مرحلهٔ نیمهنهایی، دور دوم، قسمت سیوهشتم، دومین دوئل از گروه کراساوورهای کوچک
نتایج دوئل قبلی بین سوزوکی ایگنس و داچیا ساندرو استپوی
مجموع آراء: ۱۰۵۳
آراء سوزوکی ایگنس: ۴۰۵
آراء داچیا ساندرو استپوی: ۶۴۸
پیروز دوئل: داچیا ساندرو استپوی با کسب ۶۱ درصد از کل آراء
فولکسواگن T-Cross
تاریخ معرفی: اکتبر ۲۰۱۸
نسل کنونی: اول
پلتفرم: MQB-A0 گروه فولکسواگن
گارانتی: سه سال یا ۹۶ هزار کیلومتر
هوندا WR-V
تاریخ معرفی: نمایشگاه سائوپائولو ۲۰۱۶
نسل کنونی: اول
پلتفرم: جهانی کوچک هوندا
گارانتی: سه سال بدون محدودیت پیمایش
مقایسهٔ مشخصات فنی
فولکسواگن T-Cross | هوندا WR-V | |
پیشرانه | ۱ لیتری I3 | ۱.۲ لیتری I4 |
تنفس | توربوشارژ | طبیعی |
قدرت | ۹۵ اسب بخار | ۹۰ اسب بخار |
گشتاور | ۱۷۵ نیوتن متر | ۱۱۰ نیوتن متر |
گیربکس | ۵ سرعته دستی | ۵ سرعته دستی |
محور محرک | جلو | جلو |
شتاب صفرتاصد | ۱۱.۵ ثانیه | ۱۳.۶ ثانیه |
حداکثر سرعت | ۱۸۰ کیلومتر/ساعت | – |
مصرف سوخت | ۴.۹ لیتر ترکیبی | ۵.۷ لیتر ترکیبی |
تولید آلایندگی | ۱۱۲ گرم/کیلومتر | – |
ظرفیت باک | ۴۰ لیتر | ۴۰ لیتر |
وزن | ۱۲۴۵ کیلوگرم | ۱۱۰۰ کیلوگرم |
طول | ۴.۲۳ متر | ۴.۰۰ متر |
فاصلهٔ محوری | ۲.۵۵ متر | ۲.۵۵ متر |
حجم صندوق بار | ۴۵۵ لیتر | ۳۶۰ لیتر |
ظرفیت سرنشین | ۵ نفر | ۵ نفر |
قیمت پایه بریتانیا | ۱۶,۹۹۵ پوند | – |
قیمت پایه هند | حدود ۱۱۰,۰۰۰ روپیه | ۷۷۵,۰۰۰ روپیه |
قیمت معادل | حدود ۱۶,۰۰۰ دلار | ۱۱,۳۰۰ دلار |
این دوئلها، مقایسههایی برای دریافت و شناخت خودروهای برتر نیستند بلکه نظرسنجی برای شناخت خودروهای محبوبتر بین شما کاربران ایرانی میباشند؛ بنابراین با توجه به جمیع جهات، جذابیت، طراحی بدنه و کابین، برند، ویژگیهای فنی، قیمت و مقرونبهصرفه بودن و حتی تجربه کاربری، کدام خودرو را ترجیح میدهید؟ دلایل و معیارهای انتخاب خود را نیز لطفاً در بخش نظرات بیان فرمایید.
[polldaddy poll=10268190]
Ahmad
۲۷ اسفند ۱۳۹۷داشتم به شتاب میومدم به فولکس رای بدم که آخرین گزینه همون قیمت خودرو بد جور ترمزم رو کشید. ده هزار دلار تفاوت قیمت اونم تو این سگمنت واقعا زیاده. من به هوندا رای دادم
سامان اذری
۲۷ اسفند ۱۳۹۷هم قیمت با cx5 مزداست
ADAK
۲۷ اسفند ۱۳۹۷منظورت همون اختلاف 4700 دلاری قیمت پایه اس ؟؟!
Ahmad
۲۸ اسفند ۱۳۹۷کلا قیمت رو اصلاح کردن اول چیز دیگه ای بود
E 36
۲۷ اسفند ۱۳۹۷ده هزار دلار اختلاف تو این کلاس خیلی ارزشمنده پس هوندا معقول تره
جی کلاس مرسدس
۲۷ اسفند ۱۳۹۷دقیقا کجا ده هزار دلار نوشته چرا شما اینجوری هستید
حمیدرضا
۲۷ اسفند ۱۳۹۷طراحیشون نسبت به دوتای دوئل قبلی خیلی بهتره انگار یه تیگوان و یه سی ار وی رو کوچیک کردی سوارش میشی
قیمت هوندا انقدر پایین تر بود که مجاب بشم بهش رای بدم البته استفاده از موتور تنفس طبیعی هم دلیل دیگه من بود درسته مصرفش یکمی بیشتر هست ولی اصطحلاک کمتر موتور تنفس طبیعی رو در این کلاس بیشتر ترجیح میدم
شاهين
۲۷ اسفند ۱۳۹۷فقط به خاطر قیمت به هوندا رای دادم، وگرنه همه چیش مضحکه
me84
۲۷ اسفند ۱۳۹۷.
طراحی هوندا اصلا جالب نیست درعکس فولکس. اما بنظرم برتری فولکس فقط همینه. تو باقی موارد هوندا بهتره. قیمتشونم ممکنه اشتباه تایپی باشه وگرنه هوندا خیلی خیلی بهتره.
sina7
۲۷ اسفند ۱۳۹۷فکر کنم این قیمتا مال نسخه فول vw و نیمه فول هوندا باشه
قیمت هوندا تو سایت هندی 8میلیون روپیه بود که همون 11هزار دلار میشد
قیمت فولکس هم 12 میلیون روپیه که حدود 17هزار دلار میشه
حسین
۲۷ اسفند ۱۳۹۷تو اینا فقط همین فولکس واگن شخصیت کراس آوری داره بقیشون همون هاچ بک هستن با ارتفاع بیشتر . صد در صد فولکس واگن
صادق
۲۷ اسفند ۱۳۹۷سه سال بدون محدودیت پیمایش بی نظیره
فرامرز
۲۷ اسفند ۱۳۹۷اختلاف قیمت ۴۷۰۰ دلاری قابل توجه هست ولی تصاویر و اطلاعات جدول نشان از برتری فولکس داره. از نظر ایمنی هم مطمئنم که فولکس یه سر و گردن بالاتره چون فولکس پولو با پلتفرم مشابه به حفاظت ۹۶ درصدی از سرنشینان بزرگسال رسیده
doubt
۲۸ اسفند ۱۳۹۷قصد بی احترامی ندارم. ولی چجور سلیقه ای قیافه این هوندارو ترجیح میده به فولکس