طراحی این خودرو بهاحتمالزیاد شبیه به کانسپت Sport Coupe GTE خواهد بود
بااینکه بیش از هشت سال از عرضهٔ فولکسواگن CC (که پیشازاین بانام پاسات CC عرضه میشد) میگذرد اما هنوز هم یکی از زیباترین ساختههای این شرکت ولفسبورگی محسوب میشود. بعلاوه فیسلیفتی که در سال ۲۰۱۲ بر روی CC انجام شد (که پسازآن کلمهٔ پاسات از نام آن حذف شد) این کوپهٔ چهاردر را حتی زیباتر از قبل نمود. بااینوجود فولکسواگن بهسرعت درحالتوسعه و ساخت جانشین یا همان نسل جدید CC است. بهاینترتیب به تازگی تصاویر جاسوسی دست اولی از این نسل جدید این خودروی شیک آلمانی منتشرشده است.
باوجود استتار کامل اما میتوان فهمید که CC جدید بهطور قابلتوجهی بزرگتر از مدل فعلی است. البته این امر تعجبآور نیست چراکه نسل جدید CC تا حد زیادی از کانسپت اسپرت کوپه الهام گرفته است که هم عریضتر و طویلتر از CC فعلی بود و هم فاصلهٔ محوری بیشتری داشت. همچنین طراحی بسیار زیبای کانسپت مذکور نیز نشانهٔ خوبی برای نسل دوم CC مدل ۲۰۱۷ بشمار میرود. انتظار میرود این خودرو بر روی همان پلتفرم MQB که جدیدترین نسل پاسات هم روی آن شکلگرفته است ساخته شود.
در نسل جدید این سدان خوشچهرهٔ آلمانی مانند نسل فعلی پنجرههای جانبی بسیار کوچک بوده و قسمت عقب سقف نیز شیب زیادی دارد؛ بنابراین همچنان افراد بلندقد برای نشستن در صندلیهای عقب مشکل خواهند داشت. البته هرچند این امر موجب کاهش کاربردی بودن خودرو شده اما استایل جذابی را ایجاد کرده که به نظر ما ارزشش را دارد. بااینحال اگر شما نظر متفاوتی دارید همواره سدان پاسات برای خرید وجود دارد که بیشتر اجزاء و قطعاتش با CC مشترک است.
بیشتر از یک سال قبل شایعهای منتشرشده بود مبنی بر اینکه CC جدید ممکن است به نمونهای لیفتبک تبدیل شود اما پروتوتایپی که در تصاویر دیده میشود به نظر میرسد همان ترکیب سدان گذشته را حفظ نموده است مگر اینکه با ترفندهایی لیفتبک بودن آنرا پنهان کرده باشند. این احتمال هم وجود دارد که CC جدید تغییراتی در کابین نسبت به پاسات استاندارد داشته باشد چراکه فولکسواگن قصد دارد CC را بهعنوان خودرویی مستقل و نمونهای شیکتر و لوکستر از پاسات عرضه کند. به همین دلیل فضای داخلی این خودرو میتواند با مواد باکیفیتتر، پلاستیک نرم و دیگر بهبودها ساخته شود تا جنبهٔ پریمیوم آنرا نسبت به پاسات افزایش دهد.
انتظار میرود نسل دوم فولکسواگن CC یا در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ در اوایل ماه مارس (اسفند ۹۵) یا در نمایشگاه فرانکفورت در اواسط ماه سپتامبر (شهریور ۹۶) رسماً رونمایی گردد.
احمد باقری
۲۳ مرداد ۱۳۹۵بالاخره یه طراحی بسیار عالی از فولکس واگن دیدیم.
نوید جهرمی
۲۳ مرداد ۱۳۹۵این لحن صحبت از ادب ب دوره.
جناب باقری هم یکی از اعضای محترم پداله که نظرش هر چقدر هم به عقیده ی شما پایین باشه محترمه.
اگر اینجور باشه که هیچ کس نظر نذاره بهتره.
Madjid S
۲۳ مرداد ۱۳۹۵به احمد باقری توهین نکنید
ایشون هم یک کاربره… پدال از 8 تا 58 ساله کاربر داره. آقای باقری هم فکر نکنم سنش بالاتر از 12 باشه. اگه خدای نکرده این حرفا در روحیشون تاثیر بذاره شما مسئولی آقای مجتبی. باید به نوجوون ها فرصت ابراز عقیده داد.
uss zumwalt DDG-1000
۲۳ مرداد ۱۳۹۵اقای مجتبی عزیز لطفا به حق و حقوق دیگران احترام بزار.
بهزاد
۲۳ مرداد ۱۳۹۵این آقا مجتبی یا کیارش جان با ادب تر از این حرفاست کافیه یک ایمیل از شما داشته باشه تا حسابی از خجالتتون در بیاد.
کلا ادب و نزاکت یک عنصر کمیابه نزد ایشون و احتمالا در موج توهین هایی که در شبکه های اجتماعی جاریه این فرد یکی از پرچمداران هست.
world of car's
۲۳ مرداد ۱۳۹۵شاهکار… و باز شکست عشقی دیگر..
حميد
۲۳ مرداد ۱۳۹۵فولکس و تویوتا حوصله سر بر ترین ماشینها رو میسازند ولی نمی دونم چرا اینقدر فروش دارند
رهگذر
۲۳ مرداد ۱۳۹۵تویوتا بی شک همینه ولی فولکس رو نمیدونم چرا چنین برداشتی داری ازش
حميد
۲۳ مرداد ۱۳۹۵فولکس هم همینه یک نگاه به این فولکس تیگوان بیاندازدلت برا رافور تنگ میشه
uss zumwalt DDG-1000
۲۴ مرداد ۱۳۹۵حمید عزیز لطفا برای حرف هات دلیل منطقی و مستند بیار
The R
۲۳ مرداد ۱۳۹۵VW Golf R حوصله سربره؟
Toyota gt 86 حوصله سربره؟
فولکس و تویوتا میتونن ماشین های جذاب درست کنن ولی استراتژی اونها تولید ماشین های اقتصادی (مثل up و یا یاریس) و نیمه اقتصادی-نیمه لوکس (مثل پاسات و یا آوالون) هست که هم قیمت مناسب و هم کیفیت مناسب و هم دوام بالا داشته باشن. و چون تو این موارد خیلی خوبن (انصافا عالین) فروش خوبی هم دارن.