده ولی باز هم ادامه داده و به نظر من تونسته خودروی قرن رو درست کنه..فوق العاده س که ماشین برقی 690اسب بخار تولید کنه..هم زیباست هم پرشتاب

  15. fluid

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (505 ديدگاه)

    یه سوال من دوستان جواب میدن .چرا پورشه پانامرا اس یا بی ام وm5 یا بازمauidi rs6 تو لیست نیستن که همه زیر 4 ثانین ؟؟؟؟؟؟اگه این 10 تا سلیقه ای بین جندین خودرو انتخاب شدن کهجالب نیست.اما اگه مقایسه کلی بوده هر چی فکر میکنم چندتا سدان تو لیست باید باشن که نیستن

  16. صادق

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (20 ديدگاه)

    سلام فکر کنم پورشه پانامرا توربو اس که 3.4 شتاب رتبه 3 میشه نه؟؟؟
    اتفاقا بسیار پر طرفداره و نسبتا عملکرد خیلی خوبی مخصوصا توی هندلینگ داره! به هر حال مرسی

  17. سعید

    ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1483 ديدگاه)

    خوشم میاد اونایی که تو مطالب قبلی ادعای بهترین بودن در همه چیز رو داشتن اصلا نماینده ای ازشون تو این لیست نیست،همگی از آلمان و آمریکا :D
    جای S63 AMG ، M5 , Panamera Turbo S ،Audi RS7 و چندتای دیگه تو این لیست خالیه.
    چقدر خوبه این تسلا،هرچی ازش تعریف کنیم کمه،فقط حیف که بی صداست :D
    انتخاب من E63 AMG S

    1. SAEED

      ۲۱ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (480 ديدگاه)

      در این مطلب دو فاکتور اصلی ( اولی سدان بودن و دیگری خانوادگی بودن ) مد نظره که همه این ویژگی رو دارن به جز نیسان جوک که هم خیلی گرونه و هم فاقد این مشخصات !!

  18. milad

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (209 ديدگاه)

    نمای جلوی هلکت خوفناکه

  19. Ahmad..F12

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (2541 ديدگاه)

    فرید جان ممنون.

    فقط کادیلاک ATS کوپه است سدان نیست، حالا چرا توی لیسته نمیدونم

  20. Samir12

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (12 ديدگاه)

    فقط و فقط و فقط وفقط
    برادران DODGE SRT
    1_DODGE VIPER SRT 2015
    2_DODGE CHARGER SRT HELLCAT
    3_DODGE CHALLENGER SRT HELLCAT

  21. (((RETOLEX(((REZA

    ۲۲ فروردین ۱۳۹۴
    سوابق: (1406 ديدگاه)

    عاشق صدای تسلا s شدم
    خیلی با حاله

  22. soroosh

    ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (117 ديدگاه)

    دادا …پس استون مارتین rapid s که 3.8 ثانیس کشکه ؟ باید جزو بهترین سدان ها بشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا