مرحلهٔ یکچهارم نهایی، دور سوم، قسمت هفدهم، سومین دوئل از گروه کوپههای کوچک
نتایج دوئل قبلی بین آئودی TT و فولکسواگن بیتل
مجموع آراء: ۱۰۰۵
آراء آئودی TT: 756
آراء فولکسواگن بیتل: ۲۴۹
پیروز دوئل: آئودی TT با کسب ۷۵ درصد از کل آراء
هوندا سیویک کوپه | مزدا MX-5 |
مزدا MX-5 | |
آئودی TT | فولکسواگن بیتل |
آئودی TT | |
فولکسواگن شیراکو | نیسان 370Z |
؟ |
نیسان 370Z
تاریخ معرفی: نمایشگاه لسآنجلس ۲۰۰۸
نسل کنونی: ششم
پلتفرم: FM نیسان
امتیاز از کاربایر: ۳ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۸۹۴ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۴۰۸ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: – درصد
حفاظت از کودکان: – درصد
حفاظت از عابر پیاده: – درصد
سیستمهای ایمنی: – درصد
امتیاز کلی: – ستاره
فولکسواگن شیراکو
تاریخ معرفی: نمایشگاه ژنو ۲۰۰۸
نسل کنونی: سوم
پلتفرم: A5 گروه فولکسواگن
امتیاز از کاربایر: ۳.۱ از ۵
فروش سال ۲۰۱۷ در اروپا: ۸,۶۵۷ دستگاه
فروش ششماههٔ نخست ۲۰۱۸ در اروپا: ۹۳۷ دستگاه
رتبهٔ ایمنی از یوروانکپ
حفاظت از بزرگسالان: ۸۷ درصد
حفاظت از کودکان: ۷۳ درصد
حفاظت از عابر پیاده: ۵۳ درصد
سیستمهای ایمنی: ۷۱ درصد
امتیاز کلی: پنج ستاره
مقایسهٔ مشخصات فنی
فولکس شیراکو R | نیسان 370Z | |
پیشرانه | ۲ لیتری I4 | ۳.۷ لیتری V6 |
تنفس | توربوشارژ | طبیعی |
قدرت | ۲۸۰ اسب بخار | ۳۳۰ اسب بخار |
گشتاور | ۳۵۰ نیوتن متر | ۳۶۵ نیوتن متر |
گیربکس | ۶ سرعته دوکلاچه | ۷ سرعته اتوماتیک |
محور محرک | جلو | عقب |
شتاب صفرتاصد | ۵.۵ ثانیه | ۵.۲ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت | ۲۵۰ کیلومتر/ساعت |
مصرف سوخت | ۷.۹ لیتر (ترکیبی) | ۱۰.۷ لیتر (ترکیبی) |
تولید آلایندگی | ۱۸۵ گرم/کیلومتر | – |
ظرفیت باک | ۵۵ لیتر | ۷۲ لیتر |
طول | ۴.۲۵ متر | ۴.۲۵ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۵۸ متر | ۲.۵۵ متر |
وزن | ۱۴۵۰ کیلوگرم | ۱۵۲۵ کیلوگرم |
حجم صندوق بار | ۳۱۲ لیتر | ۱۹۵ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۴ نفر | ۲ نفر |
قیمت پایه بریتانیا | ۱۹,۷۸۰ پوند | ۲۹,۴۹۵ پوند |
قیمت موردبررسی | ۲۹,۶۸۷ پوند | ۲۹,۴۹۵ پوند |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10152907]
Cadillac
۱۰ آبان ۱۳۹۷با اینکه با استایل منحصر به فرد شیروکو حال میکنم
ولی نیسان یه چیز دیگه س
دف عقب
Sajjad
۱۰ آبان ۱۳۹۷دقیقا
از استایل فولکس خیلی خوشم اومد
خاصه
ولی خب من عاشق دریفتم
واسه همین نیسان رو انتخاب کردم
Mopar or No Car
۱۰ آبان ۱۳۹۷%100 نیسان
Omid
۱۰ آبان ۱۳۹۷این نیسان یکی از بهترین ماشینای ارزون برای دریفته یه پا افسانست برا خودش موتور تنفس طبیعی v6 هم که تا خرخره جای تیون داره و قدرت و گشتاور رو سریعتر تحویل میده
Cadillac
۱۰ آبان ۱۳۹۷نسبت به حجمش بازدهی خیلی خوبی داره
datsun
۱۰ آبان ۱۳۹۷تازه همین موتور ۳.۷ لیتری رو مدل نیسمو ۳۵۰ اسب بخار به صورت تنفس طبیعی تحویل میده
Mohammad
۱۰ آبان ۱۳۹۷نیسان سری زد یکی از شاهکار های صنعت خودرو هست. ماسل ژاپنی ??
