اینکه برند فولکسواگن در حال آماده شدن برای عرضهی محصولات الکتریکی متنوع بر پایهی پلتفرم MEB میباشد یک راز نیست. این کار سال آینده و با معرفی هاچبک کامپکت I.D. آغاز خواهد شد. خبر جدید منتشر شده توسط مجله اتو بیلد نشان میدهد این معماری مدولار الکتریکی همچنین در یک خودروی آفرود خشن هم بکار خواهد رفت. این خودرو که در سال ۲۰۲۲ پدیدار میشود ظاهراً T-Rug نام داشته و بهصورت سه و پنج درب عرضه خواهد شد و البته به جنگ لندروور دیفندر معروف خواهد رفت.
فعلاً جزئیات زیادی در دست نیست اما ظاهراً مدل سه درب طول حدود ۴.۵ متری خواهد داشت و طول مدل پنج درب به حدود ۴.۸۵ متر خواهد رسید.
البته اکثر خبرهای منتشر شده دراینباره به نقل از منابع ناشناس بوده و طبیعی است که اندکی اغراق نیز در انتشار آنها به چشم میخورد. فعلاً مشخص نیست که آیا تولید چنین خودرویی در برنامههای فولکسواگن قرار دارد یا خیر اما اتو بیلد خاطرنشان ساخته این شاسیبلند الکتریکی فعلاً چراغ سبز تولید را دریافت نکرده بنابراین خبر قطعی را نمیتوان دراینباره منتشر کرد. اگر تولید این خودرو قطعی شود ظاهراً با کابینی روبرو خواهیم شد که دارای پلاستیکهای بادوام بوده و راننده قادر خواهد بود آنها را با دستگاه کارواش پرفشار بشوید.
اگرچه تمامی این جزئیات تأیید نشده جالبتوجه به نظر میرسند اما معتقدیم که خودروی یاد شده در صورت تولید استقبال خیلی بالایی نخواهد داشت. واقعیت این است که گروه فولکسواگن هماکنون به دنبال عرضهی موجی از خودروهای الکتریکی است و T-Rug اولویت بالایی در تولید سریعتر نسبت به سایر مدلها نخواهد داشت.
[دانلود ویدئو]
Bideski
۷ دی ۱۳۹۷به نظرم دیفندر لقمه ی بزرگیه تو گلوی فولکس واگن گیر نکنه خوبه…
جی کلاس مرسدس
۷ دی ۱۳۹۷آلمانی ها خودشون تویه گلوی همه گیر کردن خیالتون راحت کارشونو به نحو استادانه ای بلدن
ali a
۷ دی ۱۳۹۷اگه همین طرح کانسپت رو تولید کنه که واقعا زیبا و پر فروش میشه…
محمد
۷ دی ۱۳۹۷یه مبحثی که اگه افرودر سازا بهش توجه کنن خوب میشه مبحث قیمت هست ینیچون افرود ورزش نسبتا کم خرجیه و مخاطباش خیلی پولدار نیستن بهتره که ماشینای افرود قیمت کمی داشته باشن مثلا جیپ درسته که توانایی های افرودش کمی کمتر از جی کلاس باشه ولی چون قیمت کمتری داره مشتریای بیشتری داره همین طور دیسکاوری که تو انگلیس ماشین پرفروشیه و چند سال قبل هم یه مدل لندرور که اسمش یادم نی جزو ده تا بود و به نظر من به جای مانور دادن روی توانایی های آفرودی روی کم کردن قیمت تمام شده وقت بگزارند بهتر باشد
datsun
۷ دی ۱۳۹۷گرونی g کلاس خودش دلایل و منطقی داره هرچند تو پدال نمیشه راجب g صحبت کرد حتی شاید نظر خود مدیر اعمال بنز رو اینجا انکار کنن
مرسدس واقعاوقتی دید تو کلاس آفرود شاسیبلندهای با قیمت متوسط وپرفروش رقابت براش غیر ممکن بود تصمیم گرفت که g رو تو سگمنتهای بالاتر قرار بده باز میگم شاید این حرفو خود بنز تایید کنه ولی بعضی ها اینجا نه.
جی کلاس مرسدس
۷ دی ۱۳۹۷باشه کارشناسانی مرسدس میان پیش شما برای یادگیری شما فقط آدرس و شمارتو بذار که گمراه نشن مرسدس تایید میکنه حتما تایید میکنه سخنان عالی شمارو اصلا برند مرسدس به دردنخور و مهندسین بی سوادن نمیتونن با ژاپن رقابت کنن این اثبات شدست در تخیل شما پس نمیشه کاریش کرد تا ابدم بدرخشن و حریفهارو له کنن بازم چون در ذهن شما سازمان یافته و هک شده بیرون نمیاد پس تلاشی نباید صورت بگیره جون سنگ روی یخ میشیم
OMID
۷ دی ۱۳۹۷جی کلاس از رانگلر تو افرود شکست خورد پدال هم ویدیوش رو گذاشت
جی کلاس مرسدس
۷ دی ۱۳۹۷شما لطف کن لینک ویدئو رو بذار اگر زحمتی نیست اون چیزی که من دیدم تست یه مجله بود که صحنه افرود یا رقابتی نداشت صرفا یه تست سایت بود کهخودسم نتیجه گرفت
OMID
۷ دی ۱۳۹۷رانگلر که افرودش از g کلاس بهتره
Car lover
۷ دی ۱۳۹۷منم همینو گفتم؛)
و اقای ژاپنی دوست عزیز
بحث من راجع اینه ک ماشین افرود باید ب طور کلی ارزون باشه
حالا اگه مثال من خوب نیس رانگلر ۴۰ هزار دلاری رو کنار ال ایکس ۵۷۰ لکسس با قبمت نزدیک. ۹۰ هزار تا بگزارید
جی کلاس مرسدس
۷ دی ۱۳۹۷کی کفته بهتره کجا کدوم سند یا فیلم و تستی اینو گفته صرفا جون از المان و مرسدس نفرت دارید اینارو میگید والا کوچیکترین دلیل منطقی وجود نداشته ونداره خب بالاخره یه حوری براتون مسکنه ایرادی هم نداره هرچی شما میگید درسته
OMID
۷ دی ۱۳۹۷https://www.pedal.ir/%d9%88%db%8c%da%98%d9%87/%d8%b1%d8%a7%d9%86%da%af%d9%84%d8%b1-g-%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%b3-%d8%af%db%8c%d8%b3%da%a9%d8%a7%d9%88%d8%b1%db%8c-%d9%84%da%a9%d8%b3%d8%b3-lx/
اینم مدرک
جی کلاس مرسدس
۷ دی ۱۳۹۷دوست محترم بهتره سمپاشی نکنید اینجوری از زندگی لذت نمیبرید برای ما مرسدس اثبات شدست اگر فردا یه مجله بیاد بگه جی کلاس بهتره شما چون بدتونمیاد از آلمانی با توجه به نوشته های قبلیتون میگید دوزار نمیرزه پس بهتره بدونید آلمانی ها اگر با حرف من و شما به اینجا میرسیدن یا نابود میشدن الان این همه حرف درست و غلط پشتشون نبود یه ضرب المثل ایرانی هم هست که خودتون میدونید پس نه من با خیس شما ساکت میشم نه کک کشوری میگذه
OMID
۷ دی ۱۳۹۷جی کلاس با توجه به قیمتش باید از رانگلر بهتر باشه اما متاسفانه نیست ?
Mad.z.Max
۸ دی ۱۳۹۷دوست من، واقعیتی که هست، رنگلر خیلی خییییلی قیمتش کمتر از جی کلاس هست و همونطور که هممون به وفور ویدیو دیدیم، رنگلر به شدت آفرودر قوی و وحشتناک خوبیه..
کسی منکر جی کلاس نیست، ولی شما تصور کن جیپ میومد رنگلری میساخت که تو بازه ی قیمتی مرسدس میبود! اونموقع دیگه اصلا قیاسشون خنده دار میبود. قبول دارم برای هر طرفدار دو آتیشه ای پذیرفتن اینکه یه خودروی ارزونتر، عملکرد بهتری از گرونتره داشته باشه سخته، ولی توجه کن که فقط و فقط رنگلر تو آفرود از بنز کلاس جی بهتره، و مثلا تو مبحث لوکس بودن خب جی سرتره دیگه : )
me84
۷ دی ۱۳۹۷.
آفرود یعنی خانواده جیپ.
قیمت مناسب، قطعات ارزان، تعمیرات ساده، زرق و برق حداقل، تواناییهای ثابت شده
ایراداتی هم داره از جمله لرزش چرخهای جلوی رانگلر نسل جدید و یه سری مشکلات کیفی
اما اگه بخوای تمام مشخصات جیپ رو داشته باشی و هیچکدوم از اون مشکلات رو هم نداشته باشی و کیفیت بالایی هم داشته باشه تویوتا تاکوما TRD هم واقعا گزینه خوبیه. اگه یه کم خرجش کنی و یه پکیج آفرود حرفه ای براش بذاری پا بپای جیپ میره.
یکی از تفریحات هرازگاهی من دیدن آفرود رانگلر و تاکوماست.
لامصب نمیشه از هیچکدوم گذشت
جی کلاس مرسدس
۷ دی ۱۳۹۷اینجا فضای جالبه هرکی میاد میبره میدوزه نتیجه میگیره و تصمیم حتی این نمیخوام از این لفظ استفاده کنم توهم وداره که جای بقیه حتی بزرگان خودروسازی هم حرف بزنه بی مدرک و سند جالب اینجاست برای اینکه یه حرفی ثابت بشه حتی آوردن سند هم محکمه پسند نیست ولی این دوستان نمیدونم شاید برای فان اینارو به به نظرم بزرگترین و قدرتمندترین برند اتومبیلسازی نسبت میدن فقط همه خوش باشین
OMID
۷ دی ۱۳۹۷اینو که رانگلر افرودش بهتره رو متخصص هایی گفتن که برخلاف ما که فقط عکشونو دیدیم روندنشون و به این نتیجه رسیدن که رانگلر افرودش بهتره
بی منطق اونیه که دلیل و مدرک دیگران رو بی دلیل رد میکنه
جی کلاس مرسدس
۷ دی ۱۳۹۷این متخصص های که شما ازشون دفاع میکنی در هر سایتی یه چیز میگن پس حرفشون هیچ سندیت و قطعیتی نداره چطور شما یه درگساده رو قبول نمیکنید مجله ای جدا به نتایج متفاوتی میرسه انوقت تست رو راحت قبول میکنید منطق شما اینه چون جی کلاس کرونتره پس راگنر بهتره با این منطق مشخصه داستان چیه اگر به عکس هست شما و من بهتره نظری ندیدم و سم پاشی نکنیم و این سایتم قسمت نظراتو ببنده
OMID
۷ دی ۱۳۹۷خسته نشدی انقد گفتی سم پاشی ؟
من نمیگم رانگلر چون ارزونتره پس بهتره متخصصا اینو میگن ?
من میگم با قیمت چند برابر بیشتر باختنش به رانگلر خیلی زشته ?
تو درگ مجلات به نتایج مختلفی رسیدن (البته این چیزیه که شما میگی ،مثلا 720s همیشه تو درگ مجله ها اوله )اما تو افرود به نتایج مختلفی نرسیدن، رانگلر برتر بوده از جی کلاس
تازه تو بررسی قیمت رو مد نظر قرار نداده بودن وگرنه خیلی بدتر میباخت ،حالا شما قیمت رو هم در نظر بگیر !
الانم برو تو افق محو شو ?