فولکس واگن

اعلام جزئیات و قیمت فولکس‌واگن آرتئون

خب خیلی طول نکشید. در ادامه‌ی معرفی عمومی فولکس‌واگن آرتئون در نمایشگاه خودروی ژنو، حالا می‌توان این خودرو را در آلمان سفارش داد. البته باید گفت نسخه‌ی سطح بالای فولکس را در این لحظه می‌توان تنها با قوی‌ترین پیشرانه‌ها سفارش داد که شامل پیشرانه‌ی ۲ لیتری TSI با قدرت ۲۸۰ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتون متر و پیشرانه ۲ لیتری بای توربوی TDI با قدرت ۲۴۰ اسب بخار و گشتاور ۵۰۰ نیوتون متر هستند. هر دو پیشرانه به گیربکس دوکلاچه اتوماتیک متصل شده و قدرت را از طریق سیستم 4Motion به هر چهار چرخ می‌فرستد.

2018-vw-arteon-is-presented-in-geneva01
فولکس آرتئون بنزینی پیش از سفارش هرگونه آپشنی بهای ۴۹۳۲۵ یورویی دارد. پیشرانه‌ی دیزلی بدون هیچ تعجبی گران‌تر بوده و برای خرید آن باید بهای ۵۱۶۰۰ یورویی پرداخت.

2018-vw-arteon-is-presented-in-geneva02
در بازار آلمان پاسات مجهز به پیشرانه‌ی ۲۸۰ اسبی TSI در تریم هایلاین با بهای ۴۶۲۵۰ یورویی عرضه می‌شود بنابراین آرتئون ۳۰۷۵ یورو گران‌تر است. این چیز بدی نیست. هرچند این فاصله‌ی قیمتی بین دو مدل مجهز به پیشرانه ۲ لیتری بای توربو قابل‌توجه‌تر است. پاسات هایلاین مجهز به این پیشرانه قیمت ۴۶۶۷۵ یورویی دارد که ۴۹۲۵ یورو ارزن‌تر از آرتئون می‌باشد.

2018-vw-arteon-is-presented-in-geneva05
اما آرتئون با این بهای بیشتر مواردی چون بدنه‌ی صیقلی‌تر با صندوق‌عقب کاربردی‌تر (۵۶۳ لیتری) را ارائه می‌کند. با تا کردن صندلی‌های عقب به فضای ۱۵۵۷ لیتری دست پیدا می‌کنید. این خودروی زیبا با نشان دهنده‌های کاملاً دیجیتال، هدآپ دیسپلی، سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه‌نمایش ۹.۲ اینچی با پشتیبانی از کنترل‌های حرکتی عرضه می‌شود. فاصله‌ی بین محورهای آرتئون نیز بیشتر بوده و بنابراین فضای پای بیشتری برای سرنشینان فراهم شده است.

2018-vw-arteon-is-presented-in-geneva06
خریداران می‌توانند خودروهای خود را با کیت‌های سفارشی متعددی انتخاب کنند که از آن جمله می‌توان به غربیلک فرمان گرم شونده، صندلی‌های جلویی ماساژور دار، پوشش چرم دور رنگ کابین، سیستم تهویه سه ناحیه‌ای خودکار و سانروف پانورامیک اشاره کرد.

2018-vw-arteon-is-presented-in-geneva03
آرتئون از اواسط ماه ژوئن در آلمان به خریداران تحویل داده خواهد شد. با توجه به اینکه هنوز نسل دوم فیتون عرضه نشده، آرتئون را می‌توان پرچم‌دار موقتی سبد محصولات فولکس‌واگن دانست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۸ دیدگاه‌ها

  1. فقط تویوتا و هوندا

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (571 ديدگاه)

    واقعا زیباست. شیک و سنگین و همه سن پسند

    1. حسين

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (65 ديدگاه)

      شیک و سنگین رو موافقم ولی همه سن پسند رو نه

  2. بهرام

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (112 ديدگاه)

    از نمای جلویی که نگاش میکنیاولین چیزی که به ذهن آدم میاد پاسات و رنو تلیسمانه …
    موافقین ؟؟؟

  3. ASTON

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (213 ديدگاه)

    نظر سنجی

    فولکس‌واگن آرتئون لایک
    تویوتا کمری دیسلایک

    1. Mehran

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (178 ديدگاه)

      برادر من این چه نوع مقایسه ست تو که زدی کشتیش خاکشم کردی.یهو با ام وی ام ۵۳۰ مقایسه ش میکردی.حالا درسته تو یه سگمنت قرار میگیرن.ولی خداییش رقیب هم نیستن.

