فولکسواگن کراساوور جدید اطلس را صرفاً برای عرضه در بازارهای ایالاتمتحده و چین طراحی کرده است اما بااینحال این شرکت در حال بررسی عرضهٔ آن در بازار اروپا است. این در حالی است که رئیس بخش محصولات فول سایز فولکسواگن «Elmar-Marius Licharz» در مصاحبه با Autocar گفته است که احتمال عرضهٔ اطلس در روسیه هم وجود دارد.
وی دراینباره گفته است:
«ما در حال فکر کردن در مورد بازار اروپا هستیم. برای بسیاری از مناطق، مدل توآرگ خودروی مناسبی است اما قطعاً اطلس در بازارهایی مانند روسیه و خاورمیانه میتواند محبوب باشد. اطلس خودروی کاملاً بزرگی است و حتی ممکن است برای بسیاری از پارکینگهای اروپایی بیشازاندازه بزرگ باشد؛ بنابراین ما نیاز به ارزیابی کامل تقاضا داریم؛ اما روشن است که برخی بازارهای اروپایی ظرفیت پذیرش اطلس را دارند. به همین دلیل در صورت تأیید عرضهٔ این خودرو در اروپا ما میتوانیم ظرفیت مازادی در کارخانهٔ چاتانوگا ایجاد کنیم».
اگر فولکسواگن تصمیم قطعی به عرضهٔ اطلس در بازار اروپا بگیرد بهاحتمالزیاد آنرا با یک پیشرانهٔ دیزل عرضه خواهد کرد. موتور ۲ لیتری دیزل TDI این شرکت با ۱۸۸ اسب بخار قدرت میتواند یک گزینهٔ بالقوه و مناسب برای این کار باشد. فولکسواگن دربارهٔ ارائهٔ اطلس با این موتور گفته است: «ممکن است».
ASTON
۱۷ آذر ۱۳۹۵بیاد ایران حداقل زیارتش کنیم از نزدیک درسته که پول خریدش رو نداریم آخه به حال ما که فرق نمیکنه تو اروپا عرضه بشه یا نه
KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
۱۷ آذر ۱۳۹۵این ماشین هم در ظاهر هم در کابین در عین سادگی بسیار زیباست ……
سیاوش
۱۷ آذر ۱۳۹۵تو ایران بیارید (با قیمت مناسب)سالانه تا دلتون بخواهد میتونید بفروشید
عاشق شاسی بلند کم نداریم آلمانی باشه که دیگه نگو
اسطوره
۱۷ آذر ۱۳۹۵واقعا زیبا و با ابهته.
نسبت به قیمتش رقیب نداره.
(پهلوان مک لارن)new great britain
۱۷ آذر ۱۳۹۵من نمیدونم قیمتش چنده مجید.
ولی به نسبت قیمت رقیبش دیسکاوری جدیده.که تو مدل پایش (حدوده 50 هزار دلار) و مشخصات فنی بالاتر (6 سیلندر 3 لیتری با قدرت 340 اسب بخاری و گشتاور 450 نیوتون)
قابلیت های بسیار بالایه آفرود که بعید میدونم اطلس همچین قابلیتی داشته باشه.
هم یه جورایی میتونه کراس اوور باشه هم شاسی بلند.و تقریبا همه رو میتونه راضی کنه.
حالا به نظرت اطلس موفق تره یا دیسکاوری جدید؟
به نظره من دیسکاوری موفق تر میتونه باشه.
تو هم که میدونم میگی اطلس.
ایران وطن پاک
۱۷ آذر ۱۳۹۵مگه فقط به قدرت موتوره که دیسکاوری بهتر از اینه یا نه آلمانی ها در گرفتن حداکثر توان از موتور استادن و رقیب ندارن اگرم قدرتش کمتر باشه در خیلی از موارد من جمله شتاب و یا حداکثر سرعت بهتره ضمنا کی میگه دیسکاوری در آفرود بهتر از اینه از کجا میدونی چون فقط لندرووره من چندین تست دیدم که خیلی از اتومبیل ها در آفرود لندروور و نابود کردن
(پهلوان مک لارن)new great britain
۱۸ آذر ۱۳۹۵دوست عزیز (ایران وطن پاک) اولا شما بهتره با همون اسمه سابقتون بیاید.
دوما دیسکاوری جدید یه ماشین همه چی تمومه هم قیمت عالی هم به نسبت قیمت قدرت فو ق العاده ای داره.هم تو مدل پایه کلی قابلیت داره.که شاید بعضی ها برای شاسی بلنداشون آپشن در نظر بگیرن.
کی میگه دیسکاوری در آفرود بهتره؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
عزیزه من همه میگن.
اطلس اصلا برای آفرود ساخته نشده.
اتفاقا منم کلی مقایسه دیدم لندروور تو آفرود از خجالت همه در اومده.
خیلی از ارتش های دنیا ماشین های نظامیشون یا جیپه یا لندروور.
به خاطر قابلیته های بسیار بالایه آفرود این خودروها.
تازه این که چیزی نیست اگه شما یه آفرودر تمام عیار میخوای باید منتظره دیفندره جدید باشی.
خوده لندروور گفته:نسل پنجم دیسکاوری «بهترین SUV خانوادگی جهان»
امپراتور لامبورگینی
۱۷ آذر ۱۳۹۵.
بغرید بر من که عقلت کجاست ؟ ///// چو دانی و پرسی سوالت خطاست
(سعدی )
ایران سرزمین پاک
۱۷ آذر ۱۳۹۵درسته نسبت به قیمتش رقیب نداره خصوصا در طراحی واقعا عالی کار کرد ابهتش عالیه
امیر.عارف
۱۷ آذر ۱۳۹۵نمیدونم چرا ولی هر وقت به محصولات این برند فکر میکنم یه جور حس اطمینان را احساس میکنم . امیدوارم روزی عدالت در ایران حکمفرما بشه تا همه بتونن از محصولات زیبای دنیای خودرو لذت ببرند
سیاوش
۱۷ آذر ۱۳۹۵عالی
مهدی
۱۸ آذر ۱۳۹۵با وجود چهره ساده ای که داره ولی خیلی با ابهته .
احمد باقری
۱۸ آذر ۱۳۹۵در برابر پول پرداختی، ماشین خیلی عالی ای هست.