Masih
۱۱ آبان ۱۳۹۷خدا رو شکر شما با یه ماشین که آمریکایی نیست حال کردی
علی
۱۰ آبان ۱۳۹۷آدم از کارهای این ژاپنیا میمونه بعضی وقتها یعنی کافیه ی نگاهی به آخرین دایره از سمت راست رو کنسول وسط نگاه بندازی و ببینی چطور با کج صلیغگی که شاید مربوط به اوایل ۱۹۹۰ باشه ی ساعت مسخره دیجیتالو به زور جا دادن تو اون دایره . آخه من نمیفهمم طراحان ژاپنی چرا بعضی وقتها انقدر منگول میشن. بابا تو اون دایره باید ساعت سبک گرد جا داده بشه نه دیجیتال دهه ۹۰ . الان طراحان کره ایی زبان طراحی و خیلی بیشتر درک میکنن تا ژاپنیا . با این که من ژاپنیارو خیلی دوست دارم ولی بعضی کاراشون خیلی رو نروه.
(((انتخاب من شیروکو خواهد بود )))
با تچکر
مجتبی
۱۰ آبان ۱۳۹۷یعنی اصالت،قدرت،موتور تنفس طبیعی، محبوبیت بالا بین ماشین بازها و همه چیز این ماشین رو ول کردی و شیروکو رو انتخاب کردی فقط برای ساعت؟!!!! D:
طراحان کره ای؟!!!! خود خودروسازای کره ای از طراحان اروپایی استفاده میکنند طراحان کره ای کجا بود.
Omid
۱۰ آبان ۱۳۹۷در ضمن شیراکو دف جلو هست و نمیشه دریفت زد باش
حسن
۱۰ آبان ۱۳۹۷فقط 370
حسن
۱۰ آبان ۱۳۹۷فقط نىسان 370
آرین
۱۰ آبان ۱۳۹۷اصلا نیازی به رای گیری نیست
نتیجه روشنه
آرین
۱۰ آبان ۱۳۹۷وقتی جذاب میشه که tt با 370 روبرو میشه
sina
۱۰ آبان ۱۳۹۷نیسان عزیز ❤️??
ایمان
۱۰ آبان ۱۳۹۷عاشق این ساموراییم
امیر
۱۰ آبان ۱۳۹۷لذتی ک نیسان تو این سگمنت به ادم میده کمتر ماشینی داره
قطعا نیسان برتره
مهدی
۱۰ آبان ۱۳۹۷هیچ جوره این دو باهم جور درنمیان.اما هردو عالی هستن.
datsun
۱۰ آبان ۱۳۹۷Z اسطوره دریفت ژاپن
آقای دهقان نسل کنونی رو اشتباه نوشتید این نسل ششم سری z نیسانه
نیما
۱۰ آبان ۱۳۹۷نیسان فقط برای تنفس طبیعی بودن
(Saeed(peugeot
۱۰ آبان ۱۳۹۷فقط نیسان.
ShoMpeT
۱۰ آبان ۱۳۹۷آقا من یک سوال داشتم از بچه های پدال، مخصوصا کسانی که زیر این مطلب کامنت گذاشتند، آیا شماها دریفت میکنید با ماشینتون؟ من خیلی دیدم توی پدال کامنت میزارن که فلان ماشین خوراک دریفت هستش، همیشه هم برام سوال بوده که بچه های اینجا این کار رو انجام میدن یا نه؟
لطفا وقتی جواب میدید ذکر کنید با چه مدل ماشینی این کار رو انجام میدید در حال حاضر.
ممنون
مجتبی
۱۰ آبان ۱۳۹۷من تاحالا خودم یک خودروی دیف عقب نداشتم که باحاش دریفت بزنم ولی دوستای زیادی دارم که خودروی دیف عقب دارن من هم با ماشین های اونها یا خودم دریفت زدم یا کنار اونا نشستم و اونا دریفت میزدن. خودروهایی که من به شخصه تجربه دریفت دارم:
toyota gt86_ nissan 370z_mustang 2013
و خودروهایی که دوستان دریفت میزدن و من کنارشون نشسته بودم:
nissan altima1990 _camaro 2014_BMW serie 3_benz c class
و اما درحال حاظر هیچ کسی با خودروی خودش دریف نمیزنه چون قیمتا بدجوری رفته بالا لاستیک یا نیست یا ایرانی یا چینی هست که اصلا بدرد نمیخوره. دریفت به کنار حتی ماشین رو بیرون نمیارن.
ShoMpeT
۱۱ آبان ۱۳۹۷ممنون عزیز برادر برای پاسخ.
فقط نمیدونم چرا خیلی های دیگه از سوال من ناراحت شدن ???
مجتبی
۱۱ آبان ۱۳۹۷خواهش میکنم.
یه عده ای فتیش دیس لایک دارن هر نظری میبینن درجا دیس لایک میکنند بدون اینکه نظر رو بخونن. به هر حال هرکسی یه مشکلی داره.
سام
۱۰ آبان ۱۳۹۷هیچ کدام از این دو ماشین را دوست ندارم چون پول خریدشان را ندارم!
رامتین
۱۰ آبان ۱۳۹۷نیسان برتری خودشو در این مقایسه نشون داد، ضمن اینکه شیراکو گویا کلا داره از خط تولید خارج میشه. البته من رنو آلپاین خودروی سال جهان را کاملا به نیسان ترجیح میدم. فناوری فرمول1 در موتور جدید آلپاین گنجانده شده و کاملا برتریشو نشون میده.