    2. رامتین

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (3254 ديدگاه)

      کمری که بیخوده برادر. این فولکس براحتی از پس لکسوس gs هم بر میاد. بعد شما میگی کمری. باز اگه تویوتا آوالون را میگفتی شاید کمتر میسوختم!!!

      1. sina

        ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (2658 ديدگاه)

        داداش این ماشین دقیقا دو برابر کمری قیمتشه اونوخت شما با هم اون مقایسه اش میکنی؟؟؟!!! البت خب این مقایسه نشون میده کمری چقد کارش درسته که شما یه ماشین لوکس رو باهاش مقایسه میکنی :)
        لکسوس gs!! جز رخ هیچیش بالاتر از لکسوس نیست. حالا ایشالا صبر می کنیم تا j power و goodcarbadacar و … رتبه بندی هاشون رو انجام بدن و ببینم کدوم بهتره.
        رقیب لکسوس بنز و بی ام و و آئودی و پورش هستن نه فولکس.

        1. رامتین

          ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (3254 ديدگاه)

          بابا تو دیگه هستی؟!! فولکس را پایینتر لکسوس میدونی!!

      2. ASTON

        ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (213 ديدگاه)

        دوستان عزیز آخه فلسفه فولکس واگن بر مبنای این هست که ماشینی که مردم عادی از نظر اقتصادی هم بتونن بخرن به نظرم لکسس رو باید با اوودی مقایسه کرد البته ببخشید جسارت بنده درست ترش این بود به جای کمری میگفتم تویوتا avalon

  4. اشکان

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (106 ديدگاه)

    فوق العادس…ولی کااااش یه موتور 350/400 اسبی هم میذاشت بین انتخاب ها تا میتونست با هیولا های بنز و بی ام و دست و پنجه نرم کنه.ولی خدایی خیلییی خوشگله

  5. KING 918 (سلطان اشتوتگارت)

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    چه رخی داره عجب استایلی مخصوصا نمای عقبش

  6. Haigle

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11 ديدگاه)

    خیلی عالیه مخصوصا از نمای جلو… خاص و لوکس ولی کاش همونطور که دوستان گفتن یه موتور 300 ۴00 اسبی هم توی گزینه هاش بود …ولی الان هم واقعا فوق العادس رنگ زرد هم که چند روز پیش گذاشته بود پدال خیلی میومد بهش

  7. reza-a

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (455 ديدگاه)

    کلا ازش خوشم اومد

  8. حميد

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1724 ديدگاه)

    چ طراحی ناب اروپایی داره دوست داشتنیه

  9. NOBLE

    ۲۴ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11565 ديدگاه)

    حدس میزنم اگر وارد ایران بشه بین 400 تا 500 میلیون قیمت می خوره.

  10. Mori Ca.

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (68 ديدگاه)

    مشکل اینه که تر رنج قیمت اتاق ۵ بی ام و قرار می گیره ، گرچه فضای سری ۷ رو داره..

  11. aref

    ۲۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    یعنی دقیقا کوییک سایپا هم همین کیفیت داره و میشه لمسش کرد.زیبایشم که از این بیشتره.ای خدا حداقل یکی از اینا بزنه من بکشه

  12. mk

    ۵ خرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (1984 ديدگاه)

    این ایران بیاد کسی هیوندا و کیا حتی تویوتا و هوندا نمیخره هم شیک و ماندگار هم اقتصادی و ارزون اما آیا ایران میاد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا