فولکس واگن در حال پوستاندازی بوده و مدیر بازاریابی این برند به تازگی اعلام کرده فولکس به منظور افزایش جذابیت خود از غلظت آلمانی بودنش خواهد کاست!
Jochen Sengpiehl که درباره برنامههای این برند سخن میگفت تصریح کرد: “برند ما در مقایسه با سالهای پیشین فرم خوبی ندارد.” و بخشی از این مسئله به خاطر تأکید بیش از حد روی آلمانی بودن است. مدیر فولکس به این نکته و همچنین رسوایی دیزل گیت اشاره کرده و گفته که این دو موضوع باعث جذابیت کمتر فولکس شدهاند.
Sengpiehl در ادامه گفته است:
ما باید رنگیتر (متنوعتر) شویم زیرا میخواهیم مردم با ما خوشحال باشند.
به عنوان بخشی از مأموریت فولکس برای تبدیل شدن به برند دلخواه مشتریان، ژرمنها از تبلیغات شبکههای اجتماعی و دیجیتالی استفاده خواهند کرد. فولکس واگن همچنین از دو پلتفرم برای معرفی تکنولوژیها و خودروهای الکتریکی خود سود خواهد برد. مدیر بازاریابی این خودروساز میگوید این جنبههای متنوع به توجیه قیمتهای بالاتر فولکس کمک خواهند کرد.
به منظور رساندن هر چه واضحتر پیام خود، فولکس واگن ظاهراً روشهای بازاریابی گوناگون در بازارهای بزرگ خواهد داشت. هدف این تبلیغات سنگین رساندن واضح پیامهای ویژه به مشتریان و واکنش سریع به تغییر شرایط خواهد بود.
تبلیغات جدید فولکس واگن احتمالاً نقش کلیدی در تحقق اهداف کمپانی که همان عرضه محصولات الکتریکی در سالهای آینده میباشد خواهند داشت. اگرچه فروش خودروهای الکتریکی در حال افزایش بوده اما هنوز هم سهم کمی از بازار را در اختیار دارند. فولکس واگن در حال برنامهریزی برای عرضه نسخههای تولیدی از کانسپت های ID، ID Buzz، ID Crozz و… بوده بنابراین بازاریابی این خودروها نقش اساسی در متقاعد ساختن مشتریان برای خریدشان خواهد داشت.
مدیر بازاریابی فولکس همچنین گفته که این برند لوگوی جدید خود را سال آینده معرفی خواهد کرد. هنوز چیز زیادی درباره این لوگو نمیدانیم اما Sengpiehl میگوید این لوگوی جدید روی خودروها و اسمارت فونها ظاهر بهتری خواهد داشت. آخرین بار در سال ۲۰۱۲ بود که لوگوی فولکس واگن ظاهر سهبعدیتری پیدا کرد.
Alirezaasg5
۲۹ فروردین ۱۳۹۷آینده متعلق به فولکس واگن و زیر مجموعه هاشه.
pool
۲۹ فروردین ۱۳۹۷نیمی از خودرو ساز ها جهان دستشه اینو جنرال موتورز دو تا از بهترین ها هستن
میثم
۲۹ فروردین ۱۳۹۷قلبم گرفت وقتی خوندم
میخواد لوگوشو عوض کنه