خودروی ID. اسپیس Vizzion جدیدترین کانسپت از خانواده ID فولکسواگن است که چراغ سبز تولید را دریافت کرده است.
فولکسواگن دقیقاً یک سال پیش و در نمایشگاه خودروی لسآنجلس از ID. اسپیس Vizzion به عنوان هفتمین کانسپتی که بر پایه پلتفرم MEB شکل گرفته رونمایی کرد. این خودرو به شکل یک استیشن اسپرت درآمده و رالف برنداستاتر مدیر اجرایی ارشد فولکسواگن با انتشار پستی در فضای مجازی تائید کرده این خودرو وارد خط تولید خواهد شد.
برنداستاتر اشاره زیادی به جزئیات نسخه تولیدی نداشته اما تائید کرده این خودرو دارای ضریب درگ بسیار پایین و شعاع حرکتی ۷۰۰ کیلومتری خواهد بود. در مقابل باید گفت کانسپت موردبحث شعاع تخمینی ۴۸۲ کیلومتری بر اساس تستهای EPA و شعاع حرکتی ۵۹۰ کیلومتری بر اساس تستهای WLTP داشته است.
دیگر کانسپت های فولکسواگن ID که وارد خط تولید شدهاند تغییرات ظاهری کمی نسبت به مدلهای مفهومی داشتهاند به همین خاطر انتظار داریم نسخه تولیدی دارای همان بدنه روان و صیقلی مدل کانسپت باشد. همچنین این کانسپت دارای چراغهای جلوی برجسته، دیلایت های یکپارچه با جلوپنجره و چراغهای عقب به همراه نوار نورانی LED بوده است.
اگرچه ID. اسپیس Vizzion یک خودرو با چهار صندلی بوده اما انتظار میرود نسخه نهایی مدلی پنجنفره باشد. قوای محرکه این خودرو فعلاً مشخص نشده اما کانسپت یاد شده از باتری لیتیوم-یونی ۸۲ کیلووات ساعتی و یک پیشرانه الکتریکی با قدرت ۲۷۵ اسب بخار و گشتاور ۵۵۰ نیوتون متر استفاده کرده بود.
Ramin
۱ آذر ۱۳۹۹ساده وزیبا ولوکس. ولی فرمونش جا داشت بهتر باشه.
.
.
.
ولی بازم s plaid یه چیز دیگس.
تا برند های دیگه بخوان به تسلا برسن کلی وقت میبره. ولی همین پیشرفتشون خوبه.
Hamdreza
۱ آذر ۱۳۹۹حاجی کشتی ما رو با این تسلا! بابا اینتریور و اکستریور اینو با تسلا مقایسه کن یکم فکر کن! اینور نشستی داری میگی اره پیشرفت فولکس خوب بوده ولی بازم کنده و عقب مونده! اینم بگم با سرمایه گذاری عظیم و میلیارد دلاری فولکس روی الکتریکی ها بزودی شاهد سبقت گرفتنش از بقیه شرکت ها خواهیم بود …
مهدی موتورز
۱ آذر ۱۳۹۹عکس اول خیلی هیجانی هه
Hadi
۱ آذر ۱۳۹۹دم فولکس گرم که داره خیلی جدی به الکتریکیا وارد میشه و از این قضیه عقب نمونده…
این یکی هم مثل بقیه محصولاتش فوق العاده خواهد بود…
Reza
۱ آذر ۱۳۹۹فولکس میخواد با سری ID انقلابی به پا کنه
میثم
۱ آذر ۱۳۹۹طراحیش خیلی خوبه
سرعت پیشرفتش هم در حدیه که فکر کنم نهایت تا 3_4 سال دیگه با تسلا در یه سطح باشن.
ژاپنیها هم تو الکتریکیها یا خوابن یا خیلی چراغ خاموش دارن میرن جلو